Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Ευχαριστήριο στο Νοσοκομείο Κυπαρισσίας

Συχνά οι συνάδελφοί μου και εγώ γινόμαστε μάρτυρες περιστατικών που χρήζουν άμεσης ιατρικοφαρμακευτικής περίθαλψης. Ένα τέτοιο σημειώθηκε το προηγούμενο Σάββατο (20/08/11). Ευχαριστώ και εγώ με τη σειρά μου τον γιατρό κ Λυμπερακίδη. Είναι από τις φορές που αισθανόμαστε περήφανοι...
Εύχομαι το νοσοκομείο Κυπαρισσίας να συνεχίσει να επιδεικνύει πάντα ανάλογα γεγονότα!

Χριστοδούλου Γεωργία

Παρακάτω παραθέτω ιδιόχειρη επιστολή του ..........

ασθενούς (έγκριτου δημοσιογράφου της Γαλλικής τηλεόρασης ) κ. Jean -Christophe Batteria προς τον Ιατρό κ Λυμπερίδη καθώς και μετάφραση αυτής.

Cher Docteur Liberakidis,

encore merci pour vos bons soins.
Si ce ne fut pas un plaisir, ce fut un bonheur d'etre pris en charge par un praticieu si efficace
Nous vous devons le bonheur de la fin de nos vacances
Tres respectivement

Jean Christophe Batteria

Μεταφραση:

Αγαπητέ κύριε Λυμπερακίδη,

σας ευχαριστώ για την φροντίδα που μου δείξατε.
Το ότι ήμουν υπευθύνη ενός τόσο αποτελεσματικού επαγγελματία ήταν πραγματική ευτυχία αν όχι ευχαρίστηση.
Σας χρωστάμε ευγνωμοσύνη για την ευτυχή κατάληξη των διακοπών μας .
Με απεριόριστο σεβασμό

Jean Christophe Batteria

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.