Με τη φράση «έχουμε απόλυτη συναίσθηση της δυστυχίας του ελληνικού λαού», επιχειρηματολόγησε ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Δημήτρης Ρέππας, τασσόμενος υπέρ της διενέργειας εθνικών εκλογών πριν την ανάδειξη νέου αρχηγού στο ΠΑΣΟΚ.
«Για το λόγο αυτό επέμεινα να κρίνει πρώτα ο λαός την πολιτική μας και μετά να αποφασίσει για τα πρόσωπα στο ΠΑΣΟΚ», σημείωσε ο υπουργός, ενώ τόνισε πως «η θέση της Ελλάδας στο ευρώ είναι δόγμα της πολιτικής μας. Το Μνημόνιο είναι το εργαλείο για τη διατήρηση αυτής της θέσης».
Μέχρι κι ο Γιώργος άλλαξε γνώμη και ............
αυτός επιμένει…
Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012
Η ιστορία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών
Του συνεργάτη μας Γιάννη Πετσέλη
Τα video games ξεκίνησαν την μακρόχρονη πορεία τους το 1971 σαν ένα μέσο εμπορικής διασκέδασης, ενώ στις αρχές του 1980 είχαν ήδη γίνει η βάση μιας σημαντικής ψυχαγωγικής βιομηχανίας σε Ευρώπη, Αμερική και Ιαπωνία. Το 1983 σημειώθηκε η καταστροφική τους κατάρρευση αλλά ανέκαμψαν σύντομα, μόλις δυο χρόνια αργότερα.
Στις μέρες μας οι πωλήσεις των video games ...........
ανταγωνίζονται δυναμικά τις κινηματογραφικές ταινίες, έχοντας εξελιχθεί σε μια από τις πιο επικερδείς βιομηχανίες παγκοσμίως.
Οι κονσόλες και η εξέλιξη τους.
Η δεκαετία του 80 αποδείχθηκε η χρήση εποχή για την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Οι 8 bit home consoles στα τέλη του 70 και στις αρχές του 80 έδωσαν μια νέα πνοή στον χώρο.
Τα παιχνίδια πλέον δεν ενσωματώνονται σε chips του μηχανήματος αλλά φορτώνονται στην μνήμη εξωτερικά με την βοήθεια μαγνητοταινίας χωρητικότητας από 2 έως 16 kilobits.
Η εξέλιξη αυτή συνεπαγόταν τη δυνατότητα εναλλαγής παιχνιδιών, και έτσι αρκετές εταιρείες άρχισαν να ειδικεύονται στον προγραμματισμό νέων τίτλων, απαλλαγμένες από το άγχος της κατασκευής ολόκληρης της κονσόλας. Η πρώτη εταιρεία που ειδικεύτηκε αποκλειστικά στην κατασκευή παιχνιδιών για κονσόλες άλλων εταιρειών ήταν η Activision που ιδρύθηκε το 1979 από δυσαρεστημένους προγραμματιστές της Atari. Το Fairchild VES ήταν ο προάγγελος για της κονσόλες με μαγνητική ταινία το 1976, για να ακολουθήσει μετά ένα χρόνο η Atari με το Video Computer System(VCS). Η VCS λίγο καιρό μετά μετονομάστηκε σε Atari 2600.Το 1978 η Magnavox κυκλοφορεί το Odyssey2 στην Αμερική και τον Καναδά, ενώ στην αγορά μπαίνει και η Phillips Electronics πουλώντας την ίδια κονσόλα ως Phillips G 7000 στην Ευρώπη.
Ακολούθησαν πιο εξελιγμένες παιχνιδομηχανες όπως η Intellivision και η Colecovision. Παράλληλα, οι πρώτοι υπολογιστές που προορίζονταν για οικιακή χρήση όπως ο Commondore 64 και ο ZX Spectrum προσέφεραν ένα καινούριο, ανεκμετάλλευτο, μέχρι τώρα χώρο. Από το 1980 έως και το 1983 δημιουργήθηκαν παιχνίδια για τις καινούριες κονσόλες πουν άφησαν ιστορία όπως το Difender ένα shooter game που ενσωμάτωνε scrolling και χάρτη για όλη την πίστα.
Με την είσοδο στην δεκαετία του 90 τα πράγματα πήραν μια πιο σοβαρή όψη καθώς οι κατασκευάστριες εταιρείες παρακολουθώντας τη σημαντική άνθηση και ζήτηση των video games, άρχισαν να επενδύουν όλο και μεγαλύτερα ποσά. Νέοι επεξεργαστές όπως οι 386 και 486 της Intel σηματοδότησαν το ξεκίνημα μιας νέας εποχής για το PC στον κόσμο του gaming. Η ένταξη των CD-ROMs στην πληροφορική τεχνολογία επέτρεψε την δημιουργία ακόμη αρτιότερων τρισδιάστατων παιχνιδιών.
Όσον αφορά τις φορητές παιχνιδομηχανες το 1989 η Nintendo κυκλοφορεί το φορητό game boy, με ενσωματωμένο το περιβόητο Tetris. Η αντίπερα όχθη ανταπαντά με το Sega game gear και το Atari Lynx, ενώ λίγο αργότερα η Nintendo επανέρχεται με το Super Game boy. Περνώντας στις μη φορητές κονσόλες οι χρονιές 1994 και 1995 ήταν άκρως σημαντικές για το video gaming αφού η Sega τοποθέτησε στα ράφια των καταστημάτων το Sega Saturn και η Sony έκανε τα παρθενικά της βήματα με το Play station. Και οι δυο κονσόλες είχαν επεξεργαστή 32-bit και προκάλεσαν σάλο με τα εκπληκτικά για την εποχή γραφικά τους.
Η Nintendo έτοιμη να αντεπεξέλθει στον σκληρό ανταγωνισμό, προχωράει ένα βήμα μπροστά με την 64bit κονσόλα Nintendo 64, το 1996.
Η μάχη έμελλε να φουντώσει με την είσοδο του 2000 αφού η Sony κυκλοφόρησε τον απόγονο της πρώτης της κονσόλας, το Play station 2 το οποίο έγινε παγκοσμίως ανάρπαστο. Εκατομμύρια νέοι παίκτες μυούνται στην ηλεκτρονική ψυχαγωγία και τα Video games γίνονται πια τρόπος διασκέδασης για την συντριπτική πλειοψηφία των νέων. Το 2001 η Nintendo αποχτά με το Game Cube, αλλά και το διάδοχο του Game boy color, το Game boy Advance. Την ίδια εποχή μπαίνει στο παιχνίδι και η Microsoft με το Xbox.
Η Nintendo συνεχίζει να μεγαλώνει την αυτοκρατορία της στον χώρο των φορητών παιχνιδομηχανων το 2004 με το Nintendo DS το οποίο συναρπάζει με το ενσωματωμένο του μικρόφωνο, την οθόνη αφής και τη δυνατότητα ασύρματου Multiplayer παιχνιδιού. Τον Δεκέμβριο του 2004 η Sony αντεπιτίθεται με την πρώτη φορητή της κονσόλα τοPSP.
Η τελευταία λέξη της τεχνολογίας.
Η ταχύτατη εξέλιξη της τεχνολογίας στον χώρο των video games εγγυάται τη συνεχή ανάπτυξη της ποιότητας των παιχνιδιών και το μέλλον τους φαντάζει συναρπαστικό. Η Microsoft κυκλοφόρησε το Xbox360 η Nintendo δεν έχασε χρόνο και ακολούθησε με το Wii και η Sony με το Play station 3. Όμως τα Wii ,X360 ,PS3, δεν είναι απλές κονσόλες για ηλεκτρονικά παιχνίδια. Έχουν εξελιχθεί σε κέντρα οικιακής ψυχαγωγίας με δυνατότητες αναπαραγωγής ταινιών, μουσικής φωτογραφιών κλπ. Από την άλλη τα PC με την γιγάντια υπολογιστική τους ισχύ έχουν την δυνατότητα να φιλοξενήσουν ακόμα και τα πιο απαιτητικά παιχνίδια..
Η μάχη στο χώρο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών ανάμεσα στα PC και τις κονσόλες μαίνεται με τα ανταγωνιστικά στρατόπεδα να δίνουν σκληρό πόλεμο για να κρατηθούν στην κορυφή. Εμείς το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να παρακολουθούμε τις εξελίξεις.
Τα video games ξεκίνησαν την μακρόχρονη πορεία τους το 1971 σαν ένα μέσο εμπορικής διασκέδασης, ενώ στις αρχές του 1980 είχαν ήδη γίνει η βάση μιας σημαντικής ψυχαγωγικής βιομηχανίας σε Ευρώπη, Αμερική και Ιαπωνία. Το 1983 σημειώθηκε η καταστροφική τους κατάρρευση αλλά ανέκαμψαν σύντομα, μόλις δυο χρόνια αργότερα.
Στις μέρες μας οι πωλήσεις των video games ...........
ανταγωνίζονται δυναμικά τις κινηματογραφικές ταινίες, έχοντας εξελιχθεί σε μια από τις πιο επικερδείς βιομηχανίες παγκοσμίως.
Οι κονσόλες και η εξέλιξη τους.
Η δεκαετία του 80 αποδείχθηκε η χρήση εποχή για την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Οι 8 bit home consoles στα τέλη του 70 και στις αρχές του 80 έδωσαν μια νέα πνοή στον χώρο.
Τα παιχνίδια πλέον δεν ενσωματώνονται σε chips του μηχανήματος αλλά φορτώνονται στην μνήμη εξωτερικά με την βοήθεια μαγνητοταινίας χωρητικότητας από 2 έως 16 kilobits.
Η εξέλιξη αυτή συνεπαγόταν τη δυνατότητα εναλλαγής παιχνιδιών, και έτσι αρκετές εταιρείες άρχισαν να ειδικεύονται στον προγραμματισμό νέων τίτλων, απαλλαγμένες από το άγχος της κατασκευής ολόκληρης της κονσόλας. Η πρώτη εταιρεία που ειδικεύτηκε αποκλειστικά στην κατασκευή παιχνιδιών για κονσόλες άλλων εταιρειών ήταν η Activision που ιδρύθηκε το 1979 από δυσαρεστημένους προγραμματιστές της Atari. Το Fairchild VES ήταν ο προάγγελος για της κονσόλες με μαγνητική ταινία το 1976, για να ακολουθήσει μετά ένα χρόνο η Atari με το Video Computer System(VCS). Η VCS λίγο καιρό μετά μετονομάστηκε σε Atari 2600.Το 1978 η Magnavox κυκλοφορεί το Odyssey2 στην Αμερική και τον Καναδά, ενώ στην αγορά μπαίνει και η Phillips Electronics πουλώντας την ίδια κονσόλα ως Phillips G 7000 στην Ευρώπη.
Ακολούθησαν πιο εξελιγμένες παιχνιδομηχανες όπως η Intellivision και η Colecovision. Παράλληλα, οι πρώτοι υπολογιστές που προορίζονταν για οικιακή χρήση όπως ο Commondore 64 και ο ZX Spectrum προσέφεραν ένα καινούριο, ανεκμετάλλευτο, μέχρι τώρα χώρο. Από το 1980 έως και το 1983 δημιουργήθηκαν παιχνίδια για τις καινούριες κονσόλες πουν άφησαν ιστορία όπως το Difender ένα shooter game που ενσωμάτωνε scrolling και χάρτη για όλη την πίστα.
Με την είσοδο στην δεκαετία του 90 τα πράγματα πήραν μια πιο σοβαρή όψη καθώς οι κατασκευάστριες εταιρείες παρακολουθώντας τη σημαντική άνθηση και ζήτηση των video games, άρχισαν να επενδύουν όλο και μεγαλύτερα ποσά. Νέοι επεξεργαστές όπως οι 386 και 486 της Intel σηματοδότησαν το ξεκίνημα μιας νέας εποχής για το PC στον κόσμο του gaming. Η ένταξη των CD-ROMs στην πληροφορική τεχνολογία επέτρεψε την δημιουργία ακόμη αρτιότερων τρισδιάστατων παιχνιδιών.
Όσον αφορά τις φορητές παιχνιδομηχανες το 1989 η Nintendo κυκλοφορεί το φορητό game boy, με ενσωματωμένο το περιβόητο Tetris. Η αντίπερα όχθη ανταπαντά με το Sega game gear και το Atari Lynx, ενώ λίγο αργότερα η Nintendo επανέρχεται με το Super Game boy. Περνώντας στις μη φορητές κονσόλες οι χρονιές 1994 και 1995 ήταν άκρως σημαντικές για το video gaming αφού η Sega τοποθέτησε στα ράφια των καταστημάτων το Sega Saturn και η Sony έκανε τα παρθενικά της βήματα με το Play station. Και οι δυο κονσόλες είχαν επεξεργαστή 32-bit και προκάλεσαν σάλο με τα εκπληκτικά για την εποχή γραφικά τους.
Η Nintendo έτοιμη να αντεπεξέλθει στον σκληρό ανταγωνισμό, προχωράει ένα βήμα μπροστά με την 64bit κονσόλα Nintendo 64, το 1996.
Η μάχη έμελλε να φουντώσει με την είσοδο του 2000 αφού η Sony κυκλοφόρησε τον απόγονο της πρώτης της κονσόλας, το Play station 2 το οποίο έγινε παγκοσμίως ανάρπαστο. Εκατομμύρια νέοι παίκτες μυούνται στην ηλεκτρονική ψυχαγωγία και τα Video games γίνονται πια τρόπος διασκέδασης για την συντριπτική πλειοψηφία των νέων. Το 2001 η Nintendo αποχτά με το Game Cube, αλλά και το διάδοχο του Game boy color, το Game boy Advance. Την ίδια εποχή μπαίνει στο παιχνίδι και η Microsoft με το Xbox.
Η Nintendo συνεχίζει να μεγαλώνει την αυτοκρατορία της στον χώρο των φορητών παιχνιδομηχανων το 2004 με το Nintendo DS το οποίο συναρπάζει με το ενσωματωμένο του μικρόφωνο, την οθόνη αφής και τη δυνατότητα ασύρματου Multiplayer παιχνιδιού. Τον Δεκέμβριο του 2004 η Sony αντεπιτίθεται με την πρώτη φορητή της κονσόλα τοPSP.
Η τελευταία λέξη της τεχνολογίας.
Η ταχύτατη εξέλιξη της τεχνολογίας στον χώρο των video games εγγυάται τη συνεχή ανάπτυξη της ποιότητας των παιχνιδιών και το μέλλον τους φαντάζει συναρπαστικό. Η Microsoft κυκλοφόρησε το Xbox360 η Nintendo δεν έχασε χρόνο και ακολούθησε με το Wii και η Sony με το Play station 3. Όμως τα Wii ,X360 ,PS3, δεν είναι απλές κονσόλες για ηλεκτρονικά παιχνίδια. Έχουν εξελιχθεί σε κέντρα οικιακής ψυχαγωγίας με δυνατότητες αναπαραγωγής ταινιών, μουσικής φωτογραφιών κλπ. Από την άλλη τα PC με την γιγάντια υπολογιστική τους ισχύ έχουν την δυνατότητα να φιλοξενήσουν ακόμα και τα πιο απαιτητικά παιχνίδια..
Η μάχη στο χώρο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών ανάμεσα στα PC και τις κονσόλες μαίνεται με τα ανταγωνιστικά στρατόπεδα να δίνουν σκληρό πόλεμο για να κρατηθούν στην κορυφή. Εμείς το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να παρακολουθούμε τις εξελίξεις.
Ο γολγοθάς των επενδυτών στον τουρισμό στην Ελλάδα το 2012!!
Γράφει: Η Αντωνία Μπούζα
Παραδεκτό από όλους πως η δημόσια διοίκηση νοσεί.Παραδεκτό επίσης πως οι όποιες προσπάθειες τις Πολιτείας μέχρι τώρα να διορθωθεί η κατάσταση, έχουν πέσει στο κενό.
Απαρχαιωμένη νομοθεσία, γραφειοκρατικά εμπόδια,προχειρότητα , αλληλοκάλυψη αρμοδιοτήτων , δογματική συμπεριφορά υπαλλήλων και αδιαφορία είναι το κλίμα που αντιμετωπίζουν , όσοι κάνουν το λάθος και αποφασίζουν να επενδύσουν στην Ελλάδα.
Ο τουρισμός το έχουμε πει πολλάκις πως είναι η .........
ατμομηχανή της Ελληνικής οικονομίας.
Της όποιας οικονομίας μας έχει απομείνει τέλος πάντων!
Σύμφωνα με μελέτη του ΣΕΤΕ ο τουρισμός με ορίζοντα το 2021 μπορεί να προσφέρει τη μισή μελλοντική ανάπτυξη της χώρας (18 δισ. Ευρώ επιπλέον – σύνολο 50 δισ. Ευρώ κατ’ έτος) και 220.000 νέες θέσεις εργασίας. Αναγκαία προϋπόθεση η θεμελίωση, με νέες δυνάμεις και νέα υλικά, ενός κράτους λειτουργικότερου, διαφανέστερου, δικαιότερου, τελικά ενός κράτους ισχυρότερου που θα μπορέσει να στηρίξει την αναπτυξιακή πορεία.
Αντί λοιπόν να στραφούμε με ειλικρινές ενδιαφέρον στην υποβοήθηση του τομέα αυτού που μας ενισχύει οικονομικά και προσφέρει και θέσεις εργασίας , τι κάνει το ...απρόσωπο κράτος;
Συνεχίζει να καταδυναστεύει τους επενδυτές, αποτρέποντας την ίδρυση και λειτουργία νέων ξενοδοχειακών μονάδων από το μέγεθος της γραφειοκρατίας και τις μεγάλες καθυστερήσεις που αντιμετωπίζουν, λόγω πολλών και ασήμαντων λόγων.
Πολλές οι εξαγγελίες κατά καιρούς για απλοποίηση των διαδικασιών. Αλλά ακόμη δεν έχει προχωρήσει κάτι που να αλλάζει το υπάρχον σκηνικό. Όταν μάλιστα για να φτάσει να ζητηθεί η άδεια λειτουργίας τουριστικού καταλύματος έχουν περάσει οι επενδυτές "δια πυρός και σιδήρου" και για να προχωρήσουν, απαιτούνται και άδειες ίδρυσης και λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και κολυμβητικών δεξαμενών (πισίνων) , τότε τα προβλήματα εντείνονται..
O κ.Γερουλάνος είχε δηλώσει πριν λίγο καιρό πως: «Η ουσιαστική καινοτομία είναι ότι το κράτος αρχίζει να εμπιστεύεται τον επενδυτή, περιορίζει στο μέγιστο δυνατό βαθμό τους προληπτικούς ελέγχους, αλλά αυστηροποιεί τους κατασταλτικούς ελέγχους».
Τώρα με ποιό μηχανισμό θα εφαρμόσει τα παραπάνω είναι απορίας άξιον, όταν ο Ε.Ο.Τ. έχει ήδη διαλυθεί και η αυτοδιοίκηση που εμπλέκεται σε όλο αυτόν τον κυκεώνα των αρμοδιοτήτων ακόμη αναζητά τις όποιες αρμοδιότητες έχει παραλάβει!
Παραδεκτό από όλους πως η δημόσια διοίκηση νοσεί.Παραδεκτό επίσης πως οι όποιες προσπάθειες τις Πολιτείας μέχρι τώρα να διορθωθεί η κατάσταση, έχουν πέσει στο κενό.
Απαρχαιωμένη νομοθεσία, γραφειοκρατικά εμπόδια,προχειρότητα , αλληλοκάλυψη αρμοδιοτήτων , δογματική συμπεριφορά υπαλλήλων και αδιαφορία είναι το κλίμα που αντιμετωπίζουν , όσοι κάνουν το λάθος και αποφασίζουν να επενδύσουν στην Ελλάδα.
Ο τουρισμός το έχουμε πει πολλάκις πως είναι η .........
ατμομηχανή της Ελληνικής οικονομίας.
Της όποιας οικονομίας μας έχει απομείνει τέλος πάντων!
Σύμφωνα με μελέτη του ΣΕΤΕ ο τουρισμός με ορίζοντα το 2021 μπορεί να προσφέρει τη μισή μελλοντική ανάπτυξη της χώρας (18 δισ. Ευρώ επιπλέον – σύνολο 50 δισ. Ευρώ κατ’ έτος) και 220.000 νέες θέσεις εργασίας. Αναγκαία προϋπόθεση η θεμελίωση, με νέες δυνάμεις και νέα υλικά, ενός κράτους λειτουργικότερου, διαφανέστερου, δικαιότερου, τελικά ενός κράτους ισχυρότερου που θα μπορέσει να στηρίξει την αναπτυξιακή πορεία.
Αντί λοιπόν να στραφούμε με ειλικρινές ενδιαφέρον στην υποβοήθηση του τομέα αυτού που μας ενισχύει οικονομικά και προσφέρει και θέσεις εργασίας , τι κάνει το ...απρόσωπο κράτος;
Συνεχίζει να καταδυναστεύει τους επενδυτές, αποτρέποντας την ίδρυση και λειτουργία νέων ξενοδοχειακών μονάδων από το μέγεθος της γραφειοκρατίας και τις μεγάλες καθυστερήσεις που αντιμετωπίζουν, λόγω πολλών και ασήμαντων λόγων.
Πολλές οι εξαγγελίες κατά καιρούς για απλοποίηση των διαδικασιών. Αλλά ακόμη δεν έχει προχωρήσει κάτι που να αλλάζει το υπάρχον σκηνικό. Όταν μάλιστα για να φτάσει να ζητηθεί η άδεια λειτουργίας τουριστικού καταλύματος έχουν περάσει οι επενδυτές "δια πυρός και σιδήρου" και για να προχωρήσουν, απαιτούνται και άδειες ίδρυσης και λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και κολυμβητικών δεξαμενών (πισίνων) , τότε τα προβλήματα εντείνονται..
O κ.Γερουλάνος είχε δηλώσει πριν λίγο καιρό πως: «Η ουσιαστική καινοτομία είναι ότι το κράτος αρχίζει να εμπιστεύεται τον επενδυτή, περιορίζει στο μέγιστο δυνατό βαθμό τους προληπτικούς ελέγχους, αλλά αυστηροποιεί τους κατασταλτικούς ελέγχους».
Τώρα με ποιό μηχανισμό θα εφαρμόσει τα παραπάνω είναι απορίας άξιον, όταν ο Ε.Ο.Τ. έχει ήδη διαλυθεί και η αυτοδιοίκηση που εμπλέκεται σε όλο αυτόν τον κυκεώνα των αρμοδιοτήτων ακόμη αναζητά τις όποιες αρμοδιότητες έχει παραλάβει!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)