Του συνεργάτη μας Γιάννη ΠετσέληΌπως όλα τα πράγματα έτσι και το κινητό σας μπορεί κάποτε να χαλάσει. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να θυμάστε ένα πράγμα: οι συσκευές GSM χρησιμοποιούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και είναι σχεδόν απίθανο να καταφέρετε να το επισκευάσετε μόνος σας. Μην προσπαθήσετε λοιπόν να κάνετε τον μαστροχαλαστή στο κινητό σας για να επισκευάσετε μια βλάβη που προέκυψε.
Η δική σας επέμβαση θα ακυρώσει την ισχύ της εγγύησης, ενώ, ακόμα και αν έχει λήξει, το κατσαβίδι σας αντί να διορθώσει το πρόβλημα θα ανεβάσει το κόστος επισκευής η -ακόμη χειρότερα- το κινητό σας θα υποστεί ανεπανόρθωτη βλάβη. Τον ίδιο βαθμό επικινδυνότητας εμπεριέχει και η λύση της επισκευής από τον γιο του μπατζανάκη σας που σπουδάζει ηλεκτρονικά. Να μάθει το παιδί αλλά όχι πάνω στο δικό σας πανάκριβο κινητό.
Σκεφτείτε άλλωστε πιο απλά: αν είχατε ένα πρόβλημα .............
υγείας θα ρωτούσατε τον κουμπάρο σας που έχει μανάβικο δίπλα σε φαρμακείο η θα απευθυνόσασταν στον κατάλληλο γιατρό; Για την αποκατάσταση λοιπόν των προβλημάτων ενός κινητού τα μοναδικά σημεία στα οποία θα βρείτε πλήρη και υπεύθυνη υποστήριξη είναι τα εξουσιοδοτημένα service.
ΤΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ;
Η εγγύηση καλής λειτουργίας του κινητού σας παρέχεται από τον κατασκευαστή και ισχύει για χρονική διάρκεια δυο ετών από την ημερομηνία αγοράς της συσκευής. Όπως όλες οι παροχές προς τον καταναλωτή, έτσι και η εγγύηση εμπεριέχει κάποιους συγκεκριμένους όρους. Οι όροι αυτοί σχετίζονται κυρίως με τα αίτια που προκάλεσαν τη βλάβη στο κινητό σας.
Η εγγύηση της συσκευής σας παύει να ισχύει όταν:
Έχει γίνει επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο προσωπικό, στο εσωτερικό της συσκευής σας. Αυτό σημαίνει ότι αν ο μαστρο-Μήτσος πιστεύει ότι απλώς έχει χαλάσει μια επαφή μέσα στο κινητό σας μην τον αφήσετε να το «κατσαβιδιασει»γιατί αν αργότερα αναγκαστείτε να απευθυνθείτε στην αντιπροσωπία, το πιθανότερο είναι να σας πουν να χρεωθείτε την επισκευή, ενώ αν δεν το είχατε πειράξει τότε η επισκευή θα γινόταν δωρεάν.
Η βλάβη του τηλέφωνου σας έχει προκληθεί από κακή χρήση, σπάσιμο, μηχανική καταπόνηση, παραβίαση των όρων λειτουργίας της και άλλα .ψιλά γράμματα. Έτσι πλέον αν το κινητό έπεσε από την ζώνη σας και από τότε δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε, να είστε προετοιμασμένοι ότι θα πληρώσετε την επισκευή. Μην καταφύγετε και πάλι στην λύση του μαστρο-Μήτσου γιατί αν εκείνος δεν τα καταφέρει τότε η αντιπροσωπία έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την επισκευή έστω και με δική σας χρέωση.
Έχει εισχωρήσει υγρασία στο εσωτερικό του. Ό,τι χειρότερο δηλαδή μπορεί να συμβεί στο κινητό σας. Πρακτικά, ένα κινητό συνήθως δεν έχει την δυνατότητα να επισκευαστεί όταν βραχεί, γι αυτό λοιπόν μην έχετε και πολλές απαιτήσεις από τα κέντρα επισκευής. Άλλωστε, ακόμη και αν το κινητό σας επισκευαστεί τότε είναι πολύ πιθανό να παρουσιάσει και άλλες βλάβες στο μέλλον, που οφείλονται στην υγρασία που οξειδώνει, αργά αλλά σταθερά, τα ευαίσθητα ηλεκτρονικά του. Όπως θα καταλάβατε από τα παραπάνω, το σημαντικότερο σημείο σε μια εγγύηση είναι οι εξαιρέσεις.
Για να μην κουράζεστε αναζητώντας την εταιρεία με τις λιγότερες εξαιρέσεις σας πληροφορούμε ότι λίγο πολύ είναι σχεδόν ίδιες. Αυτά όσον αφορά τους όρους της εγγύησης της συσκευής σας. Αν κανένας από αυτούς δεν έχει παραβιαστεί τότε δικαιούστε δωρεάν αποκατάσταση της πλήρους λειτουργίας του κινητού σας διαφορετικά θα πρέπει να πληρώσετε για την επισκευή.