ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ, 25 MAΡTIOΥ 2009, ΣΤΙΣ 12:20 ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ENA ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ 5 ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΣΤΟ ΡΕΥΜΑ ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟ (ΑΡΧΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΙΓΑΛΕΩ).
Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΟΔΗΓΟΥΣΕ ΜΑΥΡΗ ΜΗΧΑΝΗ HONDA CBR 1000 FIREBLADE ΦΟΡΟΥΣΕ ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ ΚΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΕΞΑΡΤΙΣΗ.
ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΕΧΑΚΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ.ΤΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ 5.
ΕΠΕΙΔΗ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΠΟΤΕ, ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΕΣΕΙΣ Ή ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΣ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ (ΠΡΙΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ Ή ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ) ΣΤΕΙΛΤΕ ΕΝΑ MAIL ΣΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ Ή ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ:
ppsycharis@yahoo.gr
loyklois@yahoo.com
ilias_p1978@yahoo.com
6945392590
6974432701
6972080465
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Κάπως έτσι είναι η μηχανή με την οποία έγινε το ατύχημα.
Σάββατο 4 Απριλίου 2009
Δικαίωσε την ιστορία του το Τριφυλιακό Ερασιτεχνικό Θέατρο
Τη δεκαπεντάχρονη παρουσία του στο χώρο της ερασιτεχνικής δημιουργίας δικαίωσε, για ακόμη μια φορά, το Τριφυλιακό Ερασιτεχνικό Θέατρο που αναμετρήθηκε με ένα δύσκολο έργο όπως αυτό του Εντουαρντ Αλμπι “Ιστορία ζωολογικού κήπου“.
Την πιο πρόσφατη παραγωγή του παρουσίασε το ΤΕΘ την Τετάρτη και την Πέμπτη στην Καλαμάτα, στο αμφιθέατρο της Φιλαρμονικής, αλλά έπεσε θύμα της αθλητικής δραστηριότητας.
Την πρώτη ημέρα ο ποδοσφαιρικός αγώνας Ελλάδας - Ισραήλ και τη δεύτερη οι αγώνες μπάσκετ ήταν ανασταλτικοί παράγοντες.
Αν προσθέσουμε και την ελάχιστη προβολή που δόθηκε τότε… εξηγείται γιατί ήταν ........
τόσα λίγα τα άτομα που είδαν τη συγκλονιστική (και δεν υπερβάλλω καθόλου) αυτή παράσταση.
Οσοι δεν την είδαν έχασαν κι όσοι την παρακολούθησαν είχαν την τύχη να έρθουν σε επαφή με ένα κείμενο που λειτουργεί ως καθρέφτης, θέτει ερωτήματα για την... ευημερούσα πολιτισμένη κοινωνία μας.
Εκεί όπου η θλίψη και η μοναξιά συνυπάρχουν με την τακτοποίηση και την οικογενειακή ευτυχία.
Ή μάλλον όχι συνυπάρχουν απλώς, είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος.
Η αδιέξοδη ευημερία και η εξίσου αδιέξοδη μοναχική πορεία που σου προκαλούν ενοχή για τον εφησυχασμό σου.
Τους δύο χαρακτήρες του έργου απέδωσαν πολύ εύστοχα ο Κώστας Λαός ως ο μοναχικός και παράξενος Τζέρι και ο Αγγελος Βλαχαδάμης ως ο τυπικός και συντηριτικός Πήτερ.
Ο Κώστας Λαός σκηνοθέτησε κιόλας, τη μετάφραση υπογράφει η Κατερίνα Χριστοδούλου, τους φωτισμούς ο Δημήτρης Αντωναρόπουλος.
Αυτή η “Ιστορία“ μπορεί να είναι του... κοντινού μας “ζωολογικού κήπου“, γιατί αν και γράφτηκε το ‘60 όχι απλώς παραμένει επίκαιρη, αλλά μάλλον στάθηκε “προφητική“ τότε, για μια κοινωνία που φτιάξαμε και ζούμε στο σήμερα.
Αν σκεφτούμε, μάλιστα, πόσες παρόμοιες ιστορίες ξεφυτρώνουν στις μεγαλουπόλεις, γίνονται πρωτοσέλιδα και θέματα στα τηλεοπτικά δελτία.
Μπράβο στους ανθρώπους του ΤΕΘ που μας χάρισαν μια τέτοια παράσταση και ελπίζω ως κοινό να τους αποζημιώσουμε όταν με το καλό μάς φέρουν μέχρι την πρωτεύουσα του νομού την επόμενη, καλοκαιρινή, παραγωγή τους, με τη “Φαύστα“ του Μποστ.
Πηγή: Ελευθερία
Την πιο πρόσφατη παραγωγή του παρουσίασε το ΤΕΘ την Τετάρτη και την Πέμπτη στην Καλαμάτα, στο αμφιθέατρο της Φιλαρμονικής, αλλά έπεσε θύμα της αθλητικής δραστηριότητας.
Την πρώτη ημέρα ο ποδοσφαιρικός αγώνας Ελλάδας - Ισραήλ και τη δεύτερη οι αγώνες μπάσκετ ήταν ανασταλτικοί παράγοντες.
Αν προσθέσουμε και την ελάχιστη προβολή που δόθηκε τότε… εξηγείται γιατί ήταν ........
τόσα λίγα τα άτομα που είδαν τη συγκλονιστική (και δεν υπερβάλλω καθόλου) αυτή παράσταση.
Οσοι δεν την είδαν έχασαν κι όσοι την παρακολούθησαν είχαν την τύχη να έρθουν σε επαφή με ένα κείμενο που λειτουργεί ως καθρέφτης, θέτει ερωτήματα για την... ευημερούσα πολιτισμένη κοινωνία μας.
Εκεί όπου η θλίψη και η μοναξιά συνυπάρχουν με την τακτοποίηση και την οικογενειακή ευτυχία.
Ή μάλλον όχι συνυπάρχουν απλώς, είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος.
Η αδιέξοδη ευημερία και η εξίσου αδιέξοδη μοναχική πορεία που σου προκαλούν ενοχή για τον εφησυχασμό σου.
Τους δύο χαρακτήρες του έργου απέδωσαν πολύ εύστοχα ο Κώστας Λαός ως ο μοναχικός και παράξενος Τζέρι και ο Αγγελος Βλαχαδάμης ως ο τυπικός και συντηριτικός Πήτερ.
Ο Κώστας Λαός σκηνοθέτησε κιόλας, τη μετάφραση υπογράφει η Κατερίνα Χριστοδούλου, τους φωτισμούς ο Δημήτρης Αντωναρόπουλος.
Αυτή η “Ιστορία“ μπορεί να είναι του... κοντινού μας “ζωολογικού κήπου“, γιατί αν και γράφτηκε το ‘60 όχι απλώς παραμένει επίκαιρη, αλλά μάλλον στάθηκε “προφητική“ τότε, για μια κοινωνία που φτιάξαμε και ζούμε στο σήμερα.
Αν σκεφτούμε, μάλιστα, πόσες παρόμοιες ιστορίες ξεφυτρώνουν στις μεγαλουπόλεις, γίνονται πρωτοσέλιδα και θέματα στα τηλεοπτικά δελτία.
Μπράβο στους ανθρώπους του ΤΕΘ που μας χάρισαν μια τέτοια παράσταση και ελπίζω ως κοινό να τους αποζημιώσουμε όταν με το καλό μάς φέρουν μέχρι την πρωτεύουσα του νομού την επόμενη, καλοκαιρινή, παραγωγή τους, με τη “Φαύστα“ του Μποστ.
Πηγή: Ελευθερία
Εγκρίθηκε η πρόταση για το Leader Μεσσηνίας
14 ΔΗΜΟΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Εγκρίθηκε από την ειδική γραμματεία του ΕΣΠΑ η πρόταση της Μεσσηνίας για την ένταξη στο πρόγραμμα Leader, που κατατέθηκε μέσω της Αναπτυξιακής.
Στο Leader εντάσσονται οι Δήμοι Αίπειας, Αριος, Αρφαρών, Γαργαλιάνων, Θουρίας, Καλαμάτας, Κορώνης, Κυπαρισσίας, Μεθώνης, Μεσσήνης, Νέστορος, Πεταλιδίου, Πύλου και Φιλιατρών.
Αφορά αγροτουριστικά καταλύματα, μεταποιητικές και μονάδες οικοτεχνίας, κλασικά παντοπωλεία, παρεμβάσεις σε παραδοσιακό - εγκαταλειμμένο χωριό, τοπικό σύμφωνο ποιόητας κ.λπ.
Ο νομάρχης Δημήτρης Δράκος ανακοίνωσε με φανερή ικανοποίηση ότι «καταλάβαμε την .........
6η θέση της βαθμολογίας, με βαθμό περίπου 81 στα 100», επισημαίνοντας πως «η βαθμολογία μας είναι χαμηλή, διότι το Laeder της Μεσσηνίας αναφέρεται στην παραλιακή της ζώνη.
Και η παραλιακή ζώνη του νομού έχει ίσως το υψηλότερο βιοτικό επίπεδο από την άλλη της ενδοχώρα κι από άλλες περιοχές αναφοράς των προγραμμάτων αυτών.
Το ακριβές ποσό διεκδικούμε να είναι όσο το δυνατόν μεγαλύτερο».
O πρόεδρος της Αναπτυξιακής Χρίστος Ριζάς σημείωσε πως η έγκριση και η βαθμολογία είναι πολύ τιμητικά για την εταιρεία και για τα στελέχη της που δούλεψαν. Ευχαρίστησε το νομάρχη και το δήμαρχο Καλαμάτας - πρόεδρο της ΤΕΔΚ για την εμπιστοσύνη προς την Αναπτυξιακή και παρατήρησε ότι κανένα μέρος της Μεσσηνίας δε θα μείνει έξω από τα συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα του Δ’ ΚΠΣ (ΟΠΑΑΧ και Leader).
Η διευθύνουσα σύμβουλος της Αναπτυξιακής - δήμαρχος Μελιγαλά Ελένη Αλειφέρη μίλησε για άριστη συνεργασία με τους αυτοδιοικητικούς και τους άλλους φορείς της Μεσσηνίας κι έκανε λόγο για σημαντική συμβολή των στελεχών της Αναπτυξιακής και όλων των παραγόντων που μετείχαν στη διαβούλευση.
Πηγή: Ελευθερία
Εγκρίθηκε από την ειδική γραμματεία του ΕΣΠΑ η πρόταση της Μεσσηνίας για την ένταξη στο πρόγραμμα Leader, που κατατέθηκε μέσω της Αναπτυξιακής.
Στο Leader εντάσσονται οι Δήμοι Αίπειας, Αριος, Αρφαρών, Γαργαλιάνων, Θουρίας, Καλαμάτας, Κορώνης, Κυπαρισσίας, Μεθώνης, Μεσσήνης, Νέστορος, Πεταλιδίου, Πύλου και Φιλιατρών.
Αφορά αγροτουριστικά καταλύματα, μεταποιητικές και μονάδες οικοτεχνίας, κλασικά παντοπωλεία, παρεμβάσεις σε παραδοσιακό - εγκαταλειμμένο χωριό, τοπικό σύμφωνο ποιόητας κ.λπ.
Ο νομάρχης Δημήτρης Δράκος ανακοίνωσε με φανερή ικανοποίηση ότι «καταλάβαμε την .........
6η θέση της βαθμολογίας, με βαθμό περίπου 81 στα 100», επισημαίνοντας πως «η βαθμολογία μας είναι χαμηλή, διότι το Laeder της Μεσσηνίας αναφέρεται στην παραλιακή της ζώνη.
Και η παραλιακή ζώνη του νομού έχει ίσως το υψηλότερο βιοτικό επίπεδο από την άλλη της ενδοχώρα κι από άλλες περιοχές αναφοράς των προγραμμάτων αυτών.
Το ακριβές ποσό διεκδικούμε να είναι όσο το δυνατόν μεγαλύτερο».
O πρόεδρος της Αναπτυξιακής Χρίστος Ριζάς σημείωσε πως η έγκριση και η βαθμολογία είναι πολύ τιμητικά για την εταιρεία και για τα στελέχη της που δούλεψαν. Ευχαρίστησε το νομάρχη και το δήμαρχο Καλαμάτας - πρόεδρο της ΤΕΔΚ για την εμπιστοσύνη προς την Αναπτυξιακή και παρατήρησε ότι κανένα μέρος της Μεσσηνίας δε θα μείνει έξω από τα συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα του Δ’ ΚΠΣ (ΟΠΑΑΧ και Leader).
Η διευθύνουσα σύμβουλος της Αναπτυξιακής - δήμαρχος Μελιγαλά Ελένη Αλειφέρη μίλησε για άριστη συνεργασία με τους αυτοδιοικητικούς και τους άλλους φορείς της Μεσσηνίας κι έκανε λόγο για σημαντική συμβολή των στελεχών της Αναπτυξιακής και όλων των παραγόντων που μετείχαν στη διαβούλευση.
Πηγή: Ελευθερία
Προφυλακίστηκαν οι 2 αυτουργοί της δολοφονίας του άτυχου δικηγόρου
Προφυλακιστέοι κρίθηκαν απο την Ανακρίτρια Κυπαρισσίας μετά την απολογία τους κατά την διάρκεια των 2 τελευταίων ημερών με διαφορά ενός 24ωρου ο φερόμενος ως ηθικός και ο φυσικός αυτουργός της δολοφονίας του άτυχου 52χρονού δικηγόρου Σπύρου Ιωάννου που συνελήφθησαν μετά τις έρευνες του Κλιμακίου Υποδιεύθυνσης Οργανωμένου εγκλήματος της Ασφάλειας Αττικής.
Να τονίσουμε ότι η οικογένεια του θύματος είχε ζητήσει να πραγματοποιηθεί αναπαράσταση, αίτημα που θα ανακοινωθεί σε λίγες ημέρες από τις δικαστικές Αρχές αν υλοποιηθεί ή όχι. Παράληλλα ο λογιστής φίλος του θύματος Ηλίας Ψιλόπουλος που πρώτος είδε σε λίμνη αίματος τον άτυχο δικηγόρο και υπέστη αρχικά Σοκ, μιλώντας στον 936 και την τηλεόραση BEST εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επιτυχία των ..........
διωκτικών αρχών εκφράζοντας πρώτον την άποψη ότι τέτοια εγκλήματα χαρακτηρίζοντας ως στυγερά σε μια μιρκή κοινωνία που όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους και δεύτερον ζήτησε την παραδειγματική τιμωρία των συλληφθέντων.
Δηλώσεις έκαναν και εκπρόσωποι του νομικού κόσμου της περιοχής. Τέλος ο φερόμενος ως ηθικός αυτουργός ως υπεράσπιση είχε δικηγόρο απο τον Πύργο Ηλείας.
Πηγή: Radio 936
Να τονίσουμε ότι η οικογένεια του θύματος είχε ζητήσει να πραγματοποιηθεί αναπαράσταση, αίτημα που θα ανακοινωθεί σε λίγες ημέρες από τις δικαστικές Αρχές αν υλοποιηθεί ή όχι. Παράληλλα ο λογιστής φίλος του θύματος Ηλίας Ψιλόπουλος που πρώτος είδε σε λίμνη αίματος τον άτυχο δικηγόρο και υπέστη αρχικά Σοκ, μιλώντας στον 936 και την τηλεόραση BEST εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επιτυχία των ..........
διωκτικών αρχών εκφράζοντας πρώτον την άποψη ότι τέτοια εγκλήματα χαρακτηρίζοντας ως στυγερά σε μια μιρκή κοινωνία που όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους και δεύτερον ζήτησε την παραδειγματική τιμωρία των συλληφθέντων.
Δηλώσεις έκαναν και εκπρόσωποι του νομικού κόσμου της περιοχής. Τέλος ο φερόμενος ως ηθικός αυτουργός ως υπεράσπιση είχε δικηγόρο απο τον Πύργο Ηλείας.
Πηγή: Radio 936
Τα βρήκαν Μπόμπολας και Δήμος Καλαμάτας για την κατασκευή των υπόγειων πάρκινγκ
Έφτασε, απ’ ό,τι φαίνεται, η ώρα του συμβιβασμού μεταξύ Δήμου Καλαμάτας και «Παντεχνικής» για την κατασκευή των υπόγειων πάρκινγκ στη μεσσηνιακή πρωτεύουσα.
Μετά από συζητήσεις και συσκέψεις που έγιναν το προηγούμενο διάστημα ανάμεσα στις δύο πλευρές, ώστε να βρεθεί γλώσσα συνεννόησης και να σταματήσει έτσι η δικαστική διαμάχη, τις επόμενες κιόλας ημέρες θα πρέπει να αναμένονται επίσημες ανακοινώσεις για το τέλος του δικαστικού… πολέμου και την έναρξη μιας νέας περιόδου συνεργασίας.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες του «Θ», τις προηγούμενες ημέρες το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας του κ. Μπόμπολα έκανε αποδεκτή την πρόταση του Δήμου Καλαμάτας, που κάνει λόγο για τροποποίηση της σύμβασης που υπάρχει ήδη μεταξύ των δύο πλευρών.
Η καινούργια συμφωνία περιλαμβάνει την κατασκευή δύο υπόγειων χώρων στάθμευσης, εκ των οποίων ο ένας είναι στη Νομαρχία.
Στη μέχρι πρότινος σύμβαση γίνεται αναφορά και για δεύτερο πάρκινγκ στην παραλία, στο ......
ύψος του Ναυτικού Ομίλου.
Όμως, ως γνωστόν, γι’ αυτό το χώρο υπάρχουν διάφορα προβλήματα, τόσο κατασκευαστικά
όσο και χρήσης του, καθώς ανήκει στο Λιμενικό Ταμείο.
Σε περίπτωση που δεν υπερπηδηθούν, θα αναζητηθεί η εύρεση άλλου χώρου περιμετρικά του κέντρου.
Εκείνο που θα πρέπει να αποκλειστεί είναι η πιθανότητα κατασκευής υπόγειου πάρκινγκ στην κεντρική πλατεία, αφού τα σχέδια ανάπλασής της απομακρύνουν κατά πολύ ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο δήμαρχος Π. Νίκας σε τελευταίες του δηλώσεις για το θέμα είχε σημειώσει: «Η Δημοτική Αρχή για το θέμα του υπόγειου πάρκινγκ και των συνομιλιών με την εταιρεία θα κινηθεί με γνώμονα το συμφέρον της Καλαμάτας και το νόμο. Δεν πρόκειται να κάνουμε τίποτα που δεν προβλέπεται από τη νομοθεσία. Ή μπορεί να προκαλέσει οποιασδήποτε μορφής σχόλια, ιδιαίτερα όταν αυτά έχουν βάση. Ασφαλώς, θέλουμε τα υπόγεια πάρκινγκ αφού είναι αναγκαία για την πόλη».
Πηγή: Θάρρος
Μετά από συζητήσεις και συσκέψεις που έγιναν το προηγούμενο διάστημα ανάμεσα στις δύο πλευρές, ώστε να βρεθεί γλώσσα συνεννόησης και να σταματήσει έτσι η δικαστική διαμάχη, τις επόμενες κιόλας ημέρες θα πρέπει να αναμένονται επίσημες ανακοινώσεις για το τέλος του δικαστικού… πολέμου και την έναρξη μιας νέας περιόδου συνεργασίας.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες του «Θ», τις προηγούμενες ημέρες το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας του κ. Μπόμπολα έκανε αποδεκτή την πρόταση του Δήμου Καλαμάτας, που κάνει λόγο για τροποποίηση της σύμβασης που υπάρχει ήδη μεταξύ των δύο πλευρών.
Η καινούργια συμφωνία περιλαμβάνει την κατασκευή δύο υπόγειων χώρων στάθμευσης, εκ των οποίων ο ένας είναι στη Νομαρχία.
Στη μέχρι πρότινος σύμβαση γίνεται αναφορά και για δεύτερο πάρκινγκ στην παραλία, στο ......
ύψος του Ναυτικού Ομίλου.
Όμως, ως γνωστόν, γι’ αυτό το χώρο υπάρχουν διάφορα προβλήματα, τόσο κατασκευαστικά
όσο και χρήσης του, καθώς ανήκει στο Λιμενικό Ταμείο.
Σε περίπτωση που δεν υπερπηδηθούν, θα αναζητηθεί η εύρεση άλλου χώρου περιμετρικά του κέντρου.
Εκείνο που θα πρέπει να αποκλειστεί είναι η πιθανότητα κατασκευής υπόγειου πάρκινγκ στην κεντρική πλατεία, αφού τα σχέδια ανάπλασής της απομακρύνουν κατά πολύ ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο δήμαρχος Π. Νίκας σε τελευταίες του δηλώσεις για το θέμα είχε σημειώσει: «Η Δημοτική Αρχή για το θέμα του υπόγειου πάρκινγκ και των συνομιλιών με την εταιρεία θα κινηθεί με γνώμονα το συμφέρον της Καλαμάτας και το νόμο. Δεν πρόκειται να κάνουμε τίποτα που δεν προβλέπεται από τη νομοθεσία. Ή μπορεί να προκαλέσει οποιασδήποτε μορφής σχόλια, ιδιαίτερα όταν αυτά έχουν βάση. Ασφαλώς, θέλουμε τα υπόγεια πάρκινγκ αφού είναι αναγκαία για την πόλη».
Πηγή: Θάρρος
Αφερέγγυοι.....
Γράφει ο Ευγένιος Ανδρικόπουλος
Παράδειγμα πρώτο. Εκεί στον Σύριζα.. Τα έχουν βάλει με όλους και με όλα εκτός από τον βασικό υπεύθυνο της κρίσης. Την καπιταλιστική παθογένια..
Ενοχοποιούν τους μεγιστάνες τυχοδιώκτες και τους ανίκανους ηγέτες όπως αρκετοί μυαλοφυγόδικοι καταδικάζουν τα αρπακτικά για το ότι κατασπάραξαν την λεία που εγκατέλειψαν απροστάτευτη εμπρός τους..
Παράδειγμα.
Τον περασμένο Οκτώβρη η κοινοβουλευτική ομάδα του Σύριζα υπερασπίστηκε θερμά της στήριξης των τραπεζών υπό την προϋπόθεση πως οι όροι της θα είναι διαφανείς!!
Σήμερα οι ίδιοι επιτίθενται λάβροι κατά του πακέτου στήριξης απαιτώντας ωστόσο την .......
λήψη μέτρων για την διαφύλαξη του τραπεζικού κεφαλαίου στις χώρες της ανατολικής Ευρώπης!
Τρικυμία εν κρανίω.. Εκτός και αν κάποιοι από τα στελέχη του ανησυχούν για την πτώση του τιμήματος των τραπεζικών μετοχών τους...
Παράδειγμα δεύτερο.
Εκεί κατά του Μαξίμου όπου ο πρωθυπουργός υποβάλλεται σε νέο τεστ κοπώσεως καρδιάς εξ αιτίας ενός βουλευτή του. Του Δωδεκανήσιου Παυλίδη τον οποίο η ανάκριση δακτυλοδείχνει ως ηθικό αυτουργό της εκβίασης ενός εφοπλιστή.
Του Μανούση αν δεν κάνω λάθος. Κακούργημα. Σήμερα ο κ. Καραμανλής υποχρεώνεται στην ταπεινωτική αντιστροφή της λειτουργίας που είχε στην αντίστοιχη περίπτωση Κουκοδήμου.. Αμόλησε έτσι τα σκυλιά του να του γαβγίζουν την διλημματική απειλή, πως αν προσδεθεί στην καρέκλα του και δεν παραιτηθεί, η κυβέρνηση θα χάσει την δεδηλωμένη και θα εξαναγκαστεί να πιλοτάρει το κυβερνητικό αεροσκάφος εν μέσω της καταιγίδας των σκανδάλων (όχι μόνον όσων έχουν καταγραφεί αλλά και εκείνων που θα μας προκύψουν προεκλογικά, κρατήστε το αυτό) στην συντριβή.
Που ερμηνεύεται διττά: Πρώτον ότι το διαπλεκόμενο σύστημα προστασίας του θα καταρρεύσει άρα ο βουλευτής στέκεται όρθιος προ των πυλών του Κορυδαλλού. Και δεύτερον πως εκείνος που λόγω των ισχυρών κοινωνικών και πολιτικών αναταράξεων προσδέθηκε -μέχρι νεωτέρας από το πολιτικό δελτίο εκλογικού καιρού- στην καρέκλα του, είναι ο καταλληλότερος, και μετέπειτα ο βουλευτής του. Νόμπελ αξιοπιστίας.
Παράδειγμα τρίτο.
Κάπου εκεί στον Περισσό κατοικοεδρεύει η Τυποεκδοτική της οποίας σχεδόν αποκλειστικός μέτοχος είναι το κόμμα του λαού. Το ΚΚΕ στο αμφιθέατρο του οποίου μόλις μερικές μέρες πριν κατά το δέκατο όγδοο συνέδριο του κατέγραψα φιλιππικούς της κ. Παπαρήγα κατά των ευρωλάγνων αριστεροφανών (τον ΣΥΡΙΖΑ εννοούσε) και των μεταλλαγμένων σοσιαλιστών (το ΠΑΣΟΚ υπαινισσόταν) που υποκλέπτουν με ψευδείς αριστερόφρονες δηλώσεις την ψήφο του πόπολου.. Χθες ωστόσο που άπαντες οι εργαζόμενοι διεκδικούσαν στους δρόμους της Αθήνας την επιστροφή των κλοπιμαίων από την κατά τον Μαρξ υπεραξία της εργασίας τους, οι εργαζόμενοι της Τυποεκδοτικής παρήγαν έργο την υπεραξία του οποίου θα καρπωθεί, υποθέτω, το απρόσωπο κόμμα ή μήπως το φυσικό πρόσωπο της αυτοκράτειράς του; Αυτό θα πει σοσιαλισμός στην πράξη..
Παράδειγμα τέταρτο.
Εδώ πρόκειται για ένα από τα μυριάδες αλλά πρόσφατο. Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ που δεν χάνει ευκαιρία να επιτίθεται περί όνου σκιάς στην κυβέρνηση σφιχταγκαλιάζεται μαζί της όταν ο χορός που αυτή τον καλεί αφορά στην αύξηση της μερίδας του κατά το εκλογικό τραπέζι..
Ψηφίζει ανέξοδα «ναι» για την παροχή δικαιώματος ψήφου στους Έλληνες μετανάστες από το 2011 και μετά, όταν καλά γνωρίζει πως έτσι αλλοιώνεται η βούληση του εκλογικού σώματος, αφού οι περισσότεροι εκ της δεύτερης και τρίτης γενιάς των μεταναστών ούτε στον χάρτη δεν βρίσκουν την Ελλάδα. Αλλά και όταν επίσης γνωρίζει πως για να μετουσιωθεί το συγκεκριμένο νομοσχέδιο σε νόμο, προαπαιτείται η υπερψήφισή του τουλάχιστον από διακόσιους βουλευτές.
Και να κλωνοποιούνταν πάλι δεν θα τους έφταναν. Κάποια από τα γονίδια θα τους έβγαιναν κλούβια σαν ληγμένα αυγά. Κάπως όμως πρέπει να δικαιολογήσουν αμφότεροι την ερανική επαιτεία στο Αστόρια. Χαρακτηριστικό δείγμα πολιτικής ηθικής.
Παράδειγμα πέμπτο.
Στους δρόμους βγήκε την απεργιακή Πέμπτη και το ΠΑΣΟΚ. Κατά της κυβερνητικής ασωτίας συνθηματολογούσε, κατά του κακού εαυτού του υποθέτω εγώ για να το απαλλάξω της αιχμηρής πρόκλησής του στο λαϊκό συναίσθημα.
Επειδή δεν δικαιούται να περιστρέφει μαγνητισμένο τον εαυτό του επί του άξονα μιας εξωραϊσμένης αλλά πάντα νεοφιλελεύθερης λογικής σαν σβούρα.. Και το χείριστο.
Να το θυμάται σε κάθε προεκλογική περίοδο υποσχόμενο πως από την φυγόκεντρη δύναμη έχει απεμπλακεί και θ’ αλλάξει σημείο αναφοράς.
Έτσι δεν είναι κ. Πολυζωγόπουλε, Ρέππα, Παναγόπουλε, Παπουτσή, Σπυρόπουλε, για να διαλέξω μερικά από τα ονόματα τα πρόσωπα των οποίων πήρε το μάτι μου στην συγκέντρωση. Επειδή η ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων για παράδειγμα, ναι, Μητσοτάκειος νόμος ήταν που όμως το 1998 όχι μόνο δεν καταργήσατε αλλά τον λειάνατε για να τον ψηφίσετε εν χορδοίς και οργάνοις στην βουλή.
Αν αυτό δεν είναι ο ορισμός της πολιτικής απάτης τότε αυτή ως όρος δεν έχει περιεχόμενο..
Ευγένιος Ανδρικόπουλος
eandrik@otentet.gr
Παράδειγμα πρώτο. Εκεί στον Σύριζα.. Τα έχουν βάλει με όλους και με όλα εκτός από τον βασικό υπεύθυνο της κρίσης. Την καπιταλιστική παθογένια..
Ενοχοποιούν τους μεγιστάνες τυχοδιώκτες και τους ανίκανους ηγέτες όπως αρκετοί μυαλοφυγόδικοι καταδικάζουν τα αρπακτικά για το ότι κατασπάραξαν την λεία που εγκατέλειψαν απροστάτευτη εμπρός τους..
Παράδειγμα.
Τον περασμένο Οκτώβρη η κοινοβουλευτική ομάδα του Σύριζα υπερασπίστηκε θερμά της στήριξης των τραπεζών υπό την προϋπόθεση πως οι όροι της θα είναι διαφανείς!!
Σήμερα οι ίδιοι επιτίθενται λάβροι κατά του πακέτου στήριξης απαιτώντας ωστόσο την .......
λήψη μέτρων για την διαφύλαξη του τραπεζικού κεφαλαίου στις χώρες της ανατολικής Ευρώπης!
Τρικυμία εν κρανίω.. Εκτός και αν κάποιοι από τα στελέχη του ανησυχούν για την πτώση του τιμήματος των τραπεζικών μετοχών τους...
Παράδειγμα δεύτερο.
Εκεί κατά του Μαξίμου όπου ο πρωθυπουργός υποβάλλεται σε νέο τεστ κοπώσεως καρδιάς εξ αιτίας ενός βουλευτή του. Του Δωδεκανήσιου Παυλίδη τον οποίο η ανάκριση δακτυλοδείχνει ως ηθικό αυτουργό της εκβίασης ενός εφοπλιστή.
Του Μανούση αν δεν κάνω λάθος. Κακούργημα. Σήμερα ο κ. Καραμανλής υποχρεώνεται στην ταπεινωτική αντιστροφή της λειτουργίας που είχε στην αντίστοιχη περίπτωση Κουκοδήμου.. Αμόλησε έτσι τα σκυλιά του να του γαβγίζουν την διλημματική απειλή, πως αν προσδεθεί στην καρέκλα του και δεν παραιτηθεί, η κυβέρνηση θα χάσει την δεδηλωμένη και θα εξαναγκαστεί να πιλοτάρει το κυβερνητικό αεροσκάφος εν μέσω της καταιγίδας των σκανδάλων (όχι μόνον όσων έχουν καταγραφεί αλλά και εκείνων που θα μας προκύψουν προεκλογικά, κρατήστε το αυτό) στην συντριβή.
Που ερμηνεύεται διττά: Πρώτον ότι το διαπλεκόμενο σύστημα προστασίας του θα καταρρεύσει άρα ο βουλευτής στέκεται όρθιος προ των πυλών του Κορυδαλλού. Και δεύτερον πως εκείνος που λόγω των ισχυρών κοινωνικών και πολιτικών αναταράξεων προσδέθηκε -μέχρι νεωτέρας από το πολιτικό δελτίο εκλογικού καιρού- στην καρέκλα του, είναι ο καταλληλότερος, και μετέπειτα ο βουλευτής του. Νόμπελ αξιοπιστίας.
Παράδειγμα τρίτο.
Κάπου εκεί στον Περισσό κατοικοεδρεύει η Τυποεκδοτική της οποίας σχεδόν αποκλειστικός μέτοχος είναι το κόμμα του λαού. Το ΚΚΕ στο αμφιθέατρο του οποίου μόλις μερικές μέρες πριν κατά το δέκατο όγδοο συνέδριο του κατέγραψα φιλιππικούς της κ. Παπαρήγα κατά των ευρωλάγνων αριστεροφανών (τον ΣΥΡΙΖΑ εννοούσε) και των μεταλλαγμένων σοσιαλιστών (το ΠΑΣΟΚ υπαινισσόταν) που υποκλέπτουν με ψευδείς αριστερόφρονες δηλώσεις την ψήφο του πόπολου.. Χθες ωστόσο που άπαντες οι εργαζόμενοι διεκδικούσαν στους δρόμους της Αθήνας την επιστροφή των κλοπιμαίων από την κατά τον Μαρξ υπεραξία της εργασίας τους, οι εργαζόμενοι της Τυποεκδοτικής παρήγαν έργο την υπεραξία του οποίου θα καρπωθεί, υποθέτω, το απρόσωπο κόμμα ή μήπως το φυσικό πρόσωπο της αυτοκράτειράς του; Αυτό θα πει σοσιαλισμός στην πράξη..
Παράδειγμα τέταρτο.
Εδώ πρόκειται για ένα από τα μυριάδες αλλά πρόσφατο. Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ που δεν χάνει ευκαιρία να επιτίθεται περί όνου σκιάς στην κυβέρνηση σφιχταγκαλιάζεται μαζί της όταν ο χορός που αυτή τον καλεί αφορά στην αύξηση της μερίδας του κατά το εκλογικό τραπέζι..
Ψηφίζει ανέξοδα «ναι» για την παροχή δικαιώματος ψήφου στους Έλληνες μετανάστες από το 2011 και μετά, όταν καλά γνωρίζει πως έτσι αλλοιώνεται η βούληση του εκλογικού σώματος, αφού οι περισσότεροι εκ της δεύτερης και τρίτης γενιάς των μεταναστών ούτε στον χάρτη δεν βρίσκουν την Ελλάδα. Αλλά και όταν επίσης γνωρίζει πως για να μετουσιωθεί το συγκεκριμένο νομοσχέδιο σε νόμο, προαπαιτείται η υπερψήφισή του τουλάχιστον από διακόσιους βουλευτές.
Και να κλωνοποιούνταν πάλι δεν θα τους έφταναν. Κάποια από τα γονίδια θα τους έβγαιναν κλούβια σαν ληγμένα αυγά. Κάπως όμως πρέπει να δικαιολογήσουν αμφότεροι την ερανική επαιτεία στο Αστόρια. Χαρακτηριστικό δείγμα πολιτικής ηθικής.
Παράδειγμα πέμπτο.
Στους δρόμους βγήκε την απεργιακή Πέμπτη και το ΠΑΣΟΚ. Κατά της κυβερνητικής ασωτίας συνθηματολογούσε, κατά του κακού εαυτού του υποθέτω εγώ για να το απαλλάξω της αιχμηρής πρόκλησής του στο λαϊκό συναίσθημα.
Επειδή δεν δικαιούται να περιστρέφει μαγνητισμένο τον εαυτό του επί του άξονα μιας εξωραϊσμένης αλλά πάντα νεοφιλελεύθερης λογικής σαν σβούρα.. Και το χείριστο.
Να το θυμάται σε κάθε προεκλογική περίοδο υποσχόμενο πως από την φυγόκεντρη δύναμη έχει απεμπλακεί και θ’ αλλάξει σημείο αναφοράς.
Έτσι δεν είναι κ. Πολυζωγόπουλε, Ρέππα, Παναγόπουλε, Παπουτσή, Σπυρόπουλε, για να διαλέξω μερικά από τα ονόματα τα πρόσωπα των οποίων πήρε το μάτι μου στην συγκέντρωση. Επειδή η ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων για παράδειγμα, ναι, Μητσοτάκειος νόμος ήταν που όμως το 1998 όχι μόνο δεν καταργήσατε αλλά τον λειάνατε για να τον ψηφίσετε εν χορδοίς και οργάνοις στην βουλή.
Αν αυτό δεν είναι ο ορισμός της πολιτικής απάτης τότε αυτή ως όρος δεν έχει περιεχόμενο..
Ευγένιος Ανδρικόπουλος
eandrik@otentet.gr
TEOpass ΤΕΛΟΣ!!!
Από σήμερα Σάββατο, 04 Απριλίου 2009, πέφτει η αυλαία για το ηλεκτρονικό σύστημα αυτόματης διέλευσης, TEOpass, της ΤΕΟ ΑΕ, στη γραμμή Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα.
Το σύστημα επιλέχθηκε και εισάχθηκε από την Νορβηγία, και εγκαταστάθηκε το 2003, μετά από απόφαση του τότε Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΕΟ ΑΕ κ. Γιάννη Παπακωνσταντίνου, σε μια προσπάθεια να μην παραχωρηθεί και ξεπουληθεί το κομμάτι της αυτόματης ηλεκτρονικής διέλευσης οχημάτων σε ιδιώτες εργολάβους, εν αρχή σε εταιρεία με το σύστημα TELEpass και μετέπειτα απευθείας στον όμιλο ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ- ΕΛΤΕΧ και το σύστημα e-pass.
Μετά λοιπόν από σχεδόν έξι (6) χρόνια συνεχούς λειτουργίας του, με προβλήματα είναι η αλήθεια στην αρχή, αλλά και με χιλιάδες Έλληνες οδηγούς ως συνδρομητές του στη συνέχεια, το σύστημα TEOpass παύει να ισχύει και καταργείται στα διόδια Ελευσίνας, Ισθμού, Ζευγολατιού και Ρίου.
Είχε προηγηθεί η κατάργησή του στα διόδια Σπαθοβουνίου και Νεστάνης στο τμήμα της ..........
Εθνικής οδού Κόρινθος-Τρίπολη, με παράλληλο κλείσιμο των σημείων εξυπηρέτησης των συνδρομητών της TEOpass και πελατών της ΤΕΟ ΑΕ.
Οι ειδικά διαμορφωμένες λωρίδες μαζί με τον τεχνολογικό εξοπλισμό τους (χιλιάδων ευρώ) περνούν στα χέρια των ιδιωτών εργολάβων των Κ/Ξ "ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ" και "ΜΟΡΕΑΣ ΑΕ" στα πλαίσια της πλήρους εφαρμογής των συμβάσεων παραχώρησης που υπέγραψε το Ελληνικό Δημόσιο με τους ιδιώτες κατασκευαστές του Βορειοδυτικού Άξονα Πελοποννήσου και του Ανατολικού Άξονα Πελοποννήσου.
(Προσεχώς και στο τμήμα του Μαλλιακού κόλπου από Πελασγία μέχρι Λεπτοκαρυά. Παραχωρησιούχος Κ/Ξ "ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΕ").
Ήδη από τις αρχές Απριλίου 2008 στους Σ.Δ. Σπαθοβουνίου και Νεστάνης και από τον Οκτώβριο 2008 σε όλους τους υπόλοιπους σταθμούς έχει δημιουργηθεί και λειτουργεί μια λωρίδα αυτόματης, ηλεκτρονικής διέλευσης e-pass, ίδια με αυτή της Αττικής Οδού.
Οι μοναδικές πλέον λωρίδες TEOpass που υπάρχουν σε λειτουργία και ισχύ είναι αυτές στα διόδια Αφιδνών, Σχηματαρίου, Τραγάνας, προς το παρόν, (ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΕ) και στα διόδια Μαλγάρων και Ακτίου (ΤΕΟ ΑΕ).
Από τις λωρίδες TEOpass μπορούσαν να περάσουν όλοι οι συνδρομητές της, όλων των κατηγοριών οχημάτων (ΙΧ, ημιφορτηγά, φορτηγά, λεωφορεία, τριαξονικά, νταλίκες, επικαθήμενα). Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και με τις λωρίδες του συστήματος e-pass, αφού εκεί ισχύει απαγορευτικό όριο ύψους (2,70μ) κι διέρχονται μόνο ΙΧ.
Οι υπόλοιπες κατηγορίες οχημάτων διέρχονται από τις χειροκίνητες λωρίδες (με εισπράκτορα).
Έτσι λοιπόν γεννώνται κάποια ερωτηματήματα όπως:
- Τι θα γίνει με τους μέχρι τώρα χιλιάδες συνδρομητές και κατόχους πομποδεκτών TEOpass; (ΙΧ, ΔΧ, υπεραστικά λεωφορεία ΚΤΕΛ, μεταφορικές εταιρείες κ.α.). Τα χρήματα που έδωσαν για συνδρομή αλλά δεν πρόλαβαν να "ξοδευτούν" σε διελεύσεις, χάνονται ή συμψηφίζονται σε λογαριασμό έκδοσης νέου πομποδέκτη άλλης εταιρείας;
- Γιατί δεν έχει υπάρξει ακόμη μέχρι και σήμερα επίσημη ανακοίνωση της ΤΕΟ ΑΕ για το τι μέλλει γενέσθαι απο 'δω και στο εξής; πότε περιμένει να ενημερώσει τους χιλιάδες των συνδρομητών της; η δυνατότητα απόκτησης του TEOpass ηλεκτρονικά μέσα από την ιστοσελίδα της TEOpass γιατί δεν είναι είναι εφικτή ενώ η σελίδα τελεί "ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ";
- Αφού τα σημεία πώλησης και ανανέωσης συνδρομών TEOpass στην Ελευσίνα, Ισθμό και Ρίο έκλεισαν, οι εναπομείναντες συνδρομητές, και κύρια της Πελοποννήσου, από που θα εξυπηρετούνται; έχει υπάρξει πρόληψη, πρόνοια και μνεία;
- Η συνεργασία που υπήρχε με την Millenium Bank ισχύει ή καταργήθηκε και θα υπάρξει νέα σύμβαση με άλλη τράπεζα; μπορούν οι συνδρομητές TEOpass να κάνουν επιστροφή πομποδέκτη-κατάργηση συνδρομής στην τράπεζα ή μόνο έκδοση και ανανέωση συνδρομής;
- Γιατί με την Millenium Bank και όχι με μια άλλη κρατική τράπεζα (ΑΤΕ Bank, ETE) που διαθέτει υποκαταστήματα σε όλους τους νομούς της χώρας, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνδρομητών;
- Θα υπάρξει, και πότε, ενοποίηση όλων των ηλεκτρονικών συστημάτων αυτόματης διέλευσης, σε ένα κοινό σύστημα, με κεντρικό φορέα διοίκησης, είσπραξης, διαχείρισης και απόδοσης των χρημάτων, έτσι ώστε να μην υπάρχουν περισσότερα του ενός συστήματα και να μπορεί ο χρήστης να διέρχεται από όλους τους σταθμούς διοδίων της χώρα χωρίς να είναι υποχρεωμένος να έχει κολλημένους στο παρπρίζ του αυτοκινήτου του δύο ή τρεις πομποδέκτες; κι αν ναι, η ΤΕΟ ΑΕ θα συμμετέχει ή παρέδωσε
- Υπάρχει οδηγία της ΕΕ, που μας υποχρεώνει ως χώρα-μέλος, να συμμορφωθούμε και να προχωρήσουμε άμεσα στην ενοποίηση αυτή, η οποία πρέπει είναι συμβατή και με όλες τις ηλεκτρονικές λωρίδες αυτόματης διέλευσης σε όλες τις χώρες της ΕΕ που υπάρχουν και λειτουργούν διόδια (διαλειτουργικό ηλεκτρονικό σύστημα). Γιατί λοιπόν, αφού αυτή η οδηγία ήταν γνωστή πριν την υπογραφή και επικύρωση των αποικιοκρατικών συμβάσεων παραχώρησης, δεν υπήρξε καμία κρατική μέριμνα έτσι ώστε, το κράτος να είναι αυτό που θα έχει τον αποκλειστικό έλεγχο των συστημάτων αυτών, και το δικό του ηλεκτρονικό σύστημα TEOpass, να είναι αυτό που θα επιβαλλόταν να υιοθετηθεί από τους εργολάβους-παραχωρησιούχους, αφού αποδεδειγμένα, τεχνολογικά, είναι κλάσσεων ανώτερο και αποτελεσματικότερο απο το e-pass;
- Γιατί και αυτό του το δικαίωμα το κράτος το απεμπόλησε ελαφρά τη καρδία και το παρέδωσε αμαχητί στα ιδιωτικά συμφέροντα των Κ/Ξ του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ (συμφερόντων Μπόμπολα);
- Τι "χρωστάνε" ογδόντα και πλέον χιλιάδες συνδρομητές TEOpass, καθημερινοί άνθρωποι, εργαζόμενοι, μεροκαματιάρηδες, που τους "κρεμάει" και τους πουλάει κυριολεκτικά η ΤΕΟ ΑΕ, να παραδίδονται βορά και λεία ως πελατεία στα συμφέροντα ιδιωτών-εργολάβων; ποιοι κερδίζουν άραγε από όλο αυτό το αλισβερίσι;
- Αφού ήταν γνωστό στις διοικήσεις της ΤΕΟ ΑΕ αλλά και στο ΥΠΕΧΩΔΕ διαχρονικά, ότι επίκειται πώληση- ιδιωτικοποίηση των διοδίων, γιατί το 2005 δαπανήθηκαν χιλιάδες ευρώ για την δημιουργία και λειτουργία αίθουσας κεντρικού συστήματος ελέγχου και παρακολουθήσεως των ηλεκτρονικών διελεύσεων (SCADA) στην κεντρική υπηρεσία της ΤΕΟ ΑΕ, το οποίο μάλιστα στελεχώθηκε κατά 95% από υπαλλήλους ιδιωτικής εταιρείας (Q-FREE θυγατρική της B-TECH) και 5% από υπαλλήλους της ΤΕΟ ΑΕ; Τι ακριβώς εξυπηρετεί αυτό το high tech κέντρο σε μια εταιρεία (ΤΕΟ ΑΕ) που καθημερινά παρακμάζει από την συνεχή και συστηματική αφαίρεση και αποψίλωση αρμοδιοτήτων από το ίδιο το κράτος προς όφελος ιδιωτών και εργολάβων, ενώ θα μπορούσε να έχει αναδειχθεί σε κορυφαία του χώρου και απόλυτο πρότυπο και ρυθμιστή των εξελίξεων προς όφελος των πολιτών ;
- Η εταιρεία q-free ως τι ακριβώς λειτουργεί; ως τεχνικός σύμβουλος επιδιόρθωσης βλαβών και τεχνικής υποστήριξης διοδίων ή ως υπερ-εργολάβος; ποιος ο ρόλος της στην νεο-δημιουργηθήσα TEOpass στα διόδια της υποθαλάσσιας σήραγγας Ακτίου; σε τι εξυπηρετεί η τοποθέτηση 7-8 υπαλλήλων της, χώρια οι υπάλληλοι της ΤΕΟ ΑΕ που ξεπερνούν τους 10, σε έναν σταθμό διοδίων που οι ημερήσιες διελεύσεις οχημάτων δεν ξεπερνούν τις 2000 συνολικά; ποιο είναι το κόστος όλων αυτών των ανθρώπων;
- Η "ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ", τι σύστημα αυτόματης ηλεκτρονικής διέλευσης θα εγκαταστήσει και θα θέσει σε λειτουργία άραγε, ως αμιγώς δημόσια-κρατική ανώνυμη εταιρεία; θα υποκύψει κι αυτή στη "γοητεία" του μικρού (σε μέγεθος) e-pass ή θα ακολουθήσει την δική της αυτόνομη πορεία κωφεύοντας στις σειρήνες των συμφερόντων;"
Πηγή: Troktiko
Το σύστημα επιλέχθηκε και εισάχθηκε από την Νορβηγία, και εγκαταστάθηκε το 2003, μετά από απόφαση του τότε Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΕΟ ΑΕ κ. Γιάννη Παπακωνσταντίνου, σε μια προσπάθεια να μην παραχωρηθεί και ξεπουληθεί το κομμάτι της αυτόματης ηλεκτρονικής διέλευσης οχημάτων σε ιδιώτες εργολάβους, εν αρχή σε εταιρεία με το σύστημα TELEpass και μετέπειτα απευθείας στον όμιλο ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ- ΕΛΤΕΧ και το σύστημα e-pass.
Μετά λοιπόν από σχεδόν έξι (6) χρόνια συνεχούς λειτουργίας του, με προβλήματα είναι η αλήθεια στην αρχή, αλλά και με χιλιάδες Έλληνες οδηγούς ως συνδρομητές του στη συνέχεια, το σύστημα TEOpass παύει να ισχύει και καταργείται στα διόδια Ελευσίνας, Ισθμού, Ζευγολατιού και Ρίου.
Είχε προηγηθεί η κατάργησή του στα διόδια Σπαθοβουνίου και Νεστάνης στο τμήμα της ..........
Εθνικής οδού Κόρινθος-Τρίπολη, με παράλληλο κλείσιμο των σημείων εξυπηρέτησης των συνδρομητών της TEOpass και πελατών της ΤΕΟ ΑΕ.
Οι ειδικά διαμορφωμένες λωρίδες μαζί με τον τεχνολογικό εξοπλισμό τους (χιλιάδων ευρώ) περνούν στα χέρια των ιδιωτών εργολάβων των Κ/Ξ "ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ" και "ΜΟΡΕΑΣ ΑΕ" στα πλαίσια της πλήρους εφαρμογής των συμβάσεων παραχώρησης που υπέγραψε το Ελληνικό Δημόσιο με τους ιδιώτες κατασκευαστές του Βορειοδυτικού Άξονα Πελοποννήσου και του Ανατολικού Άξονα Πελοποννήσου.
(Προσεχώς και στο τμήμα του Μαλλιακού κόλπου από Πελασγία μέχρι Λεπτοκαρυά. Παραχωρησιούχος Κ/Ξ "ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΕ").
Ήδη από τις αρχές Απριλίου 2008 στους Σ.Δ. Σπαθοβουνίου και Νεστάνης και από τον Οκτώβριο 2008 σε όλους τους υπόλοιπους σταθμούς έχει δημιουργηθεί και λειτουργεί μια λωρίδα αυτόματης, ηλεκτρονικής διέλευσης e-pass, ίδια με αυτή της Αττικής Οδού.
Οι μοναδικές πλέον λωρίδες TEOpass που υπάρχουν σε λειτουργία και ισχύ είναι αυτές στα διόδια Αφιδνών, Σχηματαρίου, Τραγάνας, προς το παρόν, (ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΕ) και στα διόδια Μαλγάρων και Ακτίου (ΤΕΟ ΑΕ).
Από τις λωρίδες TEOpass μπορούσαν να περάσουν όλοι οι συνδρομητές της, όλων των κατηγοριών οχημάτων (ΙΧ, ημιφορτηγά, φορτηγά, λεωφορεία, τριαξονικά, νταλίκες, επικαθήμενα). Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και με τις λωρίδες του συστήματος e-pass, αφού εκεί ισχύει απαγορευτικό όριο ύψους (2,70μ) κι διέρχονται μόνο ΙΧ.
Οι υπόλοιπες κατηγορίες οχημάτων διέρχονται από τις χειροκίνητες λωρίδες (με εισπράκτορα).
Έτσι λοιπόν γεννώνται κάποια ερωτηματήματα όπως:
- Τι θα γίνει με τους μέχρι τώρα χιλιάδες συνδρομητές και κατόχους πομποδεκτών TEOpass; (ΙΧ, ΔΧ, υπεραστικά λεωφορεία ΚΤΕΛ, μεταφορικές εταιρείες κ.α.). Τα χρήματα που έδωσαν για συνδρομή αλλά δεν πρόλαβαν να "ξοδευτούν" σε διελεύσεις, χάνονται ή συμψηφίζονται σε λογαριασμό έκδοσης νέου πομποδέκτη άλλης εταιρείας;
- Γιατί δεν έχει υπάρξει ακόμη μέχρι και σήμερα επίσημη ανακοίνωση της ΤΕΟ ΑΕ για το τι μέλλει γενέσθαι απο 'δω και στο εξής; πότε περιμένει να ενημερώσει τους χιλιάδες των συνδρομητών της; η δυνατότητα απόκτησης του TEOpass ηλεκτρονικά μέσα από την ιστοσελίδα της TEOpass γιατί δεν είναι είναι εφικτή ενώ η σελίδα τελεί "ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ";
- Αφού τα σημεία πώλησης και ανανέωσης συνδρομών TEOpass στην Ελευσίνα, Ισθμό και Ρίο έκλεισαν, οι εναπομείναντες συνδρομητές, και κύρια της Πελοποννήσου, από που θα εξυπηρετούνται; έχει υπάρξει πρόληψη, πρόνοια και μνεία;
- Η συνεργασία που υπήρχε με την Millenium Bank ισχύει ή καταργήθηκε και θα υπάρξει νέα σύμβαση με άλλη τράπεζα; μπορούν οι συνδρομητές TEOpass να κάνουν επιστροφή πομποδέκτη-κατάργηση συνδρομής στην τράπεζα ή μόνο έκδοση και ανανέωση συνδρομής;
- Γιατί με την Millenium Bank και όχι με μια άλλη κρατική τράπεζα (ΑΤΕ Bank, ETE) που διαθέτει υποκαταστήματα σε όλους τους νομούς της χώρας, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνδρομητών;
- Θα υπάρξει, και πότε, ενοποίηση όλων των ηλεκτρονικών συστημάτων αυτόματης διέλευσης, σε ένα κοινό σύστημα, με κεντρικό φορέα διοίκησης, είσπραξης, διαχείρισης και απόδοσης των χρημάτων, έτσι ώστε να μην υπάρχουν περισσότερα του ενός συστήματα και να μπορεί ο χρήστης να διέρχεται από όλους τους σταθμούς διοδίων της χώρα χωρίς να είναι υποχρεωμένος να έχει κολλημένους στο παρπρίζ του αυτοκινήτου του δύο ή τρεις πομποδέκτες; κι αν ναι, η ΤΕΟ ΑΕ θα συμμετέχει ή παρέδωσε
- Υπάρχει οδηγία της ΕΕ, που μας υποχρεώνει ως χώρα-μέλος, να συμμορφωθούμε και να προχωρήσουμε άμεσα στην ενοποίηση αυτή, η οποία πρέπει είναι συμβατή και με όλες τις ηλεκτρονικές λωρίδες αυτόματης διέλευσης σε όλες τις χώρες της ΕΕ που υπάρχουν και λειτουργούν διόδια (διαλειτουργικό ηλεκτρονικό σύστημα). Γιατί λοιπόν, αφού αυτή η οδηγία ήταν γνωστή πριν την υπογραφή και επικύρωση των αποικιοκρατικών συμβάσεων παραχώρησης, δεν υπήρξε καμία κρατική μέριμνα έτσι ώστε, το κράτος να είναι αυτό που θα έχει τον αποκλειστικό έλεγχο των συστημάτων αυτών, και το δικό του ηλεκτρονικό σύστημα TEOpass, να είναι αυτό που θα επιβαλλόταν να υιοθετηθεί από τους εργολάβους-παραχωρησιούχους, αφού αποδεδειγμένα, τεχνολογικά, είναι κλάσσεων ανώτερο και αποτελεσματικότερο απο το e-pass;
- Γιατί και αυτό του το δικαίωμα το κράτος το απεμπόλησε ελαφρά τη καρδία και το παρέδωσε αμαχητί στα ιδιωτικά συμφέροντα των Κ/Ξ του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ (συμφερόντων Μπόμπολα);
- Τι "χρωστάνε" ογδόντα και πλέον χιλιάδες συνδρομητές TEOpass, καθημερινοί άνθρωποι, εργαζόμενοι, μεροκαματιάρηδες, που τους "κρεμάει" και τους πουλάει κυριολεκτικά η ΤΕΟ ΑΕ, να παραδίδονται βορά και λεία ως πελατεία στα συμφέροντα ιδιωτών-εργολάβων; ποιοι κερδίζουν άραγε από όλο αυτό το αλισβερίσι;
- Αφού ήταν γνωστό στις διοικήσεις της ΤΕΟ ΑΕ αλλά και στο ΥΠΕΧΩΔΕ διαχρονικά, ότι επίκειται πώληση- ιδιωτικοποίηση των διοδίων, γιατί το 2005 δαπανήθηκαν χιλιάδες ευρώ για την δημιουργία και λειτουργία αίθουσας κεντρικού συστήματος ελέγχου και παρακολουθήσεως των ηλεκτρονικών διελεύσεων (SCADA) στην κεντρική υπηρεσία της ΤΕΟ ΑΕ, το οποίο μάλιστα στελεχώθηκε κατά 95% από υπαλλήλους ιδιωτικής εταιρείας (Q-FREE θυγατρική της B-TECH) και 5% από υπαλλήλους της ΤΕΟ ΑΕ; Τι ακριβώς εξυπηρετεί αυτό το high tech κέντρο σε μια εταιρεία (ΤΕΟ ΑΕ) που καθημερινά παρακμάζει από την συνεχή και συστηματική αφαίρεση και αποψίλωση αρμοδιοτήτων από το ίδιο το κράτος προς όφελος ιδιωτών και εργολάβων, ενώ θα μπορούσε να έχει αναδειχθεί σε κορυφαία του χώρου και απόλυτο πρότυπο και ρυθμιστή των εξελίξεων προς όφελος των πολιτών ;
- Η εταιρεία q-free ως τι ακριβώς λειτουργεί; ως τεχνικός σύμβουλος επιδιόρθωσης βλαβών και τεχνικής υποστήριξης διοδίων ή ως υπερ-εργολάβος; ποιος ο ρόλος της στην νεο-δημιουργηθήσα TEOpass στα διόδια της υποθαλάσσιας σήραγγας Ακτίου; σε τι εξυπηρετεί η τοποθέτηση 7-8 υπαλλήλων της, χώρια οι υπάλληλοι της ΤΕΟ ΑΕ που ξεπερνούν τους 10, σε έναν σταθμό διοδίων που οι ημερήσιες διελεύσεις οχημάτων δεν ξεπερνούν τις 2000 συνολικά; ποιο είναι το κόστος όλων αυτών των ανθρώπων;
- Η "ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ", τι σύστημα αυτόματης ηλεκτρονικής διέλευσης θα εγκαταστήσει και θα θέσει σε λειτουργία άραγε, ως αμιγώς δημόσια-κρατική ανώνυμη εταιρεία; θα υποκύψει κι αυτή στη "γοητεία" του μικρού (σε μέγεθος) e-pass ή θα ακολουθήσει την δική της αυτόνομη πορεία κωφεύοντας στις σειρήνες των συμφερόντων;"
Πηγή: Troktiko
Για να μην μας περνάνε κορόϊδα οι Γερμανοί του Ο.Τ.Ε
Το 11880 και γενικά όλες αυτές οι υπηρεσίες μας προσφέρουν την υπηρεσία σύνδεσης με έναν αριθμό.
Είναι μια υπηρεσία που την προβάλλουν γιατί εμείς χρεωνόμαστε τα κερατά μας ενώ αυτοί κερδίζουν.
Ουσιαστικά μας πιάνουν κορόϊδα και το προβάλλουν σαν παρεχόμενη υπηρεσία.
Ήρθε η ώρα να τους κοροιδέψουμε εμείς.
Από σταθερό τηλέφωνο καλούμε το 210 1188000 που αν έχουμε εναλάκτικό πάροχο με δωρεάν σταθερά δεν χρεωνόμαστε αν όχι την χρεωνόμαστε σαν αστική, και τους λέμε με συνδέετε στο 69 τάδε? και σου λένε "Ευχαριστούμε σας ενημερώνουμε ότι η χρέωση συνεχίζεται" Η οποία συνεχίζεται ποτέ!
Τώρα δεν προτιμάτε το 11880? Σας έχω κι άλλα. ...........
210 1188800 ΟΤΕ
210 1185000 VIVODI
210 1183300 Vodafone
210 1182100 Δεν την ξέρει η μάνα της
Ουσιαστικά αυτό που κάνουμε είναι:
210 + υπηρεσία + 00
Οι εταιρείες αυτές ψοφάνε να τους καλέσουμε να μας συνδέσουν και να χρεωνόμαστε υποτίθεται. Ιδίως κάτι μικρές σας το 11821
Θέλετε κι άλλα? Σας έχω
Οι πενταψήφιοι αριθμοί έγιναν για να υπερχρεωνόμαστε. πχ το 14944 τηλεπληροφορίες ΟΤΕ (φαρμακεία νοσοκομεία οπαπ κλπ)
Σας έχω ένα ενδεικτικό πινακάκι με αυτούς τους αριθμούς κλήσης.
14744 | Αποτελέσματα Παιχνιδιού "ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ" 210 1474400
14844 | Ωρα Ελλάδος 210 1484400
14944 Εφημερεύοντα Νοσοκομεία, Φαρμακεία, Ιατροί
(Αττικής, Θεσ/κης, Πατρών, Κρήτης, Θεσσαλίας,
Μυτιλήνης) Δρομολόγια: Πλοίων, Ολυμπιακών
Aερογραμμών- ΑEGEAN, OΣΕ, ΚΤΕΛ,Προαστιακού
Αποτελέσματα: SUPER 3, EXTRA 5, ΤΖΟΚΕΡ -
ΛΟΤΤΟ - ΠΡΟΤΟ - ΠΡΟΠΟ - ΠΡΟΠΟ Γκόλ,
Εθνικό - Λαϊκό Λαχείο / Ιππόδρομος
Ζώδια & Συνταγές (από τη Μαρία Λόη)
Δελτίο καιρού Ελλάδος & Ατμοσφαιρική
Ρύπανση Αττικής
ΚΤΕΟ (Αθηνών, Θεσ/κης, Πατρών),
Διανυκτερεύοντα Βενζινάδικα Αττική) 210 1494400
Γενικά ότι πενταψήφιο αριθμό ξέρετε ισχύει το 210 + αριθμός + 00
Αυτά μόνο από σταθερό από κινητό δεν έχω δοκιμάσει ακόμα.
Άντε και καλές κλήσεις μην χρεώνεστε!
NEO!!!
Καλέστε 210 11889 00 και ζητήστε σύνδεση με κινητά ή σταθερά
εξωτερικού προς όλον τον κόσμο!!!
Πηγή: Το λιμέρι
Είναι μια υπηρεσία που την προβάλλουν γιατί εμείς χρεωνόμαστε τα κερατά μας ενώ αυτοί κερδίζουν.
Ουσιαστικά μας πιάνουν κορόϊδα και το προβάλλουν σαν παρεχόμενη υπηρεσία.
Ήρθε η ώρα να τους κοροιδέψουμε εμείς.
Από σταθερό τηλέφωνο καλούμε το 210 1188000 που αν έχουμε εναλάκτικό πάροχο με δωρεάν σταθερά δεν χρεωνόμαστε αν όχι την χρεωνόμαστε σαν αστική, και τους λέμε με συνδέετε στο 69 τάδε? και σου λένε "Ευχαριστούμε σας ενημερώνουμε ότι η χρέωση συνεχίζεται" Η οποία συνεχίζεται ποτέ!
Τώρα δεν προτιμάτε το 11880? Σας έχω κι άλλα. ...........
210 1188800 ΟΤΕ
210 1185000 VIVODI
210 1183300 Vodafone
210 1182100 Δεν την ξέρει η μάνα της
Ουσιαστικά αυτό που κάνουμε είναι:
210 + υπηρεσία + 00
Οι εταιρείες αυτές ψοφάνε να τους καλέσουμε να μας συνδέσουν και να χρεωνόμαστε υποτίθεται. Ιδίως κάτι μικρές σας το 11821
Θέλετε κι άλλα? Σας έχω
Οι πενταψήφιοι αριθμοί έγιναν για να υπερχρεωνόμαστε. πχ το 14944 τηλεπληροφορίες ΟΤΕ (φαρμακεία νοσοκομεία οπαπ κλπ)
Σας έχω ένα ενδεικτικό πινακάκι με αυτούς τους αριθμούς κλήσης.
14744 | Αποτελέσματα Παιχνιδιού "ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ" 210 1474400
14844 | Ωρα Ελλάδος 210 1484400
14944 Εφημερεύοντα Νοσοκομεία, Φαρμακεία, Ιατροί
(Αττικής, Θεσ/κης, Πατρών, Κρήτης, Θεσσαλίας,
Μυτιλήνης) Δρομολόγια: Πλοίων, Ολυμπιακών
Aερογραμμών- ΑEGEAN, OΣΕ, ΚΤΕΛ,Προαστιακού
Αποτελέσματα: SUPER 3, EXTRA 5, ΤΖΟΚΕΡ -
ΛΟΤΤΟ - ΠΡΟΤΟ - ΠΡΟΠΟ - ΠΡΟΠΟ Γκόλ,
Εθνικό - Λαϊκό Λαχείο / Ιππόδρομος
Ζώδια & Συνταγές (από τη Μαρία Λόη)
Δελτίο καιρού Ελλάδος & Ατμοσφαιρική
Ρύπανση Αττικής
ΚΤΕΟ (Αθηνών, Θεσ/κης, Πατρών),
Διανυκτερεύοντα Βενζινάδικα Αττική) 210 1494400
Γενικά ότι πενταψήφιο αριθμό ξέρετε ισχύει το 210 + αριθμός + 00
Αυτά μόνο από σταθερό από κινητό δεν έχω δοκιμάσει ακόμα.
Άντε και καλές κλήσεις μην χρεώνεστε!
NEO!!!
Καλέστε 210 11889 00 και ζητήστε σύνδεση με κινητά ή σταθερά
εξωτερικού προς όλον τον κόσμο!!!
Πηγή: Το λιμέρι
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)