Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

Επιστολή Νάντιας προς τον πρόεδρο του Κ.Τ.Ε.Λ. Μεσσηνίας

Η βουλευτής ΠΑΣΟΚ κ. Νάντια Γιαννακοπούλου έστειλε επιστολή προς τον Πρόεδρο του Κ.Τ.Ε.Λ. Μεσσηνίας, με την οποία ζητά την αλλαγή του δρομολογίου Καλαμάτα – Πύλος, ούτως ώστε αυτή να περιλαμβάνει και τα χωριά Γιάλοβα, Πετροχώρι και Ρωμανό.

Η επιστολή αυτή εστάλη μετά από αίτημα κατοίκων των άνω χωριών, οι οποίοι ζητούν το δρομολόγιο Καλαμάτα – Πύλος ή κάποια λεωφορεία αυτού να περιλαμβάνει και διέλευση από αυτά τα χωριά. Στην επιστολή της, η κ. Γιαννακοπούλου υπογραμμίζει, ότι η διαδρομή που προτείνεται θα εξυπηρετούσε 650 και πλέον συμπολίτες μας από τα παραπάνω χωριά των Δήμων Νέστορος και Πύλου.

Επιπλέον, η κ. Γιαννακοπούλου επισημαίνει την πολύπλευρη .........

σημασία για την περιοχή, της απευθείας σύνδεσης με την πόλη, το αεροδρόμιο και το λιμάνι της Καλαμάτας, που αποτελεί κέντρο δραστηριότητας για το σύνολο του Νομού.

Με την επιστολή αυτή, η κ. Γιαννακοπούλου ζητά να εξεταστεί το παραπάνω ενδεχόμενο, πιστεύοντας ότι η αλλαγή αυτή θα συνδράμει αποφασιστικά στην εξυπηρέτηση των συμπολιτών μας, στην περαιτέρω ανάδειξη της φυσικής ομορφιάς και του οικοσυστήματος της περιοχής, αλλά και στις επενδυτικές προοπτικές της.

Συνάντηση Κουσελά με Διαμαντοπούλου και Πανάρετο για το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και το ΤΕΙ Καλαμάτας

Ο βουλευτής Μεσσηνίας του ΠΑΣΟΚ κ. Δημήτρης Κουσελάς συναντήθηκε χθες στο Υπουργείο Παιδείας, δια βίου μάθησης και θρησκευμάτων με την Υπουργό κ. Διαμαντοπούλου και με τον Υφυπουργό κ. Πανάρετο, τους οποίους ενημέρωσε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και το ΑΤΕΙ Καλαμάτας, καθώς και για τη σημαντική προσφορά τους στην εκπαίδευση και την περιφερειακή ανάπτυξη.

Σε ότι αφορά στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ο κ. Κουσελάς ενημέρωσε .........

την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου για την εκκρεμότητα της κατοχύρωσης των επαγγελματικών δικαιωμάτων του Τμήματος Αρχαιολογίας και Διαχείρισης Πολιτισμικών αγαθών, θέμα για το οποίο έχει πρόσφατα καταθέσει και Ερώτηση στη Βουλή. Ο κ. Κουσελάς έθεσε επίσης θέματα και κατέθεσε έγγραφα που αφορούν στην ανάγκη επίλυσης των προβλημάτων που δημιουργούνται με τη λήξη συμβάσεων των συμβασιούχων διοικητικών υπαλλήλων, στους οποίους στηρίζεται κατά κύριο λόγο η υποστήριξη της λειτουργίας του Πανεπιστήμιου, στην ενίσχυση του Πανεπιστήμιου με νέες θέσεις ΔΕΠ, σε εκκρεμή προγράμματα κλπ.

Επίσης, ο κ. Κουσελάς ενημέρωσε την Υπουργό και τον Υφυπουργό Παιδείας για τα προβλήματα του ΑΤΕΙ Καλαμάτας και κατέθεσε σχετικά υπομνήματα. Ο Μεσσήνιος βουλευτής αναφέρθηκε ειδικότερα στο θέμα των συμβασιούχων , στην ανάγκη άμεσης προκήρυξης θέσεων διοικητικού προσωπικού μέσω ΑΣΕΠ, αφού μέχρι σήμερα καλύπτεται με μόνιμους μόνο το 27% των αντίστοιχων οργανικών θέσεων, στην ανάγκη προκήρυξης νέων θέσεων ΔΕΠ και υποστηρικτικού προσωπικού για τα νέα τμήματα, καθώς και στην ανάγκη επίλυσης λοιπών θεμάτων υποστήριξης της ομαλής λειτουργίας του ΑΤΕΙ Καλαμάτας.

Τόσο η Υπουργός, όσο και ο Υφυπουργός Παιδείας διαβεβαίωσαν τον κ. Κουσελά ότι θα μελετήσουν με προσοχή τα προβλήματα του Πανεπιστήμιου και του ΑΤΕΙ και θα μεριμνήσουν για την καλύτερη δυνατή επίλυσή τους.
Για τη συνάντηση αυτή, ο κ. Κουσελάς δήλωσε ότι «Σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα, έγινε μια πολύ εποικοδομητική συζήτηση με την κ. Διαμαντοπούλου και τον κ. Πανάρετο για τα σωρευμένα και σοβαρά προβλήματα του Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου και του ΑΤΕΙ Καλαμάτας. Πιστεύω ότι σύντομα θα έχουμε τις αναγκαίες λύσεις και βελτιώσεις για τα συγκεκριμένα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, ώστε να προσφέρουν ακόμα καλύτερη, ποιοτική και εξειδικευμένη εκπαίδευση, έρευνα και καταρτισμένα στελέχη, τα οποία επειγόντως χρειάζονται για μια βιώσιμη ανάπτυξη στην περιφέρεια. »

Συνάντηση Δράκου με τον Πρέσβη του Βελγίου Pierre Vaesen στην Νομαρχία Μεσσηνίας

Τον Νομάρχη Μεσσηνίας Κο Δημήτρη Δράκο επισκεύθηκε σήμερα στο γραφείο του ο Πρέσβης Βελγίου στην Αθήνα, κ. Pierre Vaesen.

Ο κ. Δράκος καλωσόρισε τον κ. Vaesen και τον ενημέρωσε για τα αναπτυξιακά έργα που υλοποιούνται και δίνουν ελπιδοφόρα προοπτική στο Νομό μας.

Σημείωσε ότι ο Νομός μας προσελκύει το ενδιαφέρον πολλών επενδυτών και, μέσω προγραμμάτων, εθνικών και Κοινοτικών, πραγματοποιεί τα επόμενα αναπτυξιακά του ..........

βήματα. Αναφέρθηκε στα βασική δύναμη του Νομού μας, όπου είναι ο τουρισμός, η παραγωγή και μεταποίηση των αγροτικών προϊόντων, σημειώνοντας ότι η αγροτική μας παραγωγή, κινείται με βάση ποιοτικά πρότυπα προώθησης προϊόντων.

Ο κ. Vaesen αναφέρθηκε στην προτίμηση, τουλάχιστον μισού εκ. Βέλγων ετησίως, που επισκέπτονται την Ελλάδα, καθώς και σε εμπορικές συνεργασίες, που έχουν ήδη αναπτυχθεί, με αποτέλεσμα να φτάνουν στους Βέλγους πολλά Ελληνικά προϊόντα.
Ο κ. Vaesen επέδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τη Διοικητική Μεταρρύθμιση, που πραγματοποιείται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, και συζήτησε εκτενώς το θέμα αυτό με τον κ. Νομάρχη.

Ζήτησε τη δική του άποψη, και προσπάθησε να την αντιπαραβάλει με το παρόμοιο διοικητικό καθεστώς που εφαρμόζεται στη χώρα του. Μεγάλο τμήμα της συζήτησης αφορούσε στον καταμερισμό καθηκόντων μεταξύ της Περιφέρειας και της Κεντρικής εξουσίας.

Οι πρώτες δηλώσεις του Νέου Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Κου Φώτη Χατζημιχάλη.

Μετα την ανάληψη των καθηκόντων του ο νέος περιφερειάρχης Πελοποννήσου κος Φώτης Χατζημιχάλης ανέφερε ότι αποτελεί τιμή για εκείνον η τοποθέτηση του ως Γενικό Γραμματέα, θέση η οποία τον γεμίζει ευθύνη για να ανταπεξέλθει μετά από σκληρή δουλειά.

«Γνωρίζω ήδη ότι έχει πολλά προβλήματα η περιφέρεια Πελοποννήσου, έχει όμως ταυτόχρονα πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα και αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό, με το οποίο θα συνεργαστούμε για ..........

την ανάπτυξή της», επεσήμανε ο Κος Χατζημιχάλης και συνέχισε λέγοντας ότι «αν και η χώρα περνά δυσκολίες, υπάρχει αισιοδοξία ότι θα βαδίσουμε αποτελεσματικά και θα καταφέρουμε την ανάπτυξη της χώρας. Σε αυτή την προσπαθεια θα συνεργαστώ με τους φορείς της περιοχής» επεσήμανε χαρακτηριστικά.

Στόχος για τον Νεο Περιφερειάρχη είναι να αξιοποιήσει κάθε ευκαιρία που θα παρουσιαστεί για την ανάπτυξη της περιφέρειας, έτσι ώστε να μη χαθεί ούτε ένα ευρώ από τις χρηματοδοτήσεις, αλλά αντιθέτως να κερδηθούν όσο το δυνατόν περισσότερα στο πλαίσιο των κατευθύνσεων που έχει δώσει ο πρωθυπουργός.

Το εμβόλιο της Γρίπης Α [ Η1Ν1 ] στα αζήτητα....

Πυκνώνουν καθημερινά οι ασθενείς με λευκό ιατρικό ιστορικό που νοσούν βαριά από τη νέα γρίπη με αποτέλεσμα να αυξάνεται καθημερινά και η λίστα των θυμάτων.

Παρ΄ όλα αυτά, οι πολίτες επιμένουν να αντιστέκονται στο πανδημικό εμβόλιο με αποτέλεσμα το υπουργείο Υγείας να αναζητεί λύσεις με στόχο να παγώσουν τις παραγγελίες.
Ειδικότερα και σύμφωνα με ανακοίνωση του Εθνικού Κέντρου Επιχειρήσεων Υγείας οι ......

θάνατοι έφτασαν τους 52, καθώς ακόμη ένας ασθενής (54 ετών) που δεν αντιμετώπιζε άλλα προβλήματα υγείας απεβίωσε χθες.

Ανησυχία εκφράζουν οι επιστήμονες και για άλλους τέσσερις ασθενείς, οι οποίοι έχουν προσβληθεί από τη νέα γρίπη Α και παρουσίασαν σοβαρή επιδείνωση. Πιο συγκεκριμένα, οι γιατροί έκριναν απαραίτητο να διασωληνωθούν ένας 82χρονος άνδρας με χρόνιο καρδιαγγειακό και αναπνευστικό πρόβλημα, μία 68χρονη γυναίκα με τετραπληγία, ενώ εσπευσμένα στην Εντατική εισήχθησαν ένας άνδρας 41 ετών και μία γυναίκα 34 ετών χωρίς υποκείμενο νόσημα.

Όμως, παρά την έξαρση κρουσμάτων, το τελευταίο διάστημα σημειώνεται βουτιά στους εμβολιασμούς με το πανδημικό εμβόλιο. Είναι ενδεικτικό πως χθες σημειώθηκε αρνητικό ρεκόρ αφού χρησιμοποιήθηκαν μόλις 7.236 δόσεις, την ώρα που στις αποθήκες υπάρχουν περίπου 2,5 εκατομμύρια δόσεις.
Πονοκέφαλο προκαλούν τις τελευταίες ημέρες στους αρμόδιους φορείς του υπουργείου Υγείας και οι παραγγελίες πανδημικού εμβολίου που δεν έχουν παραδοθεί ακόμη- η συνολική παραγγελία αφορούσε 8 εκατομμύρια δόσεις, οι οποίες όπως φαίνεται βάσει των σημερινών δεδομένων θα μείνουν στα... αζήτητα. Ήδη έχουν ολοκληρωθεί οι πρώτες επαφές με τους εκπροσώπους και των τριών φαρμακευτικών εταιρειών όπου μελετήθηκαν τα συμβόλαια που έχουν υπογραφεί και έγινε σαφές πως η χώρα μας δεν επιθυμεί να ολοκληρωθούν οι παραδόσεις που εκκρεμούν.

«Πρόκειται για πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλές χώρες της Ε.Ε, μεταξύ των οποίων και η χώρα μας» υπογραμμίζει στα «ΝΕΑ» η αντιπρόεδρος του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων κ. Μένη Μαλλιώρη, η οποία σημειώνει πως τα στελέχη των φαρμακευτικών εταιρειών στην Ελλάδα περιμένουν κατευθυντήριες οδηγίες από τις μητρικές εταιρείες.
«Τα ποσοστά των εμβολιασμών στη χώρα μας δεν αποκλίνουν από αυτά που έχουν καταγραφεί στην Αγγλία, τη Γερμανία και τη Γαλλία- περίπου το 3% του πληθυσμού εμβολιάστηκε με το πανδημικό εμβόλιο. Και παρά την αύξηση των θανάτων και των σοβαρών κρουσμάτων, το κλίμα της αβεβαιότητας όσον αφορά τις παρενέργειες δεν φαίνεται να αποκλιμακώνεται», προσθέτει η κ. Μαλλιώρη. Η έρευνα έδειξε τους γιατρούς
Οι επιστήμονες σε μία προσπάθεια να εξηγήσουν τους λόγους αντίστασης των πολιτών στο πανδημικό εμβόλιο πραγματοποίησαν έρευνα και κατέληξαν πως η στάση αμφισβήτησης που τηρούν οι ίδιοι οι γιατροί αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους ανασταλτικούς παράγοντες.

Αυτός είναι και ο λόγος που οι ειδικοί προγραμματίζουν καμπάνιες με αποδέκτες τους γιατρούς όλης της χώρας, όπου μεταξύ άλλων θα τους ενημερώσουν για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των εμβολίων. Έμφαση θα δώσουν και στους λόγους για τους οποίους θα πρέπει να εμβολιαστούν οι ευπαθείς ομάδες αλλά και οι υγιείς πολίτες. Όπως λένε, είναι αναγκαίο να δημιουργηθεί τείχος ανοσίας, καθώς ακόμη και μετά την ύφεση του πανδημικού κύματος η νέα γρίπη δεν θα εξαφανιστεί και είναι πιθανό να σημειωθεί νέα έξαρση την άνοιξη.

Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

Συνδρομητικό το YouTube;

Την πιθανότητα επιβολής συνδρομής εξετάζουν τα στελέχη της YouTube, προκειμένου η διαδικτυακή τοποθεσία να προσφέρει στους χρήστες της πρόσβαση σε τηλεοπτικά προγράμματα και ταινίες σε πραγματικό χρόνο μέσω διαδικτύου.

Σε συνέντευξή του στο Reuters, ο David Eun, κορυφαίο στέλεχος της Google, επιβεβαίωσε ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο επιβολής συνδρομής στο YouTube, ενώ η εταιρεία προσπαθεί να εξασφαλίσει όσο το δυνατόν περισσότερες συνεργασίες με ..........

τηλεοπτικούς σταθμούς και κινηματογραφικά στούντιο.

Η κίνηση αυτή της YouTube εντάσσεται στο πλαίσιο της εταιρείας να συνάψει συνεργασίες με περισσότερους κατόχους πνευματικών δικαιωμάτων, πολλοί εκ των οποίων δίσταζαν μέχρι σήμερα να ανεβάζουν υλικό στο διαδίκτυο χωρίς ικανοποιητική αμοιβή.

Πηγή: The Guardian

Δεσμεύσεις Microsoft στην Ε.Ε. για τους browsers

Απόφαση που καθιστά νομικά υποχρεωτικές τις δεσμεύσεις της Microsoft να ευνοήσει την αύξηση του ανταγωνισμού στην αγορά των προγραμμάτων περιήγησης στο Internet (browsers) εξέδωσε σήμερα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Οι δεσμεύσεις ανταποκρίνονται στις ανησυχίες της Επιτροπής, σύμφωνα με τις οποίες η Microsoft φέρεται να έχει ........

συνδέσει την πώληση του browser Internet Explorer με το λειτουργικό σύστημα Windows των προσωπικών υπολογιστών (ΠΥ), κατά παράβαση των κανόνων για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης (άρθρο 102 της συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης - ΣΛΕΕ).

Η Microsoft δεσμεύεται να παράσχει στους Ευρωπαίους χρήστες τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των διαφόρων browsers και να επιτρέψει στους κατασκευαστές υπολογιστών και στους χρήστες να απενεργοποιούν το Internet Explorer. Η Microsoft πρόκειται επίσης να δημοσιεύσει σήμερα δέσμευση με την οποία επιτρέπει τη δημοσιοποίηση πολυάριθμων πληροφοριών για θέματα διαλειτουργικότητας.

Η αρμόδια για θέματα ανταγωνισμού Επίτροπος Neelie Kroes δήλωσε τα εξής: «Η απόφαση αυτή θα είναι προς όφελος εκατομμυρίων Ευρωπαίων καταναλωτών, οι οποίοι θα μπορούν να επιλέγουν ελεύθερα τον browser που επιθυμούν. Η επιλογή αυτή θα επιτρέψει στους χρήστες να εμπλουτίσουν την εμπειρία τους γύρω από το Διαδίκτυο, αλλά και θα λειτουργεί ως κίνητρο για τις επιχειρήσεις που δημιουργούν browsers, ώστε να καινοτομούν και να προσφέρουν καλύτερους browsers στο μέλλον».

«Οθόνη επιλογών»

Με βάση τις δεσμεύσεις που ενέκρινε η Επιτροπή, η Microsoft θα προσφέρει επί μία πενταετία, στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο (μέσω του μηχανισμού Windows Update) μια «Οθόνη Επιλογών» που θα επιτρέπει στους χρήστες των XP, Windows Vista και Windows 7 να επιλέγουν τον ή τους φυλλομετρητές που επιθυμούν να εγκαταστήσουν πέραν του φυλλομετρητή της Microsoft Internet Explorer ή αντί γι’ αυτόν.

Σύμφωνα με τις δεσμεύσεις αυτές, οι κατασκευαστές υπολογιστών θα μπορούν επίσης να εγκαθιστούν ανταγωνιστικούς διαδικτυακούς φυλλομετρητές, να τους ρυθμίζουν ως προεπιλεγμένους φυλλομετρητές και να απενεργοποιούν το Internet Explorer.

Η απόφαση που ανακοινώθηκε σήμερα αποτελεί συνέχεια των αιτιάσεων που κοινοποίησε η Επιτροπή στη Microsoft στις 15 Ιανουαρίου 2009. Στην κοινοποίηση αιτιάσεων περιγράφεται η προκαταρκτική γνώμη της Επιτροπής, σύμφωνα με την οποία η Microsoft φέρεται ότι παρέβη το άρθρο 82 της συνθήκης ΕΚ (σημερινό άρθρο 102 της συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης) καταχρώμενη τη δεσπόζουσα θέση της στην αγορά λειτουργικών συστημάτων ΠΥ πελάτη με την αλληλένδετη πώληση Internet Explorer και Windows.

Σύμφωνα με την προκαταρκτική ανάλυση της Επιτροπής, η Microsoft έχει στρεβλώσει τον ανταγωνισμό με την αλληλένδετη πώληση του Internet Explorer και του Windows. Η αλληλένδετη αυτή πώληση παρέχει στη Microsoft ένα τεχνητό διανεμητικό πλεονέκτημα, το οποίο δεν σχετίζεται με τα προτερήματα του προϊόντος της που είναι εγκατεστημένο στο 90% και πλέον των ΠΥ. Επιπλέον, στην προκαταρκτική της γνώμη, η Επιτροπή θεωρεί ότι η αλληλένδετη αυτή πώληση εμποδίζει την καινοτομία στις αγορές και δημιουργεί τεχνητά κίνητρα στις εταιρείες λογισμικού και τους παρόχους περιεχομένου να σχεδιάζουν τα προϊόντα τους ή τους δικτυακούς τόπους τους σε συνάρτηση κυρίως με το Internet Explorer.

Οι δεσμεύσεις που εγκρίθηκαν ανταποκρίνονται στις ανησυχίες αυτές. Οι χρήστες ΠΥ, χάρη στην Οθόνη Επιλογών, θα μπορούν να επιλέγουν με αποτελεσματικό και αμερόληπτο τρόπο μεταξύ του Internet Explorer και των ανταγωνιστικών διαδικτυακών φυλλομετρητών. Η επιλογή αυτή θα εγγυάται τον αξιοκρατικό ανταγωνισμό και θα επιτρέπει στους καταναλωτές να ωφελούνται από τις τεχνικές εξελίξεις και την καινοτομία στην αγορά των διαδικτυακών φυλλομετρητών και των συναφών αγορών, καθώς και στην αγορά των διαδικτυακών εφαρμογών.

Η απόφαση της Επιτροπής βασίζεται στο άρθρο 9 του κανονισμού 1/2003 σχετικά με την εφαρμογή των αντιμονοπωλιακών κανόνων της ΕΕ και λαμβάνει υπόψη τα αποτελέσματα της έρευνας της αγοράς που άρχισε τον Οκτώβριο του 2009. Η απόφαση αυτή, η οποία δεν καθορίζει αν υφίσταται παράβαση, καθιστά νομικώς υποχρεωτικές τις δεσμεύσεις που πρότεινε η Microsoft και περατώνει την έρευνα της Επιτροπής. Αν αθετήσει η Microsoft τις δεσμεύσεις της, η Επιτροπή μπορεί να επιβάλει πρόστιμο έως 10% στον συνολικό ετήσιο κύκλο εργασιών της, χωρίς να είναι υποχρεωμένη να αποδείξει την ύπαρξη παράβασης των αντιμονοπωλιακών κανόνων της ΕΕ.

Μία ρήτρα στις δεσμεύσεις επιτρέπει στην Επιτροπή να τις επανεξετάσει έπειτα από δύο έτη. Η Microsoft θα υποβάλλει τακτικά εκθέσεις στην Επιτροπή, αρχίζοντας εντός ενός εξαμήνου, σχετικά με την εφαρμογή των δεσμεύσεων και, υπό ορισμένες προϋποθέσεις, θα προσαρμόζει την Οθόνη Επιλογών κατόπιν αιτήματος της Επιτροπής.

Πληροφορίες για θέματα διαλειτουργικότητας

Τον Ιούλιο του 2009, η Microsoft υπέβαλε επίσης προτάσεις σχετικά με τη δημοσιοποίηση πληροφοριών διαλειτουργικότητας που θα μπορούσαν να βελτιώσουν τη διαλειτουργικότητα μεταξύ των προϊόντων τρίτων και ορισμένων προϊόντων της Microsoft, μεταξύ των οποίων τα συστήματα Windows, Windows Server, Office, Exchange και SharePoint (βλ. MEMO/09/352 ).

Έπειτα από εντατικές συζητήσεις με την Επιτροπή, η Microsoft δημοσιεύει σήμερα βελτιωμένη έκδοση της ανάληψης υποχρέωσης και των συναφών εγγράφων (για παράδειγμα συμφωνία εγγύησης και συμφωνία εκμετάλλευσης αδειών ευρεσιτεχνίας) στον δικτυακό τόπο της. Η Επιτροπή χαιρετίζει την πρωτοβουλία αυτή για τη βελτίωση της διαλειτουργικότητας. Ωστόσο, παρότι η δημόσια αυτή ανάληψη υποχρέωσης της Microsoft δεν θεωρείται δεσμευτική έναντι της Επιτροπής, παρέχει την εγγύηση στους τρίτους ότι μπορεί να τεθεί σε εφαρμογή σε ιδιωτική βάση. Η Επιτροπή θα παρακολουθεί με προσοχή τις επιπτώσεις της εν λόγω ανάληψης υποχρέωσης στην αγορά και θα λάβει υπόψη τα αποτελέσματά της στην αντιμονοπωλιακή έρευνα που εκκρεμεί όσον αφορά τη διαλειτουργικότητα.

Τι είναι ο browser;

Είναι το λογισμικό που επιτρέπει στους χρήστες υπολογιστών να αποκτούν πρόσβαση στο διαδίκτυο και να περιηγούνται σε αυτό.

Τι είναι η Οθόνη Επιλογών και πώς μπορεί να την αποκτήσει κανείς;

Η Microsoft συμφώνησε με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να προσφέρει στους χρήστες του λειτουργικού συστήματος Microsoft Windows μια Οθόνη Επιλογών που θα τους επιτρέπει να επιλέγουν εύκολα τον διαδικτυακό φυλλομετρητή που θέλουν να χρησιμοποιήσουν.

Η Οθόνη Επιλογών θα παρέχεται στους Ευρωπαίους χρήστες του λειτουργικού συστήματος Windows (σήμερα πάνω από 100 εκατομμύρια άτομα) που έχουν εγκατεστημένο στον υπολογιστή τους το λογισμικό Internet Explorer της Microsoft ως προεπιλεγμένο διαδικτυακό φυλλομετρητή.

Μέχρι σήμερα, η Microsoft προσέφερε τον φυλλομετρητή Internet Explorer μαζί με το λογισμικό Windows, ενώ οι κυριότεροι ανταγωνιστικοί φυλλομετρητές πρέπει κατά κανόνα να τηλεφορτώνονται από το διαδίκτυο με αποτέλεσμα συχνά να μην εγκαθίστανται άλλοι φυλλομετρητές στους υπολογιστές των καταναλωτών.

Η Οθόνη Επιλογών θα λάβει τη μορφή ενημέρωσης του λογισμικού Windows. Η ενημέρωση θα γίνεται αυτόματα στους υπολογιστές που έχουν ρυθμιστεί για να δέχονται αυτόματα ενημερώσεις μέσω του Windows Update με αποτέλεσμα να μην απαιτείται κανένας επιπλέον χειρισμός για την απόκτηση πρόσβασης.

Η Οθόνη Επιλογών θα διατεθεί από τα μέσα Μαρτίου 2010.

Τι είναι ο προεπιλεγμένος διαδικτυακός φυλλομετρητής;

Είναι ο φυλλομετρητής που επέλεξε για σας ο κατασκευαστής του προσωπικού υπολογιστή. Για τους περισσότερους χρήστες του λογισμικού Windows, είναι ο διαδικτυακός φυλλομετρητής της Microsoft.

Εάν τηλεφορτώσετε στον ΠΥ σας έναν πρόσθετο φυλλομετρητή μόνος σας, μπορείτε να τον ορίσετε ως προεπιλεγμένο φυλλομετρητή τη στιγμή της εγκατάστασής του.

Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να αλλάξετε την επιλογή αυτή.

Γιατί εμφανίζεται η Οθόνη Επιλογών μόνον σε χρήστες που έχουν ως προεπιλεγμένο διαδικτυακό φυλλομετρητή τον φυλλομετρητή της Microsoft;

Στόχος της Επιτροπής είναι να εξασφαλίσει ότι δεν γίνεται κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης από την Microsoft στην αγορά λειτουργικού συστήματος προσωπικών υπολογιστών με αποτέλεσμα τη στρέβλωση του ανταγωνισμού στην αγορά διαδικτυακών φυλλομετρητών. Είναι μέρος της δέσμευσης της Επιτροπής να εγγυηθεί στους καταναλωτές την καλύτερη λειτουργία των αγορών προσφέροντας περισσότερες επιλογές, περισσότερη καινοτομία και καλύτερη ποιότητα.

Ωστόσο, αν οι χρήστες χρησιμοποιούν κάποιον άλλο διαδικτυακό φυλλομετρητή, εξακολουθούν να έχουν τη δυνατότητα να τον αλλάξουν, ανά πάσα στιγμή.

Γιατί πρέπει να επιλέξουν οι χρήστες; – Και αν είναι ευχαριστημένοι με τον διαδικτυακό φυλλομετρητή της Microsoft;

Η Επιτροπή δεν παρακινεί κανέναν να αλλάξει διαδικτυακό φυλλομετρητή. Καθένας είναι ελεύθερος να διατηρήσει τον διαδικτυακό φυλλομετρητή της Microsoft. Η Επιτροπή απλώς εξασφαλίζει ότι οι χρήστες έχουν πράγματι τη δυνατότητα να επιλέξουν έναν από τους πολυάριθμους διαδικτυακούς φυλλομετρητές που υπάρχουν στην αγορά. Πράγματι, οι χρήστες μπορούν να κρατήσουν τον διαδικτυακό φυλλομετρητή της Microsoft και να προσθέσουν, αν θέλουν, και άλλον φυλλομετρητή της επιλογής τους.

H Microsoft προσφέρθηκε να δημιουργήσει την Οθόνη Επιλογών ως μέρος μιας δέσμευσης που ανέλαβε έναντι της Επιτροπής για να διασφαλιστεί ο αξιοκρατικός ανταγωνισμός στην αγορά φυλλομετρητών. Σε τελική ανάλυση, η εντύπωση που σχηματίζουν οι χρήστες για το διαδίκτυο εξαρτάται από τον φυλλομετρητή που επιλέγουν και η ύπαρξη ικανού αριθμού επιλογών ωθεί την εκάστοτε εταιρεία να καινοτομήσει και να προσφέρει μελλοντικά στους χρήστες καλύτερους φυλλομετρητές. Με τον τρόπο αυτόν οι χρήστες είναι ελεύθεροι να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τον φυλλομετρητή που ήδη διαθέτουν ή, μέσω της Οθόνης Επιλογών, να αποκτήσουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες των διαφόρων φυλλομετρητών και να διαλέξουν εκείνον που προτιμούν.

Τι πρέπει να κάνουν οι χρήστες όταν εμφανιστεί η Οθόνη Επιλογών;

Εναπόκειται σε αυτούς. Μπορούν να επιλέξουν έναν, δύο ή όσους φυλλομετρητές θέλουν. Μπορεί να θεωρήσουν χρήσιμο να διαβάσουν τις πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το τι προσφέρει ο κάθε φυλλομετρητής προτού κάνουν την επιλογή τους.

Τι πρέπει να κάνουν οι χρήστες αν δεν θέλουν να αλλάξουν τίποτε ή αν θέλουν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τον διαδικτυακό φυλλομετρητή της Microsoft;

Μπορούν απλώς να κλείσουν την Οθόνη Επιλογών. Η τηλεφόρτωση άλλου φυλλομετρητή στον ΠΥ δεν θα διαγράψει τον διαδικτυακό φυλλομετρητή της Microsoft από τον υπολογιστή.

Οι χρήστες θα χάσουν τον διαδικτυακό φυλλομετρητή της Microsoft ή τις εξατομικεύσεις (π.χ. αγαπημένα) εάν επιλέξουν κάποιον άλλον διαδικτυακό φυλλομετρητή;

Οι περισσότεροι φυλλομετρητές επιτρέπουν στους χρήστες να μεταφέρουν τις εξατομικεύσεις με την τηλεφόρτωση.

Η Οθόνη Επιλογών δεν απεγκαθιστά τον διαδικτυακό φυλλομετρητή της Microsoft. Ωστόσο, οι χρήστες του Windows 7 μπορούν, αν θέλουν, να «απενεργοποιήσουν» τον διαδικτυακό φυλλομετρητή της Microsoft.

Στο Windows 7, ο διαδικτυακός φυλλομετρητής της Microsoft θα «εξαφανίζεται» από την γραμμή εργασιών του Windows όταν ενεργοποιείται η Οθόνη Επιλογών. Οι χρήστες θα μπορούν, όμως, να προσθέσουν εύκολα έναν διαδικτυακό φυλλομετρητή (ή κάποιο άλλο πρόγραμμα) στην γραμμή εργασιών, συμπεριλαμβανομένου του διαδικτυακού φυλλομετρητή της Microsoft.

Ορισμένοι από τους διαδικτυακούς φυλλομετρητές στην Οθόνη Επιλογών δεν είναι αρκετά γνωστοί – η χρήση τους είναι ασφαλής;

Όλοι οι διαδικτυακοί φυλλομετρητές που περιλαμβάνονται στην Οθόνη Επιλογών, όπως οι Mozilla Firefox, Google Chrome, Apple Safari και Opera, συγκαταλέγονται μεταξύ των δώδεκα πιο δημοφιλών στην Ευρώπη και γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο έχουν επιλεγεί.

Οι άλλοι διαδικτυακοί φυλλομετρητές στην Οθόνη Επιλογών είναι καλύτεροι από τον διαδικτυακό φυλλομετρητή της Microsoft;

Αυτό θα το κρίνουν οι χρήστες. Κάθε φυλλομετρητής είναι διαφορετικός. Η Οθόνη Επιλογών περιλαμβάνει τους διαδικτυακούς φυλλομετρητές που είναι οι πλέον δημοφιλείς μεταξύ των Ευρωπαίων χρηστών.

Εάν ο χρήστης κλείσει την Οθόνη Επιλογών, πώς μπορεί να την επανεμφανίσει;

Θα υπάρχει ένα εικονίδιο για την Οθόνη Επιλογών στην επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή. Πατώντας το θα επανεμφανίζεται η Οθόνη Επιλογών. Ο χρήστης μπορεί επίσης να πατήσει «αναβολή επιλογής» όταν η Οθόνη Επιλογών εμφανιστεί, αν θέλει να αποφασίσει κάποια άλλη στιγμή. Στην περίπτωση αυτή η οθόνη επιλογών θα επανεμφανιστεί αυτόματα την επόμενη φορά που ο χρήστης θα συνδεθεί με το Windows.

Πηγή: Ναυτεμπορική

Φορολογία ακινήτων - Υπενθύμιση προθεσμιών

Τη λήξη προθεσμιών που αφορούν τη φορολογία ακινήτων, υπενθυμίζει η ΠΟΜΙΔΑ στους ιδιοκτήτες.

Πιο συγκεκριμένα:

* Στις 22.12.2009 λήγει η τελική προθεσμία διόρθωσης λαθών της δήλωσης ακινήτων (Ε-9) μέσω της διαδικτιακής πύλης www.e-9.gr .

* Στις 31.12.2009 λήγει η προθεσμία εκχώρησης στο Δημόσιο, χωρίς αντάλλαγμα, των ανείσπρακτων μισθωμάτων του ημερολογιακού έτους 2008, εκ μέρους των εκμισθωτών.
Σε περίπτωση που δεν τα εκχωρήσουν, θα υποχρεωθούν να δηλώσουν τα μισθώματα ως ......

εισπραχθέντα και να πληρώσουν φόρο εισοδήματος, παρότι δεν τα εισέπραξαν.

* Στις 31.12.2009 λήγει η προθεσμία που έχουν οι διαχειριστές πολυκατοικιών για τη δήλωση μισθωμάτων κοινόχρηστων χώρων (κυρίως διαμερίσματος θυρωρών) και πληρωμή του ετήσιου φόρου εισοδήματος με συντελεστή 20%.

* Στις 31.1.2010 λήγει η προθεσμία δήλωσης στους Δήμους και Κοινότητες της χώρας αδήλωτων μη ρευματοδοτούμενων ακινήτων (π.χ. οικοπέδων) για την επιβολή τέλους ακίνητης περιουσίας (ΤΑΠ) χωρίς πρόστιμο για το 2010. Συγκεκριμμένα αν η δήλωση γίνει μέχρι 31.1.2010 ο οικείος Ο.Τ.Α. θα επιβάλλει το τρέχον τέλος χωρίς προσαύξηση, αλλά θα χρεώσει τον ιδιοκτήτη αναδρομικά με το τέλος της προηγούμενης πενταετίας και τη νόμιμη προσαύξηση για αδήλωτα ακίνητα (200%), η οποία μπορεί να μειωθεί με σχετικό αίτημα προς τον οικείο Δήμο.

* Η ΠΟΜΙΔΑ θεωρεί σκόπιμο μέσα στην προθεσμία αυτή (31.1.2010) να δηλωθούν στους οικείους δήμους και τα «κλειστά και μη ρευματοδοτούμενα» ακίνητα. Υπενθυμίζεται σχετικά ότι σύμφωνα με το νόμο 3345/2005, άρθρο 5 παρ. 1, οιιδιοκτήτες ακινήτων απαλλάσσονται από τα δημοτικά τέλη καθαριότητας, όταν το ακίνητό τους δεν ρευματοδοτείται και δεν χρησιμοποιείται, εφόσον καταθέσουν στον οικείο Ο.Τ.Α. υπεύθυνη δήλωση μη ηλεκτροδοτουμένου ακινήτου στην οποία να επισυνάπτουν:

Α. Βεβαίωση της ΔΕΗ περί διακοπής του ρεύματος του ακινήτου, και

Β. Υπεύθυνη δήλωσή του ότι το ακίνητο δεν χρησιμοποιείται καθόλου.

Σε περίπτωση που ύστερα από έλεγχο αποδειχθεί ότι το ακίνητο χρησιμοποιείται, έστω και μερικά, επιβάλλεται σε βάρος των υποχρέων ολόκληρο το τέλος που αναλογεί σε κάθε κατηγορία ακινήτου μαζί με το σχετικό πρόστιμο, αναδρομικά από το χρόνο απαλλαγής του.

Απλά μαθήματα κινητής τηλεφωνίας [ Μέρος 3ο ]

Του συνεργάτη μας Γιάννη Πετσέλη

ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ.

Τι είδους ακτινοβολία εκπέμπουν τα κεραιοσυστηματα από τα κινητά τηλέφωνα και τους σταθμούς βάσης;

Τόσο τα κινητά τηλέφωνα όσο και οι σταθμοί βάσης εκπέμπουν ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία, δηλαδή ταλαντώσεις ηλεκτρικών και μαγνητικών πεδίων που διαδίδονται στον χώρο υπό την μορφή κύματος και μεταφέρουν ενέργεια.
Τα διάφορα είδη της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας ...........

διακρίνονται μεταξύ τους ανάλογα με τη συχνότητα η το μήκος κύματος του διαδιδομένου κύματος (η συχνότητα και το μήκος κύματος ενός διαδιδόμενου κύματος είναι δυο φυσικά μεγέθη αντιστρόφως ανάλογα μεταξύ τους. Η συχνότητα μετράται σε Hz (ταλαντώσεις η κύκλοι ανά δευτερόλεπτο),

KHZ (χιλιάδες Hz), MHz (εκατομμύρια Hz), και GHz(δισεκατομμύρια HZ). Το μήκος μετράτε σε μονάδες απόστασης (μέτρα, εκατοστά, χιλιοστά κλπ).

Η ακτινοβολία από τα κινητά τηλέφωνα και τους σταθμούς βάσης είναι ραδιενεργός;

Όχι. Η εκπεμπομενη ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία από τα κινητά τηλέφωνα και τους σταθμούς βάσης κινητής τηλεφωνίας στις μη ιοντιζουσες ακτινοβολίες, δηλαδή τις ακτινοβολίες που είναι αδύνατο να προκαλέσουν ιοντισμό των μορίων και να διασπάσουν έτσι χημικούς δεσμούς. Στο ηλεκτρομαγνητικό φάσμα εντάσσονται και άλλες μη ιοντιζουσε ηλεκτρομαγνητικές ακτινοβολίες όπως:

Τα στατικά ηλεκτρικά και μαγνητικά πεδία που δεν μεταβάλλονται και έτσι δεν δημιουργούν ηλεκτρομαγνητικά κύματα (π.χ. το φυσικό μαγνητικό πεδίο της γης)
Τα ηλεκτρικά και μαγνητικά πεδία 50 Hz που δημιουργούνται από τις ηλεκτρικές συσκευές, τους υποσταθμούς και τις γραμμές μεταφοράς και διανομής ηλεκτρικής ενέργειας
Τα ραδιοκύματα που χρησιμοποιούνται για τις ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εκπομπές καθώς και στις τηλεπικοινωνίες, στα ραντάρ και στους φούρνους μικροκυμάτων.
Το φως, καθώς και η υπέρυθρη και υπεριώδης ακτινοβολία.
Ιοντιζουσες ακτινοβολίες είναι αυτές που μεταφέρουν πολύ μεγάλη ενέργεια και είναι ικανές να διασπάσουν χημικούς δεσμούς, όπως οι ακτίνες Χ, οι ακτίνες γ κλπ.

ΟΡΙΑ ΕΚΘΕΣΗΣ

Υπάρχουν θεσμοθετημένα όρια για την προστασία του κοινού από τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία στην χώρα μας;

Σύμφωνα με την Ελληνική Νομοθεσία στη χώρα μας υπάρχουν όρια για την έκθεση του κοινού σε ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία. Τα όρια αυτά βασίστηκαν σε σχετική σύσταση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Μάλιστα τα Ελληνικά όρια είναι αυστηρότερα σε σχέση με τα οριζόμενα στη σύσταση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ.

Κοινή Απόφαση υπ αριθμ. 53571/3839 των Υπουργών Ανάπτυξης, ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ., Υγείας και Πρόνοιας, Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΦΕΚ 1105/Β/6-9-2000) με θέμα « Μέτρα προφύλαξης του κοινού από την λειτουργία κεραιών εγκατεστημένων στην ξηρά» με την οποία εισάγονται στην Ελληνική Νομοθεσία τα όρια της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την έκθεση του κοινού σε ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία και ορίζονται μηχανισμοί ελέγχου για τα επίπεδα της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας που εκπέμπεται από τους σταθμούς κεραιών όλων των ειδών.
Νόμος 3431 (ΦΕΚ 13/Α/3-2-2006) «Περί Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και άλλες διατάξεις», άρθρο 31 «Ρυθμίσεις σχετικά με την εγκατάσταση κεραιών». Σύμφωνα με το άρθρο τα Ελληνικά όρια για την έκθεση του κοινού τίθενται στο 70% των ορίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τους σταθμούς κεραιών που βρίσκονται σε απόσταση μεγαλύτερη των 300 μέτρων από την περίμετρο των κτηριακών εγκαταστάσεων σχολείων, βρεφονηπιακών σταθμών, νοσοκομείων και γηροκομείων και στο 60% των ορίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τους σταθμούς κεραιών που βρίσκονται σε απόσταση μικρότερη των 300 μέτρων από τις εγκαταστάσεις αυτές.

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

· Σύσταση του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης «Περί του περιορισμού της έκθεσης του κοινού σε ηλεκτρομαγνητικά πεδία (0Hz-300 GHz)», L 199 (1999/519/EC) 30-7-1999.

Η ακτινοβολία από τις γραμμές υψηλής τάσης και τις ηλεκτρικές συσκευές είναι ίδια με αυτή των συστημάτων κινητής τηλεφωνίας;

Στο περιβάλλον των γραμμών μεταφοράς και διανομής ηλεκτρικής ενέργειας δημιουργούνται ηλεκτρικά και μαγνητικά πεδία που είναι μεταξύ τους ανεξάρτητα (δεν έχουν την μορφή ηλεκτρομαγνητικού κύματος) και μεταβάλλονται με την εξαιρετικά χαμηλή συχνότητα των 50 Hz (50 κύκλοι η φορές το δευτερόλεπτο). Παρόμοια είναι και τα πεδία που δημιουργούνται στο περιβάλλον όλων των ηλεκτρικών συσκευών που συνδέονται στο ηλεκτρικό δίκτυο. Η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία που εκπέμπεται από τα συστήματα κινητής τηλεφωνίας έχει την μορφή ηλεκτρομαγνητικού κύματος και μεταβάλλεται πολύ γρηγορότερα (της τάξης των δισεκατομμυρίων φορών το δευτερόλεπτο). Για τον λόγο αυτό τα ηλεκτρικά και μαγνητικά πεδία από τις γραμμές υψηλής τάσης και τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία στο περιβάλλον κεραιών κινητής τηλεφωνίας έχουν διαφορετικές φυσικές ιδιότητες και διαφορετικές βιολογικές επιδράσεις και γι αυτό εξετάζονται και μετρούνται ξεχωριστά με διαφορετικά όργανα.

Αφού η ακτινοβολία από τα συστήματα κινητής τηλεφωνίας δεν είναι ραδιενεργός, γιατί ασχολειται με αυτά η Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας;

Η Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας (ΕΕΑΕ) είναι αρμόδια για την προστασία του πληθυσμού και του περιβάλλοντος τόσο από τις ιοντιζουσες όσο και από τις τεχνικά παραγόμενες μη ιοντιζουσες ηλεκτρομαγνητικές ακτινοβολίες. Είναι δηλαδή ο εθνικός φορέας για την ασφαλή χρήση όλων των ειδών ακτινοβολιών. Το γραφείο μη ιοντιζουσων ακτινοβολιών της ΕΕΑΕ είναι στελεχωμένο με εξειδικευμένους επιστήμονες σε θέματα μετρήσεων και προστασίας του κοινού από τις μη ιοντιζουσες ηλεκτρομαγνητικές ακτινοβολίες και είναι άρτια εξοπλισμένο με σύγχρονα συστήματα για τη μέτρηση αυτών.

Τι είναι το φυσικό μέγεθος SAR;

Όταν εκτιθέμεθα σε ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία μια ποσότητα ενέργειας από την εκπεμπομενη ακτινοβολία απορροφάται από το σώμα μας. Ο ειδικός ρυθμός απορρόφησης ενέργειας η SAR (Specific Absorption Rate) εκφράζει την απορροφουμενη ενέργεια ανά μονάδα χρόνου και μάζας στα διάφορα μέλη του σώματος. Υπάρχει ο μέσος ολόσωμος SAR που εκφράζει την μέση τιμή της απορροφουμενης ενέργειας σε όλο το σώμα και ο τοπικός που αναφέρεται στην τοπική απορρόφηση σε μια περιοχή του σώματος (η περιοχή αυτή συνήθως ορίζεται σε 10 γραμμάρια ιστού). Στην περίπτωση των κινητών τηλεφώνων τα αντίστοιχα μεγέθη είναι ο τοπικός SAR στην περιοχή του κεφαλιού και στην περίπτωση των σταθμών βάσης ο μέσος ολόσωμος SAR.

Πως συνδέεται η απορρόφηση της ενέργειας με την ένταση της ακτινοβολίας;

Όταν ένας άνθρωπος εκτίθεται στην ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία, η απορρόφηση της ενέργειας εξαρτάται από την ένταση και την συχνότητα της ακτινοβολίας και πολλούς άλλους παράγοντες που έχουν να κάνουν με τα χαρακτηριστικά του σώματος του (μέγεθος, βάρος, στάση κλπ) αλλά και τις συνθήκες έκθεσης (συχνότητα, πόλωση, κατεύθυνση από όπου έρχεται η ακτινοβολία, αν είναι τοπική η ολόσωμη έκθεση κ.α.) προκειμένου να υπάρξουν όρια που να εξασφαλίζουν την προστασία των ανθρώπων ανεξαρτήτως των χαρακτηριστικών του σώματος τους προέκυψαν τα επίπεδα αναφοράς που προϋποθέτουν συνθήκες μέγιστης σύζευξης της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας με το εκτιθέμενο σε αυτή άτομο, παρέχοντας έτσι έναν επιπλέον συντελεστή ασφαλείας. Τα επίπεδα αναφοράς είναι μεγέθη που περιγράφουν την ένταση της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας (ένταση ηλεκτρικού πεδίου, ένταση μαγνητικού πεδίου και πυκνότητα ισχύος) και μπορούν να συγκριθούν με μετρηθεισες τιμές.

Η τήρηση των επιπέδων αναφοράς εξασφαλίζει σε κάθε περίπτωση και την τήρηση των βασικών περιορισμών για την απορροφουμενη ενέργεια. Επειδή οι συχνότητες που χρησιμοποιούνται στα διάφορα συστήματα κινητής τηλεφωνίας είναι διαφορετικές οι τιμές των επιπέδων αναφοράς δεν είναι ακριβώς οι ίδιες αλλά διαφέρουν ανάλογα με το σύστημα κινητής τηλεφωνίας.

Η συνέχεια στο Μέρος 4ο



Προηγούμενα θέματα:

Απλά μαθήματα Κινητής τηλεφωνίας [ Μέρος 1ο ]

Απλά μαθήματα Κινητής τηλεφωνίας [ Μέρος 2ο ]

Αδειάζει χωριό στη Μεσσηνία που κατέχει ρεκόρ Γκίνες με τους περισσότερους πτυχιούχους!!!

Πριν από δέκα χρόνια τα Κρεμμύδια του δήμου Χιλιοχωρίων Μεσσηνίας μπήκαν στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες ως το χωριό με το μεγαλύτερο ποσοστό πτυχιούχων επιστημόνων στο σύνολο των κατοίκων του.

Την εποχή εκείνη οι κάτοικοι ήταν περισσότεροι από οκτακόσιοι. Ακριβώς δέκα χρόνια μετά, στο άλλοτε «χωριό των πτυχιούχων» ζουν λιγότεροι από πεντακόσιοι άνθρωποι, οι περισσότεροι από τους οποίους είναι ηλικιωμένοι.
Πριν από τέσσερα χρόνια έκλεισε και το μοναδικό .........

δημοτικό σχολείο λόγω έλλειψης μαθητών!

Συνήθως τα χωριά στην επαρχία γίνονται ονομαστά για την παραγωγή τους σε καπνά, σταφίδα, λάδι κ.λπ. Το 1999, όμως, το χωριό Κρεμμύδια στο νομό Μεσσηνίας κατάφερε κάτι που δεν είχε καταφέρει καμία άλλη περιοχή μέχρι τότε: να εξασφαλίσει μία θέση στο διάσημο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες για τη μεγαλύτερη «παραγωγή» πτυχιούχων επιστημόνων!

Σύμφωνα με τη σχετική αναφορά που υπάρχει στο βιβλίο Γκίνες του 1999, το ποσοστό αναλογίας επιστημόνων επί του γενικού πληθυσμού της κοινότητας ανερχόταν στο 30%! «Κάθε σπίτι στο χωριό είχε έναν με δύο πτυχιούχους» είπε στην «Espresso» ο Χρήστος Κουτσουμπός, ο οποίος είναι συνταξιούχος αρχιτέκτονας και έχει κάνει έρευνα για το χωριό του.

Οπως λέει, από αυτούς οι περισσότεροι ήταν γιατροί, μηχανικοί, καθηγητές, απόφοιτοι οικονομικών σχολών, φαρμακοποιοί, ενώ δύο από αυτούς δίδασκαν σε πανεπιστήμιο: ο ένας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και ο άλλος σε κολέγιο της Αγγλίας.

«Για το ποσοστό αυτό εξετάσαμε πληθυσμιακά τέσσερις δεκαετίες. Κατά μέσο όρο ο πληθυσμός του χωριού γι' αυτό το διάστημα ανερχόταν σε 883 κατοίκους. Οι ενεργοί πτυχιούχοι ανωτάτων σχολών ήταν 273», τονίζει ο κ. Κουτσουμπός, ο οποίος μας εξηγεί και τους λόγους για τους οποίους η συγκεκριμένη φουρνιά δεν ασχολήθηκε με τις αγροτικές εργασίες, όπως οι παππούδες τους, αλλά αντιθέτως προτίμησε να καλλιεργήσει το πνεύμα της: «Ξεκίνησαν κάποιοι και ακολούθησαν οι υπόλοιποι. Τότε ήμασταν η εξαίρεση».

Από τότε τα πράγματα άλλαξαν δραματικά. Το χωριό τα τελευταία χρόνια «αιμορραγεί» πληθυσμιακά, ενώ αποτέλεσμα της αστυφιλίας και της γήρανσης του πληθυσμού ήταν να κλείσει το δημοτικό σχολείο, αφού δεν υπήρχαν πια μαθητές. «Το γεγονός ότι το χωριό γερνάει οφείλεται κυρίως στη μεγάλη παραγωγή επιστημόνων που παρατηρήθηκε τα προηγούμενα χρόνια.

Είναι κι αυτό μια συνέπεια της προόδου», είπε ο πρώην πρόεδρος της κοινότητας Γεώργιος Μαγγανάς, εννοώντας ότι η επαρχία δεν προσφέρει ευκαιρίες για μορφωμένους ανθρώπους. Επισήμανε δε πως κάτι ανάλογο έχει παρατηρηθεί και στα υπόλοιπα χωριά της περιοχής που έδειξαν ενδιαφέρον για τα γράμματα.

Οπως και να 'χει, η ζωή στο χωριό συνεχίζεται με τους τελευταίους κατοίκους να επιδίδονται σε αυτό που επί αιώνες έμαθαν να κάνουν: την καλλιέργεια της γης.

Πηγή: Espresso

ΗΠΑ: Ανάκληση 800.000 εμβολίων κατά της νέας γρίπης

Στην ανάκληση 800.000 δόσεων του εμβολίου Sanofi Pasteur, οι οποίες προορίζονταν για την προστασία των βρεφών και των παιδιών από τη νέα γρίπη και όπως αποδείχθηκε είχαν χάσει την αποτελεσματικότητα τους, αποφάσισαν οι αμερικανικές υγειονομικές αρχές.

Πρόκειται για τέσσερις παρτίδες εμβολίων που αφορούσαν παιδιά ηλικίας από έξι μηνών έως τριών ετών.

Σε επιστολή τους προς τους παιδίατρους, τα .........

αμερικανικά Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (CDC) απέδειξαν ότι οι παρτίδες έχουν χάσει την αποτελεσματικότητά τους κατά του ιού Η1Ν1 μετά από την αποστολή τους το Νοέμβριο.

Η ανάκληση αφορά 800.000 δόσεις, μερικές από τις οποίες μπορεί να έχουν ήδη χορηγηθεί.

Επίσης, σύμφωνα με τα CDC, η μείωση της αποτελεσματικότητας του εμβολίου είναι «απειροελάχιστη», με αποτέλεσμα τα παιδιά που έχουν ήδη εμβολιαστεί με μία από αυτές τις δόσεις να μην χρειάζεται να εμβολιαστούν ξανά.

Κατά την αποστολή τους οι παρτίδες πληρούσαν όλα τα κριτήρια των ομοσπονδιακών υπηρεσιών υγείας. Η μείωση της αποτελεσματικότητας τους παρατηρήθηκε μετά από την παράδοση τους κατά τη διάρκεια ελέγχων της Sanofi Pasteur, η οποία ενημέρωσε τα CDC.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Την Παρασκευή η κατάθεση της τροπολογίας για την επαναφορά της λίστας φαρμάκων

Επανέρχεται η λίστα των συνταγογραφούμενων φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων, η οποία είχε καταργηθεί με το Ν.3457/2006, με την τροπολογία που θα καταθέσει την ερχόμενη Παρασκευή στη Βουλή η υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Λούκα Κατσέλη.

Η τροπολογία δόθηκε στους βουλευτές της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής.

Στόχος της επαναφοράς της λίστας, όπως .........

αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση, είναι «ο εξορθολογισμός στη διάθεση των φαρμάκων προκειμένου να ανασχεθούν οι παρενέργειες από την αλόγιστη συνταγογράφηση, που έχει λάβει διαστάσεις ενδημικού φαινομένου με ανυπολόγιστες συνέπειες στο δημοσιονομικό κόστος των υπηρεσιών υγείας και στην επιβάρυνση των ασφαλισμένων».

Προβλέπεται επίσης διαδικασία για την αποσαφήνιση των κριτηρίων για τη συμπερίληψη των φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων στον κατάλογο.

Επιπλέον, ορίζονται τα όργανα που συμμετέχουν, ενώ για τη σύνθεση της επιτροπής κατάρτισης του καταλόγου επιδιώκεται η συγκρότησή του από ειδικούς επιστήμονες υψηλού κύρους και ετέρους που προέρχονται από φορείς με ειδικό βάρος στο σύστημα κοινωνικής ασφάλισης.

Ορίζεται επίσης η διαδικασία που ακολουθείται για την κατάρτιση του καταλόγου και την έγκρισή του, καθώς και ειδική πρόνοια προθεσμιών για τη θεραπεία περιπτώσεων φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων που δεν συμπεριελήφθησαν στον κατάλογο.

Η τροπολογία αφορά στη βελτίωση, τον εξορθολογισμό, την εκλογίκευση και την αποσαφήνιση του θεσμικού πλαισίου που προβλέπει τη χορήγηση από τα φαρμακεία κρατικών νοσοκομείων και τα ιδιωτικά φαρμακεία φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων υψηλού κόστους στους ασφαλισμένους του δημοσίου εν γένει τομέα κοινωνικής ασφάλισης και καθενός που δικαιούται με ειδικές διατάξεις υγειονομικής δημόσιας περίθαλψης.

Προβλέπεται δε ο τρόπος προμήθειας, διάθεσης και χρέωσης των εν λόγω φαρμάκων υψηλού κόστους από τους φορείς που τα χορηγούν στους ασφαλιστικούς φορείς που φέρουν το βάρος κάλυψης της δαπάνης.

Προβλέπεται, ακόμα, η ετήσια έκδοση ΚΥΑ για την έγκριση, την αναθεώρηση και συμπλήρωση καταλόγου με τα εν λόγω φαρμακευτικά ιδιοσκευάσματα και τα κριτήρια υπολογισμού του υψηλού κόστους και ορίζεται ότι τα εν λόγω φαρμακευτικά ιδιοσκευάσματα πρέπει να περιέχονται οπωσδήποτε και στον κατάλογο των συνταγογραφούμενων φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων που εισάγεται με άλλες διατάξεις και προβλέπονται μεταβατικές ρυθμίσεις μέχρι να εκδοθεί ο πρώτος κατάλογος των συνταγογραφούμενων φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων.

Συγκεκριμένα η τροπολογία που θα μπει ως προσθήκη στο σχέδιο νόμου για τη "ΡΥΘΜΙΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ, ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ" προβλέπει τα εξής:

ΆΡΘΡΟ….

A. Επανεισαγωγή καταλόγου συνταγογραφούμενων φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων

1. Το Δημόσιο, οι οργανισμοί κοινωνικής ασφάλισης και κάθε φορέας και κλάδος ασφάλισης δικαιούχων περίθαλψης, εγκρίνουν και εξοφλούν ιατρικές συνταγές μόνο εφόσον αυτές περιλαμβάνουν φάρμακα που περιέχονται σε κατάλογο συνταγογραφούμενων φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων.

2. Για την κατάρτιση, την αναθεώρηση και τη συμπλήρωση του καταλόγου εφαρμόζονται αντικειμενικά κριτήρια, τα οποία καθορίζονται και εξειδικεύονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, και Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης και αναρτάται στην ιστοσελίδα του ΕΟΦ

3. Ο κατάλογος της παρ. 1 καταρτίζεται από συνιστώμενη στον Ε.Ο.Φ. Ειδική Επιτροπή και εγκρίνεται με κοινή απόφαση των Υπουργών Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, και Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης. Ο κατάλογος αναθεωρείται και συμπληρώνεται κατ' έτος από την ίδια επιτροπή και εγκρίνεται με την ίδια διαδικασία.

4. Η Ειδική Επιτροπή της παρ. 3 συγκροτείται με απόφαση του Υπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, είναι επταμελής και αποτελείται από έναν καθηγητή φαρμακευτικής του πανεπιστημίου (οποιασδήποτε βαθμίδας), έναν καθηγητή ιατρικής του πανεπιστημίου (οποιασδήποτε βαθμίδας), έναν εκπρόσωπο του ΕΟΦ (ιατρό ή φαρμακοποιό), που ορίζεται από το Δ.Σ. αυτού, έναν εκπρόσωπο (ιατρό) του ΚΕΣΥ που ορίζεται με απόφαση της εκτελεστικής επιτροπής αυτού, έναν φαρμακοποιό με προϋπηρεσία άνω των πέντε ετών στο Ε.Σ.Υ., και από έναν εκπρόσωπο (ιατρό ή φαρμακοποιό) του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και του ΟΓΑ που ορίζονται με απόφαση των Δ.Σ. αυτών. Με την απόφαση συγκρότησης ορίζεται, ο πρόεδρος της επιτροπής και ο αναπληρωτής του από τους ως άνω καθηγητές πανεπιστημίου και ο γραμματέας της επιτροπής με τον αναπληρωτή του από τους υπαλλήλους του ΕΟΦ. Με την ίδια απόφαση ορίζεται η αμοιβή των μελών της ειδικής επιτροπής και του γραμματέα που βαρύνει τον προϋπολογισμό του ΕΟΦ, καθώς και κάθε διαδικαστική λεπτομέρεια για τον τρόπο διεξαγωγής των εργασιών της.

5. Εντός 15 (δεκαπέντε) ημερών από τη δημοσίευση της ΚΥΑ της παρ. 3 του παρόντος, οι ενδιαφερόμενοι παρασκευαστές και εισαγωγείς φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων, που δεν έχουν συμπεριληφθεί στον κατάλογο, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση συμπερίληψης ενώπιον της ειδικής επιτροπής. Με την αίτηση συνυποβάλλονται τα στοιχεία για την υποστήριξη της και οι αιτούντες καλούνται για προφορική ανάπτυξη των ισχυρισμών τους ενώπιον της ειδικής επιτροπής. Εντός 30 (τριάντα) ημερών από την υποβολή της αίτησης η ειδική επιτροπή, εφόσον, με βάση τα αντικειμενικά κριτήρια της παρ. 2 κρίνει το αίτημα ως βάσιμο, καταρτίζει συμπληρωματικό κατάλογο, που εγκρίνεται με τον τρόπο που ορίζεται στην παρ. 3 του παρόντος.

6. Με απόφαση του Δ.Σ. του Φορέα Ασφάλισης και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις εγκρίνεται η χορήγηση φαρμάκου που δεν συμπεριλαμβάνεται στον κατάλογο, μετά από αιτιολογημένη έκθεση του θεράποντος ιατρού και γνώμη της ειδικής επιτροπής της παρ. 3 του παρόντος άρθρου.

7. Από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου καταργείται το άρθρο 1 του Ν. 3457/2006

B. Εξορθολογισμός θεσμικού πλαισίου χορήγησης φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων υψηλού κόστους

1. Οι εξωτερικοί ασθενείς που είναι ασφαλισμένοι στο Δημόσιο και στους φορείς κοινωνικής ασφάλισης ή δυνάμει ειδικών διατάξεων δικαιούνται περίθαλψης, μπορούν να προμηθεύονται, τόσο από τα φαρμακεία των κρατικών νοσοκομείων, όσο και από τα ιδιωτικά φαρμακεία, χωρίς συμμετοχή τους στη δαπάνη, φαρμακευτικά ιδιοσκευάσματα υψηλού κόστους, που έχουν άδεια μόνο για νοσοκομειακή χρήση ή άδεια για έναρξη χορήγησης στο νοσοκομείο και παρακολούθηση από ειδικό ιατρό.

2. Τα ιδιωτικά φαρμακεία προμηθεύονται τα χορηγούμενα κατά την παρ.1 φαρμακευτικά ιδιοσκευάσματα με τους ίδιους όρους και στην ίδια τιμή που τα προμηθεύονται τα φαρμακεία των κρατικών νοσοκομείων.

3. Με Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, και Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, εγκρίνεται, μετά από εισήγηση του ΕΟΦ, κατάλογος με τα φαρμακευτικά ιδιοσκευάσματα υψηλού κόστους της παρ. 1 του παρόντος άρθρου, ορίζεται η διαδικασία χορήγησης τους και ο τρόπος χρέωσης από τα νοσοκομεία ή τα ιδιωτικά φαρμακεία και κάθε άλλη λεπτομέρεια για την υλοποίηση των προβλέψεων του παρόντος άρθρου. Με την ίδια διαδικασία ο εν λόγω κατάλογος αναθεωρείται και συμπληρώνεται κατ' έτος. Για τον προσδιορισμό του υψηλού κόστους λαμβάνεται υπ' όψιν η χονδρική τιμή των ιδιοσκευασμάτων και ο τρόπος συσκευασίας τους, σε συνδυασμό με το κόστος ημερήσιας θεραπείας.

4. Ο κατάλογος των φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων του παρόντος άρθρου εγκρίνεται υπό την προϋπόθεση ότι περιέχονται οπωσδήποτε στον κατάλογο των συνταγογραφούμενων φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων του άρθρου 18 του παρόντος νόμου. Η ως άνω προϋπόθεση δεν απαιτείται για το διάστημα μέχρι την έκδοση του πρώτου καταλόγου συνταγογραφούμενων ιδιοσκευασμάτων του άρθρου 18 του παρόντος νόμου, για το οποίο διάστημα και μέχρι την έκδοση του καταλόγου κατ' εφαρμογή του παρόντος άρθρου, εξακολουθεί να ισχύει ο κατάλογος φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων της Κοινής Υπουργικής Απόφασης ΔΥΓ3α/Γ.Π.151509/19-12-2008 (ΦΕΚ 2717/31-12-2008,τ. Β΄).

5. Το άρθρο 26 του Ν. 2672/1992, όπως έχει αντικατασταθεί, καταργείται από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

«Έως το τέλος Ιανουαρίου η ψήφιση των ν/σχ για ρευστότητα - υπερχρεωμένα νοικοκυριά»

«Μέχρι το τέλος Ιανουαρίου θα έχουν ψηφιστεί και τα δύο σχέδια νόμου, για τη ρευστότητα της αγοράς και για την προστασία των υπερχρεωμένων νοικοκυριών, από τη Βουλή» δήλωσε η υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Λούκα Κατσέλη μετά τη συνάντησή της με το προεδρείο της Κεντρικής Ενωσης Επιμελητηρίων.

Ερωτηθείσα σχετικά η κ. Κατσέλη ανέφερε ότι η συζήτηση του πρώτου νομοσχεδίου για ........

τη ρύθμιση οφειλών επιχειρήσεων ξεκίνησε στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, θα ψηφιστεί στην Ολομέλεια με το άνοιγμα της Βουλής στις 12 Ιανουαρίου.

Πρόσθεσε δε ότι την ίδια εβδομάδα θα συζητηθεί στην αρμόδια Επιτροπή και το δεύτερο νομοσχέδιο για τη ρύθμιση των οφειλών των καταναλωτών, ώστε την αμέσως επόμενη βδομάδα να συζητηθεί και να ψηφιστεί από την ολομέλεια.

Παράλληλα, η υπουργός χαρακτήρισε εθνικό στοίχημα την ανάκαμψη της οικονομίας και την παραγωγική αναδιάρθρωση του τόπου.

Σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα της συνάντησης με τον πρόεδρο της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Γ. Κασιμάτη η κ. Κατσέλη ανέφερε: «είχαμε μια εποικοδομητική συζήτηση για τα βήματα που πρέπει να κάνουμε τους προσεχείς μήνες, έτσι ώστε πραγματικά να δώσουμε ρευστότητα στην αγορά, να αναθερμάνουμε την οικονομία και να προχωρήσουμε στη μεγάλη τομή που έχουμε εξαγγείλει, στην απλούστευση όλων των διαδικασιών ίδρυσης, αδειοδότησης και λειτουργίας των επιχειρήσεων, με τη συνεργασία των επιμελητηρίων μέσω του Γενικού Εμπορικού Μητρώου».

«Δεν θέλουμε να αλλάξουμε μόνο το νόμο. Πρέπει να προετοιμαστεί και το έδαφος, έτσι ώστε ο επενδυτής να έχει ένα φιλικό περιβάλλον να μπορεί να προχωρήσει γρήγορα στην ολοκλήρωση του επενδυτικού του σχεδίου», πρόσθεσε.

Από την πλευρά του ο κ. Κασιμάτης σημείωσε ότι το 2009 είναι μια δύσκολη χρονιά καθώς έκλεισαν 10.000 επιχειρήσεις και εκτίμησε ότι το 2010 θα είναι δυσκολότερη.

Ζήτησε δε τα χρήματα που δόθηκαν στις τράπεζες και δεν αξιοποιήθηκαν, μέσω προγραμμάτων, να περάσουν στην αγορά ώστε 10 δισ. ευρώ να επιφέρουν την πολυπόθητη ρευστότητα.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

ΠΑΣΟΚ: Ορίστηκαν οι αρμοδιότητες των μελών του πολιτικού συμβουλίου

Ορίστηκαν σήμερα, με απόφαση του πρωθυπουργού και πρόεδρου του ΠΑΣΟΚ Γιώργου Α. Παπανδρέου, οι αρμοδιότητες των μελών του Πολιτικού Συμβουλίου του Κινήματος.

Οι αρμοδιότητες ανά τομέα έχουν ως εξής: ............

1) Εσωτερικών Όθωνας Μανώλης - Κουτσούκος Γιάννης

2) Οικονομίας Κουσελάς Δημήτρης - Κουτσούκος Γιάννης

3) Εθνικής Άμυνας Οικονόμου Παντελής - Ανδρουλάκης Νίκος

4) Ανάπτυξης Αντωνίου Τόνια - Μιχας Γιάννης

5) Περιβάλλοντος Ανδρουλάκης Νίκος - Κισκήρα Χρυσάνθη

6) Δημοσίων Έργων Όθωνας Μανώλης - Κουκουλόπουλος Πάρις

7) Παιδείας Χαλάτση Έφη - Σακελλάρης Δημήτρης

8) Απασχόλησης και κοινωνικής προστασίας Ράπτη Συλβάνα - Αντωνίου Τόνια

9) Υγείας Ράπτη Συλβάνα-Κισκήρα Χρυσάνθη

10) Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Οικονόμου Παντελής - Κουσελάς Δημήτρης

11) Πολιτισμού Χαλάτση Έφη - Κουκουλόπουλος Πάρις

12) Αθλητισμού Ανδρουλάκης Νίκος - Χαλάτση Έφη

13) Τουρισμού Σακελλάρης Δημήτρης - Ανδρουλάκης Νίκος

14) Μεταφορών και Δικτύων Κουκουλόπουλος Πάρις - Αντωνίου Τόνια

15) Ναυτιλίας Μίχας Γιάννης - Ράπτη Συλβάνα

16) Τεκμηρίωσης Κουσελάς Δημήτρης - Μίχας Γιάννης

17) Μαζικών Χώρων-Κινημάτων Κουτσούκος Γιάννης - Αντωνίου Τόνια

18) ΕΒΕ Οικονόμου Παντελής - Κουτσούκος Γιάννης

19) Επιστημόνων Ασκούνης Κώστας - Όθωνας Μανώλης

20) Αποδήμου Ελληνισμού Κουσελάς Δημήτρης - Σακελλάρης Δημήτρης

21) Ισότητας Κισκήρα Χρυσάνθη - Παυλίδου Μαρία

22) Εθελοντισμού και Αλληλεγγύης Σακελλάρης Δημήτρης- Κισκήρα Χρυσάνθη

23) Κοινωνικής Ένταξης - Ανθρ. Δικαιωμάτων Χαλάτση Έφη - Παυλίδου Μαρία

24) Δικαιοσύνης Οικονόμου Παντελής - Παυλίδου Μαρία

25) Εξωτερικών-Διεθνών Σχέσεων Ράπτη Συλβάνα - Ασκούνης Κώστας

Λόγω της συγκυρίας στo πλαίσιο του Πολιτικού Συμβουλίου δημιουργείται ειδική Επιτροπή για την Αυτοδιοίκηση (όχι για την επιλογή προσώπων) στην οποία θα συμμετέχουν: Σωκράτης Ξυνίδης, Ασκούνης Κώστας, Μίχας Γιάννης, Παυλίδου Μαρία και Πάρις Κουκουλόπουλος.

Η γεωγραφική κατανομή των περιοχών ευθύνης, των μελών του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, έχει ως εξής:

1) Ανδρουλάκης Νίκος Πελοπόννησος

2) Ασκούνης Κώστας Θεσσαλονίκη

3) Αντωνίου Τόνια Κεντρική Μακεδονία

4) Κισκήρα Χρυσάνθη Βόρειο Αιγαίο

5) Κουκουλόπουλος Πάρις Κρήτη

6) Κουσελάς Δημήτρης Δυτική Ελλάδα

7) Κουτσούκος Γιάννης Ιόνια Νησιά

8) Μίχας Γιάννης Ήπειρος

9) Όθωνας Μανώλης Αν. Μακεδονία και Θράκη

10) Οικονόμου Παντελής Νότιο Αιγαίο

11) Παυλίδου Μαρία Δυτική Μακεδονία

12) Ράπτη Συλβάνα Αττική

13) Σακελλάρης Δημήτρης Θεσσαλία

14) Χαλάτση Έφη Στερεά Ελλάδα

Μεσσηνιακές εφημερίδες της 16ης Δεκεμβρίου 2009

Ele16.jpg (753 KB) 8arr16.jpg (260 KB)