«Νέοι» Δήμοι με πάτρωνες;
Όπως έχουμε ήδη γράψει, με την επιστολή του υπουργού Εσωτερικών στους δημάρχους, με την οποία και ζητά τις παρατηρήσεις και προτάσεις τους για τον «Καλλικράτη», «άνοιξε» από «αντικαλλικράτειους» θεσμικούς (ωστόσο) παράγοντες της αυτοδιοίκησης, αλλά και εξωθεσμικούς, η συζήτηση και για το χωροταξικό των Δήμων!
Βεβαίως και είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός να έχει την όποια γνώμη και να καταθέτει όποια πρόταση θέλει! Να γίνουν, όμως, «νέοι» Δήμοι. με πάτρωνες, χλωμό το κόβω!
Πρώτα στα Μέσα, μετά στο δήμαρχο!
Νέοι καιροί, νέα ήθη και στην ευρύτερη περιοχή της..........
Τριφυλίας! Εδώ και μέρες ήταν κάτι σαν κοινό μυστικό ότι στους Γαργαλιάνους συζητούν, συσκέπτονται, διαβουλεύονται και γράφουν επιστολές για τη διάλυση - κατάργηση του Δήμου Τριφυλίας και τη δημιουργία νέου, με έδρα ασφαλώς (!) τους Γαργαλιάνους, με βασικό αποδέκτη το δήμαρχο Τριφυλίας.
Είναι, όπως φαίνεται, τόση η «πρεμούρα» κάποιων για τη διάλυση - κατάργηση του Δήμου Τριφυλίας και τη δημιουργία νέου δήμου, όπως διακαώς επιθυμούν, που πριν καν αποστείλουν και λάβει την επιστολή ο δήμαρχος Τριφυλίας, τη «διέρρευσαν» επιλεκτικά σε ΜΜΕ! Έτσι έκριναν, έτσι έπραξαν και δικαίωμά τους: να μαθαίνει ο αποδέκτης της επιστολής, για την επιστολή προς αυτόν, από τον Τύπο!
Ό,τι καλύτερο!
Κι επειδή οι καιροί (ξανά) είναι πονηροί, για να μην υπάρχουν παρερμηνείες και παρεξηγήσεις σε ό,τι με αφορά, ξεκαθαρίζω: Οι θέσεις μου για τον «Καλλικράτη» και το Δήμο Τριφυλίας είναι εδώ και δύο χρόνια, αλλά και ακόμη περισσότερα, γνωστές! Ωστόσο, θεωρούσα και θεωρώ πως, για να μπορέσει να σταθεί και να στεριώσει ένας Δήμος, όπως και κάθε τι καινούργιο που δημιουργείται, πρέπει, αφενός, να το αποδέχονται και να το θέλουν οι πολίτες και, αφετέρου, να το πιστεύουν όσοι το υπηρετούν! Επί του συγκεκριμένου, θεωρούσα και θεωρώ πως είναι υποχρέωση της κεντρικής εξουσίας, της κυβέρνησης, της Πολιτείας να ακούσει και να λάβει σοβαρά υπόψη τη διάθεση των τοπικών κοινωνιών, συνεκτιμώντας βεβαίως όλες τις παραμέτρους της εποχής που διανύουμε, και να αποφασίσει ό,τι καλύτερο για την περιοχή και την ανάπτυξή της!
Ηλίας Γιαννόπουλος
Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012
Στην τελική ευθεία για έρευνες πετρελαίου στο Ιόνιο
Την επόμενη εβδομάδα αναμένεται το ΥΠΕΚΑ να ανακοινώσει έναν ή δύο αναδόχους για τον διαγωνισμό όσον αφορά τις σεισμικές έρευνες κοιτασμάτων υδρογονανθράκων στο Ιόνιο Πέλαγος και νότια της Κρήτης.
Η επιλογή αναμένεται να γίνει από τις τέσσερις εταιρείες που προκρίθηκαν στο, σχετικό διαγωνισμό και αυτές, όπως αναφέρουν πηγές, είναι οι νορβηγικές TGS-NOPEC GEOPHYSICAL COMPANY ASA, PETROLEUM GEO-SERVICES (PGS) και SPECTRUM GEO LIMITED αλλά και η Τεξανή ION GEOPHYSICAL CORPORATION.
Η κυβέρνηση φαίνεται αποφασισμένη να ............
«τρέξει» τις σχετικές διαδικασίες και η ολοκλήρωση των ερευνών για την ύπαρξη πετρελαίου και φυσικού αερίου αναμένεται σε τουλάχιστον 6 με 8 μήνες από τη στιγμή που αυτές θα κηρυχθούν.
Την περασμένη εβδομάδα η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΚΑ ενημέρωσε τον πρωθυπουργό για τα αποτελέσματα της φάσης αξιολόγησης των οκτώ φακέλων.
BEST TV
Η επιλογή αναμένεται να γίνει από τις τέσσερις εταιρείες που προκρίθηκαν στο, σχετικό διαγωνισμό και αυτές, όπως αναφέρουν πηγές, είναι οι νορβηγικές TGS-NOPEC GEOPHYSICAL COMPANY ASA, PETROLEUM GEO-SERVICES (PGS) και SPECTRUM GEO LIMITED αλλά και η Τεξανή ION GEOPHYSICAL CORPORATION.
Η κυβέρνηση φαίνεται αποφασισμένη να ............
«τρέξει» τις σχετικές διαδικασίες και η ολοκλήρωση των ερευνών για την ύπαρξη πετρελαίου και φυσικού αερίου αναμένεται σε τουλάχιστον 6 με 8 μήνες από τη στιγμή που αυτές θα κηρυχθούν.
Την περασμένη εβδομάδα η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΚΑ ενημέρωσε τον πρωθυπουργό για τα αποτελέσματα της φάσης αξιολόγησης των οκτώ φακέλων.
BEST TV
Τσουχτερό το πετρέλαιο θέρμανσης, έρχεται το επίδομα (διαβάστε τα κριτήρια)
Αφού το πετρέλαιο θέρμανσης έγινε κάτι παραπάνω από... τσουχτερό, η κυβέρνηση έχει στον σχεδιασμό την επιβολή επιδόματος, που έχει προσδιοριστεί στον προϋπολογισμό του 2013 και θα ανέρχεται στα 120 εκατ. ευρώ.Η καταβολή του επιδόματος ενδέχεται να μη γίνει άμεσα, από τις 15 Οκτωβρίου, που θα αρχίσει η διάθεση του πετρελαίου θέρμανσης.
Είναι πιθανό αυτό να γίνει τον ερχόμενο.............
Ιανουάριο, καθώς δεν υπάρχουν τα σχετικά κονδύλια στον εφετινό προϋπολογισμό και απαιτείται χρόνος μέχρι να εντοπιστούν οι δικαιούχοι.Όπως καταγράφεται αναλυτικά στην εφημερίδα ''Ελεύθερος Τύπος''
• Δικαιούχοι θα είναι χαμηλόμισθοι, χαμηλοσυνταξιούχοι, άνεργοι και άλλοι πολίτες με πολύ χαμηλά εισοδήματα οι οποίοι ζούν σε περιοχές της χώρας στις οποίες η μέση θερμοκρασία κατά τους μήνες Οκτώβριος-Απρίλιος είναι πολύ χαμηλή
• Πρόσθετη προϋπόθεση για την καταβολή του επιδόματος στις παραπάνω κατηγορίες θα είναι η διαμονή σε κατοικία με επιφάνεια μικρότερη από κάποιο συγκεκριμένο όριο, το οποίο ενδέχεται να καθοριστεί λίγο πάνω από τα 100 ή τα 150 τετραγωνικά μέτρα.• Εξετάζεται επίσης το ενδεχόμενο να τεθεί ως πρόσθετη προϋπόθεση για την καταβολή του επιδόματος, το εξής: το σύστημα θέρμανσης της κατοικίας να προβλέπει τη χρήση πετρελαίου ή φυσικού αερίου, η τιμή του οποίου εξαρτάται από την τιμή του πετρελαίου θέρμανσης.
• Το επίδομα μελετάται να καταβληθεί εφάπαξ ή σε 2 ή 3 ή 4 μηνιαίες δόσεις, είτε μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ, είτε μέσω των φορέων που είναι αρμόδιοι για την καταβολή επιδομάτων ή άλλων εισοδηματικών ενισχύσεων προς τους ευπαθείς οικονομικά πολίτες.
BEST TV
Είναι πιθανό αυτό να γίνει τον ερχόμενο.............
Ιανουάριο, καθώς δεν υπάρχουν τα σχετικά κονδύλια στον εφετινό προϋπολογισμό και απαιτείται χρόνος μέχρι να εντοπιστούν οι δικαιούχοι.Όπως καταγράφεται αναλυτικά στην εφημερίδα ''Ελεύθερος Τύπος''
• Δικαιούχοι θα είναι χαμηλόμισθοι, χαμηλοσυνταξιούχοι, άνεργοι και άλλοι πολίτες με πολύ χαμηλά εισοδήματα οι οποίοι ζούν σε περιοχές της χώρας στις οποίες η μέση θερμοκρασία κατά τους μήνες Οκτώβριος-Απρίλιος είναι πολύ χαμηλή
• Πρόσθετη προϋπόθεση για την καταβολή του επιδόματος στις παραπάνω κατηγορίες θα είναι η διαμονή σε κατοικία με επιφάνεια μικρότερη από κάποιο συγκεκριμένο όριο, το οποίο ενδέχεται να καθοριστεί λίγο πάνω από τα 100 ή τα 150 τετραγωνικά μέτρα.• Εξετάζεται επίσης το ενδεχόμενο να τεθεί ως πρόσθετη προϋπόθεση για την καταβολή του επιδόματος, το εξής: το σύστημα θέρμανσης της κατοικίας να προβλέπει τη χρήση πετρελαίου ή φυσικού αερίου, η τιμή του οποίου εξαρτάται από την τιμή του πετρελαίου θέρμανσης.
• Το επίδομα μελετάται να καταβληθεί εφάπαξ ή σε 2 ή 3 ή 4 μηνιαίες δόσεις, είτε μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ, είτε μέσω των φορέων που είναι αρμόδιοι για την καταβολή επιδομάτων ή άλλων εισοδηματικών ενισχύσεων προς τους ευπαθείς οικονομικά πολίτες.
BEST TV
Άλλα 37 άτομα στα Νοσοκομεία Καλαμάτας και Κυπαρισσίας με την κοινωφελή εργασία
ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
Με επιπλέον 37 εργαζόμενους ενισχύθηκαν σήμερα οι κρατικές υγειονομικές υπηρεσίες της Μεσσηνίας. Πρόκειται για άνεργους του προγράμματος κοινωφελούς εργασίας, που υπέγραψαν σύμβαση διάρκειας πέντε μηνών. Η υποδοχή τους έγινε το πρωί στο Νοσοκομείο Καλαμάτας.
Τους υποδέχτηκαν ο διοικητής του Νοσοκομείου ...........
Καλαμάτας, Γιώργος Μπέζος, ο πρόεδρος του Περιφερειακού Ινστιτούτου Εργασίας Πελοποννήσου Δημήτρης Στρατηγόπουλος και το στέλεχος του Ινστιτούτου Νίκος Αποστολόπουλος.
Όπως σημειώνεται σε σχετικό δελτίο Τύπου του Νοσοκομείου, «θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους για 5 μήνες ανάλογα με την ειδικότητα που κατέχουν στα Νοσοκομεία Καλαμάτας και Κυπαρισσίας και σε δομές ευθύνης που αφορούν την Α’θμια Φροντίδα Υγείας. Στη σύντομη αναφορά του ο διοικητής, αφού καλωσόρισε τους επιτυχόντες, τους τόνισε ότι από σήμερα εντάσσονται ενεργά στην δημιουργική συλλογική προσπάθεια που καταβάλλεται για την αναβάθμιση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών υγείας και τους κάλεσε να συμβάλλουν και αυτοί με τον καλύτερό τους εαυτό.
Φορέας υλοποίησης του προγράμματος είναι το Ινστιτούτο Εργασίας ΙΝΕ-ΓΣΕΕ που αναλαμβάνει και την ευθύνη για την αμοιβή των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα, η οποία ανέρχεται στα 625 ευρώ το άτομο ανά μήνα.
Οι ανωτέρω 37 προσλήψεις έρχονται να προστεθούν στα 15 άτομα που ξεκίνησαν να εργάζονται πριν περίπου ένα μήνα με το ίδιο πρόγραμμα στα ΚΕΦΙΑΠ Καλαμάτας και Φιλιατρών.
kalamata journal
Με επιπλέον 37 εργαζόμενους ενισχύθηκαν σήμερα οι κρατικές υγειονομικές υπηρεσίες της Μεσσηνίας. Πρόκειται για άνεργους του προγράμματος κοινωφελούς εργασίας, που υπέγραψαν σύμβαση διάρκειας πέντε μηνών. Η υποδοχή τους έγινε το πρωί στο Νοσοκομείο Καλαμάτας.
Τους υποδέχτηκαν ο διοικητής του Νοσοκομείου ...........
Καλαμάτας, Γιώργος Μπέζος, ο πρόεδρος του Περιφερειακού Ινστιτούτου Εργασίας Πελοποννήσου Δημήτρης Στρατηγόπουλος και το στέλεχος του Ινστιτούτου Νίκος Αποστολόπουλος.
Όπως σημειώνεται σε σχετικό δελτίο Τύπου του Νοσοκομείου, «θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους για 5 μήνες ανάλογα με την ειδικότητα που κατέχουν στα Νοσοκομεία Καλαμάτας και Κυπαρισσίας και σε δομές ευθύνης που αφορούν την Α’θμια Φροντίδα Υγείας. Στη σύντομη αναφορά του ο διοικητής, αφού καλωσόρισε τους επιτυχόντες, τους τόνισε ότι από σήμερα εντάσσονται ενεργά στην δημιουργική συλλογική προσπάθεια που καταβάλλεται για την αναβάθμιση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών υγείας και τους κάλεσε να συμβάλλουν και αυτοί με τον καλύτερό τους εαυτό.
Φορέας υλοποίησης του προγράμματος είναι το Ινστιτούτο Εργασίας ΙΝΕ-ΓΣΕΕ που αναλαμβάνει και την ευθύνη για την αμοιβή των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα, η οποία ανέρχεται στα 625 ευρώ το άτομο ανά μήνα.
Οι ανωτέρω 37 προσλήψεις έρχονται να προστεθούν στα 15 άτομα που ξεκίνησαν να εργάζονται πριν περίπου ένα μήνα με το ίδιο πρόγραμμα στα ΚΕΦΙΑΠ Καλαμάτας και Φιλιατρών.
kalamata journal
Σε εξέλιξη η πλήρης απελευθέρωση των ΚΤΕΛ
Τέσσερα χρόνια επισπεύδεται η πλήρη απελευθέρωση της αγοράς των ΚΤΕΛ η οποία σύμφωνα με τη διοίκηση του υπουργείου Ανάπτυξης αναμένεται το Μάρτιο του 2015 αντί του 2019 που προβλέπει το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο.
Σύμφωνα με συντονιστή Στάθη Σταθόπουλο που έχει αναλάβει το θα συνταχθεί νέα τεχνική μελέτη μέχρι το τέλος Νοεμβρίου 2012 σε συνεννόηση με την ομοσπονδία των ΚΤΕΛ και με όλους τους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους.
Τελικός στόχος είναι, μέχρι το τέλος Μαρτίου 2013, να .............
καταρτισθεί σχέδιο νόμου ώστε η σχετική αγορά ν' απελευθερωθεί μέχρι το τέλος Μαρτίου του 2015 αντί το 2019, που προβλέπει το ισχύον πλαίσιο».
Ύστερα από απαίτηση του κλιμακίου της τρόικας η προηγούμενη διοίκηση του υπουργείου Υποδομών είχε αναθέσει μελέτη, η οποία είχε εξετάσει την αγορά αλλά και τη δυνατότητα απελευθέρωσής της.
Η μελέτη εξετάζει τους εναλλακτικούς τρόπους απελευθέρωσης της αγοράς των υπεραστικών επιβατικών οδικών μεταφορών (ΚΤΕΛ)
Πρόκειται για τρία εναλλακτικά σενάρια απελευθέρωσης τα οποία προβλέπουν:
- Την πλήρη απελευθέρωση του συγκοινωνιακού έργου των αστικών και των υπεραστικών συγκοινωνιών στην Ελλάδα, µε την παροχή του δικαιώματος διενέργειας μεταφορικού έργου σε όποιον επιθυμεί να παρέχει την σχετική υπηρεσία.
- Την μερική απελευθέρωση της αγοράς, με την ελεύθερη άσκηση του τακτικού συγκοινωνιακού έργου σε περιορισμένο αριθμό δρομολογίων, τα οποία, λόγω υψηλής ζήτησης, είναι κερδοφόρα, με παράλληλους διαγωνισμούς «μπουκέτων» κερδοφόρων και «άγονων» γραμμών.
- Την δημοπράτηση ομάδων κερδοφόρων και ζημιογόνων γραμμών, μέσα από διαγωνιστική διαδικασία, χωρίς «άνοιγμα» οποιουδήποτε δρομολογίου.
Το μοντέλο που θα επιλεγεί τελικώς θα πρέπει να εξυπηρετεί την ανάγκη παροχής συγκοινωνιακού έργου σε πολλές περιοχές της χώρας οι οποίες λόγω χαμηλής ζήτησης δεν εξασφαλίζουν προϋποθέσεις κερδοφορίας σε αυτόν που εκτελεί την συγκοινωνία.
Σημειώνεται ότι οι άδειες ΚΤΕΛ είναι ιδιαίτερα ακριβές και μπορούν να συγκριθούν με αυτές των φορτηγών και βυτιοφόρων πριν από την απελευθέρωση. Και αυτό γιατί στην αγορά ο αριθμός των προς πώληση αδειών ΚΤΕΛ, είναι πολύ μικρός. Σημειώνεται ότι σήμερα στην Ελλάδα λειτουργούν 62 ΚΤΕΛ με στόλο 4.199 λεωφορείων.
Ο στόλος των ΚΤΕΛ στην Ελλάδα είναι αυτή τη στιγμή ο νεότερος στην Ευρώπη. Ο μέσος όρος ηλικίας των λεωφορείων είναι τα 5 έτη. Από το 2004 που ξεκίνησε η ανανέωση μέχρι και σήμερα, 2.800 λεωφορεία είναι καινούρια.
Σήμερα τα ΚΤΕΛ δεν επιδοτούνται ενώ παρέχουν το συγκοινωνιακό έργο που αποφασίζουν οι Περιφέρειες και τα κόμιστρα καθορίζονται με κεντρική απόφαση, ενώ όσα εξ' αυτών έχουν ζημιές από την λειτουργία τους λαμβάνουν επιδότηση από το κοινό ταμείο.
Τα ΚΤΕΛ ιδρύθηκαν την δεκαετία του 50, την τελική τους μορφή έλαβαν με διάταγμα του 1973, ενώ το υφιστάμενο πλαίσιο λειτουργίας των ανώνυμων εταιρειών θεσπίστηκε το 2001. Μέτοχοι των εταιρειών είναι οι ιδιοκτήτες των λεωφορείων.
Σε όλη τη χώρα λειτουργούν συνολικά 62 ΚΤΕΛ με στόλο 4.199 λεωφορείων, τα οποία είναι, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, τελευταίας τεχνολογίας.
Ειδικότερα τα ΚΤΕΛ (Κοινά Ταμεία Εισπράξεων Λεωφορείων) είναι ιδιότυπες μεταφορικές επιχειρήσεις που εξυπηρετούν όλες τις δημόσιες τακτικές οδικές μεταφορές της χώρας μας. Με το Νόμο 2119/1952 δημιουργήθηκαν τα ΚΤΕΛ σε κάθε νομό, με ορισμένη για κάθε ένα ΚΤΕΛ δικαιοδοσία και οι ιδιοκτήτες λεωφορείων, κατόπιν αδείας από την πολιτεία, εκτελούσαν συγκοινωνία και κάλυπταν τις ανάγκες κάθε περιοχής.
Με το ΝΔ 102/1973 παίρνουν τη μορφή των ΚΤΕΛ, που όλοι γνωρίζουμε τις τελευταίες δεκαετίες και ακολούθως με το Νόμο 2163/2001, θεσπίζεται το πλαίσιο λειτουργίας των ΚΤΕΛ, τα οποία μετατρέπονται σε ανώνυμες εταιρείες. Το ΚΤΕΛ αποτελεί από το νόμο ηθελημένη (αναγκαστική) κοινή διοίκηση και διαχείριση περισσότερων ατομικών ανεξάρτητων υπηρεσιών, δηλαδή θεωρείται μια κατηγορία «αναγκαστικού συνεταιρισμού» με κύριο οργανωτικό χαρακτηρισμό την ιδιοκτησία των λεωφορείων να ανήκει στους ιδιοκτήτες μετόχους και η χρήση στο νομικό πρόσωπο του ΚΤΕΛ Α.Ε., το οποίο είναι αρμόδιο για την οργάνωση της μεταφοράς των επιβατών.
Αν και είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις τελούν υπό την άμεση εποπτεία του κράτους, το οποίο καθορίζει τις τιμές των εισιτηρίων.
imerissia
Σύμφωνα με συντονιστή Στάθη Σταθόπουλο που έχει αναλάβει το θα συνταχθεί νέα τεχνική μελέτη μέχρι το τέλος Νοεμβρίου 2012 σε συνεννόηση με την ομοσπονδία των ΚΤΕΛ και με όλους τους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους.
Τελικός στόχος είναι, μέχρι το τέλος Μαρτίου 2013, να .............
καταρτισθεί σχέδιο νόμου ώστε η σχετική αγορά ν' απελευθερωθεί μέχρι το τέλος Μαρτίου του 2015 αντί το 2019, που προβλέπει το ισχύον πλαίσιο».
Ύστερα από απαίτηση του κλιμακίου της τρόικας η προηγούμενη διοίκηση του υπουργείου Υποδομών είχε αναθέσει μελέτη, η οποία είχε εξετάσει την αγορά αλλά και τη δυνατότητα απελευθέρωσής της.
Η μελέτη εξετάζει τους εναλλακτικούς τρόπους απελευθέρωσης της αγοράς των υπεραστικών επιβατικών οδικών μεταφορών (ΚΤΕΛ)
Πρόκειται για τρία εναλλακτικά σενάρια απελευθέρωσης τα οποία προβλέπουν:
- Την πλήρη απελευθέρωση του συγκοινωνιακού έργου των αστικών και των υπεραστικών συγκοινωνιών στην Ελλάδα, µε την παροχή του δικαιώματος διενέργειας μεταφορικού έργου σε όποιον επιθυμεί να παρέχει την σχετική υπηρεσία.
- Την μερική απελευθέρωση της αγοράς, με την ελεύθερη άσκηση του τακτικού συγκοινωνιακού έργου σε περιορισμένο αριθμό δρομολογίων, τα οποία, λόγω υψηλής ζήτησης, είναι κερδοφόρα, με παράλληλους διαγωνισμούς «μπουκέτων» κερδοφόρων και «άγονων» γραμμών.
- Την δημοπράτηση ομάδων κερδοφόρων και ζημιογόνων γραμμών, μέσα από διαγωνιστική διαδικασία, χωρίς «άνοιγμα» οποιουδήποτε δρομολογίου.
Το μοντέλο που θα επιλεγεί τελικώς θα πρέπει να εξυπηρετεί την ανάγκη παροχής συγκοινωνιακού έργου σε πολλές περιοχές της χώρας οι οποίες λόγω χαμηλής ζήτησης δεν εξασφαλίζουν προϋποθέσεις κερδοφορίας σε αυτόν που εκτελεί την συγκοινωνία.
Σημειώνεται ότι οι άδειες ΚΤΕΛ είναι ιδιαίτερα ακριβές και μπορούν να συγκριθούν με αυτές των φορτηγών και βυτιοφόρων πριν από την απελευθέρωση. Και αυτό γιατί στην αγορά ο αριθμός των προς πώληση αδειών ΚΤΕΛ, είναι πολύ μικρός. Σημειώνεται ότι σήμερα στην Ελλάδα λειτουργούν 62 ΚΤΕΛ με στόλο 4.199 λεωφορείων.
Ο στόλος των ΚΤΕΛ στην Ελλάδα είναι αυτή τη στιγμή ο νεότερος στην Ευρώπη. Ο μέσος όρος ηλικίας των λεωφορείων είναι τα 5 έτη. Από το 2004 που ξεκίνησε η ανανέωση μέχρι και σήμερα, 2.800 λεωφορεία είναι καινούρια.
Σήμερα τα ΚΤΕΛ δεν επιδοτούνται ενώ παρέχουν το συγκοινωνιακό έργο που αποφασίζουν οι Περιφέρειες και τα κόμιστρα καθορίζονται με κεντρική απόφαση, ενώ όσα εξ' αυτών έχουν ζημιές από την λειτουργία τους λαμβάνουν επιδότηση από το κοινό ταμείο.
Τα ΚΤΕΛ ιδρύθηκαν την δεκαετία του 50, την τελική τους μορφή έλαβαν με διάταγμα του 1973, ενώ το υφιστάμενο πλαίσιο λειτουργίας των ανώνυμων εταιρειών θεσπίστηκε το 2001. Μέτοχοι των εταιρειών είναι οι ιδιοκτήτες των λεωφορείων.
Σε όλη τη χώρα λειτουργούν συνολικά 62 ΚΤΕΛ με στόλο 4.199 λεωφορείων, τα οποία είναι, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, τελευταίας τεχνολογίας.
Ειδικότερα τα ΚΤΕΛ (Κοινά Ταμεία Εισπράξεων Λεωφορείων) είναι ιδιότυπες μεταφορικές επιχειρήσεις που εξυπηρετούν όλες τις δημόσιες τακτικές οδικές μεταφορές της χώρας μας. Με το Νόμο 2119/1952 δημιουργήθηκαν τα ΚΤΕΛ σε κάθε νομό, με ορισμένη για κάθε ένα ΚΤΕΛ δικαιοδοσία και οι ιδιοκτήτες λεωφορείων, κατόπιν αδείας από την πολιτεία, εκτελούσαν συγκοινωνία και κάλυπταν τις ανάγκες κάθε περιοχής.
Με το ΝΔ 102/1973 παίρνουν τη μορφή των ΚΤΕΛ, που όλοι γνωρίζουμε τις τελευταίες δεκαετίες και ακολούθως με το Νόμο 2163/2001, θεσπίζεται το πλαίσιο λειτουργίας των ΚΤΕΛ, τα οποία μετατρέπονται σε ανώνυμες εταιρείες. Το ΚΤΕΛ αποτελεί από το νόμο ηθελημένη (αναγκαστική) κοινή διοίκηση και διαχείριση περισσότερων ατομικών ανεξάρτητων υπηρεσιών, δηλαδή θεωρείται μια κατηγορία «αναγκαστικού συνεταιρισμού» με κύριο οργανωτικό χαρακτηρισμό την ιδιοκτησία των λεωφορείων να ανήκει στους ιδιοκτήτες μετόχους και η χρήση στο νομικό πρόσωπο του ΚΤΕΛ Α.Ε., το οποίο είναι αρμόδιο για την οργάνωση της μεταφοράς των επιβατών.
Αν και είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις τελούν υπό την άμεση εποπτεία του κράτους, το οποίο καθορίζει τις τιμές των εισιτηρίων.
imerissia
Παραδείσια-Τσακώνα: Αρχές Οκτωβρίου σε κυκλοφορία ο δρόμος-"κόλαση" [ VIDEO ]
Στο τέλος ενός μεγάλου σήριαλ, πρόκειται να φτάσουμε το επόμενο 40ήμερο, στον Αυτοκινητόδρομο Μορέα, γράφει σήμερα το ypodomes.com με πληροφορίες από τον υπεύθυνο για το έργο κ. Καρνέσης
Σημειώνεται ότι στις 22/8, από την Καλαμάτα, ο Διευθυντής ΕΥΔΕ, είχε κάνει λόγο και είχε δώσει ανάλογες υποσχέσεις, για παράδοση κάποια στιγμή το Σεπτέμβριο. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ PELOPSNEWS.GR: Ι. Καρνέσης: «Πληρώστε τα διόδια για να γίνουν οι αυτοκινητόδρομοι» - Αναζήτηση: http://www.pelopsnews.gr/news.php?id=4126
Για το πως φθάσαμε σε παράταση παράδοσης του..........
έργου (Σεπτέμβριο - Οκτώβριο 2012), ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ PELOPSNEWS.GR: ΝΕΑ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗΣ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ «Τ4»! - Παραδείσια – Τσακώνα: Και νέα παράταση παράδοσης του δρόμου; - Αναζήτηση: http://www.pelopsnews.gr/news.php?id=3620
Φυσικά μιλάμε για το «καταραμένο» τμήμα Παραδείσια-Τσακώνα που όσοι ασχολούνται μαζί του χαριτολογώντας το αποκαλούν Παραδείσια-Κόλαση, σχολιάζει χαρακτηριστικά το ypodomes.com.
Το έργο ανακατασκευής του τμήματος που ξεκίνησε το 2008 με σκοπό να ολοκληρωθεί το 2010 έφτασε σε σημείο ωριμότητας και πλέον αυτό που αναμένεται είναι η παράδοση του σε δύο τμήματα.
Όπως ανέφερε τώρα στο ypodomes.com ο υπεύθυνος από το Υπουργείο Υποδομών για το έργο κος Καρνέσης, η παράδοση του θα γίνει στα τέλη Σεπτεμβρίου ή το πρώτο δεκαήμερο του Οκτώβρη. Ο υπολογισμός όπως μας ανέφερε είναι πλέον οριστικός και θα περιλαμβάνει το μεγαλύτερο τμήμα του δρόμου.
Το έργο έχει ολοκληρωθεί στο σύνολο του εκτός από ένα μικρό τμήμα. Όπως έχει αναφερθεί πολλές φορές στο παρελθόν από το σύνολο του τμήματος Παραδείσια-Τσακώνα υπάρχει το έργο της κατασκευής της μεταλλικής γέφυρας μήκους 390 μέτρων. Εκεί λόγω της σύνθετης κατασκευής που απαιτείται το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί στα μέσα του 2013.
Έτσι το Υπουργείο Υποδομών, προκειμένου να αποδώσει όλο το τμήμα στην κυκλοφορία και να μην υπάρχει περαιτέρω αναμονή για τους οδηγούς που χρησιμοποιούν το δρόμο σε συνεννόηση με τον ανάδοχο δημιούργησε μία μικρή παράκαμψη 1.000 μέτρων στο σημείο της γέφυρας. Το έξτρα κόστος για αυτή την παράκαμψη θα στοιχίσει 1,5 εκ. ευρώ.
Όπως σημειώνει στο ypodomes.com ο κος Καρνέσης, στις αρχές Οκτωβρίου ο δρόμος θα παραδοθεί στην κυκλοφορία πλήρως εκτός από την γέφυρα των 390 μέτρων που παραμένει υπό κατασκευή. Με τη λειτουργία του τμήματος θα σταματήσει η χρήση του δρόμου με τις στροφές της Τσακώνας και η χρονοαπόσταση από την Τρίπολη μαζί με την λειτουργία και του νέου τμήματος από την Τσακώνα μέχρι την είσοδο της πόλης της Καλαμάτας (περιοχή Θουρίας) θα είναι μόλις 30 λεπτά.
Ακολούθως το ypodomes.com αναφέρεται στο χρονικό του δρόμου – «κόλαση»:
Το έργο αυτό άρχισε να κατασκευάζεται στα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας. Το 2000 παραδόθηκε με όλες τις τιμές στην κυκλοφορία. Το 2003 κατάρρευσε ένα μεγάλο του τμήμα καθιστώντας όλο το έργο «άχρηστο» και αναγκάζοντας το Υπουργείο να το κλείσει.
Οι μελέτες για την ανακατασκευή του έργου ξεκίνησαν και πάλι το 2006 και ολοκληρώθηκαν το 2008 όπου και επαναδημοπρατήθηκε το έργο. Η ανάδοχος Κ/Ξ ALPINE BAU GmbH- ΤΕΡΝΑ Α.Ε είχε συμβατική ημερομηνία ολοκλήρωσης το 2010. Μετά όμως ήρθε ... η κρίση.
Για δυόμιση χρόνια το έργο είχε σημαντική υποχρηματοδότηση με αποτέλεσμα να μην προχωρούν οι εργασίες. Τελικά τον Οκτώβριο του 2011 το έργο εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ και έκτοτε τρέχει κανονικά με την καθυστέρηση όμως να έχει αλλοιώσει τα χρονοδιαγράμματα.
Το έργο περιλαμβάνει την περίφημη μεταλλική γέφυρα των 390 μέτρων που η συναρμολόγηση της γίνεται σε ύψος 70 μέτρων από το έδαφος κάνοντας την εργασία ιδιαίτερα επικίνδυνη και κοπιαστική.
Επίσης στο τμήμα αυτό έχουν ήδη ολοκληρωθεί 3 γέφυρες μήκους 500, 160 και 160 μέτρων. Τέλος υπάρχει και ένα τμήμα cut&cover 400 μέτρων (250+150 μέτρα).
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΝ.Π.Ε. - ΤΣΙΠΡΑ
Στήριξη από ΣΥΡΙΖΑ για Ιόνια και Ολυμπία Οδό ζήτησε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας
Κατά τη χθεσινή συνάντηση του προεδρείου της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝ.Π.Ε.) με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα, σύμφωνα με το ypodomes.com, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας, εκτός ατζέντας, έθεσε στον Αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης το ζήτημα των δύο οδικών αξόνων στη Δυτική Ελλάδα.
Για την ακρίβεια ο Περιφερειάρχης περιέγραψε τις συνέπειες που υπάρχουν για τη Δυτική Ελλάδα από τη διακοπή των εργασιών στην «Ολυμπία» και την «Ιόνια» Οδό, γεγονός που διαιωνίζει τον αποκλεισμό της Δυτικής Ελλάδας από το σύγχρονο δίκτυο των αυτοκινητοδρόμων της χώρας και την καθηλώνει σε συνθήκες αναπτυξιακής υστέρησης.
Ταυτόχρονα εξήγησε ότι για την Περιφέρεια της Δυτικής Ελλάδας και για όλες τις τοπικές κοινωνίες η επανέναρξη αυτών των δύο έργων αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα με έντονες επιπτώσεις στο αναπτυξιακό προφίλ της Περιφέρειας, στον επίπεδο της απασχόλησης αλλά και στις γενικότερες προοπτικές του τόπου.
Τέλος ο Απόστολος Κατσιφάρας ζήτησε από τον Αλέξη Τσίπρα κάθε δυνατή συμβολή και συμπαράσταση εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ για τη γρήγορη επανεκκίνηση των εργασιών στους δύο αυτοκινητόδρομους.
PelopsNews
Σημειώνεται ότι στις 22/8, από την Καλαμάτα, ο Διευθυντής ΕΥΔΕ, είχε κάνει λόγο και είχε δώσει ανάλογες υποσχέσεις, για παράδοση κάποια στιγμή το Σεπτέμβριο. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ PELOPSNEWS.GR: Ι. Καρνέσης: «Πληρώστε τα διόδια για να γίνουν οι αυτοκινητόδρομοι» - Αναζήτηση: http://www.pelopsnews.gr/news.php?id=4126
Για το πως φθάσαμε σε παράταση παράδοσης του..........
έργου (Σεπτέμβριο - Οκτώβριο 2012), ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ PELOPSNEWS.GR: ΝΕΑ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗΣ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ «Τ4»! - Παραδείσια – Τσακώνα: Και νέα παράταση παράδοσης του δρόμου; - Αναζήτηση: http://www.pelopsnews.gr/news.php?id=3620
Φυσικά μιλάμε για το «καταραμένο» τμήμα Παραδείσια-Τσακώνα που όσοι ασχολούνται μαζί του χαριτολογώντας το αποκαλούν Παραδείσια-Κόλαση, σχολιάζει χαρακτηριστικά το ypodomes.com.
Το έργο ανακατασκευής του τμήματος που ξεκίνησε το 2008 με σκοπό να ολοκληρωθεί το 2010 έφτασε σε σημείο ωριμότητας και πλέον αυτό που αναμένεται είναι η παράδοση του σε δύο τμήματα.
Όπως ανέφερε τώρα στο ypodomes.com ο υπεύθυνος από το Υπουργείο Υποδομών για το έργο κος Καρνέσης, η παράδοση του θα γίνει στα τέλη Σεπτεμβρίου ή το πρώτο δεκαήμερο του Οκτώβρη. Ο υπολογισμός όπως μας ανέφερε είναι πλέον οριστικός και θα περιλαμβάνει το μεγαλύτερο τμήμα του δρόμου.
Το έργο έχει ολοκληρωθεί στο σύνολο του εκτός από ένα μικρό τμήμα. Όπως έχει αναφερθεί πολλές φορές στο παρελθόν από το σύνολο του τμήματος Παραδείσια-Τσακώνα υπάρχει το έργο της κατασκευής της μεταλλικής γέφυρας μήκους 390 μέτρων. Εκεί λόγω της σύνθετης κατασκευής που απαιτείται το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί στα μέσα του 2013.
Έτσι το Υπουργείο Υποδομών, προκειμένου να αποδώσει όλο το τμήμα στην κυκλοφορία και να μην υπάρχει περαιτέρω αναμονή για τους οδηγούς που χρησιμοποιούν το δρόμο σε συνεννόηση με τον ανάδοχο δημιούργησε μία μικρή παράκαμψη 1.000 μέτρων στο σημείο της γέφυρας. Το έξτρα κόστος για αυτή την παράκαμψη θα στοιχίσει 1,5 εκ. ευρώ.
Όπως σημειώνει στο ypodomes.com ο κος Καρνέσης, στις αρχές Οκτωβρίου ο δρόμος θα παραδοθεί στην κυκλοφορία πλήρως εκτός από την γέφυρα των 390 μέτρων που παραμένει υπό κατασκευή. Με τη λειτουργία του τμήματος θα σταματήσει η χρήση του δρόμου με τις στροφές της Τσακώνας και η χρονοαπόσταση από την Τρίπολη μαζί με την λειτουργία και του νέου τμήματος από την Τσακώνα μέχρι την είσοδο της πόλης της Καλαμάτας (περιοχή Θουρίας) θα είναι μόλις 30 λεπτά.
Ακολούθως το ypodomes.com αναφέρεται στο χρονικό του δρόμου – «κόλαση»:
Το έργο αυτό άρχισε να κατασκευάζεται στα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας. Το 2000 παραδόθηκε με όλες τις τιμές στην κυκλοφορία. Το 2003 κατάρρευσε ένα μεγάλο του τμήμα καθιστώντας όλο το έργο «άχρηστο» και αναγκάζοντας το Υπουργείο να το κλείσει.
Οι μελέτες για την ανακατασκευή του έργου ξεκίνησαν και πάλι το 2006 και ολοκληρώθηκαν το 2008 όπου και επαναδημοπρατήθηκε το έργο. Η ανάδοχος Κ/Ξ ALPINE BAU GmbH- ΤΕΡΝΑ Α.Ε είχε συμβατική ημερομηνία ολοκλήρωσης το 2010. Μετά όμως ήρθε ... η κρίση.
Για δυόμιση χρόνια το έργο είχε σημαντική υποχρηματοδότηση με αποτέλεσμα να μην προχωρούν οι εργασίες. Τελικά τον Οκτώβριο του 2011 το έργο εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ και έκτοτε τρέχει κανονικά με την καθυστέρηση όμως να έχει αλλοιώσει τα χρονοδιαγράμματα.
Το έργο περιλαμβάνει την περίφημη μεταλλική γέφυρα των 390 μέτρων που η συναρμολόγηση της γίνεται σε ύψος 70 μέτρων από το έδαφος κάνοντας την εργασία ιδιαίτερα επικίνδυνη και κοπιαστική.
Επίσης στο τμήμα αυτό έχουν ήδη ολοκληρωθεί 3 γέφυρες μήκους 500, 160 και 160 μέτρων. Τέλος υπάρχει και ένα τμήμα cut&cover 400 μέτρων (250+150 μέτρα).
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΝ.Π.Ε. - ΤΣΙΠΡΑ
Στήριξη από ΣΥΡΙΖΑ για Ιόνια και Ολυμπία Οδό ζήτησε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας
Κατά τη χθεσινή συνάντηση του προεδρείου της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝ.Π.Ε.) με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα, σύμφωνα με το ypodomes.com, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας, εκτός ατζέντας, έθεσε στον Αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης το ζήτημα των δύο οδικών αξόνων στη Δυτική Ελλάδα.
Για την ακρίβεια ο Περιφερειάρχης περιέγραψε τις συνέπειες που υπάρχουν για τη Δυτική Ελλάδα από τη διακοπή των εργασιών στην «Ολυμπία» και την «Ιόνια» Οδό, γεγονός που διαιωνίζει τον αποκλεισμό της Δυτικής Ελλάδας από το σύγχρονο δίκτυο των αυτοκινητοδρόμων της χώρας και την καθηλώνει σε συνθήκες αναπτυξιακής υστέρησης.
Ταυτόχρονα εξήγησε ότι για την Περιφέρεια της Δυτικής Ελλάδας και για όλες τις τοπικές κοινωνίες η επανέναρξη αυτών των δύο έργων αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα με έντονες επιπτώσεις στο αναπτυξιακό προφίλ της Περιφέρειας, στον επίπεδο της απασχόλησης αλλά και στις γενικότερες προοπτικές του τόπου.
Τέλος ο Απόστολος Κατσιφάρας ζήτησε από τον Αλέξη Τσίπρα κάθε δυνατή συμβολή και συμπαράσταση εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ για τη γρήγορη επανεκκίνηση των εργασιών στους δύο αυτοκινητόδρομους.
PelopsNews
Ικανοποίηση Τατούλη για την διάθεση 2.100.000 Ευρώ για την αποκατάσταση της παλαιάς Εθνικής Οδού Τρίπολης Καλαμάτας
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου ερωτώμενος από δημοσιογράφο σχετικά με την απόφαση του αναπληρωτή Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ.Σταύρου Καλογιάννη για την διάθεση 2.100.000€ για την αποκατάσταση κατολίσθησης της παλαιάς εθνικής οδού Τρίπολης – Καλαμάτας στην έξοδο του οικισμού Δερβενίου δήλωσε:......
"Εκφράζουμε την ικανοποίησή μας για την υλοποίηση της δέσμευσης της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΟΜΕΔΙ σε ότι αφορά την αντιμετώπιση των κατολισθητικών φαινομένων που παρουσιάστηκαν στην παλαιά εθνική οδό Μεγαλόπολη – Καλαμάτας στην έξοδο του Δερβενίου.
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου πριν περίπου ένα χρόνο απευθυνόμενη στη ηγεσία του ΥΠΟΜΕΔΙ ζήτησε την χρηματοδότηση της οριστικής αποκατάστασης των απαιτούμενων παρεμβάσεων σύμφωνα με υφιστάμενη μελέτη που είχε συνταχθεί με ευθύνη του ΥΠΟΜΕΔΙ και η οποία παρέμενε ανενεργή επί διετία, αφότου είχε παρουσιασθεί το φαινόμενο.
"Εκφράζουμε την ικανοποίησή μας για την υλοποίηση της δέσμευσης της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΟΜΕΔΙ σε ότι αφορά την αντιμετώπιση των κατολισθητικών φαινομένων που παρουσιάστηκαν στην παλαιά εθνική οδό Μεγαλόπολη – Καλαμάτας στην έξοδο του Δερβενίου.
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου πριν περίπου ένα χρόνο απευθυνόμενη στη ηγεσία του ΥΠΟΜΕΔΙ ζήτησε την χρηματοδότηση της οριστικής αποκατάστασης των απαιτούμενων παρεμβάσεων σύμφωνα με υφιστάμενη μελέτη που είχε συνταχθεί με ευθύνη του ΥΠΟΜΕΔΙ και η οποία παρέμενε ανενεργή επί διετία, αφότου είχε παρουσιασθεί το φαινόμενο.
Συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο Τριφυλίας
Συνεδριάζει την Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012 και ώρα 19:00 το Δημοτικό Συμβούλιο Τριφυλίας.
Την πρόσκληση ΄που υπογράφει ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Γιάννης Λαλκαβούρας περιλαμβάνει τα παρακάτω θέματα προς συζήτηση και λήψη απόφασης για τα παρακάτω θέματα:
.........
1. Τροποποίηση Τεχνικού Προγράμματος - Προϋπολογισμού, Δήμου Τριφυλίας οικ. έτους 2012.
2. Διαγραφή τελών από βεβαιωτικούς καταλόγους ύδρευσης Δ.Ε. Γαργαλιάνων.
3. Διαγραφή τελών από βεβαιωτικούς καταλόγους ύδρευσης, Δ.Ε. Φιλιατρών.
4. Εκλογή τακτικού μέλους της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής Δήμου Τριφυλίας, σε αντικατάσταση παραιτηθέντος.
5. Εκλογή νέου μέλους του Ν.Π.Δ.Δ. με την επωνυμία «Φορέας Κοινωνικής Προστασίας– Αλληλεγγύης - Αθλητισμού Δήμου Τριφυλίας», σε αντικατάσταση παραιτηθέντος.
6. Ορισμός νέου αντιπροσώπου του Δήμου Τριφυλίας στο Δ.Σ. του Συνδέσμου Ύδρευσης Καπετάν Τέλος Άγρας», σε αντικατάσταση παραιτηθέντος.
7. Ορισμός νέου αναπληρωματικού μέλους της μειοψηφίας στην Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης & Προβολής Δήμου Τριφυλίας, σε αντικατάσταση παραιτηθέντος.
8. Ορισμός νέου μέλους της Ενιαίας Σχολικής Επιτροπής Δ/βθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Τριφυλίας, σε αντικατάσταση παραιτηθέντος.
9. Παραχώρηση θέσεων εμποροπανήγυρης Δ.Κ. Κυπαρισσίας, έτους 2012.
10. Λειτουργία εμποροπανήγυρης Δ.Κ. Γαργαλιάνων, έτους 2012 (έγκριση των αριθ. 132/2012 & 68/2012 αποφάσεων Οικονομικής Επιτροπής & Επιτροπής Ποιότητας Ζωής αντίστοιχα).
11. Κατάταξη σε κατηγορίες οριοθέτησης και καθορισμός όρων και περιορισμών δόμησης του οικισμού «Αγρίλη», Δ.Ε. Φιλιατρών, Δήμου Τριφυλίας.
12. Απόδοση λογαριασμού του 3ου χρηματικού εντάλματος προπληρωμής, ποσού 4.900,00 ευρώ, για κάλυψη δαπανών αλληλογραφίας του Δ. Τριφυλίας.
13. Επιστροφή χρημάτων στην Πουλοπούλου Ρεβέκκα του Δημ., κάτοικο Τ.Κ. Καμαρίου και στον Νικολακόπουλο Κων/νο του Δημ. , κάτοικο Τ.Κ. Αετού, λόγω εκ παραδρομής είσπραξής των.
14. Αίτηση Ανδρώνη Λυκούργου του Βασιλείου για μείωση μισθώματος στο δημοτικό ακίνητο «Κληροδότημα Κοκκώνη», Δ.Κ. Γαργαλιάνων (Έγκριση της αριθ. 131/2012 απόφασης Οικονομικής Επιτροπής).
15. Έγκριση της αριθ. 129/2012 απόφασης Οικονομικής Επιτροπής ως προς τη διαδικασία διαπραγμάτευσης των δρομολογίων μεταφοράς μαθητών Α/θμιας & Β/μιας Εκπαίδευσης Δ. Τριφυλίας, σχολ. έτους 2012-2013.
16. Ψήφιση δαπάνης για κάλυψη εξόδων πραγματοποίησης εκδήλωσης για την 69η Επέτειο του Ολοκαυτώματος, στην Τ.Κ. Αετού.
17. Καθορισμός ειδικοτήτων για την πρόσληψη προσωπικού Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου ανταποδοτικών υπηρεσιών.
18. Έγκριση της αριθ. 67/2012 απόφασης Επιτροπής Ποιότητας Ζωής σχετικά με απαγόρευση διανυκτέρευσης και κατασκήνωσης στο πάρκο της οδού Ελ. Βενιζέλου, στην παραλία Δ.Κ. Κυπαρισσίας.
Την πρόσκληση ΄που υπογράφει ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Γιάννης Λαλκαβούρας περιλαμβάνει τα παρακάτω θέματα προς συζήτηση και λήψη απόφασης για τα παρακάτω θέματα:
.........
1. Τροποποίηση Τεχνικού Προγράμματος - Προϋπολογισμού, Δήμου Τριφυλίας οικ. έτους 2012.
2. Διαγραφή τελών από βεβαιωτικούς καταλόγους ύδρευσης Δ.Ε. Γαργαλιάνων.
3. Διαγραφή τελών από βεβαιωτικούς καταλόγους ύδρευσης, Δ.Ε. Φιλιατρών.
4. Εκλογή τακτικού μέλους της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής Δήμου Τριφυλίας, σε αντικατάσταση παραιτηθέντος.
5. Εκλογή νέου μέλους του Ν.Π.Δ.Δ. με την επωνυμία «Φορέας Κοινωνικής Προστασίας– Αλληλεγγύης - Αθλητισμού Δήμου Τριφυλίας», σε αντικατάσταση παραιτηθέντος.
6. Ορισμός νέου αντιπροσώπου του Δήμου Τριφυλίας στο Δ.Σ. του Συνδέσμου Ύδρευσης Καπετάν Τέλος Άγρας», σε αντικατάσταση παραιτηθέντος.
7. Ορισμός νέου αναπληρωματικού μέλους της μειοψηφίας στην Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης & Προβολής Δήμου Τριφυλίας, σε αντικατάσταση παραιτηθέντος.
8. Ορισμός νέου μέλους της Ενιαίας Σχολικής Επιτροπής Δ/βθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Τριφυλίας, σε αντικατάσταση παραιτηθέντος.
9. Παραχώρηση θέσεων εμποροπανήγυρης Δ.Κ. Κυπαρισσίας, έτους 2012.
10. Λειτουργία εμποροπανήγυρης Δ.Κ. Γαργαλιάνων, έτους 2012 (έγκριση των αριθ. 132/2012 & 68/2012 αποφάσεων Οικονομικής Επιτροπής & Επιτροπής Ποιότητας Ζωής αντίστοιχα).
11. Κατάταξη σε κατηγορίες οριοθέτησης και καθορισμός όρων και περιορισμών δόμησης του οικισμού «Αγρίλη», Δ.Ε. Φιλιατρών, Δήμου Τριφυλίας.
12. Απόδοση λογαριασμού του 3ου χρηματικού εντάλματος προπληρωμής, ποσού 4.900,00 ευρώ, για κάλυψη δαπανών αλληλογραφίας του Δ. Τριφυλίας.
13. Επιστροφή χρημάτων στην Πουλοπούλου Ρεβέκκα του Δημ., κάτοικο Τ.Κ. Καμαρίου και στον Νικολακόπουλο Κων/νο του Δημ. , κάτοικο Τ.Κ. Αετού, λόγω εκ παραδρομής είσπραξής των.
14. Αίτηση Ανδρώνη Λυκούργου του Βασιλείου για μείωση μισθώματος στο δημοτικό ακίνητο «Κληροδότημα Κοκκώνη», Δ.Κ. Γαργαλιάνων (Έγκριση της αριθ. 131/2012 απόφασης Οικονομικής Επιτροπής).
15. Έγκριση της αριθ. 129/2012 απόφασης Οικονομικής Επιτροπής ως προς τη διαδικασία διαπραγμάτευσης των δρομολογίων μεταφοράς μαθητών Α/θμιας & Β/μιας Εκπαίδευσης Δ. Τριφυλίας, σχολ. έτους 2012-2013.
16. Ψήφιση δαπάνης για κάλυψη εξόδων πραγματοποίησης εκδήλωσης για την 69η Επέτειο του Ολοκαυτώματος, στην Τ.Κ. Αετού.
17. Καθορισμός ειδικοτήτων για την πρόσληψη προσωπικού Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου ανταποδοτικών υπηρεσιών.
18. Έγκριση της αριθ. 67/2012 απόφασης Επιτροπής Ποιότητας Ζωής σχετικά με απαγόρευση διανυκτέρευσης και κατασκήνωσης στο πάρκο της οδού Ελ. Βενιζέλου, στην παραλία Δ.Κ. Κυπαρισσίας.
Τέλος στα επι πιστώσει φάρμακα και στην Μεσσηνία
Την αναστολή χορήγησης επι πιστώσει φαρμάκων στους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ αποφάσισε χθες ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Μεσσηνίας στην συνέλευση τους.
Την ίδια απόφαση έχουν πάρει και άλλοι φαρμακευτικοί Σύλλογοι στην χώρα όπως και ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος.
Τα αιτήματα τους είναι:............
1. Την τακτοποίηση όλων των εξωσυμβατικών οφειλών του ΕΟΠΥΥ που φθάνουν πλέον τις 85 μέρες.
2. Την άμεση νομοθετική ρύθμιση του συμψηφισμού των υφισταμένων οφειλών καθώς και των όρων που αφορούν την υπαγωγή των φαρμακείων στον « ΤΕΙΡΕΣΙΑ»
3. Την άμεση χρηματοδότηση του ΕΟΠΥΥ στο 0,6% του ΑΕΠ και την άμεση απόδοση των εισφορών των ασφαλιστικών ταμείων προς τον ΕΟΠΥΥ.
4. Την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου για τον τραπεζικό δανεισμό των φαρμακείων και την βελτίωση της ρευστότητας τους.
Την ίδια απόφαση έχουν πάρει και άλλοι φαρμακευτικοί Σύλλογοι στην χώρα όπως και ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος.
Τα αιτήματα τους είναι:............
1. Την τακτοποίηση όλων των εξωσυμβατικών οφειλών του ΕΟΠΥΥ που φθάνουν πλέον τις 85 μέρες.
2. Την άμεση νομοθετική ρύθμιση του συμψηφισμού των υφισταμένων οφειλών καθώς και των όρων που αφορούν την υπαγωγή των φαρμακείων στον « ΤΕΙΡΕΣΙΑ»
3. Την άμεση χρηματοδότηση του ΕΟΠΥΥ στο 0,6% του ΑΕΠ και την άμεση απόδοση των εισφορών των ασφαλιστικών ταμείων προς τον ΕΟΠΥΥ.
4. Την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου για τον τραπεζικό δανεισμό των φαρμακείων και την βελτίωση της ρευστότητας τους.
Μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου το νέο φορολογικό νομοσχέδιο – Τι θα περιλαμβάνει
Μέχρι και τα μέσα Οκτωβρίου αναμένεται να είναι έτοιμο το νέο φορολογικό νομοσχέδιο, επώδυνες –σε πολλές περιπτώσεις- αλλαγές. Στο νομοσχέδιο, αναμένεται να περιλαμβάνεται η κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων, το νέο ποινολόγιο της εφορίας και των τελωνείων, αλλά και οι διατάξεις για την εξίσωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα πετρελαιοειδή, που θα οδηγήσει σε αύξηση του πετρελαίου θέρμανσης κατά περίπου 40 λεπτά στο λίτρο!
Ως ελάφρυνση προς τους φορολογούμενους, το ...........
υπουργείο Οικονομικών ευελπιστεί ότι στο νομοσχέδιο θα περιλαμβάνεται και πρόβλεψη για μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση στο 13% από 23% σήμερα.
Πληροφορίες που επικαλείται το «in.gr», αναφέρουν ότι στο νομοσχέδιο δεν θα περιληφθούν τελικά οι αλλαγές στη φορολογική κλίμακα, η κατάργηση των φοροαπαλλαγών, οι αλλαγές στη φορολογία ακινήτων κτλ.. Αντιθέτως, όλες αυτές οι αλλαγές θα περιληφθούν σε άλλο νομοσχέδιο που θα ψηφιστεί μέχρι τα τέλη του τρέχοντος έτους, για να εφαρμοστεί στην πλήρη του μορφή το 2013.
Σε κάθε περίπτωση, οι αλλαγές θα πρέπει να έχουν και την έγκριση της τρόικας. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ένα από τα σενάρια που θα συζητηθούν, είναι η φορολόγηση των εισοδημάτων να γίνεται έπειτα από την αφαίρεση όλων των δαπανών, εξαιρουμένων των πληρωμών για ΔΕΗ, τηλεφωνία (σταθερή και κινητή), ύδρευση, απόκτηση ακινήτων, αυτοκινήτων κτλ.
Το ποσό που θα προκύπτει μετά την αφαίρεση όλων των καταναλωτικών δαπανών που θα προκύπτουν με αποδείξεις (χειρόγραφες ή μέσω της ηλεκτρονικής κάρτας αποδείξεων) θα φορολογείται στη συνέχεια με κλιμακωτούς συντελεστές που θα ξεκινούν από 20% - 25%.
Σε αυτή την περίπτωση, ουσιαστικά το αφορολόγητο των πολιτών θα ταυτίζεται με τις αποδείξεις που έχουν συγκεντρώσει. Όμως, θα υπάρχουν αρκετές «δικλείδες ασφαλείας», ώστε να μην μπορεί κάποιος να δηλώσει καταναλωτικές δαπάνες ίσες με το πραγματικό του εισόδημα και έτσι να μην πληρώσει ούτε ένα ευρώ φόρο. Ωστόσο, κάθε φορά που ο πολίτης θα ζητά απόδειξη για να αυξήσει το αφορολόγητό του, το κράτος θα έχει διπλό όφελος, καθώς και φόρο εισοδήματος θα επιβάλει στα καθαρά κέρδη του επιτηδευματία που εκδίδει την απόδειξη και ΦΠΑ θα εισπράττει.
Σχεδόν δεδομένο είναι ότι με το νέο νομοσχέδιο θα υπάρξει κατάργηση φοροαπαλλαγών, αλλαγές στα κλιμάκια φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων με πιθανή αύξηση του αφορολογήτου στις 8.000 ευρώ, καθώς και η παροχή κινήτρων για απόκτηση «φορολογικής κατοικίας» για οικονομικά εύρωστους αλλοδαπούς, με σκοπό ξένοι επιχειρηματίες να εγκαταστήσουν την φορολογικής έδρα τους στη χώρα μας.
Στο νομοσχέδιο θα περιλαμβάνεται επίσης η πλήρης εφαρμογή ηλεκτρονικού περιουσιολογίου για κινητή και ακίνητη περιουσία στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Επίσης, αναμένεται να υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στη φορολογία των ακινήτων με την αντικατάσταση από το 2013, του χαρατσιού, αλλά και του Φόρου Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας από ενιαίο προοδευτικό φόρο ακινήτων. Η κυβέρνηση φέρεται επίσης να εξετάζει το ενδεχόμενο να επιβαρύνεται με αυτοτελή φόρο η υπεραξία που θα προκύπτει από την πώληση ακινήτων ιδιωτών (για ποσά πάνω από κάποιο όριο), ενώ θα επανεξεταστεί και ο συντελεστής φόρου μεταβίβασης ακίνητων.
Τέλος, σε ό,τι έχει να κάνει με τις αντικειμενικές αξίες των ακινήτων, το υπουργείο Οικονομικών έχει δεσμευτεί να μην αυξηθούν οι υφιστάμενες, αλλά να επεκταθεί η εφαρμογή του αντικειμενικού προσδιορισμού της αξίας των ακινήτων σε όλες τις περιοχές που ακόμη δεν ισχύει.
Eklogika.gr
Ως ελάφρυνση προς τους φορολογούμενους, το ...........
υπουργείο Οικονομικών ευελπιστεί ότι στο νομοσχέδιο θα περιλαμβάνεται και πρόβλεψη για μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση στο 13% από 23% σήμερα.
Πληροφορίες που επικαλείται το «in.gr», αναφέρουν ότι στο νομοσχέδιο δεν θα περιληφθούν τελικά οι αλλαγές στη φορολογική κλίμακα, η κατάργηση των φοροαπαλλαγών, οι αλλαγές στη φορολογία ακινήτων κτλ.. Αντιθέτως, όλες αυτές οι αλλαγές θα περιληφθούν σε άλλο νομοσχέδιο που θα ψηφιστεί μέχρι τα τέλη του τρέχοντος έτους, για να εφαρμοστεί στην πλήρη του μορφή το 2013.
Σε κάθε περίπτωση, οι αλλαγές θα πρέπει να έχουν και την έγκριση της τρόικας. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ένα από τα σενάρια που θα συζητηθούν, είναι η φορολόγηση των εισοδημάτων να γίνεται έπειτα από την αφαίρεση όλων των δαπανών, εξαιρουμένων των πληρωμών για ΔΕΗ, τηλεφωνία (σταθερή και κινητή), ύδρευση, απόκτηση ακινήτων, αυτοκινήτων κτλ.
Το ποσό που θα προκύπτει μετά την αφαίρεση όλων των καταναλωτικών δαπανών που θα προκύπτουν με αποδείξεις (χειρόγραφες ή μέσω της ηλεκτρονικής κάρτας αποδείξεων) θα φορολογείται στη συνέχεια με κλιμακωτούς συντελεστές που θα ξεκινούν από 20% - 25%.
Σε αυτή την περίπτωση, ουσιαστικά το αφορολόγητο των πολιτών θα ταυτίζεται με τις αποδείξεις που έχουν συγκεντρώσει. Όμως, θα υπάρχουν αρκετές «δικλείδες ασφαλείας», ώστε να μην μπορεί κάποιος να δηλώσει καταναλωτικές δαπάνες ίσες με το πραγματικό του εισόδημα και έτσι να μην πληρώσει ούτε ένα ευρώ φόρο. Ωστόσο, κάθε φορά που ο πολίτης θα ζητά απόδειξη για να αυξήσει το αφορολόγητό του, το κράτος θα έχει διπλό όφελος, καθώς και φόρο εισοδήματος θα επιβάλει στα καθαρά κέρδη του επιτηδευματία που εκδίδει την απόδειξη και ΦΠΑ θα εισπράττει.
Σχεδόν δεδομένο είναι ότι με το νέο νομοσχέδιο θα υπάρξει κατάργηση φοροαπαλλαγών, αλλαγές στα κλιμάκια φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων με πιθανή αύξηση του αφορολογήτου στις 8.000 ευρώ, καθώς και η παροχή κινήτρων για απόκτηση «φορολογικής κατοικίας» για οικονομικά εύρωστους αλλοδαπούς, με σκοπό ξένοι επιχειρηματίες να εγκαταστήσουν την φορολογικής έδρα τους στη χώρα μας.
Στο νομοσχέδιο θα περιλαμβάνεται επίσης η πλήρης εφαρμογή ηλεκτρονικού περιουσιολογίου για κινητή και ακίνητη περιουσία στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Επίσης, αναμένεται να υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στη φορολογία των ακινήτων με την αντικατάσταση από το 2013, του χαρατσιού, αλλά και του Φόρου Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας από ενιαίο προοδευτικό φόρο ακινήτων. Η κυβέρνηση φέρεται επίσης να εξετάζει το ενδεχόμενο να επιβαρύνεται με αυτοτελή φόρο η υπεραξία που θα προκύπτει από την πώληση ακινήτων ιδιωτών (για ποσά πάνω από κάποιο όριο), ενώ θα επανεξεταστεί και ο συντελεστής φόρου μεταβίβασης ακίνητων.
Τέλος, σε ό,τι έχει να κάνει με τις αντικειμενικές αξίες των ακινήτων, το υπουργείο Οικονομικών έχει δεσμευτεί να μην αυξηθούν οι υφιστάμενες, αλλά να επεκταθεί η εφαρμογή του αντικειμενικού προσδιορισμού της αξίας των ακινήτων σε όλες τις περιοχές που ακόμη δεν ισχύει.
Eklogika.gr
Ηλιοβασίλεμα στον Αγιαννάκη Φιλιατρών [ VIDEO ]
Ενα πολύ μαγευτικό ηλιοβασίλεμα μας έστειλε ο συνεργάτης μας, ο Πρώην διαχειριστής μας που τράβηξε σήμερα το απόγευμα στον Αγιαννάκη Φιλιατρών.
Το μοναδικό που εχει αυτό το video είναι προς το τέλος του (όπως μας ενημερώνει) καθώς την ωρα που δύει ο ήλιος Ενα πλοίο περνά και ενώ θέλει λίγο για να χαθεί ο ήλιος το πλοίο περνά μπροστά του και φαίνεται σαν να κλείνει αυλαία στο ηλιοβασίλεμα.
Η στιγμή είναι μοναδική και ..........
εξαιρετικά σπάνιο το Timing με το πλοίο.
Αξίζει να το δείτε και να το ξαναδείτε.
ΑΠΟΚΛEΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΦΙΛΙΑΤΡΑ NEWS.
To VIDEO είναι διαθέσιμο και σε High Definition [ HD ] (ρύθμιση από το γρανάζι στην κατω μπάρα του video)
Το μοναδικό που εχει αυτό το video είναι προς το τέλος του (όπως μας ενημερώνει) καθώς την ωρα που δύει ο ήλιος Ενα πλοίο περνά και ενώ θέλει λίγο για να χαθεί ο ήλιος το πλοίο περνά μπροστά του και φαίνεται σαν να κλείνει αυλαία στο ηλιοβασίλεμα.
Η στιγμή είναι μοναδική και ..........
εξαιρετικά σπάνιο το Timing με το πλοίο.
Αξίζει να το δείτε και να το ξαναδείτε.
ΑΠΟΚΛEΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΦΙΛΙΑΤΡΑ NEWS.
To VIDEO είναι διαθέσιμο και σε High Definition [ HD ] (ρύθμιση από το γρανάζι στην κατω μπάρα του video)
Μεσσηνιακές εφημερίδες της 30ης Αυγούστου 2012
Κλικ στα πρωτοσέλιδα για μεγάλο μέγεθος.
Διαβάστε στο θάρρος της Μεσσηνίας
ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΩΝ ΥΠΑΙΤΙΩΝ ΖΗΤΑ Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ
Μεγάλη φωτιά χθες αναστάτωσε την Πυλία
Επικίνδυνη πυρκαγιά και στη Σάντοβα
Μπαράζ πυρκαγιών ξανά χθες για τη Μεσσηνία, με φλόγες να ξεπηδούν τέσσερις ..........
φορές σε ισάριθμα σημεία στη Μεσσήνη, στα Πάταρα Κορώνης και το απόγευμα σε Παλιό Σουληνάρι και Σάντοβα.
Η πυρκαγιά στο Παλιό Σουληνάρι Πυλίας πήρε γρήγορα διαστάσεις, πάνω στην πλαγιά του βουνού, ενώ ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις είχαν σπεύσει στην περιοχή ακόμα και από Τρίπολη και Μεγαλόπολη. Λίγο νωρίτερα, οι πυροσβέστες κατάφεραν να σβήσουν έγκαιρα πυρκαγιά στη Σάντοβα.
Διαβάστε στην ΦΩΝΗ της Μεσσηνίας
ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ για τους μεγάλους οδικούς άξονες της Πελοποννήσου, προβάλλει σήμερα στο πρώτο θέμα η εφημερίδα «ΦΩΝΗ».
Όπως προκύπτει από τον πρώτο τίτλο: «ΔΕΝ ΓΛΥΤΩΝΕΙ το κούρεμα η Ολυμπία Οδός», ενώ σημαντικές και αξιόπιστες πληροφορίες βλέπουν το φως για Περιμετρικό Καλαμάτας και Τσακώνα – Καλό Νερό.
Διαβάστε ακόμη στη σημερινή «ΦΩΝΗ»
● ΛΥΣΕΙΣ από Σαμαρά για να μη βάλουν λουκέτο οι Δήμοι. Τι συζητήθηκε και τι αποφασίστηκε στη χθεσινή συνάντηση του πρωθυπουργού με την ΚΕΔΕ στο Μαξίμου.
● ΛΑΪΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ στο Καλό Νερό ομόφωνα υπέρ της αντιδιαβρωτικής προστασίας των ακτών, με υπαινιγμούς για σκοπιμότητες και συμφέροντα που φρενάρουν τις εξελίξεις για την ωρίμανση των διαδικασιών. Ανοιχτό το ενδεχόμενο για κινητοποιήσεις από τον πρόεδρο των Καλονεριτών Δημ. Παπακωνσταντόπουλο.
● ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ αποφάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου για τη Μεσσηνία ανάλυσε χθες σε συνέντευξή του ο Παν. Αλευράς.
● ΤΙ ΕΙΠΕ για πυρκαγιές και το βαμμένο ηλιέλαιο, που πούλαγαν για έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, στη Βόρεια Ελλάδα.
● ΕΝΤΟΣ του 2012 το στρατόπεδο Καλαμάτας θα επαναλειτουργήσει για το Στρατό.
● Η ΠΡΩΤΗ έξοδος Αγγελάκα στην Τρίπολη, συναντήσεις με εκπροσώπους Αρχών, δήμαρχο και περιφερειάρχη.
● ΠΥΡΕΤΟΣ στο Δήμο Μεσσήνης για την ετοιμασία του σχολείων εν όψει της νέας σχολικής χρονιάς.
● ΤΟ Τ.Σ. Γαργαλιάνων προτείνει νέο δήμο, χωρίς προσδιορισμό ορίων, κάτι που διχάζει πάλι την Τριφυλία!
● ΑΥΤΑ και άλλα πολλά ειδήσεις, μόνιμες, στήλες, άρθρα, σχόλια, παρεμβάσεις, αθλητικά, πολιτισμός και αγγελίες στη σημερινή «ΦΩΝΗ».
● ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ τη «ΦΩΝΗ» πρωί – πρωί στα περίπτερα. Έγκυρη ενημέρωση, δυναμική παρέμβαση με άποψη για τα τοπικά δρώμενα και όχι μόνο!... Για να μην σας στέλνουν… αδιάβαστους, διαβάζετε καθημερινά τη «ΦΩΝΗ»! Μόνο κέρδος θα έχετε γνωρίζοντας τι συμβαίνει γύρω σας!!!
Διαβάστε στο θάρρος της Μεσσηνίας
ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΩΝ ΥΠΑΙΤΙΩΝ ΖΗΤΑ Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ
Μεγάλη φωτιά χθες αναστάτωσε την Πυλία
Επικίνδυνη πυρκαγιά και στη Σάντοβα
Μπαράζ πυρκαγιών ξανά χθες για τη Μεσσηνία, με φλόγες να ξεπηδούν τέσσερις ..........
φορές σε ισάριθμα σημεία στη Μεσσήνη, στα Πάταρα Κορώνης και το απόγευμα σε Παλιό Σουληνάρι και Σάντοβα.
Η πυρκαγιά στο Παλιό Σουληνάρι Πυλίας πήρε γρήγορα διαστάσεις, πάνω στην πλαγιά του βουνού, ενώ ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις είχαν σπεύσει στην περιοχή ακόμα και από Τρίπολη και Μεγαλόπολη. Λίγο νωρίτερα, οι πυροσβέστες κατάφεραν να σβήσουν έγκαιρα πυρκαγιά στη Σάντοβα.
Διαβάστε στην ΦΩΝΗ της Μεσσηνίας
ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ για τους μεγάλους οδικούς άξονες της Πελοποννήσου, προβάλλει σήμερα στο πρώτο θέμα η εφημερίδα «ΦΩΝΗ».
Όπως προκύπτει από τον πρώτο τίτλο: «ΔΕΝ ΓΛΥΤΩΝΕΙ το κούρεμα η Ολυμπία Οδός», ενώ σημαντικές και αξιόπιστες πληροφορίες βλέπουν το φως για Περιμετρικό Καλαμάτας και Τσακώνα – Καλό Νερό.
Διαβάστε ακόμη στη σημερινή «ΦΩΝΗ»
● ΛΥΣΕΙΣ από Σαμαρά για να μη βάλουν λουκέτο οι Δήμοι. Τι συζητήθηκε και τι αποφασίστηκε στη χθεσινή συνάντηση του πρωθυπουργού με την ΚΕΔΕ στο Μαξίμου.
● ΛΑΪΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ στο Καλό Νερό ομόφωνα υπέρ της αντιδιαβρωτικής προστασίας των ακτών, με υπαινιγμούς για σκοπιμότητες και συμφέροντα που φρενάρουν τις εξελίξεις για την ωρίμανση των διαδικασιών. Ανοιχτό το ενδεχόμενο για κινητοποιήσεις από τον πρόεδρο των Καλονεριτών Δημ. Παπακωνσταντόπουλο.
● ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ αποφάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου για τη Μεσσηνία ανάλυσε χθες σε συνέντευξή του ο Παν. Αλευράς.
● ΤΙ ΕΙΠΕ για πυρκαγιές και το βαμμένο ηλιέλαιο, που πούλαγαν για έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, στη Βόρεια Ελλάδα.
● ΕΝΤΟΣ του 2012 το στρατόπεδο Καλαμάτας θα επαναλειτουργήσει για το Στρατό.
● Η ΠΡΩΤΗ έξοδος Αγγελάκα στην Τρίπολη, συναντήσεις με εκπροσώπους Αρχών, δήμαρχο και περιφερειάρχη.
● ΠΥΡΕΤΟΣ στο Δήμο Μεσσήνης για την ετοιμασία του σχολείων εν όψει της νέας σχολικής χρονιάς.
● ΤΟ Τ.Σ. Γαργαλιάνων προτείνει νέο δήμο, χωρίς προσδιορισμό ορίων, κάτι που διχάζει πάλι την Τριφυλία!
● ΑΥΤΑ και άλλα πολλά ειδήσεις, μόνιμες, στήλες, άρθρα, σχόλια, παρεμβάσεις, αθλητικά, πολιτισμός και αγγελίες στη σημερινή «ΦΩΝΗ».
● ΑΝΑΖΗΤΕΙΣΤΕ τη «ΦΩΝΗ» πρωί – πρωί στα περίπτερα. Έγκυρη ενημέρωση, δυναμική παρέμβαση με άποψη για τα τοπικά δρώμενα και όχι μόνο!... Για να μην σας στέλνουν… αδιάβαστους, διαβάζετε καθημερινά τη «ΦΩΝΗ»! Μόνο κέρδος θα έχετε γνωρίζοντας τι συμβαίνει γύρω σας!!!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)