Πρωτοβουλίες για την επέκτασή της στην Αττική αλλά και την Βόρεια Ελλάδα δρομολογεί η Λουξ Μαρλαφέκας, με στόχο να διευρύνει τα μερίδια της και να διατηρήσει την ανοδική πορεία των πωλήσεών της.
Παράλληλα, ........
σχεδιάζει την κυκλοφορία νέων καινοτόμων προϊόντων σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αθηνών και εντείνει τις προσπάθειες για την ανάπτυξη των εξαγωγών της. Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Γιάννης Μαρλαφέκας σε δημοσιογράφους ανέφερε ότι η Λουξ θέλει να διευρύνει το δίκτυο διανομής της στην περιοχή της Αττικής, όπου κατοικεί σχεδόν ο μισός πληθυσμός της χώρας και την ίδια ώρα φιλοδοξεί να ανάπτυξη την παρουσία της στην Βόρεια Ελλάδα, αν και εκεί, όπως είπε, η διείσδυση θα γίνει με προσεκτικά βήματα καθώς οι βορειοελλαδίτικες βιομηχανίες αναψυκτικών είναι ισχυρές λόγω της στήριξης που απολαμβάνουν από τους ντόπιους.
Ο κ. Μαρλαφέκας ανέφερε ακόμη ότι η πατρινή βιομηχανία αναψυκτικών έχει σε εξέλιξη σχέδια για το λανσάρισμα νέων αναψυκτικών που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών για λιγότερες θερμίδες ενώ κληθείς να σχολιάσει την είσοδο νέων παικτών στον χώρο, τόνισε ότι «ο ανταγωνισμός είναι καλοδεχούμενος, απ' όπου και αν προέρχεται».
Εξωστρέφεια
Εξίσου δυναμικά, όμως, είναι και τα σχέδια για το εξωτερικό, όπου γίνονται σημαντικές επενδύσεις τα τελευταία χρόνια. Ύστερα από την συμφωνία που υπέγραψε πρόσφατα, με μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες της Αυστραλίας με δίκτυο 750 καταστημάτων, γίνονται προσπάθειες για ενδυνάμωση της παρουσίας σε υφιστάμενες αλλά και η είσοδος σε νέες, που υπάρχει έδαφος για τα ελληνικά προϊόντα. Ο κ. Μαρλαφέκας πάντως παραδέχθηκε πως δεν είναι εύκολη υπόθεση καθώς υπάρχει σκληρός ανταγωνισμός και υπογράμμισε πως μερικές φορές είναι και θέμα τύχης, όσον αφορά στην επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη, ο οποίος θα πιστέψει και θα προωθήσει το προϊόν σου.
Προσφορές
Στον αντίποδα, σύμφωνα με τον επικεφαλής της πατρινής βιομηχανίας αναψυκτικών η Λουξ θα συνεχίσει την επιθετική πολιτική τιμών, καθώς όλη η αγορά κινείται στους ρυθμούς των προσφορών, ωστόσο δεν έκρυψε τον προβληματισμό του κατά πόσο μπορεί να συνεχισθεί αυτός ο «πόλεμος τιμών» και πόσες βιομηχανίες μπορούν να τον αντέξουν, ενώ για ακόμη μια φορά άφησε αιχμές για την τακτική που ακολουθούν οι μεγάλοι λιανέμποροι και κυρίως οι πολυεθνικές, οι οποίες προωθούν την ιδιωτική ετικέτα λόγω των καλύτερων ποσοστών κέρδους που αποκομίζουν και έτσι «εκβιάζουν» για καλύτερες τιμές τις επώνυμες βιομηχανίες. Παρ' όλες τις δυσκολίες, ο επικεφαλής της Λουξ δήλωσε βέβαιος πως η εταιρεία του θα συνεχίσει την ανοδική της πορεία, και εκτίμησε ότι φέτος θα κλείσει με διψήφιο ποσοστό αύξησης των πωλήσεων παρά την κάμψη της κατανάλωσης αναψυκτικών, η οποία υπερβαίνει το 10%. Σημείωσε πάντως ότι προτεραιότητα είναι η είσπραξη των εσόδων καθώς σε αυτό το περιβάλλον οι επισφάλειες είναι τεράστιες ενώ επεσήμανε ότι έμφαση θα δοθεί και στην μείωση του λειτουργικού κόστους.
«Πρόστιμα κατόπιν εορτής»
Σχολιάζοντας το μείζον ζήτημα των τιμών, ο κ. Μαρλαφέκας κατηγόρησε τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ ως υπεύθυνες για την ακρίβεια καθώς όπως είπε επιμένουν να διατηρούν υψηλά περιθώρια κέρδους, σε αντίθεση με τις βιομηχανίες, οι οποίες βρίσκονται δίπλα στον καταναλωτή και τον στηρίζουν διαρκώς με εκπτώσεις και προσφορές. Μέρος όμως της ευθύνης, για τις υψηλές τιμές, έχει και η Επιτροπή Ανταγωνισμού, η οποία δεν έχει δείξει την κατάλληλη πυγμή στην αντιμετώπιση φαινομένων κατάχρησης της δεσπόζουσας θέσης από γνωστή πολυεθνική ενώ όταν επιβάλλει πρόστιμα αυτά, όπως τόνισε, είναι μικρά και έρχονται κατόπιν εορτής, και ως εκ τούτου είναι αναποτελεσματικά.
«Ελάχιστος ο δανεισμός»
Ο κ. Μαρλαφέκας τέλος στάθηκε και στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές βιομηχανίες, με πιο σημαντικό το υψηλό κόστος ενέργειας αλλά και την αδυναμία πρόσβασης σε χρηματοδότηση. «Σήμερα, ο δανεισμός από τις τράπεζες είναι ελάχιστος και επιλεκτικός», ανέφερε χαρακτηριστικά και υπογράμμισε ότι η Λουξ δεν έχει πρόβλημα καθώς έχει μηδενικό δανεισμό και δεν βαρύνεται με χρηματοοικονομικά έξοδα.
Hmerisia
Παράλληλα, ........
σχεδιάζει την κυκλοφορία νέων καινοτόμων προϊόντων σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αθηνών και εντείνει τις προσπάθειες για την ανάπτυξη των εξαγωγών της. Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Γιάννης Μαρλαφέκας σε δημοσιογράφους ανέφερε ότι η Λουξ θέλει να διευρύνει το δίκτυο διανομής της στην περιοχή της Αττικής, όπου κατοικεί σχεδόν ο μισός πληθυσμός της χώρας και την ίδια ώρα φιλοδοξεί να ανάπτυξη την παρουσία της στην Βόρεια Ελλάδα, αν και εκεί, όπως είπε, η διείσδυση θα γίνει με προσεκτικά βήματα καθώς οι βορειοελλαδίτικες βιομηχανίες αναψυκτικών είναι ισχυρές λόγω της στήριξης που απολαμβάνουν από τους ντόπιους.
Ο κ. Μαρλαφέκας ανέφερε ακόμη ότι η πατρινή βιομηχανία αναψυκτικών έχει σε εξέλιξη σχέδια για το λανσάρισμα νέων αναψυκτικών που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών για λιγότερες θερμίδες ενώ κληθείς να σχολιάσει την είσοδο νέων παικτών στον χώρο, τόνισε ότι «ο ανταγωνισμός είναι καλοδεχούμενος, απ' όπου και αν προέρχεται».
Εξωστρέφεια
Εξίσου δυναμικά, όμως, είναι και τα σχέδια για το εξωτερικό, όπου γίνονται σημαντικές επενδύσεις τα τελευταία χρόνια. Ύστερα από την συμφωνία που υπέγραψε πρόσφατα, με μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες της Αυστραλίας με δίκτυο 750 καταστημάτων, γίνονται προσπάθειες για ενδυνάμωση της παρουσίας σε υφιστάμενες αλλά και η είσοδος σε νέες, που υπάρχει έδαφος για τα ελληνικά προϊόντα. Ο κ. Μαρλαφέκας πάντως παραδέχθηκε πως δεν είναι εύκολη υπόθεση καθώς υπάρχει σκληρός ανταγωνισμός και υπογράμμισε πως μερικές φορές είναι και θέμα τύχης, όσον αφορά στην επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη, ο οποίος θα πιστέψει και θα προωθήσει το προϊόν σου.
Προσφορές
Στον αντίποδα, σύμφωνα με τον επικεφαλής της πατρινής βιομηχανίας αναψυκτικών η Λουξ θα συνεχίσει την επιθετική πολιτική τιμών, καθώς όλη η αγορά κινείται στους ρυθμούς των προσφορών, ωστόσο δεν έκρυψε τον προβληματισμό του κατά πόσο μπορεί να συνεχισθεί αυτός ο «πόλεμος τιμών» και πόσες βιομηχανίες μπορούν να τον αντέξουν, ενώ για ακόμη μια φορά άφησε αιχμές για την τακτική που ακολουθούν οι μεγάλοι λιανέμποροι και κυρίως οι πολυεθνικές, οι οποίες προωθούν την ιδιωτική ετικέτα λόγω των καλύτερων ποσοστών κέρδους που αποκομίζουν και έτσι «εκβιάζουν» για καλύτερες τιμές τις επώνυμες βιομηχανίες. Παρ' όλες τις δυσκολίες, ο επικεφαλής της Λουξ δήλωσε βέβαιος πως η εταιρεία του θα συνεχίσει την ανοδική της πορεία, και εκτίμησε ότι φέτος θα κλείσει με διψήφιο ποσοστό αύξησης των πωλήσεων παρά την κάμψη της κατανάλωσης αναψυκτικών, η οποία υπερβαίνει το 10%. Σημείωσε πάντως ότι προτεραιότητα είναι η είσπραξη των εσόδων καθώς σε αυτό το περιβάλλον οι επισφάλειες είναι τεράστιες ενώ επεσήμανε ότι έμφαση θα δοθεί και στην μείωση του λειτουργικού κόστους.
«Πρόστιμα κατόπιν εορτής»
Σχολιάζοντας το μείζον ζήτημα των τιμών, ο κ. Μαρλαφέκας κατηγόρησε τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ ως υπεύθυνες για την ακρίβεια καθώς όπως είπε επιμένουν να διατηρούν υψηλά περιθώρια κέρδους, σε αντίθεση με τις βιομηχανίες, οι οποίες βρίσκονται δίπλα στον καταναλωτή και τον στηρίζουν διαρκώς με εκπτώσεις και προσφορές. Μέρος όμως της ευθύνης, για τις υψηλές τιμές, έχει και η Επιτροπή Ανταγωνισμού, η οποία δεν έχει δείξει την κατάλληλη πυγμή στην αντιμετώπιση φαινομένων κατάχρησης της δεσπόζουσας θέσης από γνωστή πολυεθνική ενώ όταν επιβάλλει πρόστιμα αυτά, όπως τόνισε, είναι μικρά και έρχονται κατόπιν εορτής, και ως εκ τούτου είναι αναποτελεσματικά.
«Ελάχιστος ο δανεισμός»
Ο κ. Μαρλαφέκας τέλος στάθηκε και στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές βιομηχανίες, με πιο σημαντικό το υψηλό κόστος ενέργειας αλλά και την αδυναμία πρόσβασης σε χρηματοδότηση. «Σήμερα, ο δανεισμός από τις τράπεζες είναι ελάχιστος και επιλεκτικός», ανέφερε χαρακτηριστικά και υπογράμμισε ότι η Λουξ δεν έχει πρόβλημα καθώς έχει μηδενικό δανεισμό και δεν βαρύνεται με χρηματοοικονομικά έξοδα.
Hmerisia