Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Ο Άγιος Ιωάννης Φιλιατρών στο Διαδίκτυο

Την δική του ιστοσελίδα απόκτησε από χθες 1η Μαίου ο Ιερός Ναός Αγίου Ιωάννη Φιλιατρών μέσα απο την οποία το εκκλησιαστικό συμβούλιο φιλοδοξεί α ενημερώνει τους πιστούς με τις δράσεις και γενικά για τις δραστηριότητες του ιερού ναού.
Μια καινοτόμα υπηρεσία που θα υπάρχει στην ιστοσελίδα θα είναι και αυτή που θα μεταδίδεται κάθε Κυριακή Ζωντανά στο διαδίκτυο η θεία λειτουργία.
Ο πατήρ Διονύσιος Καλογερόπουλος που ............

ήταν και ο εμπνευστής της ιδέας σε συνεργασία με γνωστό προγραμματιστή της περιοχής, δημιούργησαν αυτή την σελίδα την οποία το εκκλησιαστικό συμβούλιο φιλοδοξεί να λειτουργήσει θετικά.

Μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Αγίου Ιωάννη Φιλιατρών πατώντας τον σύνδεσμο.

Ο Εορτασμός της Αγίας Μαύρας στα Φιλιατρά

Με ευλάβεια έγινε και φέτος η μεταφορά της είκονας της Αγίας Μαύρας στο εκκλησάκι του Αγίου Γεωργίου στα Φιλιατρά όπου πριν τελέστηκε στον Αγιο Ιωάννη θεία λειτουργία και μοιράστηκε στους πιστούς μπουκαλάκι με λάδι.
Ο Εφημέριος του Ιερού ναού Αγίου Ιωάννη Φιλιατρών πατήρ Διονύσιος Καλογερόπουλος αμέσως μετά την θεία λειτουργία, ξεκίνησε την πομπή μεταφοράς της Ιερής εικόνας στο Εξωκλήσι του Αγίου Γεωργίου όπου θα ψαλλόταν εσπερινός ενώ αύριο Πέμπτη θα υπάρξει λιτανεία της Ιερής Εικόνας και δοξολογία στην πλατεία Φιλιατρών.

Παράλληλα στον προαύλιο χώρο του Αγίου Γεωργίου, λειτούργησε από το μεσημέρι Ανθοκομική έκθεση με αρκετούς εκθέτες λουλουδιών από την Φαρακλάδα, την Κυπαρισσία, την Χώρα και από τα Φιλιατρά όπου ο κόσμος που παρευρέθηκε βρήκε την ευκαιρία να αγοράσει λουλούδια.
Η Ανθοκομική έκθεση συνδιοργανώθηκε και υποστηρίχθηκε από το Ράδιο Νίκη 96,4 και το Blog Φιλιατρά News.

Στις 7 ξεκίνησε ο Εσπερινός παρουσία του Δημάρχου ...........

Τριφυλίας Κώστα Κόλλια, του Αντιδημάρχοιυ κ. Ιωάννη Μεςρκούρη, Δημοτικών Συμβούλων του Δήμου Τριφυλίας πλήθους κόσμου.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η εορτή της Αγίας Μαύρας, είναι επίσημα αναγνωρισμένη τοπική αργία από το Ελληνικό Κράτος βάση Βασιλικού διατάγματος του 1948 (κλίκ) όπως πολύ πρόσφατα είχε αποκαλύψει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ το Φιλιατρά News φέρνοντας στο φως της Δημοσιότητας το σχετικό Φύλλο Εφημερίδας της Κυβέρνησης.

Δείτε δυο σχετικά video από την περιφορά της Ιερής εικόνας της Αγίας Μαύρας αλλα και την Ανθοκομική έκθεση.





Αυτοί που μας «γκρέμισαν» υπόσχονται να μας…σηκώσουν!...

Αρθρο του καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου στο Φιλιατρά News

Χρόνια τώρα λειτουργούμε (όπως θα έλεγε ο μακαρίτης Ανδρέας, εάν ζούσε, ως αιθεροβάμονες) ζώντας "απογειωμένοι" στην ψευδαίσθηση που μας δημιούργησαν οι Πολιτικοί μας και το σαθρό Πολιτικό Σύστημα και οι τραπεζίτες πείθοντάς μας ότι ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ ένα κομμάτι του πλούτου που μας "δάνειζαν" απλόχερα και πανάκριβα (ενώ αυτοί δανειζόντουσαν πάμφθηνα…).

Και σας θυμίζω τον Οκτώβρη 2009, τη «φυγή από την ..........

ΕξουσίỨ του έκτοτε «σιωπηλού» Κώστα Καραμανλή, στον Μάιο του 2010 και το Πρώτο Μνημόνιο του «επιμένοντα» ότι ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ κ Παπανδρέου, το καλοκαίρι του 2011 και το Δεύτερο Μνημόνιο του κ Βενιζέλου τώρα πλέον Προέδρου του ΠΑΣΟΚ και στη διαπίστωση της ISDA ότι δημιουργήσαμε «πιστωτικό γεγονός» και με άλλα λόγια βρισκόμαστε σε κατάσταση «ελεγχόμενης πτώχευσης», τουτέστιν σε ελεύθερη πτώση στο διεθνές οικονομικό στερέωμα!
Μας «γκρέμισαν» ανώμαλα στον Καιάδα των Δανειστών μας αλλά απλά ΔΕΝ χτυπήσαμε ακόμη (επισήμως) πάτο!..

Είκοσι δύο χρόνια μετά το 89 της ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ του κ Μητσοτάκη και του μακαρίτη Χαρίλαου Φλωράκη, αποκτήσαμε ξανά Κυβέρνηση «συνεργασίας» (coalition government) που απαρτίζεται από ΠΑΣΟΚ και ΝΔ δηλαδή από εκείνους που μας γκρέμισαν και τώρα υπόσχονται να μας…ΣΗΚΩΣΟΥΝ!
Στην Ελλάδα είχε περίτεχνα φροντίσει «το Σύστημα» που μας διοικεί από τα παρασκήνια να έχουμε τις τόσο, ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ, ποθητές ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΕΣ Κυβερνήσεις με παροχές 40 κλεμμένων και τώρα πλέον 50 κλεμμένων εδρών!
Το τεράστιο, αλλά "αποσιωπημένο" πρόβλημα που εγείρει αναπάντητα και σοβαρά ερωτήματα ήθους και πολιτικής ηθικής όπως η υπόσχεση εφαρμογής «πολιτικών σωτηρίας και διεξόδου» αφορά στην ΣΗΜΕΡΙΝΗ ελληνική περίπτωση όπου μας διοικεί κυβέρνηση συνεργασίας που απαρτίζεται κατά 85% από ΠΑΣΟΚ και 15% "Νέας" Ν.Δ. δηλαδή από τα ίδια Κόμματα που μας διοικούσαν τα τελευταία 38 χρόνια (1974-2012) και είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΥΠΕΥΘΥΝΑ για το Οικονομικό, Πολιτικό, Ηθικό, Πολιτισμικό, κατάντημά μας ως Χώρας, Κράτους, Κοινωνίας, Λαού...

Το συγκεκριμένο πολιτικό προσωπικό ήδη έχει προσφέρει γη και ύδωρ στους δανειστές μας δεσμεύοντάς μας με το πρώτο και Δεύτερο Μνημόνιο, με τη ρήτρα του Αγγλικού Εμπράγματου Δικαίου και την αποδοχή όλων των επιβληθέντων όρων από την Τρόικα.
Ζήσαμε και ζούμε δραματικές περικοπές μισθών, συντάξεων και επιδομάτων.
Επιπρόσθετα, στο περιθώριο μπήκε η αξιοπρέπειά μας ως ιστορικού και έντιμου Λαού, και μπήκαν στη γνωστή ως «Κολυμβήθρα του Σιλωάμ) Βουλή των Ελλήνων όλες οι ατασθαλίες, οι κακοδιαχειρίσεις, οι καταστροφικά λαθεμένες αποφάσεις, δηλαδή οι πράξεις-εγκλήματα των Πολιτικών Αρχηγών και στελεχών και των υπολοίπων παρατρεχάμενων τους.
Κάποιοι διατείνονται ότι υπάρχει μυστική συμφωνία ανάμεσα σε πράσινους και μπλε και έτσι μέχρι στιγμής κανείς δεν έχει κληθεί να λογοδοτήσει εάν όχι για εκ προμελέτης καταστροφικές αποφάσεις για την ελληνική Οικονομία για εκείνες που ελήφθησαν από αμέλεια ή ασχετοσύνη αυτών που διοίκησαν και κατέστρεψαν ΔΕΚΟ και Ιδρύματα του ευρύτερου Δημόσιου τομέα.

Παραμονές, πραγματικά κρίσιμων εθνικών εκλογών, και οι ηγέτες των 2 Κομμάτων Εξουσίας συνεχίζουν να αναφέρονται σε επιστροφή στην ανάπτυξη.
Και τους ρωτώ, ευθέως, ως πολιτικούς που μας Κυβέρνησαν τα τελευταία 38 χρόνια για ποια ανάπτυξη μιλάνε και από πού να έρθει όταν έχουμε φτάσει να εισάγουμε φράουλες και ακτινίδια από την Νότια Αμερική, ντομάτες από την Ολλανδία, Λάδι από την Γερμανία, κρεμμύδια και αυγά από την Τουρκία και Πορτοκάλια (στη χώρα όπου πάλαι ποτέ...ανθούσε η φαιδρά πορτοκαλλέα) και λεμόνια από το Ισραήλ και η λίστα δεν τελειώνει εδώ...
Για ποιά ανάπτυξη να μιλήσουμε όταν οι δραστικές (θα ακολουθήσουν και περισσότερες...δραματικές) περικοπές μισθών και συντάξεων αφαίρεσαν από την κυκλοφορία στους περισσότερους από εμάς πάνω από το 40% των εισοδημάτων μας;
Υπάρχουν κάποιοι που συστηματικά κατηγορούν για ΟΛΑ τα παθήματά μας την Ευρώπη!
Διαφωνώ λέγοντας ότι η Ευρώπη δεν μας φταίει και δεν μας έκανε τίποτε περισσότερο από όσα οι πολιτικοί μας της επιτρέψανε να μας...κάνει!
Και εξηγώ τη θέση μου:

Οδηγηθήκαμε στην ευμάρεια των αριθμών με την “απάτη” της ένταξής μας στο ευρώ από πρόσωπα που συνεχίζουν και σήμερα να μας διοικούν καθισμένα σε Υπουργικούς θώκους της ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ (πόσο αστεία ακούονται κάποιες λέξεις) που σχηματίστηκε "δήθεν” για την…σωτηρία μας.
Που ήταν ο σημερινός μας Πρωθυπουργός όταν ο κ Σημίτης μας έβαζε στην ΟΝΕ (με τα μαγειρεμένα στατιστικά της Goldman Sachs);
Διοικητής στην Τράπεζα της Ελλάδος και στη συνέχεις Υποδιοικητής στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα!
Πού ήταν ο πρώην Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και πρώην Πρωθυπουργός μας κ Παπανδρέου;
Πού ήταν όλοι τους όταν η Ευρώπη δεν φρόντιζε (εμείς, σε παιδαριώδη έκφρασξ Διεθνούς Πολιτικής, φροντίζαμε με κουμπαριές του Καραμανλή και ζεϊμπεκιές του κ Παπανδρέου) να "βάλει πάγο" στα πολεμικά παιχνίδια της Τουρκίας και να φροντίσει να εξαλειφθούν πλήρως τα εξοπλιστικά μας προγράμματα σώζοντας για εμάς και (σημειώστε παρακαλώ, τους επόμενους «φουκαράδες») γείτονές μας Τούρκους δισεκατομμύρια ευρώ που ούτε αυτοί ούτε εμείς είχαμε;
Φυσικά και δεν μας «φρόντισαν» οι 2 ΗΓΕΤΕΣ της Ευρώπης, (κ Μέρκελ και κ Σαρκοζύ)! Εάν μας «φρόντιζαν» πώς θα πουλούσαν υποβρύχια, φρεγάτες, άρματα μάχης, συμβατικά μικρά όπλα και πυρομαχικά σε Ελλάδα και την Τουρκία ανταγωνιζόμενοι την Αμερικανική πολεμική βιομηχανία;
Λένε κάποιοι ότι ζούμε την απαρχή της Ευρώπης των 2 ταχυτήτων;
Μα η Ευρώπη των 2 ταχυτήτων ήδη υπάρχει και ο φόβος της δεν είναι ούτε η Μεσογειακή περιφέρεια, ούτε καν η Αμερική αλλά η Κίνα και η Ινδία!
Επιμύθιον;

«Καληνύχτα Ελλάδα» ήταν ο τίτλος του τελευταίου γνωστού βιβλίου μου που κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 2008, ένα χρόνο πριν την αμαχητί παράδοση της εξουσίας από τον κ Καραμανλή του «δεν θα δοθούν αυξήσεις» στον κ Παπανδρέου του «λεφτά υπάρχουν»…
Τότε κάποιοι μου "τράβηξαν το αυτί" επειδή από τον «χαμογελαστό δάσκαλο» Γιώργο Πιπερόπουλο δεν περίμεναν τόσο πικρό τίτλο!..
Τώρα, πια, οι ίδιοι, δυστυχώς, μαζί με άλλους έχουν το θράσος να με χαρακτηρίζουν… "προφήτη".
«Απορρίπτω τον χαρακτηρισμό!...»

Το “απαγορευμένο” 10λεπτο spot των Ανεξάρτητων Ελλήνων

Επαναδημοοσίευση: ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ



Από το Gargalianoi.com


Απίστευτο: 106 αλλοδαπές νοσοκόμες χωρίς πιστοποιητικά υγείας

106 αλλοδαπές εργάζονται σε νοσοκομεία χωρίς να έχουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά υγείας, αλλά ούτε έγγραφα παραμονής και εργασίας στην χώρα μας.

Όπως διαπιστώθηκε από ελέγχους του Ε.Υ.Π.Ε.Α., του ΙΚΑ –ΕΤΑΜ και της αστυνομίας σε οκτώ νοσοκομείο της Αττικής 106 αλλοδαπές αποκλειστικές νοσοκόμες δεν είχαν τα απαραίτητα έγγραφα, ενώ δεκάδες άλλες τράπηκαν σε φυγή.

Ο έλεγχος πραγματοποιήθηκε στα ........

νοσοκομεία: Κρατικό, Σωτηρία, Σισμανόγλειο, Ιπποκράτειο, Κρατικό Νίκαιας, Λαϊκό και Αλεξάνδρας.

trelokouneli

ΣΧΟΛΙΟ
Το φαινόμενο με τις Βουλγαρο-Ρουμανο-Αλβανές δήθεν αποκλειστικές νοσοκόμeς στα νοσοκομεία όλης της χώρας είναι μεγάλο.
Εχουμε φιλοξενήσει μήνυμα αναγνώστη, έχουν γραφτεί δημοσιεύματα στον τύπο...
Ελάχιστα πράγματα γίνονται.
Κανείς δεν λέει να βάλει το μαχαίρι στο κόκκαλο.

Εκπομπή: ΑΕΠΙ: Όταν μια ΑΕ εισπράττει στο όνομα των πνευματικών δικαιωμάτων

Μήνες τώρα γινόμαστε αποδέκτες καταγγελιών για είσπραξη δικαιωμάτων δημόσιας εκτέλεσης από περίπτερα που ακούνε ραδιοφωνάκι, από σουβλατζίδικα χωρίς τραπέζια, από καφενεία σε χωριά 10 κατοίκων. Η ΑΕΠΙ μια ανώνυμη εταιρεία, χρησιμοποιεί το ίδιο το κράτος και την Ελληνική Αστυνομία, για να εισπράττει αυτό που η ίδια ορίζει αυθαίρετα.

Πάνω από 6.000 μηνύσεις έχουν εξακοντίσει από τα .........

πολυτελή γραφεία τους οι άνθρωποι της ΑΕΠΙ σε έλληνες επαγγελματίες. Όποιος θεωρήσει ότι το αντίτιμο είναι υπερβολικό ή άδικο, μπορεί να συρθεί στο αυτόφωρο, παρότι πρόκειται για μια ιδιωτική διαφορά. Και βέβαια η επωδός είναι πως κανένας δεν γνωρίζει με ποιο τρόπο αποδίδει η ΑΕΠΙ τα έσοδα από τις εισπράξεις.

Το «Κουτί της Πανδώρας» ανοίγει με δύο εκπομπές για την Ανώνυμη Εταιρεία Πνευματικής Ιδιοκτησίας και τη δράση της

Την Τρίτη 17 Απριλίου στις 23:00 μμ παρουσιάστηκε το 1ο μέρος της εκπομπής ενω στις 24 Απριλίου προβλήθηκε το δεύτερο μέρος.

«Επειδή τίποτα δεν είναι, όπως φαίνεται»
Ανοίγει το κουτί της Πανδώρας.

Το Πρώτο μέρος



Το δεύτερο μέρος



Ηλεία: Αγρότης σε πανικό - Το σκάψιμο τελείωσε απότομα!

Δεν πίστευε στα μάτια του ο ιδιοκτήτης κτήματος στου Κατσαρού όταν κατά την διάρκεια εργασιών βρέθηκε μπροστά...

σε ένα αντικείμενο που έμοιαζε με χειροβομβίδα. Αμέσως απομακρύνθηκε από το χώρο φοβούμενος ότι μπορεί να εκραγεί χωρίς κανείς να μπορεί να εκτιμήσει αν είναι ενεργή ή όχι.

Στην συνέχεια ενημέρωσε την Ασφάλεια .............

του Πύργου άνδρες της οποίες μετέβησαν στο χώρο και έκαναν αυτοψία στο αντικείμενο αυτό με ιδιαίτερη προσοχή. Σύμφωνα με το thebest.gr, απέκλεισαν το χώρο και ενημέρωσαν το στρατόπεδο της Τρίπολης προκειμένου να στείλουν πυροτεχνουργούς για την ενδελεχή έρευνα και την ελεγχόμενη έκρηξη.

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις θεωρείται πως έχει παραμείνει εκεί από την εποχή του πολέμου του '40 αλλά δεν είναι λίγοι εκείνοι που εκφράζουν την άποψη ότι αν συνέβαινε αυτό θα έπρεπε να έχει βρεθεί εδώ και καιρό αφού δεν είναι η πρώτη φορά που στο συγκεκριμένο κτήμα γίνονται εργασίες για την αξιοποίηση του με αγροτικές καλλιέργειες.

Έτσι δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο να έχει «φυλαχθεί» στο σημείο αυτό πολύ αργότερα για λόγους που κανείς μέχρι στιγμής δεν μπορεί να εντοπίσει. Οι αρμόδιες αρχές ερευνούν κάθε ενδεχόμενο...

Newsit

Εορτασμός Αγίας Μαύρας και Γιορτή Λουλουδιού στον Αγιο Γεώργιο Φιλιατρών

Η εκδήλωση πραγματοποιείται από το Ράδιο Νίκη 96,4 και το Φιλιατρά News.
Όποιος παραγωγός, φυτοριούχος ή ακόμα ανθοπώλης θέλει μπορεί να συμμετάσχει στην έκθεση ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ.


Κλίκ στις εικόνες για μεγάλο μέγεθος




Τσουνάμι νέων σκληρών μέτρων από την επομένη των εκλογών στα χέρια του Παπαδήμου

Tι μας περιμένει από Δευτέρα

Στην δημοσιότητα ήρθε η λίστα με τις υποχρεώσεις τις οποίες έχει αναλάβει η χώρα με τη δανειακή σύμβαση (μνημόνιο) και το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα που έχει καταρτίσει το οικονομικό γραφείο του Πρωθυπουργού κ. Λ. Παπαδήμου.

Η λίστα Παπαδήμου κωδικοποιεί τις ............

«Μνημονιακές Δράσεις» που θα βρει μπροστά της η νέα κυβέρνηση και κάνει σαφείς αναφορές σε περικοπές.

Μειώσεις κατά 12% στα ειδικά μισθολόγια του Δημόσιου τομέα, αύξηση των αντικειμενικών αξιών και σχέδιο εκκαθάρισης ληξιπρόθεσμων οφειλών από δημόσιους οργανισμούς περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, η λίστα με τα μέτρα του Ιουνίου.

Ακόμα γίνεται αναφορά σε ιδιωτικοποιήσεις, την κατάργηση των φοροαπαλλαγών, τις απολύσεις στο Δημόσιο και τις νέες περικοπές στην υγεία.

Δίπλα σε κάθε δράση παρατίθεται η συγκεκριμένη παράγραφος του μνημονίου (MoU) βάσει της οποίας η Ελλάδα έχει αναλάβει την υποχρέωση.

Η λίστα με τις «μνημονιακές δράσεις» ως το τέλος Ιουνίου περιλαμβάνει τα παρακάτω μέτρα:

-Εκτέλεση Προϋπολογισμού: η Κυβέρνηση θα νομοθετήσει μείωση 12% κατά μέσο όρο στα «ειδικά μισθολόγια» του δημοσίου τομέα, η οποία θα εφαρμοσθεί από την 1η Ιουλίου 2012 και θα επιφέρει εξοικονομήσεις της τάξεως των 205 εκατ. ευρώ. [τέλος Ιουνίους 2012] (MoU, παρ. 1).

-Εκτέλεση Προϋπολογισμού - αναθεώρηση των προγραμμάτων δημοσίας δαπάνης:Η Κυβέρνηση ολοκληρώνει την αναθεώρηση των προγραμμάτων, με σκοπό να προετοιμάσει τα μέτρα τα οποία θα υιοθετηθούν με τους προϋπολογισμούς του 2013 και του 2014. [Ιούνιος 2012] (MoU, παρ. 1).

-Εκτέλεση Προϋπολογισμού - αναθεώρηση των προγραμμάτων δημοσίας δαπάνης:Περαιτέρω εξορθολογισμός των φαρμακευτικών δαπανών και της λειτουργικής δαπάνης των νοσοκομείων, και προσδιορισμός των χρηματικών παροχών προνοίας. [Ιούνιος 2012] (MoU παρ. 1)

-Προσφορά περιουσιακών στοιχείων για πώληση. Σκοπεύουμε να ξεκινήσουμε κάποιες πωλήσεις περιουσιακών στοιχείων ορόσημο κατά το πρώτο εξάμηνο του 2012, όπως είναι η ΔΕΠΑ/ΔΕΣΦΑ, ΧΕΛΠΕ, ΟΠΑΠ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ και IBC και κατά το δεύτερο μισό του έτους να κάνουμε προσκλήσεις ενδιαφέροντος για λιμένες, αεροδρόμια και την Εγνατία Οδό. (MEFP παρ. 26).

-Διαχείριση κεφαλαίων και αποκρατικοποιήσεις: H Κυβέρνηση καταργεί (ή τροποποιεί καταλλήλως) τα υφιστάμενα ειδικά δικαιώματα που παραχωρούνται στο Κράτος μέσα στα πλαίσια της διαδικασίας αποκρατικοποιήσεων (Άρθρο 11, Ν. 3631/2008 περί Στρατηγικών Εταιριών) [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.1).

-Διαχείριση κεφαλαίων και αποκρατικοποιήσεις: Για να εξασφαλισθεί η έγκαιρη εκκαθάριση των θεμάτων κρατικής ενίσχυσης τα οποία θα μπορούσαν να αποτελέσουν εμπόδιο για τις αποκρατικοποιήσεις, η Κυβέρνηση σε συνεργασία με το Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής
Περιουσίας του Δημοσίου, υποβάλλει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή πληροφορίες για την (οικονομική) κατάσταση των εντός του 2012 υπό αποκρατικοποίηση στοιχείων, καθώς επίσης και για τη διαδικασία αποκρατικοποίησης που θα ακολουθηθεί. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.1)

-Διαχείριση κεφαλαίων και αποκρατικοποιήσεις: Πρώτη φάση δημοσίευσης πλήρης απογραφής των κρατικών περιουσιακών στοιχείων στο δικτυακό τόπο του Υπουργείου Οικονομικών. [μέσα του 2012] (MoU, παρ. 2.1)

-Διαχείριση κεφαλαίων και αποκρατικοποιήσεις: Επισπεύδεται η καταχώρηση της κυριότητας των κρατικών εδαφικών/οικοπεδικών εκτάσεων. Για τον σκοπό αυτό:
• συντάσσεται πλήρης απογραφή περιουσιακών στοιχείων,
• προετοιμάζεται ειδικός νόμος για την αξιοποίηση της περιοχής του Ελληνικού,
• αποσαφηνίζεται το καθεστώς χρήσεως γης για τα μεμονωμένα περιουσιακά στοιχεία και/ή τα χαρτοφυλάκια περιουσιακών στοιχείων τα οποία θα εκτιμηθούν και θα επιλεγούν προς εκμετάλλευση εντός του 2012. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.1)

-Φορολογική πολιτική: Η Κυβέρνηση θεσπίζει φορολογική μεταρρύθμιση, η οποία αποσκοπεί στην απλοποίηση του φορολογικού συστήματος, στην εξάλειψη των απαλλαγών και των προνομιακών καθεστώτων. [Ιούνιος 2012] (MoU, παρ. 2.3)

-Φορολογική πολιτική: Η Κυβέρνηση αναθεωρεί τις αντικειμενικές αξίες της ακίνητης περιουσίας, προκειμένου αυτές να ευθυγραμμιστούν με τις τιμές της αγοράς. [Ιούνιος 2012] (MoU,παρ. 2.3)

-Μεταρρυθμίσεις στη διαχείριση εσόδων: Η Κυβέρνηση δημοσιεύει στο διαδίκτυο μηνιαία στοιχεία για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές με χρονική υστέρηση 20 ημερών από το τέλος εκάστου μήνα. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.4).

-Μεταρρυθμίσεις στη διαχείριση εσόδων: Διενεργούνται έλεγχοι υπηρεσιακής απόδοσης και αντικαθιστούνται οι διευθυντές που δεν ανταποκρίνονται στους στόχους απόδοσης. [Ιούνιος 2012] (MoU, παρ. 2.4).

-Μεταρρυθμίσεις στη διαχείριση εσόδων: Η κυβέρνηση αντικαθιστά στις εφορίες τις πληρωμές τοις μετρητοίς και με επιταγές με τραπεζικά εμβάσματα, έτσι ώστε ο χρόνος του προσωπικού να επικεντρωθεί σε εργασία μεγαλύτερης προστιθέμενης αξίας (έλεγχοι, επιβολή εισπράξεων, συμβουλές προς φορολογουμένους κ.α.). [2ο τρίμηνο 2012]1 (MoU, παρ. 2.4).

-Μεταρρυθμίσεις στη διαχείριση εσόδων: Ξεκινά η δημοσίευση στο διαδίκτυο βασικών δεικτών απόδοσης για τις εφορίες. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU παρ. 2.4).

-Μεταρρυθμίσεις στη διαχείριση εσόδων - νέο σύστημα Πληροφορικής:Αναμένονται 20 επιπλέον νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες και βελτιώσεις, οι οποίες αφορούν κυρίως φόρους που παρακρατούνται στην πηγή. [Ιούνιος 2012] (MoU, παρ. 2.4).

-Μεταρρυθμίσεις στη διαχείριση εσόδων - φορολογική διοίκηση: Η Κυβέρνηση θα αναμορφώσει την μονάδα οικονομικών επιθεωρήσεων η οποία θα επικεντρωθεί μόνο στον έλεγχο των φοροεισπρακτόρων και σε θέματα διαχείρισης εσόδων [Ιούνιος 2012] (ΜοU, παρ. 2.4).

-Μεταρρυθμίσεις στη διαχείριση εσόδων - φορολογική διοίκηση: Η Κυβέρνηση θα ενεργοποιήσει την διεύθυνση εσωτερικών υποθέσεων [Ιούνιος 2012] (ΜοU, παρ. 2.4).

-Μεταρρυθμίσεις στη διαχείριση εσόδων - φορολογική διοίκηση: Η Κυβέρνηση θα ζητήσει από την Αρχή Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες και της Χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας και Ελέγχου των Δηλώσεων
Περιουσιακής Κατάστασης να ελέγξει ετησίως τουλάχιστον 200 δηλώσεις περιουσιακών στοιχείων εφοριακών [Ιούνιος 2012] (ΜοU, παρ. 2.4)

-Μεταρρυθμίσεις στη διαχείριση εσόδων - φορολογική διοίκηση: Η Κυβέρνηση θα θεσπίσει διαδικασίες για την εκ περιτροπής μετακίνηση διευθυντών επί περιοδικής βάσεως [Ιούνιος 2012] (ΜοU, παρ. 2.4).

-Μεταρρυθμίσεις στη διαχείριση εσόδων - φορολογική διοίκηση: Η Κυβέρνηση θα βελτιώσει το σύστημα προστασίας πληροφοριοδοτών οι οποίοι αναφέρουν περιπτώσεις διαφθοράς [Ιούνιος 2012] (ΜοU, παρ. 2.4).

-Μεταρρυθμίσεις στη διαχείριση εσόδων: Ο Κώδικας Βιβλίων και Στοιχείων καταργείται εξ ολοκλήρου και αντικαθίσταται από απλούστερη νομοθεσία. [Ιούνιος 2012] (ΜοU, παρ. 2.4).

-Τομέας οικονομικής διαχείρισης του Δημοσίου: Δημοσιεύεται σχέδιο για τηνεκκαθάριση ληξιπρόθεσμων οφειλών από δημοσίους οργανισμούς μέχρι τον Ιούνιο του 2012. Η Κυβέρνηση διασφαλίζει ότι το σύνολο των ληξιπρόθεσμων οφειλών σημειώνει σταθερή πτώση. Τα δεδομένα επί των ληξιπρόθεσμων οφειλών θα δημοσιοποιούνται σε μηνιαία βάση με χρονική υστέρηση όχι μεγαλύτερη των 20 ημερών από το τέλος εκάστου μήνα. (ΜοU, παρ. 2.5)

-Τομέας οικονομικής διαχείρισης του Δημοσίου: Η Κυβέρνηση συνεχίζει τη διαδικασία δημιουργίας μητρώων δεσμεύσεων, ώστε να καλύψει πλήρως τον προϋπολογισμό επενδύσεων και τουλάχιστον το 70% των φορέων της γενικής κυβέρνησης [Ιούνιος 2012]. (ΜοU, παρ. 2.5)

-Τομέας οικονομικής διαχείρισης του Δημοσίου: Η Κυβέρνηση επιβάλλει την υποχρέωση στους οικονομικούς επιθεωρητές να αναφέρουν τις δεσμεύσεις, μεταξύ άλλων μέσω θέσπισης κυρώσεων σε φορείς που δεν υποβάλουν στοιχεία και υποβολή των επιθεωρητών σε πειθαρχική διαδικασία σε περιπτώσεις μη συμμόρφωσης. [Ιούνιος 2012] (ΜοU, παρ. 2.5).

-Εκσυγχρονισμός της δημόσιας διοίκησης: Η Κυβέρνηση εγκαθιδρύει ηλεκτρονικό αυτοματοποιημένο σύστημα το οποίο συνδέει τη Βάση Δεδομένων Απογραφής με την Ενιαία Αρχή Πληρωμών. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.6).

-Δημόσιες προμήθειες: Η Κυβέρνηση εντοπίζει έναν αριθμό πιθανών τομεακών Κεντρικών Αρχών Προμηθειών (ΚΑΠ), σε επίπεδο κεντρικής κυβέρνησης. Οι πρώτες ΚΑΠ είναι πλήρως λειτουργικές και συντονίζονται από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.6).

-Δημόσιες προμήθειες: Η Κυβέρνηση παρουσιάζει πιλοτική έκδοση του συστήματος ηλεκτρονικών προμηθειών [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.6).

-Δημόσιες προμήθειες: Η Κυβέρνηση αναλαμβάνει τη μεταρρύθμιση του συστήματος των δημοσίων συμβάσεων. Η αναθεώρηση θα αρχίσει από την ανάλυση της τρέχουσας κατάστασης. Ένα πρώτο σχέδιο δράσης για τη μεταρρύθμιση εκπονείται σε συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.6).

-Δημόσιες προμήθειες: Η Κυβέρνηση αναλαμβάνει μια διεξοδική αναθεώρηση του συστήματος προσφυγών κατά των διαδικασιών ανάθεσης και προτείνει σχετικό σχέδιο δράσης σε συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. [2_ τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.6).

-Χρηματοοικονομικός τομέας - ανακεφαλαιοποίηση και ενέργειες εξυγίανσης:Αποσαφηνίζονται δια νόμου οι υποχρεώσεις όσον αφορά τη διακυβέρνηση, το ρόλο και τις αρμοδιότητες του Ελληνικού Επικουρικού Κεφαλαίου Ευθύνης από Ατυχήματα Αυτοκινήτων ,
προκειμένου να διασφαλιστεί ότι δύναται να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του σχετικά με την αποζημίωση των θυμάτων από αυτοκινητιστικά δυστυχήματα, έως το 2ο τρίμηνο του 2012. (ΜοU, παρ. 3).

-Αγορά εργασίας - μη μισθολογικό κόστος, αδήλωτη εργασία και εισφοροδιαφυγή:Διεξάγεται μία ανεξάρτητη αξιολόγηση σχετικά με την αποτελεσματικότητα της δομής και των δραστηριοτήτων του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας. Στη συνέχεια θα παρουσιαστούν οι
διορθωτικές ενέργειες για την αντιμετώπιση της αναποτελεσματικότητας που έχει διαπιστωθεί στην προαναφερόμενη αξιολόγηση και θα τεθούν ποσοτικοί στόχοι για τον αριθμό των ελέγχων αδήλωτης εργασίας που πρέπει να εκτελεστούν. [2ο τρίμηνο του 2012]. (MoU, παρ. 4.1).

-Αγορά εργασίας - μη μισθολογικό κόστος, αδήλωτη εργασία και εισφοροδιαφυγή:Για όσες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την κάρτα εργασίας, καθίσταται υποχρεωτική η ταυτόχρονη πληρωμή μισθών, παρακρατηθέντων φόρων επί της μισθοδοσίας και κοινωνικών εισφορών με ηλεκτρονικά μέσα. [2ο τρίμηνο του 2012]. (MoU παρ. 4.1)

-Νομοθετικά κατοχυρωμένα επαγγέλματα: Εφαρμογή του Κεφ. Α Ν. 3919/2011. Αναφορικά με τα επαγγέλματα για τα οποία απαιτείται επαναφορά περιορισμών σύμφωνα με τις αρχές της αναγκαιότητας, της αναλογικότητας και του δημόσιου συμφέροντος, η Κυβέρνηση θα
περάσει την απαιτούμενη νομοθεσία το αργότερο έως το τέλος Ιουνίου 2012, κατόπιν διαβουλεύσεων με την Επιτροπή Ανταγωνισμού και τους εκπροσώπους της Επιτροπής, του ΔΝΤ και της ΕΚΤ. (MoU, παρ. 4.2).

-Νομοθετικά κατοχυρωμένα επαγγέλματα: Η Κυβέρνηση υιοθετεί σχετική νομοθεσία [2ο τρίμηνο 2012] για την ενίσχυση της διαφάνειας στη λειτουργία των επαγγελματικών φορέων, με τη δημοσίευση στην ιστοσελίδα κάθε επαγγελματικής οργάνωσης οικονομικών και άλλων στοιχείων. (MoU, παρ. 4.2).

-Νομοθετικά κατοχυρωμένα επαγγέλματα: H Κυβέρνηση τροποποιεί το Άρθρο 10 του ΠΔ 100/2010 σχετικά με τη διαδικασία εξουσιοδότησης και ισχυουσών αμοιβών για ενεργειακούς επιθεωρητές, προκειμένου να καταργηθεί η ελάχιστη αμοιβή για τις παρεχόμενες υπηρεσίες ενεργειακού ελέγχου και να αντικατασταθεί η πάγια αμοιβή ανά τετραγωνικό μέτρο με τη μέγιστη
αμοιβή. [2ο τρίμηνο 2012]

-Νομοθετικά κατοχυρωμένα επαγγέλματα: Η Κυβέρνηση παρουσιάζει τα αποτελέσματα ελέγχου των κανονισμών των επαγγελμάτων προκειμένου να αξιολογηθεί η αιτιολόγηση και η αναλογικότητα των απαιτήσεων που περιορίζουν κάποιες δραστηριότητες σε παρόχους με
συγκεκριμένα επαγγελματικά προσόντα. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2).

-Νομοθετικά κατοχυρωμένα επαγγέλματα: Η Κυβέρνηση τροποποιεί τους όρους εισδοχής και επανεισδοχής καθώς και τις προϋποθέσεις άσκησης του δικηγορικού επαγγέλματος. Πριν το τέλος Ιουνίου 2012 υιοθετείται νομοθεσία για την τροποποίηση ή κατάργηση διατάξεων σχετικά με την τιμολόγηση, την πρόσβαση και την άσκηση επαγγελματικών ή οικονομικών δραστηριοτήτων που αντίκεινται στο Ν. 3919/2011, το Δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τις αρχές ανταγωνισμού.
Πιο συγκεκριμένα :
•καταργείται το Άρθρο 42.1 του Νομοθετικού Διατάγματος 3026/1954 σχετικά με την υποχρεωτική παρουσία δικηγόρου για την υπογραφή πράξεων ενώπιον συμβολαιογράφου για μία σειρά νομικών συναλλαγών,
• καταργούνται τα Άρθρα 92.2 και 92Α του Νομοθετικού Διατάγματος 3026/1954 που προβλέπουν το ελάχιστο ποσό που οφείλεται σε δικηγόρους που αμείβονται αποκλειστικά για υπηρεσίες που παρέχουν με έμμισθη εντολή. Το παρόν προβλέπεται με την επιφύλαξη ύπαρξης κανόνων αμοιβής για τους ασκούμενους δικηγόρους. (MoU, παρ. 4.2)

Επιχειρηματικό περιβάλλον: Η Κυβέρνηση υιοθετεί πακέτο μεταρρυθμιστικών μέτρων για: την τροποποίηση το Άρθρο 11 Ν. 3897/2010 προκειμένου α) να μειωθεί η ελάχιστη απόσταση που προβλέπει το εν λόγω άρθρο μεταξύ σταθμού υγρών καυσίμων και χώρων των οποίων η χωρητικότητα ξεπερνάει τα 50 άτομα, β) να καταργηθεί η απαίτηση κατασκευής ανεξάρτητης κυκλοφοριακής σύνδεσης για πρατήρια καυσίμων εντός έκτασης υπεραγοράς, όπως προβλέπει το Άρθρο 11 Ν. 3897/2010 και γ) να τροποποιηθεί το Άρθρο 11 του ίδιου νόμου προκειμένου να επιτραπεί σε πολίτες του ΕΟΧ να ανοίξουν πρατηρίων υγρών καυσίμων στην Ελλάδα.
• τη διάθεση α) της εισφοράς 0,15% επί της αξίας CIF (κόστος, ασφάλιση και ναύλος) των αγαθών που εισάγονται από χώρες εκτός ΕΕ, β) της εισφοράς 0,5% επί της αξίας όλων των εισαγομένων εμπορευμάτων (Α.Ν. 788/48 και ο Ν.3883/1958), γ) του μη ανταποδοτικού
τέλους που καταβάλλεται μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ και δ) τη διάθεση του μη ανταποδοτικού τέλους επί της τιμής των καυσίμων στον κρατικό προϋπολογισμό του 2013 στον κρατικό προϋπολογισμό του 2013. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU,παρ. 4.2).

-Επιχειρηματικό περιβάλλον: Η Κυβέρνηση εκδίδει το προβλεπόμενο ΠΔ για τους Πιστοποιημένους Επιθεωρητές, ως εφαρμογή του Ν. 3982/2011 περί απλοποίησης της αδειοδότησης τεχνικών επαγγελματικών και μεταποιητικών δραστηριοτήτων και επιχειρηματικών
πάρκων. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2).

-Επιχειρηματικό περιβάλλον: Ως εφαρμογή του Ν. 4014/2011 για την περιβαλλοντική αδειοδότηση έργων και δραστηριοτήτων η Κυβέρνηση εκδίδει τις προβλεπόμενες ΥΑ για την περιβαλλοντική αδειοδότηση έργων και δραστηριοτήτων. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2)

-Αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων: Υιοθέτηση του προσχεδίου νόμου εντός του 2ου τριμήνου 2012, προκειμένου να αρθεί η απαγόρευση της αναγνώρισης των επαγγελματικών τίτλων που προέρχονται από διπλώματα τα οποία απονέμονται βάσει συμφωνίας δικαιόχρησης. Οι κάτοχοι των διπλωμάτων που απονέμονται βάσει συμφωνίας δικαιόχρησης, από άλλα Κράτη Μέλη θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να εργάζονται στην Ελλάδα υπό τους ίδιους όρους όπως και οι κάτοχοι ελληνικών πτυχίων. (MoU, παρ. 4.2).

-Επιχειρηματικό περιβάλλον - κτηματολόγιο: Η Κυβέρνηση υιοθετεί νομοθετικά μέτρα για τη διαχείριση των βιομηχανικών επικίνδυνων αποβλήτων. [2_ τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2).

-Eπιβαρύνσεις υπέρ τρίτων: Ο κατάλογος των μη ανταποδοτικών τελών υπέρ τρίτων που παρουσιάστηκε στις υπηρεσίες της Επιτροπής το Νοέμβριο του 2011 εξειδικεύεται περαιτέρω με α) τον προσδιορισμό των δικαιούχων, β) τον προσδιορισμό της νομικής βάσης κάθε εισφοράς και γ) την ποσοτικοποίηση των εισφορών που καταβάλλουν οι καταναλωτές υπέρ αυτών των δικαιούχων, με σκοπό τον εξορθολογισμό αυτών των εισφορών και/ή τη διοχέτευση αυτών μέσω του κρατικού προϋπολογισμού. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2).

-Μεταφορές - λιμένες: Η Κυβέρνηση καθορίζει στρατηγική για την ένταξη των λιμένων στο γενικό σύστημα εφοδιασμού και μεταφορών, προσδιορίζοντας τους στόχους, το πεδίο εφαρμογής, τις προτεραιότητες και την κατανομή των πόρων. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2)

-Μεταφορές - αεροπορία: Η Κυβέρνηση υποβάλλει έγγραφο πολιτικής, το οποίο θα προσδιορίζει τον τρόπο με τον οποίο θα συγχωνευθούν σε ομάδες οι περιφερειακοί αερολιμένες, διασφαλίζοντας ότι θα καταστούν οικονομικά βιώσιμοι, σύμφωνα με τους κανόνες περί κρατικών ενισχύσεων. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2).

-Μεταφορές - σιδηρόδρομοι: Η ελληνική ρυθμιστική αρχή σιδηροδρόμων θεσπίζει τις διαδικασίες έκδοσης αδειών και αποφάσεων που επηρεάζουν την άνευ διακρίσεων πρόσβαση σιδηροδρομικών επιχειρήσεων της ΕΕ στις ελληνικές σιδηροδρομικές υποδομές και προσδιορίζει τα στοιχεία αναφοράς για την αποτελεσματικότητα κόστους του υπεύθυνου υποδομών. Όλοι οι χειριστές λαμβάνουν άδειες και πιστοποιητικά ασφαλείας. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2).

-Ενέργεια - ηλεκτρική: Πιστοποίηση του διαχωρισμένου Διαχειριστή Συστήματος Διανομής από την Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2).

-Ενέργεια - ηλεκτρική: Η Κυβέρνηση αρχίζει την εφαρμογή των μέτρων που διασφαλίζουν την πρόσβαση τρίτων στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από λιγνίτη. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2).

-Ενέργεια - νόμιμα τιμολόγια: Υιοθετούνται περαιτέρω μέτρα προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η ενεργειακή συνιστώσα των επίσημων τιμολογίων για νοικοκυριά και μικρές επιχειρήσεις αντανακλά, το αργότερο έως τον Ιούνιο του 2013, τις τιμές χονδρικής αγοράς, με εξαίρεση τους ευπαθείς καταναλωτές. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2).

-Ενέργεια - ανανεώσιμες πηγές: Η Κυβέρνηση επιδιώκει την υλοποίηση του προγράμματος ανανεώσιμων πηγών ενέργειας "Ήλιος", μέσω διευκόλυνσης της διαδικασίας αδειοδότησης [2ο τρίμηνο 2012] και ανάπτυξης συνεργασίας με άλλες χώρες της ΕΕ για την εξαγωγή ηλιακής ενέργειας. (MoU, παρ. 4.2).

-Ενέργεια - ηλεκτρονικές επικοινωνίες: Όσον αφορά το Ψηφιακό Μέρισμα, η Κυβέρνηση (και/ή η ΕΕΤΤ) επιλύει ζητήματα διασυνοριακού συντονισμού με γειτονικές χώρες και αρχίζει τη διαβούλευση για την τροποποίηση των σχεδίων συχνοτήτων και αναμετάδοσης. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.2).

-Διαρθρωτικά ταμεία και ταμείο συνοχής: Η Κυβέρνηση δεσμεύει κονδύλια για:
την ολοκλήρωση ημιτελών έργων που περιλαμβάνονται στην τεκμηρίωση κλεισίματος του επιχειρησιακού προγράμματος 2000 - 2006 (περίπου €260 εκατ.),
• την ολοκλήρωση της εφαρμογής και του κλεισίματος των έργων του ταμείου συνοχής 2000- 2006,
• την κάλυψη της απαιτούμενης εθνικής συνεισφοράς, συμπεριλαμβανόμενων και των μη επιλέξιμων δαπανών (π.χ. των εξαγορών γης), στο πλαίσιο των επιχειρησιακών προγραμμάτων 2007-2013. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 4.3).

-Διαρθρωτικά ταμεία και ταμείο συνοχής: Η Κυβέρνηση λαμβάνει μέτρα για την επιτάχυνση της απορρόφησης και την απλούστευση της υλοποίησης των έργων με α) χαρτογράφηση των ευθυνών και κατάργηση των περιττών σταδίων, και β) ενοποίηση των διαχειριστικών ικανοτήτων, κατά περίπτωση, σύμφωνα με τα υφιστάμενα συστήματα διαχείρισης και ελέγχου. [2ο τρίμηνο του 2012] (MoU, παρ. 4.3).

-Εκπαιδευτικό σύστημα: Η Κυβέρνηση υλοποιεί το σχέδιο δράσης για τη βελτίωση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού συστήματος και υποβάλει εξαμηνιαίες εκθέσεις σχετικά με την πρόοδο της εφαρμογής της. [2ο τρίμηνο του 2012] (MoU,
παρ. 4.4).

-Δικαστικό σύστημα: Η Κυβέρνηση παρουσιάζει μια ποιοτική μελέτη σχετικά με τα ποσοστά ανάκτησης στο πλαίσιο της διαδικασίας αναγκαστικής εκτέλεσης, με αξιολόγηση των ποσοστών επιτυχίας και της αποτελεσματικότητας των διαφόρων τρόπων εκτέλεσης. [2ο τρίμηνο του 2012] (ΜoU, παρ. 4.5).

-Δικαστικό σύστημα: Η ομάδα εργασίας που έχει λάβει εντολή αναθεώρησης του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας, θα προετοιμάσει ένα συνοπτικό έγγραφο προβληματισμού, το οποίο θα προσδιορίζει τα βασικά θέματα και τα σημεία συμφόρησης κατά το προδικαστικό, το δικαστικό και το εκτελεστικό στάδια των αστικών υποθέσεων και θα παραθέτει προτεινόμενες λύσεις. [2ο τρίμηνο 2012] (ΜoU, παρ. 4.5)

-Δικαστικό σύστημα: H Κυβέρνηση θα ψηφίσει ΠΔ το οποίο θα προβλέπει τον εξορθολογισμό και την αναδιοργάνωση των ειρηνοδικείων [2ο τρίμηνο 2012] (ΜoU, παρ. 4.5).

-Δικαστικό σύστημα: Η Κυβέρνηση εκπονεί μία στρατηγική για την ενεργό προώθηση της προδικαστικής συνδιαλλαγής, της διαμεσολάβησης και της διαιτησίας. [2ο τρίμηνο του 2012] (ΜoU, παρ. 4.5)

-Δικαστικό σύστημα: Από το τέλος Ιουνίου 2012, η Κυβέρνηση ενημερώνει και βελτιώνει περαιτέρω, κάθε τρίμηνο, το σχέδιο εργασίας ηλεκτρονικής δικαιοσύνης (e-justice) του Δεκεμβρίου 2011. (ΜoU, παρ. 4.5).

-Δικαστικό σύστημα: Παρουσίαση έως το τέλος Ιουνίου 2012 μελέτης των εκκρεμών μη φορολογικών υποθέσεων των δικαστηρίων, η οποία θα έχει πραγματοποιηθεί από κοινού με ένα εξωτερικό φορέα εμπειρογνωμόνων. (ΜoU, παρ. 4.5).

-Δικαστικό σύστημα: Μείωση των εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων κατά τουλάχιστον 50 τοις εκατό μέχρι το τέλος Ιούνιου του 2012 - σύμφωνα με το σχέδιο εργασίας - (ΜoU, παρ.4.5).

-Συνταξιοδοτική μεταρρύθμιση. Στη συνέχεια, έως τα τέλη Ιουνίου, θα εισάγουμε μεταρρυθμίσεις για να εξαλείψουμε τις ληξιπρόθεσμες οφειλές και τα ελλείμματα στα ταμεία εφάπαξ. (MEFP παρ. 7)

-Καθιέρωση επιτελικών μονάδων κλειδί. Οι κύριες μονάδες έχουν συσταθεί, συμπεριλαμβανομένης της μονάδας μεγάλων φορολογούμενων, της μονάδας συλλογής χρεών και του τμήματος ελέγχου. Κοιτώντας μπροστά, η προτεραιότητα μας είναι η οικοδόμηση της παραγωγικής ικανότητας των σχετικών μονάδων. Το 2012, έως το δεύτερο τρίμηνο, θα ολοκληρώσουμε τον διπλασιασμό της παραγωγικής ικανότητας ελέγχου της μονάδας μεγάλων φορολογουμένων. (MEFP παρ. 12).

-Δημοσιονομική αναφορά. (iii) θα επεκτείνουμε τα προσφάτως εγκαταστημένα σε πιλοτική βάση συστήματα πληροφορικής για τη συλλογή με περισσότερες λεπτομέρειες δεδομένων εσόδων και δαπανών από τις οντότητες του γενικού κράτους (το νέο σύστημα θα καλύψει άνω του 90 τοις εκατό των δαπανών έως το τέλος Ιουνίου 2012). (MEFP παρ. 13).

-Διαχείριση μη εξυπηρετούμενων δανείων: Προετοιμασία τροποποιήσεων του νομικού πλαισίου για την αντιμετώπιση των μη εξυπηρετούμενων δανείων και εκείνων σε κίνδυνο να μετατραπούν, με τη συνδρομή διεθνών εμπειρογνωμόνων και της ΕΕ/ΕΚΤ/ ΔΝΤ κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου 2012 (MEFP παρ. 18).

-Σύστημα υγείας - διακυβέρνηση: Ως αποτέλεσμα της διαδικασίας συγκέντρωσης, ο ΕΟΠΥΥ εξορθολογίζει τον αριθμό των συμβάσεων με ιδιώτες ιατρούς, έτσι ώστε να μειωθεί η αναλογία ιατρών-ασθενών κοντά στον, πολύ χαμηλότερο, μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. [2_ τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.8).

-Σύστημα υγείας - συνταγογράφηση: Υπουργείο Υγείας και ΦΚΑ υλοποιούν ένα αποτελεσματικό σύστημα παρακολούθησης της συνταγογραφικής δραστηριότητας. Καθιερώνεται μία διαδικασία για την τακτική αξιολόγηση των στοιχείων που λαμβάνονται από το σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης. [2_ τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.8).

-Σύστημα υγείας - συνταγογράφηση: Η Κυβέρνηση παρέχει μηνιαίως ενημέρωση και προειδοποιήσεις σε κάθε ιατρό σχετικά με τη συνταγογραφική του δραστηριότητα, όταν παρατηρείται συνταγογράφηση άνω του μέσου όρου των συγκρίσιμων ιατρών, καθώς και όταν
παραβαίνει τις κατευθυντήριες οδηγίες για τη συνταγογράφηση.

-Σύστημα υγείας - συνταγογράφηση: Επίσης δημοσιεύεται ετήσια έκθεση που καλύπτει: 1) τις ποσότητες και αξίες των συνταγών του κάθε ιατρού, τόσο σε σύγκριση με τους ομοταγείς του, όσο και με τις κατευθυντήριες οδηγίες για τη συνταγογράφηση, 2) τη συνταγογράφηση του κάθε ιατρού για γενόσημα φάρμακα, έναντι των πρωτοτύπων και εντός πατέντας φαρμάκων, και 3) τη
συνταγογράφηση των αντιβιοτικών. [2_ τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.8).

-Σύστημα υγείας - συνταγογράφηση: Εάν η μηνιαία παρακολούθηση της δαπάνης δείξει ότι η μείωση των φαρμακευτικών δαπανών δεν παράγει τα αναμενόμενα αποτελέσματα, θα πρέπει άμεσα να ληφθούν πρόσθετα μέτρα ώστε η φαρμακευτική κατανάλωση να διατηρηθεί υπό έλεγχο. Τα μέτρα αυτά περιλαμβάνουν τον προϋπολογισμό συνταγογράφησης για κάθε ιατρό, το στόχο του μέσου κόστους συνταγογράφησης ανά ασθενή και, εάν χρειαστεί, οριζόντιες περαιτέρω περικοπές τιμών και περιθωρίων κέρδους και αυξήσεις των συμμετοχών. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.8).

-Σύστημα υγείας - χρήση γενοσήμων: Η Κυβέρνηση καθιστά υποχρεωτικό για όλα τα δημόσια νοσοκομεία να προμηθεύονται τα φαρμακευτικά προϊόντα ανά δραστική ουσία, κάνοντας χρήση των κεντρικών διαγωνιστικών διαδικασιών που αναπτύσσονται από την ΕΠΥ και υπαγορεύοντας τη συμμόρφωση με τα θεραπευτικά πρωτόκολλα και τις κατευθυντήριες οδηγίες για τη
συνταγογράφηση. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.8).

-Σύστημα υγείας - χρήση γενοσήμων: Η Κυβέρνηση απλοποιεί τις διοικητικές και νομικές διαδικασίες για την επιτάχυνση της εισαγωγής στην αγορά φθηνότερων γενόσημων φαρμάκων στη θετική λίστα. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.8).

-Σύστημα υγείας - μηχανογράφηση: Εισάγονται συστήματα αναλυτικής λογιστικής κόστους και τακτικής ετήσιας δημοσίευσης ισολογισμού από όλα τα νοσοκομεία. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.8).

-Σύστημα υγείας - μηχανογράφηση: Γίνεται άμεση τιμολόγηση των συνολικών εξόδων θεραπείας (το αργότερο εντός 2 μηνών) προς άλλες χώρες της ΕΕ και ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες, για τη θεραπεία αλλοδαπών/κατοίκων εξωτερικού. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.8).

-Σύστημα υγείας - μηχανογράφηση: Υλοποιείται η είσπραξη των συμμετοχών και η εφαρμογή μηχανισμών που καταπολεμούν τη διαφθορά και εξαλείφουν το φαινόμενο των «ανεπίσημων» πληρωμών στα νοσοκομεία. [2ο τρίμηνο 2012] (MoU, παρ. 2.8).

-Σύστημα υγείας - διακυβέρνηση: Η Κυβέρνηση έχει ολοκληρώσει τη συγκέντρωση όλων των σχετικών με την υγεία διαδικασιών και ευθυνών λήψης αποφάσεων (συμπεριλαμβανόμενων και των δαπανών μισθοδοσίας), υπό το Υπουργείο Υγείας, το αργότερο έως τον Ιούνιο 2012. (MoU, παρ. 2.8).

-Σύστημα υγείας - διακυβέρνηση: Όλοι οι άλλοι (πλην ΕΟΠΥΥ και λοιπών ασφαλιστικών ταμείων) φορείς πρόνοιας/κοινωνικής αρωγής του Υπουργείου Υγείας μετακινούνται στο Υπουργείο Εργασίας έως τον Ιούνιο 2012. (MoU, παρ. 2.8).

tovima.gr

Τετραπλό χαράτσι για τους ιδιοκτήτες ακινήτων

Δύσκολες μέρες περιμένουν τους ιδιοκτήτες ακινήτων μετά τις εκλογές, αφού θα αρχίσουν να τρέχουν τέσσερα χαράτσια. Εκτός από το ειδικό τέλος επί των ακινήτων, που θα αρχίσει να έρχεται με τους επόμενους λογαριασμούς της ΔΕΗ, οι κάτοχοι ακίνητης περιουσίας θα πρέπει να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη και να πληρώσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα φορολογικές εκκρεμότητες προηγούμενων χρόνων, ενώ δεν ευθύνονται οι ίδιοι για τις καθυστερήσεις!

Οι ιδιοκτήτες ακινήτων, μέσα σε μικρό ...........

χρονικό διάστημα κι αν δεν αλλάξει η κατάσταση, θα υποχρεωθούν να καταβάλουν το Ενιαίο Τέλος Ακινήτων (ΕΤΑΚ), το οποίο εκκρεμεί από το 2009, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσουν και τα ενημερωτικά σημειώματα της εφορίας -βάσει του προγραμματισμού- για το Φόρο Ακίνητης Περιουσίας (ΦΑΠ) του 2010 και για τον ίδιο φόρο του 2011.

Συνολικά η επιβάρυνση θα είναι πολύ υψηλή για όσους είναι κάτοχοι κάποιου ακινήτου και μάλιστα σε μια εποχή στην οποία υπάρχει πρωτοφανής οικονομική δυσπραγία και τα οικογενειακά εισοδήματα βρίσκονται στο ναδίρ.

Οπως ανέφερε χαρακτηριστικά στον «Αγγελιοφόρο της Κυριακής» ο πρόεδρος της Ενωσης Φοροτεχνών Οικονομολόγων Βορείου Ελλάδος (ΕΦΟΒΕ), Γιάννης Τύρης, η μεγάλη πλειονότητα των ιδιοκτητών για τα τρία χρόνια θα πρέπει να καταβάλει μέσα σε λίγες μόλις μέρες περίπου 500 – 1.000 ευρώ, με αποτέλεσμα να είναι από πολύ δύσκολο έως αδύνατο να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της.

«Θα έπρεπε να είχαν σταλεί νωρίτερα οι ειδοποιήσεις, όμως υπήρχαν προβλήματα στη Γενική Γραμματεία Πληροφορικών Συστημάτων και γι’ αυτό σημειώθηκαν σημαντικές καθυστερήσεις. Το συνολικό ποσό θα είναι πολύ «τσουχτερό»», τόνισε ο κ. Τύρης.

Οι πολίτες έχουν την υποχρέωση να πληρώσουν το τέλος των ακινήτων μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ στον οποίο θα αναγράφεται το ύψος του ποσού. Οσοι απαλάσσονται από το χαράτσι ή όσοι το πληρώσουν με μειωμένους συντελεστές θα πρέπει να πληρώσουν την πρώτη δόση και στη συνέχεια να κινηθούν γραφειοκρατικά για να πάρουν τα χρήματά τους πίσω.

«Ηδη αποστέλλονται τα ενημερωτικά για το ΕΤΑΚ του 2009 και φυσιολογικά αναμένουμε αυτά για το ΦΑΠ. Είναι δεδομένο ότι το Δημόσιο δεν πρόκειται να εισπράξει όσα προσδοκά, αφού η συντριπτική πλειονότητα των ιδιοκτητών ακινήτων δε θα μπορέσει να πληρώσει το συνολικό ποσό. Αλλωστε, ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος.

Ακόμη και σε κατασχέσεις ακινήτων να προστρέξει το Δημόσιο, πάλι δε θα μπορέσει να πετύχει τους στόχους του. Στη σημερινή πραγματικότητα δεν εκτελούνται πλειστηριασμοί, αφού δεν προσέρχεται κανείς να «χτυπήσει» τα ακίνητα», ανέφερε από την πλευρά του το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ακινήτων, Τάσος Βάππας.

Market Beast

ΣΧΟΛΙΟ
Στις εκλογές της 6ης Μαΐου είναι ευκαιρία να στείλουμε στα τσακίδια μια και καλή τους Τροϊκανούς και αυτούς που μας τους φόρτωσαν στον σβέρκο (ΠΑΣΟΚ) αλλά και αυτούς που μεταλλάχτηκαν από αντιμνημονιακοί σε υπέρμαχους του μνημονίου (ΝΔ).
ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΥΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΠΛΕ.

Πόση άδεια δικαιούνται οι ετεροδημότες

Μέχρι 3 ημέρες εκλογικής άδειας δικαιούνται οι ετεροδημότες προκειμένου να μπορέσουν να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα, σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Εργασίας.

Ο αριθμός των ημερών αδείας εξαρτάται από την απόσταση, δεν μπορεί όμως να ξεπερνά τις 3 μέρες.

Η χορηγούμενη άδεια δεν συμψηφίζεται με την ετήσια άδεια μετ΄ αποδοχών και τα ημερομίσθια καταβάλλονται κανονικά.

Ειδικότερα:...........

1. Όλες οι βιομηχανικές, βιοτεχνικές και εμπορικές επιχειρήσεις, εκμεταλλεύσεις και εργασίες του ιδιωτικού τομέα, καθώς και όσοι γενικώς απασχολούν προσωπικό και υπάγονται στον ιδιωτικό τομέα, υποχρεούνται να χορηγήσουν στο προσωπικό τους ειδική άδεια απουσίας, με αποδοχές, για την διευκόλυνση άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος, κατά τις γενικές βουλευτικές εκλογές της 6ης Μαΐου 2012.

2. Ο αριθμός των ημερών αδείας απουσίας, που χορηγείται για τον ανωτέρω σκοπό και που καλύπτει τον απολύτως αναγκαίο χρόνο για τη μετάβαση του προσωπικού των υπόχρεων της παρ.1 της παρούσας στον τόπο άσκησης του εκλογικού του δικαιώματος και την επιστροφή του απ΄ αυτόν, καθορίζεται ως ακολούθως:

Α. Για τους μισθωτούς για τους οποίους εφαρμόζεται καθεστώς εξαήμερης εβδομαδιαίας εργασίας:

α) Σε όσους μετακινηθούν, για την άσκηση του εκλογικού τους δικαιώματος σε απόσταση 100-200 χιλιομέτρων, χορηγείται άδεια μιας (1) εργάσιμης ημέρας.

β) Σε όσους μετακινηθούν σε απόσταση 201-400 χιλιομέτρων, χορηγείται άδεια δύο (2) εργασίμων ημερών.

γ) Σε όσους μετακινηθούν σε απόσταση 401 χιλιομέτρων και άνω χορηγείται άδεια τριών (3) εργασίμων ημερών, εφόσον κινηθούν εξ ολοκλήρου οδικώς, με βάση υπεύθυνη δήλωσή τους.

δ) Σε όσους μετακινηθούν σε νησιά, για τα οποία δεν υπάρχει οδική πρόσβαση, ο αριθμός των ημερών αδείας που χορηγείται θα εξετάζεται κατά περίπτωση, ανάλογα με την απόσταση και τις ειδικές συνθήκες μετακίνησης, χωρίς ωστόσο η άδεια στις περιπτώσεις αυτές, να υπερβαίνει τις τρεις (3) εργάσιμες ημέρες.

Β. Για τους μισθωτούς για τους οποίους εφαρμόζεται καθεστώς πενθήμερης εβδομαδιαίας εργασίας:

α) Σε όσους μετακινηθούν, για την άσκηση του εκλογικού τους δικαιώματος σε απόσταση 200-400 χιλιομέτρων, χορηγείται άδεια μιας (1) εργάσιμης ημέρας.

β) Σε όσους μετακινηθούν σε απόσταση 401 χιλιομέτρων και άνω, χορηγείται άδεια δύο (2) εργασίμων ημερών, εφόσον κινηθούν εξ΄ ολοκλήρου οδικώς, με βάση υπεύθυνη δήλωσή τους.

γ) Σε όσους μετακινηθούν σε νησιά, για τα οποία δεν υπάρχει οδική πρόσβαση, ο αριθμός των ημερών αδείας που χορηγείται θα εξετάζεται κατά περίπτωση, ανάλογα με την απόσταση και τις ειδικές συνθήκες μετακίνησης, χωρίς ωστόσο η άδεια στις περιπτώσεις αυτές, να υπερβαίνει τις τρεις (3) εργάσιμες ημέρες.

3. Για όσους εκ των μισθωτών, που μετακινούνται κατά τα ανωτέρω, η Κυριακή 6 Μαΐου 2012 (ημέρα διεξαγωγής της ψηφοφορίας), είναι εργάσιμη ημέρα, αυτή θεωρείται ως ημέρα ειδικής αδείας απουσίας με αποδοχές, πέραν αυτών που ορίζονται στην προηγούμενη παράγραφο της παρούσας.

4. Η κατά τα ανωτέρω χορηγούμενη άδεια δεν συμψηφίζεται με την ετήσια άδεια μετ΄ αποδοχών.
24h