Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

ΤΑ ΠΑΝΩ - ΚΑΤΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ - ΣΕ ΝΕΑ ΕΞΟΔΑ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ

Με απόφασή του ο Υπουργός Μεταφορών και επικοινωνιών φέρνει τα πάνω κάτω στους πυροσβεστήρες των οχημάτων με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται οι ιδιοκτήτες των οχημάτων με πρόσθετα έξοδα αυτά της αγοράς των νέων πυροσβεστήρων.
Συγκεκριμένα με την υπ' αριθμόν 50292/3549/08 απόφαση σχετικά με Εφοδιασμό των οχημάτων με φορητούς πυροσβεστήρες Επιβάλλεται στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων όλων των κατηγοριών, καθώς επίσης και στους ιδιοκτήτες των τριτρόχων μοτοσυκλετών, η υποχρέωση εφοδιασμού των οχημάτων τους με φορητούς πυροσβεστήρες νέου τύπου.

Επίσης στην απόφαση επισημαίνεται ότι: Οι πυροσβεστήρες τοποθετούνται μέσα στο θάλαμο οδηγήσεως και − εφ όσον είναι δυνατό − δίπλα στη θέση του οδηγού και είναι κατάλληλα στηριγμένοι.
Στα επιβατηγά αυτοκίνητα με περιορισμένο χώρο (μικρά), ο ........

πυροσβεστήρας τοποθετείται, κατά την κρίση του ιδιοκτήτη οδηγού, σε μέρος κατάλληλο και προσιτό για την άμεση και ευχερή χρησιμοποίησή του σε περίπτωση ανάγκης.

Στα λεωφορεία, ένας από τους πυροσβεστήρες τοποθετείται δίπλα στην θέση του οδηγού. Στα διώροφα λεωφορεία, τοποθετείται τουλάχιστον ένας πυροσβεστήρας ανά όροφο.

Για τις ανάγκες της παρούσας απόφασης, οι φορητοί πυροσβεστήρες διακρίνονται σε:

  • Πυροσβεστήρες Τύπου 1: Φορητοί πυροσβεστήρες ξηράς κόνεως κατάλληλοι για κατηγορίες πυρκαγιάς A, B, C και για ηλεκτρικό ρεύμα τάσης έως 1000 V, με ελάχιστη κατασβεστική ικανότητα 8Α, 34Β, C.
  • Πυροσβεστήρες Τύπου 2: Φορητοί πυροσβεστήρες ξηράς κόνεως κατάλληλοι για κατηγορίες πυρκαγιάς A, B, C και για ηλεκτρικό ρεύμα τάσης έως 1000 V, με ελάχιστη κατασβεστική ικανότητα 13Α, 55Β, C.
  • Πυροσβεστήρες Τύπου 3: Φορητοί πυροσβεστήρες ξηράς κόνεως κατάλληλοι για κατηγορίες πυρκαγιάς A, B, C και για ηλεκτρικό ρεύμα τάσης έως 1000 V, με ελάχιστη κατασβεστική ικανότητα 21Α, 113Β, C.
Για να δείτε τι πυροσβεστήρα πρέπει να αγοράσετε για το όχημά σας πατήστε πάνω στις φωτογραφίες






Εγώ προσωπικά πρέπει να αγοράσω νέο πυροσβεστήρα. Το θέμα είναι πως να βάλεις τον πυροσβεστήρα μέσα στην καμπίνα του οχήματος.
Μήπως όλοι δεν τον τοποθετούμε στο πορτ μπαγκάζ;


Πηγή: Δημότης Blog

Πως Κατασκευάζουμε έναν Χαρταετό. Τον ΔΙΚΟ ΣΑΣ χαρταετό.

Αγαπητοί φίλοι.

Η καθαρά Δευτέρα πλησιάζει, και όλοι μας λίγο πολύ θα πετάξουμε χαρταετό.
Οι έτοιμοι κοστίζουν ανάλογα με το μέγεθος τους αλλά.... είναι όλοι τους πανομοιότυποι.
Αστέρια κυρίως, κλπ κλπ
Γιατί να είσαστε τόσο κοινός με τους άλλους???

Τι θα λέγατε φέτος να φτιάξετε φέτος τον δικό σας χαρταετό??
Τον χαρταετό που θα είναι ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ, που στολίστηκε με την φαντασία σας και το κέφι σας??

Παρακάτω ακολουθούν οδηγίες για το πως θα φτιάξετε τον δικό σας χαρταετό. ......


Τι θα χρειαστούμε:

3 ελαφρά πηχάκια από ξύλο, περίπου 80 εκατοστά το καθένα
χαρτί ή πολύ λεπτό νάιλον
γερό σπάγκο
λεπτό σύρμα
κολλητική ταινία
χρωματιστά χαρτιά για την ουρά

Ξεκινάμε την κατασκευή:

Στα άκρα από κάθε πηχάκι κάνουμε δυο μικρές εγκοπές.
Δένουμε γερά μεταξύ τους τα τρία πηχάκια από την μέση με τον σπάγκο, και αφήνουμε περίπου μισό μέτρο ακόμα να κρέμεται (επόμενο σχήμα).



Στην άκρη από το ένα πηχάκι στερεώνουμε γερά το σύρμα, και το περνάμε περιμετρικά γύρω από τον σκελετό του χαρταετού, κάνοντας μια στροφή με το σύρμα σε κάθε πηχάκι, εκεί που έχουμε κάνει την εγκοπή.
Φροντίζουμε όπως θα γυρίζουμε το σύρμα, οι αποστάσεις μεταξύ των άκρων από τα πηχάκια να διατηρούνται σταθερές, έτσι ώστε στο τέλος να έχουμε ένα κανονικό εξάγωνο.
Ακουμπάμε τον σκελετό πάνω στο χαρτί ή το πλαστικό, και το κόβουμε γύρω - γύρω του, αφήνοντας ένα περιθώριο 3-5 εκατοστών (επόμενο σχήμα).



Σε αυτό το σημείο, μπορούμε ν’ αφήσουμε την φαντασία μας ελεύθερη και να διακοσμήσουμε την επιφάνεια του χαρτιού όπως μας αρέσει, έτσι ώστε να έχουμε έναν μοναδικό χαρταετό.
Μπορούμε να κολλήσουμε διάφορα διακοσμητικά, ή να ζωγραφίσουμε την σημαία της αγαπημένης μας ομάδας, πρόσωπα, πεταλούδες, πουλιά και ζώα.
Κατόπιν ξαναβάζουμε τον σκελετό πάνω στο χαρτί ή το πλαστικό, γυρίζουμε τα περιθώρια προς τα μέσα και τα κολλούμε με κολλητική ταινία.
Σε δυο άκρα (β & γ) στερεώνουμε σπάγκο, για να δέσουμε στην μέση του την ουρά. Προσέχουμε ώστε: αβ = αγ = γδ = βδ.
Η ουρά πρέπει να είναι 3-4 φορές μακρύτερη από το μήκος του αετού, έτσι ώστε να έχει σταθερότητα όταν πετάει (επόμενο σχήμα).



Την ουρά μπορούμε να την κατασκευάσουμε, από λωρίδες που θα έχουμε κόψει από εφημερίδες ή χρωματιστά χαρτιά μεγέθους 20 Χ 20 εκατοστά, τα οποία δένουμε στον σπάγκο σε απόσταση περίπου 15-20 εκατοστών το ένα από το άλλο.
Στα αντίθετα άκρα από αυτά που δέσαμε την ουρά, (ε & ζ), δένουμε τα ζύγια. Εδώ πρέπει να προσέξουμε ιδιαίτερα. Όλη η επιτυχία για το πέταγμα του αετού, βρίσκεται στα ζύγια του.
Τα ζύγια, είναι δυο κομμάτια σπάγκος δεμένος στο άκρα ε και ζ, που το καθένα ενώνεται με τον σπάγκο που αφήσαμε να κρέμεται από το κέντρο του χαρταετού.
Τα ζύγια πρέπει να σχηματίζουν ένα ισοσκελές τρίγωνο.
Στο σημείο της ένωσης δένουμε ένα γερό σπάγκο, την καλούμπα.
Βρίσκουμε ένα πλάτωμα μακριά από ηλεκτροφόρα σύρματα, γυρίζουμε τον χαρταετό μας κόντρα στον άνεμο και ..... ΑΜΟΛΑ ΚΑΛΟΥΜΠΑ!

Αναβάλλεται η συνεδρίαση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Πυρσού

Αναβάλλεται για αύριο Σάββατο η πρώτη συνεδρίαση και η συγκρότηση του σε σώμα για το Νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Μορφωτικού Συλλόγου Φιλιατρών "Ο Πυρσός".
Αρχικά η συνεδρίαση είχε οριστεί για σήμερα Παρασκευή στις 7 το απόγευμα, αλλά λόγω ενός απρόοπτου γεγονότος, αναβάλλεται για αύριο Σάββατο 21/2/2009 και ώρα 7 το απόγευμα.

Στην πρώτη συνεδρίαση του Νέου Δ.Σ. αναμένεται να αναλυθούν τα ........

σχέδια που έχει ο πυρσός σχετικά με την ανακαίνιση της κεντρικής αίθουσας του κινηματογράφου και άλλα θέματα του Δ.Σ.

Μήνυμα αναγνώστη: Τα Φιλιατρά είναι μια Πλατεία

ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Πράγματι το σήμα κατατεθέν της ζωής στη πόλη των Φιλιατρών είναι η Πλατεία της.
Από τις ωραιότερες και μεγαλύτερες πλατείες των ελληνικών κωμοπόλεων , κοσμημένη με αρχιτεκτονικά αριστουργήματα, εμπνευσμένη με σοφία από τους δημιουργούς της, ήταν και παραμένει το σημείο συνάντησης των Φιλιατρινών.
Aυτη όμως η αισθητική αρχίζει σιγά σιγά να περνάει στο περιθώριο, καθώς στους πολίτες περνούν απαρατήρητα τι συμβαίνει γύρω τους, ενώ το Δημοτικό συμβούλιο και ο Δήμαρχος των Φιλιατρών παίρνουν "αυθαίρετες" Δημοτικές αποφάσεις για την οπτική αλλοίωση της Πλατείας.
Αποφάσεις χωρίς καμιά μελέτη.
Αποφάσεις οι οποίες δίνουν άδεια σε άλλη μια ομάδα ιδιοκτητών γνωστού cafe της ........
Πλατείας να κατασκευάσουν ένα ακόμη αυθαίρετο κιόσκι ΚΟΒΟΝΤΑΣ ΑΛΛΑ 3 ΔΕΝΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΑΣ.
ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ ΚΑΦΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΑΚΟΥΛΟΘΩΝΤΑΣ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΙΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ.
Μια ανάπτυξη με τάσεις εκφυλισμού, κάνοντας τη πλατεία μιας κωμόπολης να δείχνει όπως οι τσιμεντένιες πλατείες τις πρωτεύουσας, τυπου μπουρνάζι.
Ο ΔΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΔΙΚΗ ΤΟY ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑ ΚΟΠΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.
ΑΛΛΩΣΤΕ,ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΙΠΕ,ΚΑΜΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΝΤΡΑ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΤΙΣ, ΣΕ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ.
ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ "ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ" ΟΤΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ,ΟΥΤΕ ΣΤΙΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΟΥ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ.

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ: Θα παρελάσει το άρμα του Εφραίμ στην Πάτρα

Θυμάστε το θέμα που είχαν ανοίξει οι παπαδες του Αγίου ¨ορους που προσπαθησαν με χουντικό τρόπο να επιβαλλουν στην Πάτρα να μην παρελάσει το άρμα που διακωμωδεί τον Μέγα αρχιεραία - επιχειρηματία - βατοπεδινό Εφραίμ.

Εκανε αγωγή ζητώντας να μην παρελάσει το άρμα. Αυτή είαι η Χούντα της Εκκλησίας.

Το Δικαστήριο λοιπόν αποφάσισε να απορρίψει 5το αίτημα που υπέβαλε η εκκλησία.

Διαβάζουμε στο troktiko το θέμα με την απόφαση. ............

Απορρίφθηκε για τυπικούς λόγους το αίτημα για να μην παρελάσει το άρμα με τον Εφραίμ στο καρναβάλι της Πάτρας. Έπρεπε να γίνουν τα ασφαλιστικά μέτρα στον δήμο Πάτρας αλλά το ίδρυμα την έκανε σε άλλον φορέα. Και θα παρελάσει το ράσο το οποίο θέλουν να στιγματίσουν. Γιατί άλλο ο κάθε Εφραίμ που τον ...δικάζουν και άλλο το ιερό ράσο. Όταν το καταλάβουμε σημαίνει ότι θα έχουμε και μέλλον ως χώρα. Δηλαδή ο υπουργός Ανδρέας Φούρας γιατί δεν έκανε άρμα τον Ρουσόπουλο και τους άλλους πολιτικούς;

Πηγή: Troktiko

Εγκρίθηκε η πρώτη αντιπλημμυρική εργολαβία

Την επόμενη εβδομάδα, σύμφωνα με τον αντινομάρχη, κ. Στάθη Αναστασόπουλο, μετά από διαβεβαίωση που είχε από τον διευθυντή της ΔΕΚΕ, κ. Παπαηλιού, θα ξεκινήσουν οι εργασίες μέσω της 1ης αντιπλημμυρικής εργολαβίας της Περιφέρειας στην Άνω Μεσσηνία προϋπολογισμού 980.000 ευρώ στο Δ.Δ. Σιάμου και στο Δ.Δ. Δεσύλλα.

Συγκεκριμένα, ολοκληρώθηκε η στατική μελέτη κατασκευής έργου υποστήριξης του δρόμου στο Δ.Δ. Δεσσύλα, όπου υπάρχουν κατολισθητικά φαινόμενα και την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει κατά προτεραιότητα η κατασκευή επέκτασης τοίχου αντιστήριξης σε συνέχεια υπάρχοντος στο Δ.Δ. Δεσσύλα. Επίσης ξεκινούν τα έργα προστασίας στο Δ.Δ. Σιάμου και συγκεκριμένα η κατασκευή 3 αναβαθμών στο ρέμα «Γύφτος» που διέρχεται από το Δ.Δ. Σιάμου.

Μέσα από τη συγκεκριμένη εργολαβία προβλέπονται επίσης η ανακατασκευή των ........

4 γεφυριών στο Καρνάσι, η κατασκευή 3 αναβαθμών στο ρέμα Ξερίλας ανάντη της διασταύρωσης του ρέματος με την εθνική οδό Τρίπολη - Καλαμάτα , και η κατασκευή κιβοτοειδούς οχετού στο Δ.Δ. Διαβολιτσίου.
Όσον αφορά στο αίτημα του νομάρχη για επιπλέον χρηματοδότηση 5 εκατ. ευρώ για αντιπλημμυρικά έργα, ο αντινομάρχης, κ. Στάθης Αναστασόπουλος, είχε σήμερα τηλεφωνική επικοινωνία με τον γενικό γραμματέα της Περιφέρειας Πελοποννήσου, κ. Νίκο Αγγελόπουλο.
Ο κ. Αγγελόπουλος δεσμεύτηκε ότι, θα προωθήσει άμεσα και κατά προτεραιότητα αντιπλημμυρική εργολαβία με γενικό τίτλο «Αντιπλημμυρικά έργα Δ.Δ. Σολακίου Μερόπης, Κεντρικού και αποχέτευση ομβρίων υδάτων της Εθνικής Οδού από Τσακώνα έως Αριοχώρι», προϋπολογισμού 1,15 εκατ. ευρώ.
Την εν λόγω μελέτη εκπονεί εκ των ενώντων η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της ΝΑΜ με βάση παλαιότερη μελέτη και περιλαμβάνει τις εξής επεμβάσεις: Αντιπλημμυρική προστασία ευρύτερης περιοχής του Δήμου Οιχαλίας (περιλαμβάνονται: διανοίξεις τάφρων και κατασκευή κιβοτοειδών οχετών).
Αντιπλημμυρική προστασία ευρύτερης περιοχής του Δ.Δ. Κεντρικού Δήμου Ανδανίας (περιλαμβάνονται: διανοίξεις τάφρων).
Αντιπλημμυρική προστασία στην εθνική οδό Τρίπολη - Καλαμάτα στο τμήμα Τσακώνα - Αριοχώρι (περιλαμβάνονται: καθαρισμός τάφρων και οχετών, καθαίρεση και ανακατασκευή προσβάσεων, ασφαλτοστρώσεις, κόψιμο επικίνδυνης στροφής στο Δ.Δ. Χριστοφιλέικα και τοποθέτηση κρασπεδόρειθρων).
Δρόμος πυρόπληκτης περιοχής Δήμου Αρφαρών από Πελεκητό έως Άνω Βρωμόβρυση (περιλαμβάνει την ολοκλήρωση της οδοστρωσίας με θραυστό υλικό καθώς και ασφαλτόστρωση δρόμου 6 χιλιόμετρα με μέσο πλάτος 4,5 μετρα για την εξυπηρέτηση μεγάλου αριθμού κτηνοτρόφων της περιοχής).

Ναυάγιο Ραμόνα στην Γιάλοβα. «Δεν υπάρχει ουσιώδης επιβάρυνση του Περιβάλλοντος»

Κοινή συνέντευξη Τύπου παρέθεσε χθες το μεσημέρι στην αίθουσα συνεδριάσεων «Παναγιώτης Φωτέας» ο αντινομάρχης, κ. Στάθης Αναστασόπουλος, μαζί με τις κυρίες Σοφία Αδαμαντιάδου προϊσταμένη Διευθύνσεως του Γενικού Χημείου του Κράτους, Αμαλία Παυλέα του τμήματος Περιβάλλοντος και Αικατερίνη Σπέντζουρα διευθύντρια Υγείας.

Συγκεκριμένα ο κ. Αναστασόπουλος ανέφερε: «Ως γνωστόν στην περιοχή Γιάλοβα του όρμου της Πύλου είναι προσαραγμένο και ημιβυθισμένο από το 1983 το πλοίο RAMONA, το οποίο μετέφερε φορτίο θειικού αργιλίου. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας απομάκρυνσης του ναυαγίου περί τον μήνα Ιανουάριο του 2009 διαπιστώθηκε ότι υπήρχαν ακόμη σακιά με φορτίο και δημιουργήθηκε θέμα σχετικά με ενδεχόμενη ρύπανση της θαλάσσιας περιοχής.
Κατόπιν τούτου συγκροτήθηκε το Κλιμάκιο Ελέγχου Ποιότητας Περιβάλλοντος, το ......

οποίο και διενήργησε αυτοψία στις 27 Ιανουαρίου παρουσία του δημάρχου και του Λιμεναρχείου Πύλου, όπου κι ελήφθησαν τα παρακάτω δείγματα: Δείγμα λευκής ουσίας από τα τσουβάλια. Δείγμα λάσπης από το αμπάρι του πλοίου. Δείγμα λάσπης έξω από τον βυθό κοντά στο πλοίο και δείγμα θαλασσινού νερού. Όλα τα παραπάνω δείγματα εστάλησαν για ανάλυση στο Γενικό Χημείο του Κράτους και στην ΕΥΔΑΠ.

Επίσης, σε συνεννόηση με το ΕΛΚΕΘΕ διενεργήθηκε αυτοψία και δειγματοληψία στις 3 Φεβρουαρίου 2009 με σκοπό τη διερεύνηση πιθανών επιπτώσεων στο θαλάσσιο περιβάλλον της περιοχής. Όλα τα αποτελέσματα τόσο του Γενικού Χημείου του Κράτους όσο και του ΕΛΚΕΘΕ έδειξαν ότι, πρόκειται για φορτίο θειικού αργιλίου. Επίσης, ανιχνεύτηκαν βαρέα μέταλλα εντός του ιζήματος πέριξ του ναυαγίου εντός των φυσιολογικών ορίων. Επιπροσθέτως, η ανάλυση του δείγματος του θαλασσινού νερού από την ΕΥΔΑΠ έδειξε πως τα συστατικά του βρίσκονται στα επίπεδα των συγκεντρώσεων του κοινού θαλασσινού νερού. Οι βιοκοινωνίες της περιοχής γύρω από το ναυάγιο RAMONA δεν έδειξαν σημεία ανθρωπογενούς επιβάρυνσης. Από τα ανωτέρω λοιπόν προκύπτει ότι, δεν υπάρχει ουσιώδης επιβάρυνση στο θαλάσσιο περιβάλλον».

Η εκπομπή «Γυρίσματα» του ΣΚΑΪ στο Σύρριζο Μεσσηνίας

Η εκπομπή «Γυρίσματα» του τηλεοπτικού καναλιού ΣΚΑΙ βρέθηκε αυτή την εβδομάδα στη Μεσσηνία.

Η εκπομπή πραγματοποίησε αφιέρωμα στις δράσεις ομάδας μαθητών της Σχολής Πληροφορικής «ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ», που βρίσκεται στη Μεσσήνη. Συγκεκριμένα την Τετάρτη η εκπομπή βρέθηκε μαζί με μαθητές της Σχολής στο χωριό Σύρριζο του Δήμου Είρας. Για το χωριό αυτό οι μαθητές δημιούργησαν πριν λίγο καιρό ένα ντοκιμαντέρ, το οποίο και προβλήθηκε τον Δεκέμβριο καθώς και δικτυακό τόπο.
Οι μαθητές και ο διευθυντής της Σχολής, Γιάννης Λάσκαρης, μίλησαν στην εκπομπή για τη δημιουργία του ντοκιμαντέρ και για το χωριό.
Επίσης γυρίστηκαν πλάνα με τις ομορφιές του χωριού και τους κατοίκους του. Οι μαθητές δήλωσαν πως εντυπωσιάστηκαν από τη συμμετοχή τους στα γυρίσματα μιας εκπομπής πανελλήνιας εμβέλειας.
Επίσης δήλωσαν πως αισθάνονται υπερήφανοι που συνέβαλαν στην ........

προβολή του Νομού μας. Ενθουσιασμένοι φάνηκαν και οι κάτοικοι του χωριού τους, οι οποίοι, όπως δήλωσαν, χάρη στη δράση των μαθητών το χωριό τους ζωντάνεψε και γνώρισε το τελευταίο διάστημα φήμη.
Η εκπομπή θα προβληθεί από την τηλεόραση του ΣΚΑΙ σε τρεις εβδομάδες.