Ανήλικη κατέληξε στο νοσοκομείο γιατί ήπιε πολύ
Εντολή για σφράγισμα δύο καταστημάτων στο Ρέθυμνο
Μια 16χρονη τουρίστρια από τη Δανία μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Ρεθύμνου τα ξημερώματα της Κυριακής σε κατάσταση προχωρημένης μέθης. Αμέσως ενημερώθηκαν οι αστυνομικές αρχές που επιλήφθηκαν της υπόθεσης............ και διαπίστωσαν ότι η ανήλικη είχε καταναλώσει μεγάλες ποσότητες αλκοολούχων ποτών σε δύο καταστήματα του Ρεθύμνου τα οποία δεν ηταν και τοσο "καθαρα".
Έχει ήδη ζητηθεί από τον δήμο Ρεθύμνου να εκδοθεί απόφαση σφράγισης των δύο καταστημάτων, δήλωσε ο διευθυντής της υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ρεθύμνου κ. Κουρμούλης.
Συγκεκριμένα η 16χρονη που βρίσκεται στο Ρέθυμνο για διακοπές με τους γονείς της, βγήκε το βράδυ του Σαββάτου για διασκέδαση με δύο ενήλικους Δανούς. Στα δύο μπαρ που πήγαν η ανήλικη κατανάλωσε μεγάλες ποσότητες ποτών και τα ξημερώματα της Κυριακής οι συνοδοί της την μετέφεραν στο νοσοκομείο.
Όπως είπε ο κ.Κουρμούλης, οι αστυνομικοί πήραν καταθέσεις από τους δύο ενήλικους καθώς επίσης και από την ανήλικη, μόλις συνήλθε, και διαπιστώθηκε η παράβαση των δύο καταστημάτων για τα οποία ζητήθηκε το σφράγισμά τους και όλες οι κυρώσεις που προβλέπονται από το νόμο σχετικά με την απαγόρευση διάθεσης αλκοολούχων ποτών σε ανήλικους.
Πηγή: flashnews.gr-
Τρίτη 24 Μαΐου 2011
ΛΙΓΟΥΛΑΚΙ ΓΕΛΙΟ .......
ΓΕΛΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΒΡΕ!
Ένας άντρας, έκανε τη συνηθισμένη του βόλτα περπατώντας στους δρόμους της Αθήνας λέγοντας την προσευχή του. Ξαφνικά λέει δυνατά:
'Θεέ μου σε παρακαλώ, άσε με να σου κάνω μια ευχή!' Τότε μονομιάς, οι ουρανοί σκοτεινιάζουν, σύννεφα απλώνονται από πάνω του και η φωνή του Θεού από το υπερπέραν ακούγεται να λέει:
'Επειδή ανέκαθεν προσπαθούσες και ήσουν πιστός σε εμένα με κάθε τρόπο,................ θα σου δώσω την ευκαιρία να κάνεις την ευχή σου.' Κι ο τύπος λέει:
Θέλω να φτιάξεις μια γέφυρα μέχρι την Πάρο, έτσι ώστε να πηγαίνω με το αμάξι μου όποια ώρα θελήσω.
Ο Κύριος του απαντάει:
'Το αίτημα σου είναι καθαρά τεχνοκρατικό. Φαντάσου τις δαπάνες ενός τέτοιου εγχειρήματος. Τα χιλιάδες στηρίγματα που θα χρειάζονταν και θα έφταναν τα βάθη του Αιγαίου! Το τσιμέντο και το ατσάλι που θα χρειαζόταν! Μπορώ να το κάνω, αλλά μου είναι δύσκολο να εκπληρώσω την επιθυμία σου για ένα ζήτημα τόσο πεζό. Μπορείς να σκεφτείς κάτι άλλο; μια ευχή που θα με τιμούσε και θα με δόξαζε.
Ο άντρας σκεφτόταν για πολύ, πολύ ώρα. Τελικά λέει:
'Θεέ μου, εύχομαι να μπορούσα να καταλάβω τις γυναίκες. Θέλω να ξέρω πώς νοιώθουν μέσα τους, τι έχουν στο μυαλό τους όταν δεν μιλούν, γιατί κλαίνε, τι εννοούν όταν λένε 'όχι' και πώς μπορώ να κάνω μια γυναίκα αληθινά ευτυχισμένη'
Μετά από λίγα λεπτά ο Θεός του λέει:
'Θέλεις δύο λωρίδες ή τέσσερις σ' εκείνη τη γέφυρα ;'
Πήξαμε στους κατα φαντασίαν βουλευτές - πολιτευτές.
Μετά τον κατά φαντασίαν βουλευτή Μεσσηνίας Δημητράκη Πτωχό ο οποίος έγινε πολλές φορές αντικείμενο χλευασμού από το Δημοτικό Σαφάρι μας εμφανίστηκε μια κατα φαντασίαν πολιτευτής η οποία θέλει να γίνει και βουλευτής.
Όμως τον τελευταίο καιρό .................
μια νέα παρουσία υπό νέα ιδιότητα και εννοούμε την Αντωνία Μπούζα που από πρόεδρος της Νομαρχιακής επιτροπής Τουριστικής προβολής Μεσσηνίας και μετά την μη εκλογή της (ας πρόσεχε με ποιόν κατέβαινε υποψήφια) την είδε αρθρογράφος ενώ διαρρέει ότι θα επιθυμούσε να είναι η νέα βουλευτής Μεσσηνίας.
Πήξαμε στους κατα φαντασίαν..... Πρώτα ο πτωχός, τώρα η Μπούζα... Αύριο ποιός;;;
Όμως τον τελευταίο καιρό .................
μια νέα παρουσία υπό νέα ιδιότητα και εννοούμε την Αντωνία Μπούζα που από πρόεδρος της Νομαρχιακής επιτροπής Τουριστικής προβολής Μεσσηνίας και μετά την μη εκλογή της (ας πρόσεχε με ποιόν κατέβαινε υποψήφια) την είδε αρθρογράφος ενώ διαρρέει ότι θα επιθυμούσε να είναι η νέα βουλευτής Μεσσηνίας.
Πήξαμε στους κατα φαντασίαν..... Πρώτα ο πτωχός, τώρα η Μπούζα... Αύριο ποιός;;;
ΟΛΑ ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ GPS
Από τον Γιάννη Πετσέλη
Το παγκόσμιο δορυφορικό σύστημα εντοπισμού αποτελείται από 24 τεχνικούς δορυφόρους που βρίσκονται σε τροχιά γύρω από τη Γη και επιτρέπουν στους δέκτες GPSνα παρέχουν ακριβείς πληροφορίες για τη θέση ενός σημείου, το υψόμετρο του, την ταχύτητα και την κατεύθυνση της κίνησης του.
Χάρη σε σχετικό λογισμικό ........
χαρτογράφησης, οι πληροφορίες μπορούν να απεικονιστούν και γραφικά. Οι δορυφόροι βρίσκονται σε ύψος 12.552 μιλίων και πραγματοποιούν δυο περιστροφές γύρω από τη Γη κάθε 24ωρο.
Σήμερα το GPS προσφέρει ακρίβεια εντοπισμού 2 μέτρα, ενώ ως το 2014 αναμένεται η απάντηση στο GPS το EGNOS GALILEO, το όποιο θα υποστηρίζεται από 30 δορυφόρους και θα παρέχει ακρίβεια κάτω του μέτρου.
Το σύστημα GPS προσφέρει μεγάλη η άριστη ακρίβεια εντοπισμού θέσης σε ειδικούς δέκτες GPS σε οποιοδήποτε μέρος της Γης και φυσικά πρωταρχικός σκοπός του είναι η παροχή των υπηρεσιών του στον αμερικανικό στρατό.
Θα έχετε διαπιστώσει ότι σε μερικές περιπτώσεις καθυστερεί πολύ ο εντοπισμός του σήματος των δορυφόρων από τις συσκευές. Την πρώτη φορά που ενεργοποιούμε το GPS θα πρέπει να μένει αρκετή ώρα, περίπου 15-30 λεπτά ακίνητο σε ανοικτό ορίζοντα, σε εξωτερικό χώρο, έτσι ώστε να κατεβάσει από τους δορυφόρους μια βάση δεδομένων με τις θέσεις τους. Αυτή θα μείνει επίκαιρη για μερικούς μήνες. Μαζί με τη βάση δεδομένων ανά τακτά χρονικά διαστήματα κατεβαίνει και η λίστα Ephemeris, η οποία περιλαμβάνει μικροδιορθώσεις στις θέσεις των δορυφόρων.
Όταν βάζουμε το GPS σε κατάσταση αναμονής και το ενεργοποιούμε πάλι σε λίγα λεπτά, τότε βρίσκει άμεσα τους δορυφόρους. Εάν το ενεργοποιήσουμε έπειτα από μερικές ώρες, θα πρέπει να κατεβεί πάλι το αρχείο Ephemeris, οπότε θα χρειαστεί να περιμένουμε περίπου ένα λεπτό ανάλογα με το αν έχουμε άμεση πρόσβαση στον ουρανό. Εάν το αφήσουμε για μεγάλο διάστημα κλειστό, η πρώτη εκκίνηση θα χρειαστεί πάλι δέκα με δεκαπέντε λεπτά.
Σήμερα σε αντίθεση με το παρελθόν με τον όρο GPS εννοούμε συσκευές όλα -σε- ένα, όπως για παράδειγμα, κινητά τηλέφωνα και PDA με GPS και κυρίως τα αυτόνομα μοντέλα που προορίζονται για το αυτοκίνητο και αναφέρονται ως Personal Navigation Assistant (PNA) αλλά και Personal Navigation Device (PND).
Όπως αναφέραμε τα PNA είναι στην ουσία PDA με Windows Mobile, τα οποία δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να τρέχουν την εφαρμογή πλοήγησης με τους χάρτες και οτιδήποτε άλλο θέλει να προσφέρει ο κατασκευαστής ως προστιθέμενη αξία (π.χ. αναπαραγωγή μουσικής).
Που απευθύνονται.
Για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα από την αρχή τα PDA και τα Smart phones με GPS απευθύνονται κυρίως σε χομπιστες και επαγγελματίες και γενικά σε όσους θέλουν να επενδύσουν αρκετά χρήματα σε μια συσκευή όλα σε ένα. Βέβαια υπάρχουν και φτηνά μοντέλα PDA με GPS όπως για παράδειγμα το Mio P360 το οποίο είναι ένας πλήρης υπολογιστής παλάμης με χάρτες Ελλάδας και κοστίζει γύρω στα 340 ευρω. Συσκευές PDA με κινητό τηλέφωνο, GPS και χάρτες απαιτούν γύρω στα 700 ευρώ για την απόκτηση τους ενώ τα πιο φτηνά Smart phones με GPS της Nokia στοιχίζει περίπου 300 ευρώ.
Τα PNA ξεκινούν από 99 ευρώ και αγγίζουν τα 300 ευρώ (τα ακριβά μοντέλα) ενώ προορίζονται κυρίως για χρήση στο αυτοκίνητο.
Σίγουρα μια συσκευή όλα σε ένα είναι αρκετά ελκυστική, αλλά για να μην γίνουν συμβιβασμοί σε κάποιον τομέα θα πρέπει να διαθέσουμε περίπου 700 ευρώ.
Οι περισσότεροι από εμάς θα στραφούμε στα PNA, τα οποία και πανεύκολα είναι στη χρήση τους αφού τα πάντα γίνονται αγγίζοντας απλώς την οθόνη της συσκευής, και σχετικά οικονομικά.
Το μόνο κακό στην επιλογή τους είναι ότι θα πρέπει να κουβαλάμε άλλη μια συσκευή από /προς το αυτοκίνητο μας, ενώ σε γενικές γραμμές παντρευόμαστε τους χάρτες που ενσωματώνουν. Επειδή σχεδόν πάντα η χαμηλή τιμή κρύβει κάποιες παγίδες, τα PNA αν και στην καρδιά τους χτυπάει ένα PDA είναι πολύ κλειστά συστήματα αφιερωμένα στην πλοήγηση. Αν δεν το επιτρέψει ο κατασκευαστής τους δεν είναι δυνατή η εγκατάσταση κάποιας άλλης εφαρμογής πλοήγησης εκτός από την αρχική.
Αυτοί οι περιορισμοί δεν υπάρχουν στα PDA με Windows Mobile όπου ο χρήστης εγκαθιστά και απεγκαθιστα εφαρμογές κατά βούληση.
Η τιμή των PNA αυξάνεται όσο μεγαλώνει η οθόνη τους ( 3,5 η 4,3 ίντσες ) αλλά και όταν προσφέρουν αναλυτικούς χάρτες Ευρώπης μαζί με αυτούς της Ελλάδας.
Κριτήρια επιλογής GPS.
Στην περίπτωση των PDA με GPS και κινητό τηλέφωνο, ο καθένας θα στραφεί σε συγκεκριμένα μοντέλα ανάλογα με τον προϋπολογισμό του. Εάν τα χρήματα είναι λίγα θα προσανατολιστεί σε μερικά Mio. Εάν τα χρήματα είναι πολλά θα επιλέξετε κάποιο από τα ακριβότερα μοντέλα HTC, Mio, HP κλπ.
Εάν θέλει μια συσκευή όλα σε ένα που θα κάνει καλά τη δουλειά της σαν GPS με έμφαση στις διαδρομές πεζών σε μεγάλες πόλεις της Ευρώπης και φυσικά της Ελλάδας, μπορεί να καταφύγει σε κάποιο smart phone της Nokia της σειράς N με GPS.
Εφόσον καταλήξετε στο ότι τα PNA είναι αυτά που σας ταιριάζουν καλύτερα, θα πρέπει να κάνετε την επιλογή σας με βάση τα κριτήρια που ακολουθούν με την συγκεκριμένη σειρά:
Να έχουν την νεώτερη δυνατή έκδοση της εφαρμογής πλοήγησης για παράδειγμα MioMaps V3.3 η ανώτερη.
Να προσφέρει δωρεάν αναβαθμίσεις της εφαρμογής πλοήγησης και ειδικά των χαρτών.
Να παρέχουν χάρτες της Ελλάδας με όσο το δυνατόν μεγαλύτερο οδικό δίκτυο (πλοηγησιμα χιλιόμετρα) και όσο γίνεται περισσότερες πόλεις με πλήρη στοιχεία δρόμων με ελληνικές γραμματοσειρές, χωριά και σημεία ενδιαφέροντος.
Να προσφέρουν αναλυτικούς χάρτες της Ευρώπης. Μερικά PNA αναφέρουν ότι έχουν χάρτες της Ευρώπης, αλλά εφόσον η τιμή τους είναι χαμηλή αυτοί περιλαμβάνουν μόνο μεγάλους οδικούς άξονες σε κάθε χώρα.
Να έχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη οθόνη (4,3 ίντσες)
Τέλος, δεν θα πρέπει να αγοράσετε PNA από το εξωτερικό, αφού αυτά δεν περιλαμβάνουν, εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις, αναλυτικούς χάρτες της Ελλάδας.
Εντυπώσεις.
Τα PNA έχουν μια πολύ μεγάλη ευκολία χρήσης, ειδικά στα αυτοκίνητα.
Όπως και να το κάνουμε, έχουν σχεδιαστεί και εξελιχθεί ως ολοκληρωμένο προϊόν, ενώ έχει βελτιστοποιηθεί ο χειρισμός τους με το ένα δάχτυλο, ακόμη και κατά τη διάρκεια μιας σύντομης στάσης του αυτοκίνητου σε έναν κόκκινο σηματοδότη. Ένα PNA μπορεί να το χειριστεί ακόμη και η γιαγιά μας ο πατέρας μας η η άσχετη τεχνολογικά φίλη μας.
Με ένα άγγιγμα της οθόνης προσθέτεις αγαπημένες διαδρομές στο Destinator 7 η που με δυο αγγίγματα μπορείς να δεις ποια βενζινάδικα, παρκινγκ και εστιατόρια βρίσκονται γύρω μας στο Navigon. Επίσης το Nokia Maps δίνει πολύ μεγάλη έμφαση στις διαδρομές των πεζών αλλά είναι μεγάλες και οι βοήθειες που παρέχει στον προσανατολισμό σε μια ξένη πόλη, καθώς και στον εντοπισμό σημείων ενδιαφέροντος.
Ξενοδοχεία, εστιατόρια, παρκινγκ, βενζινάδικα, βουλκανιζατέρ, φαρμακεία, εμπορικά κέντρα, αξιοθέατα κ.α. εμφανίζονται στο χάρτη του GPS τριγύρω σας, ενώ με μερικά κλικ μπορείτε να κατευθυνθείτε άμεσα προς ένα εστιατόριο, για παράδειγμα, στη περιοχή όπου βρισκόσαστε και ας μην έχετε ιδέα για τους δρόμους που σας περιβάλλουν.
ΠΟΣΟ ΒΟΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ GPS ΣΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ;
Μόλις αγοράσατε ένα ολοκαίνουργιο σούπερ κινητό με ενσωματωμένο δέκτη GPS και δεν ξέρετε πώς να το χρησιμοποιήσετε; Μην ανησυχείτε, είναι φυσιολογικό, καθώς μόνο ο δέκτης GPS δεν αρκεί για να προηγηθεί κανείς αποτελεσματικά μέσα στην πόλη.
Τα GPS σε κινητά τηλέφωνα σίγουρα δεν είναι εξίσου αποτελεσματικά και εύχρηστα όπως τα αυτόνομα GPS. Παρότι σιγά σιγά κανείς καταφέρνει να τα ρυθμίσει ώστε να μπορεί να κάνει τη δουλειά του, υπάρχουν στοιχεία που δυσκολεύουν τη χρήση τους και χρειάζονται προσοχή.
Το πρώτο και βασικότερο είναι η οθόνη των κινητών τηλεφώνων, η οποία παρά τις βελτιώσεις που έχουν γίνει δεν είναι αρκετά μεγάλη για να μπορεί κανείς να βλέπει τους χάρτες παρά μόνο αν έχει το κινητό κοντά στο πρόσωπο του. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η χρήση στο αυτοκίνητο γίνεται αρκετά πιο δύσκολη. Ταυτόχρονα, το κινητό τηλέφωνο είναι μια συσκευή στην οποία τρέχουν παράλληλα πολλές εφαρμογές (εκτός από το πρόγραμμα πλοήγησης), γεγονός που πολύ συχνά δημιουργεί καθυστερήσεις στην ανταπόκριση του GPS. Επίσης, σε αρκετά κινητά τηλέφωνα οι δέκτες GPS που χρησιμοποιούνται δεν είναι τελευταίας γενιάς, με αποτέλεσμα να μην προσφέρουν ταχύτητα σύνδεσης και ακρίβεια στην εύρεση των συντεταγμένων, στοιχείο απαραίτητο μέσα στην πόλη. Το πρόβλημα αυτό επιτείνεται και από το ότι ούτως η άλλως η κεραία του GPS στο κινητό τηλέφωνο είναι πολύ μικρή και η ποιότητα λήψης του σήματος από δορυφόρο μέτρια, κάτι που μεταφράζεται σε πολύ μεγάλες καθυστερήσεις, ειδικά στην εκκίνηση της πλοήγησης και σε περιοχές με ψηλά κτήρια.
Ακόμα χειρότερα είναι τα πράγματα σε σχέση με το λογισμικό πλοήγησης που μπορεί να τρέξει κανείς στο κινητό του τηλέφωνο. Οι περισσότεροι κατασκευαστές επιδιώκουν να κατευθύνουν το κοινό σε δικά τους πακέτα εφαρμογών και καρτών (όπως π.χ. η Nokia με τα Nokia Maps) τα οποία όμως στις περισσότερες περιπτώσεις υστερούν σε σχέση με τις προτάσεις από καταξιωμένες εταιρείες στο χώρο των GPS. Όσοι λοιπόν θέλουν να χρησιμοποιούν συχνά το κινητό τους και ως GPS, αναγκαστικά στέφονται σε άλλα προγράμματα και χάρτες, τα οποία όπως είναι φυσικό συνεπάγονται επιπλέον σημαντικό κόστος.
Ταυτόχρονα θα πρέπει να γνωρίζει κανείς ότι ακόμα και αν κάποιος αποφασίσει να προχωρήσει στην αγορά κάποιας τέτοιας εφαρμογής, η εγκατάσταση της δεν είναι εξίσου εύκολη υπόθεση με αυτή της εγκατάστασης ενός προγράμματος στον υπολογιστή. Στα κινητά τηλέφωνα χρησιμοποιούνται διάφορα λειτουργικά συστήματα (Windows Mobile, Android, Symbian) και σε διάφορες εκδόσεις, κάτι που σημαίνει ότι ανάλογα με το κινητό που διαθέτει κάποιος, πρέπει να βρει και ποιο λογισμικό μπορεί να χρησιμοποιήσει, καθώς και πόσο ικανοποιητικά θα λειτουργεί αυτό.
Τέλος, ένα βασικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει κανείς, το αντιλαμβάνεται όμως μόνο όταν θέτει σε λειτουργία τον δέκτη του GPS στο κινητό του, είναι η αυτονομία της μπαταρίας. Ειδικά αν αποφασίσει να συνδυάσει τις λειτουργίες του GPS με επαυξημένες υπηρεσίες ενημέρωσης μέσω διαδικτύου (θέτοντας σε λειτουργία και τον δέκτη WiFi η 3G ) τότε είναι δεδομένο ότι το κινητό του θα μείνει από μπαταρία μέσα σε λίγες μόνο ώρες.
Το παγκόσμιο δορυφορικό σύστημα εντοπισμού αποτελείται από 24 τεχνικούς δορυφόρους που βρίσκονται σε τροχιά γύρω από τη Γη και επιτρέπουν στους δέκτες GPSνα παρέχουν ακριβείς πληροφορίες για τη θέση ενός σημείου, το υψόμετρο του, την ταχύτητα και την κατεύθυνση της κίνησης του.
Χάρη σε σχετικό λογισμικό ........
χαρτογράφησης, οι πληροφορίες μπορούν να απεικονιστούν και γραφικά. Οι δορυφόροι βρίσκονται σε ύψος 12.552 μιλίων και πραγματοποιούν δυο περιστροφές γύρω από τη Γη κάθε 24ωρο.
Σήμερα το GPS προσφέρει ακρίβεια εντοπισμού 2 μέτρα, ενώ ως το 2014 αναμένεται η απάντηση στο GPS το EGNOS GALILEO, το όποιο θα υποστηρίζεται από 30 δορυφόρους και θα παρέχει ακρίβεια κάτω του μέτρου.
Το σύστημα GPS προσφέρει μεγάλη η άριστη ακρίβεια εντοπισμού θέσης σε ειδικούς δέκτες GPS σε οποιοδήποτε μέρος της Γης και φυσικά πρωταρχικός σκοπός του είναι η παροχή των υπηρεσιών του στον αμερικανικό στρατό.
Θα έχετε διαπιστώσει ότι σε μερικές περιπτώσεις καθυστερεί πολύ ο εντοπισμός του σήματος των δορυφόρων από τις συσκευές. Την πρώτη φορά που ενεργοποιούμε το GPS θα πρέπει να μένει αρκετή ώρα, περίπου 15-30 λεπτά ακίνητο σε ανοικτό ορίζοντα, σε εξωτερικό χώρο, έτσι ώστε να κατεβάσει από τους δορυφόρους μια βάση δεδομένων με τις θέσεις τους. Αυτή θα μείνει επίκαιρη για μερικούς μήνες. Μαζί με τη βάση δεδομένων ανά τακτά χρονικά διαστήματα κατεβαίνει και η λίστα Ephemeris, η οποία περιλαμβάνει μικροδιορθώσεις στις θέσεις των δορυφόρων.
Όταν βάζουμε το GPS σε κατάσταση αναμονής και το ενεργοποιούμε πάλι σε λίγα λεπτά, τότε βρίσκει άμεσα τους δορυφόρους. Εάν το ενεργοποιήσουμε έπειτα από μερικές ώρες, θα πρέπει να κατεβεί πάλι το αρχείο Ephemeris, οπότε θα χρειαστεί να περιμένουμε περίπου ένα λεπτό ανάλογα με το αν έχουμε άμεση πρόσβαση στον ουρανό. Εάν το αφήσουμε για μεγάλο διάστημα κλειστό, η πρώτη εκκίνηση θα χρειαστεί πάλι δέκα με δεκαπέντε λεπτά.
Σήμερα σε αντίθεση με το παρελθόν με τον όρο GPS εννοούμε συσκευές όλα -σε- ένα, όπως για παράδειγμα, κινητά τηλέφωνα και PDA με GPS και κυρίως τα αυτόνομα μοντέλα που προορίζονται για το αυτοκίνητο και αναφέρονται ως Personal Navigation Assistant (PNA) αλλά και Personal Navigation Device (PND).
Όπως αναφέραμε τα PNA είναι στην ουσία PDA με Windows Mobile, τα οποία δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να τρέχουν την εφαρμογή πλοήγησης με τους χάρτες και οτιδήποτε άλλο θέλει να προσφέρει ο κατασκευαστής ως προστιθέμενη αξία (π.χ. αναπαραγωγή μουσικής).
Που απευθύνονται.
Για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα από την αρχή τα PDA και τα Smart phones με GPS απευθύνονται κυρίως σε χομπιστες και επαγγελματίες και γενικά σε όσους θέλουν να επενδύσουν αρκετά χρήματα σε μια συσκευή όλα σε ένα. Βέβαια υπάρχουν και φτηνά μοντέλα PDA με GPS όπως για παράδειγμα το Mio P360 το οποίο είναι ένας πλήρης υπολογιστής παλάμης με χάρτες Ελλάδας και κοστίζει γύρω στα 340 ευρω. Συσκευές PDA με κινητό τηλέφωνο, GPS και χάρτες απαιτούν γύρω στα 700 ευρώ για την απόκτηση τους ενώ τα πιο φτηνά Smart phones με GPS της Nokia στοιχίζει περίπου 300 ευρώ.
Τα PNA ξεκινούν από 99 ευρώ και αγγίζουν τα 300 ευρώ (τα ακριβά μοντέλα) ενώ προορίζονται κυρίως για χρήση στο αυτοκίνητο.
Σίγουρα μια συσκευή όλα σε ένα είναι αρκετά ελκυστική, αλλά για να μην γίνουν συμβιβασμοί σε κάποιον τομέα θα πρέπει να διαθέσουμε περίπου 700 ευρώ.
Οι περισσότεροι από εμάς θα στραφούμε στα PNA, τα οποία και πανεύκολα είναι στη χρήση τους αφού τα πάντα γίνονται αγγίζοντας απλώς την οθόνη της συσκευής, και σχετικά οικονομικά.
Το μόνο κακό στην επιλογή τους είναι ότι θα πρέπει να κουβαλάμε άλλη μια συσκευή από /προς το αυτοκίνητο μας, ενώ σε γενικές γραμμές παντρευόμαστε τους χάρτες που ενσωματώνουν. Επειδή σχεδόν πάντα η χαμηλή τιμή κρύβει κάποιες παγίδες, τα PNA αν και στην καρδιά τους χτυπάει ένα PDA είναι πολύ κλειστά συστήματα αφιερωμένα στην πλοήγηση. Αν δεν το επιτρέψει ο κατασκευαστής τους δεν είναι δυνατή η εγκατάσταση κάποιας άλλης εφαρμογής πλοήγησης εκτός από την αρχική.
Αυτοί οι περιορισμοί δεν υπάρχουν στα PDA με Windows Mobile όπου ο χρήστης εγκαθιστά και απεγκαθιστα εφαρμογές κατά βούληση.
Η τιμή των PNA αυξάνεται όσο μεγαλώνει η οθόνη τους ( 3,5 η 4,3 ίντσες ) αλλά και όταν προσφέρουν αναλυτικούς χάρτες Ευρώπης μαζί με αυτούς της Ελλάδας.
Κριτήρια επιλογής GPS.
Στην περίπτωση των PDA με GPS και κινητό τηλέφωνο, ο καθένας θα στραφεί σε συγκεκριμένα μοντέλα ανάλογα με τον προϋπολογισμό του. Εάν τα χρήματα είναι λίγα θα προσανατολιστεί σε μερικά Mio. Εάν τα χρήματα είναι πολλά θα επιλέξετε κάποιο από τα ακριβότερα μοντέλα HTC, Mio, HP κλπ.
Εάν θέλει μια συσκευή όλα σε ένα που θα κάνει καλά τη δουλειά της σαν GPS με έμφαση στις διαδρομές πεζών σε μεγάλες πόλεις της Ευρώπης και φυσικά της Ελλάδας, μπορεί να καταφύγει σε κάποιο smart phone της Nokia της σειράς N με GPS.
Εφόσον καταλήξετε στο ότι τα PNA είναι αυτά που σας ταιριάζουν καλύτερα, θα πρέπει να κάνετε την επιλογή σας με βάση τα κριτήρια που ακολουθούν με την συγκεκριμένη σειρά:
Να έχουν την νεώτερη δυνατή έκδοση της εφαρμογής πλοήγησης για παράδειγμα MioMaps V3.3 η ανώτερη.
Να προσφέρει δωρεάν αναβαθμίσεις της εφαρμογής πλοήγησης και ειδικά των χαρτών.
Να παρέχουν χάρτες της Ελλάδας με όσο το δυνατόν μεγαλύτερο οδικό δίκτυο (πλοηγησιμα χιλιόμετρα) και όσο γίνεται περισσότερες πόλεις με πλήρη στοιχεία δρόμων με ελληνικές γραμματοσειρές, χωριά και σημεία ενδιαφέροντος.
Να προσφέρουν αναλυτικούς χάρτες της Ευρώπης. Μερικά PNA αναφέρουν ότι έχουν χάρτες της Ευρώπης, αλλά εφόσον η τιμή τους είναι χαμηλή αυτοί περιλαμβάνουν μόνο μεγάλους οδικούς άξονες σε κάθε χώρα.
Να έχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη οθόνη (4,3 ίντσες)
Τέλος, δεν θα πρέπει να αγοράσετε PNA από το εξωτερικό, αφού αυτά δεν περιλαμβάνουν, εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις, αναλυτικούς χάρτες της Ελλάδας.
Εντυπώσεις.
Τα PNA έχουν μια πολύ μεγάλη ευκολία χρήσης, ειδικά στα αυτοκίνητα.
Όπως και να το κάνουμε, έχουν σχεδιαστεί και εξελιχθεί ως ολοκληρωμένο προϊόν, ενώ έχει βελτιστοποιηθεί ο χειρισμός τους με το ένα δάχτυλο, ακόμη και κατά τη διάρκεια μιας σύντομης στάσης του αυτοκίνητου σε έναν κόκκινο σηματοδότη. Ένα PNA μπορεί να το χειριστεί ακόμη και η γιαγιά μας ο πατέρας μας η η άσχετη τεχνολογικά φίλη μας.
Με ένα άγγιγμα της οθόνης προσθέτεις αγαπημένες διαδρομές στο Destinator 7 η που με δυο αγγίγματα μπορείς να δεις ποια βενζινάδικα, παρκινγκ και εστιατόρια βρίσκονται γύρω μας στο Navigon. Επίσης το Nokia Maps δίνει πολύ μεγάλη έμφαση στις διαδρομές των πεζών αλλά είναι μεγάλες και οι βοήθειες που παρέχει στον προσανατολισμό σε μια ξένη πόλη, καθώς και στον εντοπισμό σημείων ενδιαφέροντος.
Ξενοδοχεία, εστιατόρια, παρκινγκ, βενζινάδικα, βουλκανιζατέρ, φαρμακεία, εμπορικά κέντρα, αξιοθέατα κ.α. εμφανίζονται στο χάρτη του GPS τριγύρω σας, ενώ με μερικά κλικ μπορείτε να κατευθυνθείτε άμεσα προς ένα εστιατόριο, για παράδειγμα, στη περιοχή όπου βρισκόσαστε και ας μην έχετε ιδέα για τους δρόμους που σας περιβάλλουν.
ΠΟΣΟ ΒΟΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ GPS ΣΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ;
Μόλις αγοράσατε ένα ολοκαίνουργιο σούπερ κινητό με ενσωματωμένο δέκτη GPS και δεν ξέρετε πώς να το χρησιμοποιήσετε; Μην ανησυχείτε, είναι φυσιολογικό, καθώς μόνο ο δέκτης GPS δεν αρκεί για να προηγηθεί κανείς αποτελεσματικά μέσα στην πόλη.
Τα GPS σε κινητά τηλέφωνα σίγουρα δεν είναι εξίσου αποτελεσματικά και εύχρηστα όπως τα αυτόνομα GPS. Παρότι σιγά σιγά κανείς καταφέρνει να τα ρυθμίσει ώστε να μπορεί να κάνει τη δουλειά του, υπάρχουν στοιχεία που δυσκολεύουν τη χρήση τους και χρειάζονται προσοχή.
Το πρώτο και βασικότερο είναι η οθόνη των κινητών τηλεφώνων, η οποία παρά τις βελτιώσεις που έχουν γίνει δεν είναι αρκετά μεγάλη για να μπορεί κανείς να βλέπει τους χάρτες παρά μόνο αν έχει το κινητό κοντά στο πρόσωπο του. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η χρήση στο αυτοκίνητο γίνεται αρκετά πιο δύσκολη. Ταυτόχρονα, το κινητό τηλέφωνο είναι μια συσκευή στην οποία τρέχουν παράλληλα πολλές εφαρμογές (εκτός από το πρόγραμμα πλοήγησης), γεγονός που πολύ συχνά δημιουργεί καθυστερήσεις στην ανταπόκριση του GPS. Επίσης, σε αρκετά κινητά τηλέφωνα οι δέκτες GPS που χρησιμοποιούνται δεν είναι τελευταίας γενιάς, με αποτέλεσμα να μην προσφέρουν ταχύτητα σύνδεσης και ακρίβεια στην εύρεση των συντεταγμένων, στοιχείο απαραίτητο μέσα στην πόλη. Το πρόβλημα αυτό επιτείνεται και από το ότι ούτως η άλλως η κεραία του GPS στο κινητό τηλέφωνο είναι πολύ μικρή και η ποιότητα λήψης του σήματος από δορυφόρο μέτρια, κάτι που μεταφράζεται σε πολύ μεγάλες καθυστερήσεις, ειδικά στην εκκίνηση της πλοήγησης και σε περιοχές με ψηλά κτήρια.
Ακόμα χειρότερα είναι τα πράγματα σε σχέση με το λογισμικό πλοήγησης που μπορεί να τρέξει κανείς στο κινητό του τηλέφωνο. Οι περισσότεροι κατασκευαστές επιδιώκουν να κατευθύνουν το κοινό σε δικά τους πακέτα εφαρμογών και καρτών (όπως π.χ. η Nokia με τα Nokia Maps) τα οποία όμως στις περισσότερες περιπτώσεις υστερούν σε σχέση με τις προτάσεις από καταξιωμένες εταιρείες στο χώρο των GPS. Όσοι λοιπόν θέλουν να χρησιμοποιούν συχνά το κινητό τους και ως GPS, αναγκαστικά στέφονται σε άλλα προγράμματα και χάρτες, τα οποία όπως είναι φυσικό συνεπάγονται επιπλέον σημαντικό κόστος.
Ταυτόχρονα θα πρέπει να γνωρίζει κανείς ότι ακόμα και αν κάποιος αποφασίσει να προχωρήσει στην αγορά κάποιας τέτοιας εφαρμογής, η εγκατάσταση της δεν είναι εξίσου εύκολη υπόθεση με αυτή της εγκατάστασης ενός προγράμματος στον υπολογιστή. Στα κινητά τηλέφωνα χρησιμοποιούνται διάφορα λειτουργικά συστήματα (Windows Mobile, Android, Symbian) και σε διάφορες εκδόσεις, κάτι που σημαίνει ότι ανάλογα με το κινητό που διαθέτει κάποιος, πρέπει να βρει και ποιο λογισμικό μπορεί να χρησιμοποιήσει, καθώς και πόσο ικανοποιητικά θα λειτουργεί αυτό.
Τέλος, ένα βασικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει κανείς, το αντιλαμβάνεται όμως μόνο όταν θέτει σε λειτουργία τον δέκτη του GPS στο κινητό του, είναι η αυτονομία της μπαταρίας. Ειδικά αν αποφασίσει να συνδυάσει τις λειτουργίες του GPS με επαυξημένες υπηρεσίες ενημέρωσης μέσω διαδικτύου (θέτοντας σε λειτουργία και τον δέκτη WiFi η 3G ) τότε είναι δεδομένο ότι το κινητό του θα μείνει από μπαταρία μέσα σε λίγες μόνο ώρες.
Αντώνης Σαμαράς: "Τέτοια συναίνεση δεν δίνω"
Με την φράση : "Τέτοια συναίνεση δεν δίνω", ο Πρόεδρος της ΝΔ απέρριψε τη πρόταση του Γ.Παπανδρέου για συναίνεση.
Την άρνηση του ο κ.Σαμαράς την διατύπωσε απερίφραστα σε δηλώσεις του από τα γραφεία της ΝΔ.
"Στην αποδεδειγμένα ........
λάθος συνταγή του μνημονίου δεν πρόκειται να συμφωνήσω" δήλωσε ο κ. Σαμαράς και πρόσθεσε ότι η κυβέρνηση υποβάλλει τον λαό σε νέες θυσίες χωρίς καμία προοπτική αφού επαναλαμβάνουν τα ίδια λάθη. Η κοινωνία απαιτεί συναίνεση για αλλαγή κατεύθυνσης και όχι συναίνεση κορυφής για να παραμείνουμε εγκλωβισμένοι στο ίδιο αδιέξοδο. "Τέτοια συναίνεση δεν δίνω" είπε ο κ. Σαμαράς.
Σύμφωνα με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, στη συνάντηση ο κ. Παπανδρέου τόνισε στον κ. Σαμαρά ότι η κυβέρνηση παραμένει σταθερή στη λογική της συνεννόησης για την επίτευξη του εθνικού στόχου, θεωρώντας αναγκαία τη συνεννόηση των πολιτικών δυνάμεων. Όπως διευκρίνισε ο κ. Πεταλωτής δεν υπήρξε καμία δέσμευση για κανένα θέμα.
Στη συνάντηση συζητήθηκε ο τρόπος ψήφισης του μεσοπρόθεσμου προγράμματος και αν αυτός θα γίνει κατ' άρθρο (ώστε να μπορεί η αξιωματική αντιπολίτευση να ψηφίσει μεμονωμένα άρθρα) ή στο σύνολό του. Σύμφωνα με πληροφορίες στο σημείο αυτό υπήρξε δυσκολία στη συνεννόηση.
Αναλυτικά η δήλωση Σαμαρά αναφέρει:
«Η κυβέρνηση επιβαρύνει την Οικονομία με νέους φόρους. Παραλύει έτσι και την τελευταία παραγωγική ικμάδα του τόπου. Φέρνει περισσότερη ύφεση, όχι μικρότερα ελλείμματα.
Ο κ. Παπανδρέου επιμένει στην ίδια αποτυχημένη συνταγή εν όψει των διαπραγματεύσεων με την Τρόικα. Προαναγγέλλει νέες φοροεπιδρομές, νέες οριζόντιες περικοπές σε βάρος όσων πλήρωσαν ήδη, όσων δεν αντέχουν άλλο…
Σ’ αυτή την αποδεδειγμένα λανθασμένη συνταγή του Μνημονίου δεν πρόκειται να συμφωνήσω.
Υπενθυμίζω ότι το βασικό συστατικό της πρότασής μας για την Επανεκκίνηση της Οικονομίας, είναι η μείωση των φορολογικών συντελεστών.
Ιδιαίτερα, μάλιστα, όταν η ασφυξία της αγοράς, οφείλεται κυρίως στην πολιτική της άγριας υπέρ-φορολόγησης των πάντων.
Μόνο καινούργιο στοιχείο της κυβερνητικής πολιτικής οι αποκρατικοποιήσεις. Όμως, σε πολλές περιπτώσεις δίνουν την εντύπωση ότι οδηγούνται σε εκποίηση, χωρίς αναπτυξιακή διάσταση και με πενιχρά αποτελέσματα σε διαλυμένο χρηματιστήριο…
Είμαστε υπέρ των αποκρατικοποιήσεων. Αλλά είμαστε αντίθετοι στην βιαστική εκποίηση και στα μέτρα ταμειακού πανικού.
Υπάρχουν μεμονωμένα θετικά στοιχεία, όπως οι συμβάσεις εκμετάλλευσης λιμανιών και αεροδρομίων. Τα προτείναμε από το Δεκέμβριο του 2009. Τώρα μόλις τα εξήγγειλε η κυβέρνηση.
Ή όπως η διαφαινόμενη πρόθεση του κ. Παπανδρέου να υιοθετήσει και κάποιες από τις προτάσεις μας στο Ζάππειο-ΙΙ: αυθαίρετα, επαναπατρισμός κεφαλαίων, εργασιακή εφεδρεία.
Όμως, λίγα σωστά, σε ένα συνολικό λάθος, δεν δίνουν τη λύση.
Και κάτι εξ ίσου σημαντικό:
Κανένας στην κυβέρνηση δεν δίνει καμία εξήγηση γιατί η συνταγή αυτή απέτυχε σε όλα…
Και κανείς τους δεν αναλαμβάνει ευθύνη για τις θυσίες που πήγαν χαμένες…
Σήμερα υποβάλλουν τον Ελληνικό λαό σε νέες θυσίες. Χωρίς καμιά προοπτική, αφού επαναλαμβάνουν σήμερα όσα απέτυχαν ως τώρα.
Αν δεν υπάρξει το δημιουργικό σοκ μείωσης των φόρων, σε συνδυασμό με τη μείωση της σπατάλης του Κράτους και τις τολμηρές αποκρατικοποιήσεις με αναπτυξιακό χαρακτήρα, Επανεκκίνηση της οικονομίας δεν θα υπάρξει.
Η κοινωνία επιθυμεί συναίνεση σε ό,τι είναι ωφέλιμο.
Όχι σε ό,τι βλάπτει την πατρίδα.
Η κοινωνία αναζητεί συναίνεση για αλλαγή κατεύθυνσης.
Όχι συμφωνία κορυφής για να παραμείνουμε εγκλωβισμένοι στο ίδιο αδιέξοδο. Κάτι τέτοιο αφήνει έξω την κοινωνία...
Τέτοια συναίνεση δεν δίνω.
Με το Ζάππειο ΙΙ, υπέδειξα το δρόμο Επανεκκίνησης της οικονομίας και Επαναδιαπραγμάτευσης των όρων του μνημονίου.
Η κυβέρνηση δεν τολμά να κάνει Επανεκκίνηση και δεν σκέφτεται να κάνει Επαναδιαπραγμάτευση.
Επαναλαμβάνει το ίδιο λάθος και ξεπερνά τα όρια αντοχής της οικονομίας και του λαού μας.
Εμείς παραμένουμε αντίθετοι. Και προωθούμε την Επανεκκίνηση ως μόνο δρόμο για να βγούμε από το αδιέξοδο».
Την άρνηση του ο κ.Σαμαράς την διατύπωσε απερίφραστα σε δηλώσεις του από τα γραφεία της ΝΔ.
"Στην αποδεδειγμένα ........
λάθος συνταγή του μνημονίου δεν πρόκειται να συμφωνήσω" δήλωσε ο κ. Σαμαράς και πρόσθεσε ότι η κυβέρνηση υποβάλλει τον λαό σε νέες θυσίες χωρίς καμία προοπτική αφού επαναλαμβάνουν τα ίδια λάθη. Η κοινωνία απαιτεί συναίνεση για αλλαγή κατεύθυνσης και όχι συναίνεση κορυφής για να παραμείνουμε εγκλωβισμένοι στο ίδιο αδιέξοδο. "Τέτοια συναίνεση δεν δίνω" είπε ο κ. Σαμαράς.
Σύμφωνα με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, στη συνάντηση ο κ. Παπανδρέου τόνισε στον κ. Σαμαρά ότι η κυβέρνηση παραμένει σταθερή στη λογική της συνεννόησης για την επίτευξη του εθνικού στόχου, θεωρώντας αναγκαία τη συνεννόηση των πολιτικών δυνάμεων. Όπως διευκρίνισε ο κ. Πεταλωτής δεν υπήρξε καμία δέσμευση για κανένα θέμα.
Στη συνάντηση συζητήθηκε ο τρόπος ψήφισης του μεσοπρόθεσμου προγράμματος και αν αυτός θα γίνει κατ' άρθρο (ώστε να μπορεί η αξιωματική αντιπολίτευση να ψηφίσει μεμονωμένα άρθρα) ή στο σύνολό του. Σύμφωνα με πληροφορίες στο σημείο αυτό υπήρξε δυσκολία στη συνεννόηση.
Αναλυτικά η δήλωση Σαμαρά αναφέρει:
«Η κυβέρνηση επιβαρύνει την Οικονομία με νέους φόρους. Παραλύει έτσι και την τελευταία παραγωγική ικμάδα του τόπου. Φέρνει περισσότερη ύφεση, όχι μικρότερα ελλείμματα.
Ο κ. Παπανδρέου επιμένει στην ίδια αποτυχημένη συνταγή εν όψει των διαπραγματεύσεων με την Τρόικα. Προαναγγέλλει νέες φοροεπιδρομές, νέες οριζόντιες περικοπές σε βάρος όσων πλήρωσαν ήδη, όσων δεν αντέχουν άλλο…
Σ’ αυτή την αποδεδειγμένα λανθασμένη συνταγή του Μνημονίου δεν πρόκειται να συμφωνήσω.
Υπενθυμίζω ότι το βασικό συστατικό της πρότασής μας για την Επανεκκίνηση της Οικονομίας, είναι η μείωση των φορολογικών συντελεστών.
Ιδιαίτερα, μάλιστα, όταν η ασφυξία της αγοράς, οφείλεται κυρίως στην πολιτική της άγριας υπέρ-φορολόγησης των πάντων.
Μόνο καινούργιο στοιχείο της κυβερνητικής πολιτικής οι αποκρατικοποιήσεις. Όμως, σε πολλές περιπτώσεις δίνουν την εντύπωση ότι οδηγούνται σε εκποίηση, χωρίς αναπτυξιακή διάσταση και με πενιχρά αποτελέσματα σε διαλυμένο χρηματιστήριο…
Είμαστε υπέρ των αποκρατικοποιήσεων. Αλλά είμαστε αντίθετοι στην βιαστική εκποίηση και στα μέτρα ταμειακού πανικού.
Υπάρχουν μεμονωμένα θετικά στοιχεία, όπως οι συμβάσεις εκμετάλλευσης λιμανιών και αεροδρομίων. Τα προτείναμε από το Δεκέμβριο του 2009. Τώρα μόλις τα εξήγγειλε η κυβέρνηση.
Ή όπως η διαφαινόμενη πρόθεση του κ. Παπανδρέου να υιοθετήσει και κάποιες από τις προτάσεις μας στο Ζάππειο-ΙΙ: αυθαίρετα, επαναπατρισμός κεφαλαίων, εργασιακή εφεδρεία.
Όμως, λίγα σωστά, σε ένα συνολικό λάθος, δεν δίνουν τη λύση.
Και κάτι εξ ίσου σημαντικό:
Κανένας στην κυβέρνηση δεν δίνει καμία εξήγηση γιατί η συνταγή αυτή απέτυχε σε όλα…
Και κανείς τους δεν αναλαμβάνει ευθύνη για τις θυσίες που πήγαν χαμένες…
Σήμερα υποβάλλουν τον Ελληνικό λαό σε νέες θυσίες. Χωρίς καμιά προοπτική, αφού επαναλαμβάνουν σήμερα όσα απέτυχαν ως τώρα.
Αν δεν υπάρξει το δημιουργικό σοκ μείωσης των φόρων, σε συνδυασμό με τη μείωση της σπατάλης του Κράτους και τις τολμηρές αποκρατικοποιήσεις με αναπτυξιακό χαρακτήρα, Επανεκκίνηση της οικονομίας δεν θα υπάρξει.
Η κοινωνία επιθυμεί συναίνεση σε ό,τι είναι ωφέλιμο.
Όχι σε ό,τι βλάπτει την πατρίδα.
Η κοινωνία αναζητεί συναίνεση για αλλαγή κατεύθυνσης.
Όχι συμφωνία κορυφής για να παραμείνουμε εγκλωβισμένοι στο ίδιο αδιέξοδο. Κάτι τέτοιο αφήνει έξω την κοινωνία...
Τέτοια συναίνεση δεν δίνω.
Με το Ζάππειο ΙΙ, υπέδειξα το δρόμο Επανεκκίνησης της οικονομίας και Επαναδιαπραγμάτευσης των όρων του μνημονίου.
Η κυβέρνηση δεν τολμά να κάνει Επανεκκίνηση και δεν σκέφτεται να κάνει Επαναδιαπραγμάτευση.
Επαναλαμβάνει το ίδιο λάθος και ξεπερνά τα όρια αντοχής της οικονομίας και του λαού μας.
Εμείς παραμένουμε αντίθετοι. Και προωθούμε την Επανεκκίνηση ως μόνο δρόμο για να βγούμε από το αδιέξοδο».
Tαξίδια σε Μύκονο, Σαντορίνη και The Westin Resort Costa Navarino από την Wind Μεσσηνίας.
Κερδισμένοι βγαίνουν αυτή την περίοδο οι κάτοικοι του Νομού Μεσσηνίας και επισκέπτες των καταστημάτων WIND, χάρη στα πλούσια δώρα που προσφέρει η εταιρεία σε όλους, χωρίς καμία απολύτως δέσμευση αγοράς ή συμβολαίου.
Για λίγες ακόμα μέρες ..........
και μέχρι την Παρασκευή 27 Μαΐου όσοι επισκέπτονται τα καταστήματα WIND του νομού Μεσσηνίας, συμμετέχουν αυτόματα στο διαγωνισμό όπου μπορούν να κερδίσουν δωρεάν πακέτα καρτοκινητής WIND ή ταξίδι για 3 ημέρες για 2 άτομα στη Μύκονο ή τη Σαντορίνη ή διαμονή για 2 άτομα για 2 διανυκτερέυσεις στο The Westin Resort Costa Navarino για να παρακολουθήσουν την απονομή των επάθλων στο επίσημο δείπνο του κορυφαίου τουρνουά γκολφ Aegean Airlines Pro AM, που πραγματοποιείται με τη χορηγία της WIND.
Στο διαγωνισμό λαμβάνουν μέρος όλοι οι επισκέπτες και των 4 καταστημάτων WIND του νομού Μεσσηνίας, αρκεί να ζητήσουν το φυλλάδιο με τον τυχερό αριθμό.
Η WIND, ως μοναδικός ενιαίος πάροχος τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα που κάνει πραγματικότητα τη σύγκλιση των τηλεπικοινωνιακών δικτύων και υπηρεσιών, καλύπτει οποιαδήποτε ανάγκη επικοινωνίας από ένα μόνο σημείο, τα καταστήματα WIND, προσφέροντας ποιοτικές και οικονομικές λύσεις για όλους.
Τα Καταστήματα της Wind στην Μεσσηνία, είναι:
ΝΕΔΟΝΤΟΣ 76 ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΤΗΛ 27210/97300
ΑΡΙΣΤΟΜΕΝΟΥΣ 2 ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΤΗΛ 27210/86111
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΚΑΙ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΤΗΛ 27610/25750
ΜΠΟΥΚΑΣ 19 ΜΕΣΣΗΝΗ ΤΗΛ 27220/29130
Για λίγες ακόμα μέρες ..........
και μέχρι την Παρασκευή 27 Μαΐου όσοι επισκέπτονται τα καταστήματα WIND του νομού Μεσσηνίας, συμμετέχουν αυτόματα στο διαγωνισμό όπου μπορούν να κερδίσουν δωρεάν πακέτα καρτοκινητής WIND ή ταξίδι για 3 ημέρες για 2 άτομα στη Μύκονο ή τη Σαντορίνη ή διαμονή για 2 άτομα για 2 διανυκτερέυσεις στο The Westin Resort Costa Navarino για να παρακολουθήσουν την απονομή των επάθλων στο επίσημο δείπνο του κορυφαίου τουρνουά γκολφ Aegean Airlines Pro AM, που πραγματοποιείται με τη χορηγία της WIND.
Στο διαγωνισμό λαμβάνουν μέρος όλοι οι επισκέπτες και των 4 καταστημάτων WIND του νομού Μεσσηνίας, αρκεί να ζητήσουν το φυλλάδιο με τον τυχερό αριθμό.
Η WIND, ως μοναδικός ενιαίος πάροχος τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα που κάνει πραγματικότητα τη σύγκλιση των τηλεπικοινωνιακών δικτύων και υπηρεσιών, καλύπτει οποιαδήποτε ανάγκη επικοινωνίας από ένα μόνο σημείο, τα καταστήματα WIND, προσφέροντας ποιοτικές και οικονομικές λύσεις για όλους.
Τα Καταστήματα της Wind στην Μεσσηνία, είναι:
ΝΕΔΟΝΤΟΣ 76 ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΤΗΛ 27210/97300
ΑΡΙΣΤΟΜΕΝΟΥΣ 2 ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΤΗΛ 27210/86111
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΚΑΙ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΤΗΛ 27610/25750
ΜΠΟΥΚΑΣ 19 ΜΕΣΣΗΝΗ ΤΗΛ 27220/29130
Μοναδικό έργο το Λύκειο Φιλιατρών στο ΠΕΠ του ΕΣΠΑ
Το μόνο έργο της Μεσσηνίας που έχει ενταχθεί μέχρι τώρα στο ΠΕΠ του ΕΣΠΑ είναι η ολοκλήρωση του Λυκείου Φιλιατρών. Αυτό επεσήμανε χθες ο αντιπεριφερειάρχης Χρ. Μαλαπάνης, επιβεβαιώνοντας τη χαμηλή απορρόφηση του ΕΣΠΑ.
Παρατήρησε μάλιστα ότι .......
ο εργολάβος έχει καθυστερήσει την έναρξη των εργασιών και έχει ειδοποιηθεί σχετικά.
Τα έργα που έχουν προταχθεί και προετοιμάζονται να προταθούν για ένταξη, σύμφωνα με τον κ. Μαλαπάνη, είναι:
α) Η προστασία του δρόμου εισόδου στην Κορώνη από την κατολίσθηση.
β) Ο δρόμος Ριζόμυλος - Κορώνη στο τμήμα γέφυρα Τζάνε - Καλαμάκι, με παράκαμψη του Πεταλιδίου.
γ) Η προστασία των ακτών Μικρής Μαντίνειας και Αβίας, με προτεραιότητα στο Ακρογιάλι.
«Αυτά προωθούμε για φέτος», παρατήρησε ο αντιπεριφερειάρχης.
Ανέφερε ακόμη ότι η προώθηση της κατασκευής του νέου 12θέσιου Δημοτικού Σχολείου (10ο-26ο Καλαμάτας) στην οδό Κρήτης είναι πλέον αρμοδιότητα του δήμου, ενώ υπενθύμισε ότι ο δρόμος Γαργαλιάνοι - Ρωμανού, που βρίσκεται σε εξέλιξη, είναι έργο-"γέφυρα" από το Γ’ ΚΠΣ.
Radio936
Παρατήρησε μάλιστα ότι .......
ο εργολάβος έχει καθυστερήσει την έναρξη των εργασιών και έχει ειδοποιηθεί σχετικά.
Τα έργα που έχουν προταχθεί και προετοιμάζονται να προταθούν για ένταξη, σύμφωνα με τον κ. Μαλαπάνη, είναι:
α) Η προστασία του δρόμου εισόδου στην Κορώνη από την κατολίσθηση.
β) Ο δρόμος Ριζόμυλος - Κορώνη στο τμήμα γέφυρα Τζάνε - Καλαμάκι, με παράκαμψη του Πεταλιδίου.
γ) Η προστασία των ακτών Μικρής Μαντίνειας και Αβίας, με προτεραιότητα στο Ακρογιάλι.
«Αυτά προωθούμε για φέτος», παρατήρησε ο αντιπεριφερειάρχης.
Ανέφερε ακόμη ότι η προώθηση της κατασκευής του νέου 12θέσιου Δημοτικού Σχολείου (10ο-26ο Καλαμάτας) στην οδό Κρήτης είναι πλέον αρμοδιότητα του δήμου, ενώ υπενθύμισε ότι ο δρόμος Γαργαλιάνοι - Ρωμανού, που βρίσκεται σε εξέλιξη, είναι έργο-"γέφυρα" από το Γ’ ΚΠΣ.
Radio936
Μεσσηνιακές εφημερίδες της 24ης Μαΐου 2011
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)