Κυριακή, 2 Ιουνίου 2013

Ανακλήθηκαν άδειες γηπέδων της Μεσσηνίας. Ανάμεσα τους και των Φιλιατρών

ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ:
Κλείνουν τα περισσότερα γήπεδα του Νομού Μεσσηνίας, ανάμεσά τους το δημοτικό κολυμβητήριο Καλαμάτας, η Αθλητική Τέντα στην περιοχή του Ανατολικού Κέντρου, τα ποδοσφαιρικό γήπεδα "Παν. Μπαχράμης" Διαβολιτσίου, Βαλύρας, Πυργακίου Λογγάς, Πεταλιδίου και τα Στάδια Μεσσήνης και Φιλιατρών.

Οι Δήμοι της Μεσσηνίας, αδιαφόρησαν και δεν......

έλαβαν μέτρα για την ασφάλεια των αθλουμένων και των θεατών, τα οποία είχε υποδείξει η αρμόδια ελεγκτική επιτροπή…

Συγκεκριμένα το «kalamatajournal.gr» αποκάλυψε ότι με απόφαση του γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, Μανώλη Αγγελάκα, ανακλήθηκαν οι συγκεκριμένες άδειες λειτουργίας των εξής αθλητικών εγκαταστάσεων: Δημοτικό γήπεδο Καλαμάτας «Παν. Μπαχράμης», Τέντα, δημοτικό κολυμβητήριο Καλαμάτας, δημοτικό στάδιο Μεσσήνης, νέο δημοτικό στάδιο Φιλιατρών, γήπεδο ποδοσφαίρου Φιλιατρών, γήπεδο Κοπανακίου, Αθλητικό κέντρο Αγίου Νικολάου Μεσσήνης, γήπεδο Μάνεση, γήπεδο Βαλύρας, γήπεδο Πεταλιδίου, γήπεδο Λογγάς, γήπεδο Πυργακίου Τριφυλίας, γήπεδο Διαβολιτσίου, γήπεδο Καλλιθέας Δήμου Πύλου-Νέστορος, γήπεδο Μεθώνης και, γήπεδο Στενωσιάς.

Το Νοέμβριο του 2012 η Επιτροπή Ελέγχου Αθλητικών Εγκαταστάσεων Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας διαπίστωσε ότι στα παραπάνω αλλά και σε άλλα γήπεδα δεν πληρούνται σημαντικές προϋποθέσεις για τη συνέχιση της λειτουργίας τους. Ωστόσο εισηγήθηκε να χορηγηθεί στα γήπεδα αυτά άδεια λειτουργίας διάρκειας δύο μηνών, προκειμένου μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα να αποκατασταθούν όλες οι καταγεγραμμένες ελλείψεις. Οι Δήμοι της Μεσσηνίας προφανώς αδιαφόρησαν, δεν πίστεψαν ότι υπήρχε περίπτωση να αφαιρεθεί η άδεια λειτουργίας των γηπέδων, ωστόσο η Επιτροπή στις αρχές του Φεβρουαρίου και στα τέλη Απριλίου 2013 εισηγήθηκε την ανάκληση των αδειών.

Kyparissiotis

Φιλιατρά: Η Δεκατεσσάρων ... λακουβών....

Για τις φονικές λακούβες στην οδό Δεκατεσσάρων έχουμε γράψει πολλές φορές.
Έχουμε γκρινιάξει άλλες τόσες.
Επεσε λίγο τσιμέντο και κάπως διορθώθηκε η κατάσταση.
Μόνο που .......

αυτή την φορά οι λακούβες ξαναδημιουργήθηκαν. Και δημιουργήθηκαν βαθείες 3-4 πόντους που ότι πέσει μέσα το κλαίς. Και δεν είοναι μόνο αυτό. Οι λακούβες απειλούν την σωματική ακαιρεότητα πεζών και θαμώνων του καφέ στην περιοχή.
Γιατι εκεί που κάθεσαι αμέριμνος με την παρέα σου και πίνεις τον καφέ σου κινδυνεύεις να φας στο κεφάλι κανένα αδέσποτο χαλίκι που εκσφενδονίστηκε από κάποιο τροχό αυτοκινήτου που συχνά πέφτει στις λακούβες.

Κ. Τσίγγανε, αν και γνωρίζω ότι αναμένεται η έγκριση από την ΕΕΤΑ του ποσού για το έργο της συνολικής ανάπλασης της Δεκατεσσάρων και να ξεκινήσει το έργο να γίνεται κατα πάσα πιθανότητα τον Σεπτέμβρη για την ώρα δεν μπορεί ο Δήμος να ρίξει έιτε λίγη κρύα πίσα ή ακόμα και τσιμέντο να κλείοουν οι φονικές λακούβες
Δηλαδή τι πρέπει να γίνει αγαπητέ κ. Τσίγγανε??? Να σκοτώσει καμία πέτρα κανα άνθρωπο για να συγκινηθεί ο Δήμος να καλύψει έστω και πρόχειρα τις λακούβες σε όλη την Δεκατεσσάρων???

Στο καφέ Ελίνα οι άνθρωποι έχουν δεχτεί στις τζαμαρίες τους πολλά χαλικάκια που πετάγονται από τροχούς που πέφτουν στις λακούβες μπροστά από το μαγαζί και έβαλαν πρόχειρα κάποια εμπόδια.
Πρέπει να γίνει ατύχημα κ. Δήμαρχε, ή κ. Τσίγγανε??
Κάντε μια βόλτα απο το σημείο να το δείτε.





Από Πύλο και Κυπαρισσία πέρασε ο Νίκος Δένδιας πριν φύγει από τη Μεσσηνία (Φωτογραφίες)

Ο Υπουργός Δημοσίας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, κ. Νικόλαος Δένδιας επισκέφτηκε το Δήμο Πύλου-Νέστορος, την Κυριακή 2 Ιουνίου 2013. Η επίσκεψη του Υπουργού, η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο των προγραμματισμένων επισκέψεών του στη Μεσσηνία, σύμφωνα και με τις οδηγίες του Πρωθυπουργού κ. Αντώνη Σαμαρά, αποσκοπεί στην καταγραφή των προβλημάτων που παρατηρούνται στο νομό και την αντιμετώπιση των φαινομένων παραβατικότητας.

Ο Υπουργός .........

συναντήθηκε με το Δήμαρχο Πύλου-Νέστορος, κ. Δημήτρη Καφαντάρη στο Δημαρχείο στην Πύλο. Εκεί πραγματοποιήθηκε ευρεία σύσκεψη κατά τη διάρκεια της οποίας έγινε εκτενής παρουσίαση των προβλημάτων που παρουσιάζονται στο Δήμο, κυρίως λόγο της έλλειψης επαρκούς προσωπικού στις υπηρεσίες ασφαλείας.

Αναλυτικότερα, ο Δήμαρχος αναφέρθηκε στις ιδιαιτερότητες του Δήμου, ο οποίος εκτίνεται σε μεγάλη γεωγραφική έκταση και η ύπαρξη των αστυνομικών τμημάτων της Πύλου και της Κορώνης μαζί με τον αστυνομικό σταθμό της Χώρας δεν επαρκούν ώστε να καταπολεμηθούν έγκαιρα και ουσιαστικά περιστατικά παραβατικότητας. Ο Δήμαρχος αλλά και οι Αντιδήμαρχοι και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι τόνισαν το αίσθημα ανασφάλειας των πολιτών το οποίο γίνεται ιδιαίτερα έντονο, ιδίως κατά τους μήνες της ελαιοσυγκομιδής αλλά και την ανεπαρκή αστυνόμευση κατά τους θερινούς μήνες κατά τους οποίους ο πληθυσμός διπλασιάζεται, λόγω της μεγάλης επισκεψιμότητας στο Δήμο Πύλου-Νέστορος. Ο Δήμαρχος, τόνισε ότι ενώ υπάρχουν στοχευμένες και συντονισμένες ενέργειες περαιτέρω τουριστικής και πολιτιστικής ανάπτυξης της περιοχής, θα πρέπει να αντιμετωπισθεί άμεσα το πρόβλημα της ελλιπούς επάνδρωσης των αστυνομικών τμημάτων, έτσι ώστε τόσο οι δημότες όσο και οι επισκέπτες να νοιώθουν ασφαλείς. Με γνώμονα το κοινό συμφέρον, ο Δήμαρχος έχοντας υπόψη του και το σχέδιο αναδιοργάνωσης της ελληνικής αστυνομίας, το οποίο προωθεί το Υπουργείο, μετέφερε στον Υπουργό τα πάγια αιτήματα των Δημοτών και της Δημοτικής Αρχής, τα οποία αφορούν την αναβάθμιση του Αστυνομικού Σταθμού Χώρας σε Βαθμό Α΄ Τάξης, την ενδυνάμωση με ανθρώπινο δυναμικό των Αστυνομικών Τμημάτων της Πύλου και της Κορώνης αλλά και την αναβάθμιση του Πυροσβεστικού Κλιμακίου της Πύλου σε Πυροσβεστική Υπηρεσία.

Τις τοποθετήσεις του Δημάρχου ενίσχυσαν οι Αντιδήμαρχοι, οι οποίοι έλαβαν το λόγο και με γλαφυρά παραδείγματα μετέφεραν την κραυγή αγωνίας των κατοίκων, οι οποίοι νοιώθουν ανασφάλεια ακόμα και μέσα στα ίδια τους τα σπίτια, καθώς αδυνατούν να προστατεύσουν τις περιουσίες τους αλλά και τη σωματική τους ακεραιότητα.

Ο Υπουργός, αφού ευχαρίστησε όλους όσους παρευρίσκοντο στη σύσκεψη, επιβεβαίωσε τα όσα προανέφερε ο Δήμαρχος, καθώς από τα στατιστικά στοιχεία τα οποία έχει μελετήσει παρατηρείται αύξηση των φαινομένων παραβατικότητας, μικρής και μεσαίας κλίμακας μεν, αλλά το φαινόμενο αυτό δεν παύει να προκαλεί ανησυχία. Ο κ. Δένδιας επεσήμανε ότι το σύστημα είναι δομημένο σε ένα απαρχαιωμένο οργανόγραμμα το οποίο δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες της σύγχρονης Ελλάδας και γι’ αυτό το Υπουργείο οργανώνει την αλλαγή δομής της αστυνομίας. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να μειώνεται η ποιότητα ζωής και το αίσθημα ασφάλειας των πολιτών, δήλωσε χαρακτηριστικά ο Υπουργός. Αναγνωρίζει τις ελλείψεις και τις δυσκολίες που υπάρχουν και για το λόγο αυτό τόνισε ότι ειδικότερα φέτος όλοι οι πολίτες οφείλουν να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και παρατηρητικοί και να συνεπικουρήσουν στο έργο των σωμάτων ασφαλείας. Συγκεκριμένα, τόνισε ότι για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά τις ενδεχόμενες πυρκαγιές χρειάζεται οι πολίτες να επιδείξουν μεγάλη ευαισθησία και εθελοντισμό, γιατί αν και λαμβάνονται όλα τα απαιτούμενα μέτρα πρόληψης, το μόνιμο προσωπικό δεν επαρκεί.

Στη συνέχεια ο Γενικός Επιθεωρητής Αστυνομίας Νοτίου Ελλάδας, Αντιστράτηγος Ιωάννης Δικόπουλος έλαβε το λόγο τονίζοντας ότι η πολιτεία δείχνει μηδενική ανοχή σε κάθε μορφή παραβατικότητας. Η αναδιοργάνωση των υπηρεσιών θα δημιουργήσει πιο λειτουργικά μοντέλα τα οποία θα ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες. Επίσης, σημείωσε ότι έχουν κατανοήσει πλήρως το πρόβλημα, ενώ δε δίστασε να εκφράσει ότι είναι σοκαρισμένοι και γι’ αυτό το λόγο θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια να ανατραπεί η δυσμενής αυτή κατάσταση και να επανέλθει το αίσθημα ασφάλειας και τάξης στις πόλεις καi χωριά της περιφέρειας.

Εν κατακλείδι, τόσο ο Υπουργός όσο και ο Δήμαρχος συνεκτίμησαν ότι με πνεύμα συνεργασίας και αλληλεγγύης θα επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Ο Υπουργός άλλωστε εξήρε τη μέχρι τώρα καλή συνεργασία με το Δήμαρχο Πύλου-Νέστορος και τον επαίνεσε για τις προσπάθειες ολοκληρωμένης ανάπτυξης του Δήμου. Επιπλέον, σε συνάρτηση με την ευαισθησία που επιδεικνύει ο ίδιος ο Πρωθυπουργός στο συγκεκριμένο θέμα, προβλέπονται άμεσες παρεμβάσεις ενόψει της θερινής περιόδου. Τη σημαντικότητα του θέματος αποδεικνύει και η ήδη προγραμματισμένη επαναληπτική επίσκεψη του Υπουργού, σε διάστημα εκατό ημερών από σήμερα, προκειμένου να διαπιστώσει προσωπικά κατά πόσο έχει αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά το πρόβλημα. Στο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης των υπηρεσιών η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα έχει ουσιαστικό ρόλο καθώς η Δημοτική Αρχή έχει πλήρη επίγνωση των πραγματικών αναγκών του Δήμου. Όλες λοιπόν οι ενέργειες της πολιτικής ηγεσίας στοχεύουν στην αποκατάσταση της τάξης ώστε να ενισχυθεί τόσο το κοινό αίσθημα ασφάλειας των πολιτών αλλά και να βελτιωθεί η γενικότερη εικόνα της χώρας στο εξωτερικό.

Μετά το τέλος της σύσκεψης, ο Υπουργός, ο οποίος κατά τη διάρκεια της ομιλίας του τόνισε ότι είναι ιδιαίτερη η χαρά του που βρίσκεται στον τόπο καταγωγής του Πρωθυπουργού, έναν τόσο ιστορικό τόπο, ξεναγήθηκε από τον Δήμαρχο στην έκθεση της Συλλογής του Γάλλου Φιλέλληνα Ρενέ Πυώ, στην Οικία Τσικλητήρα και στη συνέχεια έκανε έναν περίπατο στην Πύλο καταλήγοντας στην Πλατεία Τριών Ναυάρχων.

Κυπαρισσία
Ολιγόλεπτη στάση στην περιοχή της Κυπαρισσίας έκανε κατά την επιστροφή του από την Πύλο στην Αθήνα ο υπουργός Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη Νίκος Δένδιας. Ο υπουργός, είδε τον καμένο ιστορικό ελαιώνα της Κυπαρισσίας και ενημερώθηκε από το δήμαρχο Τριφυλίας Κώστα Κόλλια και συνεργάτες του, όπως και τοπικά στελέχη της ΝΔ για την πύρινη λαίλαπα που έπληξε το βράδυ της Τρίτης την Κυπαρισσία.

Του Ηλία Γιαννόπουλου - Θάρρος

Aντίο κουνούπια: Φτιάξε μόνη σου τέλειες φυσικές εντομοαπωθητικές λοσιόν!

Τέρμα τα χημικά και συνάμα επικίνδυνα εντομοαπωθητικά

Καλοκαίρι, ζέστη και κουνούπια πάνε μαζί. Ο αιώνιος εχθρός μας είναι τόσο δα μικρός και ύπουλος που δεν τον παίρνουμε χαμπάρι. Πολύ συχνά καταλήγουμε να αγοράζουμε χημικά εντομοαπωθητικά και να ψεκαζόμαστε από την κορυφή ως τα νύχια. Σας καταλαβαίνουμε, είναι ανυπόφορα. Μήπως όμως να δημιουργούσαμε ένα φυσικό εντομοαπωθητικό με ωραία μυρωδιά και δυνατή δράση;

Για δείτε τις ακόλουθες συνταγές:......


1. Θα χρειαστείτε: 10 σταγόνες λεβάντα, 2 σταγόνες θυμάρι, 10 σταγόνες γεράνι, 3 σταγόνες λεμόνι σε 30 γραμμάρια gel aloe vera και 10 γραμμάρια αμυγδαλέλαιο.
Διαδικασία: Ρίχνετε όλα τα αιθέρια έλαια σε ένα μπουκάλι και τα ανακατεύετε καλά μαζί με το αμυγδαλέλαιο. Ρίχνετε το μείγμα στο gel aloe vera και ανακινείτε το μπουκάλι

2. Θα χρειαστείτε: 90 γρ. αποσταγμένο νερό, 2 κ.σ. οινόπνευμα, 30 σταγόνες αιθέριο έλαιο μέντας και 30 σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας
Διαδικασία: Βάλτε σε ένα μπουκαλάκι των 100ml το οινόπνευμα. Προσθέστε μέσα σε αυτό τα αιθέρια έλαια και έπειτα το νερό. Ανακατέψτε τα καλά. Έτοιμο!

queen.gr

Φυσιολογική ακουστική- Ακουστική χώρων.

Τα ακουστικά κύματα που παράγονται από πηγές ήχου, όταν πέσουν πάνω σε ανθρώπινο αυτί, διεγείρουν το ακουστικό όργανο που στη συνέχεια μετατρέπει τα ακουστικά ερεθίσματα σε νευρικά σήματα.
Το ακουστικό .........

όργανο αποτελείται γενικά από τρία τμήματα: εξωτερικό, κεντρικό και εσωτερικό. Το εξωτερικό τμήμα του αυτιού αποτελείται από το ακουστικό πτερύγιο, τον ακουστικό πόρο και το τύμπανο.

Το πτερύγιο αποτελεί ένα είδος χοάνης η οποία στρέφει τα ακουστικά κύματα προς το εσωτερικό του αυτιού, εμποδίζοντας παράλληλα σε κάποιο βαθμό τα κύματα που προέρχονται από το πίσω μέρος της κεφαλής. Το ακουστικό κανάλι (πόρος) έχει μήκος 2,5 εκατοστά και διάμετρο 0,5 εκατοστά περιπου. Το κανάλι αυτό τελειώνει με το τύμπανο που αποτελείται από μια λεπτή μεμβράνη σε σχήμα κώνου.

Το κεντρικό αυτί, όπως και το εξωτερικό, περιέχει μέσα του αέρα. Για την εξισορρόπηση της τυχόν διαφοράς στατικής πίεσης μεταξύ του εξωτερικού και του κεντρικού αυτιού, που θα είχε ως αποτέλεσμα την μόνιμη μετατόπιση της μεμβράνης, υπάρχει ένας στενός αγωγός (ευσταχιανη σάλπιγγα) που συνδέει το κεντρικό αυτί με την ατμόσφαιρα μέσω του επιφαρυγγα. Στο κεντρικό αυτί βρίσκονται τρία οστά: η σφύρα, ο άκμονας και ο αναβολέας. Η σφύρα συνδέεται με το τύμπανο μεταδίδοντας τις ταλαντώσεις της μεμβράνης μέσω άκμονα και αναβολέα προς το εσωτερικό αυτί. Τα παραπάνω οστά αποτελούν ένα είδος μηχανικού μετασχηματιστή που προσαρμόζει τη σύνθετη μηχανική αντίσταση του εσωτερικού αυτιού με την ειδική ακουστική αντίσταση του αέρα που βρίσκεται μέσα στο ακουστικό κανάλι. Η προσαρμογή αυτή είναι περίπου 1:50.

Το εσωτερικό αυτί αποτελείται από ένα ελικοειδώς όργανο μέσα στο οποίο γίνεται η μετατροπή των μηχανικών κινήσεων σε νευρικά σήματα.
Από τα προηγούμενα λοιπόν φαίνεται ότι το φάσμα των ακουστικών συχνοτήτων είναι περιορισμένο από την ανατομία του ανθρώπινου αυτιού. Η ελαχίστη ακουστή συχνότητα είναι περίπου 16 Hz, ενώ η μεγιστη20 KHz και μειώνεται με την ηλικία, μέχρι και τα 10 KHz. Το ίδιο συμβαίνει και με τις εντάσεις του ήχου. Οι μικρές εντάσεις δεν ακούγονται καθόλου, ενώ οι πολύ μεγάλες εντάσεις προκαλούν πόνο η ακόμη και βλάβη στο αυτί.
Ήχοι με συχνότητα κάτω από 16 Hz ονομάζονται υπόηχοι ενώ ήχοι με συχνότητα πάνω από 16000 Hz ονομάζονται υπέρηχοι.
Η υποκειμενική αίσθηση της έντασης του ήχου είναι η ακουστότητα, η οποία, όπως και η ένταση, εξαρτάται από τη συχνότητα. Βέβαια, με την αύξηση της έντασης του ήχου, αυξάνει και η ακουστότητα, αλλά για δυο τόνους με την ίδια ένταση και διαφορετική συχνότητα, η ακουστότητα τους μπορεί να είναι διαφορετική. Επειδή η ακουστότητα είναι ένα υποκειμενικό φαινόμενο, αναφέρεται πάντοτε σε ακουστότητα ενός συγκεκριμένου τόνου με γνωστή συχνότητα και ένταση. Ο τόνος αυτός καθορίστηκε το 1937 ως τόνος των 1000 Hz.

Το φάσμα από 20 Hz έως 20000 Hz χωρίζεται σε 10 οκτάβες, με κεντρικές συχνότητες:
31,5 63, 125, 250,500,1000, 2000, 4000, 8000,16000 Hz.
Για λόγους ευκολίας, για συχνότητες πάνω από τα 1000 Hz και τα τρία μηδενικά αντικαθίστανται από το γράμμα k (1000 Hz= 1 KHz)
Η ένταση του ήχου αλλάζει με τη συχνότητα για την ίδια ακουστότητα
Ίδιες αλλαγές της έντασης προκαλούν διαφορετικές αλλαγές της ακουστότητας για διαφορετικές συχνότητες
Η ακοή επηρεάζεται κατά κάποιο τρόπο λογαριθμικά από τις εξωτερικές διεγέρσεις.
Το αυτί αναγνωρίζει 2000 διαφορετικούς τόνους μεταξύ 50 και 8000 Hz. Τα παραπάνω αφορούν μόνο καθαρούς τόνους και όχι σύνθετους ήχους, όπου η αναγνώριση μπορεί να γίνεται στη διαφορά των αρμόνικων. Για παράδειγμα, είναι δύσκολο να αναγνωριστούν δυο τόνοι των 60 και 62 Hz, ενώ οι σύνθετοι ήχοι με αυτές τις βασικές συχνότητες μπορούν να αναγνωριστούν χάρη στη διαφορά που έχουν στην τέταρτη αρμονική τους, που είναι 8 Hz. Επίσης ενδιαφέρει πολύ ο ελάχιστος χρόνος που απαιτείται για να αναγνωριστεί κάποιος ήχος. Μετά από έρευνες προκύπτει ότι για την αναγνώριση ενός τόνου των 128 Hz χρειάζεται χρόνος τουλάχιστον 4-5 περιόδων.

Μείωση της ακοής
Το δυναμικό πεδίο της ανθρώπινης ακοής είναι ιδιαίτερα μεγάλο, αλλά έχει συγκεκριμένα όρια. Ως άνω όριο στάθμης αναφέρονται συνήθως τα 120 db. Στη στάθμη αυτή, ανεξάρτητα από τη συχνότητα, εμφανίζονται σημαντικές ενοχλήσεις η και πόνοι στα τύμπανα. Πάνω από τη στάθμη αυτή υπάρχει άμεσος κίνδυνος καταστροφής της ακοής.
Εκτός από τους κινδύνους απώλειας της ακοής, η ικανότητα ακοής μειώνεται και από άλλες αιτίες. Έτσι έχουμε τη φυσιολογική μείωση της ακουστικής ευαισθησίας λόγω ηλικίας, η οποία ονομάζεται πρεσβυκοια.
Το δυναμικό πεδίο της ανθρώπινης ακοής, όπως έχει ήδη αναφερθεί, είναι ιδιαίτερα μεγάλο, αλλά έχει συγκεκριμένα όρια. Στα 140 db η πίεση είναι περίπου όση με τα όρια της μηχανικής αντοχής του τυμπάνου. Ταυτόχρονα στη στάθμη αυτή επηρεάζονται σημαντικά και άλλες λειτουργίες και αρχίζει κίνδυνος καταστροφής και για άλλα όργανα εκτός από το αυτί.

Ενάντια στις επικίνδυνες ηχητικές πιέσεις, η φύση έχει προβλέψει δυο σημαντικούς μηχανισμούς άμυνας. Ο πρώτος αφορά το τύμπανο και ονομάζεται ακουστική αντίδραση. Όταν εμφανιστεί ήχος με στάθμη μεγαλύτερη από 90db και διάρκεια μεγαλύτερη από 10 msec δραστηριοποιείται αυτόματα ο τυμπανικός τένοντας. Ο οποίος μειώνει την ευαισθησία του τυμπάνου κάνοντας το πιο άκαμπτο, προφυλάσσοντας έτσι το υπόλοιπο όργανο.
Ο δεύτερος μηχανισμός άμυνας αφορά το εσωτερικό τμήμα του αυτιού. Όταν η στάθμη του ήχου πλησιάζει τα 140 db, τα οστάρια, που με την ταλάντωση τους μεταδίδουν το σήμα στο εσωτερικό του οργάνου, αλλάζουν την κατεύθυνση ταλαντώσεως κατά 90 μοίρες, προστατεύοντας έτσι το υπόλοιπο όργανο από την πλήρη καταστροφή.

Εκτός λοιπόν από τη φυσιολογική μείωση της ευαισθησίας λόγω ηλικίας, μπορεί να παρατηρηθεί πρόσθετη μείωση της ευαισθησίας, λόγω συνεχούς έκθεσης σε θόρυβο, σε στάθμη πολύ πιο κάτω από το όριο πόνου που αναφέρθηκε (πχ 100 db). Η μείωση αυτή οφείλετε συνήθως στην επαγγελματική απασχόληση.
Η έκθεση για λίγα λεπτά σε θόρυβο στάθμης 100 db προκαλεί μείωση στην ευαισθησία ακοής, η οποία περιορίζεται σε μια περιοχή συχνοτήτων και υποχωρεί μετά από μερικές ώρες. Αν η έκθεση αυτή επαναλαμβάνεται καθημερινά, για μεγάλο χρονικό διάστημα κάθε ημέρα (πχ 8 ώρες), και ο οργανισμός δεν προλαβαίνει να επαναφέρει την ευαισθησία ακοής στα φυσιολογικά όρια στον κύκλο του 24ωρου, τότε η μείωση της ευαισθησίας αυξάνεται καθημερινά.
Η συνεχώς αυξανομένη αυτή μείωση της ευαισθησίας ανακόπτεται εφόσον το άτομο απομακρυνθεί από το θορυβώδες περιβάλλον μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα (που μπορεί να είναι και ένα δυο- χρόνια) η ακοή επανέρχεται στη φυσιολογική της κατάσταση. Πέρα όμως από ένα όριο εκθέσεως, η ικανότητα επαναφοράς του οργανισμού περιορίζεται η χάνεται εντελώς και η μείωση της ευαισθησίας γίνεται μόνιμη.

ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΧΩΡΩΝ.
Βασική απαίτηση σε χώρους που προορίζονται για ομιλίες και διαλέξεις όπως τα αμφιθέατρα, είναι να ακούει καθαρά ο κάθε ακροατής ο,τι λέει ο ομιλητής. Ακόμα πρέπει να διατηρείται η ποιότητα και οι αποχρώσεις της φωνής του ομιλητή.
Οι ήχοι της ομιλίας αποτελούνται από μια ροη ποικίλων συνδυασμών ήχων, φωνήεντων και συμφώνων. Στους συνδυασμούς αυτούς υπάρχουν ορισμένοι επικρατέστεροι τόνοι, που χαρακτηρίζουν τη φωνή του ομιλητή. Ο βασικός τόνος της φωνής καθορίζεται από το ρυθμό των ταλαντώσεων των φωνητικών χορδών και κανονικά έχει μια συχνότητα στην περιοχή των 125 Hz για ανδρικές φωνές και 250 Hz για τις γυναίκες.

Όταν ακούει κανείς έναν ομιλητή που μιλαει από πολύ κοντά και σε χαμηλό τόνο, οι διαδοχικές συλλαβές φτάνουν η μια μετά την άλλη, εντελώς ξεχωρισμένες και η φωνή είναι κατανοητή. Αν, αντίθετα, ο ομιλητής υψώνει τη φωνή του μέσα σε ένα μεγάλο χωρο, ο χρόνος που διαρκεί η κάθε συλλαβή παρατείνεται και οι διαδοχικές συλλαβές συμπίπτουν μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να προκαλείται σύγχυση και να χάνεται η ευκρίνεια.
Για να ακούει καλά ο κάθε ακροατής, πρέπει ο ήχος που φτάνει στα αυτιά του να έχει μια ορισμένη ένταση. Ο ομιλητής μπορεί να υψώσει τη φωνή του για να κανονίσει την ένταση αλλά υπάρχει πάντα καθορισμένο όριο στις ικανότητες του, εφόσον δεν χρησιμοποιεί σύστημα ενισχύσεως της φωνής. Βασικό είναι η κατανόηση της ομιλίας να γίνεται αβίαστα, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, ειδικά αν η αίθουσα είναι μεγάλη.

Σε αυτό πρέπει να έχουμε υπόψη ότι θα υπάρχει πάντοτε ένα ελάχιστο εξωτερικού θορύβου που τείνει να καλύψει τον ήχο. Είναι γνωστό ότι η αντήχηση από τη μια υψώνει την ένταση του ήχου, από την άλλη όμως η μεγάλη αντήχηση μπορεί να εμποδίζει στην ακουστικότητα. Σε μερικά μεγάλα κτίρια, όπως σε ένα κλειστό γήπεδο, η αντήχηση μπορεί να κρατήσει μέχρι 15 δευτερόλεπτα. Όταν λοιπόν η ομιλία γίνεται σε ένα τέτοιο χωρο δυο αποτελέσματα είναι αμέσως φανερά: Πρώτο, η κατανοητικοτητα υποφέρει σοβαρά, επειδή ο ήχος κάθε συλλαβής καλύπτεται από την αντήχηση της προηγούμενης συλλαβής. Δεύτερο, ακόμα και αν ο ομιλητής δεν έχει δυσκολία να παρέχει επαρκή ηχητική ενέργεια, είναι δυνατό να εμποδίζεται σε αυτό από τους θορύβους που δημιουργούνται λόγω της αντήχησης για κάθε ήχο που εκφέρει.

Τεστ κατανοητικοτητας έχουν γίνει σε χώρους με διαφορετική αντήχηση και διαφορετικό όγκο και τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η ποσοστιαία αναλογία στη συλλαβιστή άρθρωση (δηλαδή σε κατανοητές συλλαβές) ελαττώνεται καθώς ο χρόνος αντήχησης και ο όγκος του δωματίου αυξάνει.
Η πράξη εξάλλου δείχνει πως ένας ομιλητής πρέπει να προσπαθεί να ομιλεί πιο αργά και δυνατά όταν είναι σε ένα μεγάλο χωρο και απευθύνεται σε ένα μεγάλο ακροατήριο. Αυτό βοηθά σε κάποιο βαθμό να αντισταθμίζει την ελαττουμενη κατανοητικοτητα που προξενείτε από την αντήχηση.
Άρα κύριο στοιχείο στη διαμόρφωση του ακουστικού αποτελέσματος αποτελεί πάντοτε ο χρόνος αντήχησης.
Όλες οι βασικές γνώσεις για την επίδραση του δωματίου πάνω στο ηχητικό αποτέλεσμα του συστήματος σας και μερικές απλές πρώτες βοήθειες.
Ξοδέψατε μια περιουσία για το ηχοσύστημα των ονείρων σας , το στήσατε με πολλή προσοχή και μεράκι στο μέρος όπου θα έμελλε να γίνει ο ιερός χώρος ακρόασης του σπιτιού σας αλλά μόνο προς κακή σας τύχη και έκπληξη διαπιστώσατε ότι ο χώρος αυτός δεν συνεργάζεται με την υπόλοιπη ηχητική αλυσίδα αλλοιώνοντας δραματικά το τελικό ηχητικό αποτέλεσμα.

Ο χώρος ακρόασης μαζί και τα υπόλοιπα μέρη της ηχητικής αλυσίδας, τα ενισχυτικά, τις πηγές και τα ηχεία είναι ένα αναπόσπαστο σύστημα που επηρεάζει άμεσα την τελική ποιότητα του ήχου.
Δυστυχώς όμως επικεντρώνοντας την προσοχή μας μόνο στα άλλα κομμάτια της ηχητικής αλυσίδας, τις περισσότερες φορές αγνοούμε την επίδραση που μπορεί να έχει ο χώρος στη μουσική που παίζουμε μέσα σε αυτόν. Βέβαια, αυτό εν μέρει είναι δικαιολογημένο μιας και οι περισσότεροι ζούμε σε διαμερίσματα όπου ο χώρος είναι πολύτιμο και ακριβό αγαθό και δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα για να τον αλλάξουμε, αλλά και γιατί όλοι μας είμαστε, άλλοι λίγο και άλλοι πολύ, περισσότερο γνώριμοι με τους ενισχυτές και τα ηχεία απ ότι με την ακουστική των χώρων. Αυτό μας έχει οδηγήσει στο να μυθοποιήσουμε τον χώρο ακρόασης και να αποκρύψουμε πίσω από ένα πέπλο μυστηρίου τα προβλήματα που μπορεί να δημιουργήσει στην ποιότητα της μουσικής. Τα μυστήρια του χώρου ακρόασης έχουν δώσει μάλιστα τροφή σε προκαταλήψεις που οδηγούν ως συνήθως σε λανθασμένες εκτιμήσεις και ενέργειες. Χτυπητό παράδειγμα είναι η παρεξηγημένη χρήση του όρου 'απορροφητικά υλικά' στην βελτίωση της ακουστικής ενός χώρου. Υπάρχει η αίσθηση ότι αν γεμίσουμε ένα χώρο με τέτοια υλικά θα βελτιώσουμε την ακουστική του πράγμα που είναι λάθος.

Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι μπορεί κανείς να συναντήσει συστήματα πολλών χιλιάδων ευρώ να σχετίζονται με χώρους τραγικής ηχητικής απόδοσης. Ένα άλλο σημείο συχνής παρεξήγησης είναι η σύγχυση των δυο βασικών παραγόντων στην ακουστική χώρου: των ιδιορρύθμων του δωματίου και της αντήχησης. Παρότι τα δυο φαινόμενα είναι συγγενικά και αλληλεπιδρούν, παρότι η προσπάθεια μεταβολής του ενός επηρεάζει και το άλλο καλό είναι να μπορούμε να τα αντιλαμβανόμαστε σαν ξεχωριστά φαινόμενα ώστε να κατανοούμε καλύτερα τους μηχανισμούς και κανόνες που αυτά διέπουν. Κάθε χώρος χαρακτηρίζεται από την αρχιτεκτονική του σχεδίαση και την εσωτερική διακόσμηση. Οι διαστάσεις ενός δωματίου ορίζουν σε μεγάλο βαθμό τους ιδιόρρυθμους του δωματίου που μπορούν να δημιουργήσουν τεράστια και δυσεπίλυτα ακουστικά προβλήματα. Αν βάλουμε να παίζει μουσική με έντονο περιεχόμενο μπάσων από δυο ηχεία σε ένα δωμάτιο και αρχίσουμε να περπατάμε σε διάφορα σημεία του εύκολα μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι η ένταση των χαμηλών συχνοτήτων αυξομειώνεται ανάλογα με τη θέση στο δωμάτιο.
Η αυξομείωση των χαμηλών συχνοτήτων ανάλογα με τη θέση στο δωμάτιο δεν οφείλεται στα ηχεία που είναι παντοκατευθυντικα σε αυτές τις συχνότητες αλλά στις γεωμετρικές διαστάσεις και ιδιότητες του δωματίου. Σε ένα κυβικό δωμάτιο τα φαινόμενα είναι εντονότερα από ότι σε ένα ακανόνιστου σχήματος ενώ όσο μεγαλύτερο είναι το δωμάτιο τόσο σε χαμηλότερες συχνότητες μεταφέρεται το φαινόμενο.

Η αντήχηση από την άλλη πλευρά είναι αυτή που κάνει κάθε χώρο να έχει τη δική του ακουστική ταυτότητα. Θα έχετε παρατηρήσει ότι αν βρεθείτε σε ένα άδειο δωμάτιο και χτυπήσετε παλαμάκια ο ήχος που παράγεται δεν είναι κοφτός, αλλά συνεχίζεται για ένα μικρό χρονικό διάστημα μέχρι να σβήσει.
Αυτό οφείλεται στην αντήχηση του χώρου. Αν επαναλάβετε το ίδιο πείραμα στον ίδιο χώρο αλλά πλήρως επιπλωμένο (όπως ένα κοινό καθιστικό) θα δείτε ότι το φαινόμενο δεν έχει την ιδία ένταση με την προηγούμενη περίπτωση. Έτσι στον πρώτο και στον δεύτερο χώρο θα έχουμε σαφώς διαφορετικά ακούσματα. Σήμερα υπάρχει ένας ολόκληρος κλάδος που ασχολείται με την ακουστική χώρων. Ειδικά εκπαιδευμένοι τεχνικοί εξοπλισμένοι με τα κατάλληλα όργανα μέτρησης αναλαμβάνουν να αναλύσουν και σχεδιάσουν την ακουστική του χώρου βάσει της χρήσης του και του επιθυμητού χρόνου αντήχησης.

Ο ήχος σε κλειστό χώρο
Μια πηγή ήχου μέσα σε ένα δωμάτιο, όπως τα ηχεία μας, παράγει ηχητικά κύματα διαφόρων συχνοτήτων. Τα ηχητικά κύματα ξεκινούν από την πηγή και καθώς συναντούν διάφορα εμπόδια στον δρόμο τους συμπεριφέρονται ανάλογα, ακλουθώντας πάντα τους κανόνες των κυμάτων.
Δηλαδή ανακλώνται, διαθλώνται περιθλώνται η απορροφώνται. Όταν ένα κύμα συναντήσει κάποιο εμπόδιο του οποίου οι διαστάσεις είναι μεγαλύτερες από το μήκος κύματος και ισχύει ότι η γωνία πρόσπτωσης του κύματος θα είναι ιση με την γωνία ανάκλασης. Επίσης τα ηχητικά κύματα περιθλωνται, δηλαδή αλλάζουν διεύθυνση καθώς περνούν από μια ακμή. Ένα ηχητικό κύμα που διαπερνάει ένα αντικείμενο αλλάζοντας τη διεύθυνση του λέμε ότι διαθλάται. Καθώς το ηχητικό κύμα προσκρούει στα διάφορα αντικείμενα του χώρου ένα μέρος της ενέργειας τους μπορεί να ανακλάται, να διαθλάται η να περιθλαται, και ένα άλλο να απορροφάται, δηλαδή να χάνεται η στην πραγματικότητα η ενέργεια αυτή να μετατρέπεται σε θερμότητα. Η απορρόφηση των κυμάτων εξαρτάται από τον τύπο του υλικού που προσκρούουν επάνω και από τη συχνότητα του κύματος.

Τζάμια, λείοι τοίχοι και καθρέπτες έχουν πολύ μικρή έως ανύπαρκτη απορροφητικότητα και γι αυτό και τις λέμε ανακλαστικές επιφάνειες. Αντιθέτως, οι βαριές πτυχωμένες κουρτίνες, τα χαλιά και διάφορα πορώδη υλικά έχουν μεγάλη απορροφητικότητα.
Τι μπορούμε να κάνουμε λοιπόν για να βελτιώσουμε την ακουστική του δωματίου;
Θα πρέπει να ξέρετε μερικά πράγματα για τα υλικά και τα αντικείμενα που συναντάμε στα σπίτια μας από ηχητική άποψη.
Τα χαλιά, οι κουρτίνες, οι μοκέτες απορροφούν περισσότερο τις υψηλές συχνότητες από τις μεσαίες και δεν κάνουν σχεδόν τίποτα στις χαμηλομεσαιες και στις χαμηλές.
Στην περιοχή των μπάσων θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε συντονισμένα πάνελ για να μπορέσετε να επέμβετε παραπάνω. Οι συνήθεις κατασκευές με τοίχους από τούβλο και τσιμέντο η άλλα σκληρά πατώματα ελάχιστα απορροφούν τα μπάσα.
Αντίθετα, τοίχοι και ταβάνια από γυψοσανίδα καθώς και οι υαλοπίνακες απορροφούν πολύ καλύτερα τα μπάσα από τα μεσαία και δεν απορροφούν καθόλου μεσουψηλες και υψηλές εφόσον είναι βαμμένα.

Όσο πιο άγριοι είναι οι τοίχοι τόσο περισσότερες υψηλές και μεσαίες απορροφούν. Στοκαρισμένοι και βαμμένοι τοίχοι απορροφούν ελάχιστα μεσαίες και υψηλές.
Το ξύλο απορροφά κυρίως τις υψηλές συχνότητες αν είναι χοντρό η κολλημένο σε τοίχο η πάτωμα. Το κλασσικό ξύλινο πάτωμα με το κενό από κάτω και το λουστράρισμα απορροφά πολύ καλύτερα τις χαμηλές συχνότητες.
Η παραπάνω παρατήρηση ισχύει και για τα άτομα που βρίσκονται στο δωμάτιο και τα οποία δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε. Τελικά για να ισορροπήσουμε το χρόνο αντήχησης θα χρειαστούμε επιφάνειες και αντικείμενα με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Θα χρειαστούμε και υλικά που απορροφούν τις υψηλές, που είναι άφθονα στο σπίτι μας αλλά και υλικά που απορροφούν μόνο τις χαμηλές που είναι σπανιότερα (π.χ. μεγάλους υαλοπίνακες, ελαφριάς κατασκευής τοίχους, συντονισμένα πάνελ κλπ). Τα διαφόρων χαρακτηριστικών υλικά πρέπει να είναι διασκορπισμένα στο δωμάτιο και όχι όλα σε ένα τοίχο. Σημαντικό ρόλο παίζει και η διάχυση του ήχου μας. Η διάχυση βοηθά πολύ την εξομάλυνση των διαφόρων ηχητικών χαρακτηριστικών.

Είναι εύκολο να πετύχουμε διάχυση ακόμα με την ύπαρξη μικρών τραπεζιών, διακοσμητικών αντικειμένων, φωτιστικών, βιβλιοθηκών με βιβλία κ.α. Οι διάφοροι γραμμικοί ισοσταθμιστες σήματος δηλαδή ηλεκτρονικές διατάξεις που παρεμβάλλονται ανάμεσα σε προενισχυτη και τελικό ενισχυτή και ρυθμίζουν την απόκριση του σήματος σε πολλές περιοχές, μπορούν να δώσουν λύση κατά περίπτωση και ιδιαίτερα εάν είναι ψηφιακοί δηλαδή κάνουν την επεξεργασία με ψηφιακό σήμα. Συνήθως όμως αποφεύγονται γιατί και δεν λύνουν πολλά προβλήματα και προσθέτουν αλλοιώσεις στο ηχητικό μας σήμα. Η απομόνωση από τους εξωτερικούς θορύβους καθώς και το αντίστροφο, δηλαδή να μην ενοχλούμε εμείς τους άλλους είναι εξαιρετικά δυσεπίλυτα προβλήματα, ιδιαίτερα σε έτοιμες κατασκευές. Όσοι τυχεροί φτιάχνετε κάτι από την αρχή και έχετε την οικονομική ευχέρεια μπορείτε να πάρετε διάφορες προφυλάξεις. Απευθυνθείτε σε ένα ειδικό γραφείο που αναλαμβάνουν τις ηχητικές μονώσεις των χώρων διασκέδασης η των στούντιο ηχογράφησης.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΕΤΣΕΛΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ - ΡΑΔΙΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ

Το χθεσινοβραδινό Δελτίο Ειδήσεων τοου BEST TV Καλαμάτας [ 1-6-2013 ]




ΔΙAΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ

ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Έστω και αργά, εμείς η ομάδα πρωτοβουλίας αντιληφθήκαμε το αυτονόητο: ότι η πόλη ανήκει σε όλους τους πολίτες και αυτοί πρέπει να είναι οι άμεσα ενδιαφερόμενοι για την καλύτερη λειτουργία της.
Χωρίς την άμεση συμμετοχή των πολιτών, δεν θα αλλάξει απολύτως .........

τίποτα, πάντα θα επωφελούνται οι λίγοι σε βάρος των πολλών και θα υποβαθμίζεται η ποιότητα της ζωής μας. Θεωρούμε πως, σύμφωνα με τα δεδομένα, η πλειονότητα των πολιτών έχει καταλήξει στην άποψη ότι δεν θα πρέπει να περιμένουμε να γίνουν πολλά πράγματα στην πόλη μας και στο Δήμο από τους εκλεγμένους, μέσω των μηχανισμών αντιπροσώπους. Η ΚΙΝΗΣΗ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ αποτελεί ένωση φυσικών προσώπων σε ισότιμη βάση.

Ένας από τους λόγους που φτάσαμε στην σημερινή κρίση είναι, ότι εμείς οι πολίτες δείξαμε υπερβολική εμπιστοσύνη – στους αντιπροσώπους μας στο Δήμο, και τις κυβερνήσεις, και εκείνοι δεν την εκτίμησαν, στην καλύτερη περίπτωση αδιαφόρησαν. Υπάρχουν Δήμοι που έκαναν λίγα έργα , κυρίως βιτρίνας, που δεν εξυπηρετούσαν το κοινωνικό σύνολο, και σπατάλησαν τα χρήματα των πολιτών. Πολλοί δήμοι με την σπατάλη, - κακοδιαχείριση (αυτή αποτελεί διαπίστωση της ΚΕΔΚΕ και του διευθυντή δημόσιας διοίκησης και αποκέντρωσης κ. ΡΑΚΙΤΖΗ) υπερχρέωσαν τους πολίτες τους. Τώρα με τον Καλλικράτη, τα χρέη που δημιούργησαν οι άφρονες, θα τα υπομισθωτών όλοι οι πολίτες του νέου δήμου. Οι υπεύθυνοι των χρεωκοπημένων δήμων θα πρέπει να λογοδοτήσουν.

Θεωρούμε πως είναι λάθος να περιορίσουμε την δράση μας μόνο στην πόλη της Κυπαρισσίας, δηλαδή να έχει τοπικιστικό χαρακτήρα. Ότι καλό, η κακό γίνεται στο δήμο το εισπράττουμε όλοι. Γι’ αυτό το λόγο δεν θα πρέπει να περιοριστούμε μόνο στην Κυπαρισσία αλλά και τα χωριά που βρίσκονται κοντά μας. Ακόμα για την καλύτερη αντιμετώπιση των κοινωνικών προβλημάτων θα πρέπει να συνεργαστούμε με ανάλογες κινήσεις πολιτών που μπορεί να δημιουργηθούν σε άλλες πόλης και χωριά. Να μην ξεχνάμε πως το καλό των άλλων είναι και καλό δικό μας. Οι δραστηριότητες των ενεργών πολιτών θα είναι τα μικρότερα θέματα, που μπορεί να είναι μια λακκούβα, ένα καπάκι φρεατίου, που απουσιάζει και μπορεί να προκληθεί ατύχημα, μια διαρροή νερού, μέχρι τα πολύ μεγάλα που μπορεί να είναι η επιλογή και η προτεραιότητα έργων που θα γίνουν, καθώς και η αναζήτηση ευθυνών για κακοτεχνίες που υπάρχουν σε έργα που έγιναν π.χ. το λιμάνι, κ.λπ.

Να συλλέγουμε τις επισημάνσεις και τις προτάσεις των πολιτών, να τις επεξεργαζόμαστε και τις προωθούμε στο Δήμο. Καλούμε όλους τους πολίτες της πόλις μας να συμμετάσχουν και να συμβάλουν, στην βελτίωση της ποιότητας της ζωής όλων μας. Οι ενδιαφερόμενοι για ενημέρωση και συμμετοχή μπορούν να επικοινωνούν με την γραμματεία. Στην πρώτη συνεδρίαση συζητήσαμε και συμφωνήσαμε την εκλογή 7 μελής προσωρινής γραμματείας, μέχρι την γενική συνέλευση. Τα μέλη της γραμματείας για πληροφορίες είναι:

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΡΜΑΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΜΠΑΚΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΤΣΙΟΥΤΑΣ

ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΝΙΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜMATEIA: 6973077142, 6944121127, 6974194308, 2761024660, 2761025579, 6977925579, 2761023191

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ http://energoipolitesgr.blogspot.gr

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK ΕΙΝΑΙ https://www.facebook.com/politesgr

E-mail: xelon2009@gmail.com

Οι Ρώσοι είναι οι χειρότεροι οδηγοί παγκοσμίως! [ VIDEO ]

Χάος επικρατεί καθημερινά στους δρόμους της Ρωσίας. Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν ρουτίνα με τους οδηγούς να παρατούν τα αυτοκίνητα στη μέση του δρόμου και φεύγουν σαν να μη συμβαίνει τίποτα.

Η "επιδεξιότητα" .,......

των Ρώσων οδηγών έγινε διάσημη από τότε που όλοι υποχρεώθηκαν από τις απηυδισμένες ασφαλιστικές εταιρίες να έχουν ειδική κάμερα στο ταμπλό για να καταγράφουν τις κινήσεις τους και να φαίνεται ποιος έχει την ευθύνη του κάθε ατυχήματος.

Στο καινούριο βίντεο που κυκλοφόρησε στο youtube, πάντως, την ευθύνη την έχει η αρκούδα που βγήκε στο δρόμο χωρίς να έχει προτεραιότητα και έπεσε πάνω σε διερχόμενο όχημα, το οποίο δεν φρέναρε καν.

Η αρκούδα σηκώθηκε σαν να μην τρέχει τίποτα και χάθηκε στο δάσος.
Δείτε την αρκούδα πόσες τούμπες πήρε



newsbomb

Μεσσηνιακές εφημερίδες της 2ας Ιουνίου 2013



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Οργή Δένδια χωρίς λύσεις
*H Μπιρμπίτα μού θύμισε Κόσσοβο
*Ρεκόρ κλοπών πέρυσι στη Μεσσηνία
*Όποιος δεν κάνει καλά τη δουλειά του, θα πάει στον εισαγγελέα


Άστραψε και βρόντηξε χθες από την Καλαμάτα ο υπουργός.....

Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, Νίκος Δένδιας, χαρακτηρίζοντας εφιαλτικά τα στοιχεία εγκληματικότητας των νομών της Περιφέρειας Πελοποννήσου, τα οποία παρουσιάζουν αυξητικές τάσεις, ενώ επέρριψε σημαντικές ευθύνες και στην Αστυνομία.

Ιδιαίτερα για την καταστροφή των εγκαταστάσεων στην κατασκήνωση «Μπιρμπίτα», είπε ότι είναι αδιανόητο να μην έχει σχηματισθεί ούτε μία δικογραφία.

Μη μασώντας τα λόγια του, είπε πως, όποιος δεν κάνει καλά τη δουλειά του, θα πάει στον εισαγγελέα.