Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Στο δόκανο του ΣΔΟΕ ΑΚΤΩΡ και ΙΝΤΡΑΚΟΜ.

Μια υπόθεση φοροδιαφυγής αλλά και εισφοροδιαφυγής αρχίζει να εξυφαίνεται στους κόλπους της κοινοπραξίας «Μορέας Α.Ε.», η οποία έχει αναλάβει την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου στην Πελοπόννησο, και συγκεκριμένα τον οδικό άξονα Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας.

Σύμφωνα με στοιχεία που έχει ........

στη διάθεσή της η zougla.gr, τρία κλιμάκια του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (Σ.Δ.Ο.Ε.) πραγματοποίησαν το πρωί της Τρίτης αιφνιδιαστικό έλεγχο στα φορτηγά αλλά και στα μηχανήματα Δ.Χ. που εργάζονται στην κοινοπραξία. Είχε προηγηθεί ανώνυμη καταγγελία στο Σ.Δ.Ο.Ε., ότι στα εργοτάξια της «Μορέας Α.Ε.» υπήρχαν Ι.Χ. φορτηγά και εκσκαφείς που εργάζονταν παράνομα στα έργα κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου.

Τα κλιμάκια του Σώματος ζήτησαν να γίνει δειγματοληπτικός έλεγχος στα ντεπόζιτα καυσίμων των συγκεκριμένων μηχανημάτων. Εκεί ήταν που αποκαλύφθηκε η τεράστια κομπίνα: σε τουλάχιστον οκτώ φορτηγά και μηχανήματα (γκρέιντερ, εκσκαφείς κ.λπ.) διαπιστώθηκε ότι οι δεξαμενές καυσίμων τους ήταν γεμάτες από πετρέλαιο θέρμανσης (κόκκινο πετρέλαιο)!

Ας κάνουμε, όμως, έναν πρόχειρο υπολογισμό, προκειμένου να αντιληφθούμε το μέγεθος της απάτης. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Οικονομικών, η μέση τιμή του πετρελαίου κίνησης για την Τρίτη 1η Μαρτίου του 2011 ανέρχεται σε 1,30 €/λίτρο, όταν την ίδια στιγμή η μέση τιμή για το πετρέλαιο θέρμανσης αγγίζει τα 0,84 €/λίτρο.

Επί της ουσίας, τι έκαναν οι επιτήδειοι; Γέμιζαν τις δεξαμενές καυσίμων στα μηχανήματα και τα φορτηγά με πετρέλαιο θέρμανσης αντί για πετρέλαιο κίνησης, κερδίζοντας συνολικά 0,46 € /λίτρο.

Όπως είναι φυσικό, εξαιτίας αυτής της «μηχανής» που στήθηκε, το ελληνικό Δημόσιο ζημιώνεται καθημερινά κατά χιλιάδες ευρώ, καθώς δεν αποδίδεται ο αναλογούμενος Φ.Π.Α. για την αντιστοιχία πετρελαίου θέρμανσης – πετρελαίου κίνησης.

«Ο έλεγχος βρίσκεται σε εξέλιξη»

Η zougla.gr επικοινώνησε με τον ειδικό γραμματέα του Σ.Δ.Ο.Ε., Γιάννη Καπελέρη, ο οποίος επιβεβαίωσε το αληθές της υπόθεσης, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά: «Σίγουρα ευσταθεί η καταγγελία που σας έγινε, αλλά μπορεί να έχει μεγαλύτερη έκταση. Έχω ζητήσει ενημέρωση από τα αρμόδια τμήματα του Σ.Δ.Ο.Ε.. Εκείνο που μπορώ να σας πω είναι ότι ο έλεγχος βρίσκεται σε εξέλιξη και δεν αποκλείεται τα αποτελέσματα να είναι μεγαλύτερης κλίμακας».

Παράλληλα, ο κ. Καπελέρης υποστήριξε ότι οι έλεγχοι διενεργήθηκαν σε φορτηγά και μηχανήματα, τα οποία ενδεχομένως να ανήκουν σε εταιρείες υπεργολάβων, που συμμετέχουν στην κατασκευαστική κοινοπραξία «Μορέας Α.Ε.».

Η ταυτότητα της κοινοπραξίας

Ας δούμε, όμως, ποια είναι η «Μορέας Α.Ε.». Η ΜΟΡΕΑΣ Α.Ε. ιδρύθηκε στις 22/12/2006 και η μετοχική της σύνθεση είναι η ακόλουθη:

• ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε., με ποσοστό 86,67%
• ΙΝΤΡΑΚΟΜ Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ, με ποσοστό 13,33%

Στις 31 Ιανουαρίου του 2007, ο υπουργός Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων υπέγραψε με την παραχωρησιούχο εταιρεία, «Μορέας Α.Ε.», σύμβαση παραχώρησης του έργου: «Μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του οδικού άξονα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και Κλάδος Λεύκτρο – Σπάρτη». Η διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης είναι 30 χρόνια.

Δείτε το οργανόγραμμα του έργου



Η σύμβαση παραχώρησης κυρώθηκε με το Ν.3559/2007 (ΦΕΚ 102 Α/ 14.5.2007), ενώ η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Κρατική Ενίσχυση ελήφθη στις 31.01.2008.

Το έργο τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, που ενεργεί για λογαριασμό του ελληνικού Δημοσίου.

Επίσημη ανακοίνωση της «Κοινοπραξίας Μορέας»

Η κοινοπραξία που έχει αναλάβει το έργο της κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου, αφού επιβεβαίωσε το δημοσίευμα της zougla.gr και τους αιφνιδιαστικούς ελέγχους του ΣΔΟΕ, έστειλε δελτίο τύπου.

Απαντώντας σε δημοσιεύματα σχετικά με έρευνα του ΣΔΟΕ σε εργοτάξια της «Κοινοπραξίας ΜΟΡΕΑΣ» σας ενημερώνουμε για τα εξής:

1. Το πρωί της Τρίτης κλιμάκια του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (Σ.Δ.Ο.Ε.) πραγματοποίησαν έλεγχο στα φορτηγά αλλά και στα μηχανήματα που εργάζονται στην κατασκευή του έργου.

2. Σε ότι αφορά τα οχήματα και τα μηχανήματα της κοινοπραξίας, δεν διαπιστώθηκε ουδεμία παράβαση ούτε σχετικά με τη νομιμότητά τους, ούτε σε σχέση με το καύσιμο που χρησιμοποιούσαν.

3. Στο χώρο εργάζονται φορτηγά αυτοκίνητα Δημόσιας Χρήσης και μηχανήματα υπεργολάβων, με τους οποίους έχουν υπογραφεί οι νόμιμες συμβάσεις. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, τα όργανα του ΣΔΟΕ φαίνεται ότι διαπίστωσαν παρατυπίες σε τέσσερα φορτηγά, που λειτουργούσαν με υπεργολαβικές συμβάσεις στο Εργο.

4. Επομένως δεν υπάρχει καμία ευθύνη της Κ/Ξ ΜΟΡΕΑΣ

Δεν το βάζουν κάτω στο κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ

Κυκλοφόρησαν την δική τους Εφημερίδα.

Μια εξαιρετική πρωτιά έχει το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ καθώς από σήμερα είναι διαθέσιμη η νέα εφημερίδα τους "Δεν πληρώνω".
Μια εφημερίδα που σαν στόχο της έχει να κάνει όσο το δυνατόν πιο διαδεδομένες τις θέσεις του κινήματος καθώς γράφεται Απο απλούς πολίτες και όχι από επαγγελματίες.
Το πρώτο φύλλο της εφημερίδας είναι ..........

διαθέσιμο για Download στον υπολογιστή σας.
Εμείς να ευχηθούμε καλή αρχή στην νεα αυτή εφημερίδα και καλή συνέχεια. Ότι και να γίνει αυτή η πραγματικά ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΦΩΝΗ που δεν καπελώνεται από συμφέροντα μεγαλοεργολάβων σαν τον Μπόμπολα και άλλα λαμόγια πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει αυτό που ξεκίνησε. Να εκφράζει τον Έλληνα.

Καλή συνέχεια. Εμείς είμαστε μαζί σας.



Ετοιμάζεται σιγά σιγά το κίνημα "Δεν πληρώνω" για την μεγάλη του συγκέντρωση στο Σύνταγμα

Νοητές... μπάρες στην πλατεία Συντάγματος σκοπεύει να σηκώσει σήμερα το κίνημα «Δεν πληρώνω», που κατεβαίνει για πρώτη φορά από τις εθνικές οδούς στο κέντρο της πόλης.

Στις 7 μ.μ., στην πλατεία Συντάγματος, έχει προγραμματίσει την πρώτη του συγκέντρωση στο κέντρο της πρωτεύουσας..

Στο συλλαλητήριο θα συμμετέχουν και κάτοικοι της Κερατέας και του Γραμματικού που αντιδρούν στην κατασκευή του ΧΥΤΑ στην περιοχή τους.

«Η πρωτοβουλία της κυβέρνησης να συμπεριλάβει στον ΚΟΚ διάταξη για την μη πληρωμή διοδίων φόβισε κάποιους οι οποίοι ξεκίνησαν να πληρώνουν ή να χρησιμοποιούν τους παράδρομους. '
Ομως πλέον αυξάνεται ο κόσμος που θέλει να .........

αντιμετωπίσει το ζήτημα στο πλαίσιο ενός ευρύτερου κινήματος. Δεν είναι πια απλά ένας τρόπος για να μην πληρώνεις διόδια», λέει στο «Βήμα on-line» ο ιατρός κ. Λεωνίδας Παπαδόπουλος.

Μάλιστα προκειμένου να ενθαρρύνει την μη πληρωμή διοδίων, παρά το φόβο του προστίμου και της αφαίρεσης πινακίδων, το κίνημα «Δεν πληρώνω» κυκλοφόρησε και… χρηστικό οδηγό με συμβουλές για όσους επιμείνουν να σηκώνουν τις μπάρες.

«Αυτό που πρέπει να ξέρει ο κόσμος είναι ότι πρόστιμο μπορεί να κοπεί μόνο από αστυνομικό και αυτό αν εκείνος βεβαιώσει την παράβαση αυτοπροσώπως. Δεν γίνεται να βεβαιωθεί ούτε ύστερα από καταγγελία ούτε μέσα από τις κάμερες», λέει η δικηγόρος κυρία Αντωνία Λεγάκη, μέλος του «Δεν Πληρώνω».

«Σε κάθε περίπτωση εμείς θέλουμε κάποια στιγμή το ζήτημα να πάρει την δικαστική οδό όπου θα μπορέσουμε να αποδείξουμε ότι η καταβολή των διοδίων είναι παράνομη. Μάλιστα όταν τυπωθεί το ΦΕΚ, σκοπεύουμε να προχωρήσουμε σε μαζικές πράξεις δημόσιας ανυπακοής προκειμένου να αποδείξουμε στα δικαστήρια την νομιμότητα της δράσης μας».

Οι Βουλευτές για τις Αδικαιολόγητες δραστικές περικοπές στις λειτουργικές δαπάνες των Αστυνομικών Υπηρεσιών

Επιστολή προς τους Υπουργούς Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου και Προστασίας του Πολίτη
Χ. Παπουτσή, έστειλαν είκοσι (20) βουλευτές ανάμεσα στους οποίους είναι και η Νάντια Γιαννακοπούλου σχετικά με τις αδικαιολόγητες περικοπές στις λειτουργικές δαπάνες των Αστυνομικών Υπηρεσιών.

Στην επιστολή τους οι ερωτώντες βουλευτές ..........

αναφέρουν ότι το νοικοκύρεμα των οικονομικών του κράτους, εξαιτίας της δεινής κατάστασης στην οποία μας οδήγησε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ανάγκασε το Υπουργείο Οικονομικών, στην κατά τη γνώμη μας, αδικαιολόγητη δραστική περικοπή των λειτουργικών-επιχειρησιακών δαπανών της Ελληνικής Αστυνομίας.

Ο αγώνας για περιστολή της σπατάλης και των υπερβολών, σε καμία περίπτωση, δεν πρέπει να οδηγήσει στην υποβάθμιση της επιχειρησιακής ικανότητας και της αξιοπιστίας των μονάδων της ΕΛ.ΑΣ. με αποτέλεσμα να διογκώνεται η εγκληματικότητα και οι πολίτες να αισθάνονται, όλο και περισσότερο, ανασφαλείς.

Οι περικοπές δαπανών για την συντήρηση των οχημάτων, την επισκευή των ζημιών, την αδυναμία τροφοδοσίας με καύσιμα για την κίνηση των οχημάτων και την θέρμανση των υπηρεσιών και τέλος τις σοβαρές ελλείψεις στην κάλυψη των αναλώσιμων υλικών και ειδών ατομικής προστασίας για μονάδες, όπως η ΔΙ.ΑΣ.,καθιστούν, τόσο τον προγραμματισμό, όσο και την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα της αστυνομίας προβληματική και σε κάθε περίπτωση επηρεάζουν το αξιόμαχο των στελεχών της ΕΛ.ΑΣ.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων και πολλές Ενώσεις Αστυνομικών σε όλη την Ελλάδα διαμαρτύρονται έντονα γιατί ένας μεγάλος αριθμός περιπολικών και μηχανών της ΕΛ.ΑΣ βρίσκονται εκτός κυκλοφορίας λόγω βλαβών και έλλειψης δυνατότητας αποκατάστασης.

Κατόπιν των ανωτέρω ερωτώνται οι κκ. Υπουργοί.

1. Τι μέτρα προτίθενται να λάβουν για να ενισχυθεί η Ελληνική Αστυνομία με τους αναγκαίους πόρους για την κανονική και αξιόμαχη λειτουργία των υπηρεσιών και για την αποκατάσταση της επιχειρησιακής της ετοιμότητας κοντά στους πολίτες;

Οι ερωτώντες βουλευτές,
Νάντια Ι. Γιαννακοπούλου
Δημήτριος Καρύδης
Δαμιανάκης Ευτύχης
Κυριακοπούλου Μαρία
Βλατής Ιωάννης
Οικονόμου Θανάσης
Κατρίνης Μιχάλης
Μανωλάκης Άγγελος
Μοσχόπουλος Σπυρίδων
Αρβανιτίδης Γιώργος
Τσόνογλου Βασιλική
Μίχος Λάμπρος
Μιχελογιαννάκης Γιάννης
Βούρος Γιάννης
Κεφαλίδου Χαρά
Τριανταφυλλόπουλος Ανδρέας
Περλεπέ - Σηφουνάκη Κατερίνα
Οικονόμου Παντελής
Σκραφνάκη Μαρία
Τόλκας Άγγελος

Μαγκριώτης σε Νάντια: «Ούτε η Νομαρχία, ούτε η Περιφέρεια έχουν υποβάλει πρόταση χρηματοδότησης για το Ριζόμυλος - Κορώνη»

Ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μαγκριώτης, στην απάντησή του σε ερώτηση που είχε καταθέσει η βουλευτής ΠΑΣΟΚ κ. Νάντια Γιαννακοπούλου στις 31/01/11, σχετικά με την κατασκευή του οδικού τμήματος «Ριζόμυλος – Κορώνη» στο νομό Μεσσηνίας, ανακοίνωσε ότι μέχρι τις 07/02/11 (ημερομηνία σύνταξης της απάντησης) κανείς από τους δικαιούχους, Νομαρχία και Περιφέρεια, δεν είχε υποβάλει πρόταση χρηματοδότησης για ένταξη και χρηματοδότηση από το ΔΕΠΙΝ για το συγκεκριμένο έργο.

Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Μαγκριώτης στην απάντησή του ........

ενημερώνει ότι η Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή Πελοποννήσου έχει δημοσιοποιήσει δύο σχετικές προσκλήσεις που αφορούν σε εντάξεις νέων έργων στη Θεματική Προτεραιότητα 23 «Περιφερειακές/Τοπικές Οδοί» του Άξονα 2 του ΔΕΠΙΝ – Πελοποννήσου με συνολικό διαθέσιμο προϋπολογισμό 28.500.000 ευρώ.

Συμπληρωματικά, ξεκαθαρίζει ότι στο πλαίσιο της ανωτέρω ισχύουσας πρόσκλησης, η οποία δημοσιοποιήθηκε την 08/06/10 και εξακολουθεί να είναι σε ισχύ, δύναται να καλυφθούν, παρεμβάσεις σε έργα κατασκευής ή/και βελτίωσης επαρχιακού/τοπικού δικτύου, υπό την προϋπόθεση ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις που ορίζονται στη σχετική πρόσκληση (τεχνική ωριμότητα, αδειοδοτήσεις του έργου κτλ.).

Επιπροσθέτως ο κ. Μαγκριώτης ενημερώνει την κ. Γιαννακοπούλου ότι δικαιούχοι στην ανωτέρω πρόσκληση ήταν και οι πρώην Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις Πελοποννήσου, καθώς και μετέπειτα οι Περιφερειακές Ενότητες Πελοποννήσου.

ΣΚΕΠΤΙΚΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Παρά τη συνεχή αναφορά στα οφέλη της οικονομίας μας,από την ανάπτυξη του τουρισμού και τις προσδοκίες μας από τυχόν ενίσχυση της εξωστρέφειας του τουριστικού μας προϊόντος , βλέπουμε πως ουδένα αποτέλεσμα πετύχαμε.
Το αναφέρω αυτό ,διότι οι ιθύνοντες για το σχεδιασμό και την ενίσχυσή του, μερικά απλά αλλά ουσιώδη ζητήματα που απασχολούν τους εν δυνάμει επενδυτές , τα προσπερνούν χωρίς να τα αξιολογούν.

Οι tour operators , που στοχεύουν μία περιοχή και ρισκάρουν, εν μέσω διεθνούς οικονομικής κρίσης μεγάλα χρηματικά ποσά, αντιμετωπίζονται με αδιαφορία και απάθεια από την Ελληνική πολιτεία.
Συνομολογούν συμβάσεις με επιχειρήσεις τουριστικού ...........

ενδιαφέροντος της Χώρας μας και προσεγγίζουν τους τόπους επιλογής τους, κυρίως με πτήσεις charter .
Για να αφιχθεί ένα αεροπλάνο στα Ελληνικά αεροδρόμια οι επενδυτές επιβαρύνονται με μερικούς φόρους που ισχύουν σε όλη την Ευρώπη.

Δυστυχώς η Ελλάδα δεν έχει εναρμονισθεί με την υπόλοιπη Ε.Ε. και στα αεροδρόμιά μας ισχύουν διαφορετικοί airport taxes για αφίξεις από τρίτες χώρες .
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η δυσκολία και η επιφυλακτικότητα των επενδυτών να προσεγγίσουν με την ίδια άνεση τα Ελληνικά αεροδρόμια, με ότι αρνητικό συνεπάγεται για την επισκέψιμότητά μας.

Ελπίζω οι αρμόδιοι , να ενσκήψουν στο ζήτημα και με πρωτοβουλίες που θα πάρουν , να άρουν τις επιφυλάξεις των εν δυνάμει επενδυτών στην Ελλάδα στον τομέα του τουρισμού, αξιολογώντας θετικά τα πολλά οφέλη στην επισκεψιμότητα από την εναρμόνιση με τα άλλα Ευρωπαϊκά αεροδρόμια, σε σχέση με τη μικρή μείωση των εσόδων από τις αφίξεις των αεροσκαφών.

Επίσης οφείλουν να ενεργοποιήσουν την απαλλαγή των τελών προσγείωσης των αεροσκαφών στα περιφερειακά αεροδρόμια , που έληξε το τέλος Δεκεμβρίου 2010.

Αντωνία Μπούζα - Κωνσταντέλου

Οδυσσέας Βουδούρης: Όταν το γελοίο συναγωνίζεται την κακοήθεια

Σε χθεσινή εκπομπή του ALTER "κατηγορήθηκα" ότι προσέλαβα ως συνεργάτη μου… την συνεργάτιδά μου. Και ότι ανάρτησα στην προσωπική μου ιστοσελίδα το προσωπικό μου τηλέφωνο.

"Ομολογώ" λοιπόν ότι όντως προσέλαβα ως συνεργάτη για την πολιτική μου δραστηριότητα άτομο που εμπιστεύομαι και του οποίου γνωρίζω τις ικανότητες από την μέχρι τώρα συνεργασία μας. Επίσης "ομολογώ" ότι ανάρτησα στην ιστοσελίδα μου το τηλέφωνο στο οποίο είναι εύκολο να επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου. Ζητώ ταπεινά "συγνώμη" για αυτά τα δυο "παραπτώματα" και ταυτόχρονα δηλώνω ευθαρσώς ότι θα συνεχίσω να τα πράττω. Διότι προφανώς είναι, όχι μόνο δικαίωμα του καθενός, αλλά και καθήκον του, να επιλέγει όσους κρίνει τους καταλληλότερους, πάντα στο πλαίσιο του νόμιμου.
Επίσης είναι φυσιολογικό να διευκολύνει την ...........

επικοινωνία με όποιον επιθυμεί να επικοινωνήσει μαζί του. Τα περί χρέωσης τηλεφωνημάτων επαγγελματικής χρήσης στο λογαριασμό των πολιτικών μου δραστηριοτήτων είναι προϊόν κακοηθών εικασιών αλλά και γελοιότητες.

Ο καθένας καταλαβαίνει ότι η προσπάθεια δημιουργίας, εκ του μη όντος, αυτού του θέματος αποτελεί μια κακοστημένη υστερόβουλη επίθεση, προφανώς για ανομολόγητους λόγους. Ποιος κινεί τα νήματα αυτής της γελοιότητας, ίσως δεν το μάθουμε ποτέ, ίσως και κάποτε το μάθουμε. Σε κάθε περίπτωση θα ήθελα να τονίσω ότι ο καθένας κρίνεται, μεταξύ άλλων, τόσο από τους φίλους που τον υποστηρίζουν όσο και από αυτούς που τον εχθρεύονται.

Ο κάθε σκεπτόμενος πολίτης θα κρίνει.

ΣΧΟΛΙΟ
Ασφαλώς και κρίνεστε κ. Βουδούρη. Κρίνεστε γι αυτά που κάνατε από την ημέρα που ανέλαβε το ΠΑΣΟΚ την κυβέρνηση, κρίνεστε γι αυτά που ψηφίσατε μέχρι σήμερα και θα κριθείτε και γι αυτά που θα ψηφίσετε μέχρι να προκηρυχθούν Εκλογές....
ΓΙΑ ΟΛΑ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙΤΕ. Και εδώ θα είμαστε να τα θυμίσουμε στον κόσμο την ώρα που πρέπει. Για να αποφύγει κάποιο ατόπημα....

Παράταση έως 31 Μαρτίου για ιατροφαμακευτική κάλυψη από το ΙΚΑ

Μέχρι τις 31 Μαρίου 2011 παρατείνεται η ιατροφαρμακευτική περίθαλψη του ΙΚΑ - ΕΤΑΜ στους ασφαλισμένους του που το αυτοκόλλητο τους έληγε στις 28 Φεβρουαρίου.
Αυτό αναφέρει σχετική ανακοίνωση που εκδόθηκε από το ΙΚΑ στην οποία αναφέρεται ότι η παράταση της θεώρησης δεν θα ισχύει για νοσοκομειακή περίθαλψη ή νοσηλεία στο εξωτερικό κλπ.

Επίσης, για την αποφυγή ταλαιπωρίας ..........

των ασφαλισμένων, διευκρινίζεται ότι δεν απαιτείται θεώρηση του οικογενειακού βιβλιαρίου για τα προστατευόμενα μέλη οικογένειας, εφόσον αυτά είναι είτε σύζυγοι των άμεσα ασφαλισμένων είτε τέκνα, που δεν συμπληρώνουν το 18ο έτος της ηλικίας τους, μέχρι τέλους του τρέχοντος έτους.

Στους έμμεσα ασφαλισμένους (συζύγους, τέκνα κάτω των 18 ετών, κλπ) θα παρέχονται όλες οι Υπηρεσίες Υγείας, με την προσκόμιση του οικογενειακού βιβλιαρίου, αλλά και του βιβλιαρίου του άμεσα ασφαλισμένου.

Πετράν, τράβα λίγο τα γκέμια σε καποια ατίθασα "άλογα" της περιφέρειας. Πάνε να σε εκθέσουν. ΠΡΟΣΕΧΕ.

Μέσα από αυτό το blog έχουμε υποστηρίξει όσο τίποτα τον Πέτρο Τατούλη και την ανεξάρτητη υποψηφιότητα του για την περιφέρεια Πελοποννήσου. Πιστέψαμε στον Πέτρο Τατούλη χωρίς να δούμε το πολιτικό του χρώμα το οποίο ΔΕΝ ΜΑΣ ενδιέφερε και γνωρίζοντας το πόσο ντόμπρος είναι τον στηρίξαμε ανεπιφύλακτα. Και δεν το μετανιώνουμε. Αυτό είναι γνωστό και δεν το κρύψαμε ποτέ. Γιατί ΠΟΤΕ δεν παίξαμε τίποτα πίσω από την πλάτη των αναγνωστών μας.

Σήμερα επισκεπτόμενοι το αγαπημένο μας και το πλέον έγκυρο blog "Diogenis Press" είδαμε πράγματα που δεν μας άρεσαν καθόλου σχετικά με την Περιφερειακό σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Ντίνα Νικολάκου.

Σε δημοσίευση του το blog Διογένης αναφέρει: .......

Ούτε λίγο, ούτε πολύ η κα Νικολάκου εμφανίστηκε χθες βράδυ ως η σταυροφόρος της εξυγίανσης των περιφερειακών ΜΜΕ.

Μετά τις παραινέσεις για το πως πρέπει να κάνουν "σωστά" τη δουλειά τους, πάνω στον ενθουσιασμό της, κάτι της ξέφυγε.

"Θα δείτε σύντομα κάτι πολύ μεγάλο στα περιφερειακά ΜΜΕ" είπε, την ώρα που εμβρόντητη την παρακολουθούσε η Σουκαρά.

Αυτό το "μεγάλο" κα Νικολάκου, να πάμε στο "ΑΡΑΓΜΑ" για να το μάθουμε ;

Κύριε Τατούλη έχετε ενημερωθεί για τα σχέδια της Περιφερειακής σας συμβούλου κ. Ντίνας Νικολάκου; Τι είναι αυτά που λέει στις τηλεοράσεις και διαβάζουμε σε blogs; Θέλει - ονειρεύεται η κ. Νικολάκου να το παίξει ρυθμιστής των ΜΜΕ και των blog; Ας μαζευτεί η κυρία λίγο. Ή μαζέψτε την εσείς. Τραβήξτε της λίγο τα χαλινάρια. Δεν είναι κακό.
Πετράν είσαι ένας ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ άνθρωπος, μάγκας, που ποτέ δεν μάσησε τα λόγια του. Ενας άνθρωπος που δεν κώλωσε να τα χώσει στον τότε πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή λέγοντας του αλήθειες. με το γνωστό αποτέλεσμα της διαγραφής σου. Και πάλι δεν μάσησες.

Αγαπητέ Πέτρο και σε αποκαλούμε με το μικρό σου όνομα γιατί σε θεωρούμε δικό μας άνθρωπο. Κάποιο "άλογο" σου τρέχει πολύ περισσότερο απ ότι αντέχουν τα πόδια του.
Φρόντισε να κρατήσεις τα γκέμια σε αυτά τα ατίθασα άλογα σας γιατί πολύ σύντομα σε βλέπω να σε εκθέτουν ανεπανόρθωτα. Για την Κ. Νικολάκου λέμε και τον ακόλουθο της τον κ. Φλαούνα.....

Καλό θα ήταν να ήξερες ανά πάσα στιγμή τι μαγειρεύει η Ντίνα μας.

ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΟΙ ΘΕΜΑΤΙΚΟΙ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣ

Έκπληξη προκάλεσαν στους τηλεθεατές της εκπομπής στο DRTV οι τοποθετήσεις των θεματικών αντιπεριφερειαρχών Παπαφωτίου και Νικολάκου , σχετικά με τις προτεραιότητες, τα μελλοντικά σχέδια και τις άμεσες πρωτοβουλίες της Περιφέρειας.
Ενώ ο τόπος βουλιάζει στην ύφεση, στην ανεργία και ακόμη τα στοιχειώδη σχετικά με τη λειτουργία του νέου θεσμού δεν έχουν τακτοποιηθεί, οι θεματικοί αντιπεριφερειάρχες, περί άλλων τυρβάζουν.
Σκέπτονται πως θα ελέγξουν ήξ θα εξοντώσπουν όσα ΜΜΕ στην Πελοπόννησο..δεν τους αρέσουν..!

Με όλα αυτά εκτίθεται ανεπανόρθωτα ο ..........

κ.Τατούλης, ο οποίος έχει δείξει δείγματα γραφής και έχει εκφράσει την αγωνία του για το μέλλον του τόπου.
Έχει λάβει πρωτοβουλίες για να αναδείξει την υστέρηση σε καίριους αναπτυξιακούς τομείς και όλοι μας ελπίζαμε , τα άτομα στα οποία έχει αναθέσει αυτόν τον καίριο για την υπάρξή μας τομέα , δηλ. της ανάπτυξης και της εξόδου από την κρίση να έχουν στρέψει την προσοχή τους σε αυτό και μόνο.
Αντιθέτως διεφάνη ότι οι υπεύθυνοι για αυτό το σχεδιασμό, λειτουργούν με τρόπο που δημιουργεί ερωτηματικά.

Το ότι έχουν στρέψει την προσοχή τους στην προσπάθεια φίμωσης και εκφοβισμού στα τοπικά και περιφερειακά ΜΜΕ αντί να σχεδιάζουν και να καταθέτουν προτάσεις που θα αναδείξουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου και θα τα κάνουν ανάπτυξη και πρόοδο , δημιουργεί έντονη ανησυχία και προβληματισμό για τις προθέσεις τους.

Ιδίως όταν η κ.Νικολάκου , επί χρόνια συνεργάτης ιδιωτικού τηλεοπτικού σταθμού ανακοινώνει στην εκπομπή ότι "Θα δείτε σύντομα κάτι πολύ μεγάλο στα περιφερειακά ΜΜΕ" μας ξενίζει και μας προβληματίζει. Και μας εκνευρίζει..!

Ο κ. Τατούλης , είμαστε σίγουροι ότι δεν θα επιτρέψει να δημιουργηθούν παρατράγουδα που θα τον εκθέσουν ανεπανόρθωτα στην περιφέρεια στην οποία διεκδίκησε και έλαβε την εμπιστοσύνη των πολιτών της, επειδή ο κόσμος σε αυτόν είδε κάτι διαφορετικό και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ...!

Από το Diogenis Press

Τι δημοσιογραφικό μαγαζί στήνετε στην Πελοπόννησο κ. Νικολάκου;

Η αντιπεριφερειάρχης κα. Νικολάκου χθές βράδυ μίλησε για κάτι "πολύ μεγάλο" που ετοιμάζεται στα Μέσα Ενημέρωσης της Πελοποννήσου...

Η κα. Νικολάκου έχοντας πλήρη γνώση των όσων αφορούν τα άδυτα των τοπικών και περιφερειακών μέσων είναι ξεκάθαρη..

Το ερώτημα είναι τι μπορεί να είναι το τόσο μεγάλο που ετοιμάζει...
η ίδια άρα και η περιφέρεια στον χώρο των μέσων ενημέρωσης;

Αυτός είναι ο ρόλος της;
Εμείς κάνουμε την ερώτησε ξακάθαρα.
Τι ετοιμάζει η περιφέρεια στον χώρο των περιφερειακών ..........

μέσων;

Κα. Νικολάκου στήνετε ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΑΓΑΖΙ;

Για να το ελέγχετε ;

Τι είστε εσείς που ΘΑ ΕΞΥΓΙΑΝΕΤΕ τα μέσα ενημέρωσης της Πελοποννήσου;

Ποιός σας το ζήτησε;

Και αυτός είναι τελικά ο ρόλος σας;

Είναι γνωστό οτι είστε η αντιπεριφερειάρχης που έχετε και την εποπτεία των μέσων ενημέρωσης....

Ποιός είναι ο στόχος σας να φτιάξετε ένα περιφερειακό μηχανισμό μέσων που θα σας στηρίζει;

Τι δουλειά έχετε εσείς που είστε κρινόμενη λόγω του ρόλου σας να εμπλέκεστε σε διεργασίες των μέσων ενημέρωσης;

ΘΕΛΕΤΕ ΑΛΗΘΕΙΑ κύριοι ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΛΙΑ;

Μην ξεχνάτε όπως λέει ο κ. Τατούλης οτι είστε ΔΟΤΟΙ στην θέση αυτή..
Μην το ξεχνάτε....!

Από το Diogenis Press

Αναστέλλεται από σήμερα η πίστωση για φάρμακα

Από την τσέπη τους θα πληρώνουν από σήμερα τα φάρμακά τους οι ασφαλισμένοι του Δημοσίου (ΟΠΑΔ), εξαιτίας των χρεών του Ταμείου -υπερβαίνουν τα 300 εκατ. ευρώ- προς τους φαρμακοποιούς.

Παρά τις προσπάθειες των υπουργείων Υγείας και Εργασίας, καθώς και του ΟΠΑΔ, για επίλυση του θέματος των πολύμηνων καθυστερήσεων στην εξόφληση των λογαριασμών των φαρμακείων, δεν κατέστη δυνατό να βρεθεί άμεση λύση.

Ο λόγος, σύμφωνα με τον Πανελλήνιο .............

Φαρμακευτικό Σύλλογο (ΠΦΣ), «εντοπίζεται στην απίστευτη γραφειοκρατία και τις αντιστάσεις μέρους των στελεχών του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους».

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του ΠΦΣ, «κατόπιν αυτού είμαστε υποχρεωμένοι να καλέσουμε τους Φαρμακευτικούς Συλλόγους της χώρας να προχωρήσουν σε αναστολή της επί πιστώσει χορήγησης φαρμάκων στους ασφαλισμένους του ΟΠΑΔ από 1ης Μαρτίου».

Η αναστολή της πίστωσης θα επεκταθεί και για όσα ταμεία έχουν καθυστερήσει την εξόφληση των συνταγών για διάστημα μεγαλύτερο των έξι μηνών. Καταλήγοντας, οι φαρμακοποιοί καλούν το υπουργείο Οικονομικών να αναλάβει τις ευθύνες του και να αποπληρώσει τις οφειλές του ελληνικού Δημοσίου προς τους φαρμακοποιούς.

Κόκκινο πανί οι συγχωνεύσεις των σχολείων

Ανεβαίνει το θερμόμετρο των αντιδράσεων στις τοπικές κοινωνίες λόγω του κυβερνητικού σχεδίου για συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων. Χθες, σε σχετική ημερίδα του υπ. Παιδείας υπήρξαν δήμαρχοι που δήλωσαν ότι «δεν θα δεχθούμε καμία συγχώνευση σχολείου», ενώ οι αντιδράσεις μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών είναι πολύμορφες.

Ενδεικτικά, χθες απείχαν από τα μαθήματά τους οι μαθητές γυμνασίων και λυκείων σε περιοχές της Θεσσαλονίκης (Αγιο Αθανάσιο, Βαθύλακκο, Γέφυρα, Κουφάλια, Χαλκηδόνα).
Επίσης, χθες, στο δημοτικό συμβούλιο του ..........

Δήμου Αθηναίων οι αριστερές παρατάξεις ζήτησαν να μη γίνει δεκτή η κατάργηση 21 σχολείων.

Για σήμερα, γονείς και εκπαιδευτικοί θα πραγματοποιήσουν (στις 12.00) συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Δημαρχείο Ελληνικού-Αργυρούπολης. Επίσης, έχουν καταγραφεί σποραδικές καταλήψεις σχολείων από μαθητές και παραστάσεις διαμαρτυρίας γονέων κατά τη διάρκεια συνεδριάσεων δημοτικών συμβουλίων. Πάντως, πηγές του υπ. Παιδείας, μιλώντας χθες στην «Κ», ζήτησαν οι όποιες αντιδράσεις να μην υποκινούνται με κομματικά ή τοπικιστικά κριτήρια.

Ειδικότερα, στην ημερίδα συμμετείχαν περί τους 250 δημάρχους. Η έναρξή της ήταν επεισοδιακή καθώς μικρή ομάδα καθηγητών από τον χώρο της Αριστεράς διέκοψε την ομιλία της υπουργού κ. Αννας Διαμαντοπούλου με συνθήματα κατά του Μνημονίου και των συγχωνεύσεων. Το επεισόδιο έληξε γρήγορα διότι πολλοί δήμαρχοι αποδοκίμασαν τους καθηγητές. «Να γυρίσετε στα μαθήματά σας» ήταν μία από τις οργισμένες απαντήσεις προς τους εκπαιδευτικούς. «Είναι δυνατό να λειτουργούν, για παράδειγμα, τρία γυμνάσια σε ακτίνα 20 χιλιομέτρων, με μέσο όρο 18 μαθητές το καθένα; Είναι δυνατό να στεγάζονται σε διπλοβάρδια δύο σχολεία, με λιγότερους από 100 μαθητές το καθένα; Είναι δυνατόν να έχουν ιδρυθεί ειδικά σχολεία στα χαρτιά και να μη λειτουργούν στην πράξη; Γι’ αυτά δεν φταίει το ΔΝΤ. Και δεν χρειαζόμαστε κανέναν να μας πει πώς να οργανώσουμε την ελληνική εκπαίδευση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, γνωρίζοντας ότι έχουμε ουσιαστικά και οικονομικά προβλήματα. Εμείς οι ίδιοι θα πούμε πώς τα χρήματα του Ελληνα φορολογούμενου θα πιάνουν τόπο. Είναι δυνατόν να αποφασίζουν δήμαρχοι, συνδικαλιστές ή γονείς να κλείσουν σχολεία για να διαμαρτυρηθούν; Είναι δυνατόν ως κοινωνία να αποδεχόμαστε λογικές, που βάζουν τη μάθηση των παιδιών ως στοιχείο εκβιασμού;» ήταν η απάντηση της υπουργού, η οποία πρόσθεσε ότι για τη μεταφορά των μαθητών το 2004 δόθηκαν 105 εκατ. ευρώ και το 2009 260 εκατ. ευρώ. «Υπάρχουν νομοί, όπου είχαμε ετησίως αύξηση των κονδυλίων από 30% έως 60%», τόνισε.

Η αρμόδια υφυπουργός κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου ανέφερε ότι το όριο μαθητών ανά τμήμα θα παραμείνει στους 25 στην πρωτοβάθμια και τους 30 στη δευτεροβάθμια, ενώ, πρόσθεσε στην «Κ», ότι μόνο 7 από τις 13 Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης έστειλαν τις προτάσεις τους για συνενώσεις σχολείων.

Από την πλευρά τους, ορισμένοι δήμαρχοι ζήτησαν να ληφθούν υπόψη ποιοτικά κριτήρια για τις συνενώσεις, ενώ άλλοι ήταν κάθετα αρνητικοί, επικαλούμενοι την επιβάρυνση των μαθητών λόγω της μετακίνησής τους σε πιο μακρινό σχολείο και τον κίνδυνο ερήμωσης μικρών χωριών. Τέλος, διαμαρτυρήθηκαν στον υφυπουργό Εσωτερικών κ. Γεώργιο Ντόλιο για έλλειψη καλής οργάνωσης σε σχέση με τη μετάβαση στο νέο καθεστώς λειτουργίας σχολικών επιτροπών και χρηματοδότησης της μεταφοράς των μαθητών.

Σκανδαλίδης: «Ράμπο στην αγορά των αγροτικών προϊόντων»

Μετά τους «Ράμπο» της Οικονομικής Αστυνομίας, έρχονται και οι «Ράμπο» του ΥΠΑΑΤ.

Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Κωστας Σκανδαλίδης εξήγγειλε τη Δευτέρα την ίδρυση υπηρεσίας έλεγχου του εμπορίου των αγροτικών προϊόντων.

Όπως είπε, ο θεσμός των "Ράμπο της .........

αγοράς αγροτικών προϊόντων", που θα δρουν σε συνεργασία με τους υπάλληλους των εφοριών, θα περιλαμβάνεται σε νομοσχέδιο που αναμένεται να εγκριθεί από το επόμενο υπουργικό συμβούλιο.

ΣΚΑΪ

Νέα έργα για την Πελοπόννησο εντάχθηκαν στο ΕΣΠΑ

Τρία σημαντικά έργα στην Πελοπόννησο εντάχθηκαν στο Ε.Σ.Π.Α με απόφαση του γενικού γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου Τάσου Αποστολόπουλου, μετά και τη θετική αξιολόγηση της Διαχειριστικής Αρχής.

Το πρώτο έργο αφορά την προμήθεια ...........

μαγνητικού τομογράφου στο νοσοκομείο Καλαμάτας, προϋπολογισμού 1.000.000 ευρώ.

Το δεύτερο αφορά το έργο «Εκτέλεση εργασιών συντήρησης τοιχογραφιών Ιερού Ναού Κοιμήσεως Θεοτόκου στην Παλαιά Επισκοπή Τεγέας», ο προϋπολογισμός του οποίου φθάνει τα 230.000 ευρώ, ενώ οι εργασίες που θα πραγματοποιηθούν περιλαμβάνουν τη συντήρηση των τοιχογραφιών του συνόλου του Ναού, που θεωρείται ως ένας από τους σημαντικότερους αρχαιολογικούς χώρους της Αρκαδίας.

Τέλος, το τρίτο έργο είναι η «Προστασία και ανάδειξη του αρχαιολογικού χώρου του Ανακτόρου του Νέστορος», με προϋπολογισμό 400.000 ευρώ. Η εγκεκριμένη μελέτη που θα υλοποιηθεί, περιλαμβάνει τη διαμόρφωση και κατασκευή διαδρομών κίνησης επισκεπτών, ενώ ιδιαίτερη είναι η μέριμνα για την κυκλοφορία των ατόμων με ειδικές ανάγκες.

Stop στις μεταφορές μαθητών από το ΚΤΕΛ Μεσσηνίας

Μετά το ΚΤΕΛ Αρκαδίας που από αύριο το πρωί έχει δηλώσει ότι αναστέλλει την μεταφορά των μαθητών στα σχολεία τους, σήμερα έγινε γνωστό στην Περιφέρεια Πελοποννήσου ότι ακολουθεί τον ίδιο δρόμο και το ΚΤΕΛ Μεσσηνίας.

Το ΚΤΕΛ Μεσσηνίας ειδοποίησε την Περιφέρεια .......

πως αν δεν πληρωθούν τα δεδουλευμένα, έστω κι ένα ποσό έναντι, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στο λειτουργικό τους κόστος, τότε από 8 Μαρτίου προχωρούν σε αναστολή της μεταφοράς μαθητών.

Μεσσηνιακές εφημερίδες της 1ης Μαρτίου 2011

Κλικ στα πρωτοσέλιδα για μεγάλο μέγεθος.
Τώρα και με τρόπο που δεν θα σας βγάζει pop up παράθυρα διαφημίσεων.