Μετά τα ΒΛΑΧΕΡΝΙΑ, με τρεις ακόμα εκδηλώσεις συμμετέχει ο Σύλλογος Φιλοπροόδων Φιλιατρών στις εκδηλώσεις των ΕΡΑΝΙΩΝ.
Την Τετάρτη 4 Αυγούστου και ώρα 9.30 μ.μ. στην Κεντρική Πλατεία Φιλιατρών θα εμφανιστεί ένα από τα χορευτικά του τμήματα, μαζί με το χορευτικό του Λαογραφικού Ομίλου «Ο ΦΙΛΕΡΗΣ» του Δήμου Μεσσάτιδας Αχαΐας.
Στην εκδήλωση θα υπάρχει ζωντανή μουσική από ένα νεανικό συγκρότημα που απαρτίζεται από μέλη της Φιλαρμονικής του Συλλόγου.
Την Πέμπτη και την Παρασκευή 5 και 6 Αυγούστου, στο χώρο του Πάρκου της Βλαχέρνας, από τις 6.30 ως τις 8.30, θα πραγματοποιηθεί το ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ για παιδιά νηπιαγωγείου και δημοτικού.
Σ` αυτή την εκδήλωση τα παιδιά θα .........
ζωγραφίσουν, θα κάνουν κολάζ, κατασκευές και πλαστελίνη.
Το ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ από παράλειψη δεν έχει συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα των ΕΡΑΝΙΩΝ.
Οι εκδηλώσεις θα κορυφωθούν το Σάββατο 7 Αυγούστου, στις 9.30 μ.μ., στο Πάρκο της Βλαχέρνας με τη ΒΡΑΔΙΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ.
Σ` αυτήν, τα μέλη του Διοικητικού Συλλόγου του Συλλόγου Φιλοπροόδων προσκαλούν τους Φιλιατρινούς στο Πάρκο τους, όπου μπορούν να παρακολουθήσουν συναυλία της Φιλαρμονικής και παράσταση όλων των χορευτικών τμημάτων του Συλλόγου.
Θα υπάρχει ακόμα έκθεση των εργασιών των παιδιών από το ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ, ενώ το νεανικό συγκρότημα από μέλη της Φιλαρμονικής του Συλλόγου θα δώσει κι αυτό μια μικρή συναυλία και θα συνοδεύσει το χορευτικό τμήμα σε κάποιους χορούς.
Μετά το τέλος της εκδήλωσης θα προσφερθούν στους παρευρισκόμενους γλυκά και αναψυκτικά.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010
Την Τρίτη 3 Αυγούστου ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην Μεσσηνιακή εφημερίδα "ΘΑΡΡΟΣ"
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΤΟΥ ΟΡΕΣΤΗ ΝΤΟΥΤΣΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 3 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΣΤΟ «ΘΑΡΡΟΣ»
«Έκανα μήνυση για τοκογλυφία και με .........
έμπλεξαν στη δολοφονία»
Την αθωότητά του μέσα από τις φυλακές Κορυδαλλού συνεχίζει να φωνάζει, με συνέντευξή του στην εφημερίδα «Θάρρος» της Καλαμάτας ο 38χρονος Ορέστης Ντούτσι, ο οποίος πριν λίγες εβδομάδες, καταδικάστηκε από το Μεικτό Ορκωτό Εφετείο Καλαμάτας σε ισόβια κάθειρξη για τη δολοφονία του δικηγόρου Σπύρου Ιωάννου στην Κυπαρισσία.
ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ ΑΥΡΙΟ ΤΡΙΤΗ ΤΗΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΘΑΡΡΟΣ". ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΡΠΑΣΤΗ.
«Έκανα μήνυση για τοκογλυφία και με .........
έμπλεξαν στη δολοφονία»
Την αθωότητά του μέσα από τις φυλακές Κορυδαλλού συνεχίζει να φωνάζει, με συνέντευξή του στην εφημερίδα «Θάρρος» της Καλαμάτας ο 38χρονος Ορέστης Ντούτσι, ο οποίος πριν λίγες εβδομάδες, καταδικάστηκε από το Μεικτό Ορκωτό Εφετείο Καλαμάτας σε ισόβια κάθειρξη για τη δολοφονία του δικηγόρου Σπύρου Ιωάννου στην Κυπαρισσία.
ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ ΑΥΡΙΟ ΤΡΙΤΗ ΤΗΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΘΑΡΡΟΣ". ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΡΠΑΣΤΗ.
Τελευταία προβολή απόψε για την Νήσο
Την τελευταία της προβολή θα κάνει σήμερα στις 21:45 ακριβώς η Ελληνική κωμωδία "ΝΗΣΟΣ" που προβάλλεται στο θερινό cinema Φιλιατρών στο αίθριο του δημαρχείου της πόλης.
Πληροφορίες για την ταινία και trailer θα βρείτε πατώντας εδώ
Πληροφορίες για την ταινία και trailer θα βρείτε πατώντας εδώ
Ερωτηση Μπρεδήμα για την άρση των οικοδομικών αδειών
Ερώτηση στον Νομάρχη Μεσσηνίας Δημήτρη Δράκο κατέθεσε ο Νομαρχιακός σύμβουλος της μείζονος μειοψηφίας του Νομαρχιακού Συμβουλίου κύριος Θεόδωρος Μπρεδήμας.
Στην ερώτηση του ο κος Μπρεδήμας κάνει λόγο για την άρση της απαγόρευσης της έκδοσης των οικοδομικών αδειών για τις περιοχές Ασπροχώματος, Βέργας και Μ. Μαντίνειας περιοχής Καλαμάτας.
Αναλυτικά η ερώτηση που κατέθεσε αναφέρει:
Στην ερώτηση του ο κος Μπρεδήμας κάνει λόγο για την άρση της απαγόρευσης της έκδοσης των οικοδομικών αδειών για τις περιοχές Ασπροχώματος, Βέργας και Μ. Μαντίνειας περιοχής Καλαμάτας.
Αναλυτικά η ερώτηση που κατέθεσε αναφέρει:
Προς τον Νομάρχη Μεσσηνίας κ. Δημ. Δράκο
ΕΡΩΤΗΣΗ
του Νομαρχιακού Συμβούλου της μείζονος μειοψηφίας Θεοδώρου Π. Μπρεδήμα, σχετικά με την άρση της απαγόρευσης της έκδοσης των οικοδομικών αδειών για τις περιοχές Ασπροχώματος, Βέργας και Μ. Μαντίνειας περιοχής Καλαμάτας.
(Δια του Προέδρου του Νομαρχιακού Συμβουλίου κ. Χρ. Παναγιωτόπουλου)
κ. Νομάρχη
όπως είναι γνωστόν κάτοικοι των περιοχών Ασπροχώματος, Βέργας και Μ. Μαντίνειας ταλαιπωρούνται εδώ και αρκετά χρόνια (δέκα και πλέον) διότι δεν δύναται να λάβουν οικοδομικές άδειες, διότι δεν έχουν εγκριθεί οι πολεοδομικές μελέτες των περιοχών τους, με αποτέλεσμα να διαμαρτύρονται έντονα διότι σε πολλές περιπτώσεις έχουν πωλήσει άλλα ακίνητα για να οικοδομήσουν στις προαναφερθείσες περιοχές και δεν μπορούν. Έτσι και τα χρήματά τους εξανεμίζονται καθημερινά με την δυσχερή οικονομική κρίση της χώρας και οι τιμές των οικοδομικών υλικών έχουν υπερδιπλασιασθεί και οι συμπολίτες μας βρίσκονται σε απόγνωση.
Επειδή το θέμα αυτό είναι μείζονος σημασίας και πέραν του αρμοδίου Δήμου Καλαμάτας το καθήκον της ΝΑΜ επιβάλει όπως συμπαρασταθούμε δι’ αποφάσεώς μας προς τους συμπατριώτες μας οι οποίοι παράλληλα προς τον Δήμο προσφεύγουν και στην ΝΑΜ.
Ήδη στο Δημοτικό Συμβούλιο Καλαμάτας συνεζητήθη το θέμα.
ΡΩΤΑΜΕ τον κ. Νομάρχη
1) Αν προτίθεται να ενημερώσει το Σώμα.
2) Σε ποιες ενέργειες πρόκειται να προβεί για να συμπαρασταθούμε στους κατοίκους των προαναφερθεισών περιοχών κα σε συνεννόηση με τον Δήμο Καλαμάτας να αρθεί η απαγόρευση της έκδοσης των οικοδομικών αδειών, προκειμένου να μπορέσουν να οικοδομήσουν.
Καλαμάτα 30 Ιουλίου 2010-07-29
Ο ΕΡΩΤΩΝ
(Θ. Π. ΜΠΡΕΔΗΜΑΣ)
Εθελοντική αιμοδοσία συλλόγου κυνηγών Κυπαρισσίας
Ευχαριστήρια επιστολή για τους γιατρούς του νοσοκομείου Κυπαρισσίας
23 Ιουλίου 2010
Προς τον κο Διοικητή Νοσοκομείου Κυπαρισσίας
Τον εξαίρετο άνθρωπο και άριστο επιστήμονα ιατρό παθολογικής κλινικής του Νοσοκομείου Κυπαρισσίας Σαρμαντζή Δημήτριο.
Για την βοήθεια που προσέφερε στην ασθενούσα μητέρα μας Μιχαλοπούλου Αναστασία κατά την πολυήμερη παραμονή της στο Νοσοκομείο τιμώντας τον όρκο του Ιπποκράτη.
Θερμά ευχαριστούμε. Του ευχόμαστε .........
υγεία και μακροημέρευση για να συνεχίσει με όλες του τις δυνάμεις την αποστολή του που είναι και η ανακούφιση του ανθρώπινου πόνου.
Τα παιδιά της
Κων/νος
Ιωάννα
Παναγιώτης
Θεοδώρα
Προς τον κο Διοικητή Νοσοκομείου Κυπαρισσίας
Τον εξαίρετο άνθρωπο και άριστο επιστήμονα ιατρό παθολογικής κλινικής του Νοσοκομείου Κυπαρισσίας Σαρμαντζή Δημήτριο.
Για την βοήθεια που προσέφερε στην ασθενούσα μητέρα μας Μιχαλοπούλου Αναστασία κατά την πολυήμερη παραμονή της στο Νοσοκομείο τιμώντας τον όρκο του Ιπποκράτη.
Θερμά ευχαριστούμε. Του ευχόμαστε .........
υγεία και μακροημέρευση για να συνεχίσει με όλες του τις δυνάμεις την αποστολή του που είναι και η ανακούφιση του ανθρώπινου πόνου.
Τα παιδιά της
Κων/νος
Ιωάννα
Παναγιώτης
Θεοδώρα
Τι θα αλλάξει για τα κλειστά επαγγέλματα
Αντιδράσεις έχει προκαλέσει η κυβερνητική πρόθεση να ξεκλειδώσει και άλλα κλειστά επαγγέλματα με νομοσχέδιο το οποίο αναμένεται να ψηφιστεί ως το τέλος του χρόνου.
Φαρμακοποιοί, πολιτικοί μηχανικοί, δικηγόροι και συμβολαιογράφοι δηλώνουν την αντίθεσή τους- άλλοτε έντονα και άλλοτε ήπια- σε μια τέτοια εξέλιξη, καθώς όπως τονίζουν θίγονται τα επαγγελματικά τους δικαιώματα.
Ωστόσο, αυτό που τονίζουν οι ...........
επαγγελματίες των κλειστών επαγγελμάτων είναι ότι περιμένουν το τελικό κείμενο του νομοσχεδίου προκειμένου να δουν πού θα μπει... μαχαίρι σε ό,τι αφορά τα έως σήμερα κεκτημένα δικαιώματά τους.
Στην τελευταία τριμηνιαία έκθεση του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ) για το 2010 επισημαίνεται πως οι κατώτατες τιμές, τα καθορισμένα από τον νόμο ποσοστά κέρδους, ακόμη και οι περιορισμοί σε άδειες που εκδίδει ο δημόσιος τομέας για πολλές επαγγελματικές δραστηριότητες δεν επιτρέπουν τη μεγιστοποίηση του ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων. Παράλληλα, όμως, αυξάνουν το κόστος στην παροχή ορισμένων υπηρεσιών, με αποτέλεσμα οι σχετικές τιμές να διατηρούνται σε υψηλά επίπεδα.
«Ποιον θα εξυπηρετήσει αν στα 9.000 φαρμακεία προστεθούν άλλα 3.000; Τους πελάτες; Δεν νομίζουμε. Στο ήδη υπερκορεσμένο επάγγελμα, θα εισέλθουν κι άλλοι. Για ποιον ανταγωνισμό μιλάμε;», λέει από την πλευρά της μεγάλη μερίδα φαρμακοποιών. Σε ό,τι αφορά το κλειστό επάγγελμα των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης, σύμφωνα με μελέτη του ΙΟΒΕ και του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), η οποία πραγματοποιήθηκε το 2007, προέκυψε πως το σημερινό θεσμικό πλαίσιο λειτουργεί ανασταλτικά στην ανάπτυξη του κλάδου.
Πιο συγκεκριμένα, η σταδιακή και πλήρης απελευθέρωση της αγοράς των μεταφορών θα μπορούσε να οδηγήσει σε ενίσχυση του αριθμού των επιχειρήσεων στον κλάδο και της απασχόλησης αλλά και στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Οπως σημειώνεται, η Ελλάδα αποτελεί το μοναδικό κράτος- μέλος της Ε.Ε. των «15» που διατηρεί ιδιαίτερα αυστηρά εμπόδια εισόδου στο επάγγελμα του μεταφορέα. Μάλιστα, από τη μελέτη προκύπτει πως αν «ανοίξει» το επάγγελμα, το λειτουργικό κόστος των επιχειρήσεων θα μειωθεί 2,5%- 4,5% ετησίως, ενώ ενθαρρυντικό είναι πως θα μειωθεί και η μέση ηλικία του στόλου των φορτηγών δημόσιας χρήσης.
Το όφελος για την οικονομία, πάντως- σύμφωνα με τα παραδείγματα της Γαλλίας, των ΗΠΑ αλλά και του Μεξικού- εκτιμάται μεταξύ 700 εκατ. ευρώ και 1,5 δισ. ευρώ.
«Ο ανταγωνισμός ωθεί σε παραβατικότητα»
ΠΑΡΕΛΘΟΝ για τους συμβολαιογράφους θα αποτελούν σε λίγους μήνες οι περιορισμοί στην ελάχιστη αμοιβή τους.
Με σκοπό τη μείωση των τιμών και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας μεταξύ αυτών των επαγγελματιών από ένα συγκεκριμένο ποσό και πάνω, που μένει να οριστεί από τον νόμο για τα κλειστά επαγγέλματα, η προβλεπόμενη αμοιβή θα είναι κλιμακωτά μειούμενη ή και ελεύθερη. «Σύμφωνα με τις μελέτες, ο αυξανόμενος ανταγωνισμός στις χώρες όπου δεν υφίσταται ο συμβολαιογραφικός θεσμός ή έχει απελευθερωθεί το επάγγελμα του συμβολαιογράφου (π.χ., Ολλανδία) ωθεί σε παραβατικότητα, ενώ αντίθετα στην Ελλάδα των πολλών προβλημάτων (γραφειοκρατία, οικονομικά προβλήματα κ.λπ.) το ποσοστό των συμβολαίων που οδηγούνται στα δικαστήρια είναι ελάχιστα και έτσι ελάχιστο είναι και το οικονομικό κόστος των συναλλαγών σε σχέση με τους δικαστικούς αγώνες», επισημαίνει ο ταμίας του Συμβολαιογραφικού Συλλόγου Αθηνών Γιώργος Ρούσκας για το επικείμενο... ξεκλείδωμα των κλειστών επαγγελμάτων.
«Πολύ χαμηλή»
Επιπλέον, η χώρα μας διεκδικεί και μία ακόμη πρωτιά στο πεδίο των συμβολαιογράφων.
Οπως προκύπτει από επίσημα συγκριτικά στοιχεία, στην Ελλάδα, σε σχέση με τον αριθμό κατοίκων, ο αριθμός των συμβολαιογράφων είναι από διπλάσιος έως και δεκαπλάσιος από τις λοιπές χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης. «Σε όλες της χώρες της Ευρώπης, εκτός της Ολλανδίας, οι συμβολαιογράφοι έχουν συγκεκριμένες αμοιβές και ορισμένο αριθμό. Στην Ελλάδα για το 70% των συντασσόμενων πράξεων (πληρεξούσια, διαθήκες, αποδοχές κληρονομιάς κ.λπ.) η αμοιβή του συμβολαιογράφου είναι πάγια και πολύ χαμηλή, κατώτερη του κόστους» τονίζει ο κ. Ρούσκας.
Πρόβλημα φαίνεται ότι αποτελεί και η ενδεχόμενη άρση του γεωγραφικού περιορισμού των συμβολαιογράφων, καθώς σε αυτή την περίπτωση οι απομακρυσμένες περιοχές και πολλά νησιά ενδεχομένως να μείνουν χωρίς συμβολαιογράφους.
Από ΤΑ ΝΕΑ
Φαρμακοποιοί, πολιτικοί μηχανικοί, δικηγόροι και συμβολαιογράφοι δηλώνουν την αντίθεσή τους- άλλοτε έντονα και άλλοτε ήπια- σε μια τέτοια εξέλιξη, καθώς όπως τονίζουν θίγονται τα επαγγελματικά τους δικαιώματα.
Ωστόσο, αυτό που τονίζουν οι ...........
επαγγελματίες των κλειστών επαγγελμάτων είναι ότι περιμένουν το τελικό κείμενο του νομοσχεδίου προκειμένου να δουν πού θα μπει... μαχαίρι σε ό,τι αφορά τα έως σήμερα κεκτημένα δικαιώματά τους.
Στην τελευταία τριμηνιαία έκθεση του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ) για το 2010 επισημαίνεται πως οι κατώτατες τιμές, τα καθορισμένα από τον νόμο ποσοστά κέρδους, ακόμη και οι περιορισμοί σε άδειες που εκδίδει ο δημόσιος τομέας για πολλές επαγγελματικές δραστηριότητες δεν επιτρέπουν τη μεγιστοποίηση του ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων. Παράλληλα, όμως, αυξάνουν το κόστος στην παροχή ορισμένων υπηρεσιών, με αποτέλεσμα οι σχετικές τιμές να διατηρούνται σε υψηλά επίπεδα.
«Ποιον θα εξυπηρετήσει αν στα 9.000 φαρμακεία προστεθούν άλλα 3.000; Τους πελάτες; Δεν νομίζουμε. Στο ήδη υπερκορεσμένο επάγγελμα, θα εισέλθουν κι άλλοι. Για ποιον ανταγωνισμό μιλάμε;», λέει από την πλευρά της μεγάλη μερίδα φαρμακοποιών. Σε ό,τι αφορά το κλειστό επάγγελμα των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης, σύμφωνα με μελέτη του ΙΟΒΕ και του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), η οποία πραγματοποιήθηκε το 2007, προέκυψε πως το σημερινό θεσμικό πλαίσιο λειτουργεί ανασταλτικά στην ανάπτυξη του κλάδου.
Πιο συγκεκριμένα, η σταδιακή και πλήρης απελευθέρωση της αγοράς των μεταφορών θα μπορούσε να οδηγήσει σε ενίσχυση του αριθμού των επιχειρήσεων στον κλάδο και της απασχόλησης αλλά και στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Οπως σημειώνεται, η Ελλάδα αποτελεί το μοναδικό κράτος- μέλος της Ε.Ε. των «15» που διατηρεί ιδιαίτερα αυστηρά εμπόδια εισόδου στο επάγγελμα του μεταφορέα. Μάλιστα, από τη μελέτη προκύπτει πως αν «ανοίξει» το επάγγελμα, το λειτουργικό κόστος των επιχειρήσεων θα μειωθεί 2,5%- 4,5% ετησίως, ενώ ενθαρρυντικό είναι πως θα μειωθεί και η μέση ηλικία του στόλου των φορτηγών δημόσιας χρήσης.
Το όφελος για την οικονομία, πάντως- σύμφωνα με τα παραδείγματα της Γαλλίας, των ΗΠΑ αλλά και του Μεξικού- εκτιμάται μεταξύ 700 εκατ. ευρώ και 1,5 δισ. ευρώ.
«Ο ανταγωνισμός ωθεί σε παραβατικότητα»
ΠΑΡΕΛΘΟΝ για τους συμβολαιογράφους θα αποτελούν σε λίγους μήνες οι περιορισμοί στην ελάχιστη αμοιβή τους.
Με σκοπό τη μείωση των τιμών και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας μεταξύ αυτών των επαγγελματιών από ένα συγκεκριμένο ποσό και πάνω, που μένει να οριστεί από τον νόμο για τα κλειστά επαγγέλματα, η προβλεπόμενη αμοιβή θα είναι κλιμακωτά μειούμενη ή και ελεύθερη. «Σύμφωνα με τις μελέτες, ο αυξανόμενος ανταγωνισμός στις χώρες όπου δεν υφίσταται ο συμβολαιογραφικός θεσμός ή έχει απελευθερωθεί το επάγγελμα του συμβολαιογράφου (π.χ., Ολλανδία) ωθεί σε παραβατικότητα, ενώ αντίθετα στην Ελλάδα των πολλών προβλημάτων (γραφειοκρατία, οικονομικά προβλήματα κ.λπ.) το ποσοστό των συμβολαίων που οδηγούνται στα δικαστήρια είναι ελάχιστα και έτσι ελάχιστο είναι και το οικονομικό κόστος των συναλλαγών σε σχέση με τους δικαστικούς αγώνες», επισημαίνει ο ταμίας του Συμβολαιογραφικού Συλλόγου Αθηνών Γιώργος Ρούσκας για το επικείμενο... ξεκλείδωμα των κλειστών επαγγελμάτων.
«Πολύ χαμηλή»
Επιπλέον, η χώρα μας διεκδικεί και μία ακόμη πρωτιά στο πεδίο των συμβολαιογράφων.
Οπως προκύπτει από επίσημα συγκριτικά στοιχεία, στην Ελλάδα, σε σχέση με τον αριθμό κατοίκων, ο αριθμός των συμβολαιογράφων είναι από διπλάσιος έως και δεκαπλάσιος από τις λοιπές χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης. «Σε όλες της χώρες της Ευρώπης, εκτός της Ολλανδίας, οι συμβολαιογράφοι έχουν συγκεκριμένες αμοιβές και ορισμένο αριθμό. Στην Ελλάδα για το 70% των συντασσόμενων πράξεων (πληρεξούσια, διαθήκες, αποδοχές κληρονομιάς κ.λπ.) η αμοιβή του συμβολαιογράφου είναι πάγια και πολύ χαμηλή, κατώτερη του κόστους» τονίζει ο κ. Ρούσκας.
Πρόβλημα φαίνεται ότι αποτελεί και η ενδεχόμενη άρση του γεωγραφικού περιορισμού των συμβολαιογράφων, καθώς σε αυτή την περίπτωση οι απομακρυσμένες περιοχές και πολλά νησιά ενδεχομένως να μείνουν χωρίς συμβολαιογράφους.
Από ΤΑ ΝΕΑ
Ολοκληρώθηκε το τριήμερο ταχύρρυθμης εκπαίδευσης μελισσοκομίας στην Κυπαρισσία.
Με μεγάλη η τριήμερη ταχύρρυθμη εκπαίδευση μελισσοκομίας στο Κέντρο «ΔΗΜΗΤΡΑ» Κυπαρισσίας.
Η συμμετοχή των μελισσοκόμων της Τριφυλίας και όχι μόνο, ήταν εντυπωσιακή. Οι βασικοί εκπαιδευτικοί πυλώνες του σεμιναρίου ήταν η βασιλοτροφία , εχθροί και ασθένειες μελισσών και ειδικά η νοζεμίαση ενώ η συζήτηση επεκτάθηκε και σε άλλα επιμέρους αντικείμενα.
Εκπαιδευτής του σεμιναρίου ήταν ο Γεωπόνος-Εντομολόγος Σκαρέας Σπύρος που ανταποκρίθηκε πλήρως στις εκπαιδευτικές απαιτήσεις των μελισσοκόμων. Στους εκπαιδευομένους μοιράστηκαν σχετικές σημειώσεις.
Για την εκπαίδευση χρησιμοποιήθηκαν .........
σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα καθώς και μικροσκόπιο για να μπορούν οι μελισσοκόμοι να κάνουν έγκαιρη διάγνωση της νοζεμίασης.
Κατά την λήξη της εκπαίδευσης ο υπεύθυνος του Κέντρου «ΔΗΜΗΤΡΑ» Κυπαρισσίας κ. Τσουμάνης Γεώργιος, αφού ευχαρίστησε εκπαιδευτή και εκπαιδευομένους έδωσε ραντεβού για την νέα χρονιά με νέες εκπαιδευτικές δράσεις.
Η συμμετοχή των μελισσοκόμων της Τριφυλίας και όχι μόνο, ήταν εντυπωσιακή. Οι βασικοί εκπαιδευτικοί πυλώνες του σεμιναρίου ήταν η βασιλοτροφία , εχθροί και ασθένειες μελισσών και ειδικά η νοζεμίαση ενώ η συζήτηση επεκτάθηκε και σε άλλα επιμέρους αντικείμενα.
Εκπαιδευτής του σεμιναρίου ήταν ο Γεωπόνος-Εντομολόγος Σκαρέας Σπύρος που ανταποκρίθηκε πλήρως στις εκπαιδευτικές απαιτήσεις των μελισσοκόμων. Στους εκπαιδευομένους μοιράστηκαν σχετικές σημειώσεις.
Για την εκπαίδευση χρησιμοποιήθηκαν .........
σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα καθώς και μικροσκόπιο για να μπορούν οι μελισσοκόμοι να κάνουν έγκαιρη διάγνωση της νοζεμίασης.
Κατά την λήξη της εκπαίδευσης ο υπεύθυνος του Κέντρου «ΔΗΜΗΤΡΑ» Κυπαρισσίας κ. Τσουμάνης Γεώργιος, αφού ευχαρίστησε εκπαιδευτή και εκπαιδευομένους έδωσε ραντεβού για την νέα χρονιά με νέες εκπαιδευτικές δράσεις.
Ανεστάλη η απεργία των ιδιοκτητών Φορτηγών Δημοσίας Χρήσεως
Την αναστολή της απεργίας τους αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες φορτηγών Δημόσιας Χρήσης, με οριακή πλειοψηφία, στην πανελλαδική γενική συνέλευση του κλάδου, υπό την προϋπόθεση ότι θα αρθεί η πολιτική επιστράτευση και θα ξεκινήσει διάλογος με την κυβέρνηση.
«Με αίσθημα ευθύνης και λαμβάνοντας υπόψη τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί από την κινητοποίηση πήραμε την απόφαση» δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδικάτου Χερσαίων Μεταφορών Γιώργος Τζωρτζάτος, διαβεβαιώνοντας ότι από τη Δευτέρα οι μεταφορείς θα είναι στο τιμόνι.
Διευκρίνισε δε ότι «σε περίπτωση ........
που το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων αθετήσει τις δεσμεύσεις του ο κλάδος θα αντιδράσει με απεργία που θα αποφασιστεί και θα ανακοινωθεί μετά από γενική πανελλαδική συνέλευση».
Προηγήθηκαν έντονες διαβουλεύσεις από το Σάββατο το απόγευμα, καθώς από τις παραγωγικές και επιχειρηματικές τάξεις διατυπώθηκε η πρόταση να ανασταλεί η απεργία και η κυβέρνηση να άρει την πολιτική επιστράτευση.
Την εν λόγω πρόταση υιοθέτησαν οι απεργοί, ενώ έγινε αργότερα αποδεκτή και από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρη Ρέππα, με την προϋπόθεση ότι θα υπάρξει δέσμευση από την πλευρά των απεργών ότι δεν προσφύγουν σε νέες κινητοποιήσεις όσο θα κρατήσει ο διάλογος για το νομοσχέδιο το οποίο αναμένεται να ψηφιστεί στο τέλος Σεπτεμβρίου.
Ο κ. Ρέππας ξεκαθάρισε ότι ο διάλογος θα αφορά στα φορολογικά και ασφαλιστικά ζητήματα των μεταφορέων, καθώς και στην ένταξή τους στον αναπτυξιακό νόμο.
Τι απαντά η κυβέρνηση
«Είναι σαφές, ότι εφόσον οι μεταφορείς επανέλθουν στα καθήκοντά τους και η αγορά λειτουργεί απολύτως ομαλά, τότε καθίσταται άνευ αντικειμένου η πολιτική επίταξη», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η κυβέρνηση.
Σε ό,τι αφορά το διάλογο υπενθυμίζεται ότι «όπως δήλωσε δημόσια χθες ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων: "θα κάνουμε διάλογο χωρίς να υπάρχει ο κίνδυνος μετά από μια εβδομάδα, 10, 15 ημέρες η ελληνική κοινωνία να βρεθεί και πάλι αιχμάλωτη κάποιων Γενικών Συνελεύσεων που αδιαφορούν για το κοινωνικό σύνολο"».
Στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται ακόμη ότι «χθες και περισσότερο σήμερα η αγορά ομαλοποιείται», ενώ τονίζεται ότι «η αγορά των μεταφορών θα ανοίξει», καθώς και ότι «η μεταρρύθμιση αυτή είναι αναγκαία για την οικονομία και τους πολίτες και γι' αυτό το νομοσχέδιο θα προχωρήσει».
Η κυβέρνηση διαβεβαιώνει ότι «θα παίρνει κάθε πρωτοβουλία για να διασφαλίζει την ομαλή λειτουργία της αγοράς και στη συνέχεια» και διαμηνύει ότι «θα προασπίζεται πάντα με αποφασιστικότητα το δημόσιο συμφέρον».
Να προχωρήσει σε ειλικρινή διάλογο καλεί την κυβέρνηση η ΝΔ
Να «προχωρήσει επιτέλους σε ένα ειλικρινή διάλογο που στόχο θα έχει αφενός την προστασία του χώρου από τον αθέμιτο ανταγωνισμό και αφετέρου μια στοιχειώδη μέριμνα για εκείνους που συνεισέφεραν στη λειτουργία της αγοράς μέχρι σήμερα» καλεί την κυβέρνηση η ΝΔ.
Ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νέας Δημοκρατίας, Σταύρος Καλαφάτης, επεσήμανε ότι με ευθύνη της κυβέρνησης «τις τελευταίες μέρες η ελληνική κοινωνία πληγώθηκε, η δημόσια εικόνα της χώρας εθίγη».
Τόνισε δε ότι η Νέα Δημοκρατία «θα είναι δυναμικά και με συνέπεια παρούσα προασπίζοντας το δημόσιο συμφέρον, την εθνική οικονομία και τους Έλληνες πολίτες».
ΛΑΟΣ: Προς τι ο διασυρμός της Ελλάδας;
«Από τη στιγμή που κυβέρνηση και ιδιοκτήτες φορτηγών βρήκαν κοινό τόπο επαφής, προς τι ο διασυρμός της Ελλάδας και το πλήγμα στον τουρισμό; Διερωτάται κανείς ποιος θα πληρώσει τις ζημιές που υπέστη ο τουρισμός και γενικότερα η πατρίδα», αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή του ο ΛΑΟΣ και προσθέτει: «Ηθικό δίδαγμα: Πιο προσεκτικές αποφάσεις και προσεκτικότερες μεθοδεύσεις».
Ομαλοποιείται η τροφοδοσία της αγοράς
Πριν από την απόφαση για αναστολή της απεργίας είχε ήδη αρχίσει να ομαλοποιείται σταδιακά η κατάσταση στην αγορά καυσίμων, με την τροφοδοσία όλο το Σαββατοκύριακο να γίνεται από ιδιωτικά αλλά και επιταγμένα βυτιοφόρα. Στην Αττική ικανοποιητικός αριθμός πρατηρίων διαθέτει καύσιμα και εκτιμάται ότι σύντομα η αγορά θα ομαλοποιηθεί. Η κατάσταση εξομαλύνεται και στο νομό Θεσσαλονίκης.
Γεμάτες δεξαμενές έχει το 40% - 50% των πρατηρίων στους περισσότερους νομούς της Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ κανονικά λειτουργούν και οι μεταποιητικές βιομηχανίες ροδάκινου της Ημαθίας, καθώς από χθες το βράδυ ξεκίνησε ο ανεφοδιασμός τους με μαζούτ.
Ομαλή χαρακτηρίζεται η κατάσταση και στη Δυτική Μακεδονία. Στο νομό Κοζάνης πάνω από τα μισά πρατήρια λειτουργούν πλέον κανονικά.
Από Ναυτεμπορική
«Με αίσθημα ευθύνης και λαμβάνοντας υπόψη τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί από την κινητοποίηση πήραμε την απόφαση» δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδικάτου Χερσαίων Μεταφορών Γιώργος Τζωρτζάτος, διαβεβαιώνοντας ότι από τη Δευτέρα οι μεταφορείς θα είναι στο τιμόνι.
Διευκρίνισε δε ότι «σε περίπτωση ........
που το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων αθετήσει τις δεσμεύσεις του ο κλάδος θα αντιδράσει με απεργία που θα αποφασιστεί και θα ανακοινωθεί μετά από γενική πανελλαδική συνέλευση».
Προηγήθηκαν έντονες διαβουλεύσεις από το Σάββατο το απόγευμα, καθώς από τις παραγωγικές και επιχειρηματικές τάξεις διατυπώθηκε η πρόταση να ανασταλεί η απεργία και η κυβέρνηση να άρει την πολιτική επιστράτευση.
Την εν λόγω πρόταση υιοθέτησαν οι απεργοί, ενώ έγινε αργότερα αποδεκτή και από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρη Ρέππα, με την προϋπόθεση ότι θα υπάρξει δέσμευση από την πλευρά των απεργών ότι δεν προσφύγουν σε νέες κινητοποιήσεις όσο θα κρατήσει ο διάλογος για το νομοσχέδιο το οποίο αναμένεται να ψηφιστεί στο τέλος Σεπτεμβρίου.
Ο κ. Ρέππας ξεκαθάρισε ότι ο διάλογος θα αφορά στα φορολογικά και ασφαλιστικά ζητήματα των μεταφορέων, καθώς και στην ένταξή τους στον αναπτυξιακό νόμο.
Τι απαντά η κυβέρνηση
«Είναι σαφές, ότι εφόσον οι μεταφορείς επανέλθουν στα καθήκοντά τους και η αγορά λειτουργεί απολύτως ομαλά, τότε καθίσταται άνευ αντικειμένου η πολιτική επίταξη», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η κυβέρνηση.
Σε ό,τι αφορά το διάλογο υπενθυμίζεται ότι «όπως δήλωσε δημόσια χθες ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων: "θα κάνουμε διάλογο χωρίς να υπάρχει ο κίνδυνος μετά από μια εβδομάδα, 10, 15 ημέρες η ελληνική κοινωνία να βρεθεί και πάλι αιχμάλωτη κάποιων Γενικών Συνελεύσεων που αδιαφορούν για το κοινωνικό σύνολο"».
Στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται ακόμη ότι «χθες και περισσότερο σήμερα η αγορά ομαλοποιείται», ενώ τονίζεται ότι «η αγορά των μεταφορών θα ανοίξει», καθώς και ότι «η μεταρρύθμιση αυτή είναι αναγκαία για την οικονομία και τους πολίτες και γι' αυτό το νομοσχέδιο θα προχωρήσει».
Η κυβέρνηση διαβεβαιώνει ότι «θα παίρνει κάθε πρωτοβουλία για να διασφαλίζει την ομαλή λειτουργία της αγοράς και στη συνέχεια» και διαμηνύει ότι «θα προασπίζεται πάντα με αποφασιστικότητα το δημόσιο συμφέρον».
Να προχωρήσει σε ειλικρινή διάλογο καλεί την κυβέρνηση η ΝΔ
Να «προχωρήσει επιτέλους σε ένα ειλικρινή διάλογο που στόχο θα έχει αφενός την προστασία του χώρου από τον αθέμιτο ανταγωνισμό και αφετέρου μια στοιχειώδη μέριμνα για εκείνους που συνεισέφεραν στη λειτουργία της αγοράς μέχρι σήμερα» καλεί την κυβέρνηση η ΝΔ.
Ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νέας Δημοκρατίας, Σταύρος Καλαφάτης, επεσήμανε ότι με ευθύνη της κυβέρνησης «τις τελευταίες μέρες η ελληνική κοινωνία πληγώθηκε, η δημόσια εικόνα της χώρας εθίγη».
Τόνισε δε ότι η Νέα Δημοκρατία «θα είναι δυναμικά και με συνέπεια παρούσα προασπίζοντας το δημόσιο συμφέρον, την εθνική οικονομία και τους Έλληνες πολίτες».
ΛΑΟΣ: Προς τι ο διασυρμός της Ελλάδας;
«Από τη στιγμή που κυβέρνηση και ιδιοκτήτες φορτηγών βρήκαν κοινό τόπο επαφής, προς τι ο διασυρμός της Ελλάδας και το πλήγμα στον τουρισμό; Διερωτάται κανείς ποιος θα πληρώσει τις ζημιές που υπέστη ο τουρισμός και γενικότερα η πατρίδα», αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή του ο ΛΑΟΣ και προσθέτει: «Ηθικό δίδαγμα: Πιο προσεκτικές αποφάσεις και προσεκτικότερες μεθοδεύσεις».
Ομαλοποιείται η τροφοδοσία της αγοράς
Πριν από την απόφαση για αναστολή της απεργίας είχε ήδη αρχίσει να ομαλοποιείται σταδιακά η κατάσταση στην αγορά καυσίμων, με την τροφοδοσία όλο το Σαββατοκύριακο να γίνεται από ιδιωτικά αλλά και επιταγμένα βυτιοφόρα. Στην Αττική ικανοποιητικός αριθμός πρατηρίων διαθέτει καύσιμα και εκτιμάται ότι σύντομα η αγορά θα ομαλοποιηθεί. Η κατάσταση εξομαλύνεται και στο νομό Θεσσαλονίκης.
Γεμάτες δεξαμενές έχει το 40% - 50% των πρατηρίων στους περισσότερους νομούς της Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ κανονικά λειτουργούν και οι μεταποιητικές βιομηχανίες ροδάκινου της Ημαθίας, καθώς από χθες το βράδυ ξεκίνησε ο ανεφοδιασμός τους με μαζούτ.
Ομαλή χαρακτηρίζεται η κατάσταση και στη Δυτική Μακεδονία. Στο νομό Κοζάνης πάνω από τα μισά πρατήρια λειτουργούν πλέον κανονικά.
Από Ναυτεμπορική
Μεσσηνιακές εφημερίδες της 2ας Αυγούστου 2010
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)