Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Απάντηση στην άστοχη δήλωση του προέδρου του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας κ. Γιώργου Καραμπάτου σχετικά με το πανηγύρι της Υπαπαντής.

Από το Ενιαίο συνδικάτο Μικροπωλητών Ελλάδος.

To Ενιαίο Συνδικάτο Σωματείων Υπαιθρίων πωλητών Ελλάδος, δευτεροβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο στο υπαίθριο εμπόριο, έχοντας γνώση των δηλώσεων του προέδρου του Επιμελητηρίου Καλαμάτας, για άλλη μια φορά θέτει επί τάπητος και προς γνώση όλων των υγιών κοινωνικών στρωμάτων της Μεσσηνίας, τα κάτωθι: ............

~Μπορεί κάποιος εκπρόσωπός τους, ο οποίος χρίζει προεδρικής θέσης να ασχολείται με το εάν τα εσώρουχα τα οποία ονομάζονται κατά το δοκούν "στριγκ" είναι κατασκευής ασιατικής χώρας(Κινέζικα) και εάν ο καβάλος αυτών κατασκευάστηκε με ελληνικό βαμβάκι ή με βαμβάκι από το Ουζμπεκιστάν;

~Μπορεί κάποιος εκπρόσωπός τους να ομιλεί για θρησκευτικές και πολιτιστικές παραδόσεις χωρίς να έχει προσφέρει ούτε ένα ευρώ ο σύλλογος που εκπροσωπεί στους σεισμοπαθείς της Καλαμάτας, τους οποίους οι γονείς μας τους έκαναν μέρος της οικογένειάς μας;(αποδεικτικά στοιχεία στην διάθεση όλων).

~ Μπορεί κάποιος εκπρόσωπός τους να μην ασχολείται με την τιμή του ελαιόλαδου στα μεγάλα τραστ!!! λες και οι Μεσσήνιοι πολίτες αδιαφορούν για το προϊόν το οποίο αποτελεί σήμα κατατεθέν τους και μέρος της επιβίωσής τους;

~Μπορεί κάποιος εκπρόσωπός τους να γράφει στα παλαιά του υποδήματα, τις ψησταριές, τα ψιλικατζίδικα, τα εστιατόρια, τα βενζινάδικα της πόλης τα Καλαμάτας είτε ακόμη και τα ξενοδοχεία της περιοχής;

Και βέβαια μπορεί να το πράξει κάποιος ο οποίος είχε στην κατοχή του ξενοδοχείο και το έχασε εν "μια νυκτί" και φυσικά πρέπει να αντιτίθεται σε όλους αυτούς οι οποίοι ζουν και αναπνέουν για το πώς θα αυξήσουν το τζίρο τους το 2ήμερο της Θρησκευτικής Πανήγυρης, η οποία προσελκύει πλήθος κόσμου, μιας και οι ίδιοι δεν είναι μισθωτοί και καρεκλο-κέντητοι, κάποιου Επιμελητηρίου.

Έχοντας πολλά επιχειρήματα θα συνεχίζουμε να ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ στις θέσεις του κ. Καραμπάτου Γιώργου, ο οποίος προσπαθεί εσκεμμένα να αποπροσανατολίσει τόσο τους επαγγελματίες της Καλαμάτας όσο και τους βιοπαλαιστές οι οποίοι είχαν την τύχη να έχουν στη κατοχή τους κάποια ελαιόδεντρα και οι οποίοι μοχθούν για την τιμή μεταπώλησης του ευλογημένου καρπού.

Σε όλους αυτούς τους υγιώς σκεπτόμενους ανακοινώνουμε πως ως Δευτεροβάθμιο Συνδικαλιστικό όργανο, θα στήσουμε τα εμπορεύματά μας στις 01 και 02 Φεβρουαρίου 2011, στο ίδιο σημείο και κατά τη διάρκεια της Πανήγυρης εκτός των εμπορευμάτων τα οποία θα διαθέτουν τα μάλη μας κάτω του κόστους!!!! θα προσφέρεται και φασολάδα με ελιές καλαμών, κόντρα σε αυτούς που συνδικαλιστικά!!!δεν στηρίζουν τα προϊόντα προέλευσης και πιστοποίησης της περιοχής τους.

ΑΘΗΝΑ 17-01-2011
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΥΠΑΙΘΡΙΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

Καταχρηστικοί οκτώ όροι που θέτουν οι τράπεζες Απόφαση του υφυπουργού Εργασίας, Βασίλη Κεγκέρογλου

Οκτώ όρους που θέτουν οι τράπεζες στις συναλλαγές τους με τους καταναλωτές απαγορεύτηκαν ως καταχρηστικοί με απόφαση του υφυπουργού Εργασίας, Βασίλη Κεγκέρογλου.

Οι εν λόγω όροι έχουν κριθεί αμετάκλητα ως καταχρηστικοί από τη Δικαιοσύνη, σε υποθέσεις συλλογικών αγωγών ενώσεων καταναλωτών και η απόφαση του υφυπουργού εκδόθηκε «με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον», όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου.

Η απόφαση έχει εφαρμογή και έναντι ...........

των τραπεζών που δεν ήταν διάδικοι και αφορά όλους τους καταναλωτές, οι οποίοι επωφελούνται από τις διατάξεις της χωρίς να χρειαστεί να υποβληθούν σε καμία διαδικασία ή κόστος.

Με την έκδοσή της, όλα τα πιστωτικά ιδρύματα ή εταιρείες παροχής πιστώσεων οφείλουν άμεσα να απαλείψουν αυτούς τους καταχρηστικούς όρους και να πάψουν να τους χρησιμοποιούν.

Ειδικότερα, με την απόφαση απαγορεύεται η διατύπωση και χρήση των ακόλουθων όρων:

Ο όρος που προβλέπει ότι σε περίπτωση ανάληψης μετρητών από κατάστημα ή ΑΤΜ του ίδιου πιστωτικού ιδρύματος, καταβάλλονται από τον καταναλωτή προμήθεια ή λειτουργικά έξοδα στο πιστωτικό ίδρυμα.

Ο όρος που προβλέπει ότι στην περίπτωση στεγαστικού δανείου που χρησιμοποιείται για κατασκευή ή ανέγερση κατοικίας, το δάνειο κατατίθεται σε δεσμευμένο λογαριασμό του οφειλέτη και ενώ η αποδέσμευση γίνεται σταδιακά, ανάλογα με την πρόοδο των εργασιών, ο δανειολήπτης επιβαρύνεται με τους τόκους του δανείου, από την ημέρα που κατατίθεται το ποσόν στον δεσμευμένο λογαριασμό.

Ο όρος αυτός απαγορεύεται, ανεξάρτητα αν το ποσόν που κατατίθεται στον λογαριασμό του δανειολήπτη εκτοκίζεται με τόκο κατάθεσης.

Ο όρος που προβλέπει ότι επιβάλλονται προμήθεια ή έξοδα για την κατάθεση σε λογαριασμό τρίτου, που είναι πελάτης του πιστωτικού ιδρύματος.

Ο όρος με τον οποίο επιβάλλονται προμήθεια ή έξοδα σε κάθε κίνηση λογαριασμού ταμιευτηρίου ή τρεχούμενου αναφορικά με την ανάληψη ή κατάθεση μετρητών ή επιταγής στα ταμεία των τραπεζών, όταν οι κινήσεις υπερβαίνουν το καθορισμένο από την τράπεζα όριο.

Ο όρος που προβλέπει την επιβολή εξόδων αδράνειας σε καταθετικούς λογαριασμούς, που παραμένουν ακίνητοι για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από αυτό που καθορίζει η τράπεζα.

Ο όρος που προβλέπει ότι οι λογαριασμοί με μέσο μηνιαίο υπόλοιπο μικρότερο από εκείνο που ορίζει η τράπεζα βαρύνονται με έξοδα τήρησης και παρακολούθησης των κινήσεων.

Ο όρος που υποχρεώνει τον καταθέτη να ειδοποιήσει αμέσως την τράπεζα, σε περίπτωση απώλειας του βιβλιαρίου καταθέσεων, και ορίζει ότι η τράπεζα δεν ευθύνεται σε περίπτωση που πραγματοποιήσει πληρωμή σε άλλο πρόσωπο, πριν λάβει την προαναφερόμενη ειδοποίηση.

Ο όρος που περιορίζει την ευθύνη των τραπεζών μόνο για δόλο ή για βαριά αμέλεια υπαλλήλου της, σε περίπτωση μη γνήσιας υπογραφής σε δελτία ή εντολές πληρωμής, αποκλείοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την ευθύνη της για ελαφρά αμέλεια.

Η παραπάνω απόφαση εντάσσεται στο νομικό οπλοστάσιο προστασίας του καταναλωτή και για ενδεχόμενη μη συμμόρφωση με αυτήν προβλέπεται η επιβολή αυστηρών προστίμων.

ΤΑ ΝΕΑ

ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΣ ΝΟΜΟΣ - ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Με τη γνωστή συνταγή των προαποφασισμένων ενεργειών, εξελίσσεται η διαβούλευση για τον αναπτυξιακό νόμο, καθώς δεν φαίνεται να λαμβάνει κανείς σοβαρά υπόψη του, τις παρατηρήσεις του τουριστικού κόσμου.

Στη διαδικασία λοιπόν οριστικοποίησης του σχεδίου νόμου για τον Νέο Αναπτυξιακό Νόμο (Ενίσχυση Ιδιωτικών Επενδύσεων για την Οικονομική Ανάπτυξη, την Επιχειρηματικότητα και την Περιφερειακή Συνοχή), διαπιστώνονται πλήθος σημείων, τα οποία δίνουν αντιαναπτυξιακό χαρακτήρα στο εν λόγω νομοσχέδιο και φυσικά φρενάρουν τους εν δυνάμει επενδυτές.

Σύμφωνα πάντα με το αρχικό σχέδιο, με το νέο Νόμο ...........

στηρίζονται οι ενισχύσεις στις φορολογικές απαλλαγές.
Αυτό όμως δεν συνδέεται με την αναπτυξιακή πορεία που θα έπρεπε να επιδιώκεται μέσω των κινήτρων αυτού του βασικού χρηματοδοτικού εργαλείου.
Οι ενισχύσεις που δίνονται στον τομέα του τουρισμού αφορούν μόνο φορολογικές απαλλαγές οι οποίες όπως μπορεί κανείς εύκολα να αντιληφθεί τις περισσότερες φορές δεν έχουν καν εφαρμογή στις τουριστικές επιχειρήσεις.

Θα πρέπει να διατηρηθεί η ενίσχυση μέσω επιχορήγησης κεφαλαίου, όπως ίσχυε στον προηγούμενο Αναπτυξιακό Νόμο , ο οποίος είχε ξεκάθαρα ενισχύσει τον τουριστικό κλάδο.
Είναι επίσης αναγκαία η ξεκάθαρη τοποθέτηση των επενδυτικών σχεδίων ιδρύσεων και εκσυγχρονισμού ολοκληρωμένης μορφής ξενοδοχειακών μονάδων στις κατηγορίες των επενδυτικών σχεδίων που δύναται να επιδοτηθούν με επιχορήγηση κεφαλαίου.
Με το νέο Αναπτυξιακό Νόμο ο στόχος έπρεπε να είναι, η έτι περαιτέρω αναπτυξιακή προοπτική του τουριστικού τομέα , αλλά δυστυχώς απέναντι στον επιχειρηματικό κόσμο , υπάρχουν ως διαφαίνεται εκ του αποτελέσματος ,ώτα μη ακουόντων .-

ΑΙΣΧΟΣ. Η ΕΡΤ στην ιστοσελίδα της δημοσιεύει ως νέα την προκήρυξη νοσηλευτικού προσωπικού που έγινε ένα χρόνο πριν!!!

Ενα αίσχος πρέπει να πούμε στην ΕΡΤ η οποία σε ιστοσελίδα της έχει δημοσίευση για μια προκήρυξη νοσηλευτικού προσωπικού η οποία ναι μεν ειναι πραγματική αλλά η προκήρυξη αυτή ηταν ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ.

Η Δημοσίευση αυτή που έκανε πολλούς να αρχίσουν να ψάχνονται για την δήθεν νέα προκήρυξη που βγήκε κατα την ΕΡΤ.
Δυστυχώς για την ιστοσελίδα της κρατικής ραδιοτηλεόρασης το δημοσίευμα ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΨΕΥΔΕΣ.

Στην σελίδα της ΕΡΤ online αναφέρεται το εξής:

Προσλήψεις νοσηλευτικού προσωπικού

Στις μονάδες υγείας της Μεσσηνίας θα γίνουν 61 προσλήψεις νοσηλευτικού, παραϊατρικού και άλλου προσωπικού, στο πλαίσιο της προκήρυξης συνολικά 2.987 θέσεων από το ΑΣΕΠ σε πανελλαδικό επίπεδο, για τις ανάγκες των δημόσιων νοσηλευτικών ιδρυμάτων.
Οι θέσεις που προκηρύσσονται για τη Μεσσηνία, αφορούν στα Νοσοκομεία Καλαμάτας και Κυπαρισσίας, στα Κέντρα Υγείας Πύλου και Γαργαλιάνων και στο ΚΑΦΚΑ Φιλιατρών και το πολυδύναμο περιφερειακό ιατρείο Χώρας. Αιτήσεις υποβάλλονται μέχρι και τις 8 Φεβρουαρίου, ενώ τα σχετικά έντυπα διατίθενται από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) και στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ, www.asep.gr.

Σύνταξη είδησης: Βαγγέλης Ποτέας


Δείτε και το σχετικό print Screen από την σελίδα της ΕΡΤ για να μην τυχόν κατεβάσουν την σελίδα και πουν ότι τους συκοφαντούμε.
Το link της είδησης -> http://news.ert.gr/el/topikes-eidiseis/kalamata/56951-proslipseis-nosileytikou-prosopikou

Η εν λόγω προκήρυξη απο τον ΑΣΕΠ -> http://www.asep.gr/asep/site/home/Tabs/Diagonismi/me+seira+proteraiotitas/ASEP/2080.csp

Και το print Screen της είδησης. Κλικ για πλήρες ΜΕΓΕΘΟΣ.

ΑΙΣΧΟΣ ΣΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΕΓΚΥΡΗ ΕΡΤ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΓΩΝΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ.




Επικίνδυνες περιβαλλοντικές συνθήκες στο Δήμο Οιχαλίας Μεσσηνίας

Σοβαρότατο περιβαλλοντικό πρόβλημα αποτελεί για το Δήμο Οιχαλίας της περιοχής μας η λειτουργία των εργοστασίων και ιδίως αυτών, που εκμεταλλεύονται τη βιομάζα (κυρίως από ελαιοπυρήνα) και που εκπέμπουν ένα πυκνό και επικίνδυνο νέφος πάνω από το Μελιγαλά και τα γειτονικά χωριά Σκάλα και Τσουκαλέικα.

Οι κάτοικοι, ούτε ο νεοεκλεγείς δήμαρχος του νέου Καλλικρατικού Δήμου Οιχαλίας δεν ζητούν το κλείσιμο ή την απομάκρυνσή τους.
Αυτό, όμως, που απαιτούν, είναι το αυτονόητο: .......

η Πολιτεία να μεριμνήσει άμεσα, ώστε να λειτουργούν με τις προδιαγραφές και τον σύγχρονο εξοπλισμό, που απαιτεί η βιομηχανική τους δραστηριότητα, ώστε να μην υπάρχουν αρνητικές συνέπειες πρωτίστως για την υγεία των κατοίκων, αλλά και μια έντονη οπτική ρύπανση, που υποβαθμίζει ολόκληρη την περιοχή μας, ως τουριστικό προορισμό.

Η άποψή μας είναι, ότι η Τράπεζα Πειραιώς, που έχει ως δικαιοπάροχος της ΕΤΒΑ, το προνόμιο της εκμετάλλευσης των ΒΙ.ΠΕ. και επομένως και αυτής του Μελιγαλά, θα όφειλε να μεριμνά αφ’ εαυτής για την εκ των προτέρων εξασφάλιση των αναγκαίων περιβαλλοντικών όρων, αναλαμβάνοντας, όπου υπάρχει πρόβλημα, και το αναγκαίο κόστος, εάν οι βιομηχανίες αδυνατούν λόγω υψηλού επενδυτικού κόστους να το αναλάβουν στην πράξη.

Πολύ δε περισσότερο, η Πολιτεία θα όφειλε να παρεμβαίνει, σε τέτοιες περιπτώσεις προφανούς ρύπανσης του αέρα από εκπομπές, και μάλιστα να παρεμβαίνει με τρόπο όχι τυπικό (π.χ. για να διαπιστώσει αν έχουν τηρηθεί οι τυπικές διαδικασίες για την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων), αλλά ουσιαστικά, ασκώντας πολιτικές μέσω του Αναπτυξιακού Νόμου και υποχρεώνοντας την ΒΙ.ΠΕ. ΕΤΒΑ ΑΕ να αναλάβει τις υποχρεώσεις της, προκειμένου να εξασφαλισθούν συνθήκες υγιεινής διαβίωσης για τους κατοίκους των γειτονικών οικισμών και ταυτόχρονα την συνέχιση -για ευνόητους λόγους- λειτουργίας των μονάδων επεξεργασίας των υπολοίπων των ελαιοτριβείων την ελαιοκομική περίοδο.

Για τους παραπάνω λόγους, σας καλούμε να λάβετε άμεσα μέτρα, ώστε να παύσει η διακινδύνευση της υγείας των κατοίκων και η ναρκοθέτηση του μέλλοντος της όλης περιοχής.

Με εκτίμηση,

Γεώργιος Καραμπάτος
Πρόεδρος Επιμελητηρίου Μεσσηνίας

Η Ελλάδα δεν ανήκει στην Ευρώπη; ΜΟΝΟ οι Έλληνες πληρώνουν τόσα πολλά διόδια.

Εδώ και δεκαετίες όλοι μας πληρώνουμε διόδια και τέλη κυκλοφορίας στο κράτος για να φτιαχτούν υποτίθεται οι αυτοκινητόδρομοι, παρόλα αυτά το κράτος τελικά τους παραχωρεί σε ιδιώτες και εμείς κάπου στη μέση να πληρώνουμε τελικά και τους δύο.
Η Ελλάδα δεν ανήκει στην Ευρώπη;

Το Newsday έψαξε και βρήκε τι ισχύει στην Ευρώπη σχετικά με το ζήτημα των διοδίων και σας παρουσιάζει όλο το ρεπορτάζ.

Στην Ευρώπη των 27 διόδια στους ...........

αυτοκινητοδρόμους δεν πληρώνουν οι οδηγοί Ι.Χ. στη Γερµανία, στο Λουξεµβούργο, στη Φινλανδία και την Κύπρο.

Από την άλλη πλευρά στην Αυστρία και την Τσεχία οι οδηγοί προπληρώνουν µε ειδικό σήµα που κοστίζει περίπου 30 ευρώ και ο οδηγός κολλάει στο παρµπρίζ του αυτοκινήτου του. Το ειδικό αυτό σήμα δίνει στον οδηγό το ελεύθερο να κυκλοφορεί όλον τον χρόνο. Σε περίπτωση που τη χώρα επισκέπτονται τουρίστες υπάρχει σχεδιασμός για ειδικά σήματα μικρότερης χρονικής διάρκειας από 1 εβδομάδα μέχρι και 10 μέρες, και φυσικά με πολύ χαμηλότερο κόστος.

Την ώρα που αυτά ισχύουν σε Αυστρία και Τσεχία, σε χώρες όπως, η Αγγλία, η Σουηδία, η Λετονία και η Λιθουανία οι οδηγοί πληρώνουν µόνο σε σήραγγες και γέφυρες. Επίσης στο Λονδίνο οι οδηγοί πληρώνουν διόδια 10 λίρες για να µπουν στον δακτύλιο, ενώ στη Στοκχόλµη για να µπουν στην πόλη οι οδηγοί πληρώνουν 20 κορόνες.

Εκτός από την χώρα μας διόδια σε αυτοκινητοδρόμους ισχύουν στην Πορτογαλία, την Ισπανία, την Ιταλία, τη Γαλλία, την Ιρλανδία και την Πολωνία.

Ακούστε τι είπε στο Newsday για το θέμα ο κ. Βασίλης Χαλκιάς "Πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων & Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικές Διαδρομές".




Στις 15 Οκτωβρίου του 2010, λίγες εβδομάδες πριν ξεσπάσει η «θύελλα των διοδίων» στη χώρα μας, οι υπουργοί Μεταφορών των χωρών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης συμφώνησαν -στο πλαίσιο της συνόδου που διεξήχθη στο Λουξεμβούργο- για τη νέα ευρωπαϊκή οδηγία σχετικά με την αναθεώρηση της χρέωσης των οχημάτων στις οδικές μεταφορές και μετακινήσεις (Eurovignette).

Κεντρική ιδέα της νέας οδηγίας ήταν η ευνοϊκή ρύθμιση της χρέωσης για τους οδηγούς «φιλικών» προς το περιβάλλον οχημάτων, ενώ ειδική μνεία έγινε σε εκείνη τη σύνοδο στην εκπτωτική πολιτική των διοδίων στη Νορβηγία, η οποία μέχρι και σήμερα δεν έχει αποδεχτεί το νέο πλαίσιο χρεώσεων και εξακολουθεί να επιτρέπει μεγαλύτερες ποσοστιαίες εκπτώσεις από εκείνες που προβλέπονται από την ευρωπαϊκή οδηγία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ευρωπαϊκή οδηγία (Eurovignette) δίνει το δικαίωμα στις κατά τόπους οδικές Αρχές να εφαρμόσουν πολιτικές που να εξαιρούν απομονωμένες ή οικονομικά ασθενείς περιοχές από το να υποχρεώνουν τους χρήστες του οδικού δικτύου να πληρώνουν διόδια ή να χρεώνονται εμμέσως για την ανάπτυξη του δικτύου.

Ακούστε τις απόψεις που εξέφρασε στο Newsday για το ζήτημα, ο Πολιτικός Μηχανικός κ. Χρήστος Παναγής μέλος της "Συντονιστικής Επιτροπής Κατοίκων & Φορέων Β.Α. Αττικής ενάντια στα διόδια".



Στους πίνακες που ακολουθούν μπορείτε να δείτε αναλυτικά τι ισχύει στις χρεώσεις των διοδίων στην Ευρώπη. Σε πολλές περιπτώσεις θα παρατηρήσετε ότι εφαρμόζεται κάποια εφάπαξ χρέωση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που δεν περιορίζει τον αριθμό των διελεύσεων του χρήστη από τους σταθμούς διοδίων. Επίσης, όλες σχεδόν οι χώρες εφαρμόζουν ξεχωριστές χρεώσεις για γέφυρες ή τούνελ.

Οι χρεώσεις που βλέπετε στους πίνακες είναι στο νόμισμα της κάθε χώρας. Στην πρώτη στήλη αναγράφεται ο κωδικός που αντιστοιχεί στο διόδιο της κάθε διαδρομής, η επόμενη στήλη αναφέρει τον τύπο του οχήματος, η τρίτη την αλλαγή στην χρέωση σε περίπτωση ρυμουλκού (εφόσον υάρχει) και η τελευταία στήλη αναγράφει γενικότερες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα την χρονική περίοδο για την οποία ισχύει η χρέωση.

Αυστρία



Βέλγιο



Βουλγαρία



Κροατία



Τσεχία



Δανία



Γαλλία



Γερμανία



Μ. Βρετανία



Ουγγαρία



Ιταλία



Ολλανδία



Νορβηγία



Πολωνία



Πορτογαλία



Ιρλανδία



Ρουμανία



Σερβία-Μαυροβούνιο



Σλοβακία



Σλοβενία



Ισπανία



Σουηδία



Ελβετία



Τουρκία





Newsday

Δήλωση του Γιώργου καραμπάτου για τα δημοσιεύματα γύρω απο το πανηγύρι της Υπαπαντής

Απαντώντας στο άρθρο με τίτλο «Νέες βολές μικροπωλητών για το πανηγύρι της Υπαπαντής», στις τοπικές εφημερίδες της 15ης Ιανουαρίου 2011, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας κ. Γιώργος Καραμπάτος έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Υπενθυμίζω ότι η θέση του Επιμελητηρίου μας απέναντι στο Δήμο σε σχέση με το πανηγύρι της Υπαπαντής ήταν και παραμένει ξεκάθαρη: εάν το πανηγύρι πραγματοποιείται μόνο προκειμένου να εκτίθενται και να πωλούνται (όχι μόνο από μικρεμπόρους αλλά και από παραεμπόρους) είδη μαζικής κατασκευής, χαμηλής ποιότητας και αισθητικής, προέλευσης Κίνας ή άλλων χωρών της Άπω Ανατολής, που δεν έχουν καμιά σχέση με τη θρησκευτική και λαογραφική παράδοση της Χώρας και της περιοχής μας, τότε το πανηγύρι χρησιμεύει μόνο για την άσκηση αθέμιτου ανταγωνισμού στα εμπορικά καταστήματα της πόλης μας, ενώ δεν έχει την παραμικρή προστιθέμενη αξία όσον αφορά στην προσέλκυση τουριστικού ρεύματος. Γιατί, κανένας σοβαρός παρατηρητής δεν μπορεί να ισχυριστεί, ότι κατά τη διάρκεια της θρησκευτικής γιορτής, τα καταστήματα της πόλης και κυρίως τα κέντρα εστίασης και αναψυχής, συγκεντρώνουν κίνηση …. λόγω των ευκαιριών αγοράς τέτοιων μαζικών ειδών….

Εξάλλου, η θρησκευτική αξία της γιορτής δεν εξαρτάται από μια εμποροπανήγυρη, και επομένως δεν θίγεται από τον περιορισμό του εμπορικού χαρακτήρα, τον οποίο αποφάσισε ο Δήμος -όπως έχει όχι μόνο δικαίωμα αλλά και καθήκον- με την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, την οποία επικροτούμε πλήρως.

Ο Δήμος με τη βοήθεια όλων μας θα πρέπει να μετατρέψει την σημερινή εμποροπανήγυρη σε πραγματικό «πανηγύρι», σαν αυτό που όλοι θυμόμαστε από τα παιδικά μας χρόνια, με αυθεντικά είδη λαϊκής τέχνης και τοπικά προϊόντα, με παραδοσιακούς καλλιτέχνες κ.λπ., ώστε όλοι μας να ζούμε κάτι αυθεντικό και ενδιαφέρον, κάτι που πράγματι να μπορεί να μας κάνει υπερήφανους και να προσελκύσει στην πόλη μας και στην περιοχή μας σημαντικό αριθμό επισκεπτών και προσκυνητών, αυξάνοντας έτσι τα περιορισμένα σήμερα μεγέθη του θρησκευτικού, του αστικού και του πολιτιστικού τουρισμού.

Κατανοούμε, ότι η θέση αυτή του Επιμελητηρίου ενοχλεί όσους έχουν άμεσα συμφέροντα από τη συνέχιση της μέχρι σήμερα κατάστασης…. Γι αυτό άλλωστε και επιτίθενται με άσχετα με το θέμα επιχειρήματα, όπως π.χ. τα περί πολυεθνικών σούπερ-μάρκετ, όταν όλοι οι συμπολίτες μας γνωρίζουν τις αλλεπάλληλες διεκδικήσεις του απέναντι στις επιχειρήσεις αυτές και την διαρκή προσπάθειά του για την ανάδειξη των στοιχείων, που τα θέτουν σε δεσπόζουσα θέση απέναντι στα αντίστοιχα μικρά και μεσαία καταστήματα.
Εμείς επιμένουμε, ως δημόσιος και κοινωνικός αντιπροσωπευτικός φορέας, όχι μόνο να υποστηρίζουμε τα συμφέροντα των μελών μας, αλλά και να αναδεικνύουμε τα αναπτυξιακά συμφέροντα της περιοχής μας, μεταξύ των οποίων σημαντικό ρόλο έχει η διατήρηση της θρησκευτικής και πολιτιστικής μας παράδοσης.

Σε κινητοποιήσεις προσανατολίζονται οι πρατηριούχοι καυσίμων

Κινητοποιήσεις σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την επαναλειτουργία των πρατηρίων αφορολόγητων καυσίμων στους Μεθοριακούς σταθμούς Κήπων Έβρου, Ευζώνων και Κακαβιάς, εισηγείται το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων που θα συνεδριάζει την ερχόμενη Πέμπτη 20 Ιανουαρίου.



ΟΑΕΔ: Εως 11/2 οι αιτήσεις για το πρόγραμμα επιχορήγησης ξενοδοχείων

Πρόγραμμα επιχορήγησης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων για τη διατήρηση θέσεων εργασίας των ξενοδοχοϋπαλλήλων την χρονική περίοδο από 1η Νοεμβρίου 2010 έως 28η Φεβρουαρίου 2011, θέτει σε εφαρμογή ο ΟΑΕΔ

Τη σχετική υπουργική απόφαση υπέγραψε ο αναπληρωτής υπουργός Γ. Κουτρουμάνης, ενώ ο διοικητής του ΟΑΕΔ, Η. Κικίλιας, εξέδωσε ερμηνευτική εγκύκλιο για την έναρξη του προγράμματος.

Όπως διευκρινίζεται, η επιχορήγηση των .........

επιχειρήσεων, που θα συνεχίσουν την λειτουργία τους την περίοδο αυτή, θα είναι ισόποση με το ημερήσιο επίδομα ανεργίας, που δικαιούται ο κάθε απασχολούμενος ξενοδοχοϋπάλληλος για κάθε ημέρα απασχόλησης του στο διάστημα αυτό. Το ανώτερο όριο είναι 25 ημέρες απασχόλησης ανά μήνα, μέχρι 100 ημέρες συνολικά.

Στο πρόγραμμα μπορούν να συμμετάσχουν και όσες επιχειρήσεις λειτουργήσουν για μικρότερο διάστημα από τους τέσσερις μήνες, με επιχορήγηση ανάλογη για κάθε ξενοδοχοϋπάλληλο.

Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που επιθυμούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα θα πρέπει να υποβάλλουν την αίτηση τους στο Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ) της περιοχής τους, μέχρι τις 11 Φεβρουαρίου 2011.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΥΠΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Στο πρόγραμμα μπορούν να υπαχθούν οι κάθε μορφής ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, εφόσον πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

α) Λειτουργούν εκτός της περιοχής της τέως Διοικήσεως Πρωτευούσης και του Πολεοδομικού Συγκροτήματος Θεσσαλονίκης.

β) Λειτουργούν με άδεια του Ε.Ο.Τ.

γ) Είναι εποχικές, διέκοψαν δηλαδή τις εργασίες τους κατά την προηγούμενη πενταετία (2005-2009) ,τουλάχιστον για δύο έτη, την περίοδο από 1η Νοεμβρίου μέχρι 28η Φεβρουαρίου, εκτός αν μετείχαν σε ένα τουλάχιστον από τα προηγούμενα προγράμματα διατήρησης θέσεων εργασίας για την χειμερινή περίοδο ή είναι νέες (άρχισαν δηλαδή να λειτουργούν από την 1η Ιανουαρίου 2009 και μετά) οπότε θα πρέπει να διέκοψαν τη λειτουργία τους κατά το προηγούμενο έτος (2009) πριν από τη 10η Νοεμβρίου. Επιχειρήσεις που άρχισαν να λειτουργούν από την 1η Νοεμβρίου 2009 και μετά, δεν επιχορηγούνται.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν στην ιστοσελίδα του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού στη διεύθυνση www.oaed.gr

Ληστρική η σύμβαση για την Αττική οδό!

ΕΝΩ ΦΟΥΝΤΩΝΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ
Το Δημόσιο παίρνει το ποσοστό του, όχι επί των ακαθάριστων εσόδων, αλλά επί των κερδών που η Κοινοπραξία μαγειρεύει όπως θέλει!

Το κίνημα κατά των διοδίων που μέρα με τη μέρα φουντώνει σ' όλη τη χώρα φέρνει στην επικαιρότητα, εν όψει μάλιστα και της... επιμήκυνσης που επιδιώκει η κοινοπραξία (Μπόμπολας και Σία), τη σύμβαση της Αττικής οδού, που σύμφωνα με τα στοιχεία που φέρνει το «ΠΑΡΟΝ» σήμερα στο φως, πρόκειται για μια κυριολεκτικά ΛΗΣΤΡΙΚΗ σύμβαση.

Αφού η απόδοση για το κράτος από τα .........

διόδια που εισπράττονται δεν υπολογίζεται επί των ακαθάριστων εσόδων, αλλά επί των... κερδών! Που φυσικά η κοινοπραξία φροντίζει να εμφανίζει όσο το δυνατόν μικρότερα... Φουσκώνονται τα έξοδα με ένα κάρο θυγατρικές εταιρείες (όπως για το πλύσιμο του δρόμου, τον καθαρισμό, τη δενδροφύτευση και το πότισμα κ.λπ.), έξοδα που δεν αποκλείεται να γίνονται για άλλες δραστηριότητες της κοινοπραξίας και να χρεώνονται στο κορόιδο το κράτος.
Η σύμβαση παραχώρησης υπογράφηκε επί κυβέρνησης Σημίτη, το 1996, που δέχθηκε το ελληνικό Δημόσιο να παίρνει κυριολεκτικά ψίχουλα!

Και ενώ με την κίνηση που παρουσιάζει η Αττική οδός -πλέον δεν επαρκεί, φτάνουν ώρες κάθε μέρα που φρακάρει- και τις προβλέψεις της μελέτης, που υπολόγιζε ότι θα περνούν 125.000 αυτοκίνητα την ημέρα, ενώ έχουν ξεπεράσει τα 300.000, η κοινοπραξία θα έπρεπε να έχει σχεδόν πάρει τα λεφτά που έβαλε και η Αττική οδός να περάσει στο Δημόσιο, με το κόλπο της απόδοσης επί των καθαρών κερδών, είναι άγνωστο για πόσα χρόνια θα έχει ακόμη στα χέρια της τη χρυσοφόρα κότα η κοινοπραξία (ο Όμιλος Μπόμπολα ουσιαστικά).
Και εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι είναι άγνωστο πόσα εισπράττει το Δημόσιο κάθε χρόνο από την Αττική οδό.

Στο πλαίσιο της «διαύγειας» και της δέσμευσης του πρωθυπουργού ότι θα βγαίνουν όλα στο φως, ο υπουργός Οικονομικών θα πρέπει να δώσει στη δημοσιότητα, ανεβάζοντάς τον στο διαδίκτυο, όλον τον λογαριασμό με το τι πήρε όλα αυτά τα χρόνια η κοινοπραξία από την Αττική οδό και τι πήρε το Δημόσιο.

Επιμήκυνση με διαγωνισμό και αλλαγή όρων

Όλα αυτά θα πρέπει να συνυπολογιστούν στην οποιαδήποτε απόφαση για επιμήκυνση της εκμετάλλευσης της Αττικής οδού. Τη διεκδικεί η Κοινοπραξία Μπόμπολα και Σία και θα είναι άλλο ένα σκάνδαλο αν δοθεί χωρίς διεθνή διαγωνισμό. Και το σκάνδαλο θα είναι τεράστιο, αν η επιμήκυνση γίνει με τον ίδιο ληστρικό όρο, να υπολογίζεται η απόδοση υπέρ του Δημοσίου επί των καθαρών κερδών και όχι επί των ακαθάριστων εσόδων. Δηλαδή επί της σημερινής τιμής των 2,80 ευρώ να εμφανίζει π.χ. η κοινοπραξία ότι τα έξοδα είναι 2,50 ευρώ και τα καθαρά κέρδη 0,30!

Τι προβλέπει η σκανδαλώδης σύμβαση για την Αττική οδό

Η Σύμβαση Παραχώρησης για την Αττική Οδό υπογράφηκε μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της παραχωρησιούχου κοινοπραξίας τον Μάιο του 1996 και κυρώθηκε από τη Βουλή με τον Νόμο 2445/1996. H παραχωρησιούχος ανέλαβε την υποχρέωση να κατασκευάσει και στη συνέχεια να λειτουργήσει το έργο, με αντάλλαγμα την είσπραξη διοδίων στη διάρκεια της περιόδου παραχώρησης. Η περίοδος αυτή λήγει το αργότερο το έτος 2024, διακόπτεται όμως όταν επιτευχθεί η προβλεπόμενη στη σύμβαση μέγιστη απόδοση του μετοχικού κεφαλαίου της παραχωρησιούχου. Η απόδοση αυτή υπολογίζεται επί των καθαρών κερδών του, με βάση τις οικονομικές καταστάσεις που υποβάλλει στις πιστώτριες τράπεζες και το Ελληνικό Δημόσιο στο τέλος κάθε οικονομικού έτους. Σύμφωνα με σχετικό άρθρο της Σύμβασης Παραχώρησης του 1996, συμφωνήθηκε ότι η απόδοση του μετοχικού κεφαλαίου δεν μπορεί να ξεπεράσει το 13%. Αν η παραχωρησιούχος το ξεπεράσει, υποχρεούται να επιστρέψει το έργο στο ελληνικό Δημόσιο. Από τα στοιχεία εσόδων και εξόδων που υποβάλλονται κάθε χρόνο εμφανίζεται ότι η παραχωρησιούχος δεν έχει ξεπεράσει μέχρι στιγμής αυτό το όριο.
Αυτό είναι και το σκανδαλώδες για το ελληνικό Δημόσιο σημείο της σύμβασης: Η απόδοση του μετοχικού κεφαλαίου στηρίζεται στα καθαρά κέρδη, δηλαδή στη διαφορά εσόδων-εξόδων της παραχωρησιούχου και όχι σ' ένα εύκολα ελέγξιμο μέγεθος, όπως είναι τα ακαθάριστα έσοδα από τα διόδια. Διαπιστώνεται δηλαδή ότι το σκέλος των εξόδων αποτελεί το ετεροβαρές για το Δημόσιο σημείο αυτού του τύπου των συμβάσεων.

ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

Κτηνώδης εκβιασμός της Γερμανίας στην Ελλάδα!

Το τελευταίο 24ωρο εξελίσεται υπογείως ένας κτηνώδης εκβιασμός της Γερμανίας κατά της Ελλάδας με στόχο να μην υποστηριχθεί η αίτηση των θυμάτων του Διστόμου, με την οποία ζητούν να εφαρμοστεί η απόφαση του Ανώτατου Ιταλικού Δικαστηρίου!

Σύμφωνα με αυτήν επιτρέπεται η απαλλοτροίωση γερμανικών περιουσιων στην Ιταλία, προκειμένου να αποζημιωθούν τα θύματα του πολέμου!
Ο εκβιασμός που γίνεται στη χώρα μας και ........

στην κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου έχει σαν βασικό μοχλό την στήριξη των οικονομικών αναγκών της Ελλάδας στην παρούσα φάση (ευρωπαϊκό ομόλογο, επιμήκυνση χρέους κλπ).

Εκείνο που φοβάται η Γερμανία είναι μήπως η απόφαση του δικαστηρίου της Χάγης, ανοίξει τον δρόμο για απαιτήσεις όλων των χωρών της Ευρώπης που έχουν πληγεί από τον Ναζισμό! Η κρίσιμη απόφαση της Χαγης ή θα σημάνει το κλείσιμο δια παντός των απαιτήσεων όλης της Ευρώπης για αποζημιώσεις από τη γερμανική κυβέρνηση ή σε διαφορετική περίπτωση θα ξεκινήσει μια επικίνδυνη για την γερμανική οικονομία αιμορραγία!

Δυστυχώς, οι ελληνικές κυβερνήσεις εδώ και χρόνια δεν έκαναν τίποτα για το θέμα αυτό και αποφάσισαν να "σηκώσουν κεφάλι" σε μία εποχή που η οικονομία μας εξαρτάται άμεσα από τις ορέξεις της γερμανικής πολιτικής ηγεσίας! Αυτό ακριβώς εκμεταλλεύονται οι Γερμανοί, εκβιάζοντάς μας: αν το τραβήξετε άλλο με τις γερμανικές αποζημιώσεις, ξεχάστε τη στήριξή μας!

Του Κώστα Χαρδαβέλα

News bomb