Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Μονιμοποιούνται χιλιάδες συμβασιούχοι

Άνοιξε διάπλατα η πόρτα της μονιμοποίησης για χιλιάδες συμβασιούχους που έχουν δικαιωθεί από τα εργατικά (πολιτικά) δικαστήρια, μετά τη χθεσινή δημοσίευση της επίσημης απόφασης της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με την οποία κρίνεται ως απολύτως νόμιμη η συνέχιση της απασχόλησής τους και η καταβολή των δεδουλευμένων τους.

Με τη συγκεκριμένη απόφαση που αποτελεί κόλαφο για την κυβέρνηση Παπανδρέου, που έχει βάλει στο στόχαστρό της τους μη μόνιμους εργαζομένους στο δημόσιο τομέα, δημιουργείται προσωρινό δεδικασμένο και επιβάλλεται στο ελληνικό Δημόσιο και τους φορείς του να συμμορφωθούν προς αυτή.
Σε αντίθετη περίπτωση ο μεν δημόσιος .........

οργανισμός ή υπηρεσία θα τιμωρείται με βαρύ χρηματικό πρόστιμο υπέρ του συμβασιούχου, ο δε διοικητής ή υπηρεσιακός παράγοντας που δεν την εφαρμόζει κινδυνεύει με ποινική δίωξη.

Παράλληλα, κι αυτό είναι πολύ σημαντικό, η ολομέλεια του Ε.Σ. υιοθέτησε πλήρως την πρόταση του γενικού επιτρόπου του οργάνου, Γιώργου Σχοινιωτάκη, σύμφωνα με την οποία η δικαστική μετατροπή της υφιστάμενης εργασιακής σχέσης σε αορίστου χρόνου, δεν αντιβαίνει στο άρθρο 103 παρ. 8 του Συντάγματος, εφόσον αποδεδειγμένα καλύπτονται πάγιες και διαρκείς ανάγκες.

Πρόκειται για μια εξέλιξη – ορόσημο που επιτρέπει ν’ ανθίσουν τα χαμόγελα στις τάξεις όλων όσων κινδυνεύουν να δουν την πόρτα της εξόδου από το Δημόσιο, παρά το γεγονός ότι έχουν θετικές δικαστικές αποφάσεις για την παραμονή τους.
Για να φτάσουμε, όμως, σ’ αυτό το σημείο απαιτήθηκε σκληρός δικαστικός αγώνας από τον γνωστό εργατολόγο Χρήστο Νικολουτσόπουλο, που τελικά πέτυχε το ακατόρθωτο: να παραμείνουν στην εργασία τους και να πληρώνονται κανονικά όσοι κέρδισαν ασφαλιστικά μέτρα ή προσωρινές διαταγές.

Κι αυτό γιατί μέχρι σήμερα το κράτος και οι παραφυάδες του αρνούνται να υλοποιήσουν τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης στηριζόμενοι στο ν. 3301/2004 που κρίθηκε με την απόφαση 2347/09 του Αρείου Πάγου ως αντισυνταγματικός!
Ο συγκεκριμένος παρείχε στο ελληνικό Δημόσιο να αποδέχεται κατά προτίμηση τις προσωρινές διαταγές και τα ασφαλιστικά μέτρα, κάτι που προσβάλει καταφανώς το περί δικαίου αίσθημα.

Αλλά και ο σύμβουλος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, Μιχαήλ Ζυμή, στην εισήγησή του στην ολομέλεια του Σώματος πρότεινε να εγκρίνονται οι δαπάνες για την πληρωμή των συμβασιούχων υποχρεώνοντας τους δημοσίους φορείς να αποδεχθούν την κρίση των πολιτικών δικαστηρίων.
Όπως αναφέρει σ’ αυτή «όταν για την αξίωση του φερόμενου δικαιούχου δαπάνης σε βάρος του Δημοσίου ή ΟΤΑ ή ΝΠΔΔ το δικαίωμα αυτό στηρίζεται σε απόφαση ασφαλιστικών μέτρων αρμοδίου δικαστηρίου που εκδόθηκε σε δίκη, δημιουργεί προσωρινό δεδικασμένο παράγουσα εντεύθεν υποχρέωση συμμόρφωσης, το Ελεγκτικό Συνέδριο κατά το γενόμενο υπ’ αυτού έλεγχο υποχρεούται σε θεώρηση του χρηματικού εντάλματος που εκδίδεται υπέρ του αιτηθέντος».

Αξίζει να σημειωθεί, όπως καταγγέλλει ο κ. Νικολουτσόπουλος, ότι το ΠΑΣΟΚ που ως αντιπολίτευση είχε χαρακτηρίσει το ν. 3301/04 «κατάφωρα αντισυνταγματικό», σαν κυβέρνηση όχι μόνο δεν τον απέσυρε, αλλά έδωσε ρητή εντολή να μην πληρώνονται οι δικαιωμένοι συμβασιούχοι!
Για τον κορυφαίο εργατολόγο «ο χειρότερος αγώνας είναι αυτός που δεν δίνεται.
Βρισκόμαστε πλέον μετά την απόφαση αυτή ένα βήμα πιο μπροστά στην ανατροπή της νομολογίας η οποία δημιούργησε σοβαρά προβλήματα στην αγωνιώδη προσπάθεια των συμβασιούχων κάθε μορφής οι οποίοι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες».

Σύμφωνα με τον κ. Νικολουτσόπουλο «η Δικαιοσύνη αποτελεί το τελευταίο και σημαντικότερο προπύργιο της δημοκρατίας και της διασφάλισης των εργασιακών δικαιωμάτων των συμβασιούχων».
Γεγονός, είναι πάντως, ότι σε πανευρωπαϊκό επίπεδο η Δικαιοσύνη έχει ταχθεί υπέρ των εργαζομένων. Πρόσφατη είναι εξάλλου η απόφαση του Συνταγματικού Δικαστηρίου της Λετονίας η οποία έκρινε ως αντισυνταγματικές τις νομοθετικές παρεμβάσεις της λετονικής κυβέρνησης που περιόριζε τα εργασιακά δικαιώματα υποκύπτοντας στις απαιτήσεις του ΔΝΤ.

Ευτυχώς υπάρχει ακόμη ελπίδα...

Πηγή: Αδέσμευτος Τύπος

Περιθώριο 4 μηνών για βιβλία στους αγρότες των λαϊκών

Οριστικά και με τη "βούλα" πλέον εντάσσονται από 1ης Οκτωβρίου 2010 στην δεύτερη κατηγορία τήρησης βιβλίων του Κ.Β.Σ. οι πωλητές αγροτικών προϊόντων και οι παραγωγοί που πωλούν τα προϊόντα τους στις λαϊκές αγορές. Με ειδική εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών δίνεται στη συγκεκριμένη κατηγορία αγροτών περιθώριο τεσσάρων μηνών ώστε να προετοιμαστούν για την είσοδό τους στο νέο φορολογικό καθεστώς και, φυσικά, να προμηθευτούν τις απαραίτητες ταμειακές μηχανές. Άλλωστε, από το υπουργείο Οικονομικών προειδοποιούν ότι θα είναι αμείλικτοι εφεξής με όσους (όχι μόνο πωλητές λαϊκών αγορών αλλά άλλες κατηγορίες επιτηδευματιών) αποφεύγουν ή «ξεχνούν» να κόβουν αποδείξεις.

Πέρα από την οριστικοποίηση της υπαγωγή τους .......

στο νέο καθεστώς, με την νέα εγκύκλιο δίνονται επίσης και όλες οι απαραίτητες διευκρινίσεις για τα βήματα στα οποία θα πρέπει να προχωρήσουν για το σκοπό αυτό μέσα στο επόμενο τετράμηνο οι παραγωγοί-πωλητές αγροτικών προϊόντων.

Αναλυτικά, όσα ορίζει το επίσημο έγγραφο του υπουργείου Οικονομικών (Αριθμ. ΠΟΛ. 105):

1. Εντάσσεται υποχρεωτικά από 1/10/2010 στη δεύτερη κατηγορία τήρησης βιβλίων, ανεξαρτήτως ύψους εσόδων μη εφαρμοζόμενων των διατάξεων του δεύτερου εδαφίου της παραγράφου 8 του άρθρου 4 του Κ.Β.Σ. και με την επιφύλαξη των διατάξεων της παραγράφου 2 του ιδίου άρθρου και Κώδικα και στην υποχρέωση χρήσης φορολογικών μηχανισμών του Ν. 1809/1988 (ΦΕΚ 222/Α΄), για την έκδοση των αποδείξεων λιανικής πώλησης, ο επιτηδευματίας πωλητής οπωρολαχανικών, νωπών αλιευμάτων και λοιπών αγροτικών προϊόντων αποκλειστικά στις κινητές λαϊκές αγορές ή πλανοδίως, καθώς και ο αγρότης που πωλεί τα προϊόντα παραγωγής του από λαϊκές αγορές.

2. Όποιος από τους παραπάνω επιτηδευματίες διατηρεί και κλάδο πώλησης άλλων αγαθών ή παροχής υπηρεσιών, ο κλάδος αυτός για την ένταξή του σε κατηγορία βιβλίων κρίνεται αυτοτελώς.

3. Οι ως άνω φορολογικοί μηχανισμοί φέρουν τις τεχνικές προδιαγραφές που ορίζονται με τις διατάξεις των παραγράφων 2 (2.2), 7 και 13 του 2ου Κεφαλαίου της με αριθμ. πρωτ. 1100772/1474/ΠΟΛ1135/0015/26.10.2005 (ΦΕΚ 1592 Β΄/17.11.2005) απόφασης του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών (Φορητοί Φορολογικοί Ηλεκτρονικοί Μηχανισμοί - ΦΦΗΜ).

4. Οι υπόχρεοι, που αναφέρονται στην παράγραφο 1 της παρούσας, πρέπει να έχουν παραγγείλει στην επιχείρηση που κατέχει σχετική άδεια καταλληλότητας από την Επιτροπή του Ν. 1809/1988 μέχρι 30/6/2010, τον εγκεκριμένο τύπο ΦΦΗΜ που επιθυμούν.

Η παραγγελία του ΦΦΗΜ αποδεικνύεται με το πρώτο αντίτυπο διπλοτύπου αθεώρητου δελτίου παραγγελίας που εκδίδεται από την επιχείρηση που κατέχει σχετική άδεια καταλληλότητας, στο οποίο αναγράφεται το ονοματεπώνυμο ή η επωνυμία, ο ΑΦΜ και η διεύθυνση του πελάτη, ο τύπος του ΦΦΗΜ, η ποσότητα (σε τεμάχια) που παραγγέλθηκε, το ποσό της προκαταβολής επί της τελικής αξίας της παραγγελίας και η πιθανή ημερομηνία παράδοσης, η οποία δεν μπορεί να είναι μεταγενέστερη από την 30/9/2010.

Η επιχείρηση που κατέχει σχετική άδεια καταλληλότητας υποχρεούται μέχρι τις 31/8/2010 να υποβάλλει στην αρμόδια για τη φορολογία της Δ.Ο.Υ. με κοινοποίηση στη Διεύθυνση Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων του Υπουργείου Οικονομικών κατάσταση, στη οποία θα καταχωρούνται τα στοιχεία της επιχείρησης, ο αύξων αριθμός του δελτίου παραγγελίας, το ονοματεπώνυμο ή η επωνυμία, ο ΑΦΜ και η διεύθυνση του πελάτη, ο τύπος του ΦΦΗΜ, η ποσότητα (σε τεμάχια) που παραγγέλθηκε και το ποσό της προκαταβολής επί της τελικής αξίας της παραγγελίας.

Πηγή: Αgrosnews

Νέος Αναπτυξιακός Νόμος. Πως να επιδοτηθείτε.

Για δύο χρόνια μπορεί να επιδοτείται με επιπλέον ενίσχυση μία επιχείρηση που εντάχθηκε στον Αναπτυξιακό και προσέλαβε νέους υπαλλήλους, μέσα στην πρώτη τριετία από την ολοκλήρωση του επενδυτικού της σχεδίου.

Σύμφωνα με την απόφαση που υπέγραψε η υπουργός Οικονομίας και Ανταγωνιστικότητας, Λούκα Κατσέλη, το Δημόσιο αναλαμβάνει την κάλυψη μέρους του μισθολογικού κόστους, με τον όρο ότι θα τηρούνται όλες οι απαιτήσεις της εργασιακής νομοθεσίας και θα υποβάλλονται όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά, όπως παρουσιάζονται και στην απόφαση που ακολουθεί.

Αναλυτικά το ΦΕΚ ...........

ΦΕΚ B 742/31.05.2010

31 Μαΐου 2010

ΑΠΟΦΑΣΗ

Αριθμ. 22310

Προϋποθέσεις και Όροι Ενίσχυσης, Διαδικασία Καταβολής Ενίσχυσης και καθορισμός των δικαιολογητικών καταβολής της επιχορήγησης του κόστους της δημιουργούμενης από το επενδυτικό σχέδιο απασχόλησης, σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 3299/2004.

Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

αποφασίζει:

Άρθρο 1

Είδος Ενίσχυσης

Η επιδότηση του κόστους της δημιουργούμενης από το επενδυτικό σχέδιο απασχόλησης συνίσταται στην κάλυψη από το Δημόσιο, για μια διετία, τμήματος του μισθολογικού κόστους των δημιουργούμενων, εντός της πρώτης τριετίας από την ολοκλήρωση του επενδυτικού σχεδίου, θέσεων απασχόλησης.

Άρθρο 2

Προϋποθέσεις και Όροι Ενίσχυσης

α) Η επιδότηση αφορά τις συνδεόμενες με την πραγματοποίηση της επένδυσης θέσεις απασχόλησης. Θέσεις απασχόλησης συνδεόμενες με την επένδυση θεωρούνται οι νέες θέσεις απασχόλησης που δημιουργούνται μέσα στην πρώτη τριετία από την ολοκλήρωση και έναρξη παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης για την εξυπηρέτησή της, καθώς και οι θέσεις εργασίας που δημιουργούνται κατά το ίδιο χρονικό διάστημα λόγω της αύξησης του συντελεστή αξιοποίησης του δυναμικού παραγωγής που οφείλεται στην εν λόγω επένδυση.

Η δημιουργούμενη απασχόληση αντιπροσωπεύει καθαρή αύξηση των θέσεων πλήρους ή μερικής απασχόλησης επιπλέον των υφιστάμενων κατά το χρόνο ολοκλήρωσης.

β) Η ενίσχυση καταβάλλεται επί του μισθολογικού κόστους, περιλαμβανομένου των δώρων των εορτών και του επιδόματος αδείας, για το σύνολο των συνδεόμενων με την επένδυση θέσεων απασχόλησης και παρέχεται για τα δύο πρώτα έτη από την δημιουργία της κάθε θέσης απασχόλησης. Το μισθολογικό κόστος περιλαμβάνει το μισθό, πριν από την αφαίρεση φόρων καθώς και τις υποχρεωτικές εισφορές κοινωνικής ασφάλισης.

Άρθρο 3

Διαδικασία Καταβολής της Ενίσχυσης

Η επιδότηση του κόστους απασχόλησης καταβάλλεται ανά εξάμηνο μετά από αίτηση του επενδυτή. Είναι δυνατή η χορήγηση περισσότερων σωρευτικά εξαμηνιαίων δόσεων με την προϋπόθεση παρέλευσης αντίστοιχου χρονικού διαστήματος και την αποδειγμένη καταβολή από το φορέα της επένδυσης των προβλεπόμενων ποσών στους απασχολούμενους στις συνδεόμενες με την επένδυση θέσεις εργασίας. Η πρώτη αίτηση καταβολής ενισχύσεων κατατίθεται μαζί με τα απαιτούμενα παραστατικά στην αρμόδια υπηρεσία το αργότερο εντός ενός (1) έτους από τη λήξη της προθεσμίας ολοκλήρωσης της επένδυσης και έναρξης της παραγωγικής της λειτουργίας όπως αυτή ορίζεται στην εγκριτική απόφαση.

Για την καταβολή του πρώτου μέρους της ενίσχυσης απαιτείται πιστοποίηση και έλεγχος της ολοκλήρωσης και έναρξης παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης ο οποίος θα πρέπει να διενεργηθεί σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης β’ παραγράφου 1 του άρθρου 8 του νόμου 3299/2004.

Η επιδότηση καταβάλλεται μόνο για τις συνδεόμενες με την επένδυση θέσεις εργασίας, όπως περιγράφησαν στην υποβληθείσα οικονομοτεχνική μελέτη και αξιολογήθηκαν κατά τη διαδικασία εξέτασης του επενδυτικού σχεδίου.

Είναι δυνατή, εντός του πλαισίου τήρησης της δέσμευσης για τη σύνδεση των θέσεων εργασίας με το αντικείμενο και τη λειτουργία του ενισχυόμενου επενδυτικού σχεδίου, η αποδοχή μικρών διαφοροποιήσεων στις περιγραφόμενες κατά τη διαδικασία αξιολόγησης της επενδυτικής πρότασης θέσεις εργασίας (ειδικότητες), κατόπιν προηγούμενης έγκρισης σχετικού αιτιολογημένου αιτήματος από το φορέα της επένδυσης.

Άρθρο 4

Δικαιολογητικά Καταβολής της Ενίσχυσης

Για τη χορήγηση της επιδότησης του κόστους απασχόλησης προϋποτίθεται η υποβολή στην αρμόδια υπηρεσία:

αi. Αίτηση του φορέα του επενδυτικού σχεδίου υπογεγραμμένη από το νόμιμο εκπρόσωπο του.

ii. Έγγραφα ορισμού του νόμιμου εκπροσώπου του φορέα του επενδυτικού σχεδίου για την είσπραξη της επιταγής.

βi. Έντυπη κατάσταση (θα πρέπει να κατατίθεται και σε ηλεκτρονική μορφή), των απασχολούμενων στις συνδεόμενες με την επένδυση θέσεις εργασίας, η οποία για κάθε εργαζόμενο θα περιλαμβάνει:

- Όνομα και Επώνυμο

- Ειδικότητα

- Περιοχή και μονάδα απασχόλησης

- Ημερομηνία πρόσληψης

- Ημερομηνία αποχώρησης (όπου υπάρχει)

- Το συνολικό μηνιαίο μισθό (πριν από την αφαίρεση των φόρων και των υποχρεωτικών εισφορών κοινωνικής ασφάλισης)

- Το συνολικό ποσό της μηνιαίας επιχορήγησης

Στην περίπτωση αποχώρησης και επαναπρόσληψης του ιδίου εργαζομένου θα πρέπει να υπάρχουν δύο εγγραφές ή περισσότερες, αναλόγως του αριθμού των επαναλήψεων της αποχώρησης - πρόσληψης.

ii. Διακριτή κατάσταση με τους τυχόν αποχωρήσαντες, μέχρι την έκδοση της απόφασης ολοκλήρωσης και έναρξη παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης, εργαζόμενους της λειτουργούσας και πριν την έκδοση της απόφασης υπαγωγής οικονομικής μονάδας, στην οποία υλοποιήθηκε το ενισχυόμενο επενδυτικό σχέδιο.

γ. Υπεύθυνη δήλωση του νόμου 1599/1986 στην οποία θα δηλώνεται

- ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού

- η διατήρηση του απασχολούμενου προσωπικού

- η καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών

- η μη επιχορήγηση από άλλη πηγή των επιδοτούμενων θέσεων απασχόλησης με συνημμένη σχετική βεβαίωση του Οργανισμού Απασχολήσεως Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.∆.) της περιοχής

- η μη εκχώρηση της επιδότησης

δ. Καταστατικό σύστασης της εταιρίας και τυχόν τροποποιήσεις αυτού ή για τις ατομικές επιχειρήσεις, βεβαίωση έναρξης επιτηδεύματος.

ε. Πιστοποιητικά από τα οποία να προκύπτει ότι ο φορέας της επένδυσης δεν βρίσκεται σε πτώχευση, εκκαθάριση, παύση δραστηριοτήτων, αναγκαστική διαχείριση ή πτωχευτικό συμβιβασμό, καθώς και πιστοποιητικά από τα οποία να προκύπτει ότι δεν έχει κινηθεί εναντίον του διαδικασία κήρυξης σε πτώχευση, εκκαθάριση, αναγκαστική διαχείριση ή πτωχευτικό συμβιβασμό ή οποιαδήποτε άλλη παρόμοια διαδικασία προβλεπόμενη από τις εθνικές νομοθετικές και κανονιστικές διατάξεις. Εάν τα εν λόγω πιστοποιητικά δεν εκδίδονται, είναι δυνατόν να αντικατασταθούν από ένορκη δήλωση του ενδιαφερομένου ενώπιον Δικαστικής ή Διοικητικής Αρχής ή Συμβολαιογράφου, η οποία θα εμπεριέχει και τη δήλωση αδυναμίας έκδοσης.

στ. Φορολογική ενημερότητα, πρωτότυπη ή θεωρημένη από αρμόδιο φορέα (διπλούν).

ζ. Βεβαίωση του Ιδρύματος Κοινωνικών Ασφαλίσεων (Ι.Κ.Α.) περί μη οφειλής, πρωτότυπη ή θεωρημένη από αρμόδιο φορέα (διπλούν).

η. Καταστάσεις απασχόλησης θεωρημένες από την Επιθεώρηση Εργασίας.

Άρθρο 5

Από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης δεν προκύπτει πρόσθετη δαπάνη σε βάρος του Προϋπολογισμού Δημοσίων Επενδύσεων.

Άρθρο 6

α. Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 26 Μαΐου 2010

Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΛΟΥΚΑ ΚΑΤΣΕΛΗ

Ασφαλιστικό. Δεν χάνουμε βασική σύνταξη και επικουρική

Η βασική σύνταξη θα δίνεται σε όλους τους ασφαλισμένους στο 65ο έτος της ηλικίας τους, ενώ τα εισοδηματικά κριτήρια για τη χορήγησή της θα αφορούν μόνο τους ανασφάλιστους δικαιούχους.

Το υπουργείο Εργασίας διαμορφώνει τα τελευταία σημεία του Ασφαλιστικού, το οποίο θα καθορίζει το νέο καθεστώς χορήγησης των συντάξεων, και ετοιμάζεται για την τελική διαπραγμάτευση με τους ελεγκτές της τρόικας αύριο και την Παρασκευή, προκειμένου να οριστικοποιήσει τα εκκρεμή ζητήματα που αφορούν το ύψος των επικουρικών συντάξεων, τα όρια συνταξιοδότησης των μητέρων και τον τρόπο υπολογισμού των πλασματικών ετών ασφάλισης για τη συμπλήρωση της 40ετίας (στρατός, σπουδές, λοχεία κτλ.).

Χθες ωστόσο ο γενικός γραμματέας του ..........

υπουργείου Εργασίας κ. Ρ. Σπυρόπουλος (φωτογραφία) ανακοίνωσε ότι τα εισοδηματικά κριτήρια θα αφορούν μόνο τις περιπτώσεις χορήγησης της βασικής σύνταξης σε ανασφάλιστους, ενώ αυτή θα δίδεται σε όλους τους ασφαλισμένους κατά το 65ο έτος της ηλικίας. Συγκεκριμένα:

1. Η βασική σύνταξη θα χορηγείται σε όλους τους ασφαλισμένους ανεξαρτήτως εισοδηματικών κριτηρίων στα 65 έτη. Τα εισοδηματικά κριτήρια θα αφορούν τους ανασφάλιστους εργαζόμενους. Οι δανειστές της χώρας όμως ζητούν τα εισοδηματικά κριτήρια να ισχύσουν και για τους ασφαλισμένους με υψηλά εισοδήματα. Δηλαδή ζητούν να δίδεται μόνο σε όσους έχουν χαμηλά ή μεσαία εισοδήματα.

2. Η βασική σύνταξη θα χορηγείται και πριν από το 65ο έτος, θα είναι όμως μειωμένη κατά 6% ετησίως. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ασφαλισμένος που συνταξιοδοτείται με 35ετία στα 60 έτη θα δει τόσο την αναλογική όσο και τη βασική σύνταξη να μειώνονται κατά 30%.

3. Η κυβέρνηση επιμένει οι επικουρικές συντάξεις να παραμείνουν ως έχουν. Οι επιτηρητές διαφωνούν και επιμένουν ότι εφόσον η επικουρική ασφάλιση είναι υποχρεωτική θα πρέπει οι συντάξεις να εμπεριέχονται στο γενικό ποσοστό αναπλήρωσης και να υπολογίζονται και αυτές με βάση το ετήσιο ποσοστό αναπλήρωσης του 1,2%.

4. Η καθιέρωση της 40ετίας για την πλήρη συνταξιοδότηση θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη, ωστόσο οι κυβερνητικές ενστάσεις εστιάζονται στον χρόνο για τη συμπλήρωση αυτού του χρονικού διαστήματος, διεκδικώντας να λαμβάνεται ως πλασματικός χρόνος ασφάλισης η περίοδος της στράτευσης, ο χρόνος λοχείας για τις γυναίκες, αλλά και ο χρόνος διαδοχικής ασφάλισης.

Μείωση δαπάνης για φάρμακα

Μείωση της φαρμακευτικής δαπάνης κατά 5% στο ΙΚΑ κατέγραψε το υπουργείο Εργασίας κατά τον μήνα Μάιο σε σχέση με τον Μάιο του 2009 και περίπου 3% σε σχέση με τον Απρίλιο του 2010. Στόχος είναι η μείωση της δαπάνης του φαρμάκου να φθάσει το 1,1 δισ. ευρώ, γεγονός που θα βελτιώσει τα οικονομικά των Ταμείων, με αποτέλεσμα να μη χρειαστούν νέα μέτρα. Σημειώνεται ότι η φαρμακευτική δαπάνη των ασφαλιστικών ταμείων πέρυσι έφθασε τα 5 δισ. ευρώ όταν στο Βέλγιο- που έχει τον ίδιο περίπου πληθυσμό με τη χώρα μας- δεν ξεπερνούσε τα 2,5 δισ. ευρώ.

Το υπουργείο υπενθυμίζει ότι με τα νέα μέτρα σε όλες τις συνταγές θα πρέπει να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ του γιατρού που συνταγογραφεί, ενώ επισημαίνει ότι θα διακόπτεται η συνεργασία των Ταμείων με τους γιατρούς που συνταγογραφούν αδικαιολόγητα.

Πηγή: ΤΟ ΒΗΜΑ

Φωτοτυπικό με σκληρό δίσκο. Κατασκοπεία και στις φωτοτυπίες. [ VIDEO ]

Ναι, και εμένα μου έκανε εντύπωση όταν το πρωτοδιάβασα, μιας και δε μπορούσα να καταλάβω την χρησιμότητα αυτής της – κρυφής όπως διατείνονται στο CBS – λειτουργίας των φωτοτυπικών. Από το 2002 και μετά, όλα τα φωτοτυπικά τα οποία κατασκευάζονται, έχουν ενσωματωμένο και ένα σκληρό δίσκο, στον οποίο συμπιέζονται (για οικονομία χώρου) και αποθηκεύονται όλες οι φωτοτυπίες που κάνετε στο συγκεκριμένο μηχάνημα.
Στο βίντεο που ακολουθεί παρακάτω, φαίνεται καθαρά η ύπαρξη ενός δίσκου 40 Gb, στον οποίο
μπορούν να χωρέσουν 80.000 σελίδες Α4, αν θεωρήσουμε ότι κάθε φωτογραφία ενός φωτοτυπημένου εγγράφου καταλαμβάνει χώρο 500 kb.

Δείτε το ρεπορτάζ του CBS:

To 2008 – σύμφωνα πάντα με το βίντεο – η Sharp διεξήγαγε έρευνα για το αν γνωρίζει το κοινό στις ΗΠΑ ότι τα φωτοτυπικά έχουν σκληρό δίσκο στον οποίο κρατούνται αντίγραφα των φωτοτυπιών που δημιουργούνται σε κάθε μηχάνημα. Το 60% δεν το γνώριζε αυτό. Εσείς το γνωρίζατε;"




Πηγή: Αστρολάβος

Επαναφορά της απόσυρσης αυτοκινήτων ρίχνει στο τραπέζει ο ΕΒΕΑ

Πρόταση στην κυβέρνηση κάνει ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου της Αθήνας κ. Κ. Μίχαλος για πρόγραμμα επιδότησης προκειμένου να ανανεωθεί ο στόλος των παλιών Ι.Χ. επιβατηγών αυτοκινήτων.

Η πρόταση του προέδρου του ΕΒΕΑ, αποφέρει αφενός όφελος 483,5 εκατ. ευρώ στο δημόσιο και αφετέρου προσφέρει ανάσα στους εμπόρους των αυτοκινήτων, οι οποίοι το 2009 «μέτρησαν» 1.000 λουκέτα.

Ο κ. Μίχαλος απέστειλε σχετική επιστολή στον ..........

υπουργό Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου και την υπουργό Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Τ. Μπιρμπίλη με την οποία ζητά αντί να επανέλθουν τα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων του 2011 στα επίπεδα του 2009 (απώλεια εσόδων 400 εκατ. ευρώ) να επιδοτηθεί με 500 ευρώ κάθε όχημα που θα αντικαθίσταται και με 112 ευρώ ετησίως η απαλλαγή του από τα τέλη κυκλοφορίας. Έτσι εκτιμά ότι θα κυκλοφορήσουν 40.000 νέα οχήματα και με τον ΦΠΑ και τα τέλη ταξινόμησης το δημόσιο θα έχει πρόσθετα έσοδα 108 εκατ. ευρώ. Μείον τα 24,5 εκατ. ευρώ από τις επιδοτήσεις, το καθαρό αποτέλεσμα θα είναι 83,5 εκατ. ευρώ. Έτσι μαζί με τα 400 εκατ. ευρώ προκύπτει το συνολικό όφελος 483,5 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΒΕΑ: «Αντί της επαναφοράς των τελών κυκλοφορίας του 2011 στα επίπεδα του 2009 (δηλ. μείωση τους), όπως είχε αναφερθεί στην αρχή του έτους, που θα επέφερε μείωση των δημοσίων εσόδων κατά 400εκ. ευρώ, διατήρηση τους, και νομοθέτηση ‘στοχευμένης ανανέωσης στόλου’ με επιδότηση 500 ευρώ αποσυρόμενο όχημα, για αντικατάσταση παλαιών οχημάτων (τεχνολογιών EURO 0,1,2) με νέα, των οποίων οι εκπομπές CO2 να είναι μέχρι 150 gr/km. Τα όρια αυτά θα αποτελέσουν απόλυτα πράσινη κατεύθυνση, συμβατή με τις νομοθετικές ρυθμίσεις της Ε.Ε. και τις τεχνολογικές εξελίξεις.

Ως επιπλέον κίνητρο θα θεσπιστεί η απαλλαγή του οχήματος αντικατάστασης από τα τέλη κυκλοφορίας πέντε ετών (112 ευρώ ανά έτος). Η ρύθμιση αυτή εκτιμάται πως θα προσθέσει 40.000 οχήματα στην αγορά ετησίως (αύξηση 25%).»

Επιπλέον, ο κ. Μίχαλος λέει πως με την πρόταση αυτή:

Πέραν του εισπρακτικού θετικού αποτελέσματος το πρόγραμμα έχει τα εξής θετικά αποτελέσματα:

Ανανεώνει το στόλο, με προφανή περιβαλλοντικά οφέλη

Ενισχύει τη χειμαζόμενη αγορά και τονώνει την απασχόληση σε βάθος 10ετίας, όσο δηλαδή εκτιμάται πως μπορεί να ισχύσει το μέτρο

Περιορίζει τις εκπομπές CO2 σε 150gr/km

Επειδή οι εκπομπές είναι ανάλογες του βάρους/μεγέθους του οχήματος, το πρόγραμμα αφορά σε μικρού μεγέθους αυτοκίνητα

Βελτιώνει τις κυκλοφοριακές συνθήκες, λόγω της ενθάρρυνσης απόκτησης μικρού μεγέθους οχημάτων

Εξασφαλίζει τη λειτουργία του ανταγωνισμού στην αγορά, λόγω του ότι τέτοιου τύπου αυτοκίνητα παράγονται από τους περισσότερους κατασκευαστές

Επιφέρει χαμηλές καταναλώσεις καυσίμων, γεγονός που ευνοεί τα μικρά και μεσαία εισοδήματα τα οποία επηρεάζονται κυρίως από τη δύσκολη σημερινή οικονομική κατάσταση.

Πηγή: Ημερησία

Απογραφή δημοσίων υπαλλήλων 12-23 Ιουλίου. Ολη η εγκύκλιος

Ξεκινά τη Δευτέρα 12 Ιουλίου και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 23 Ιουλίου η απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων, ώστε το Δημόσιο να αποκτήσει -για πρώτη φορά- πλήρη και ακριβή εικόνα του αριθμού των υπαλλήλων που απασχολεί, ο οποίος σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις υπερβαίνει το 1 εκατομμύριο.

Παράλληλα συστήνεται η Ενιαία Αρχή Πληρωμών και από την 1η Νοεμβρίου όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι θα πληρώνονται μέσω αυτής, με εξαίρεση τους υπαλλήλους στους ΟΤΑ α’ βαθμού και στα λοιπά Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου για τους οποίους η αντίστοιχη ημερομηνία είναι η 1η Μαρτίου του 2011.
Η όλη διαδικασία αποτελεί και ένα βασικό .......

βήμα για την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου στο Δημόσιο με την κυβέρνηση να αποβλέπει και σε δημοσιονομικό όφελος αφού από την απογραφή και την ενεργοποίηση της ΕΑΠ ενδέχεται να αποκαλυφθούν διάφορες περιπτώσεις παράτυπων πληρωμών.

Νωρίτερα
Σημειώνεται πως οι υπάλληλοι της γενικής γραμματείας δημόσιας διοίκησης και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του υπουργείου Εσωτερικών και του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, θα απογραφούν νωρίτερα, μεταξύ 1ης και 9ης Ιουλίου. Τα παραπάνω προβλέπει κοινή υπουργική απόφαση του υπουργού Εσωτερικών Γ. Ραγκούση και Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου που δημοσιοποιήθηκε χθες.

Όλοι οι υπόχρεοι θα πρέπει να συμπληρώσουν ηλεκτρονική σελίδα απογραφής, στη διεύθυνση www.apografi.gov.gr, με τα προσωπικά τους στοιχεία, τα στοιχεία της υπηρεσιακής τους κατάστασης και τους τίτλους σπουδών. Το σύνολο των δεδομένων θα συγκεντρωθεί στη γ.γ. Πληροφορικών Συστημάτων. Η διασταύρωση των στοιχείων, που θα διαρκεί τρεις μήνες, θα γίνει και με τους ασφαλιστικούς φορείς για λόγους αξιοπιστίας ενώ κατά τη διασταύρωση αποδίδεται μοναδικός Ενιαίος Κωδικός Μισθοδοσίας Δημοσίου (ΕΚΜΔΗ) σε κάθε υπάλληλο, του οποίου τα στοιχεία έχουν διασταυρωθεί.

Μετά το διάστημα των τριών μηνών για τη βελτίωση της ποιότητας των δεδομένων των αρχείων της απογραφής, η ΕΑΠ υποχρεούται να παύσει προσωρινά την καταβολή των αμοιβών και κρατήσεων των εν λόγω αμειβομένων, μέχρι να διορθωθούν τα στοιχεία ή να απογραφεί ο αμειβόμενος. Μετά την επιτυχή διασταύρωση οι οφειλές καταβάλλονται αναδρομικά. Ειδικά για τα ΝΠΔΔ σε περίπτωση μη εύρεσης επαρκούς υπολοίπου για την πληρωμή τρίτων φορέων, όπως είναι για παράδειγμα τα ασφαλιστικά ταμεία, οι πληρωμές δεν θα καταβάλλονται και τυχόν πρόστιμα ή προσαυξήσεις θα βαρύνουν το ΝΠΔΔ.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΑΠΟ ΕΔΩ


Πηγή: Ημερησία

Αυξάνονται κατά 50% οι αντικειμενικές αξίες

Φωτιά σε φόρους μεταβίβασης, γονικές παροχές και κληρονομιές βάζουν τα σχέδια του υπουργείου Οικονομικών για εξίσωση των αντικειμενικών αξιών ακινήτων με τις αγοραίες σε δύο δόσεις, η πρώτη εκ των οποίων στις αρχές του 2011 ή εναλλακτικά τον Σεπτέμβριο του 2010.

Η εξίσωση φέρνει μέση αύξηση της τάξης του 50% στις ισχύουσες σήμερα αντικειμενικές αξίες και επιμέρους αυξήσεις ακόμα και πάνω από 200%. Ετσι οδηγεί χιλιάδες φορολογούμενους στην τσιμπίδα του Φόρου Κατοχής Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας και αναμένεται να επιφέρει νέο πλήγμα στην «παγωμένη» από την κρίση κτηματαγορά.
Το υπουργείο Οικονομικών εκτιμά ότι με .......

την εξίσωση των αντικειμενικών αξιών με τις αγοραίες θα μπορέσει να φέρει στην επιφάνεια «μαύρα» εισοδήματα τα οποία διαφεύγουν τη φορολόγηση με βάση την απολύτως νόμιμη οδό της αναγραφής των αντικειμενικών αξιών στα συμβόλαια.

Με τον τρόπο αυτό, εκτιμούν στο υπουργείο Οικονομικών, κατασκευαστές έχουν τη δυνατότητα να εισπράττουν αφορολόγητα μεγάλα ποσά που αφορούν ακριβώς τη διαφορά ανάμεσα στην αντικειμενική τιμή που περιγράφεται στο συμβόλαιο και την πραγματική αξία πώλησης των ακινήτων. Αρχικά το υπουργείο Οικονομικών προγραμμάτιζε την πρώτη δόση της αύξησης των αντικειμενικών αξιών ακινήτων για τον Ιανουάριο του 2011. Μάλιστα έχει εγγράψει και στο μνημόνιο που υπέγραψε η κυβέρνηση με την τρόικα Ε.Ε- ΔΝΤ- ΕΚΤ πρόσθετα έσοδα 400 εκατ. ευρώ για το 2011 και επιπλέον 200 εκατ. ευρώ για το 2012, ακολουθώντας τις ανάλογες αναπροσαρμογές των αντικειμενικών αξιών ώστε να υπάρξει εξίσωση. Τις τελευταίες ημέρες όμως διατυπώνονται εισηγήσεις για αύξηση των αντικειμενικών αξιών νωρίτερα, ίσως και τον Σεπτέμβριο, προκειμένου να επιταχυνθεί και η αύξηση των εσόδων στον προϋπολογισμό, η εξέλιξη των οποίων εμφανίζει σοβαρές αρρυθμίες.

Αποκλίσεις έως και 200%
Η τελευταία αύξηση των αντικειμενικών αξιών έγινε το 2007 από τον τότε υπουργό Γ. Αλογοσκούφη και παρ΄ ότι και επί κυβέρνησης Ν.Δ. υπήρχαν σχέδια για την εξίσωση αντικειμενικών και αγοραίων τιμών, αυτά τελικά δεν προχώρησαν. Ετσι, οι αποκλίσεις ανάμεσα στις δύο τιμές είναι και σήμερα πολύ μεγάλες ξεπερνώντας σε ακραίες περιπτώσεις ακόμα και το 200%. Χαρακτηριστική περίπτωση αποτελεί ο Βύρωνας, όπου οι αντικειμενικές αξίες κυμαίνονται από 950 έως και 1.600 ευρώ. Ομως, όπως προκύπτει από στοιχεία της Αspis Real Εstate για τις αγοραίες τιμές ακινήτων, η μέση αγοραία τιμή διαμορφώνεται στα 2.900 ευρώ, εκτοξεύοντας τη μέγιστη διαφορά στο 205% και την ελάχιστη στο 81%. Μεγάλες αποκλίσεις καταγράφονται και στις ακριβές περιοχές, όπως για παράδειγμα ο Αλιμος, η Γλυφάδα και η Πεύκη. Στην Πεύκη οι αντικειμενικές αξίες κυμαίνονται από 1.550 έως και 1.950 ευρώ αλλά η μέση αγοραία αξία φτάνει τα 3.000 ευρώ, με την ψαλίδα να ανοίγει έως και 94%, στο κέντρο της Γλυφάδας οι αντικειμενικές κυμαίνονται μεταξύ 2.350 και 2.650 ευρώ, αλλά η μέση αγοραία είναι στα 3.200 ευρώ, και στο κέντρο του Αλίμου με αντικειμενικές αξίες από 1.500 έως 2.000 ευρώ οι πραγματικές τιμές πώλησης διαμορφώνονται σε μέσα επίπεδα στα 2.600 ευρώ, με την απόκλιση να φτάνει έως και το 73%.

Και στις φθηνότερες περιοχές
Και στις συγκριτικά φθηνότερες περιοχές οι αποκλίσεις είναι επίσης μεγάλες. Για παράδειγμα, στο κέντρο στο Περιστέρι, όπου οι αντικειμενικές κυμαίνονται μεταξύ 800 και 1.300 ευρώ, οι πραγματικές τιμές πώλησης ανέρχονται σε μέσα επίπεδα σε 2.000

ευρώ, με την ψαλίδα να ανοίγει έως και 150%, ενώ στον Κορυδαλλό, με τις αντικειμενικές από 900 έως 1.400 ευρώ, οι πραγματικές τιμές φτάνουν τα 2.200 ευρώ και οι αποκλίσεις ξεπερνούν το 140%.

Και στη Θεσσαλονίκη
Ανάλογη εικόνα καταγράφεται και στη συμπρωτεύουσα. Στο ιστορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης, η Εφορία καταγράφει αντικειμενικές τιμές από 1.300 έως 4.600 ευρώ. Οι πραγματικές τιμές όμως διαμορφώνονται από 2.000 έως 6.000 ευρώ και οι αποκλίσεις κυμαίνονται από 30% έως και 54%. Την ίδια ώρα στο Κορδελιό, με αντικειμενικές αξίες από 650 έως 1.100 ευρώ, οι αγοραίες τιμές διαμορφώνονται 27% έως και 69% υψηλότερα, μεταξύ 1.100 και 1.400 ευρώ.

Τις διαφορές αυτές καταγράφει ειδική επιτροπή που έχει συσταθεί γι΄ αυτό τον λόγο στο υπουργείο Οικονομικών και η οποία θα παραδώσει προσεχώς τις εισηγήσεις της στον υπουργό Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου, που θα λάβει και τις οριστικές τελικές αποφάσεις τόσο για το μέγεθος της αναπροσαρμογής όσο και για τον χρονικό ορίζοντα έναρξης εφαρμογής.

Ηλεκτρονικό σύστημα
Σύμφωνα με τις εισηγήσεις που έχουν υποβληθεί, μετά τις αυξήσεις σε δύο δόσεις με στόχο την εξίσωση, θα καθιερωθεί ένα ηλεκτρονικό σύστημα αυτόματης προσαρμογής των αντικειμενικών τιμών στις αγοραίες ανά τακτά χρονικά διαστήματα και ανάλογα με τις εξελίξεις στην κτηματαγορά.

Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

ΔΕΗ: Φθηνότερο ρεύμα για τα χαμηλά εισοδήματα

Κοινωνικό τιμολόγιο που θα προβλέπει μηδενικές αυξήσεις ή ακόμη και μειώσεις για καταναλωτές με χαμηλά εισοδήματα, ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, πιθανώς ακόμη και για χαμηλοσυνταξιούχους, πρόκειται σύντομα να ανακοινώσει η ηγεσία του υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, με ισχύ από φέτος.

Το υπουργείο έχει κάνει δεκτή σχετική εισήγηση που απέστειλε πρόσφατα η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, αλλά καθυστερεί τις τελικές ανακοινώσεις καθώς σκοπεύει να κάνει πιο «φιλολαϊκό» το μέτρο, συμπεριλαμβάνοντας για τους ίδιους δικαιούχους και εκπτώσεις 10% επί των σημερινών τιμολογίων.

Επίσης, εξετάζει για κάποιες ευπαθείς κοινωνικές .........

ομάδες, όπως άνεργοι και άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ), η μείωση να είναι 20%. Επιδιώκει μάλιστα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η έκπτωση του 20% να επεκταθεί και στους χαμηλοσυνταξιούχους, όσους δηλαδή παίρνουν σήμερα το ΕΚΑΣ (Επίδομα Κοινωνικής Αλληλεγγύης). Σε κάθε περίπτωση οι ωφελημένοι θα είναι αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες.

Οσο για τις προϋποθέσεις υπαγωγής των δικαιούχων στη νέα κατηγορία τιμολογίου, η εφαρμογή του οποίου εκκρεμεί από το 2008, θα είναι οι εξής:

Το νοικοκυριό να έχει μικρή κατανάλωση μεταξύ 0-800 kWh ή το πολύ έως 1.000 kWh το 4μηνο. Τα νοικοκυριά που έχουν τέτοιες καταναλώσεις είναι τα μονομελή, χαμηλοσυνταξιούχοι που διαμένουν σε μικρά διαμερίσματα, οικογένεια όπου και οι δύο γονείς είναι μισθωτοί με χαμηλό εισόδημα και διαμένει σε μικρής επιφάνειας διαμέρισμα κοκ. Η μέση κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος το 4μηνο στην Ελλάδα, που αφορά και την πλειονότητα των πελατών της ΔΕΗ, κυμαίνεται σήμερα μεταξύ 1.100 και 1.300 kWh το 4μηνο.

Το εισοδηματικό κριτήριο και συγκεκριμένα όσοι βρίσκονται κάτω από το αφορολόγητο όριο των 12.000 ευρώ ετησίως. Τέτοια εισοδηματικά χαρακτηριστικά έχουν νοικοκυριά με χαμηλές καταναλώσεις όπως αναφέρθηκε παραπάνω.

Το τρίτο κριτήριο είναι η χαμηλή κατανάλωση να αφορά κύρια κατοικία και όχι εξοχική. Σύμφωνα με παλαιότερα στοιχεία της ΔΕΗ, από το σύνολο των 5 και πλέον εκατ. οικιακών μετρητών πανελλαδικά, τα 2,3 εκατ. καταγράφουν έως 800 κιλοβατώρες το τετράμηνο. Από αυτούς όμως περίπου 1 εκατ. μετρητές αφορούν τη δεύτερη κατοικία και τα εξοχικά.

Για την υπαγωγή στη νέα κατηγορία θα γίνεται αίτηση από τον ενδιαφερόμενο στον πάροχό του και εν συνεχεία διασταύρωση των εισοδηματικών κριτηρίων από το Τaxis και των καταναλώσεων ρεύματος από τη ΔΕΗ. Το εύλογο ερώτημα βέβαια είναι με ποιον τρόπο θα αναπληρώσει η ΔΕΗ τη μεγάλη χασούρα που θα έχει από το πάγωμα ή τις τυχόν μειώσεις που θα αποφασιστούν. Η απάντηση είναι μέσω αυξήσεων σε κάποιες άλλες κατηγορίες τιμολογίων, εν προκειμένω στην πλειονότητα των οικιακών, απόφαση που παραπέμπεται όπως όλα δείχνουν για το φθινόπωρο, χωρίς ακόμη στη ΡΑΕ- επομένως και στο υπουργείο- να έχουν καταλήξει σε ποσοστά.

Αύξηση και στο Τέλος ΑΠΕ
Αφού προηγηθεί η ανακοίνωση του κοινωνικού τιμολογίου, μια άλλη απόφαση αναμένεται από το υπουργείο και αφορά την αύξηση του Τέλους ΑΠΕ που καταβάλλουν όλοι οι καταναλωτές στους λογαριασμούς τους, μέσω του οποίου αποπληρώνονται οι παραγωγοί ανανεώσιμης ενέργειας.

Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

ΝΔ: Χρίσματα σε δήμους άνω των 20.000 και σε περιφέρειες.

Στους μισούς περίπου δήμους, δηλαδή αυτούς με πληθυσμό άνω των 20.000 κατοίκων και, βεβαίως, στις περιφέρειες πρόκειται να δώσει επίσημα χρίσματα (στήριξη) το κόμμα της Αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Αυτό αποφασίσθηκε σε σύσκεψη υπό τον πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά στην οποία συμμετείχαν μεταξύ άλλων ο υπεύθυνος του Τομέα Εσωτερικών Χρήστος Ζώης και ο επικεφαλής της γραμματείας Αυτοδιοίκησης Βασίλης Μιχαλολιάκος.

Πρόκειται για τα δύο πρόσωπα τα οποία .......

θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην επιλογή των υποψηφίων περιφερειαρχών, αντιπεριφερειαρχών και δημάρχων της ΝΔ, οι οποίο, σύμφωνα με την Ρηγίλλης, «θα είναι, κυρίως, πρόσωπα που έχουν θητεύσει στην αυτοδιοίκηση».

Επιστολή Σαμαρά

Παράλληλα ο πρόεδρος της ΝΔ που, βεβαίως, θα έχει τον τελικό λόγο στην επιλογή υποψηφίων περιφερειαρχών και δημάρχων μεγάλων δήμων έχει ήδη αποστείλει επιστολή προς τους 800.000 ψηφοφόρους των εσωκομματικών εκλογών με την οποία τους ζητά να εκφράσουν την άποψή για το αν το κόμμα πρέπει να δώσει στήριξη σε υποψήφιους δημάρχους και περιφερειάρχες αλλά και για το ποιον υποψήφιο θα ήθελαν να στηρίξει το κόμμα στο δήμο και στην περιφέρεια τους.

Τέλος Ιουνίου, αρχές Ιουλίου οι υποψηφιότητες

Επιπλέον, η Ρηγίλλης έχει ήδη ξεκινήσει δημοσκοπήσεις για τις περιφέρειες και τους μεγάλους δήμους, ενώ θα υπάρξει και διαβούλευση με βουλευτές και τοπικά στελέχη του κόμματος.
Όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα, στόχος είναι τις επόμενες ημέρες μετά το συνέδριο που θα διεξαχθεί στις 25 και 26 Ιουνίου, η ΝΔ να είναι έτοιμη να ανακοινώσει τους υποψήφιους περιφερειάρχες και δημάρχους μεγάλων πόλεων.

Πηγή: Αυτοδιοίκηση.gr

Μεσσηνιακές εφημερίδες της 9ης Ιουνίου 2010

Κλικ στα πρωτοσέλιδα για μεγάλο μέγεθος.
Τώρα και με τρόπο που δεν θα σας βγάζει pop up παράθυρα διαφημίσεων.