Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

Ο Αγροτικός Σύλλογος Γαργαλιάνων για το μητρώο αγροτών

Πρόσφατα ενημερωθήκαμε για το προσχέδιο νόμου που αφορά το Μητρώο αγροτών και αγροτικών εκμεταλλεύσεων το οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ για μια ακόμα φορά τους θέλει «όλους» ευχαριστημένους και ας ακούγεται από τους πλέον ειδικούς και επίσημους ότι πρέπει επιτέλους να σχεδιάσουμε ένα μοντέλο γεωργίας που να στέκεται επάξια στην ανταγωνιστική παγκόσμια αγορά.

Ορίζει το κατά κύριο επάγγελμα αγρότη .........

στο 30% του συνολικού ετήσιου χρόνου εργασίας και το 35% του συνολικού ετήσιου εισοδήματος να προέρχεται από γεωργικές εκμεταλλεύσεις, προϋποθέτει επίσης την κατοχή βιβλιαρίου ΟΓΑ

Πιστεύουμε πως είναι ένα ατελές (σκοπίμως άραγε η από άγνοια;) προσχέδιο νόμου που θέλει να «ξεχνά» περίπου 80.000 γεωργικές εκμεταλλεύσεις που ασκούν το αποκλειστικό επάγγελμα αγρότη που σηκώνουν όλο το βάρος της ελληνικής αγροτικής οικονομίας.

Αφήνει να εννοηθεί ότι η Ελληνική γεωργία είναι δραστηριότητα συμπληρωματική (πάρεργο) που δραστηριοποιούνται ετεροεπαγγελματίες στον ελεύθερο χρόνο τους εξασφαλίζοντας την αυτάρκεια σε τρόφιμα και λίγο επιπλέον εισόδημα.

Λειτουργεί δε ως τροχοπέδη για την ένταξη νέων γεωργών, χωρίς να δίνει πνοή και κίνητρα στους επαγγελματίες αγρότες που χρειάζεται σήμερα η γεωργία ώστε να είναι βιώσιμη –ανταγωνιστική με ποιοτικά- ασφαλή προϊόντα..

Εξισώνει τους επαγγελματίες του χώρου με τους ετεροεπαγγελματίες, δεν λαμβάνει υπόψιν τη δυναμική που έχει ο αγροτοδιατροφικός τομέας, ιδιαίτερα για την πατρίδα μας, όπου μαζί με τον τουρισμό τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας μπορεί και πρέπει να αποτελέσει τη βάση της οικονομίας. Και οι 100% αγρότες είναι αυτοί που εφαρμόζουν τις καινοτομίες, επενδύουν τόσο σε κεφάλαια όσο και σε τεχνογνωσία ενώ αγωνιούν για αυτό που λέμε ανάπτυξη στον αγροτικό χώρο.

Είναι ένα κοινωνικά άδικο προσχέδιο που αντιμετωπίζει με το ίδιο σκεπτικό με την ίδια λογική το 35% με το 100% αφού θα έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις άλλα και τα ίδια δικαιώματα, δεν έχουν όμως ίδιο συμφέρον και ίδιο όραμα για την ελληνική γεωργία, ενώ στερεί την δυνατότητα χάραξης πολιτικής στον αγροτικό τομέα. Είμαστε οργισμένοι διότι λίγοι σε κάθε χωριό επαγγελματίες αγρότες με την βοήθεια ορισμένων αξιέπαινων γεωπόνων σηκώνουν το βάρος της ελληνικής γεωργίας καλλιεργούν την δική τους γη αλλά και την γη του 35% και το προσχέδιο δεν μας αναγνωρίζει. Αυτές είναι οι τομές που μας υποσχεθήκατε; Αυτή είναι η κοινωνική δικαιοσύνη που μας υποσχεθήκατε; Το απαράδεκτο υπάρχων καθεστώς το παγιώνεται και με την βούλα του νόμου; Έτσι δεν πάμε πουθενά.

Θεωρούμε πως δεν πρέπει να επαναλάβουμε πολιτικές διαχείρισης επιδοτήσεων, που είναι υπεύθυνες για το αδιέξοδο που έχει επέλθει στην ελληνική γεωργία (το αγροτικό εμπορικό ισοζύγιο δεν αφήνει αμφιβολίες) αλλά με ατμομηχανή τους επαγγελματίες του χώρου να δημιουργήσουμε τις συνθήκες για μια ανταγωνιστική γεωργία που θα συμβάλει για μια ακόμα φορά στην ανάταση της οικονομίας της χώρας.

Όσον αναφορά τα νομικά πρόσωπα πάγια θέση μας είναι ότι για να θεωρούνται αγρότες θα πρέπει να έχουν συσταθεί με αποκλειστικό σκοπό την παραγωγή εμπορία και διακίνηση αγροτικών προϊόντων, με τον τρόπο αυτό αποκλείουμε εταιρείες και μονές που έχουν διαφορετικό αντικείμενο και καρπώνονται σήμερα την πλειοψηφία των επιδοτήσεων και οι οποίες μάλιστα δεν υπηρετούν το αναπτυξιακό μοντέλο της γεωργίας που όλοι συμφωνούμε ότι έχει ανάγκη η χώρα μας.

Δηλώνουμε πως δεν αγωνιστήκαμε για μια τέτοια εξέλιξη και δεν θα συναινέσουμε σε μια τέτοια ισοπεδωτική λογική, αλλά σε λογικές που ο καθένας θα ξέρει δικαιωματικά τον ρόλο του στην ανάπτυξη της Ελληνικής γεωργίας.

Ζητάμε την νομική κατοχύρωση του αποκλειστικού επαγγέλματος των αγροτών με τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεώσεις (φορολογική κτλ) καθώς και την αποκατάσταση της αξιοπρεπείας τους.

Στην κατεύθυνση για ένα βιώσιμο και ανταγωνιστικό μοντέλο γεωργίας τα παραπάνω είναι η ικανή και αναγκαία συνθήκη.



Ο πρόεδρος
Τάσος Αποστολόπουλος

Ο γραμματέας
Ηλίας Μπουντουβάς

Δράκος για Καλλικράτη: είδαμε μόνο τα οστά, τη σάρκα δεν την είδαμε

Συνέντευξη τύπου παραχώρησε σήμρα το μεσημέρι ο νομάρχης Μεσσηνίας Κος Δημήτρης Δράκος αναφορικά με την χθεσινή παρουσίαση του σχεδίου Διοιηκητικής μεταρρύθμισης Καλλικράτης.

«Η πρώτη ανάγνωσή του, πραγματικά, μας απογοητεύει» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Νομάρχης.

Πιο συγκεκριμένα, πρώτα από όλα αναφέρθηκε στους οικονομικούς πόρους, οι οποίοι υπολείπονται κατά πολύ εκείνων των οποίων είχε ομόφωνα ζητήσει, μέσω των συνεδρίων της, η ΕΝΑΕ.
«Το δυστύχημα είναι ότι δεν είναι ούτε οι μισοί πόροι της .........

πρώην Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης», σημείωσε ο κ. Νομάρχης, αναφερόμενος στους δύο, μόνο, πόρους της νέας περιφερειακής διοικητικής δομής, στο 2,4% των συνολικών ετήσιων εισπράξεων του φόρου των φυσικών προσώπων και στο 4% του συνολικού ετήσιου φόρου του ΦΠΑ. «Οι πόροι είναι πολύ λιγότεροι και αυτή η κατάσταση, η οποία, πέραν της αυτής καθαυτής φυσικής αναφοράς της στην χρηματοδοτική υποστήριξη, έχει κι άλλες προεκτάσεις. Η σημαντικότερη είναι ότι το μέγεθος του θεσμού είναι τόσο μικρό που πιθανότατα δε χρειάζεται περεταίρω οικονομική ενίσχυση.

Επαληθευόμαστε, δηλαδή, και επί του ζητήματος των αρμοδιοτήτων μετά την οριστική κατάργηση του σημερινού διοικητικού κέντρου, τη Νομαρχία, και με το διαμοιρασμό των αρμοδιοτήτων, των πόρων και των στελεχών στους, υπό σύσταση, μεγάλους Δήμους. Κατά αντιστοιχία, και στο ένα και στο άλλο, βλέπουμε πρωτοβάθμιους ΟΤΑ πολύ ισχυρότερους, πιο οικονομικά ενισχυμένους και υποστηριζόμενους. Ενδεικτικά, να σας αναφέρω ότι για του νέους Δήμους, οι πόροι που θα έχουν θα είναι το 12% του συνολικού ΦΠΑ, το 20% του φόρου των φυσικών προσώπων και το 50% του φόρου ακίνητης περιουσίας. Πράγματι, εδώ έχουμε μια ενισχυμένη οργάνωση και δομή. Αυτό, οδηγεί και σε ένα τρίτο θέμα, ότι και εδώ, αλλά και στη συνέχεια της οργάνωσης, η οποία περιλαμβάνεται στο επιχειρησιακό σχέδιο εφαρμογής, δεν υπάρχει ειδική μέριμνα εφαρμογής και λειτουργίας του όλου συστήματος.

Δεν προσθέτει τίποτα από αυτά που είχαμε παρατηρήσει στο προσχέδιο. Δηλαδή, δεν αναφέρεται δια ποίου τρόπου, οικονομικού και διαδικαστικού, θα έχουμε την τοποθέτηση και τη λειτουργία όλων αυτών των οργάνων. Ένα άλλο ζήτημα, είναι ότι μεταθέτει τις λειτουργίες, τις οποίες δίδει, ουσιαστικά στις καλένδες. Πρώτη λειτουργία είναι τα κοινοτικά προγράμματα, τα οποία θα αρχίσουν, όπως αναφέρεται, μετά την 1/7/2011, όταν είναι γνωστό ότι η θητεία των επόμενων διοικήσεων δεν θα είναι ολοκληρωμένη, διότι θα συνταυτιστεί με τις Ευρωβουλευτικές εκλογές του 2014. Ουσιαστικά, ολόκληρη η επόμενη θητεία, θα είναι μια θητεία «προσομοίωσης», μια θητεία προσαρμογής. Με λίγα λόγια, θα είναι μια θητεία στον αέρα. Επομένως, φτιάχνουμε έναν σκιώδη θεσμό. Εν κατακλείδι, περιμέναμε να δούμε τον «Καλλικράτη» και το σχέδιό του να παίρνει σάρκα και οστά. Από ότι φαίνεται, είδαμε μόνο τα οστά, τη σάρκα δεν την είδαμε», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Νομάρχης.

Η αυτοδιοίκηση μετατρέπεται σε διοίκηση

Η δημιουργία πολύ μεγάλων ΟΤΑ και μάλιστα χωρίς συζήτηση και συναίνεση των τοπικών κοινωνιών, θα δημιουργήσει... γραφειοκρατικά σχήματα”. Τέλος, ο ΣΥΝ επισημαίνει ότι η εφαρμογή του σχεδίου “θα δυσκολέψει ακόμα περισσότερο τη δυνατότητα των ενεργών πολιτών και των κινημάτων πόλης να παρεμβαίνουν, να ελέγχουν... και να προωθούν λύσεις για τοπικά προβλήματα”. Συμπερασματικά, αξιολογεί ότι με τον 'Καλλικράτη' “δεν εξασφαλίζεται η πολυφωνία, οπότε η 'αυτοδιοίκηση' μετατρέπεται ουσιαστικά και τυπικά σε 'διοίκηση'”.

"Κατηγορηματικά αντίθετος στο σχέδιο 'Καλλικράτης'" δηλώνει...
-
ο ΣΥΝ, καθώς, “ως αναπόσπαστο κομμάτι του κυβερνητικού Σχεδίου Σταθερότητας, επιβεβαιώνει την αρχική μας εκτίμηση ότι η συγκεκριμένη 'μεταρρύθμιση' δεν οδηγεί στην αναγκαία αποκέντρωση ουσιαστικών κρατικών αρμοδιοτήτων προς την Αυτοδιοίκηση”, αλλά “απλώς ανακατανέμει τις αρμοδιότητες των μέχρι σήμερα Νομαρχιών στους Δήμους και στις Περιφέρειες”.

Συνεχίζοντας την κριτική του ο ΣΥΝ τονίζει ότι το σχέδιο “δεν ισχυροποιεί την Αυτοδιοίκηση, αφού δεν υπάρχει δέσμευση για τη μεταφορά των απαραίτητων οικονομικών πόρων, με συνέπεια η Αυτοδιοίκηση ή να μετατραπεί σε φορομπηχτικό μηχανισμό ή να ιδιωτικοποιήσει τις λειτουργίες της”. Ο ΣΥΝ υποστηρίζει ότι αυτή η επιλογή “δεν είναι δημοκρατική, αφού δεν καθιερώνει το εκλογικό σύστημα της απλής αναλογικής, αντιθέτως ενισχύει και αναπαράγει το δικομματικό σύστημα και στην Αυτοδιοίκηση”. Επιπλέον, προειδοποιεί ότι “ανοίγει τον δρόμο για απολύσεις υπαλλήλων... αφού οι μετατάξεις θα γίνουν πριν δημιουργηθούν οι οργανισμοί.




Έκτακτο Δημοτικό συμβούλιο απόψε στα Φιλιατρά.

Έκτακτη συνεδρίαση τπυ Δημοτικού συμβουλίου θα γίνει σήμερα το απόγευμα στα Φιλιατρά με μοναδικό θέμα την ανακοίνωση του σχεδίου διοικητικής μεταρρύθμισης Καλλικράτης.

Η συνεδρίαση θα καλυφθεί ραδιοφωνικά από το ..........

Ράδιο Νίκη 96,4 και θα μεταδοθεί και μέσω διαδικτύου.

Μπορείτε να το ακούσετε και από το Φιλιατρά News αλλα και από την Φιλιατρά News Toolbar μας.

UPDATE

Το Δημοτικό συμβούλιο θα γίνει στις 20:30. Ολοι μας στο Δημαρχείο.
Και όσοι ειναι μακρυά να ακουσουν απο internet την συνεδρίαση

Την εξασφάλιση των υπαλλήλων των νομαρχιών ζητά η ΕΝΑΕ

Σαφές θεσμικό πλαίσιο, το οποίο θα κατοχυρώνει πλήρως τα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα των υπαλλήλων της, ζητά η ΕΝΑΕ, επισημαίνοντας ότι «οι εργαζόμενοι στην Αυτοδιοίκηση δε θα πληρώσουν το μάρμαρο του 'Καλλικράτη'». Αντίθετη στα όσα προβλέπει η διοικητική μεταρρύθμιση και η ΤΕΔΚΝΑ.

Με αφορμή την εργατική Πρωτομαγιά, η ΕΝΑΕ τονίζει πως «οι εργαζόμενοι στην Αυτοδιοίκηση δε θα πληρώσουν το μάρμαρο του 'Καλλικράτη'. Η ΕΝΑΕ θα βρεθεί στο πλευρό των εργαζομένων και θα αγωνιστεί για να στηρίξει τα δίκαια αιτήματά τους, ζητώντας ξεκάθαρες εγγυήσεις από την κυβέρνηση».

Το οικονομικό αδιέξοδο της χώρας σε ............

συνδυασμό με την εντεινόμενη αβεβαιότητα στο περιβάλλον εργασίας μας υπενθυμίζουν την επιτακτική ανάγκη η ΕΝΑΕ να σταθεί δίπλα στον Έλληνα εργαζόμενο με πολιτικές που στοχεύουν στη διασφάλιση των δικαιωμάτων του, στην καταπολέμηση της ανεργίας και την ενίσχυση της απασχόλησης, προστίθεται στην ανακοίνωση.

Την αντίθεσή του στις ρυθμίσεις του «Καλλικράτη» εξέφρασε, μιλώντας στο συνέδριο της Τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων Αττικής ο πρόεδρος της ΤΕΔΚΝΑ Δημήτρης Καλογερόπουλος.

Πηγή: in.gr

Eως και 31 Μαΐου η προθεσμία ρύθμισης ληξιπρόθεσμων χρεών

Έως και τις 31 Μαΐου έχουν προθεσμία οι υπόχρεοι που έχουν ληξιπρόθεσμα χρέη προς το Δημόσιο να τα ρυθμίσουν, υποβάλλοντας σχετική αίτηση στην αρμόδια Δ.Ο.Υ., προκειμένου να τύχουν των ευνοϊκών διατάξεων του νέου φορολογικού νόμου 3842/2010 «Αποκατάσταση φορολογικής δικαιοσύνης, αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής και άλλες διατάξεις».

Υπενθυμίζεται ότι στην περίπτωση εφάπαξ .......

συνολικής εξόφλησης, έως τις 31 Μαΐου 2010, προβλέπεται απαλλαγή του 80% των προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής που επιβαρύνουν τις οφειλές έως την ημέρα της καταβολής, ενώ στην περίπτωση εφάπαξ καταβολής τουλάχιστον του 50% των συνολικών ληξιπρόθεσμων οφειλών απαλλαγή του 60% των προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής που τις επιβαρύνουν μέχρι την ημέρα της καταβολής.

Αυτά γνωστοποιήθηκαν αρμοδίως με την υπ' αρίθμ. ΠΟΛ. 1047/27.4.2010 εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών, η οποία εστάλη με e-mail στις Δ.Ο.Υ. για άμεση εφαρμογή καθώς η ρύθμιση ισχύει από τις 23 Απριλίου, ενώ δόθηκαν οι κατωτέρω οδηγίες και διευκρινίσεις για την εφαρμογή του άρθρου 66 «Μεταβατική Διάταξη Καταβολής Εφάπαξ Ληξιπρόθεσμων Οφειλών» που περιέχονται στο κεφάλαιο ΣΤ «Θέματα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων» του νόμου 3842/2010:

Σύμφωνα με τις διατάξεις του ανωτέρω άρθρου, οφειλές προς το Δημόσιο, βεβαιωμένες στις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.) και τα Τελωνεία, καθώς και οφειλές υπέρ τρίτων που εισπράττονται μέσω των Δ.Ο.Υ., οι οποίες κατέστησαν ληξιπρόθεσμες, απαλλάσσονται κατά σημαντικό ποσοστό από προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής εφόσον εξοφληθούν εφάπαξ στο σύνολό τους ή τουλάχιστον κατά το ήμισυ έως τις 31 Μαΐου 2010.

Ειδικότερα:

1. Οφειλές που υπάγονται στη ρύθμιση:

α) Οφειλές, βεβαιωμένες στις Δ.Ο.Υ. και τα Τελωνεία, οι οποίες κατέστησαν ληξιπρόθεσμες, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.δ. 356/74 ΦΕΚ 90 Α (Κ.Ε.Δ.Ε.), μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου 2009.

β) Από τις παραπάνω οφειλές μπορεί να υπαχθούν στη ρύθμιση μόνο, εφόσον το επιθυμεί ο οφειλέτης, αυτές που:

i) τελούν σε αναστολή είσπραξης,

ii) έχουν υπαχθεί σε διευκόλυνση τμηματικής καταβολής κατά τις διατάξεις των άρθρων 13-21 ν. 2648/98 ΦΕΚ 238 Α, όπως ισχύουν καθώς και εκείνες, που έχουν υπαχθεί σε οποιαδήποτε ρύθμιση που τηρείται κατά την υποβολή της αίτησης.

2. Οφειλές που δεν υπάγονται στη ρύθμιση:

Δεν υπάγονται στη ρύθμιση, ακόμη και αν ζητηθεί από τον οφειλέτη, οφειλές υπέρ ξένων κρατών, καθώς και τυχόν οφειλές, που από ειδικές διατάξεις, δεν επιτρέπεται η απαλλαγή τους από τις προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής.

3. Προϋποθέσεις υπαγωγής στη ρύθμιση:

Υποβολή αίτησης από τον οφειλέτη ή οποιοδήποτε συνυπόχρεο για την οφειλή πρόσωπο και ταυτόχρονη καταβολή έως τις 31 Μαΐου 2010.

4. Απαλλαγή από τις προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής:

α) Στην περίπτωση της εφάπαξ συνολικής εξόφλησης, έως τις 31 Μαΐου 2010, απαλλαγή ποσοστού ογδόντα τοις εκατό (80%) των προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής που επιβαρύνουν τις οφειλές έως την ημέρα της καταβολής.

β) Στην περίπτωση εφάπαξ καταβολής έως τις 31 Μαΐου 2010 τουλάχιστον του πενήντα τοις εκατό (50%) των συνολικών ληξιπρόθεσμων οφειλών απαλλαγή ποσοστού εξήντα τοις εκατό (60%) των προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής που τις επιβαρύνουν μέχρι την ημέρα της καταβολής. Το πενήντα τοις εκατό (50%) της οφειλής πρέπει να αφορά το σύνολο μεμονωμένης εγγραφής ή εγγραφών κατά το μέρος αυτών που έχει καταστεί ληξιπρόθεσμο. Είναι αυτονόητο ότι το ποσό της οφειλής που απομένει βαρύνεται με προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής με βάση τα στοιχεία της βεβαίωσης.

5. Λοιπά Θέματα:

α) Στις διατάξεις του άρθρου 66 δύνανται να υπαχθούν τόσο οι οφειλέτες όσο και οι συνυπόχρεοι, εγγυητές ή ευθυνόμενοι καθ' οιονδήποτε τρόπο (όπως πχ ποινικά υπεύθυνοι), με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις.

Αίτηση προσώπου που έχει ευθύνη για την καταβολή μέρους μόνον οφειλής του πρωτοφειλέτη (μέρους συγκεκριμένης εγγραφής) δεν γίνεται δεκτή. Αντίθετα αυτή γίνεται δεκτή αν αυτός ευθύνεται για το σύνολο της οφειλής συγκεκριμένης εγγραφής και με την προϋπόθεση το ύψος της υπό εξόφληση βεβαιωμένης και ληξιπρόθεσμης βασικής οφειλής να είναι τουλάχιστον ίσο με ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) της συνολικής βεβαιωμένης και ληξιπρόθεσμης βασικής οφειλής του πρωτοφειλέτη. Σε αυτή την περίπτωση (εφάπαξ καταβολή ποσού μικρότερου του συνόλου των οφειλών του πρωτοφειλέτη), η οφειλή απαλλάσσεται από ποσοστό εξήντα τοις εκατό (60%) των προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής που την επιβαρύνουν.

β) Στις περιπτώσεις καταλογιστικών πράξεων των Τελωνειακών Αρχών με αλληλέγγυα υπεύθυνα πρόσωπα πέραν του ενός, οι οφειλές μπορούν να καταβληθούν από τους υπόχρεους υπό τις ως άνω προϋποθέσεις. Ο καθένας δηλαδή μπορεί να καταβάλει εφόσον το επιθυμεί, το σύνολο ή τουλάχιστον το 50% των οφειλών που αφορούν την προσωπική του υποχρέωση. Ωστόσο η αλληλέγγυα υποχρέωσή του δεν παύει μέχρι την αποπληρωμή των οφειλών και από τους λοιπούς οφειλέτες ή αυτούς τους ίδιους.

γ) Χρέη αποβιώσαντα οφειλέτη.

Οι κληρονόμοι αποβιωσάντων οφειλετών δύνανται να τα καταβάλουν με τις ίδιες προϋποθέσεις και απαλλαγές από προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής όπως ορίζονται στις διατάξεις του σχετικού άρθρου, δεδομένου ότι δεν πρόκειται περί συνυπευθυνότητας με τον οφειλέτη αλλά επιμεριστικής ευθύνης καταβολής σύμφωνα με το ποσοστό της κληρονομικής τους μερίδας. Δηλαδή στην περίπτωση της εφάπαξ εξόφλησης, έως τις 31 Μαΐου 2010, απαλλαγή ποσοστού ογδόντα τοις εκατό (80%) των προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής που επιβαρύνουν τις οφειλές για τις οποίες έχουν επιμεριστική ευθύνη καταβολής και στην περίπτωση εφάπαξ καταβολής τουλάχιστον του πενήντα τοις εκατό (50%) των εν λόγω οφειλών, απαλλαγή ποσοστού εξήντα τοις εκατό (60%) των προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής που τις επιβαρύνουν μέχρι την ημέρα της καταβολής. Το πενήντα τοις εκατό (50%) της οφειλής πρέπει να αφορά το σύνολο μεμονωμένης εγγραφής ή εγγραφών.

δ) Χρέη από φόρο εισοδήματος φυσικών προσώπων.

Οι οφειλέτες σύζυγοι για φόρο εισοδήματος φυσικών προσώπων που προέκυψε από την κοινή δήλωση φορολογίας εισοδήματος δύνανται να τα καταβάλουν με τις ίδιες προϋποθέσεις και απαλλαγές από προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής, όπως ορίζονται στις διατάξεις του σχετικού άρθρου, δεδομένου ότι η ευθύνη καταβολής ανήκει στον κάθε σύζυγο χωριστά για το φόρο που αναλογεί στα εισοδήματά του.

Πηγή: Ναυτεμπορική

Μεσσηνιακές εφημερίδες της 29ης Απριλίου 2010

Κλίκ στα πρωτοσέλιδα για μεγάλο μέγεθος.
Τώρα και με τρόπο που δεν θα σας βγάζει pop up παράθυρα διαφημίσεων.