Προς Filiatranews
Σχετικά με το άρθρο της ανακοίνωσης της υποψηφιότητας του κου Π. Τσίγγανου και ειδικότερα της λίστας των ονομάτων στήριξης στην υποψηφιότητα του και προς άρση κάθε παρεξήγησης έχω να δηλώσω τα κάτωθι:
Η στήριξη στον κον Παναγιώτη Τσίγγανο είναι προσωπική μου επιλογή, ιδιωτική πρωτοβουλία και απόφαση και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζει συλλογική άποψη ούτε εμπλέκει τον Σύλλογο Κατσιμπαλαίων.
Ο Σύλλογος Κατσιμπαλαίων ανέκαθεν συνεργάζεται αρμονικά με όλους τους τοπικούς φορείς και ουδεμία σχέση έχει με τα πολιτικά δρώμενα.
Ευχαριστώ
Κίμωνας Κόντης
Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010
Η υποψηφιότητα της Αντωνίας Μπούζα με τον Δημήτρη Δράκο
Αγαπητοί μου φίλοι,
Ο «Καλλικράτης» που μπήκε στη ζωή μας, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για μία νέα αρχιτεκτονική δομή της χώρας και της Πελοποννήσου.
Η έκφραση της άμεσης δημοκρατίας που είναι ως γνωστόν η Αυτοδιοίκηση, καλείται αυτή τη δύσκολη περίοδο όπου μεγάλες αλλαγές συντελούνται, μέσω της μετεξέλιξης της Νομαρχιακής αυτοδιοίκησης σε Περιφερειακή, να ισχυροποιηθεί και να αποτελέσει ένα θεσμό ισχυρό, σύγχρονο και ικανό να ανταποκριθεί στις προκλήσεις και τις απαιτήσεις των καιρών αλλά και να κερδίσει το «στοίχημα» ενός καλύτερου αύριο για τις τοπικές κοινωνίες.
Ταυτόχρονα απαιτείται ο νέος αυτός ........
θεσμός, να στελεχωθεί από ανθρώπους που έδειξαν με τη μέχρι τώρα πορεία τους, πως αφουγκράζονται τις ανάγκες της κοινωνίας και έχουν διάθεση για προσφορά ,όρεξη και μεράκι για να βοηθήσουν τον τόπο μας.
Καλούμαστε σ΄αυτές τις εκλογές, να εκλέξουμε τον πρώτο αιρετό περιφερειάρχη, μέσα σε ένα δυσμενές κλίμα, με εγκλωβισμένη την εθνική μας οικονομία, με εμφανή πλέον την αποδιάρθρωση της παραγωγικής βάσης του τόπου μας και με βαθιά κρίση αναξιοπιστίας της πολιτικής μας ζωής.
Με συναίσθηση των δυσκολιών και της σκληρής προσπάθειας που απαιτείται και με απόλυτη πίστη στη δυνατότητά μας να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο αύριο, θέτω στην κρίση των πολιτών της Μεσσηνίας την υποψηφιότητά μου ως περιφερειακής συμβούλου με το συνδυασμό του Νομάρχη Μεσσηνίας κ. Δημήτρη Δράκου.
Στις 7 Νοεμβρίου, με την επιλογή μας ας δώσουμε την ελπίδα στον τόπο μας, ας πάρουμε επιτέλους το μέλλον στα χέρια μας.
Αντωνία Μπούζα - Κωνσταντέλου
Νομαρχιακή Σύμβουλος-Πρόεδρος Ν.Ε.Τ.Π.
Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος με το Δημήτρη ΔΡΑΚΟ
Ο «Καλλικράτης» που μπήκε στη ζωή μας, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για μία νέα αρχιτεκτονική δομή της χώρας και της Πελοποννήσου.
Η έκφραση της άμεσης δημοκρατίας που είναι ως γνωστόν η Αυτοδιοίκηση, καλείται αυτή τη δύσκολη περίοδο όπου μεγάλες αλλαγές συντελούνται, μέσω της μετεξέλιξης της Νομαρχιακής αυτοδιοίκησης σε Περιφερειακή, να ισχυροποιηθεί και να αποτελέσει ένα θεσμό ισχυρό, σύγχρονο και ικανό να ανταποκριθεί στις προκλήσεις και τις απαιτήσεις των καιρών αλλά και να κερδίσει το «στοίχημα» ενός καλύτερου αύριο για τις τοπικές κοινωνίες.
Ταυτόχρονα απαιτείται ο νέος αυτός ........
θεσμός, να στελεχωθεί από ανθρώπους που έδειξαν με τη μέχρι τώρα πορεία τους, πως αφουγκράζονται τις ανάγκες της κοινωνίας και έχουν διάθεση για προσφορά ,όρεξη και μεράκι για να βοηθήσουν τον τόπο μας.
Καλούμαστε σ΄αυτές τις εκλογές, να εκλέξουμε τον πρώτο αιρετό περιφερειάρχη, μέσα σε ένα δυσμενές κλίμα, με εγκλωβισμένη την εθνική μας οικονομία, με εμφανή πλέον την αποδιάρθρωση της παραγωγικής βάσης του τόπου μας και με βαθιά κρίση αναξιοπιστίας της πολιτικής μας ζωής.
Με συναίσθηση των δυσκολιών και της σκληρής προσπάθειας που απαιτείται και με απόλυτη πίστη στη δυνατότητά μας να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο αύριο, θέτω στην κρίση των πολιτών της Μεσσηνίας την υποψηφιότητά μου ως περιφερειακής συμβούλου με το συνδυασμό του Νομάρχη Μεσσηνίας κ. Δημήτρη Δράκου.
Στις 7 Νοεμβρίου, με την επιλογή μας ας δώσουμε την ελπίδα στον τόπο μας, ας πάρουμε επιτέλους το μέλλον στα χέρια μας.
Αντωνία Μπούζα - Κωνσταντέλου
Νομαρχιακή Σύμβουλος-Πρόεδρος Ν.Ε.Τ.Π.
Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος με το Δημήτρη ΔΡΑΚΟ
Απόψε αναμένεται η ανεξάρτητη υποψηφότητα απο πλευράς ΠΑΣΟΚ για τον Δήμο Τριφυλίας.
Απόψε αναμένεται να λυθεί -επιτέλους- το θέμα σχετικά με το ποιος θα είναι ο υποψήφιος από πλευράς ΠΑ.ΣΟ.Κ για τον Δήμο Τριφυλίας.
Τα μέλη των Τοπικών οργανώσεων Φιλιατρών, Γαργαλιάνων και Κυπαρισσίας θα βρεθούν απόψε στο Φουρναράκειο Πνευματικό κέντρο όπου αναμένεται να καταλήξουν στο πρόσωπο που θα ανακοινωθεί για υποψήφιος Δήμαρχος Τριφυλίας.
Οι "διεκδικητές" είναι δύο. Ο Δημήτρης Σωτηρόπουλος Ιατρός παθολόγος από τα Φιλιατρά και ο Θανάσης Πετρόπουλος Δικηγόρος από την Κυπαρισσία.
Η αποψινή συνάντηση είναι η ..........
τρίτη κατά σειρά και απόψε θα πρέπει οπωσδήποτε ο υποψήφιος που θα ηγηθεί της κίνησης καθώς ο χρόνος κυλάει αμείλικτα και η 7η Νοεμβρίου πλησιάζει όλο και πιο πολύ.
Τα μέλη των Τοπικών οργανώσεων Φιλιατρών, Γαργαλιάνων και Κυπαρισσίας θα βρεθούν απόψε στο Φουρναράκειο Πνευματικό κέντρο όπου αναμένεται να καταλήξουν στο πρόσωπο που θα ανακοινωθεί για υποψήφιος Δήμαρχος Τριφυλίας.
Οι "διεκδικητές" είναι δύο. Ο Δημήτρης Σωτηρόπουλος Ιατρός παθολόγος από τα Φιλιατρά και ο Θανάσης Πετρόπουλος Δικηγόρος από την Κυπαρισσία.
Η αποψινή συνάντηση είναι η ..........
τρίτη κατά σειρά και απόψε θα πρέπει οπωσδήποτε ο υποψήφιος που θα ηγηθεί της κίνησης καθώς ο χρόνος κυλάει αμείλικτα και η 7η Νοεμβρίου πλησιάζει όλο και πιο πολύ.
Σύντομα σε λειτουργία αιμοδυναμικό εργαστήριο στο νοσοκομείο της Καλαμάτας
Αναβαθμίζονται σημαντικά οι παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας σε όλη την περιφέρεια Πελοποννήσου, με τη δημιουργία αιμοδυναμικού εργαστηρίου στο νοσοκομείο Καλαμάτας.
Το εργαστήριο, μοναδικό σε όλη την περιφέρεια, θα είναι έτοιμο να λειτουργήσει σε λίγους μήνες, ύστερα από τη δωρεά των μηχανημάτων, από τις γνωστές οικογένειες της Μεσσηνίας, Καρέλια και Κωνσταντακόπουλου, συνολικής δαπάνης περίπου 300.000 ευρώ.
Νωρίτερα, το νοσοκομείο Καλαμάτας ...........
παρέλαβε από την προμηθεύτρια εταιρεία G.E.Medical Systems, το στεφανιογράφο-αγγειογράφο του αιμοδυναμικού εργαστηρίου, που αποτελούσε δωρεά από το 2000 των Μεσσήνιων οικογενειών.
Η διοίκηση του νοσοκομείου με δηλώσεις της εκφράζει τις θερμές ευχαριστίες προς τις δύο οικογένειες και προσθέτει ότι το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται αντιπροσωπεία του ΕΚΕΦΕ ''Δημόκριτος'', προκειμένου να πραγματοποιήσει τον απαιτούμενο έλεγχο για την έκδοση άδειας λειτουργίας του εργαστηρίου.
Ο διοικητής του νοσοκομείου Γιώργος Μπέζος τόνισε πως ''η προμήθεια του στεφανιογράφου-αγγειογράφου και η λειτουργία του αιμοδυναμικού εργαστηρίου τους επόμενους μήνες, σηματοδοτεί για το Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας ένα μεγάλο βήμα αναβάθμισής του σε περιφερειακό επίπεδο''.
ΑΠΕ - ΜΠΕ
Το εργαστήριο, μοναδικό σε όλη την περιφέρεια, θα είναι έτοιμο να λειτουργήσει σε λίγους μήνες, ύστερα από τη δωρεά των μηχανημάτων, από τις γνωστές οικογένειες της Μεσσηνίας, Καρέλια και Κωνσταντακόπουλου, συνολικής δαπάνης περίπου 300.000 ευρώ.
Νωρίτερα, το νοσοκομείο Καλαμάτας ...........
παρέλαβε από την προμηθεύτρια εταιρεία G.E.Medical Systems, το στεφανιογράφο-αγγειογράφο του αιμοδυναμικού εργαστηρίου, που αποτελούσε δωρεά από το 2000 των Μεσσήνιων οικογενειών.
Η διοίκηση του νοσοκομείου με δηλώσεις της εκφράζει τις θερμές ευχαριστίες προς τις δύο οικογένειες και προσθέτει ότι το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται αντιπροσωπεία του ΕΚΕΦΕ ''Δημόκριτος'', προκειμένου να πραγματοποιήσει τον απαιτούμενο έλεγχο για την έκδοση άδειας λειτουργίας του εργαστηρίου.
Ο διοικητής του νοσοκομείου Γιώργος Μπέζος τόνισε πως ''η προμήθεια του στεφανιογράφου-αγγειογράφου και η λειτουργία του αιμοδυναμικού εργαστηρίου τους επόμενους μήνες, σηματοδοτεί για το Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας ένα μεγάλο βήμα αναβάθμισής του σε περιφερειακό επίπεδο''.
ΑΠΕ - ΜΠΕ
ΟΤΕ: Σε επτά άξονες οι αλλαγές
Νέο πρόσωπο επιδιώκει να δώσει στον ΟΤΕ η διοίκηση του Οργανισμού θέτοντας σε εφαρμογή ένα φιλόδοξο πρόγραμμα αλλαγών, το οποίο περιλαμβάνει, σύμφωνα με πληροφορίες, επτά παράλληλους άξονες.
Στους άξονες αυτούς δεν περιλαμβάνονται, πάντως, οι αλλαγές που ζητά η διοίκηση του ΟΤΕ από τους εργαζομένους ενόψει της νέας συλλογικής σύμβασης, οι οποίες αναφέρονται σε πρόσφατη επιστολή του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΤΕ, Παναγή Βουρλούμη, προς την ΟΜΕ-ΟΤΕ και οι οποίες περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, πάγωμα των μισθών για το 2010 και 2011 και κατάργηση των αυτόματων αυξήσεων αποδοχών.
Στόχος
Ο στόχος τόσο του «Στρατηγικού Προγράμματος Εξέλιξης», όπως ονομάζεται το ........
πρόγραμμα, όσο και οι περικοπές στις δαπάνες προσωπικού δεν είναι άλλος από την αντιμετώπιση της δύσκολης κατάστασης στην οποία βρίσκεται ο ΟΤΕ, όπως τουλάχιστον την περιγράφει στην επιστολή του ο κ. Βουρλούμη, η οποία απεστάλη στις 6 Σεπτεμβρίου. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο κ. Βουρλούμης αναφέρει ότι «η κυβέρνηση της επιχείρησης ΟΤΕ Α.Ε. μηδενίζεται με παράλληλη πτώση των αποτελεσμάτων θυγατρικών που την στήριζαν μέχρι πρόσφατα.
Οι προβλέψεις είναι ότι η κατάσταση αυτή θα συνεχιστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει ένας υγιής όμιλος να ακολουθήσει την τύχη των προβληματικών ΔΕΚΟ».
Εμπόδια
Υπενθυμίζεται ότι η διοίκηση του Οργανισμού θεωρεί ότι ένας από τους λόγους της δύσκολης κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει ο τομέας της σταθερής τηλεφωνίας είναι και τα «εμπόδια» που φέρνει η ρυθμιστική αρχή (ΕΕΤΤ) στο λανσάρισμα φθηνότερων πακέτων υπηρεσιών, επικαλούμενη τους κοστολογικούς ελέγχους που διενεργεί στον ΟΤΕ.
Στο θέμα της ρύθμισης δεν αποκλείεται να υπάρξουν αλλαγές στο προσεχές μέλλον. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, σε έγγραφό της προς την ΕΕΤΤ, αναφέρει πως υπάρχει η ανάγκη από πλευράς ρυθμιστικής αρχής για «επαναξιολόγηση των σχετικών λιανικών αγορών» και αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο για χαλάρωση ή ακόμη και για κατάργηση της ρύθμισης στην αγορά της σταθερής τηλεφωνίας.
Όσον αφορά το «Στρατηγικό Πρόγραμμα Εξέλιξης», οι εργαζόμενοι ενημερώθηκαν χθες για την ύπαρξή του και αναμένεται να αρχίσει να αποδίδει το 2011. Το πρόγραμμα, σύμφωνα με πληροφορίες, περιλαμβάνει επτά πυλώνες, οι οποίοι βρίσκονται στην τελική φάση του σχεδιασμού.
Διαχείριση εργατικού δυναμικού: Αφορά κατά κύριο λόγο το τεχνικό προσωπικό και ο στόχος είναι η βελτίωση της τεχνικής υποστήριξης που προσφέρει ο ΟΤΕ.
Call center: Ο στόχος είναι να γίνουν πιο παραγωγικά τα κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του ΟΤΕ.
Υποδομές: Καλύτερη παρακολούθηση της υφιστάμενης υποδομής του ΟΤΕ.
Δίκτυα επόμενης γενιάς: Επενδύσεις σε δίκτυα VDSL και οπτικές ίνες προκειμένου να αποκτήσει προβάδισμα ο ΟΤΕ. Οι επενδύσεις μπορεί να ξεπεράσουν τα 350 εκατ. ευρώ ετησίως τα επόμενα χρόνια.
Αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας.
Βελτιστοποίηση του δικτύου καταστημάτων και των σημείων πώλησης με κύριο στόχο την εξυγίανση του δικτύου.
Στα πλάνα δεν φαίνεται να περιλαμβάνεται η επιλογή μίας μόνο εμπορικής ονομασίας από τις τρεις που χρησιμοποιούνται (OTEShop, Cosmote και Γερμανός).
Καλύτερη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού με αλλαγή του μοντέλου απασχόλησης μέρους του προσωπικού, ώστε να μεταφερθούν σε διαφορετικές θέσεις όπου υπάρχουν ανάγκες. Η συγκεκριμένη δράση εκτιμάται ότι αφορά 2.000 εργαζομένους.
Ημερησία
Στους άξονες αυτούς δεν περιλαμβάνονται, πάντως, οι αλλαγές που ζητά η διοίκηση του ΟΤΕ από τους εργαζομένους ενόψει της νέας συλλογικής σύμβασης, οι οποίες αναφέρονται σε πρόσφατη επιστολή του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΤΕ, Παναγή Βουρλούμη, προς την ΟΜΕ-ΟΤΕ και οι οποίες περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, πάγωμα των μισθών για το 2010 και 2011 και κατάργηση των αυτόματων αυξήσεων αποδοχών.
Στόχος
Ο στόχος τόσο του «Στρατηγικού Προγράμματος Εξέλιξης», όπως ονομάζεται το ........
πρόγραμμα, όσο και οι περικοπές στις δαπάνες προσωπικού δεν είναι άλλος από την αντιμετώπιση της δύσκολης κατάστασης στην οποία βρίσκεται ο ΟΤΕ, όπως τουλάχιστον την περιγράφει στην επιστολή του ο κ. Βουρλούμη, η οποία απεστάλη στις 6 Σεπτεμβρίου. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο κ. Βουρλούμης αναφέρει ότι «η κυβέρνηση της επιχείρησης ΟΤΕ Α.Ε. μηδενίζεται με παράλληλη πτώση των αποτελεσμάτων θυγατρικών που την στήριζαν μέχρι πρόσφατα.
Οι προβλέψεις είναι ότι η κατάσταση αυτή θα συνεχιστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει ένας υγιής όμιλος να ακολουθήσει την τύχη των προβληματικών ΔΕΚΟ».
Εμπόδια
Υπενθυμίζεται ότι η διοίκηση του Οργανισμού θεωρεί ότι ένας από τους λόγους της δύσκολης κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει ο τομέας της σταθερής τηλεφωνίας είναι και τα «εμπόδια» που φέρνει η ρυθμιστική αρχή (ΕΕΤΤ) στο λανσάρισμα φθηνότερων πακέτων υπηρεσιών, επικαλούμενη τους κοστολογικούς ελέγχους που διενεργεί στον ΟΤΕ.
Στο θέμα της ρύθμισης δεν αποκλείεται να υπάρξουν αλλαγές στο προσεχές μέλλον. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, σε έγγραφό της προς την ΕΕΤΤ, αναφέρει πως υπάρχει η ανάγκη από πλευράς ρυθμιστικής αρχής για «επαναξιολόγηση των σχετικών λιανικών αγορών» και αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο για χαλάρωση ή ακόμη και για κατάργηση της ρύθμισης στην αγορά της σταθερής τηλεφωνίας.
Όσον αφορά το «Στρατηγικό Πρόγραμμα Εξέλιξης», οι εργαζόμενοι ενημερώθηκαν χθες για την ύπαρξή του και αναμένεται να αρχίσει να αποδίδει το 2011. Το πρόγραμμα, σύμφωνα με πληροφορίες, περιλαμβάνει επτά πυλώνες, οι οποίοι βρίσκονται στην τελική φάση του σχεδιασμού.
Διαχείριση εργατικού δυναμικού: Αφορά κατά κύριο λόγο το τεχνικό προσωπικό και ο στόχος είναι η βελτίωση της τεχνικής υποστήριξης που προσφέρει ο ΟΤΕ.
Call center: Ο στόχος είναι να γίνουν πιο παραγωγικά τα κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του ΟΤΕ.
Υποδομές: Καλύτερη παρακολούθηση της υφιστάμενης υποδομής του ΟΤΕ.
Δίκτυα επόμενης γενιάς: Επενδύσεις σε δίκτυα VDSL και οπτικές ίνες προκειμένου να αποκτήσει προβάδισμα ο ΟΤΕ. Οι επενδύσεις μπορεί να ξεπεράσουν τα 350 εκατ. ευρώ ετησίως τα επόμενα χρόνια.
Αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας.
Βελτιστοποίηση του δικτύου καταστημάτων και των σημείων πώλησης με κύριο στόχο την εξυγίανση του δικτύου.
Στα πλάνα δεν φαίνεται να περιλαμβάνεται η επιλογή μίας μόνο εμπορικής ονομασίας από τις τρεις που χρησιμοποιούνται (OTEShop, Cosmote και Γερμανός).
Καλύτερη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού με αλλαγή του μοντέλου απασχόλησης μέρους του προσωπικού, ώστε να μεταφερθούν σε διαφορετικές θέσεις όπου υπάρχουν ανάγκες. Η συγκεκριμένη δράση εκτιμάται ότι αφορά 2.000 εργαζομένους.
Ημερησία
Απόσυρση και πετρελαιοκίνηση για I.X
Σε αναζήτηση μέτρων που θα έχουν αντίκτυπο στο μέσο πολίτη βρίσκεται το Μέγαρο Μαξίμου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρωθυπουργός έχει στα χέρια του εισήγηση για ριζικές ανατροπές στην πολιτική για το σπίτι και το αυτοκίνητο.
Στην κατεύθυνση αυτή το κυβερνητικό επιτελείο εξετάζει τη δραστική μείωση των τελών ταξινόμησης μέχρι και 50% σε περίπτωση απόσυρσης παλαιού αυτοκινήτου και αγοράς καινούργιου.
Συγκεκριμένα:.............
Μείωση του ΦΠΑ για τις νέες οικοδομές και όσες παλαιότερες έχουν ανεγερθεί με το συγκεκριμένο μέτρο. Το ζητούν οι κατασκευαστές, που βλέπουν τα ακίνητά τους να στοκάρονται. Το ζητούν και οι τράπεζες που έχουν ανάγκη από καλά δάνεια, όπως θεωρούνται τα στεγαστικά. Το ζητά το οικονομικό επιτελείο που βλέπει τα έσοδά του πεσμένα.
Μείωση του φόρου πολυτελείας και των τεκμηρίων στα αυτοκίνητα, καθώς οι επιχειρήσεις του κλάδου, καινούργιων και μεταχειρισμένων, κλείνουν η μία μετά την άλλη.
Επιπλέον, μελετάται η αναθεώρηση του συστήματος των τελών κυκλοφορίας, καθώς το χαράτσι του 2009 οδήγησε και αυτό σε υστέρηση εσόδων. Οι πολίτες προτίμησαν να καταθέσουν πινακίδες, παρά να πληρώσουν.
Στο παρασκήνιο η κυβέρνηση έχει λάβει σημειώματα από αυτοκινητοβιομηχανίες για απόσυρση με δικά τους έξοδα. Για «πράσινα»αυτοκίνητα, κατά προτίμηση μικρού κυβισμού.
Και, το σημαντικότερο, η κυβέρνηση μελετά το ενδεχόμενο να επιτρέψει την πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Ένα μέτρο που θα συνοδεύσει την εξίσωση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης με εκείνης του πετρελαίου κίνησης, ώστε και τα έσοδα να αυξηθούν και το λαθρεμπόριο που ανθεί στον κλάδο να αντιμετωπιστεί.
Ειδικά για το τελευταίο, όμως, παραμένει ισχυρό το «λόμπι» των υπουργών που αντιτίθενται στην απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης στα μεγάλα αστικά κέντρα. Η κυβέρνηση αναμένει εκθέσεις διεθνών οργανισμών για την επίπτωση του καθαρού πετρελαίου στο περιβάλλον.΄
Νέα απόσυρση ΙΧ
Παράλληλα το υπουργείο Οικονομικών εξετάζει τη δραστική μείωση των τελών ταξινόμησης σε περίπτωση απόσυρσης παλαιού αυτοκινήτου και αγοράς καινούργιου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπουργός Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου έχει δώσει εντολές στο επιτελείο του να διερευνήσουν εναλλακτικά σενάρια για την τόνωση της αγοράς αυτοκινήτου προκειμένου να ανακοπεί το κύμα κάθετης πτώσης των πωλήσεων, έκρηξης λουκέτων και απολύσεων και δραστικής συρρίκνωσης των εσόδων του Προϋπολογισμού.
Το σχέδιο που επεξεργάζονται ήδη στο υπουργείο Οικονομικών αφορά στην παροχή κινήτρων απόσυρσης παλαιών με παράλληλη αγορά νέων Ι.Χ. με τη μορφή της μείωσης των τελών ταξινόμησης, σε ποσοστό έως και κατά 50%.
Στην περίπτωση που η εισήγηση γίνει αποδεκτή, για ένα καινούργιο Ι.Χ. 1.600 κυβικών εκατοστών, φορολογητέας αξίας 20.000 ευρώ, που σήμερα έχει τέλος ταξινόμησης 4.000 ευρώ, η φορολογική επιβάρυνση θα μπορεί να μειωθεί έως και στα 2.000 ευρώ με ανάλογο όφελος για τον αγοραστή.
Να σημειωθεί ότι τα τέλη ταξινόμησης προκύπτουν σε συνάρτηση κυβισμού του Ι.Χ, της αντιρρυπαντικής τεχνολογίας και της εργοστασιακής αξίας, με αποτέλεσμα το μεγαλύτερο όφελος, εφόσον προχωρήσει το μέτρο, να αφορά τους αγοραστές αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού και υψηλής εργοστασιακής αξίας. Προκειμένου να ενισχυθούν περισσότερο τα μικρομεσαία οικονομικά στρώματα της κοινωνίας δεν αποκλείεται κλιμακωτή μείωση των συντελεστών στα τέλη ταξινόμησης ώστε να ωφεληθούν περισσότερο οι μη έχοντες υψηλά βαλάντια.
Ενδεικτικά, στα καινούργια αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας τα τέλη ταξινόμησης επιβάλλονται με συντελεστές από 5% έως και 50% της εργοστασιακής τιμής και αν μειωθούν στο μισό θα διαμορφωθούν στο 2,5% για Ι.Χ. έως 900 κ.ε., στο 6% από 901 έως 1.400 κ.ε., στο 10% από 1.401 έως 1.600 κ.ε., στο 15% από 1.601 έως 1.800 κ.ε., στο 20% από 1.801 έως 2.000 κ.ε. και στο 25% (από 50%) για μεγάλα Ι.Χ. πάνω από 2001 κυβικά εκατοστά.
Πάντως, το μέτρο της απόσυρσης εξετάζεται να προωθηθεί συνδυαστικά με τις αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας Ι.Χ., μέσω των οποίων όσοι έχουν καινούργια αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας θα επιβαρύνονται λιγότερο.
Σε κάθε περίπτωση, οι υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών ετοιμάζουν διορθωτικές κινήσεις μετά το περυσινό κύμα αντιδράσεων και τη μαζική κατάθεση πινακίδων, καθώς κυρίως για παλαιά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού τα ισχύοντα τέλη κυκλοφορίας θεωρούνται εξοντωτικά.
Κατά τις ίδιες πηγές, για τα καινούργια αυτοκίνητα, με πρώτη άδεια κυκλοφορίας από 1/1/2011 και μετά, τα τέλη κυκλοφορίας θα υπολογίζονται σε συνάρτηση με τις εκπομπές ρύπων και η χρέωση θα κυμαίνεται από 0,5 έως 2,5 ευρώ ανά γραμμάριο ρύπων που εκπέμπει ο κινητήρας. Για τα παλαιότερα Ι.Χ, με άδεια πρώτης κυκλοφορίας πριν από τις 31/1/2010, τα τέλη κυκλοφορίας θα υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του κινητήρα, με μείωση των υφιστάμενων τελών για τα παλαιότερα.
Ημερησία
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρωθυπουργός έχει στα χέρια του εισήγηση για ριζικές ανατροπές στην πολιτική για το σπίτι και το αυτοκίνητο.
Στην κατεύθυνση αυτή το κυβερνητικό επιτελείο εξετάζει τη δραστική μείωση των τελών ταξινόμησης μέχρι και 50% σε περίπτωση απόσυρσης παλαιού αυτοκινήτου και αγοράς καινούργιου.
Συγκεκριμένα:.............
Μείωση του ΦΠΑ για τις νέες οικοδομές και όσες παλαιότερες έχουν ανεγερθεί με το συγκεκριμένο μέτρο. Το ζητούν οι κατασκευαστές, που βλέπουν τα ακίνητά τους να στοκάρονται. Το ζητούν και οι τράπεζες που έχουν ανάγκη από καλά δάνεια, όπως θεωρούνται τα στεγαστικά. Το ζητά το οικονομικό επιτελείο που βλέπει τα έσοδά του πεσμένα.
Μείωση του φόρου πολυτελείας και των τεκμηρίων στα αυτοκίνητα, καθώς οι επιχειρήσεις του κλάδου, καινούργιων και μεταχειρισμένων, κλείνουν η μία μετά την άλλη.
Επιπλέον, μελετάται η αναθεώρηση του συστήματος των τελών κυκλοφορίας, καθώς το χαράτσι του 2009 οδήγησε και αυτό σε υστέρηση εσόδων. Οι πολίτες προτίμησαν να καταθέσουν πινακίδες, παρά να πληρώσουν.
Στο παρασκήνιο η κυβέρνηση έχει λάβει σημειώματα από αυτοκινητοβιομηχανίες για απόσυρση με δικά τους έξοδα. Για «πράσινα»αυτοκίνητα, κατά προτίμηση μικρού κυβισμού.
Και, το σημαντικότερο, η κυβέρνηση μελετά το ενδεχόμενο να επιτρέψει την πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Ένα μέτρο που θα συνοδεύσει την εξίσωση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης με εκείνης του πετρελαίου κίνησης, ώστε και τα έσοδα να αυξηθούν και το λαθρεμπόριο που ανθεί στον κλάδο να αντιμετωπιστεί.
Ειδικά για το τελευταίο, όμως, παραμένει ισχυρό το «λόμπι» των υπουργών που αντιτίθενται στην απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης στα μεγάλα αστικά κέντρα. Η κυβέρνηση αναμένει εκθέσεις διεθνών οργανισμών για την επίπτωση του καθαρού πετρελαίου στο περιβάλλον.΄
Νέα απόσυρση ΙΧ
Παράλληλα το υπουργείο Οικονομικών εξετάζει τη δραστική μείωση των τελών ταξινόμησης σε περίπτωση απόσυρσης παλαιού αυτοκινήτου και αγοράς καινούργιου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπουργός Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου έχει δώσει εντολές στο επιτελείο του να διερευνήσουν εναλλακτικά σενάρια για την τόνωση της αγοράς αυτοκινήτου προκειμένου να ανακοπεί το κύμα κάθετης πτώσης των πωλήσεων, έκρηξης λουκέτων και απολύσεων και δραστικής συρρίκνωσης των εσόδων του Προϋπολογισμού.
Το σχέδιο που επεξεργάζονται ήδη στο υπουργείο Οικονομικών αφορά στην παροχή κινήτρων απόσυρσης παλαιών με παράλληλη αγορά νέων Ι.Χ. με τη μορφή της μείωσης των τελών ταξινόμησης, σε ποσοστό έως και κατά 50%.
Στην περίπτωση που η εισήγηση γίνει αποδεκτή, για ένα καινούργιο Ι.Χ. 1.600 κυβικών εκατοστών, φορολογητέας αξίας 20.000 ευρώ, που σήμερα έχει τέλος ταξινόμησης 4.000 ευρώ, η φορολογική επιβάρυνση θα μπορεί να μειωθεί έως και στα 2.000 ευρώ με ανάλογο όφελος για τον αγοραστή.
Να σημειωθεί ότι τα τέλη ταξινόμησης προκύπτουν σε συνάρτηση κυβισμού του Ι.Χ, της αντιρρυπαντικής τεχνολογίας και της εργοστασιακής αξίας, με αποτέλεσμα το μεγαλύτερο όφελος, εφόσον προχωρήσει το μέτρο, να αφορά τους αγοραστές αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού και υψηλής εργοστασιακής αξίας. Προκειμένου να ενισχυθούν περισσότερο τα μικρομεσαία οικονομικά στρώματα της κοινωνίας δεν αποκλείεται κλιμακωτή μείωση των συντελεστών στα τέλη ταξινόμησης ώστε να ωφεληθούν περισσότερο οι μη έχοντες υψηλά βαλάντια.
Ενδεικτικά, στα καινούργια αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας τα τέλη ταξινόμησης επιβάλλονται με συντελεστές από 5% έως και 50% της εργοστασιακής τιμής και αν μειωθούν στο μισό θα διαμορφωθούν στο 2,5% για Ι.Χ. έως 900 κ.ε., στο 6% από 901 έως 1.400 κ.ε., στο 10% από 1.401 έως 1.600 κ.ε., στο 15% από 1.601 έως 1.800 κ.ε., στο 20% από 1.801 έως 2.000 κ.ε. και στο 25% (από 50%) για μεγάλα Ι.Χ. πάνω από 2001 κυβικά εκατοστά.
Πάντως, το μέτρο της απόσυρσης εξετάζεται να προωθηθεί συνδυαστικά με τις αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας Ι.Χ., μέσω των οποίων όσοι έχουν καινούργια αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας θα επιβαρύνονται λιγότερο.
Σε κάθε περίπτωση, οι υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών ετοιμάζουν διορθωτικές κινήσεις μετά το περυσινό κύμα αντιδράσεων και τη μαζική κατάθεση πινακίδων, καθώς κυρίως για παλαιά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού τα ισχύοντα τέλη κυκλοφορίας θεωρούνται εξοντωτικά.
Κατά τις ίδιες πηγές, για τα καινούργια αυτοκίνητα, με πρώτη άδεια κυκλοφορίας από 1/1/2011 και μετά, τα τέλη κυκλοφορίας θα υπολογίζονται σε συνάρτηση με τις εκπομπές ρύπων και η χρέωση θα κυμαίνεται από 0,5 έως 2,5 ευρώ ανά γραμμάριο ρύπων που εκπέμπει ο κινητήρας. Για τα παλαιότερα Ι.Χ, με άδεια πρώτης κυκλοφορίας πριν από τις 31/1/2010, τα τέλη κυκλοφορίας θα υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του κινητήρα, με μείωση των υφιστάμενων τελών για τα παλαιότερα.
Ημερησία
Αναλαμβάνει νομικός εκπρόσωπος του Ολυμπιακού ο Γκαγκάτσης
Νομικός εκπρόσωπος του Ολυμπιακού για την υπόθεση του Λουτσιάνο Γκαλέτι αναλαμβάνει ο Βασίλης Γκαγκάτσης.
Ο πρώην πρόεδρος της ΕΠΟ αναμένεται να υπερασπιστεί τους «ερυθρόλευκους» στις δικαστικές διαμάχες που πρόκειται να έχουν με τον Αργεντινό άσο, ο οποίος ζητάει να πληρωθεί το πλήρες ποσό του συμβολαίου του, παρότι εξαιτίας προβλήματος στα νεφρά είναι αναγκασμένος να σταματήσει το ποδόσφαιρο.
Προκειμένου να ενημερωθεί για την .........
υπόθεση, αλλά και να την αναλάβει και τυπικά ο Βασίλης Γκαγκάτσης βρέθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής στα γραφεία του Ολυμπιακού.
Ο πρώην πρόεδρος της ΕΠΟ αναμένεται να υπερασπιστεί τους «ερυθρόλευκους» στις δικαστικές διαμάχες που πρόκειται να έχουν με τον Αργεντινό άσο, ο οποίος ζητάει να πληρωθεί το πλήρες ποσό του συμβολαίου του, παρότι εξαιτίας προβλήματος στα νεφρά είναι αναγκασμένος να σταματήσει το ποδόσφαιρο.
Προκειμένου να ενημερωθεί για την .........
υπόθεση, αλλά και να την αναλάβει και τυπικά ο Βασίλης Γκαγκάτσης βρέθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής στα γραφεία του Ολυμπιακού.
Μεσσηνιακές εφημερίδες της 11ς Σεπτεμβρίου 2010
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)