Αρχαιρεσίες στην ομοσπονδία συλλόγων - συνδέσμων Τριφυλίας είχαν στις 24 Μαίου.
Μετά την εκλογή των μελών στις 12 Ιουνίου συνήλθαν και συγκροτήθηκαν σε σώμα.
Σύμφωνα με δελτίο τύπου που απέστειλαν το νέο Δ.Σ απαρτίζεται από τους:
ΠΡΟΕΔΡΟΣ : ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΟΥΤΟΣ (Σύλλογος Κυπαρισσίων)
Α' Α/ΡΠΟΣ : XAΧΗΣ ΘΩΜΑΣ (Σύλλογος Μωραιτών της Αθήνας ο "ΝΕΣΤΟΡΑΣ")
Β' Α/ΠΡΟΣ : ΜΠΟΥΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (Σύλλογος Βασιλικέων)
Γ' Α/ΠΡΟΣ : ΚΑΡΥΩΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Σύλλογος Σελλαίων)
Γ/κός ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ : ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ (Σύλλογος Αυλωνιτών)
Ε/κή ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ : AΡΝΟΚΟΥΡΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (Σύλλογος Πλατανιτών)
ΤΑΜΙΑΣ : NTEBEΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ (Σύλλογος Κοκλέων)
Υπεύθυνος Δημ. Σχέσεων : ΚΑΚΚΑΒΑ ΟΛΓΑ-ΘΕΟΔΩΡΑ (Σύνδεσμος Σιδηροκαστριτών Τριφυλλίας)
ΕΦΟΡΟΣ ΥΛΙΚΟΥ : ΣΟΦΙΑ ΜΠΕΚΙΑΡΗ (Σύλλογος Σιτοχωριτών)
ΜΕΛΟΣ : ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΑΚΗΣ (Σύλλογος Ξηροκαμπιτών)
ΜΕΛΟΣ : IΩΑΝΝΗΣ ΣΚΛΑΒΟΣ (Σύλλογος Σκλαβαίων)
Το Διοικητικό Συμβούλιο ευχαριστεί θερμά τους αντιπροσώπους όλων των Συλλόγων - μελών που συμμετείχαν και απευθύνει ανοικτή πρόσκληση στα όλους τους Συλλόγους - μέλη του να συνδράμουν το έργου του, παραμένοντας δίπλα τους για όποιο θέμα τους απασχολεί.
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Σάββατο 13 Ιουνίου 2009
Τακτική Γ.Σ. ΕΠΟ 2009: Εγκριση τροποποιήσεων καταστατικού-κανονισμών
Εγκρίθηκαν με 57 ψήφους υπέρ επί συνόλου 57 Ενώσεων-Μελών οι προτάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου και των Ενώσεων-Μελών της ΕΠΟ για τροποποίηση διατάξεων του Καταστατικού της ΕΠΟ.
Κατά πλειοψηφία (53 υπέρ, 3 κατά, 1 ΕΠΣ απούσα) επί συνόλου 57 Ενώσεων-Μελών εγκρίθηκε η τροποποίηση του άρθρου 30 παρ. 7 του καταστατικού, που επιτρέπει στη Super League να εκπροσωπείται στις εκλογικές γενικές συνελεύσεις της ΕΠΟ με 16 ψήφους (μία ψήφος κάθε ΠΑΕ μέλος της) και στην Ενωση Β΄ και Γ΄ Εθνικής Κατηγορίας να εκπροσωπείται με δύο ψήφους.
Επιπλέον με 57 ψήφους υπέρ επί συνόλου 57 Ενώσεων-Μελών επικυρώθηκαν οι ........
εγκριθείσες από το Δ.Σ. της ΕΠΟ τροποποιήσεις των: «Κανονισμός Γηπέδων και Ασφάλειας Προστασίας Αγώνων», «Συστήμα Διαιτησίας Ποδοσφαίρου, Κανονισμός Υλοποίησης και Εφαρμογής», «Δικονομικός Κανονισμός Επιτροπής Επίλυσης Οικονομικών Διαφορών», «Δικονομικός Κανονισμός Λειτουργίας Πειθαρχικών Επιτροπών ΕΠΟ», «Κανονισμός Διαμεσολαβητών Μετεγγραφών Ποδοσφαιριστών», «Πειθαρχικός Κώδικας ΕΠΟ», «Κανονισμός Αγώνων Ποδοσφαίρου Ερασιτεχνικών Πρωταθλημάτων», «Κανονισμός Αγώνων Ποδοσφαίρου Επαγγελματικών Πρωταθλημάτων», «Κανονισμός Προπονητών Ποδοσφαίρου», «Κανονισμός Λειτουργίας Σχολής Προπονητών Ποδοσφαίρου Ελλάδος», «Παράρτημα Β, Διατάξεις Εφαρμογής Κανονισμού για τους Ερασιτέχνες Ποδοσφαιριστές».
Κατά πλειοψηφία (53 υπέρ, 3 κατά, 1 ΕΠΣ απούσα) επί συνόλου 57 Ενώσεων-Μελών εγκρίθηκε η τροποποίηση του άρθρου 30 παρ. 7 του καταστατικού, που επιτρέπει στη Super League να εκπροσωπείται στις εκλογικές γενικές συνελεύσεις της ΕΠΟ με 16 ψήφους (μία ψήφος κάθε ΠΑΕ μέλος της) και στην Ενωση Β΄ και Γ΄ Εθνικής Κατηγορίας να εκπροσωπείται με δύο ψήφους.
Επιπλέον με 57 ψήφους υπέρ επί συνόλου 57 Ενώσεων-Μελών επικυρώθηκαν οι ........
εγκριθείσες από το Δ.Σ. της ΕΠΟ τροποποιήσεις των: «Κανονισμός Γηπέδων και Ασφάλειας Προστασίας Αγώνων», «Συστήμα Διαιτησίας Ποδοσφαίρου, Κανονισμός Υλοποίησης και Εφαρμογής», «Δικονομικός Κανονισμός Επιτροπής Επίλυσης Οικονομικών Διαφορών», «Δικονομικός Κανονισμός Λειτουργίας Πειθαρχικών Επιτροπών ΕΠΟ», «Κανονισμός Διαμεσολαβητών Μετεγγραφών Ποδοσφαιριστών», «Πειθαρχικός Κώδικας ΕΠΟ», «Κανονισμός Αγώνων Ποδοσφαίρου Ερασιτεχνικών Πρωταθλημάτων», «Κανονισμός Αγώνων Ποδοσφαίρου Επαγγελματικών Πρωταθλημάτων», «Κανονισμός Προπονητών Ποδοσφαίρου», «Κανονισμός Λειτουργίας Σχολής Προπονητών Ποδοσφαίρου Ελλάδος», «Παράρτημα Β, Διατάξεις Εφαρμογής Κανονισμού για τους Ερασιτέχνες Ποδοσφαιριστές».
Τακτική Γ.Σ. ΕΠΟ 2009: Ψηφίστηκαν ο διοικητικός και οικονομικός απολογισμός
Υπερψηφίστηκε από τους συνέδρους που συμμετέχουν στην Τακτική Γενική Συνέλευση της ΕΠΟ ο διοικητικός απολογισμός της περιόδου από 16 Μαΐου 2008 έως 26 Μαΐου 2009.
Επί συνόλου 57 Ενώσεων-Μελών ο διοικητικός απολογισμός εγκρίθηκε με 57 ψήφους υπέρ.
Επιπλέον, από τους συνέδρους υπερψηφίστηκαν με 57 ψήφους επί συνόλου 57 Ενώσεων-Μελών, τόσο ο .......
οικονομικός απολογισμός της περιόδου 1/1-31/12/2008, όσο και ο οικονομικός προϋπολογισμός της περιόδου 1/1-31/12/2009.
Επί συνόλου 57 Ενώσεων-Μελών ο διοικητικός απολογισμός εγκρίθηκε με 57 ψήφους υπέρ.
Επιπλέον, από τους συνέδρους υπερψηφίστηκαν με 57 ψήφους επί συνόλου 57 Ενώσεων-Μελών, τόσο ο .......
οικονομικός απολογισμός της περιόδου 1/1-31/12/2008, όσο και ο οικονομικός προϋπολογισμός της περιόδου 1/1-31/12/2009.
Τακτική Γενική Συνέλευση ΕΠΟ 2009: Ομιλία του Σοφοκλή Πιλάβιου
Σε εξέλιξη είναι αυτήν την ώρα η Τακτική Γενική Συνέλευση της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, στα γραφεία της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής.
Οι εργασίες άνοιξαν με χαιρετισμό του εκπροσώπου της UEFA στη συνέλευση, Τζόζεφ Μίφσουντ, ο οποίος, αφού ευχήθηκε στον πρόεδρο της ΕΠΟ την καλύτερη δυνατή συνέχεια και επιτυχία στο έργο του, μετέφερε και μήνυμα του προόδου της UEFA Μισέλ Πλατινί: «Ο πρόεδρός μας Μισέλ Πλατινί εύχεται στην Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία και σε όλους τα καλύτερα και εκφράζει την ευχή του να προκριθεί η Εθνική σας Ομάδα στην τελική φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2010».
Ακολούθως ο πρόεδρος της ΕΠΟ Σοφοκλής Πιλάβιος έλαβε το λόγο και απευθύνθηκε στους συνέδρους.
Το πλήρες κείμενο της ομιλίας του: .........
Οι εργασίες άνοιξαν με χαιρετισμό του εκπροσώπου της UEFA στη συνέλευση, Τζόζεφ Μίφσουντ, ο οποίος, αφού ευχήθηκε στον πρόεδρο της ΕΠΟ την καλύτερη δυνατή συνέχεια και επιτυχία στο έργο του, μετέφερε και μήνυμα του προόδου της UEFA Μισέλ Πλατινί: «Ο πρόεδρός μας Μισέλ Πλατινί εύχεται στην Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία και σε όλους τα καλύτερα και εκφράζει την ευχή του να προκριθεί η Εθνική σας Ομάδα στην τελική φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2010».
Ακολούθως ο πρόεδρος της ΕΠΟ Σοφοκλής Πιλάβιος έλαβε το λόγο και απευθύνθηκε στους συνέδρους.
Το πλήρες κείμενο της ομιλίας του: .........
«Αγαπητοί Σύνεδροι-Εκπρόσωποι των Ενώσεων
Η ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των Ενώσεων-Μελών συγκαλείται σε μια περίοδο εξαιρετικά κρίσιμη, για το παρόν και -κυρίως- για το μέλλον της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας.
Το γεγονός ότι συζητάμε σε μια δύσκολη συγκυρία, γεμάτη από αβεβαιότητες και προκλήσεις, μας υποχρεώνει όλους να εξετάσουμε νηφάλια, υπεύθυνα και ψύχραιμα τα σημερινά δεδομένα και ταυτόχρονα να θέσουμε τους στόχους του αύριο. Να διαμορφώσουμε με διορατικότητα τον χάρτη που θα μας κατευθύνει στο μέλλον. Κι αυτό σημαίνει σωστή διάγνωση του πού είμαστε και σωστή στόχευση για το πού θέλουμε να πάμε.
Η ΕΠΟ είναι η ατμομηχανή του ελληνικού ποδοσφαίρου. Είναι η δύναμη που κινεί τα πράγματα προς τα εμπρός. Είναι η δύναμη που μπορεί να βάζει ψηλά τον πήχη για το ελληνικό ποδόσφαιρο και να καταφέρνει να πετυχαίνει στόχους.
Αυτή η δυναμική είναι δεδομένη και δεν αμφισβητείται από κανένα.
Χάρις σε αυτή τη δυναμική η Ομοσπονδία και στη χρονική περίοδο που πέρασε από την προηγούμενη τακτική γενική συνέλευση είχε σειρά σημαντικών παρεμβάσεων σε όλα τα επίπεδα.
Η συμμετοχή της Εθνικής Ομάδας στην τελική φάση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, η συμμετοχή της Εθνικής Νέων στα τελικά του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος της κατηγορίας της, οι επιτυχίες των υπόλοιπων Εθνικών Ομάδων χαρακτήρισαν την προηγούμενη περίοδο.
Στο ίδιο χρονικό διάστημα η ΕΠΟ διενήργησε δύο εκλογικές γενικές συνελεύσεις με απόλυτα δημοκρατικές διαδικασίες, γεγονός που αναγνωρίστηκε, τόσο από τις Ενώσεις, όσο και από τα ΜΜΕ.
Στα θετικά του απολογισμού θα πρέπει να καταγραφούν επίσης, οι περαιώσεις των Εθνικών Πρωταθλημάτων όλων των κατηγοριών χωρίς να διατυπωθεί η παραμικρή ένσταση και η αγαστή συνεργασία με τις επαγγελματικές λίγκες.
Επιτυχίες η ΕΠΟ είχε και σε πολλούς άλλους τομείς, λιγότερο ίσως σημαντικούς για την κοινή γνώμη, αλλά καθοριστικούς για τις δικές της λειτουργίες.
Υπάρχουν βεβαίως και προβλήματα. Το σημαντικότερο όλων είναι η οικονομική δυσπραγία που εξακολούθησε να ταλανίζει, τόσο την Ομοσπονδία, όσο και τις Ενώσεις, παρά τις προσπάθειες που έγιναν να υπάρξουν οικονομικές ενέσεις μέσων χορηγιών.
Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδήμονας στα οικονομικά για να κατανοήσει το μέγεθος και τις διαστάσεις του προβλήματος.
Αρκεί μια απλή ανάγνωση των στοιχείων που καταγράφουν το πραγματικό οικονομικό έλλειμμα της Ομοσπονδίας, ανεξάρτητα από τους λόγους για τους οποίους αυτό δημιουργήθηκε και το οποίο απειλεί ευθέως όχι μόνο τη δυναμική στην οποία αναφέρθηκα, αλλά ακόμη και την ίδια λειτουργία της ΕΠΟ.
Το μεγάλο έλλειμμα είναι δεδομένο. Τα ίδια έσοδα είναι και αυτά δεδομένα και αδυνατούν να το καλύψουν. Αντιλαμβάνεστε πως οδηγούμαστε σε μια κατάσταση κρίσης, καθώς η ΕΠΟ φτάνει σε μια «κόκκινη γραμμή». Από κει κι έπειτα, θα εξανεμιστεί κάθε δυνατότητα για να ανταποκριθεί, τόσο στον επιτελικό της ρόλο, όσο και στο να υποστηρίξει βασικές δράσεις και επιλογές.
Θα το πω όσο πιο καθαρά γίνεται. Το χειρόφρενο έχει λυθεί και ο κατήφορος οδηγεί με μαθηματική βεβαιότητα στην αντικειμενική αδυναμία της Ομοσπονδίας να χρηματοδοτήσει επαρκώς τις δικές της δραστηριότητες και τις αντίστοιχες των Ενώσεων. Οδηγεί στην αδυναμία να διασφαλίσει, για το προσεχές μέλλον, μια μόνιμη, σταθερή και συγκεκριμένη ροή εσόδων, που θα της επιτρέψει να ανακάμψει, να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις προκλήσεις του σήμερα και να σχεδιάσει ένα παραγωγικό και ελπιδοφόρο αύριο, για τις Ενώσεις και το ελληνικό ποδόσφαιρο.
Η ώρα της κρίσης είναι ώρα ευθύνης. Για όλους μας. Με πρώτο τον ομιλούντα. Είναι εύνοια της τύχης, τιμή και σίγουρα προνόμιο να υπηρετείς το ποδόσφαιρο της χώρας σου, έχοντας εμπιστοσύνη των ανθρώπων που το αγαπούν, το στηρίζουν και αναλώνουν δυνάμεις. Για αυτό και αισθάνομαι πρώτος το βάρος αυτής της μεγάλης ευθύνης να βγούμε από το τέλμα και να κάνουμε το άλμα. Μπορούμε; Ασφαλώς, μπορούμε. Και για αυτό είμαστε όλοι εδώ. Η παρουσία όλων μας δεν έχει κανένα νόημα, αν δεν στοχεύει στο να θωρακίσει τη δυναμική και την κυριαρχία της ΕΠΟ στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
Το ζήτημα λοιπόν είναι πολύ καθαρό. ΄Η θα επιλύσουμε το οικονομικό πρόβλημα ή...θα λύσουμε τους ζυγούς. Τρίτη επιλογή δεν υπάρχει. Μαγικές συνταγές δεν υπάρχουν και ο ουρανός δεν βρέχει λύσεις. Πάμε σε στασιμότητα ή και μείωση, αν συνυπολογίσει κανείς ότι η οικονομική κρίση έχει ήδη επιφέρει αρνητικές επιπτώσεις στα έσοδά μας από την αγορά και τις επιχειρήσεις. Μοναδικός πνεύμονας σταθερής και αυξανόμενης χρηματοδότησης της ΕΠΟ παραμένει όλα αυτά τα χρόνια το επαγγελματικό ποδόσφαιρο με την ετήσια συμμετοχή του να προβλέπεται να ανέλθει φέτος στα δέκα εκατομμύρια (10.000.000) ευρώ από εφτά εκατομμύρια διακόσιες πενήντα χιλιάδες (7.250.000) ευρώ που ήταν στην προηγούμενη περίοδο.
Η λογιστική αγαπητοί φίλοι, είναι πρακτική αριθμητική. Οπως και να το δεις ένα κι ένα πάντα θα κάνει δύο. Οποιος υποστηρίζει ότι μπορεί να κάνει τρία, είτε δεν ξέρει να μετράει, είτε υπηρετεί δικές του σκοπιμότητες.
Η ΕΠΟ είναι αναγκασμένη να ανακαλύψει νέες πηγές χρηματοδότησης ή να επιχειρήσει να ενεργοποιήσει παλιές που είχαν ουδετεροποιηθεί στο προηγούμενο χρονικό διάστημα. Η πρώτη επιλογή ξέρετε όλοι τι μπορεί να σημαίνει. Επιβολή και «νέας φορολογίας» στο ποδόσφαιρο, μέσω αύξησης προστίμων, παραβόλων, παρακρατήσεων κλπ. Εξέλιξη που ασφαλώς σε κανένα δεν αρέσει, είναι καταδικαστική για τα ερασιτεχνικά σωματεία και δεν προσφέρει την επιδιωκόμενη μόνιμη και σταθερή χρηματοδότηση.
Η δεύτερη επιλογή αποτελεί, στη σημερινή συγκυρία, ουσιαστικά μονόδρομο. Η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία πρέπει να στραφεί εκ νέου στην ενεργοποίηση της χρηματοδότησης από την Πολιτεία σε όλες τις μορφές της και στην διεύρυνση της οικονομικής συμμετοχής του επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Κι αυτό να γίνει με δύο βασικές προϋποθέσεις:
1.Η ενεργοποίηση της χρηματοδότησης από όλες τις κρατικές πηγές και το επαγγελματικό ποδόσφαιρο να είναι μόνιμη, σταθερή, διασφαλισμένη και να διευρύνεται κατ΄ έτος, με βάση τις πραγματικές ανάγκες της Ομοσπονδίας, των Ενώσεων και του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου.
2.Η συμφωνημένη αυτή εξέλιξη σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να θέσει εν αμφιβόλω την ουσία του αυτοδιοίκητου του ποδοσφαίρου, ούτε να οδηγήσει σε συνδιοίκηση με την Πολιτεία και το επαγγελματικό ποδόσφαιρο.
Σήμερα εδώ, μπροστά σας, μπορώ να σας διαβεβαιώσω με τον πιο κατηγορηματικό και απόλυτο τρόπο για την ευλαβική τήρηση εκ μέρους της διοίκησης της ΕΠΟ και εμού προσωπικώς και των δύο αυτών προϋποθέσεων. Στάση αμετακίνητη και αδιαπραγμάτευτη σε όλες τις συζητήσεις, τις επαφές και τις συμφωνίες που έγιναν με την Πολιτεία και το επαγγελματικό ποδόσφαιρο, όσο και στα ανταλλάγματα που η Ομοσπονδία έχει διασφαλίσει για τις Ενώσεις και την ποδοσφαιρική υποδομή.
Αγαπητοί Σύνεδροι,
Στο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από την εκλογή μου ως Προέδρου της Ομοσπονδίας έως και σήμερα επεδίωξα, με τη συνδρομή όλων των μελών του Δ.Σ., πολιτικές συμφωνίες, τόσο με την Πολιτεία, όσο και με το επαγγελματικό ποδόσφαιρο, στη βάση πάντα προηγούμενων ανάλογων επιλογών της ΕΠΟ από τον Ιανουάριο 2008 που δεν υλοποιήθηκαν για αντικειμενικούς λόγους.
Συμφωνίες που υπηρετούν τα συμφέροντα και την προοπτική της Ομοσπονδίας. Επιλύουν με τρόπο οριστικό και απόλυτο το οικονομικό πρόβλημα. Διαφυλάσσουν με τον πιο ακέραιο τρόπο τη δυναμική και την κυριαρχία της ΕΠΟ.
Τι προβλέπουν οι συμφωνίες αυτές:
1.Ισότιμη, ουσιαστική και μόνιμη συνεργασία με την Πολιτεία για όλους εκείνους τους τομείς θεμάτων που η παρέμβασή της είναι απαραίτητη για να λειτουργήσουν (αντιμετώπιση της βίας, υγεία κλπ.), χωρίς να τίθεται σε αμφιβολία η κυρίαρχη θέση της Ομοσπονδίας στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
2.Βελτιώσεις σε τομείς λειτουργίας (αθλητική δικαιοσύνη κλπ.) για την αναβάθμιση της αξιοπιστίας των διοργανώσεων, που η Ομοσπονδία κρίνει ως αναγκαίες και για το λόγο αυτό τις επεδίωξε.
3.Αποδοχή, εκ μέρους της ΕΠΟ, της αποκλειστικής ευθύνης της ΟΠΑΠ Α.Ε. για το Στοίχημα.
4.Αποκατάσταση, αποκλειστικά και μόνο σε εκλογική βάση, μιας νέας ισορροπίας με το επαγγελματικό ποδόσφαιρο, ακριβώς ανάλογης με αυτή που υπάρχει στο Δ.Σ., ώστε να διευρυνθεί η συμμετοχή του στην εκλογική διαδικασία, αλλά με την ΕΠΟ να διατηρεί εντελώς αλώβητη την απόλυτη εξουσία της σε θέματα Καταστατικού και Κανονισμών.
Οι επιλογές αυτές κινούνται στο πλαίσιο των πάγιων αποφάσεων της Ομοσπονδίας να διευρύνει τις συμμαχίες της και να προσπορίζεται οφέλη, διατηρώντας πάντα τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
Πως μεταφράζονται οι συμφωνίες αυτές στη δική μας γλώσσα και σε ποιες τροποποιήσεις Καταστατικού και Κανονισμών υπακούουν;
1.Στην τροποποίηση των διατάξεων του Καταστατικού μας που προβλέπουν τη σύνθεση των Πειθαρχικών Επιτροπών, με τη συμμετοχή πλέον δύο τακτικών δικαστών και ενός νομικού.
2.Στην υιοθέτηση διατάξεων Κανονισμών της UEFA που διευρύνουν τη δικαιοδοσία της Επιτροπής Εφέσεων.
3.Στην αυστηροποίηση των ποινών του Πειθαρχικού Κώδικα για θέματα βίας στα γήπεδα με την επαναφορά της ποινής αποκλεισμού έδρας (κεκλεισμένων των θυρών) για εκτεταμένα επεισόδια, ως πρώτη ποινή.
4.Στην ενεργοποίηση, μέσω της ψήφισης του νέου Κανονισμού, της Σύμβασης Διαιτησίας της UEFA, που διαμορφώνει ένα εντελώς νέο σκηνικό στην παραγωγή, εκπαίδευση και επιμόρφωση των διαιτητών, παρατηρητών και εκπαιδευτών διαιτησίας και συντελεί αποφασιστικά στη βελτίωση της δημόσιας εικόνας του χώρου.
5.Στην υιοθέτηση ενός νέου Κανονισμού Ασφάλειας των Γηπέδων και των Διοργανώσεων.
6.Στην απάλειψη των διατάξεων του Καταστατικού που προέβλεπαν ενός είδους συμμετοχή της Ομοσπονδίας σε ιδιωτικές εταιρίες ποδοσφαιρικού στοιχήματος.
7.Στην τροποποίηση των διατάξεων του Καταστατικού, αποκλειστικά μόνο για την εκλογική γενική συνέλευση, ώστε να προβλέπεται διευρυμένη συμμετοχή του επαγγελματικού ποδοσφαίρου (το περιβόητο «16+2») στις εκλογές για την ανάδειξη Προέδρου και Δ.Σ. της ΕΠΟ στη λογική «μία ΠΑΕ-μία ψήφος» για τη Super League και την υποχρέωση κάθε ΠΑΕ να ασκεί αποκλειστικά η ίδια το εκλογικό της δικαίωμα.
8.Στη θεσμοθέτηση της απαγόρευσης του επαγγελματικού ποδοσφαίρου να προτείνει υποψήφιο Πρόεδρο και υποψήφια Μέλη Δ.Σ., πέραν αυτών που δικαιούται να εκλέγει με τις δικές του διαδικασίες.
9.Στη διατήρηση, με σαφή πρόβλεψη του Καταστατικού, σε όλες τις υπόλοιπες Γενικές Συνελεύσεις, τακτικές και έκτακτες, των ισορροπιών που σήμερα υφίστανται με το δόγμα «Μία Ενωση-Μία ψήφος».
Οι συμφωνίες, στις οποίες παραπάνω αναφέρθηκα, προϋποθέτουν, για να λειτουργήσουν, σαφείς, συγκεκριμένες και διαχρονικές οικονομικές παροχές της Πολιτείας, της ΟΠΑΠ Α.Ε. και του επαγγελματικού ποδοσφαίρου προς την Ομοσπονδία.
Χωρίς τις παροχές αυτές είναι σαφές πως η ισχύς των συμφωνιών παύει να υφίσταται και η Ομοσπονδία επανακαθορίζει τη στάση της.
Το συνολικό ύψος των παροχών αυτών αναμένεται, με τους μετριότερους υπολογισμούς, να φτάσει ετησίως στο ποσό των δεκατριών εκατομμυρίων (13.000.000) ευρώ και από τις τρεις πηγές.
Για το ποσό αυτό η ΕΠΟ θα πρέπει, εδώ στη Γενική Συνέλευση και ενώπιον των Ενώσεων να δεσμευτεί για τον τρόπο κατανομής του, ώστε η απόφαση να είναι κοινή και υποχρεωτική.
Σήμερα λοιπόν επιθυμώ να καταθέσω ενώπιόν σας σαφείς και δεσμευτικές εγγυήσεις για την κατανομή ετησίως ποσού έξι εκατομμυρίων (6.000.000) ευρώ για την επιχορήγηση των Ενώσεων, με στόχο να πάψει, στην πράξη και όχι στα λόγια, ο οικονομικός αποκλεισμός, να αποκατασταθούν οι ισορροπίες στη λειτουργία τους, να τονωθεί παραγωγική διαδικασία. Το ποσό αυτό θα καταβάλλεται κάθε χρόνο, ώστε σε μικρό χρονικό διάστημα οι Ενώσεις να είναι σε θέση και πάλι να λειτουργούν κανονικά, χωρίς το άγχος των δικαστηρίων και των κατασχέσεων, με μοναδικό του μέλημα τα τοπικά πρωταθλήματα και τις υποδομές τους.
Στο ποσό των έξι εκατομμυρίων (6.000.000) ευρώ θα πρέπει να προστεθεί και το ποσό που θ προκύψει από την παρακράτηση ποσοστού 60% από τα πρόστιμα των ΠΑΕ της Super League, το οποίο επίσης προτείνω να κατανέμεται στις Ενώσεις για την οικονομική επιβράβευση σωματείων της δύναμης τους που καλλιεργούν τμήματα υποδομής σε σταθερή και μόνιμη βάση.
Το υπόλοιπο ποσό θα κατευθυνθεί στην Ομοσπονδία για τις δικές της ανάγκες, με σημαντικότερη αυτή της σταδιακής μείωσης του ελλείμματος, ώστε μέσα στην επόμενη τριετία να μπορεί η ΕΠΟ να αποκαταστήσει τη σχέση εμπιστοσύνης με προμηθευτές της και την αγορά αλλά και να σχεδιάσει ένα μέλλον διαφορετικό από αυτό που σήμερα προδιαγράφεται για την ίδια και το ποδόσφαιρο.
Στο σημείο αυτό και προς άρση κάθε παρεξήγησης, επιθυμώ να διαμηνύσω προς κάθε κατεύθυνση: Κάθε περίπτωση να μην τηρηθούν από τις άλλες πλευρές τα υπεσχημένα ή τα συμφωνημένα είναι ξεκάθαρο πως θα προκαλέσει την άμεσα αντίδραση της Ομοσπονδίας. Η προοπτική αυτή, στο ενδεχόμενη μη τήρησης όσων συμφωνήθηκαν, είναι σαφής δέσμευση προς τη Συνέλευση. Απευχόμαστε να συμβεί το παραμικρό. Αν όμως συμβεί αντίδρασή μας θα είναι ακαριαία. Επ΄ αυτού δεν υπάρχει ούτε μισή δεύτερη σκέψη. Εχουμε εξηγήσει με αφήνει τη στάση μας προς όλους. Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους.
Αγαπητοί Σύνεδροι,
Για την ΕΠΟ σημαντικό πεδίο παρέμβασης κάθε αγωνιστική περίοδο αποτελούν οι συντονισμένες προσπάθειες για την αναβάθμιση της αξιοπιστίας, τόσο των διοργανώσεων, όσο και φορέων του ποδοσφαίρου που συμμετέχουν καθοριστικά στη διαμόρφωση των όρων ισοτιμίας που πρέπει να χαρακτηρίζουν τις διοργανώσεις.
Στο πεδίο αυτό, που αποτελεί κοινό μέλημα όλων μας, η Ομοσπονδία αποφάσισε και μετουσίωσε, με σειρά νέων Κανονισμών ή τροποποιήσεων σε υφιστάμενους, σε πράξη τις δημόσιες δεσμεύσεις της για την αναβάθμιση της αξιοπιστίας των διοργανώσεων.
Κυρίαρχη παρέμβαση στη διαδικασία αυτή θεωρείται -και δικαίως- το νέο σύστημα διαιτησίας, που έρχεται να υλοποιήσει τη Σύμβαση Διαιτησίας της UEFA. Μια Σύμβαση που έχει καταστεί υποχρεωτική για τις Ομοσπονδίες-Μέλη και η οποία διαμορφώνει ένα εντελώς νέο τοπία στην ελληνική διαιτησία.
Το νέο σύστημα διαιτησίας διαχωρίζει πλήρως την παραγωγική, εκπαιδευτική και επιμορφωτική διαδικασία από το αγωνιστικό μέρος. Αντιμετωπίζεται έτσι, με όρους σύγχρονους, το μέγα θέμα του επιπέδου παραγωγής, εκπαίδευσης και επιμόρφωσης των διαιτητών. Εισάγονται σαφή και συγκεκριμένα κριτήρια αξιολόγησης και επιλογής. Αποσυντίθεται ταχύτατα το καθεστώς των κάθε είδους συναλλαγών. Δίδεται μεγάλη προσοχή στην υποδομή. Εισάγονται σε όλες τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, ως βασική, αποκλειστική θα έλεγα, παράμετρος οι γραπτές εξετάσεις στο πρότυπο των πανελλαδικών εξετάσεων. Διευρύνεται το σώμα των εξεταστών με την παρουσία των εκπροσώπων της UEFA στις υψηλές βαθμίδες. Η ευθύνη της διαιτησίας περνάει στην ΕΠΟ, όπως συμβαίνει σε όλες τις Ομοσπονδίες-Μέλη της FIFA.
Το νέο σύστημα διαιτησίας αποτελεί, αντικειμενικά, μια θεσμική παρέμβαση πρώτης γραμμής. Η Ομοσπονδία πρέπει να είναι περήφανη και να στηρίξει με όλες τις δυνάμεις της την υλοποίηση του. Τα οφέλη στο άμεσο μέλλον θα είναι σημαντικά και σε καμία περίπτωση η ΕΠΟ δεν μπορεί να τα αγνοήσει ή να τα μεταφέρει στο απώτερο μέλλον.
Στην κατεύθυνση του εκσυγχρονισμού του ελληνικού ποδοσφαίρου εντάσσονται και όλοι οι υπόλοιποι κανονισμοί με τις τροποποιήσεις τους. Σημαντικός ο καθένας για τα όσα περιγράφει και θεσμοθετεί στο χώρο ευθύνης του. Η έγκρισή τους από το Δ.Σ. υπήρξε ομόφωνη, γεγονός που καταγράφει μια συγκεκριμένη διάθεση να εμπλουτισθεί το θεσμικό πλαίσιο του ποδοσφαίρου, ώστε να διασφαλιστεί η ισοτιμία των ομάδων στις διοργανώσεις και οι βελτιώσεις που είναι απαραίτητες για να λειτουργήσουν όλες οι πλευρές.
Τα νέα γραφεία της ΕΠΟ
Αυτό είναι κάτι που το λέω για πρώτη φορά. Το ελληνικό ποδόσφαιρο βρίσκει επιτέλους το «σπίτι» που του αξίζει. Και το γεγονός αυτό έχει και συμβολική αλλά και πρακτική σημασία.
Πρόκειται για μια εξέλιξη ιδιαίτερα θετική για την Ομοσπονδία καθώς θα μπορεί πλέον να έχει συγκεντρωμένες σε ένα χώρο όλες τις υπηρεσίες της, να οργανώσει καλύτερα τη δική της λειτουργία και να συντονίσει αποτελεσματικά το παραγωγικό της έργο.
Τα νέα γραφεία της Ομοσπονδίας βρίσκονται στο πάρκο Γουδή και παραχωρήθηκαν στην ΕΠΟ από τον υπουργό Πολιτισμού κ. Αντώνη Σαμαρά και τον Πρόεδρο των Ολυμπιακών Ακινήτων κ. Διονύση Σταμενίτη.
Εκτείνονται σε ένα εμβαδό χιλίων διακοσίων (1.200) τετραγωνικών μέτρων τα οποία θα αυξηθούν σε δύο χιλιάδες (2.000) τετραγωνικά μέτρα με κάποιες αρχιτεκτονικές παρεμβάσεις.
Τα υφιστάμενα κτίρια είναι πετρόκτιστα, βρίσκονται μέσα σε ένα περιβάλλον πράσινου, συνδέονται εύκολα μεταξύ τους με την κατασκευή ενός αίθριου και θα προσφέρουν, όταν ολοκληρωθεί η μετασκευή και η εγκατάσταση, στην Ομοσπονδία ένα χώρο διοίκησης σύγχρονο, λειτουργικό, απόλυτα εναρμονισμένο με το περιβάλλον.
Από τη θέση αυτή εκφράζω τις ευχαριστίες όλων μας στον υπουργό Πολιτισμού κ. Αντώνη Σαμαρά και στον Πρόεδρο των Ολυμπιακών Ακινήτων κ. Διονύση Σταμενίτη και τους διαβεβαιώνω πως η Ομοσπονδία θα ανταποκριθεί πλήρως στην καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του χώρου που της προσφέρεται.
Αγαπητοί Σύνεδροι,
Το χρονικό διάστημα που πέρασε από την τελευταία τακτική γενική συνέλευση ήταν πλούσιο σε εξελίξεις και εμπειρίες για όλους μας.
Τιμούμε όλα όσα προσέφεραν στη Ομοσπονδία από οποιαδήποτε θέση όλοι οι προηγούμενοι Πρόεδροι και Μέλη του Δ.Σ., Πρόεδροι και στελέχη Ενώσεων.
Το έργο τους κανείς δεν μπορεί ούτε να το μειώσει, ούτε, πολύ περισσότερο, να το ακυρώσει. Ασφαλώς κανένας δεν είναι αλάνθαστος. Πάντα θα υπάρχουν και λάθη και αδυναμίες και παραλείψεις. Το σημαντικό είναι να τα καταγράψουμε ως διδακτική εμπειρία, να τα διορθώνουμε και να προχωράμε μπροστά.
Στην προοπτική αυτή δεν περισσεύει κανείς. Αυτό που λέω δεν είναι σχήμα λόγου. Το πιστεύω απόλυτα και το αποδεικνύει καθημερινά η λειτουργία μου. Το ελληνικό ποδόσφαιρο έχει τις δυνάμεις και τα αποθέματα ενέργειας για να ανέβει ψηλότερα. Να πετύχει διακρίσεις, να έχει επιτυχίες και πάνω απ΄ όλα να καταξιώνεται διαρκώς μέσα στη σκέψη και στην καρδιά των φιλάθλων. Για να το πετύχουμε αυτό, ένας δρόμος υπάρχει. Να ενώσουμε χέρια, να ενώσουμε ιδέες, να ενώσουμε δυνάμεις.
Δεν μπορεί κάποιοι να μοχθούν για να μεγαλώσει το δέντρο και κάποιοι να πηγαίνουν να το ροκανίζουν. Για αυτό η οδός των προσωπικών στρατηγικών ποτέ δεν βγάζει πολύ μακριά.
Σήμερα, όμως, πρέπει να δούμε μακριά. Να δούμε μια νέα εποχή για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Για το ποδόσφαιρο του 21ου αιώνα. Αυτό σημαίνει να σχεδιάσουμε και να παλέψουμε για κάνουμε πραγματικότητα την ΕΠΟ που ανταποκρίνεται σε αυτό που έρχεται και όχι σε αυτό που έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί. Με συλλογική δράση και με κοινούς στόχους μπορούμε να πετύχουμε πολλά περισσότερα.
Για αυτό και η ΕΠΟ με σταθερή ηγεσία, με απόλυτα καθαρές κουβέντες, με πνεύμα συνεργασίας είναι έτοιμη να δώσεις τις μάχες της για να κερδίσει το στοίχημα του μέλλοντος. Με αυτήν την πυξίδα χαράζουμε την πορεία πλεύσης. Και λέμε πως σε αυτήν την πορεία οι Ενώσεις, πρέπει να εμπλακούν περισσότερο στη διοίκηση του ελληνικού ποδοσφαίρου. Λέμε επίσης πως θα επιδιώξουμε να εμπεδώσουμε στενές και ειλικρινείς σχέσεις με τους φιλάθλους, χωρίς τους οποίους δεν υπάρχει ποδόσφαιρο και ειδικά επαγγελματικό.
Στο άμεσο μέλλον, μέσα από τις αποφάσεις της FIFA και της UEFA θα επιδιώξουμε μια νέα πολιτική αλληλεγγύης για το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο και ειδικά την υποδομή αλλά και μια νέου τύπου διαχείριση των εσόδων, για να αποφύγουμε κλυδωνισμούς που μας δημιούργησαν μεγάλα προβλήματα.
Θα ήταν παράλογο άλλωστε η Ομοσπονδία να φοβάται το άθλημα που διοικεί και τους ανθρώπους του. Η ΕΠΟ ζει, αναπνέει και εργάζεται μαζί τους. Η ισότιμη αντιμετώπισή τους είναι καθημερινή ανάγκη. Η συνεργασία μαζί τους είναι η ισχυρότερη διασφάλιση για το μέλλον. Το ειδικό βάρος αυτής της σχέσης απαιτεί αφοσίωση σε μετρήσιμους στόχους και αποτελέσματα. Εκεί πάμε. Εκεί στοχεύουμε. Ολοι μαζί μπορούμε να το πετύχουμε, με μεγάλους κερδισμένους το ελληνικό ποδόσφαιρο και τις Ενώσεις του».
Ξεκίνησε η Γενική συνέλευση της Ε.Π.Ο.
Ξεκίνησε εδώ και λίγα λεπτά η τακτική Γενική Συνέλευση των Ενώσεων - μελών της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας σε αίθουσα του μεγάρου της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής (Λεωφ. Βικέλα 52, Χαλάνδρι).
Στην σημερινή συνέλευση θα κριθεί το μέλλον του Περιφερειακού Πρωταθλήματος καθώς έχουν εκφραστεί απόψεις για την κατάργηση της Δ' Εθνικής και την ενοποίησή της με την Γ' Εθνική.
Πάντως τα θέματα που θα απασχολήσουν την Γενική συνέλευση είναι τα εξής: ..........
-Έκθεση διοικητικού απολογισμού για την περίοδο 16/5/2008-26/5/2009
-Έγκριση του διοικητικού απολογισμού της περιόδου 16/5/2008-26/5/2009
-Έκθεση οικονομικού απολογισμού για την περίοδο 1/1/2008-31/12/2008
-Έκθεση της Εξελεγκτικής Επιτροπής για την περίοδο 1/1/2008-31/12/2008
-Έγκριση του οικονομικού απολογισμού της περιόδου 1/1/2008-31/12/2008
-Έκθεση και έγκριση του προϋπολογισμού της περιόδου 1/1/2010-31/12/2010
-Επικύρωση των εγκριθέντων από το ΔΣ της ΕΠΟ τροποποιήσεων των Κανονισμών
-Έγκριση προτάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου και των Ενώσεων-μελών για τροποποίηση διατάξεων του Καταστατικού της ΕΠΟ.
Στην σημερινή συνέλευση θα κριθεί το μέλλον του Περιφερειακού Πρωταθλήματος καθώς έχουν εκφραστεί απόψεις για την κατάργηση της Δ' Εθνικής και την ενοποίησή της με την Γ' Εθνική.
Πάντως τα θέματα που θα απασχολήσουν την Γενική συνέλευση είναι τα εξής: ..........
-Έκθεση διοικητικού απολογισμού για την περίοδο 16/5/2008-26/5/2009
-Έγκριση του διοικητικού απολογισμού της περιόδου 16/5/2008-26/5/2009
-Έκθεση οικονομικού απολογισμού για την περίοδο 1/1/2008-31/12/2008
-Έκθεση της Εξελεγκτικής Επιτροπής για την περίοδο 1/1/2008-31/12/2008
-Έγκριση του οικονομικού απολογισμού της περιόδου 1/1/2008-31/12/2008
-Έκθεση και έγκριση του προϋπολογισμού της περιόδου 1/1/2010-31/12/2010
-Επικύρωση των εγκριθέντων από το ΔΣ της ΕΠΟ τροποποιήσεων των Κανονισμών
-Έγκριση προτάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου και των Ενώσεων-μελών για τροποποίηση διατάξεων του Καταστατικού της ΕΠΟ.
Καμπάνα από Βρυξέλλες για τις επιδοτήσεις των αγροτών!!
Κοινοτικό πρόστιμο συνολικού ύψους 244,2 εκατ. ευρώ επιβλήθηκε στη χώρα μας για κακοδιαχείριση αγροτικών ενισχύσεων και δυσλειτουργία του Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης και Ελέγχου (ΟΣΔΕ) των κοινοτικών επιδοτήσεων, στο ελαιόλαδο, το βαμβάκι, τη σταφίδα και τα εσπεριδοειδή. Η απόφαση αυτή ελήφθη μετά από ελέγχους που διενήργησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στον τομέα του ελαιολάδου, του βαμβακιού, της σταφίδας και των εσπεριδοειδών για τα οικονομικά έτη 1999 - 2004.
Να σημειωθεί ότι την τελευταία δεκαετία τα συνολικά πρόστιμα που έχουν επιβληθεί στη χώρα μας για κακοδιαχείριση αγροτικών ενισχύσεων και δυσλειτουργία του ΟΣΔΕ, υπερβαίνουν το 1,5 δισ. ευρώ.
Σε δηλώσεις του, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Σ. Χατζηγάκης για το θέμα ανέφερε ότι: ......
«Το πρόστιμο αυτό που αφορά 1999 - 2004, αφορά περίοδο διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ.». Όσον αφορά στην κατάσταση σήμερα ο υπουργός τόνισε τα παρακάτω: «Το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης χειρίζεται με ευαισθησία το ΟΣΔΕ και όπως ξέρετε οι κατ' επάγγελμα αγρότες, αλλά και οι συνταξιούχοι απαλλάσσονται της καταβολής χρημάτων για τις αιτήσεις που υποβάλλουν στις Ενώσεις.
Η διαδικασία έχει ομαλοποιηθεί παρ' όλες τις προσπάθειες κάποιων να εκμεταλλευτούν τους αγρότες. Θέλω να τονίσω ότι όποιος συνεχίζει να χρησιμοποιεί μεθόδους εις βάρος του αγροτικού κόσμου θα στέλνεται στον εισαγγελέα.»
Να σημειωθεί ότι την τελευταία δεκαετία τα συνολικά πρόστιμα που έχουν επιβληθεί στη χώρα μας για κακοδιαχείριση αγροτικών ενισχύσεων και δυσλειτουργία του ΟΣΔΕ, υπερβαίνουν το 1,5 δισ. ευρώ.
Σε δηλώσεις του, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Σ. Χατζηγάκης για το θέμα ανέφερε ότι: ......
«Το πρόστιμο αυτό που αφορά 1999 - 2004, αφορά περίοδο διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ.». Όσον αφορά στην κατάσταση σήμερα ο υπουργός τόνισε τα παρακάτω: «Το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης χειρίζεται με ευαισθησία το ΟΣΔΕ και όπως ξέρετε οι κατ' επάγγελμα αγρότες, αλλά και οι συνταξιούχοι απαλλάσσονται της καταβολής χρημάτων για τις αιτήσεις που υποβάλλουν στις Ενώσεις.
Η διαδικασία έχει ομαλοποιηθεί παρ' όλες τις προσπάθειες κάποιων να εκμεταλλευτούν τους αγρότες. Θέλω να τονίσω ότι όποιος συνεχίζει να χρησιμοποιεί μεθόδους εις βάρος του αγροτικού κόσμου θα στέλνεται στον εισαγγελέα.»
Εντατικούς ελέγχους σε επιχειρήσεις και καταναλωτές ,θα πραγματοποιούν από 1η Ιουλίου ειδικά συνεργεία Ελέγχου
Εντατικούς ελέγχους στην αγορά θα διενεργούν από 1η Ιουλίου 2009 ειδικά συνεργεία ελέγχου, τα οποία θα ζητούν αποδείξεις από τους καταναλωτές και θα διασταυρώνουν αν έχει καταβληθεί ο ΦΠΑ από τις επιχειρήσεις. Αυτό προβλέπεται σε απόφαση του υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, με σκοπό την εντατικοποίηση των ελέγχων και την περιστολή της φοροδιαφυγής.
Ειδικότερα, συγκροτούνται δεκατέσσερα συνεργεία ελέγχου με τη συμμετοχή υπαλλήλων των Εφοριών στους νομούς Αττικής, Θεσσαλονίκης, Αχαΐας, Ηρακλείου, Εύβοιας, Χαλκιδικής, Κέρκυρας, Κεφαλληνίας και Πρέβεζας.
Για το νομό Αττικής θα συγκροτηθούν πέντε ειδικά συνεργεία, στο νομό της .......
Θεσσαλονίκης δύο, και από ένα συνεργείο στους υπόλοιπους νομούς.
Στοιχεία της απόφασης
Στα Ειδικά Συνεργεία Ελέγχου θα μετέχουν εφοριακοί υπάλληλοι του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών.
Ως Συντονιστές - Επόπτες των Ειδικών Συνεργείων Ελέγχου ή Αναπληρωτές των σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος αυτών, ορίζονται Οικονομικοί Επιθεωρητές, Προϊστάμενοι Δ/νσεων και Τμημάτων της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, Προϊστάμενοι Δ.Ο.Υ., Υποδιευθυντές Δ.Ο.Υ. και Προϊστάμενοι Τμημάτων Δ.Ο.Υ.
Οι υπάλληλοι που θα συμμετέχουν στα Ειδικά Συνεργεία Ελέγχου θα ενημερώνονται με ευθύνη του Συντονιστή - Επόπτη κάθε συνεργείου και θα είναι στη διάθεσή του για τη διενέργεια των προληπτικών ελέγχων, οι οποίοι θα διενεργούνται κατόπιν εντολής του Συντονιστή - Επόπτη του Ειδικού Συνεργείου Ελέγχου από επιμέρους διμελή ή τριμελή κατά την κρίση του Συντονιστή Επόπτη συνεργεία, τρεις φορές την εβδομάδα και σε ημέρες, ώρες και περιοχή που θα ορίζονται με την εντολή ελέγχου.
Κάθε εβδομάδα θα γίνεται ανασύνθεση των επιμέρους συνεργείων και εναλλαγή των συμμετεχόντων σ' αυτά υπαλλήλων.
Τα Ειδικά Συνεργεία Ελέγχου, για τις παραβάσεις που διαπιστώνουν σε βάρος των επιτηδευματιών, θα συντάσσουν Υπηρεσιακό Σημείωμα Ελέγχου (Υ.Σ.Ε.) εις τριπλούν, το οποίο θα υπογράφεται από τα μέλη του κάθε συνεργείου (υπογραφή και ονοματεπώνυμο υποχρεωτικά) και θα επιδίδεται στον υπεύθυνο της ελεγχόμενης επιχείρησης, ο οποίος θα υπογράφει για την παραλαβή του.
Οι ιδιώτες - συναλλασσόμενοι με τους επιτηδευματίες θα επιδεικνύουν τα φορολογικά στοιχεία της συναλλαγής και θα συνεργάζονται με τα συνεργεία για τη διευκόλυνση του ελεγκτικού έργου.
Τα καταστήματα των Δ.Ο.Υ., τα οποία ορίζονται ως έδρες των Ειδικών Συνεργείων Ελέγχου, θα βρίσκονται ανοικτά κατά τις ημέρες και ώρες του ελέγχου για την εξυπηρέτηση των συνεργείων, με ευθύνη των Προϊσταμένων των Δ.Ο.Υ.
Ειδικότερα, συγκροτούνται δεκατέσσερα συνεργεία ελέγχου με τη συμμετοχή υπαλλήλων των Εφοριών στους νομούς Αττικής, Θεσσαλονίκης, Αχαΐας, Ηρακλείου, Εύβοιας, Χαλκιδικής, Κέρκυρας, Κεφαλληνίας και Πρέβεζας.
Για το νομό Αττικής θα συγκροτηθούν πέντε ειδικά συνεργεία, στο νομό της .......
Θεσσαλονίκης δύο, και από ένα συνεργείο στους υπόλοιπους νομούς.
Στοιχεία της απόφασης
Στα Ειδικά Συνεργεία Ελέγχου θα μετέχουν εφοριακοί υπάλληλοι του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών.
Ως Συντονιστές - Επόπτες των Ειδικών Συνεργείων Ελέγχου ή Αναπληρωτές των σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος αυτών, ορίζονται Οικονομικοί Επιθεωρητές, Προϊστάμενοι Δ/νσεων και Τμημάτων της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, Προϊστάμενοι Δ.Ο.Υ., Υποδιευθυντές Δ.Ο.Υ. και Προϊστάμενοι Τμημάτων Δ.Ο.Υ.
Οι υπάλληλοι που θα συμμετέχουν στα Ειδικά Συνεργεία Ελέγχου θα ενημερώνονται με ευθύνη του Συντονιστή - Επόπτη κάθε συνεργείου και θα είναι στη διάθεσή του για τη διενέργεια των προληπτικών ελέγχων, οι οποίοι θα διενεργούνται κατόπιν εντολής του Συντονιστή - Επόπτη του Ειδικού Συνεργείου Ελέγχου από επιμέρους διμελή ή τριμελή κατά την κρίση του Συντονιστή Επόπτη συνεργεία, τρεις φορές την εβδομάδα και σε ημέρες, ώρες και περιοχή που θα ορίζονται με την εντολή ελέγχου.
Κάθε εβδομάδα θα γίνεται ανασύνθεση των επιμέρους συνεργείων και εναλλαγή των συμμετεχόντων σ' αυτά υπαλλήλων.
Τα Ειδικά Συνεργεία Ελέγχου, για τις παραβάσεις που διαπιστώνουν σε βάρος των επιτηδευματιών, θα συντάσσουν Υπηρεσιακό Σημείωμα Ελέγχου (Υ.Σ.Ε.) εις τριπλούν, το οποίο θα υπογράφεται από τα μέλη του κάθε συνεργείου (υπογραφή και ονοματεπώνυμο υποχρεωτικά) και θα επιδίδεται στον υπεύθυνο της ελεγχόμενης επιχείρησης, ο οποίος θα υπογράφει για την παραλαβή του.
Οι ιδιώτες - συναλλασσόμενοι με τους επιτηδευματίες θα επιδεικνύουν τα φορολογικά στοιχεία της συναλλαγής και θα συνεργάζονται με τα συνεργεία για τη διευκόλυνση του ελεγκτικού έργου.
Τα καταστήματα των Δ.Ο.Υ., τα οποία ορίζονται ως έδρες των Ειδικών Συνεργείων Ελέγχου, θα βρίσκονται ανοικτά κατά τις ημέρες και ώρες του ελέγχου για την εξυπηρέτηση των συνεργείων, με ευθύνη των Προϊσταμένων των Δ.Ο.Υ.
Εφορία: Πέντε χιλιάδες επαγγελματίες θα ελεγχθούν δειγματοληπτικά !!
Η ασυλία της αυτοπεραίωσης δεν ισχύει για τους επιτηδευματίες των οποίων ο ΑΦΜ λήγει στα ψηφία 19, 39, 49, 59 και 79 και παρουσιάζουν τζίρο άνω των 70.000 ευρώ, αφού με εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών θα ελεγχθούν δειγματοληπτικά για τις χρήσεις του 2006 και 2007.
Ο δειγματοληπτικός έλεγχος, ο οποίος σύμφωνα με εκτιμήσεις του υπουργείου αφορά περί τους 5.000 επιτηδευματίες, κρίθηκε αναγκαίος μετά τη διαπίστωση ότι μεγάλος αριθμός επαγγελματιών εκμεταλλεύεται τη ρύθμιση .........
παρουσιάζοντας σημαντικά υψηλότερες δαπάνες σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, προκειμένου να μειώσει το φορολογητέο εισόδημα και να καταβάλει λιγότερους φόρους.
Για τον λόγο αυτό ο έλεγχος θα αφορά και στο πραγματικό ύψος των ακαθάριστων εσόδων, καθώς έχουν εντοπιστεί και κρούσματα επιτηδευματιών που δήλωναν ψευδώς χαμηλότερα εισοδήματα. Ειδικά πάντως για τη χρήση του 2006, στο δείγμα ελέγχου περιλαμβάνονται οι δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος των επαγγελματιών των οποίων ο ΑΦΜ λήγει σε 8 και το σύνολο των δηλωθέντων ακαθάριστων εσόδων υπερβαίνει τα 120.000 ευρώ.
Παράλληλα, πέραν των δηλώσεων της αυτοπεραίωσης, οι επιτηδευματίες θα ελεγχθούν και για τις δηλώσεις ΦΠΑ τις οποίες υπέβαλαν στο πλαίσιο της αυτοπεραίωσης.
Ο δειγματοληπτικός έλεγχος, ο οποίος σύμφωνα με εκτιμήσεις του υπουργείου αφορά περί τους 5.000 επιτηδευματίες, κρίθηκε αναγκαίος μετά τη διαπίστωση ότι μεγάλος αριθμός επαγγελματιών εκμεταλλεύεται τη ρύθμιση .........
παρουσιάζοντας σημαντικά υψηλότερες δαπάνες σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, προκειμένου να μειώσει το φορολογητέο εισόδημα και να καταβάλει λιγότερους φόρους.
Για τον λόγο αυτό ο έλεγχος θα αφορά και στο πραγματικό ύψος των ακαθάριστων εσόδων, καθώς έχουν εντοπιστεί και κρούσματα επιτηδευματιών που δήλωναν ψευδώς χαμηλότερα εισοδήματα. Ειδικά πάντως για τη χρήση του 2006, στο δείγμα ελέγχου περιλαμβάνονται οι δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος των επαγγελματιών των οποίων ο ΑΦΜ λήγει σε 8 και το σύνολο των δηλωθέντων ακαθάριστων εσόδων υπερβαίνει τα 120.000 ευρώ.
Παράλληλα, πέραν των δηλώσεων της αυτοπεραίωσης, οι επιτηδευματίες θα ελεγχθούν και για τις δηλώσεις ΦΠΑ τις οποίες υπέβαλαν στο πλαίσιο της αυτοπεραίωσης.
ΙΚΑ - ΕΤΑΜ: Οι Υγειονομικές Επιτροπές καθορίζουν την αναπηρία επ’ αόριστον εφάπαξ
Σχετικά με τις Υγειονομικές Επιτροπές οι οποίες καθορίζουν τον βαθμό αναπηρίας, την παράταση της σύνταξης αναπηρίας ή του παραπληγικού επιδόματος ή της απόλυτης αναπηρίας, από τη Διοίκηση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ διευκρινίζονται τα εξής:
Με απόφαση της Διοίκησης του Ιδρύματος, οι Υγειονομικές Επιτροπές καθορίζουν την αναπηρία επ’ αόριστον εφάπαξ, δηλαδή κατά την πρώτη εξέταση από την Υγειονομική Επιτροπή, στους πάσχοντες από τις παρακάτω παθήσεις οι οποίες έχουν επιφέρει πολύ βαριές και μη αναστρέψιμες βλάβες: ............
α. Σύνδρομο Down-αυτισμός-υψηλού βαθμού νοητική στέρηση με ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω.
β. Ακρωτηριαστικές βλάβες άνω ή και κάτω άκρων με ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω.
γ. Φωκομέλειες με ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω.
δ. Νεφρική ανεπάρκεια τελικού σταδίου ή μετά από μεταμόσχευση με ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω.
ε. Μεταμόσχευση συμπαγών οργάνων με ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω.
Τέλος, επισημαίνεται ότι σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις μετά την επ΄ αόριστον κρίση της Πρωτοβάθμιας Υγειονομικής Επιτροπής (ΑΥΕ) θα επιλαμβάνεται στη συνέχεια η αρμόδια Δευτεροβάθμια Υγειονομική Επιτροπή (ΒΥΕ) μετά από προσφυγή του αρμόδιου ασφαλιστικού οργάνου.
Με απόφαση της Διοίκησης του Ιδρύματος, οι Υγειονομικές Επιτροπές καθορίζουν την αναπηρία επ’ αόριστον εφάπαξ, δηλαδή κατά την πρώτη εξέταση από την Υγειονομική Επιτροπή, στους πάσχοντες από τις παρακάτω παθήσεις οι οποίες έχουν επιφέρει πολύ βαριές και μη αναστρέψιμες βλάβες: ............
α. Σύνδρομο Down-αυτισμός-υψηλού βαθμού νοητική στέρηση με ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω.
β. Ακρωτηριαστικές βλάβες άνω ή και κάτω άκρων με ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω.
γ. Φωκομέλειες με ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω.
δ. Νεφρική ανεπάρκεια τελικού σταδίου ή μετά από μεταμόσχευση με ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω.
ε. Μεταμόσχευση συμπαγών οργάνων με ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω.
Τέλος, επισημαίνεται ότι σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις μετά την επ΄ αόριστον κρίση της Πρωτοβάθμιας Υγειονομικής Επιτροπής (ΑΥΕ) θα επιλαμβάνεται στη συνέχεια η αρμόδια Δευτεροβάθμια Υγειονομική Επιτροπή (ΒΥΕ) μετά από προσφυγή του αρμόδιου ασφαλιστικού οργάνου.
Aνοίγουν 27 επαγγέλματα
Ανοίγει 27 «κλειστά» επαγγέλματα η κυβέρνηση υπό το βάρος των πιέσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και σε μία προσπάθεια να εμφανίσει ότι διαθέτει μεταρρυθμιστικό προφίλ.
Μετά τις συνεχείς εξαγγελίες του πρωθυπουργού κ. Κώστα Καραμανλή για υλοποίηση ενός δεύτερου γύρου μεταρρυθμίσεων, στο υπουργείο Οικονομίας προετοιμάζονται πυρετωδώς με στόχο να τεθεί σε ισχύ μέχρι το τέλος του έτους η σχετική κοινοτική οδηγία για την απελευθέρωση των υπηρεσιών.
Aνοίγουν 27 επαγγέλματα
Ετσι, θα «βαφτίσουν» διαρθρωτική αλλαγή μία κοινοτική επιταγή καθώς η ελληνική ..........
κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να ενσωματώσει στο εθνικό δίκαιο την οδηγία 123/2006.
Eπικοινωνιακά
Πάντως, ανεξάρτητα με το πώς θα χειριστεί επικοινωνιακά το θέμα η κυβέρνηση, το βέβαιο είναι πως ξεκινά η απελευθέρωση των υπηρεσιών για 27 επαγγέλματα (μεταξύ των οποίων δικηγόροι, μηχανικοί, γιατροί , αρχιτέκτονες, ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοί κ.λπ.) ανοίγοντας τον δρόμο δραστηριοποίησης στην Ελλάδα σε υπηκόους άλλων χωρών-μελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
Επί του παρόντος εξαιρούνται ξεναγοί, συμβολαιογράφοι και οδηγοί ταξί.
Η κίνηση αυτή αναμένεται να προκαλέσει ανακατατάξεις στην εσωτερική αγορά και ένταση του ανταγωνισμού σε ορισμένους κλάδους.
Ο «Πολωνός υδραυλικός» θα μπορεί να δραστηριοποιηθεί στη χώρα μας, ενώ ελεύθερη θα είναι και η «εισβολή» ξένων αλυσίδων οπτικών ή μεγάλων δικηγορικών γραφείων.
Δεν είναι τυχαίο πως η χώρα μας έχει καταδικαστεί και της έχει επιβληθεί πρόστιμο από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο επειδή απαγορεύει την είσοδο ξένων αλυσίδων οπτικών ειδών.
Θα πρέπει να σημειώσουμε πως η απελευθέρωση παροχής υπηρεσιών στο εσωτερικό από ξένους υπηκόους δεν σχετίζεται με το άνοιγμα επαγγελμάτων στα οποία η έκδοση αδειών και ο καθορισμός τιμών και αμοιβών γίνεται με διοικητικές πράξεις.
Επιπρόσθετα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η απελευθέρωση των υπηρεσιών θα γίνει τμηματικά προκειμένου να αποφευχθούν έντονες αντιδράσεις.
Πιο αναλυτικά, από την 1η Ιανουαρίου 2010 θα τεθεί σε πλήρη ισχύ η οδηγία 123/2006 περί απελευθέρωσης των υπηρεσιών.
Σύμφωνα με αυτήν θα επιτρέπεται σε υπηκόους άλλων χωρών-μελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης να ασκούν στην Ελλάδα μία σειρά από επαγγέλματα παροχής υπηρεσιών όπως τα ακόλουθα:
-Δικηγόροι, Γιατροί, Χημικοί, Γεωπόνοι, Οπτικοί, Αρχιτέκτονες, Ορκωτοί ελεγκτές, Εμπορικοί πράκτορες, Ηλεκτρολόγοι, Υδραυλικοί, Κοινωνικοί Λειτουργοί, Κουρείς, Κομμωτές, Λογιστές, Μηχανικοί, Μηχανολόγοι, Μαίες, Ναυπηγοί, Οδοντίατροι, Νοσηλευτές, Περιβαλλοντολόγοι, Πολεοδόμοι, Πολιτικοί Μηχανικοί, Φαρμακοποιοί, Φοροτεχνικοί, Φυσιοθεραπευτές, Πιστοποιητές - ειδικοί δοκιμών, Συμβολαιογράφοι, Ξεναγοί, Οδηγοί Ταξί.
Eξαιρέσεις
Σύμφωνα με πληροφορίες, στην παρούσα φάση η απελευθέρωση δεν θα αφορά τους ξεναγούς (η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει αποδεχθεί σχετικό αίτημα που έχουν υποβάλει η Ελλάδα, η Κύπρος, η Ισπανία και άλλες χώρες), τους συμβολαιογράφους και τους οδηγούς ταξί.
Γενικότερα έχουν εξαιρεθεί όλες οι υπηρεσίες μεταφορών.
Πάντως, εκτιμάται ότι ακόμη και μετά την ολοκλήρωση της απελευθέρωσης των υπηρεσιών σε αρκετούς από τους παραπάνω κλάδους οι συνθήκες στην αγορά θα εξακολουθούν να είναι ολιγοπωλιακές.
Κι αυτό γιατί σε πολλά από τα επαγγέλματα αυτά οι τιμές θα συνεχίσουν να καθορίζονται με διοικητικές πράξεις.
Για παράδειγμα, ακόμη και αν εγκατασταθούν μεγάλες ξένες δικηγορικές φίρμες στην Ελλάδα, η πολιτεία θα συνεχίζει να ορίζει τις τιμές των δικαστικών παραστάσεων και να δημιουργεί συνθήκες τεχνητής ζήτησης με την υποχρεωτική παράσταση δικηγόρων και την παράλληλη οικονομική επιβάρυνση πολλών πράξεων (π.χ. συμβολαιογραφικών πράξεων) καθώς το επάγγελμα επί της ουσίας θα παραμείνει «κλειστό».
Το πλήρες άνοιγμα των επαγγελμάτων αποτελεί πάγιο αίτημα παραγωγικών φορέων οι οποίοι θεωρούν πως η διαιώνιση του σημερινού καθεστώτος νοθεύει τον ανταγωνισμό και δημιουργεί στρεβλώσεις στην αγορά.
Πηγή: Έθνος
Μετά τις συνεχείς εξαγγελίες του πρωθυπουργού κ. Κώστα Καραμανλή για υλοποίηση ενός δεύτερου γύρου μεταρρυθμίσεων, στο υπουργείο Οικονομίας προετοιμάζονται πυρετωδώς με στόχο να τεθεί σε ισχύ μέχρι το τέλος του έτους η σχετική κοινοτική οδηγία για την απελευθέρωση των υπηρεσιών.
Aνοίγουν 27 επαγγέλματα
Ετσι, θα «βαφτίσουν» διαρθρωτική αλλαγή μία κοινοτική επιταγή καθώς η ελληνική ..........
κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να ενσωματώσει στο εθνικό δίκαιο την οδηγία 123/2006.
Eπικοινωνιακά
Πάντως, ανεξάρτητα με το πώς θα χειριστεί επικοινωνιακά το θέμα η κυβέρνηση, το βέβαιο είναι πως ξεκινά η απελευθέρωση των υπηρεσιών για 27 επαγγέλματα (μεταξύ των οποίων δικηγόροι, μηχανικοί, γιατροί , αρχιτέκτονες, ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοί κ.λπ.) ανοίγοντας τον δρόμο δραστηριοποίησης στην Ελλάδα σε υπηκόους άλλων χωρών-μελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
Επί του παρόντος εξαιρούνται ξεναγοί, συμβολαιογράφοι και οδηγοί ταξί.
Η κίνηση αυτή αναμένεται να προκαλέσει ανακατατάξεις στην εσωτερική αγορά και ένταση του ανταγωνισμού σε ορισμένους κλάδους.
Ο «Πολωνός υδραυλικός» θα μπορεί να δραστηριοποιηθεί στη χώρα μας, ενώ ελεύθερη θα είναι και η «εισβολή» ξένων αλυσίδων οπτικών ή μεγάλων δικηγορικών γραφείων.
Δεν είναι τυχαίο πως η χώρα μας έχει καταδικαστεί και της έχει επιβληθεί πρόστιμο από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο επειδή απαγορεύει την είσοδο ξένων αλυσίδων οπτικών ειδών.
Θα πρέπει να σημειώσουμε πως η απελευθέρωση παροχής υπηρεσιών στο εσωτερικό από ξένους υπηκόους δεν σχετίζεται με το άνοιγμα επαγγελμάτων στα οποία η έκδοση αδειών και ο καθορισμός τιμών και αμοιβών γίνεται με διοικητικές πράξεις.
Επιπρόσθετα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η απελευθέρωση των υπηρεσιών θα γίνει τμηματικά προκειμένου να αποφευχθούν έντονες αντιδράσεις.
Πιο αναλυτικά, από την 1η Ιανουαρίου 2010 θα τεθεί σε πλήρη ισχύ η οδηγία 123/2006 περί απελευθέρωσης των υπηρεσιών.
Σύμφωνα με αυτήν θα επιτρέπεται σε υπηκόους άλλων χωρών-μελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης να ασκούν στην Ελλάδα μία σειρά από επαγγέλματα παροχής υπηρεσιών όπως τα ακόλουθα:
-Δικηγόροι, Γιατροί, Χημικοί, Γεωπόνοι, Οπτικοί, Αρχιτέκτονες, Ορκωτοί ελεγκτές, Εμπορικοί πράκτορες, Ηλεκτρολόγοι, Υδραυλικοί, Κοινωνικοί Λειτουργοί, Κουρείς, Κομμωτές, Λογιστές, Μηχανικοί, Μηχανολόγοι, Μαίες, Ναυπηγοί, Οδοντίατροι, Νοσηλευτές, Περιβαλλοντολόγοι, Πολεοδόμοι, Πολιτικοί Μηχανικοί, Φαρμακοποιοί, Φοροτεχνικοί, Φυσιοθεραπευτές, Πιστοποιητές - ειδικοί δοκιμών, Συμβολαιογράφοι, Ξεναγοί, Οδηγοί Ταξί.
Eξαιρέσεις
Σύμφωνα με πληροφορίες, στην παρούσα φάση η απελευθέρωση δεν θα αφορά τους ξεναγούς (η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει αποδεχθεί σχετικό αίτημα που έχουν υποβάλει η Ελλάδα, η Κύπρος, η Ισπανία και άλλες χώρες), τους συμβολαιογράφους και τους οδηγούς ταξί.
Γενικότερα έχουν εξαιρεθεί όλες οι υπηρεσίες μεταφορών.
Πάντως, εκτιμάται ότι ακόμη και μετά την ολοκλήρωση της απελευθέρωσης των υπηρεσιών σε αρκετούς από τους παραπάνω κλάδους οι συνθήκες στην αγορά θα εξακολουθούν να είναι ολιγοπωλιακές.
Κι αυτό γιατί σε πολλά από τα επαγγέλματα αυτά οι τιμές θα συνεχίσουν να καθορίζονται με διοικητικές πράξεις.
Για παράδειγμα, ακόμη και αν εγκατασταθούν μεγάλες ξένες δικηγορικές φίρμες στην Ελλάδα, η πολιτεία θα συνεχίζει να ορίζει τις τιμές των δικαστικών παραστάσεων και να δημιουργεί συνθήκες τεχνητής ζήτησης με την υποχρεωτική παράσταση δικηγόρων και την παράλληλη οικονομική επιβάρυνση πολλών πράξεων (π.χ. συμβολαιογραφικών πράξεων) καθώς το επάγγελμα επί της ουσίας θα παραμείνει «κλειστό».
Το πλήρες άνοιγμα των επαγγελμάτων αποτελεί πάγιο αίτημα παραγωγικών φορέων οι οποίοι θεωρούν πως η διαιώνιση του σημερινού καθεστώτος νοθεύει τον ανταγωνισμό και δημιουργεί στρεβλώσεις στην αγορά.
Πηγή: Έθνος
Δύο νέα κρούσματα της γρίπης στην Ελλάδα. Φτάσαμε τα 14!!!!
Δύο νέα κρούσματα της γρίπης Α ανακοίνωσε το υπουργείο Υγείας. Πρόκειται για έναν 22χρονο Αμερικανό υπήκοο, ο οποίος έφθασε από τη Λουϊζιάνα των ΗΠΑ και ένα 8 μηνών αγοράκι, το οποίο ήρθε από τη Νέα Υόρκη.
Οπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, οι ασθενείς τελούν κάτω από ιατρικό έλεγχο και ακολουθούν τις προβλεπόμενες διαδικασίες.
Ο τελικός αριθμός των ατόμων που έχουν προσβληθεί από τον ιό μέχρι σήμερα, ανέρχεται σε 14, εκ των οποίων οι 8 έχουν ιαθεί πλήρως. Οι υπόλοιποι ακολουθούν τις προβλεπόμενες διαδικασίες νοσηλείας.
Επισημαίνεται ότι η συμπτωματολογία της νόσου συνεχίζει να είναι ήπια και δεν ........
υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας.
Το Ε.Κ.ΕΠ.Υ. και το ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. όπως και όλος ο Τομέας Υγείας βρίσκονται σε εγρήγορση και αντιμετωπίζουν όλες τις περιπτώσεις.
Οπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, οι ασθενείς τελούν κάτω από ιατρικό έλεγχο και ακολουθούν τις προβλεπόμενες διαδικασίες.
Ο τελικός αριθμός των ατόμων που έχουν προσβληθεί από τον ιό μέχρι σήμερα, ανέρχεται σε 14, εκ των οποίων οι 8 έχουν ιαθεί πλήρως. Οι υπόλοιποι ακολουθούν τις προβλεπόμενες διαδικασίες νοσηλείας.
Επισημαίνεται ότι η συμπτωματολογία της νόσου συνεχίζει να είναι ήπια και δεν ........
υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας.
Το Ε.Κ.ΕΠ.Υ. και το ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. όπως και όλος ο Τομέας Υγείας βρίσκονται σε εγρήγορση και αντιμετωπίζουν όλες τις περιπτώσεις.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)