Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Οι ξένοι δεν πληρώνουν διόδια στην Ελλάδα με βάση τη νομοθεσία της Ε.Ε!

Οι ξένοι νταλικέρηδες δεν πληρώνουν φράγκο στα διόδια με επιχείρημα ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να πληρώσουν αν οι δρόμοι δεν τους παρέχουν την απαραίτητη ασφάλεια και τα κατάλληλα μέτρα προστασίας. Αυτό ορίζει η νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ο νομάρχης Αχαΐας Δημήτρης Κατσικόπουλος δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι οι τουρίστες που έρχονται στην Πάτρα με κατεύθυνση την Αθήνα, δεν πληρώνουν διόδια, καθώς υπάρχει Ευρωπαϊκή Νομοθεσία κατά την οποία δεν επιβάλλεται κόστος διέλευσης διοδίων όταν δεν πληρούνται οι όροι ασφάλειας που έχουν θεσπιστεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Ο δρόμος Πατρών-Κορίνθου δεν πληρεί καμία προδιαγραφή για εθνικό οδικό δίκτυο και παρόλα αυτά, το κόμιστρο που καλούνται να πληρώσουν οι οδηγοί που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο δρόμο θεωρείται ένα από τα υψηλότερα στην Ελλάδα και ανέρχεται στα 2,8 ευρώ.
Ο Κος Κατσικόπουλος δήλωσε ότι δεν επιβάλλεται ...........

καμία κύρωση σε όσους αρνούνται να πληρώσουν τα συγκεκριμένο τουλάχιστον διόδια.

Το 2007, ο υπουργός του ΥΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς κατέθεσε στη Βουλή σχετική σύμβαση που όριζε ότι η κατασκευή της εθνικής οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης θα μετατραπεί σε σύγχρονο και κλειστό αυτοκινητόδρομο ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Είπε επίσης ότι η κατασκευή του έργου θα κοστίσει 1,15 δις ευρώ και θα ολοκληρωθεί σε τεσσεράμισι χρόνια. Ούτε το ένα ισχύει, ούτε το έγινε…

Πριν δυο μέρες ταξίδευα με ΚΤΕΛ από Αθήνα για Θεσσαλονίκη και συζήτησα με τον οδηγό του λεωφορείου το θέμα των διοδίων. Είναι αξιοσημείωτο ότι ο συγκεκριμένος οδηγός εργάστηκε σαν φορτηγατζής και ταξίδεψε σε όλη την Ευρώπη. Σύμφωνα λοιπόν με δικές του μαρτυρίες, η εθνική οδός Αθήνας-Θεσσαλονίκης δεν πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις που ορίζει η Ευρωπαϊκή Ένωση για έναν κλειστό αυτοκινητόδρομο. Θα έπρεπε, επίσης, να παρέχεται στους οδηγούς η δυνατότητα διέλευσης των οχημάτων τους από περιφερειακά παραρτήματα εάν αυτοί δεν επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τον αυτοκινητόδρομο και άρα να μην πληρώσουν τα διόδια. Για παράδειγμα, αν κάποιος θέλει να ταξιδέψει από Αθήνα για Θεσσαλονίκη, θα πρέπει να έχει τις εξής δυο επιλογές. Να ταξιδέψει μέσω του ασφαλούς, σύντομου και κλειστού αυτοκινητόδρομου πληρώνοντας τα ανάλογα διόδια ή να ταξιδέψει μέσω περιφερειακών διελεύσεων επιμηκύνοντας το ταξίδι του, αλλά γλιτώνοντας τα κόμιστρα των διοδίων.

«Η οδηγία 1999/62 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στην οποία παρατίθενται αναλυτικά οι προϋποθέσεις επιβολής διοδίων από τα κράτη-μέλη, προβλέπει ρητά ότι η επιβολή διοδίων είναι δυνατή μόνο σε αυτοκινητόδρομους που πληρούν τους κανόνες ασφαλείας (οδόστρωμα, φωτισμός). Κατά συνέπεια, όταν το οδικό δίκτυο δεν έχει τις απαιτούμενες προδιαγραφές, όπως συμβαίνει στην εθνική οδό Αθηνών-Πατρών ή Πατρών-Κορίνθου, η επιβολή διοδίων είναι παράνομη. Αξίζει να σημειώσουμε ότι το οδόστρωμα Κορίνθου-Πάτρας θεωρείται ο πιο αιματοβαμμένος δρόμος της Ευρώπης.

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πληρώνουμε τόσα χρόνια διόδια στην Ελλάδα. Μέχρι πότε θα είμαστε μαλάκες;

Τρυποκάρυδος

Αντωνία Μπούζα: Η μείωση των τελών προσγείωσης στο αεροδρόμιο Καλαμάτας μας δικαιώνει..!

Προφητική και όχι μόνο αποδείχθηκε η παρέμβαση που κάναμε την 1η Μαρτίου με τίτλο "σκεπτικισμός για επενδύσεις στην Ελλάδα".

Την αφορμή μου την έδωσε ο προβληματισμός ενός απο τους σοβαρότερους Μεσσήνιους επιχειρηματίες στον τομέα του τουρισμού.

Εδώ μπορείτε να τη διαβάσετε:
http://antwniabouza.blogspot.com/2011/03/blog-post.html

Το κείμενο είχε δημοσιευτεί σε πολλά έντυπα και ηλεκτρονικά περιφερειακά μέσα και είχε σταλεί και ως πρόταση για παρέμβαση στον τομέα τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας .
Κλείνοντας τότε έγραφα: ...........

"Επίσης οφείλουν να ενεργοποιήσουν την απαλλαγή των τελών προσγείωσης των αεροσκαφών στα περιφερειακά αεροδρόμια , που έληξε το τέλος Δεκεμβρίου 2010."

Σήμερα διάβασα στο
money-tourism.blogspot.com

Μία ανάρτηση που ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ πλήρως τη θέση που είχαμε συνολικά εκφράσει αλλά και ειδικά όσον αφορά το περιφερειακό αεροδρόμιο της Καλαμάτας.

Στην ανάρτηση με τίτλο:
Μείωση στο «σπατόσημο» για Ρωσία και Ισραήλ...
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι διαδικασίες για την υλοποίηση μείωσης του «σπατόσημου» σε όλα τα ελληνικά αεροδρόμια, μέσω υπουργικής απόφασης. Το «σπατόσημο» από 22 ¤ που είναι σήμερα, θα μειωθεί στα 12 ¤, ανά επιβάτη. Συγκεκριμένα οι υπηρεσίες του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού είναι σε συνεννόηση με την υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, ώστε οι πτήσεις που γίνονται εντός ακτίνας 3.500 χιλιομέτρων από τα ελληνικά αεροδρόμια και από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, να επιβαρύνονται με το ίδιο ποσό που επιβαρύνονται οι ενδοικοινοτικές πτήσεις, δηλαδή με 12 ¤ και όχι με 22, όπως ισχύει σήμερα. Μια τέτοια εξέλιξη αφορά κυρίως σε πτήσεις από την Ρωσία και το Ισραήλ και να αναμένεται να συμβάλει καθοριστικά στην βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού προϊόντος, την στιγμή που οι Τούρκοι καταργούν και τα 20 δολάρια για την είσοδο των Ρώσων στην Τουρκία.
Στο μεταξύ από 1η Απριλίου κανονικά θα ισχύσει η απαλλαγή των τελών προσγείωσης στα περιφερειακά αεροδρόμια, με επανάληψη της περυσινής κοινής υπουργικής απόφασης."

Είναι μία απόφαση στη σωστή κατεύθυνση.
Δείχνει ότι όσο ασχολούμαστε σοβαρά με τον τουρισμό οφείλουμε καθημερινά να αφουγκραζόμαστε τις απόψεις αλλά και τα προβλήματα των ανθρώπων που επιχειρούν σε αυτόν.

Ο τουρισμός δεν είναι κάτι θεωρητικό και αφηρημένο αλλα απαιτεί προσπάθεια και συγκεκριμμένες λύσεις για να μπορέσει να αναπνεύσει στις χειρότερες οικονομικές συνθήκες που βρέθηκε ποτέ.

Για αυτό επιμένουμε οτι δεν έχουμε καιρό για ατέρμονες θεωρητικές αναπολήσεις αλλά οφείλουμε να περάσουμε στη δράση..!

ΑΝΤΩΝΙΑ ΜΠΟΥΖΑ

Δήλωση από την Μπέσσυ Πλέτσα για τις συγχωνεύσεις σχολείων

Με λύπη μου βλέπω ότι η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ στην οποία συμμετέχουν δυστυχώς και βουλευτές Μεσσηνίας συνεχίζει την πολιτική της ερήμωσης της επαρχίας, αυτή τη φορά με τη συρρίκνωση των σχολείων.
Περίμενα ότι διαβάζοντας αυτές τις ειδήσεις στις εφημερίδες θα διάβαζα στις διπλανές στήλες και την παραίτηση των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ της Μεσσηνίας η τουλάχιστον την ανεξαρτητοποίηση τους, μια και οι αποφάσεις αυτές είναι κάθετα αντίθετες με τα συμφέροντα του λαού και του τόπου μας.

Πιστεύω πως οποιοσδήποτε αντικειμενικός κριτής διαβάσει αυτές τις συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων δεν θα μπορέσει να καταλάβει τη λογική τους. Πως θα μπορέσει κάποιος και βάση ποιας λογικής να εξηγήσει τόσο σε ένα μαθητή όσο και στους γονείς του ότι αυτό το παιδί πρέπει στις 7 το πρωί να ξεκινά από μια απόσταση περίπου 20 χιλιομέτρων σε ένα χαρακτηρισμένο επικίνδυνο δρόμο με δεκάδες θανατηφόρα ατυχήματα για να πάει στο σχολείο του?
Χρόνια και χρόνια αγώνων για να κατακτηθεί το ..........

δικαίωμα της παιδείας σε κάθε πόλη, σε κάθε χωριό τα σβήνει η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ σε μια βραδιά.

ΜΑΣ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΠΙΣΩ.

Μας φέρνουν πίσω, στις μνήμες και διηγήματα των πατεράδων και των παππούδων μας που μην έχοντας σχολείο στο χωριό τους περπατούσαν με τις ώρες να φτάσουν στο κοντινότερο χωριό που υπήρχε. Όταν λοιπόν δεν υπάρχει γιατρός, παππάς, επαρκής συγκοινωνία, αστυνόμευση, εργασία και τώρα πλέον και σχολείο διερωτώμαι τι είναι αυτό που θα κρατήσει τους λιγοστούς κατοίκους των απομακρυσμένων και μη χωριών της Μεσσηνίας στον τόπο τους.

Η Μεσσηνιακή κοινωνία των μικρών χωριών με το τελευταίο χτύπημα του Καλλικράτη δέχεται και το πλήγμα εναντίον της τοπικής παιδείας.
Ο λαός της Μεσσηνίας δικαίως αντιδρά, συμπαραστάτης του η τοπική κοινωνία η αγάπη για τον τόπο του και οι δύσκολες σημερινές οικονομικές συνθήκες.
Εάν δεν αντιδράσουμε θα χαθούμε. Καλώ όλους τους βουλευτές - πολιτευτές και τις τοπικές κοινωνίες όλων των κομμάτων και όλων των παρατάξεων σε εγρήγορση ώστε να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε και να ανατρέψουμε τη ζοφερή αυτή κατάσταση που δημιουργείται για τη Μεσσηνία που όλοι αγαπάμε. Για τη Μεσσηνία που όλοι ζούμε.
Μπέσσυ Πλετσα
Πολιτευτής Μεσσηνιας

Μεσσηνιακές εφημερίδες της 19ης Μαρτίου 2011

Κλικ στα πρωτοσέλιδα για μεγάλο μέγεθος.
Τώρα και με τρόπο που δεν θα σας βγάζει pop up παράθυρα διαφημίσεων.