Του συνεργάτη μας Γιάννη Πετσέλη
Μια ξενάγηση στα μυστικά των βιντεοπροβολέων και οι απαιτούμενες γνώσεις για μια έξυπνη αγορά.
Ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στη λύση ενός projector, όταν το ζητούμενο είναι η κινηματογραφική εμπειρία στο σαλόνι του σπιτιού. Η μόδα των LCD και Plasma TV με τεράστιες διαγωνίους δίνει σιγά-σιγά τη θέση της σε αυτήν του βιντεοπροβολέα.
Το άλλοτε απλησίαστο όνειρο έχει αρχίσει ...........
να συναγωνίζεται το κόστος των τηλεοράσεων, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία home cinema.
Φωτεινότητα
Η ποσότητα ορατού φωτός που εκπέμπει ένας βιντεοπροβολέας μετριέται σε ANSI Lumens. Παλαιότερα ένα lumen ισοδυναμούσε με την ποσότητα φωτός που προβάλει ένα κερί προς μια κατεύθυνση, ωστόσο επειδή τα κεριά δεν είναι ο πλεόν επιστημονικός τρόπος μέτρησης, το American National Standards Institute (ANSI) καθιέρωσε ένα πιο. αντικειμενικό και ακριβές πρότυπο. Για να προσδιορίσετε τον αναγκαίο αριθμό lumens, πρέπει να λάβετε υπόψη σας τις διαστάσεις της αίθουσας προβολής και τις συνθήκες φωτεινότητας του χώρου της προβολής. Περισσότερα ANSI Lumens ισοδυναμούν με φωτεινότερη εικόνα, προκειμένου να είναι ορατή άνετα και δίχως να χρειάζεται να σβήσετε τα φώτα στο δωμάτιο.
Ανάλυση
Η ποικιλία των αναλύσεων στην αγορά των βιντεοπροβολέων είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Όσο μεγαλύτερη ανάλυση έχει ο βιντεοπροβολέας, τόσο πιο λεπτομερής είναι η απεικόνιση. Όταν ο projector αναπαράγει το φτωχής ανάλυσης τηλεοπτικό σήμα, τότε σίγουρα. χαραμίζονται οι HD αρετές του. Αντίθετα, αν συνδέσετε έναν projector υψηλής ανάλυσης με ένα PC, μια παιχνιδομηχανή νέας γενιάς ή ένα Blu-ray player, τότε θα μείνετε. εκστασιασμένοι από το οπτικό αποτέλεσμα!
Σίγουρα θα έχετε ακούσει τους «κωδικούς» 1080p, 720p, 1080i και θα αναρωτιέστε τι σημαίνουν. Ακόμα και αν έχετε συνειδητοποιήσει πως το νούμερο αναφέρεται στην ανάλυση, δηλαδή στην ποιότητα των λεπτομερειών που αποδίδονται λόγω του πλήθους του αριθμού των οριζόντιων γραμμών, είναι πολύ πιθανόν τα «p» και «i» συνθετικά να εξακολουθούν να αποτελούν γρίφο για εσάς. Το «p» (progressive) σημαίνει προοδευτική σάρωση, γεγονός που συνεπάγεται πως όλες οι οριζόντιες γραμμές του καρέ εμφανίζονται ταυτόχρονα με αποτέλεσμα να μειώνεται το γνωστό «τρεμόπαιγμα» της εικόνας. Αντίθετα, το «i» (interlaced) σημαίνει πεπλεγμένη σάρωση και συνεπώς το καρέ δημιουργείται σε δύο φάσεις. Πρώτα εμφανίζονται οι μονές μετά οι ζυγές οριζόντιες γραμμές, γεγονός που δεν βοηθά ιδιαίτερα στην σταθερή και ξεκούραστη θέαση.
Διαστάσεις, βάρος, design
Οι διαστάσεις και το βάρος, συνήθως, αποτελούν κριτήριο επιλογής όταν ο βιντεοπροβολέας δεν εγκαθίσταται μονίμως σε ένα σταθερό σημείο, αλλά μεταφέρεται από δωμάτιο σε δωμάτιο, από σπίτι σε εξοχικό ή ακόμα και από πόλη σε πόλη, αν κάποιος τον χρησιμοποιεί για επαγγελματικές παρουσιάσεις. Σε κάθε περίπτωση ωστόσο, όπου και αν «στρογγυλοκαθίσει» ο projector, η αισθητική του και το κομψό του design παίζουν σημαντικό ρόλο, ιδιαίτερα αν αποτελεί αναπόσπαστο συστατικό του σαλονιού σας. Κάποια μοντέλα μάλιστα, ενσωματώνουν και DVD Player, ώστε να μειώνεται η ανάγκη καλωδίωσης και να ενισχύεται ο φορητός χαρακτήρας.
Διαστάσεις εικόνας
Πριν αγοράσετε έναν βιντεοπροβολέα καλό θα ήταν να λάβετε υπόψιν σας και τις διαστάσεις της οθόνης ή του κενού τοίχου που θα χρησιμοποιείτε συνήθως για προβολή. Όσο πιο μακριά τοποθετήσετε τον projector από το σημείο προβολής, τόσο μεγαλύτερη οθόνη μπορείτε να προβάλετε. Ορισμένοι projectors, ωστόσο, υποστηρίζουν προβολή μεγάλου μεγέθους ακόμα και από απόσταση ελάχιστων μέτρων, γεγονός που τους καθιστά ιδανικούς για μικρούς χώρους. Συνιστάται ο βιντεοπροβολέας να διαθέτει διόρθωση της τραπεζοειδούς παραμόρφωσης, μια τεχνολογία που μπορεί να εξαλείψει τις παραμορφώσεις της εικόνας όταν είναι τοποθετημένος με κάποια απόκλιση γωνίας ως προς την οθόνη.
Λόγος αντίθεσης
Η αντίθεση (contrast) ενός βιντεοπροβολέα είναι ο λόγος μεταξύ της φωτεινότερης και της σκοτεινότερης δυνατής περιοχής της προβολής. Όσο μεγαλύτερος είναι αυτός ο λόγος τόσο πιο καθαρή είναι η εικόνα, ακόμα και κάτω από συνθήκες έντονου φωτισμού. Αν για παράδειγμα ο λόγος είναι κάτω από 400:1 με δυσκολία θα διακρίνετε τους πρωταγωνιστές της ταινίας!
Χρόνος ζωής λάμπας
Η αντικατάσταση της λάμπας ενός βιντεοπροβολέα κοστίζει κάποιες εκατοντάδες ευρώ. Πριν αγοράσετε, λοιπόν, έναν προτζέκτορα, βεβαιωθείτε πως ο μέσος χρόνος ζωής της λάμπας (μετριέται σε ώρες), δεν είναι πολύ σύντομος. Αν είναι κάτω από 2.000 ώρες, τότε σχετικά σύντομα θα χρειαστεί να προβείτε σε νέα έξοδα για αλλαγή λάμπας, ιδιαίτερα αν κάνετε καθημερινή χρήση της συσκευής.
Παρασκευή 25 Μαΐου 2012
«Τελείωσαν» την μεσαία, ακολουθεί η εργατική τάξη!..
Άρθρο του Καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου στο Φιλιατρά News.
Η «αδυναμία ή άρνηση» των ελεγχόμενων από το ΠΑΣΟΚ Συνδικάτων να αντιδράσουν στις οδυνηρές «ρυθμίσεις» που επέβαλε και συνεχίζει να επιβάλλει η τρόικα στα ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ μαζί με τις 250 «ανιστόρητες» Βουλευτικές υπογραφές στο «νεκροσέντονο» των ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ αποτελούν ιστορικά δεδομένα.
Είναι δεδομένα και τα ανεξέλεγκτα επίπεδα αηδίας σε ........
αυτούς που πίστεψαν και στήριξαν την Ιδέα του Συνδικαλισμού και θυμηδίας στην παραπαίουσα Ελληνική Κοινή Γνώμη που αδυνατεί να συνθέσει σε μια εικόνα με…νόημα τα επιμέρους στοιχεία του ακατανόητου πλέον εργασιακού «πάζλ» και της δυσθεώρητης ανεργίας!
Η αποκαλούμενη διεθνώς «μεσαία τάξη» που αποτελεί έδαφος στήριξης για τις ανώτερες κοινωνικοοικονομικές τάξεις των «εχόντων» και σημείο αναφοράς για τα μέλη των εργατικών τάξεων που, ως γνωστόν, έχουν μεν τίμια αλλά «μουτζουρωμένα» από το μόχθο της καθημερινότητας χέρια χαρακτηρίζεται στην κοινωνιολογική, οικονομική και πολιτική θεωρία και με την γνωστή έννοια του «λευκού κολάρου».
Ο μεγάλος, μακαρίτης Αμερικανός κοινωνιολόγος, C. Wright Mills έγραφε πριν μερικές δεκαετίες ότι από τη στιγμή που τα μέλη της μεσαίας κοινωνικής τάξης «του λευκού κολάρου» εντάσσονται παραγωγικά στο οικονομικό σύστημα καταλήγουν να ανταλλάσσουν χρόνο και ενέργεια με την δεκαπενθήμερη ή μηνιαία αμοιβή τους χάνοντας το αυθόρμητο χαμόγελο και την ευγένειά τους που προσφέρουν στους «πελάτες» ως μέρος του συμβολαίου εργασίας που συνυπογράφουν με τον εργοδότη τους (με τις ευλογίες της ΑΔΕΔΥ!…)
Σας υπενθυμίζω, εργαζόμενους, άνεργους και άεργους ότι όταν πριν δύο δεκαετίες μας ερχόταν από την Αμερική και την Ιαπωνία οι πρωτότυπες τότε ιδέες με νέα εργασιακά σχήματα που εξέφραζε ο ευρηματικός τίτλος «ελαστικά ωράρια εργασίας» κανείς δεν μπορούσε να φαντασθεί τις εξελίξεις που τώρα προκύπτουν ραγδαία και τον ευτελισμό της καθημερινότητας της μεσαίας ελληνικής τάξης. Ήδη απογυμνώθηκε και ο μύθος ότι η «Μεσαία Τάξη» στηριζόμενη στα ελαστικά ωράρια υποτίθεται ότι θα μπορούσε να απολαύσει «τον ελεύθερο χρόνο» δημιουργικά, να αναπτύξει καλύτερες διαπροσωπικές σχέσεις με μέλη της οικογένειας, να αποβεί περισσότερο ανταγωνιστική στην παραγωγική διαδικασία.
Οδηγούμεθα σε παρανοϊκές νοηματικές διαδρομές διαπιστώνοντας τη δραματική συρρίκνωση της μεσαίας τάξης και, ξεπερνώντας τα προσχήματα που επικαλύπτουν οι ψευδαισθήσεις, βλέπουμε την ευρεσιτεχνία των «ελαστικών ωραρίων» να οδηγεί την εργατική τάξη στην ευτελή θέση του «εμείς τουλάχιστον απασχολούμαστε έστω με 4ωρα…».
Εδώ και δύο χρόνια, στην εποχή του οικονομικού-κοινωνικού-ψυχολογικού παγετώνα της απαξίωσης που μας επέβαλε η τρόικα και τα «Μνημόνια» αποκαλύπτεται ένας απίστευτα διψασμένος για κέρδη και αδηφάγα άπληστος ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ που απομυζεί την ζωτική ενέργεια των εργαζομένων δικαιώνοντας τη συμπεριφορά του με το πρόσχημα της ανάγκης αύξησης της ανταγωνιστικότητας…
Τρόικα και Συγκυβέρνηση με συνεχείς περικοπές μισθών και συντάξεων μας οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε επίπεδα αμοιβών Σοβιετικών δορυφόρων οικονομιών πριν την πτώση του «Τείχους του Βερολίνου»…
Κόψτε, μειώστε, κόψτε, μειώστε για να γίνεται ανταγωνιστικοί!
Ανταγωνιστικοί πού;
Στην επέλαση του «κίτρινου κινδύνου» που, «άκουσε και…φρίξε» φίλε Διεθνιστή Μαρξιστή, εκπορεύεται από την πατρίδα του Μάο, ανδρώνεται στα σπλάχνα της Κομμουνιστικής ΚΙΝΑΣ και απειλεί όχι μόνο το μόρφωμα του Καπιταλισμού (είδωλο του οποίου είναι απασχολώντας περίπου 300 εκατομμύρια Κινέζων ενώ το υπόλοιπο ένα δισεκατομμύριο λειτουργεί με προδιαγραφές Κομμουνιστικής οικονομίας) αλλά τις ίδιες του τις ρίζες!
Πάντως άσχετα με τα ευφυολογήματα των πράσινων και μπλε στελεχών της Συγκυβέρνησης υπό την εποπτεία του Δρ Λουκά Παπαδήμου και τα όσα μας επέβαλαν οι αρμόδιοι Υπουργοί με τις ρυθμίσεις στα εργασιακά θέματα, πέρα από τις ορδές ανέργων, τις ουρές πεινασμένων σε γραμμές συσσιτίων, και ρακοσυλλεκτών στους κάδους σκουπιδιών, ίσως ξαναδούμε παιδιά κάτω των δέκα ετών (εάν είναι…»τυχερά») να εισέρχονται στο χώρο εργασίας μία ώρα πριν την ανατολή και να εξέρχονται μία ώρα μετά τη δύση του ήλιου!...
Σήμερα η εικονική πραγματικότητα της ελληνικής «μεσαίας τάξης» που δήθεν ευημερούσε με…δανεικά, θύμα της απληστίας του διεθνούς κεφαλαίου και των εντοπίων εκπροσώπων του στην Κυβέρνηση και τα Τραπεζικά-πιστωτικά ιδρύματα, σβήνει με απίστευτα γοργούς ρυθμούς από τον χάρτη του κοινωνικού συστήματος.
Τελικά κανείς τους δεν συνειδητοποιεί ότι εφόσον ΕΚΛΕΨΑΝ απροκάλυπτα την υπόσχεση του «παραδείσου» κάποια στιγμή η ΕΚΡΗΞΗ θυμού θα είναι αναπόφευκτη;
Πράσινες Κυβερνήσεις και στελέχη που δήλωναν «Σοσιαλιστές» τώρα πια με σαφή καπιταλιστικό προσανατολισμό, σε αγαστή συνεργασία με τους μπλε, έθαψαν στο χρονοντούλαπο της μνήμης τους όσα οδήγησαν 160 χρόνια πριν Μάρξ και Ένγκελς να συνθέσουν το ανατρεπτικό τους κάλεσμα:
«….εργάτες ενωθείτε, δεν έχετε τίποτε να χάσετε παρά μόνο τις αλυσίδες σας…»
Κλείνω προσθέτοντας:
«και εσείς άνεργοι και συνταξιούχοι πριν χάσετε και τα τελευταία ίχνη αξιοπρέπειας!...»
Η «αδυναμία ή άρνηση» των ελεγχόμενων από το ΠΑΣΟΚ Συνδικάτων να αντιδράσουν στις οδυνηρές «ρυθμίσεις» που επέβαλε και συνεχίζει να επιβάλλει η τρόικα στα ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ μαζί με τις 250 «ανιστόρητες» Βουλευτικές υπογραφές στο «νεκροσέντονο» των ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ αποτελούν ιστορικά δεδομένα.
Είναι δεδομένα και τα ανεξέλεγκτα επίπεδα αηδίας σε ........
αυτούς που πίστεψαν και στήριξαν την Ιδέα του Συνδικαλισμού και θυμηδίας στην παραπαίουσα Ελληνική Κοινή Γνώμη που αδυνατεί να συνθέσει σε μια εικόνα με…νόημα τα επιμέρους στοιχεία του ακατανόητου πλέον εργασιακού «πάζλ» και της δυσθεώρητης ανεργίας!
Η αποκαλούμενη διεθνώς «μεσαία τάξη» που αποτελεί έδαφος στήριξης για τις ανώτερες κοινωνικοοικονομικές τάξεις των «εχόντων» και σημείο αναφοράς για τα μέλη των εργατικών τάξεων που, ως γνωστόν, έχουν μεν τίμια αλλά «μουτζουρωμένα» από το μόχθο της καθημερινότητας χέρια χαρακτηρίζεται στην κοινωνιολογική, οικονομική και πολιτική θεωρία και με την γνωστή έννοια του «λευκού κολάρου».
Ο μεγάλος, μακαρίτης Αμερικανός κοινωνιολόγος, C. Wright Mills έγραφε πριν μερικές δεκαετίες ότι από τη στιγμή που τα μέλη της μεσαίας κοινωνικής τάξης «του λευκού κολάρου» εντάσσονται παραγωγικά στο οικονομικό σύστημα καταλήγουν να ανταλλάσσουν χρόνο και ενέργεια με την δεκαπενθήμερη ή μηνιαία αμοιβή τους χάνοντας το αυθόρμητο χαμόγελο και την ευγένειά τους που προσφέρουν στους «πελάτες» ως μέρος του συμβολαίου εργασίας που συνυπογράφουν με τον εργοδότη τους (με τις ευλογίες της ΑΔΕΔΥ!…)
Σας υπενθυμίζω, εργαζόμενους, άνεργους και άεργους ότι όταν πριν δύο δεκαετίες μας ερχόταν από την Αμερική και την Ιαπωνία οι πρωτότυπες τότε ιδέες με νέα εργασιακά σχήματα που εξέφραζε ο ευρηματικός τίτλος «ελαστικά ωράρια εργασίας» κανείς δεν μπορούσε να φαντασθεί τις εξελίξεις που τώρα προκύπτουν ραγδαία και τον ευτελισμό της καθημερινότητας της μεσαίας ελληνικής τάξης. Ήδη απογυμνώθηκε και ο μύθος ότι η «Μεσαία Τάξη» στηριζόμενη στα ελαστικά ωράρια υποτίθεται ότι θα μπορούσε να απολαύσει «τον ελεύθερο χρόνο» δημιουργικά, να αναπτύξει καλύτερες διαπροσωπικές σχέσεις με μέλη της οικογένειας, να αποβεί περισσότερο ανταγωνιστική στην παραγωγική διαδικασία.
Οδηγούμεθα σε παρανοϊκές νοηματικές διαδρομές διαπιστώνοντας τη δραματική συρρίκνωση της μεσαίας τάξης και, ξεπερνώντας τα προσχήματα που επικαλύπτουν οι ψευδαισθήσεις, βλέπουμε την ευρεσιτεχνία των «ελαστικών ωραρίων» να οδηγεί την εργατική τάξη στην ευτελή θέση του «εμείς τουλάχιστον απασχολούμαστε έστω με 4ωρα…».
Εδώ και δύο χρόνια, στην εποχή του οικονομικού-κοινωνικού-ψυχολογικού παγετώνα της απαξίωσης που μας επέβαλε η τρόικα και τα «Μνημόνια» αποκαλύπτεται ένας απίστευτα διψασμένος για κέρδη και αδηφάγα άπληστος ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ που απομυζεί την ζωτική ενέργεια των εργαζομένων δικαιώνοντας τη συμπεριφορά του με το πρόσχημα της ανάγκης αύξησης της ανταγωνιστικότητας…
Τρόικα και Συγκυβέρνηση με συνεχείς περικοπές μισθών και συντάξεων μας οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε επίπεδα αμοιβών Σοβιετικών δορυφόρων οικονομιών πριν την πτώση του «Τείχους του Βερολίνου»…
Κόψτε, μειώστε, κόψτε, μειώστε για να γίνεται ανταγωνιστικοί!
Ανταγωνιστικοί πού;
Στην επέλαση του «κίτρινου κινδύνου» που, «άκουσε και…φρίξε» φίλε Διεθνιστή Μαρξιστή, εκπορεύεται από την πατρίδα του Μάο, ανδρώνεται στα σπλάχνα της Κομμουνιστικής ΚΙΝΑΣ και απειλεί όχι μόνο το μόρφωμα του Καπιταλισμού (είδωλο του οποίου είναι απασχολώντας περίπου 300 εκατομμύρια Κινέζων ενώ το υπόλοιπο ένα δισεκατομμύριο λειτουργεί με προδιαγραφές Κομμουνιστικής οικονομίας) αλλά τις ίδιες του τις ρίζες!
Πάντως άσχετα με τα ευφυολογήματα των πράσινων και μπλε στελεχών της Συγκυβέρνησης υπό την εποπτεία του Δρ Λουκά Παπαδήμου και τα όσα μας επέβαλαν οι αρμόδιοι Υπουργοί με τις ρυθμίσεις στα εργασιακά θέματα, πέρα από τις ορδές ανέργων, τις ουρές πεινασμένων σε γραμμές συσσιτίων, και ρακοσυλλεκτών στους κάδους σκουπιδιών, ίσως ξαναδούμε παιδιά κάτω των δέκα ετών (εάν είναι…»τυχερά») να εισέρχονται στο χώρο εργασίας μία ώρα πριν την ανατολή και να εξέρχονται μία ώρα μετά τη δύση του ήλιου!...
Σήμερα η εικονική πραγματικότητα της ελληνικής «μεσαίας τάξης» που δήθεν ευημερούσε με…δανεικά, θύμα της απληστίας του διεθνούς κεφαλαίου και των εντοπίων εκπροσώπων του στην Κυβέρνηση και τα Τραπεζικά-πιστωτικά ιδρύματα, σβήνει με απίστευτα γοργούς ρυθμούς από τον χάρτη του κοινωνικού συστήματος.
Τελικά κανείς τους δεν συνειδητοποιεί ότι εφόσον ΕΚΛΕΨΑΝ απροκάλυπτα την υπόσχεση του «παραδείσου» κάποια στιγμή η ΕΚΡΗΞΗ θυμού θα είναι αναπόφευκτη;
Πράσινες Κυβερνήσεις και στελέχη που δήλωναν «Σοσιαλιστές» τώρα πια με σαφή καπιταλιστικό προσανατολισμό, σε αγαστή συνεργασία με τους μπλε, έθαψαν στο χρονοντούλαπο της μνήμης τους όσα οδήγησαν 160 χρόνια πριν Μάρξ και Ένγκελς να συνθέσουν το ανατρεπτικό τους κάλεσμα:
«….εργάτες ενωθείτε, δεν έχετε τίποτε να χάσετε παρά μόνο τις αλυσίδες σας…»
Κλείνω προσθέτοντας:
«και εσείς άνεργοι και συνταξιούχοι πριν χάσετε και τα τελευταία ίχνη αξιοπρέπειας!...»
Ο Κώστας Μαρκόπουλος στο Real FM 25/5/2012
Ο Κώστας Μαρκόπουλος, Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού των Ανεξάρτητων Ελλήνων, στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου στο Real FM,
Ένα βιολί Στραντιβάριους στην Καλαμάτα!
Ο γοητευτικός ήχος ενός από τα αριστουργηματικά έγχορδα όργανα που κατασκεύασε ο περίφημος Αντόνιο Στραντιβάρι στην Κρεμόνα της Ιταλίας στις αρχές του 18ου αιώνα (τα οποία παραμένουν αξεπέραστα ως και τις μέρες μας με αποτέλεσμα η αξία τους να αποτιμάται πλέον σε εκατομμύρια ευρώ το καθένα), θα ακουστεί την Κυριακή 27 Μαϊου στις 8.30μ.μ. στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Καλαμάτας.
Αφορμή η προγραμματισμένη απο τη ΦΑΡΙΣ και το Δημοτικό Ωδείο συναυλία τριών μουσικών με σημαντική διεθνή καριέρα, του δανοαμερικανού Λαρς Μπιόρνκερ, ευτυχή ιδιοκτήτη του βιολιού κατασκευής Αντόνιο Στραντιβάρι (1714) με το όνομα “Yoldi – Moldenhauer”, του ρωσοσουηδού τσελίστα Λέο Βίνλαντ (καλλιτεχνικού διευθυντή του Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου Κορώνης) και της πιανίστα Κατρίν Γκίσλινγκε από τη Δανία.
Οι τρεις μουσικοί που συνεργάζονται εδω και χρόνια, ............
εμφανιζόμενοι σε μεγάλα φεστιβάλ μουσικής δωματίου της Ευρώπης, θα παρουσιάσουν στη συναυλία αυτή στην Καλαμάτα (την οποία οργανώνει και στηρίζει οικονομικά ο Σύλλογος Γονέων κ Κηδεμόνων των Σχολών της ΦΑΡΙΣ), ένα πολύ ενδιαφέρον και απαιτητικό πρόγραμμα με δύο πιάνο-τρίο (Μπετόβεν, έργο 11 και Μπραμς έργο 87), καθώς και έργα Σοστακόβιτς, Σοπέν και Κράισλερ.
Εισιτήρια προς 10 ευρώ (γενική είσοδος) και 5 ευρώ (σπουδαστικό, μαθητικό, μειωμένο), με τα έσοδα να διατίθενται υπέρ των σκοπών του Συλλόγου Γονέων.
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α
Ludwig van Beethoven:
Πιάνο-τρίο έργο 11, σε σι ύφεση μείζονα
Dimitrij Schostakovitch:
Adagio από τη Σουίτα Μπαλέτου αρ. 2 (1951)
Frédéric Chopin:
Νυχτερινό σε σι ύφεση ελάσσονα, έργο 9 αρ.1
Fantaisie Impromptu σε ντο δίεση ελάσσονα, έργο 66
Fritz Kreisler: Menuet
Allegretto στο στυλ του Boccherini
Johannes Brahms:
Πιάνο-τρίο έργο 87, σε ντο μείζονα
Lars Bjørnkjær, βιολί
Leo Winland, τσέλο
Katrine Gislinge, πιάνο
Αφορμή η προγραμματισμένη απο τη ΦΑΡΙΣ και το Δημοτικό Ωδείο συναυλία τριών μουσικών με σημαντική διεθνή καριέρα, του δανοαμερικανού Λαρς Μπιόρνκερ, ευτυχή ιδιοκτήτη του βιολιού κατασκευής Αντόνιο Στραντιβάρι (1714) με το όνομα “Yoldi – Moldenhauer”, του ρωσοσουηδού τσελίστα Λέο Βίνλαντ (καλλιτεχνικού διευθυντή του Φεστιβάλ Μουσικής Δωματίου Κορώνης) και της πιανίστα Κατρίν Γκίσλινγκε από τη Δανία.
Οι τρεις μουσικοί που συνεργάζονται εδω και χρόνια, ............
εμφανιζόμενοι σε μεγάλα φεστιβάλ μουσικής δωματίου της Ευρώπης, θα παρουσιάσουν στη συναυλία αυτή στην Καλαμάτα (την οποία οργανώνει και στηρίζει οικονομικά ο Σύλλογος Γονέων κ Κηδεμόνων των Σχολών της ΦΑΡΙΣ), ένα πολύ ενδιαφέρον και απαιτητικό πρόγραμμα με δύο πιάνο-τρίο (Μπετόβεν, έργο 11 και Μπραμς έργο 87), καθώς και έργα Σοστακόβιτς, Σοπέν και Κράισλερ.
Εισιτήρια προς 10 ευρώ (γενική είσοδος) και 5 ευρώ (σπουδαστικό, μαθητικό, μειωμένο), με τα έσοδα να διατίθενται υπέρ των σκοπών του Συλλόγου Γονέων.
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α
Ludwig van Beethoven:
Πιάνο-τρίο έργο 11, σε σι ύφεση μείζονα
Dimitrij Schostakovitch:
Adagio από τη Σουίτα Μπαλέτου αρ. 2 (1951)
Frédéric Chopin:
Νυχτερινό σε σι ύφεση ελάσσονα, έργο 9 αρ.1
Fantaisie Impromptu σε ντο δίεση ελάσσονα, έργο 66
Fritz Kreisler: Menuet
Allegretto στο στυλ του Boccherini
Johannes Brahms:
Πιάνο-τρίο έργο 87, σε ντο μείζονα
Lars Bjørnkjær, βιολί
Leo Winland, τσέλο
Katrine Gislinge, πιάνο
Συνεδριάζει η οικονομική επιτροπή του Δήμου Τριφυλίας
Συνεδριάζει την Τρίτη 29/5/2012 και ώρα 13:30 στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, η οικονομική επιτροπή του Δήμου Τριφυλίας.
Το ένα και μοναδικό θέμα που θα ...........
απασχολήσει την συνεδρίαση είναι η λήψη απόφασης για την σύνταξη προϋπολογισμού Δήμου Τριφυλίας για το Οικονομικό έτος 2012.
Το ένα και μοναδικό θέμα που θα ...........
απασχολήσει την συνεδρίαση είναι η λήψη απόφασης για την σύνταξη προϋπολογισμού Δήμου Τριφυλίας για το Οικονομικό έτος 2012.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)