Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Δ' Εθνική 6ος όμιλος: Αποτελέσματα και βαθμολογία 16ης Αγωνιστικής

Δυο ακόμα αγωνιστικές απομένουν για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος.
Μετα και τους σημερινούς αγώνες τα πράγματα έχουν ξεκαθαρίσει για τους δυο πρώτους (Πανόπουλο και Ατρόμητο Λάππα) και για τους υπόλοιπους είναι όλα ανοικτά για την νέα ενοποιημένη κατηγορία (Γ και Δ) Εθνική.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία της 16ης Αγωνιστικής




Αποτελέσματα
Αχαϊκή - Εθνικός Μελιγαλά
1-0
Ατρόμητος Λάππα - Πάμισος
4-0
Πανόπουλο - Διαγόρας Βραχνέικων
6-0
Παναρκαδικός - Εθνικός Σαγέικων
1-1
Εράνη Φιλιατρών - Δόξα Νέας Μανολάδας
0-1

Βαθμολογία
Θέση
Ομάδα
Αγώνες
Βαθμοί


1
ΠΦΟ Πανόπουλου
16
44

2
Ατρόμητος Λάππα
16
35

3
Παναρκαδικός
16
23

4
Δόξα Νέας Μανολάδας
16
21

5
Εθνικός Σαγέικων
16
20

6
Διαγόρας Βραχνέικων
16
18

7
Αχαϊκή
16
18

8
Εθνικός Μελιγαλά
16
17

9
Εράνη Φιλιατρών
16
15

10
Πάμισος
16
8


Εχασε η Εράνη από την Μανωλάδα με 0 -1. Δύσκολα τα πράγματα για την παραμονή της. [ VIDEO ]

Νίκη και μόνο νίκη ήθελε σήμερα η Εράνη στον αγώνα της με την Δόξα Νέας Μανωλάδας και με αυτό το σκοπό μπήκε στο παιχνίδι αλλά δεν της βγήκε τίποτα απολύτως.
Παρόλο που.......

οι αντίπαλοι ήταν καλύτεροι, είχαν πολύ καλύτερη κυκλοφορία της μπάλας και την κατοχή, εν τούτοις η Εράνη τους δυσκόλεψε αρκετά με τον Αθανασόπουλο σε πολύ καλή μέρα αφού είπε όχι σε πολλές επιθετικές προσπάθειες της Μανωλάδας.
Χαμένες ευκαιρίες για γκολ είχαν οι Κόλλιας, Σταθόπουλος, και Σταθόπουλος.

Περίπου στο 70 οι φιλοξενούμενοι άνοιξαν το σκορ με τον Μελετίδη μετά από σχετικά κοντινό σουτ. Το γκολ δεν έχει καταγραφεί καθώς την στιγμή εκείνη ο παρατηρητής αγώνα μπήκε μπροστά στην κάμερα κρύβοντας όλην την φάση και τραβώντας εμείς την ...... "πλάτη" του. Στην θέση της πλάτης βάλτε ότι νομίζετε εσείς.

Η Εράνη πλέον βρίσκεται στην 9η Θέση του βαθμολογικού πίνακα βρισκόμενη μέσα στην ζώνη του υποβιβασμού με ελάχιστες ελπίδες παραμονής στην κατηγορία.
Για να κρατήσει ζωντανές τις ελπίδες της η Εράνη θέλει οπωσδήποτε Νίκες στα δυο επόμενα παιχνίδια μακρυά από την έδρα της με Ατρόμητο Λάππα και Αχαϊκή.
Το παιχνίδι παρακολούθησαν περίπου 450 φίλαθλοι της Εράνης.

Οι συνθέσεις:

ΕΡΑΝΗ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ: Αθανασόπουλος, Αντωνόπουλος, Διαμαντόπουλος, Ανδρώνης, Ζώης, Κώτσος (58΄Μανδραπίλιας, Σπυρόπουλος, Αλεβίζος, Σταθόπουλος, Κόλλιας και Παναγόπουλος.

ΔΟΞ. Ν. ΜΑΝΟΛΑΔΑΣ: Χάχαλης, Νιφορόπουλος, Μεντές (58΄Παναγόπουλος), Αθανασίου, Λιούρης, Καλιβωκάς, Δημητρακόπουλος, Δούλος, Μελετίδης, Κωστής και Σπυρόπουλος




LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: ΕΡΑΝΗ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ - ΔΟΞΑ ΝΕΑΣ ΜΑΝΩΛΑΔΑΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΤΕ ΤΗΝ LIVE ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΡΑΝΗ ΦΙΛΙΑΤΡΏΝ - ΔΟΞΑ ΝΕΑΣ ΜΑΝΩΛΑΔΑΣ.


Από 15 Απριλίου "καμπάνες" στα ανασφάλιστα ΙΧ

Από το ταμείο τόσο των εφοριών όσο και των ασφαλιστικών πρακτορείων αναμένεται να περάσουν εκατομμύρια ιδιοκτήτες ΙΧ που τα έχουν ανασφάλιστα ανεξάρτητα από το γεγονός αν πραγματικά τα έχουν σε ακινησία ή τα κυκλοφορούν παράνομα.

Σύμφωνα με το άρθρο 27 του νέου νομοσχεδίου, που .......

κατατέθηκε στη Βουλή, αναφέρει χαρακτηριστικά πως το προεδρικό διάταγμα 237/1986 (Α' 110) τροποποιήθηκε ως εξής: «Η υποχρέωση ασφάλισης υφίσταται διαρκώς από την χορήγηση της Αδεια Κυκλοφορίας, χωρίς να εξαρτάται από την εν τοις πράγμασι κίνηση ή η λειτουργία του αυτοκινήτου».

Σύμφωνα με το νέο νόμο σε περίπτωση κυκλοφορίας οχήματος, χωρίς την ασφαλιστική κάλυψη επιβάλλονται οι κάτωθι κυρώσεις:

Αφαίρεση της Αδειας Ικανότητας Οδηγού και της Αδειας Κυκλοφορίας καθώς και των Κρατικών Πινακίδων για 10 ημέρες με πράξη της Αστυνομικής Αρχής. Αν ωστόσο το ανασφάλιστο όχημα εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα αφαιρούνται την ίδια στιγμή από τις Αρχές οι πινακίδες του οχήματος καθώς και η άδεια κυκλοφορίας του για 2 χρόνια και επί υποτροπής 3 χρόνια. Για να επιστραφούν οι Πινακίδες και η Αδεια μετά την παρέλευση των 2 ή 3 ετών θα πρέπει να προσκομίσει ο ιδιοκτήτης το ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

Πέραν της αφαίρεσης των παραπάνω οι Αστυνομικές Αρχές βεβαιώνουν επίσης χρηματικό πρόστιμο υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου ίσο με 1.000 ευρώ για τα λεωφορεία και φορτηγά Δημοσίας Χρήσης, 500 ευρώ στα ΙΧ και 250 ευρώ στα δίκυκλα.

Ο εντοπισμός των τυχόν ανασφάλιστων αυτοκινήτων και η επιδίωξη συμμόρφωσής τους αλλά και της επίσπευσης της διαδικασίας επιβολής των κυρώσεων και ποινών έχουν αναλάβει οι αρμόδιες Αστυνομικές Αρχές και η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων.

Σε περίπτωση που το Κέντρο Πληροφοριών εντοπίζει κάποιο ανασφάλιστο ΙΧ θα αποστέλλεται με σχετική Ειδοποίηση προς τον ιδιοκτήτη του οχήματος με την οποία θα καλείται να προβεί το αργότερο εντός 8 ημερών! Ωστόσο ακόμη και να σπεύσει ο ιδιοκτήτης ενός οχήματος να το ασφαλίσει θα πρέπει να έχει καταβάλει 250 ευρώ υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου μέσω Παραβόλου ώστε να μπορέσει να εκδοθεί το νέο ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

Αν λοιπόν κάποιος έχει 3 αυτοκίνητα εκ των οποίων χρησιμοποιεί πλέον μόνο το ένα η μοναδική λύση για να γλιτώσει τόσο το πρόστιμο των 250 ευρώ και επιπλέον το κόστος ασφάλισης των ακινητοποιημένων ΙΧ είναι να καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας με την αιτιολογία της προσωρινής ακινησίας. Ωστόσο το κράτος θα πρέπει να του επιστρέψει τα χρήματα που έχει προκαταβάλλει για τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2013! Ειδικότερα αν κάποιος αν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας μέσα στο Μάρτιο και έχει προκαταβάλλει για Τέλη 660 ευρώ η εφορία θα πρέπει να του επιστρέψει 495 ευρώ!

Είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς τι πρόκειται να γίνει αν καταφύγουν στα γκισέ των εφοριών οι περίπου 1,5 εκατ. ιδιοκτήτες ΙΧ που τα έχουν ανασφάλιστα και πόσα εκατομμύρια ευρώ πρέπει να τους επιστρέψει πίσω το υπουργείο Οικονομικών!

Πανικός στην αγορά!

Στα «χαρακώματα» βρίσκονται ιδιοκτήτες, έμποροι ΙΧ αλλά και όλες οι εταιρείες ενοικιάσεων αυτοκινήτων μαζί με τις επιχειρήσεις χρονομίσθωσης καθώς η νέα νομοθετική ρύθμιση δεν εξαιρεί κανέναν και για κανένα λόγο!

Ειδικότερα ιδιοκτήτες πολλών ΙΧ που τα έχουν σε ακινησία στα γκαράζ τους και έχουν προκαταβάλει τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2013, έμποροι αυτοκινήτων που έχουν χιλιάδες ΙΧ με προπληρωμένα τα Τέλη για το 2013 και άλλα τόσα ιδιωτών που τα έχουν αφήσει στις εμπορίες αυτοκινήτων για να πουληθούν αλλά και οι εταιρείες ενοικιάσεων που ως γνωστόν λειτουργούν κυρίως τους θερινούς μήνες ετοιμάζουν την επόμενη κίνησή τους...

Οπως τονίζουν στην «Η» στελέχη της αγοράς αυτοκινήτου: «Κανένας δεν μπορεί να μας επιβάλει τέτοια πρόστιμα καθώς στα Βιβλία των καταστημάτων μας φαίνεται ξεκάθαρα πως τα αυτοκίνητα με πινακίδες και προπληρωμένα τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2013 είναι προς επίδειξη και δοκιμή! Αν δεν αλλάξουν τη νομοθετική ρύθμιση όλοι οι έμποροι θα καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας τους και θα απαιτήσουν την επιστροφή μέρους των Τελών Κυκλοφορίας...».

Οι εταιρείες ενοικιάσεων ΙΧ και οι χρονομισθωτικές επίσης αναμένεται να κάνουν κάτι παρόμοιο καθώς όπως αναφέρουν στην «Η» στελέχη από την συγκεκριμένη αγορά: «Μόνο στα νησιά μας υπάρχουν περίπου 250.000 αυτοκίνητα τα οποία νοικιάζονται από τουρίστες την περίοδο Μαίου-Σεπτεμβρίου. Τους υπόλοιπους μήνες τα αυτοκίνητα παραμένουν ακινητοποιημένα καθώς δεν υπάρχει ζήτηση. Παρόλα αυτά οι εταιρείες ενοικιάσεων ΙΧ επίσης προκαταβάλλουν τα Τέλη της επόμενης χρονιάς ενώ θα μπορούσαν να καταθέτουν τις πινακίδες κυκλοφορίας των συγκεκριμένων ΙΧ. Ο μοναδικός χαμένος από αυτή τη φοροεισπρακτική πολιτική θα είναι το κράτος!».

Ημερησία

Μέσω καρτών, τραπεζικών λογαριασμών και επιταγών οι αγορές άνω των 1.500 ευρώ

Οι συναλλαγές πάνω από 1.500 ευρώ που αφορούν αγορές αγαθών ή παροχή υπηρεσιών θα γίνονται οπωσδήποτε μέσω τραπεζικών καρτών, λογαριασμών ή επιταγών, αφού το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε χθες τις σχετικές αιτήσεις ακύρωσης που είχαν υποβάλει θιγόμενοι πολίτες.

Με τις αιτήσεις αυτές είχε προσβληθεί ως αντισυνταγματική, .........

αλλά και αντίθετη σε διεθνείς κανόνες δικαίου η απόφαση του υπουργείου Οικονομικών να σταματήσει η συναλλαγή με μετρητά για ποσά άνω των 3.000 ευρώ από το 2011, «πλαφόν» που μειώθηκε σε 1.500 ευρώ από το 2012. Το μέτρο κρίθηκε αναγκαίο στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της φοροδιαφυγής, αλλά η θέσπιση των σχετικών νομοθετικών ρυθμίσεων προκάλεσε αρκετές αντιδράσεις και για πρακτικούς λόγους, με συνέπεια να ακολουθήσουν και νεότερες διατάξεις που καθόριζαν πως μπορούν να γίνουν οι σχετικές συναλλαγές όταν πραγματοποιούνται σε ημέρες και ώρες που δεν λειτουργούν οι τράπεζες.

Οι προσφεύγοντες θιγόμενοι πολίτες από την Ελλάδα και από το εξωτερικό υποστήριξαν ότι, με την υπουργική απόφαση που καταργεί από ένα σημείο και πέρα τα μετρητά, παραβιάζονται η Συνθήκη για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ενωσης, η Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και μια σειρά συνταγματικών διατάξεων (για την οικονομική ελευθερία, τα προσωπικά δεδομένα κ.λπ.), αφού οι πολίτες εξαναγκάζονται να τηρούν τραπεζικούς λογαριασμούς, να εκδίδουν πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες, να συναλλάσσονται μέσω του τραπεζικού συστήματος κ.λπ.

Το Β' Τμήμα ΣτΕ απέρριψε κατά πλειοψηφία (με ψήφους 5-2) την αίτηση για ακύρωση, σημειώνοντας ότι οι συνέπειες σε βάρος των καταναλωτών προκύπτουν κατευθείαν από το νομοθετικό πλαίσιο (Ν. 3842/10) για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής. Παράλληλα δέχθηκε ότι είναι ευνοϊκές γι' αυτούς οι διατάξεις που ρυθμίζουν τις σχετικές συναλλαγές όταν δεν λειτουργούν οι τράπεζες.

Αντίθετα η μειοψηφία των δύο ανώτατων δικαστών έκρινε (854/13) ότι η υποχρεωτική εξόφληση των φορολογικών στοιχείων μέσω τράπεζας και όχι με μετρητά, έτσι όπως εξειδικεύεται στην υπουργική απόφαση, βλάπτει τους συναλλασσόμενους πολίτες. Και ζήτησε να εξεταστεί όχι μόνο το ενδεχόμενο αντισυνταγματικότητας, αλλά κυρίως της προσβολής των διεθνών κανόνων δικαίου, καθώς «δεν νοείται ρύθμιση λεπτομερειών εφαρμογής νόμου, που προσκρούει σε υπερνομοθετικής ισχύος διατάξεις».

Ημερησία

Μεσσηνιακές εφημερίδες της 3ης Μαρτίου 2013

Κλικ στα πρωτοσέλιδα για μεγάλο μέγεθος.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Κρυφές αυξήσεις στα δημοτικά τέλη
18% πάνω το τιμολόγιο φωτισμού οδών και πλατειών
ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΔΕΗ


Μέχρι σήμερα ένας από τους λόγους για τους ........

οποίους «θριαμβολογούσε» η Δημοτική Αρχή ήταν ότι, παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, αποφάσισε τη μείωση των δημοτικών τελών σε μεγάλο μέρος πολιτών του καλλικράτειου Δήμου. Άλλωστε, το επικοινώνησε με κάθε τρόπο το προηγούμενο διάστημα ο δήμαρχος Παν. Νίκας.

Όμως, η πραγματικότητα για τους δημότες μάλλον είναι διαφορετική. Όπως φαίνεται, θα κληθούν να βάλουν ακόμα βαθύτερα το χέρι στην τσέπη για να πληρώσουν τους λογαριασμούς της ΔΕΗ. Στις αυξήσεις που υπολογίζονται στο 23%, έρχονται να προστεθούν επιπλέον κρυφές αυξήσεις μέσω των ποσών που καταβάλλουν ως δημοτικά ανταποδοτικά τέλη ηλεκτροφωτισμού.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η αύξηση στο «τιμολόγιο φωτισμού οδών και πλατειών» φθάνει το 18%. Αυτό το πρόσθετο οικονομικό βάρος είτε θα αναγκαστούν να το πληρώσουν οι Δήμοι (σ.σ. άγνωστο με ποιον τρόπο) είτε θα αναγκαστούν να το μετατοπίσουν στους ίδιους τους δημότες.