Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός διεκδικούν το Σάββατο (18:30, ΝΕΤ) στο κλειστό του Ελληνικού τον πρώτο τίτλο της χρονιάς, το Κύπελλο Ελλάδας.
Ο -κάτοχος του τίτλου και πολυνίκης του θεσμού με 12 τρόπαια- Παναθηναϊκός θα επιδιώξει να στεφθεί κυπελλούχος για 6η διαδοχική φορά, ενώ ο Ολυμπιακός, που μετρά 7 τίτλους Κυπέλλου, είναι διψασμένος για τον πρώτο τίτλο του από το 2002, όταν πριν από 8 χρόνια είχε κατακτήσει πάλι το Κύπελλο με προπονητή τον Σλόμπονταν Σούμποτιτς.
Για 3η διαδοχική χρονιά, προκύπτει η «μητέρα των μαχών» στον τελικό του Κυπέλλου, με τον ........
Παναθηναϊκό να έχει αναδειχτεί νικητής και τις δύο προηγούμενες απέναντι στον Ολυμπιακό, στο κλειστό του Ελληνικού, το 2008 και το 2009. Αυτή θα είναι και η τρίτη διαδοχική φορά, που το κλειστό του Ελληνικού επιλέγεται ως έδρα διεξαγωγής της καταληκτικής αναμέτρησης στον θεσμό του Κυπέλλου.
Ομπράντοβιτς και Γιαννάκης διασταυρώνουν τα ξίφη τους σε προπονητικό επίπεδο για 33η φορά στην καριέρα τους σε επίσημο παιχνίδι, με τον Σέρβο τεχνικό του Παναθηναϊκού να μετρά 24 νίκες.
Σε τελικό Κυπέλλου, ο Ομπράντοβιτς έχει χαμογελάσει τελευταίος και τις τρεις φορές που βρήκε όρθιο στον διπλανό πάγκο τον Γιαννάκη, δηλαδή το 2006 (Μαρούσι) και τις δύο προηγούμενες χρονιές, 2008 και 2009 (Ολυμπιακός).
Αν ο Παναθηναϊκός καταφέρει το Σάββατο να στεφθεί Κυπελλούχος, τότε ο Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς θα περάσει μόνος πρώτος στη λίστα των προπονητών με τα περισσότερα τρόπαια στον θεσμό, αφού «συγκατοικεί» με τον Γιάννη Ιωαννίδη στην πρώτη θέση με 6 νίκες σε 8 συμμετοχές στον τελικό.
Ήδη, πάντως, είναι πρώτος όσον αφορά στον αριθμό των τίτλων Κυπέλλου με την ίδια ομάδα, καθώς και τις 6 φορές βρισκόταν στην τεχνική ηγεσία του Παναθηναϊκού, ενώ ο πρώην υφυπουργός Αθλητισμού μετρά πέντε «κούπες» με τον Άρη και μία με τον Ολυμπιακό.
Από το 1976 μέχρι και το 1994, ο Κυπελλούχος Ελλάδας κρινόταν μέσα από τελικό. Από το 1995 έως το 2004, οι Κυπελλούχοι διεκδικούσαν το τρόπαιο σε φάιναλ φορ (10), ενώ από το 2005 η διοργανώτρια αρχή, δηλαδή η Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ), επανέφερε τον τελικό (άνευ φάιναλ φορ).
Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010
Παράνομη κρίθηκε από το Μονομελές Πρωτοδικείο η απεργία των τελωνειακών
Παράνομη κρίθηκε, το Σάββατο, από το Μονομελές Πρωτοδικείο η απεργία των τελωνειακών, η οποία έχει προκαλέσει πολλά προβλήματα και έχει «στεγνώσει» την αγορά από καύσιμα.
Μαραθώνια ήταν η διαδικασία εκδίκασης των ασφαλιστικών μέτρων, στην οποία το υπουργείο Οικονομικών ζητούσε να κηρυχθεί η απεργία παράνομη και καταχρηστική.
Τελικά, το Μονομελές Πρωτοδικείο την έκρινε παράνομη.
Στο Λεκανοπέδιο τα πρατήρια καυσίμων έχουν .......
«στεγνώσει», αντίθετα στη βόρεια Ελλάδα οι τελωνειακοί «έσπασαν» την απεργία και ο εφοδιασμός γίνεται κανονικά.
Από το πρωί του Σαββάτου, εκατοντάδες βυτιοφόρα έχουν συγκεντρωθεί στο χώρο των διυλιστηρίων των ΕΛΠΕ στην περιοχή της Νέας Ιωνίας στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να εφοδιαστούν με καύσιμα και να τροφοδοτήσουν την αγορά.
Στη Θεσσαλονίκη δεν παρατηρούνται προβλήματα στα πρατήρια υγρών καυσίμων.
Βυτιοφορείς από την Αττική, την Πελοπόννησο και νησιωτική Ελλάδα ταξίδεψαν έως τη Θεσσαλονίκη προκειμένου να εφοδιαστούν με καύσιμα.
Η ουρά που σχηματίζουν τα βυτιοφόρα έξω από τα ΕΛΠΕ είναι μεγάλη και η διαδικασία κρατάει αρκετές ώρες.
Η απεργία των τελωνειακών «έσπασε» την Παρασκευή, με αποτέλεσμα να ξεκινήσουν οι εκτελωνισμοί καυσίμων στη Θεσσαλονίκη και άλλες περιοχές της Β.Ελλάδας, καθώς και στην Κρήτη.
Μαραθώνια ήταν η διαδικασία εκδίκασης των ασφαλιστικών μέτρων, στην οποία το υπουργείο Οικονομικών ζητούσε να κηρυχθεί η απεργία παράνομη και καταχρηστική.
Τελικά, το Μονομελές Πρωτοδικείο την έκρινε παράνομη.
Στο Λεκανοπέδιο τα πρατήρια καυσίμων έχουν .......
«στεγνώσει», αντίθετα στη βόρεια Ελλάδα οι τελωνειακοί «έσπασαν» την απεργία και ο εφοδιασμός γίνεται κανονικά.
Από το πρωί του Σαββάτου, εκατοντάδες βυτιοφόρα έχουν συγκεντρωθεί στο χώρο των διυλιστηρίων των ΕΛΠΕ στην περιοχή της Νέας Ιωνίας στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να εφοδιαστούν με καύσιμα και να τροφοδοτήσουν την αγορά.
Στη Θεσσαλονίκη δεν παρατηρούνται προβλήματα στα πρατήρια υγρών καυσίμων.
Βυτιοφορείς από την Αττική, την Πελοπόννησο και νησιωτική Ελλάδα ταξίδεψαν έως τη Θεσσαλονίκη προκειμένου να εφοδιαστούν με καύσιμα.
Η ουρά που σχηματίζουν τα βυτιοφόρα έξω από τα ΕΛΠΕ είναι μεγάλη και η διαδικασία κρατάει αρκετές ώρες.
Η απεργία των τελωνειακών «έσπασε» την Παρασκευή, με αποτέλεσμα να ξεκινήσουν οι εκτελωνισμοί καυσίμων στη Θεσσαλονίκη και άλλες περιοχές της Β.Ελλάδας, καθώς και στην Κρήτη.
Φωτιά στην ακρίβεια βάζει ο ΦΠΑ. Που και πόσο θα αυξηθούν οι τιμές.
Φωτιά στις τιμές προϊόντων και υπηρεσιών θα βάλει η αύξηση των συντελεστών του ΦΠΑ που σχεδιάζει η κυβέρνηση μετά την απαίτηση των Βρυξελλών για λήψη πρόσθετων μέτρων ύψους 2,5-3 δισ. ευρώ το αργότερο έως τις 15 Μαρτίου. Η κυβέρνηση, η οποία γράφει και σβήνει σενάρια αύξησης φόρων προτού «κλειδώσει» τις τελικές αποφάσεις της, προσανατολίζεται σε αύξηση των συντελεστών ΦΠΑ κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες έναντι των σημερινών συντελεστών 9% και 19%.
Σε αυτήν την περίπτωση οι αυξήσεις των τιμών θα είναι σαρωτικές, επηρεάζοντας πολλαπλάσια τα αγαθά μεγάλης αξίας.
Έτσι, ένα καινούργιο ακίνητο που σήμερα με ........
ΦΠΑ 19% πωλείται έναντι 300.000 ευρώ θα επιβαρυνθεί μόνο από την αύξηση του φόρου κατά 2 μονάδες με περισσότερα από 5.000 ευρώ και ένα αυτοκίνητο 1.400 κυβικών εκατοστών αξίας 17.000 ευρώ με την αύξηση του ΦΠΑ θα κοστίζει 285 ευρώ περισσότερα. Για τα αυτοκίνητα ενδεχομένως οι επιβαρύνσεις να είναι ακόμα μεγαλύτερες καθώς η Κομισιόν έχει υποδείξει και αυξήσεις φόρων στα είδη πολυτελείας, με τον πρόεδρο του Εurogroup Ζ. Κ. Γιούνκερ να κάνει ειδική μνεία στη φορολόγηση των αυτοκινήτων.
Το καλάθι της νοικοκυράς
Σημαντικές επιβαρύνσεις έρχονται και για το καλάθι της νοικοκυράς, αφού τρόφιμα, απορρυπαντικά, χαρτικά και γενικότερα όλα τα είδη καθημερινής ανάγκης θα υποστούν μικρές μεμονωμένα αλλά ουσιαστικές αθροιστικά αυξήσεις τιμών. Για παράδειγμα οι αυξήσεις υπολογίζονται σε περίπου 16 λεπτά για ένα κιλό μοσχάρι, 14 λεπτά για ένα κιλό τυρί ρεγκάτο, 11 λεπτά για ένα λίτρο ελαιόλαδο, 5 λεπτά για ένα κουτάκι στιγμιαίο καφέ κ.λπ. Το άθροισμα όλων αυτών των ανατιμήσεων θα φέρει σημαντικές επιβαρύνσεις στον οικογενειακό προϋπολογισμό που «λαβώνεται» είτε από πάγωμα μισθών είτε από περικοπές επιδομάτων είτε από τις αυξήσεις των φόρων που προηγήθηκαν (τέλη κυκλοφορίας, καύσιμα, ποτά, τσιγάρα, έκτακτες εισφορές).
Το εναλλακτικό σενάριο
Στο τραπέζι έχει τεθεί και εναλλακτική πρόταση δημιουργίας ενός ενδιάμεσου συντελεστή 15% στον οποίο θα μεταφερθούν σχεδόν το σύνολο των προϊόντων και υπηρεσιών παράλληλα με τη δημιουργία ενός υπερυψηλού συντελεστή πάνω από 20% για τα είδη πολυτελείας. Σε αυτόν τον συντελεστή θα μπορούσαν για παράδειγμα να ενταχθούν αυτοκίνητα, κοσμήματα, σκάφη αναψυχής κ.λπ. Σήμερα στην Ελλάδα ισχύουν τρεις βασικοί συντελεστές: Ο κανονικός 19% που επιβάλλεται σε καινούργια ακίνητα, αυτοκίνητα, είδη ένδυσης- υπόδησης, έπιπλα, ηλεκτρικές συσκευές κ.λπ. Ο μειωμένος 9% που αφορά σε τρόφιμα, ξενοδοχεία, εστιατόρια, επισκευές και παροχή υπηρεσιών από υδραυλικούς ηλεκτρολόγους κ.λπ., φάρμακα και μη αλκοολούχα ποτά. Και ο χαμηλός 4,5% που αφορά εφημερίδες, περιοδικά, βιβλία και θέατρα. Παράλληλα για τα νησιά, εκτός της Κρήτης, οι συντελεστές ΦΠΑ ισχύουν μειωμένοι κατά 30% σε κάθε κατηγορία.
«Καίνε» τα καύσιμα
Διπλό χτύπημα έρχεται για τους οδηγούς, καθώς πέραν της αύξησης του ΦΠΑ η κυβέρνηση προσανατολίζεται και σε νέα αύξηση των ειδικών φόρων στα καύσιμα, τη δεύτερη μέσα σε έναν μήνα. Στις 12 Φεβρουαρίου, το υπ. Οικονομικών ανακοίνωσε αύξηση 14 λεπτά το λίτρο στην τιμή της βενζίνης και 6 λεπτά το λίτρο στο πετρέλαιο κίνησης. Από αυτές τις αυξήσεις, τα πρόσθετα ετήσια έσοδα υπολογίζονται από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους σε 1 δισ. ευρώ. Πληροφορίες αναφέρουν ότι και πάλι οι φόροι στα καύσιμα βρίσκονται στο τραπέζι των αυξήσεων. Στον βαθμό που η κυβέρνηση καταλήξει σε νέα ισόποση με την τελευταία αύξηση των φόρων, τότε η μέση τιμή της βενζίνης θα αυξηθεί στα 1,423 ευρώ (μαζί με την αύξηση του ΦΠΑ). Κάτι τέτοιο σημαίνει πως ένα αυτοκίνητο με ρεζερβουάρ 45 λίτρων που γέμιζε με 49,95 ευρώ στις 11 Φεβρουαρίου, θα χρειάζεται πλέον για να γεμίσει 64,03 ευρώ ή 14,085 ευρώ περισσότερα σε κάθε γέμισμα.
Πάνω τα έσοδα, κάτω η ανάπτυξη
Τα φοροσχέδια της κυβέρνησης έρχονται σε μια κρίσιμη συγκυρία, καθώς η Κομισιόν απειλεί να επιβάλει η ίδια μέτρα που θα διασφαλίζουν τη μείωση των ελλειμμάτων- ως αντάλλαγμα οικονομικής στήριξης της χώρας- στον βαθμό που δεν λάβει η ελληνική κυβέρνηση τα πρόσθετα μέτρα που της υποδεικνύονται.
Έτσι, υπό τη δαμόκλειο σπάθη των Βρυξελλών, η κυβέρνηση αναζητά πρόσθετα έσοδα 2,5 δισ. ευρώ και γνωρίζει ότι θα πρέπει να στραφεί κυρίως στην κατεύθυνση των έμμεσων φόρων για να έχει άμεσα αποτελέσματα. Η επιλογή της αύξησης του ΦΠΑ δεν είναι καθόλου τυχαία, αφού αύξηση των συντελεστών κατά 2 μονάδες οδηγεί σε πρόσθετα έσοδα 2 δισ. ευρώ. Από την άλλη πλευρά, η αύξηση των φόρων στα καύσιμα φέρνει ήδη περίπου 1 δισ. ευρώ και αν επαναληφθεί θα φέρει θεωρητικά άλλο 1 δισ. ευρώ.
Το πρόβλημα είναι πως αυτά τα ποσά εσόδων είναι πραγματικά ή θεωρητικά καθώς ουδείς γνωρίζει πώς και πόσο θα επηρεαστεί η τάση προς φοροδιαφυγή, αλλά και η κατανάλωση, οδηγώντας σε ακόμα μεγαλύτερη συρρίκνωση της ελληνικής οικονομίας.
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ
Σε αυτήν την περίπτωση οι αυξήσεις των τιμών θα είναι σαρωτικές, επηρεάζοντας πολλαπλάσια τα αγαθά μεγάλης αξίας.
Έτσι, ένα καινούργιο ακίνητο που σήμερα με ........
ΦΠΑ 19% πωλείται έναντι 300.000 ευρώ θα επιβαρυνθεί μόνο από την αύξηση του φόρου κατά 2 μονάδες με περισσότερα από 5.000 ευρώ και ένα αυτοκίνητο 1.400 κυβικών εκατοστών αξίας 17.000 ευρώ με την αύξηση του ΦΠΑ θα κοστίζει 285 ευρώ περισσότερα. Για τα αυτοκίνητα ενδεχομένως οι επιβαρύνσεις να είναι ακόμα μεγαλύτερες καθώς η Κομισιόν έχει υποδείξει και αυξήσεις φόρων στα είδη πολυτελείας, με τον πρόεδρο του Εurogroup Ζ. Κ. Γιούνκερ να κάνει ειδική μνεία στη φορολόγηση των αυτοκινήτων.
Το καλάθι της νοικοκυράς
Σημαντικές επιβαρύνσεις έρχονται και για το καλάθι της νοικοκυράς, αφού τρόφιμα, απορρυπαντικά, χαρτικά και γενικότερα όλα τα είδη καθημερινής ανάγκης θα υποστούν μικρές μεμονωμένα αλλά ουσιαστικές αθροιστικά αυξήσεις τιμών. Για παράδειγμα οι αυξήσεις υπολογίζονται σε περίπου 16 λεπτά για ένα κιλό μοσχάρι, 14 λεπτά για ένα κιλό τυρί ρεγκάτο, 11 λεπτά για ένα λίτρο ελαιόλαδο, 5 λεπτά για ένα κουτάκι στιγμιαίο καφέ κ.λπ. Το άθροισμα όλων αυτών των ανατιμήσεων θα φέρει σημαντικές επιβαρύνσεις στον οικογενειακό προϋπολογισμό που «λαβώνεται» είτε από πάγωμα μισθών είτε από περικοπές επιδομάτων είτε από τις αυξήσεις των φόρων που προηγήθηκαν (τέλη κυκλοφορίας, καύσιμα, ποτά, τσιγάρα, έκτακτες εισφορές).
Το εναλλακτικό σενάριο
Στο τραπέζι έχει τεθεί και εναλλακτική πρόταση δημιουργίας ενός ενδιάμεσου συντελεστή 15% στον οποίο θα μεταφερθούν σχεδόν το σύνολο των προϊόντων και υπηρεσιών παράλληλα με τη δημιουργία ενός υπερυψηλού συντελεστή πάνω από 20% για τα είδη πολυτελείας. Σε αυτόν τον συντελεστή θα μπορούσαν για παράδειγμα να ενταχθούν αυτοκίνητα, κοσμήματα, σκάφη αναψυχής κ.λπ. Σήμερα στην Ελλάδα ισχύουν τρεις βασικοί συντελεστές: Ο κανονικός 19% που επιβάλλεται σε καινούργια ακίνητα, αυτοκίνητα, είδη ένδυσης- υπόδησης, έπιπλα, ηλεκτρικές συσκευές κ.λπ. Ο μειωμένος 9% που αφορά σε τρόφιμα, ξενοδοχεία, εστιατόρια, επισκευές και παροχή υπηρεσιών από υδραυλικούς ηλεκτρολόγους κ.λπ., φάρμακα και μη αλκοολούχα ποτά. Και ο χαμηλός 4,5% που αφορά εφημερίδες, περιοδικά, βιβλία και θέατρα. Παράλληλα για τα νησιά, εκτός της Κρήτης, οι συντελεστές ΦΠΑ ισχύουν μειωμένοι κατά 30% σε κάθε κατηγορία.
«Καίνε» τα καύσιμα
Διπλό χτύπημα έρχεται για τους οδηγούς, καθώς πέραν της αύξησης του ΦΠΑ η κυβέρνηση προσανατολίζεται και σε νέα αύξηση των ειδικών φόρων στα καύσιμα, τη δεύτερη μέσα σε έναν μήνα. Στις 12 Φεβρουαρίου, το υπ. Οικονομικών ανακοίνωσε αύξηση 14 λεπτά το λίτρο στην τιμή της βενζίνης και 6 λεπτά το λίτρο στο πετρέλαιο κίνησης. Από αυτές τις αυξήσεις, τα πρόσθετα ετήσια έσοδα υπολογίζονται από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους σε 1 δισ. ευρώ. Πληροφορίες αναφέρουν ότι και πάλι οι φόροι στα καύσιμα βρίσκονται στο τραπέζι των αυξήσεων. Στον βαθμό που η κυβέρνηση καταλήξει σε νέα ισόποση με την τελευταία αύξηση των φόρων, τότε η μέση τιμή της βενζίνης θα αυξηθεί στα 1,423 ευρώ (μαζί με την αύξηση του ΦΠΑ). Κάτι τέτοιο σημαίνει πως ένα αυτοκίνητο με ρεζερβουάρ 45 λίτρων που γέμιζε με 49,95 ευρώ στις 11 Φεβρουαρίου, θα χρειάζεται πλέον για να γεμίσει 64,03 ευρώ ή 14,085 ευρώ περισσότερα σε κάθε γέμισμα.
Πάνω τα έσοδα, κάτω η ανάπτυξη
Τα φοροσχέδια της κυβέρνησης έρχονται σε μια κρίσιμη συγκυρία, καθώς η Κομισιόν απειλεί να επιβάλει η ίδια μέτρα που θα διασφαλίζουν τη μείωση των ελλειμμάτων- ως αντάλλαγμα οικονομικής στήριξης της χώρας- στον βαθμό που δεν λάβει η ελληνική κυβέρνηση τα πρόσθετα μέτρα που της υποδεικνύονται.
Έτσι, υπό τη δαμόκλειο σπάθη των Βρυξελλών, η κυβέρνηση αναζητά πρόσθετα έσοδα 2,5 δισ. ευρώ και γνωρίζει ότι θα πρέπει να στραφεί κυρίως στην κατεύθυνση των έμμεσων φόρων για να έχει άμεσα αποτελέσματα. Η επιλογή της αύξησης του ΦΠΑ δεν είναι καθόλου τυχαία, αφού αύξηση των συντελεστών κατά 2 μονάδες οδηγεί σε πρόσθετα έσοδα 2 δισ. ευρώ. Από την άλλη πλευρά, η αύξηση των φόρων στα καύσιμα φέρνει ήδη περίπου 1 δισ. ευρώ και αν επαναληφθεί θα φέρει θεωρητικά άλλο 1 δισ. ευρώ.
Το πρόβλημα είναι πως αυτά τα ποσά εσόδων είναι πραγματικά ή θεωρητικά καθώς ουδείς γνωρίζει πώς και πόσο θα επηρεαστεί η τάση προς φοροδιαφυγή, αλλά και η κατανάλωση, οδηγώντας σε ακόμα μεγαλύτερη συρρίκνωση της ελληνικής οικονομίας.
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ
Συνελήφθη στην Ηλεία ιδιοκτήτης παράνομου πρακτορείου στοιχημάτων
Ισχυρό κόμβο παράνομου τζόγου εξάρθρωσε στην Πελοπόννησο η Επιτροπή Παράνομου Στοιχήματος της ΟΠΑΠ, σε συνεργασία με την αστυνομική διεύθυνση Ηλείας. Λειτουργούσε με περίπου 80 αντιπροσώπους στην περιοχή και με δεκάδες παίκτες στην Ηλεία.
Άνδρες της αστυνομίας, που υποδύθηκαν τους παίκτες του στοιχήματος και με προσημειωμένα χαρτονομίσματα των 500 ευρώ έπαιξαν στον αγώνα Εργοτέλης- Ολυμπιακός, συνέλαβαν ιδιοκτήτη λογιστικού γραφείου Α.Ε., μέσα από το οποίο λειτουργούσε σε μεγάλη έκταση ο παράνομος τζόγος, αφού το είχε μετατρέψει σε παράνομο πρακτορείο.
Κατασχέθηκαν 4 ηλεκτρονικοί υπολογιστές και 12.850 ευρώ, .........
καθώς και επιταγές συνολικού ύψους 38.000 ευρώ, καθώς και βιβλίο παικτών που μετείχαν από όλη την περιοχή της Πελοποννήσου.
Στην σύλληψη του ιδιοκτήτη του λογιστικού γραφειου παρέστη και ο εισαγγελέας Ηλείας, ο οποίος δήλωσε πως θα γίνει έρευνα κατ΄ οίκον για τη συλλογή περισσότερων στοιχείων σχετικά με την ύπαρξη και λειτουργία αυτού του παράνομου πρακτορείου. Ο συλληφθείς προσήχθη στο Αστυνομικό Τμήμα Ηλείας για την προανάκριση και εκτιμάται πως ήταν από τους μεγαλύτερους μπουκ του είδους στην χώρα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Άνδρες της αστυνομίας, που υποδύθηκαν τους παίκτες του στοιχήματος και με προσημειωμένα χαρτονομίσματα των 500 ευρώ έπαιξαν στον αγώνα Εργοτέλης- Ολυμπιακός, συνέλαβαν ιδιοκτήτη λογιστικού γραφείου Α.Ε., μέσα από το οποίο λειτουργούσε σε μεγάλη έκταση ο παράνομος τζόγος, αφού το είχε μετατρέψει σε παράνομο πρακτορείο.
Κατασχέθηκαν 4 ηλεκτρονικοί υπολογιστές και 12.850 ευρώ, .........
καθώς και επιταγές συνολικού ύψους 38.000 ευρώ, καθώς και βιβλίο παικτών που μετείχαν από όλη την περιοχή της Πελοποννήσου.
Στην σύλληψη του ιδιοκτήτη του λογιστικού γραφειου παρέστη και ο εισαγγελέας Ηλείας, ο οποίος δήλωσε πως θα γίνει έρευνα κατ΄ οίκον για τη συλλογή περισσότερων στοιχείων σχετικά με την ύπαρξη και λειτουργία αυτού του παράνομου πρακτορείου. Ο συλληφθείς προσήχθη στο Αστυνομικό Τμήμα Ηλείας για την προανάκριση και εκτιμάται πως ήταν από τους μεγαλύτερους μπουκ του είδους στην χώρα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ασφαλιστικά μέτρα κατά της απεργίας των τελωνειακών από το ΥΠΟΙΚ
Ασφαλιστικά μέτρα κατά της απεργίας των τελωνειακών, τα οποία εκδικάζονται σήμερα, κατέθεσε την Παρασκευή το υπουργείο Οικονομικών, ζητώντας να κριθεί παράνομη και καταχρηστική.
Ο υπουργός Οικονομικών κ. Γιώργος Παπακωνσταντίνου ........
είχε συναντηθεί νωρίτερα με τους εκπροσώπους των τελωνειακών υπαλλήλων, οι οποίοι παρέμειναν αμετακίνητοι σε ό,τι αφορά τη συνέχιση της απεργίας τους.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΣΧΟΛΙΟ
Οι καημένοι οι τελωνιακοί.... με 2.700 ευρώ τον μήνα τα περνάνε πολύ δύσκολα!!!
Ε ρε γκουμούτσα που θέλετε στον πισινό κωθώνια....
Ο υπουργός Οικονομικών κ. Γιώργος Παπακωνσταντίνου ........
είχε συναντηθεί νωρίτερα με τους εκπροσώπους των τελωνειακών υπαλλήλων, οι οποίοι παρέμειναν αμετακίνητοι σε ό,τι αφορά τη συνέχιση της απεργίας τους.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΣΧΟΛΙΟ
Οι καημένοι οι τελωνιακοί.... με 2.700 ευρώ τον μήνα τα περνάνε πολύ δύσκολα!!!
Ε ρε γκουμούτσα που θέλετε στον πισινό κωθώνια....
Ακόμα δεν έχουν παραδωθεί τα χειρουργεία του νοσοκομείου Κυπαρισσίας.
Είχαν ανακοινώσει παράδωση στις 31 Ιανουαρίου!!!!!
Στις 26 Ιανουαρίου είχαμε γράψει για την συνέντευξη τύπου που είχε δώσει ο Νομάρχης Μεσσηνίας Δημήτρης Δράκος παρουσία του Δημάρχου Κυπαρισσίας κου Γιώργου Σαμπαζιώτη και του διοικητή του νοσοκομείου Κυπαρισσίας Φώτη Δρούμπαλη.
Σε εκείνη την συνέντευξη ο Νομάρχης Μεσσηνίας Κος Δημήτρης Δράκος μετα απο συνάντηση που είχε με τους Δήμαρχο Κυπαρισσίας κο Γιώργο Σαμπαζιώτη και τον Διοικητή του Νοσοκομείου Κυπαρισσίας Φώτη Δρούμπαλη είχε ανακοινώσει ότι τα χειρουργεία του Νοσοκομείου Κυπαρισσίας θα παραδωθούν στις 31 Ιαναουαρίου 2010.
Συγκεκριμμένα είχε πει: ..........
Δημήτρης Δράκος: ......Το πρωί συζητήσαμε και με τον ανάδοχο και με τον επιβλέποντα μηχανικό της Νομαρχίας και φυσικά με τον Δντή Τεχνικών Υπηρεσιών της ΝΑΜ κ. Γιαννακέα. Το έργο θα παραδοθεί 31/01, με την παράταση που είχε δοθεί για συγκεκριμένα προβλήματα ολοκλήρωσης, τα οποία ξεπεράστηκαν.
Ολόκληρο το θέμα βρίσκεται εδώ
Σήμερα ο μήνας έχει 20 Φεβρουαρίου και τα χειρουργεία του νοσοκομείου Κυπαρισσίας ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΔΩΘΕΙ και πολύ περισσότερο ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ!!!!!!
Ο για πολυ λίγες ακόμα μέρες διοικητής του νοσοκομείου Κυπαρισσίας κος Δρούμπαλης, τι έχει κανει γι αυτήν την καθυστέρηση????????
Γιατι αδιαφορεί για την παράδωση του τμήματος??????
Ξέρει ότι τα ψωμιά του εκεί μέσα τελείωσαν και απλά περιμένει να φύγει φορτώνοντας τον νεο διοικητή με εκρεμότητες λόγω της ανεπάρκειας του κου Δρούμπαλη????
Ο νομάρχης έχει ενημερωθεί για την κοροϊδία που του πούλησε ο κος Δρούμπαλης στην συνάντηση τους στις 26 Ιανουαρίου????????
Τέλος, τι πρόκειται να γίνει με την υπόθεση των χειρουργείων???
Στις 26 Ιανουαρίου είχαμε γράψει για την συνέντευξη τύπου που είχε δώσει ο Νομάρχης Μεσσηνίας Δημήτρης Δράκος παρουσία του Δημάρχου Κυπαρισσίας κου Γιώργου Σαμπαζιώτη και του διοικητή του νοσοκομείου Κυπαρισσίας Φώτη Δρούμπαλη.
Σε εκείνη την συνέντευξη ο Νομάρχης Μεσσηνίας Κος Δημήτρης Δράκος μετα απο συνάντηση που είχε με τους Δήμαρχο Κυπαρισσίας κο Γιώργο Σαμπαζιώτη και τον Διοικητή του Νοσοκομείου Κυπαρισσίας Φώτη Δρούμπαλη είχε ανακοινώσει ότι τα χειρουργεία του Νοσοκομείου Κυπαρισσίας θα παραδωθούν στις 31 Ιαναουαρίου 2010.
Συγκεκριμμένα είχε πει: ..........
Δημήτρης Δράκος: ......Το πρωί συζητήσαμε και με τον ανάδοχο και με τον επιβλέποντα μηχανικό της Νομαρχίας και φυσικά με τον Δντή Τεχνικών Υπηρεσιών της ΝΑΜ κ. Γιαννακέα. Το έργο θα παραδοθεί 31/01, με την παράταση που είχε δοθεί για συγκεκριμένα προβλήματα ολοκλήρωσης, τα οποία ξεπεράστηκαν.
Ολόκληρο το θέμα βρίσκεται εδώ
Σήμερα ο μήνας έχει 20 Φεβρουαρίου και τα χειρουργεία του νοσοκομείου Κυπαρισσίας ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΔΩΘΕΙ και πολύ περισσότερο ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ!!!!!!
Ο για πολυ λίγες ακόμα μέρες διοικητής του νοσοκομείου Κυπαρισσίας κος Δρούμπαλης, τι έχει κανει γι αυτήν την καθυστέρηση????????
Γιατι αδιαφορεί για την παράδωση του τμήματος??????
Ξέρει ότι τα ψωμιά του εκεί μέσα τελείωσαν και απλά περιμένει να φύγει φορτώνοντας τον νεο διοικητή με εκρεμότητες λόγω της ανεπάρκειας του κου Δρούμπαλη????
Ο νομάρχης έχει ενημερωθεί για την κοροϊδία που του πούλησε ο κος Δρούμπαλης στην συνάντηση τους στις 26 Ιανουαρίου????????
Τέλος, τι πρόκειται να γίνει με την υπόθεση των χειρουργείων???
Τα Επιμελητήρια εναντιώνονται στην απεργία των τελωνειακών
«Τα Επιμελητήρια με το συντονιστικό τους όργανο, την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος, δεν θα μείνουν θεατές ενώπιον της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί από την απεργία των τελωνειακών, και για τον λόγο αυτόν εξετάζεται η άμεση δικαστική διεκδίκηση του χαρακτηρισμού της απεργίας αυτής ως παράνομης και καταχρηστικής, εφόσον μέχρι τις αρχές της επόμενης εβδομάδας δεν δοθεί λύση».
Αυτό δήλωσε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων, κ. Γ. Κασιμάτης, για την απεργία των τελωνειακών.
Ο κ. Κασιμάτης δήλωσε ότι ο κλάδος των .......
τελωνειακών, με μοναδικό αίτημα να μη μειωθούν οι αποδοχές του, ταλαιπωρεί την αγορά κι επιδεινώνει την κατάσταση σε καιρούς χαλεπούς και πρόσθεσε:
«Αδυνατούμε να κατανοήσουμε πώς είναι δυνατόν κλάδος δημοσίων υπαλλήλων, που δε συγκαταλέγεται στους αδικημένους -κάθε άλλο μάλιστα- να αγνοεί την κρίσιμη κατάσταση της οικονομίας μας, την οποία δείχνουν, αντίθετα, να κατανοούν εργαζόμενοι με πολύ μικρότερες απολαβές και στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα.
Αδυνατούμε, επίσης, να κατανοήσουμε πώς ο συγκεκριμένος κλάδος απεργεί, αδιαφορώντας για τις συνέπειες και θέτοντας κυριολεκτικά σε ομηρία μεγάλο αριθμό επαγγελματιών και μέσω αυτών και εργαζομένων, που αγωνίζονται να κρατήσουν τις επιχειρήσεις τους ζωντανές, μέσα στη γενικευμένη ύφεση.
Θεωρούμε ότι υπό τις παρούσες συνθήκες δεν είναι πλέον επιτρεπτό να προβάλλονται και να προτάσσονται μεμονωμένα κλαδικά αιτήματα, με τρόπο καταχρηστικό, σε βάρος των συμφερόντων της εθνικής οικονομίας.
Θεωρούμε ότι δεν έχουμε πλέον - και μέχρι να εισέλθει η οικονομία μας σε φάση ανάκαμψης - την πολυτέλεια να ανεχόμαστε οι λίγοι να δυσχεραίνουν τη νόμιμη δραστηριότητα των πολλών και να αποδομούν, έτσι, την οικονομική ή και κοινωνική ζωή (βλ. απεργία λιμενεργατών, μπλόκα αγροτών κλπ.).
Αντίθετα, θα πρέπει με συνδυασμένες ενέργειες να προβάλουμε τα όποια αιτήματα με τρόπο συμβατό στις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες τις οποίες βιώνουμε».
Πηγή: Zougla.gr
Αυτό δήλωσε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων, κ. Γ. Κασιμάτης, για την απεργία των τελωνειακών.
Ο κ. Κασιμάτης δήλωσε ότι ο κλάδος των .......
τελωνειακών, με μοναδικό αίτημα να μη μειωθούν οι αποδοχές του, ταλαιπωρεί την αγορά κι επιδεινώνει την κατάσταση σε καιρούς χαλεπούς και πρόσθεσε:
«Αδυνατούμε να κατανοήσουμε πώς είναι δυνατόν κλάδος δημοσίων υπαλλήλων, που δε συγκαταλέγεται στους αδικημένους -κάθε άλλο μάλιστα- να αγνοεί την κρίσιμη κατάσταση της οικονομίας μας, την οποία δείχνουν, αντίθετα, να κατανοούν εργαζόμενοι με πολύ μικρότερες απολαβές και στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα.
Αδυνατούμε, επίσης, να κατανοήσουμε πώς ο συγκεκριμένος κλάδος απεργεί, αδιαφορώντας για τις συνέπειες και θέτοντας κυριολεκτικά σε ομηρία μεγάλο αριθμό επαγγελματιών και μέσω αυτών και εργαζομένων, που αγωνίζονται να κρατήσουν τις επιχειρήσεις τους ζωντανές, μέσα στη γενικευμένη ύφεση.
Θεωρούμε ότι υπό τις παρούσες συνθήκες δεν είναι πλέον επιτρεπτό να προβάλλονται και να προτάσσονται μεμονωμένα κλαδικά αιτήματα, με τρόπο καταχρηστικό, σε βάρος των συμφερόντων της εθνικής οικονομίας.
Θεωρούμε ότι δεν έχουμε πλέον - και μέχρι να εισέλθει η οικονομία μας σε φάση ανάκαμψης - την πολυτέλεια να ανεχόμαστε οι λίγοι να δυσχεραίνουν τη νόμιμη δραστηριότητα των πολλών και να αποδομούν, έτσι, την οικονομική ή και κοινωνική ζωή (βλ. απεργία λιμενεργατών, μπλόκα αγροτών κλπ.).
Αντίθετα, θα πρέπει με συνδυασμένες ενέργειες να προβάλουμε τα όποια αιτήματα με τρόπο συμβατό στις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες τις οποίες βιώνουμε».
Πηγή: Zougla.gr
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)