Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

Διαψεύδει φήμες ο Αλκης Ξύγκας για ρύπανση στο Στόμιο

Μια έντονη φημολογία –και μόνο απ’ ό,τι φαίνεται– αναπτύχθηκε στα Φιλιατρά τόσο προχθές όσο και χθες και είχε να κάνει με την καταλληλότητα των νερών για κολύμπι στην περιοχή τής πανέμορφης παραλίας του Στομίου.

Κάποιοι μίλησαν για μαύρες σημαίες που είχαν μπει στην περιοχή ή για κόκκινες κορδέλες που απαγόρευαν την πρόσβαση.

Εμείς επικοινωνήσαμε με τον δήμαρχο Φιλιατρών Αλκη Ξύγκα, ο οποίος είχε ακούσει επίσης να λέγονται διάφορα.
Από ό,τι μας εξήγησε, όλα ξεκίνησαν από ένα δειγματοληπτικό έλεγχο που έκανε ο δήμος παίρνοντας νερό από το φιλιατρινό ποτάμι που καταλήγει στην παραλία του Στομίου, μήπως και τυχόν υπάρχουν κολοβακτηρίδια.
Οπως τόνισε τα αποτελέσματα βγήκαν σύντομα και έδειξαν ότι το νερό είναι .......

πεντακάθαρο.

Ομως, από στόμα σε στόμα φαίνεται ότι έμεινε και πέρασε η φράση ότι ο δήμος ψάχνει το νερό γιατί υπάρχουν κολοβακτηρίδια και από εκεί και μετά τα σενάρια που κυκλοφόρησαν φαίνεται ότι ήταν πολλά.
Και ο ίδιος ο δήμαρχος αναρωτήθηκε αν είδε κάποιος να έχουν μπει μαύρες σημαίες ή κόκκινες κορδέλες.
Πάντως εμείς που περάσαμε χθες από την παραλία, πέρα από κάποιους λουόμενους που απολάμβαναν το μπάνιο τους, ούτε σημαίες ούτε κορδέλες είδαμε…

Πηγή: Ελευθερία

Δ΄ ΕΘΝΙΚΗ: Αγκαλιά... με τον Πατρίκ Ενγκεμά η Εράνη Φιλιατρών

Πολύ κοντά στην έναρξη της συνεργασίας του με την Εράνη Φιλιατρών είναι ο Καμερουνέζος τεχνικός Πατρίκ Ενγκεμά. Ο τέως (όπως όλα δείχνουν) προπονητής του ΑΟ Κατασταρίου σύμφωνα με εξακριβωμένες πληροφορίες συναντήθηκε χθες με εκπρόσωπο της ομάδας των Φιλιατρών, με σκοπό τη συνεργασία.
Το... φλερτ μεταξύ των δύο πλευρών θυμίζουμε ότι είχε αρχίσει πριν λίγες εβδομάδες, όταν οι άνθρωποι της Εράνης “βολιδοσκοπούσαν” τις προθέσεις του Ενγκεμά, επιλέγοντάς τον ουσιαστικά, για να αναλάβει τα... ηνία του σωματείου.

Χαρακτηριστικά το ioniansports.gr σας είχε ενημερώσει εδώ και αρκετές ημέρες για το "φλερτ" Εράνης - Ενγκεμά.
Καθοριστικό ρόλο στη σκέψη των διοικούντων της Εράνης για την επιλογή του .........

Ενγκεμά, έπαιξαν οι εξαιρετικές συστάσεις των ποδοσφαιριστών Κώστα Νικολόπουλου και Ηλία Τσιριγώτη, οι οποίοι γνώριζαν απ' τη Ζάκυνθο τον καμερουνέζο τεχνικό και μίλησαν με τα καλύτερα λόγια γι αυτόν.

Ο Ενγκεμά χθες το απόγευμα βρέθηκε στην Κυλλήνη, όπου και συνάντησε εκπρόσωπο της Εράνης, συζητώντας εκτενώς, λεπτομέρειες που αφορούν στις απαιτήσεις που έχει ο ίδιος, προκειμένου να γίνει κάτοικος... των Φιλιατρών.

Οι δύο πλευρές, όπως όλα δείχνουν, τα έχουν βρει σχεδόν σε όλα και “εμπόδιο” για τον Ενγκεμά φαίνεται πως είναι μόνο η αλλαγή περιβάλλοντος για τον 13χρονο γιο του Αντώνη. Σε στενό του κύκλο ο Ενγκεμά φαίνεται πως έχει πει ότι βρίσκεται όντως πολύ κοντά στα Φιλιατρά, με το νέο γήπεδο που κατασκευάστηκε πρόσφατα εκεί, να αποτελεί ένα επιπλέον κίνητρο για τον ίδιο, ώστε να δουλέψει σε καλύτερες συνθήκες.

“Ο θεός θα αποφασίσει τι θα γίνει και τι όχι, είμαστε κοντά, αλλά δε θέλω να πω κάτι παραπάνω. Πρέπει να σκεφτώ αρκετά για να πραγματοποιηθεί η μετακίνησή μου στα Φιλιατρά” είπε χθες το απόγευμα ο Πατρίκ κατά την επιστροφή του από την Κυλλήνη.

Πηγή: ionianSports

1.300 με 1.500 κατα μέσο όρο μοναδικές επισκέψεις προς το Φιλιατρά Νews

Χθες το Φιλιατρά News για μια ακόμα φορά ξεπέρασε τα 2.000 κλικς (hits αν πρτιμάτε.)
Βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό. Ειναι η πολλοστή φορά.
Χθες λοιπόν μέσα σε 24 ωρες το Blog μας δέχτηκε περίπου 2.200 με 2.350 κλίκς.
Είπαμε λοιπόν να μπούμε στο Google analytics να δούμε την πορεία του Φιλιατρά News.
Διαπιστώσαμε ότι ο ημερήσιος μέσος όρος επισκέψεων (Μοναδικών επισκέψεων δηλαδή) είναι από ......

1.300 με 1.400 μοναδικές επισκέψεις και άνω.
Βέβαια όπως θα δείτε υπήρξαν και μέρες που οι μοναδικές επισκέψεις ήταν πολυ πάνω απο τις 1.500. Εφασαν κοντά στις 2.000 την ημέρα!!!!
Εξαίρεση είναι τα Σαββατοκύριακα που τα πράγματα είναι πιο "χαλαρά" και υπάρχει σχετική πτώση.
Λογικό αυτό καθότι ο κόσμος προτιμά να ασχοληθεί και με άλλους τομείς. Να βγουν, να περάσουν το Σαββατοκύριακο οικογενειακά... Να περάσουν τέλος πάντων πιο χαλαρά.

Δια του λόγου του αληθούς σας παραθέτουμε εικόνα από το Google Analytics την κίνηση του Φιλιατρά News για ένα ολόκληρο μήνα.
Από 17 Μαϊου μέχρι 16 Ιουνίου.

Aυτή είναι η ημερήσια πορεία του Φιλιατρά News.
Σας ευχαριστούμε πολύ για την εμπιστοσύνη που δείχνετε. Σας Ευχαριστούμε πολύ που επισκέπτεστε το Φιλιατρά News και το έχετε σηκώσει πολύ ψηλά.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας.

Κλίκ στην εικόνα για πλήρες μέγεθος

ImageHost.org

«Το όνειδος και η απαξία των ωρομισθίων καθηγητών»

Διαπιστώσεις αλλα και απαιτήσεις περιλαμβάνει η επιστολή που λάβαμε από την Α' ΕΛΜΕ Μεσσηνίας.
Τι συνδικαλιστικό όργανο αναφέρει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ωρομίσθιοι καθηγητές και ζητούν απο την πολιτεία να δώσει λύσεις για τους ωρομίσθιους συναδέλφους του κλάδου.
Αναλυτικά η επιστολή τους αναφέρει: .........


Το Δ.Σ. της Α΄ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας, διαπιστώνει ότι:

α) Οι ωρομίσθιοι συνάδελφοί μας βιώνουν ανασφάλεια, ομηρία, μισή δουλειά, μισή ζωή, ολίγη ασφάλιση, περιπλάνηση σε δύο ως τέσσερα σχολεία ακόμα και σε διαφορετικές πόλεις.

β) Εργάζονται για ψίχουλα και πάμπολλοι είναι απλήρωτοι από τον Οκτώβριο . Δεν ξέρουν αν και που θα εργαστούν τον επόμενο χρόνο, με τη σκιά του περαστικού να τους ακολουθεί, με την αίσθηση της προσωρινότητας να τους κατατρέχει.

γ)Είναι γνωστές οι ευθύνες των κυβερνήσεων χρόνια τώρα, για την καθιέρωση και γιγάντωση της εργασιακής σχέσης του ωρομίσθιου, την απαξίωση των πτυχίων, την ομηρία χιλιάδων νέων εκπαιδευτικών και τα φαινόμενα εργασιακού μεσαίωνα στην καρδιά της δημόσιας εκπαίδευσης: Το 20% των εκπαιδευτικών απασχολείται με καθεστώς ελαστικής εργασίας (ωρομίσθιοι και αναπληρωτές), με την ωρομισθία να αυξάνεται συνεχώς και να επεκτείνεται (Π.Δ.Σ., 2η ξένη γλώσσα) καλύπτοντας τις ανάγκες για εκπαιδευτικό δυναμικό με τον πιο φτηνό τρόπο. Η απειλή είναι γενική και αφορά το μέλλον της εκπαίδευσης και τις εργασιακές σχέσεις όλων των εκπαιδευτικών.

δ ) Ειδικά για τους εργαζομένους ωρομισθίους στην ΠΔΣ , ουδείς έχει πληρωθεί από τον Οκτώβριο του 2008. Ταυτοχρόνως, όλοι όσοι εργάζονται ως ωρομίσθιοι , έχουν συμπληρώσει υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86, ότι δεν δικαιούνται να εργάζονται ιδιωτικώς ή σε φροντιστήρια. Δεδομένης δε και της μη πληρωμής των δεδουλευμένων τους, η ανωτέρω υπεύθυνη δήλωση, ισοδυναμεί με δήλωση υποχρεωτικής λιμοκτονίας πράγμα παραπάνω από απαράδεκτο για τους δασκάλους των παιδιών μας.

Το Δ.Σ. της Α΄ΕΛΜΕ Μεσσηνίας, διεκδικεί και απαιτεί:

- Κατάργηση της εργασιακής σχέσης του ωρομισθίου.

- Όλες οι προσλήψεις (για Π.Δ.Σ κ.λ.π.) να γίνονται από τους πίνακες προϋπηρεσίας.

- Διπλασιασμό της αμοιβής του ωρομισθίου, για όσο διάστημα διατηρείται αυτή η εργασιακή σχέση, και άμεση καταβολή των δεδουλευμένων.

-Ο Πρόεδρος
Ιωάννης Π. Πλατάρος

-Ο- Γραμματέας
Λεωνίδας Ν. Θούας

Ιγκορ Στραβίνσκι (Igor Stravinsky)

Igor Fyodorovich Stravinsky (Russian: Игорь Фёдорович Стравинский, Igor' Fjodorovič Stravinskij) (17 June [O.S. 5 June] 1882 – 6 April 1971) was a Russian composer, pianist, and conductor, considered by many to be one of the most important and influential composers of 20th century music. He was a quintessentially cosmopolitan Russian who was named by Time magazine as one of the 100 most influential people of the century. In addition to the recognition he received for his compositions, he also achieved fame as a pianist and a conductor, often at the premieres of his works.

Stravinsky's compositional career was notable for its stylistic diversity. He first achieved international fame with three ballets commissioned by the impresario Sergei Diaghilev and performed by Diaghilev's Ballets Russes (Russian Ballets): ......

L'Oiseau de feu ("The Firebird") (1910), Petrushka (1911/1947), and Le Sacre du printemps ("The Rite of Spring") (1913). The Rite, whose premiere provoked a riot, transformed the way in which subsequent composers thought about rhythmic structure, and was largely responsible for Stravinsky's enduring reputation as a musical revolutionary, pushing the boundaries of musical design.

After this first Russian phase Stravinsky turned to neoclassicism in the 1920s. The works from this period tended to make use of traditional musical forms (concerto grosso, fugue, symphony), frequently concealed a vein of intense emotion beneath a surface appearance of detachment or austerity, and often paid tribute to the music of earlier masters, for example J. S. Bach and Tchaikovsky.

In the 1950s he adopted serial procedures, using the new techniques over his last twenty years. Stravinsky's compositions of this period share traits with all of his earlier output: rhythmic energy, the construction of extended melodic ideas out of a few two- or three-note cells, and clarity of form, of instrumentation, and of utterance.

He also published a number of books throughout his career, almost always with the aid of a collaborator, sometimes uncredited. In his 1936 autobiography, Chronicles of My Life, written with the help of Walter Nouvel, Stravinsky included his infamous statement that "music is, by its very nature, essentially powerless to express anything at all." With Alexis Roland-Manuel and Pierre Souvtchinsky he wrote his 1939–40 Harvard University Charles Eliot Norton Lectures, which were delivered in French and later collected under the title Poétique musicale in 1942 (translated in 1947 as Poetics of Music). Several interviews in which the composer spoke to Robert Craft were published as Conversations with Igor Stravinsky. They collaborated on five further volumes over the following decade.


-

Γέννηση Ιγκορ Φιόντοροβιτς Στραβίνσκι

ImageHost.org


Το σημερινό λογότυπο απο την Google είναι αφιερωμένο στον Ιγκορ Φιόντοροβιτς Στραβίνσκι

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε για την ζωή του



Γέννηση ίγκορ Στραβίνσκι

Γέννηση Ιγκορ Στραβίνσκι: Ο Ιγκόρ Στραβίνσκι γεννήθηκε στο Ορανίενμπαουμ, θέρετρο κοντά στην Αγια Πετρούπολη, το 1882. 0 πατέρας του ήταν τραγουδιστής, σολίστ της Αυτοκρατορικής Όπερας της Πετρούπολης. Στα δέκα του χρόνιο ξεκίνησε μαθήματα πιάνου.

Το 1901 ξεκίνησε σπουδές νομικής στην Πετρούπολη, ενώ παράλληλα παρακολουθούσε μαθήματα θεωρίας της μουσικής. Ο σημαντικότερος δάσκαλός του ήταν ο Νικολάι Ρίμσκι-Κόρσακοφ, με τον οποίο ξεκίνησε ιδιαίτερα μαθήματα το 1903 και έμεινε δίπλα του ως το 1908.

Το πρώτο του σημαντικό έργο είναι Το πουλί της φωτιάς, ένα μπαλέτο που γράφτηκε κατά παραγγελία του Ντιάγκιλεφ για τα Ρωσικά Μπαλέτα και παρουσιάστηκε το 1910 στο Παρίσι. Η επιτυχία του έργου τον έκανε διεθνώς γνωστό.
Το 1911 γράφει το μπαλέτο Πετρούσκα, όπου, όπως και στο προηγούμενο μπαλέτο του, .......

τα ρωσικά λαϊκά στοιχεία μετασχηματίζονται σε έργα αμιγώς μοντέρνα. Ωστόσο, η καθιέρωση του Στραβίνσκι ως ενός από τους σημαντικότερους συνθέτες της εποχής του θα έρθει με το τρίτο μπαλέτο του, την Ιεροτελεστία της Άνοιξης (1913) το οποίο, εξ αιτίας και του περίφημου σκανδάλου που προκλήθηκε στην πρεμιέρα του, έγινε ένα από τα ορόσημα στην ιστορία της μουσικής.

Κατά τη διάρκεια του Α' Παγκοσμίου Πολέμου ο Ιγκορ Στραβίνσκι ερωτήθηκε από ένα φρουρό των γαλλικών συνόρων τι επαγγελλόταν. «Είμαι εφευρέτης μουσικής» απάντησε. Η απάντηση ήταν χαρακτηριστική του ρώσου συνθέτη: πεζή, βέβαιη και διόλου ρομαντική. Ο Στραβίνσκι επίσης αρνούνταν επίμονα πως η έμπνευση ενός συνθέτη προέρχεται από κάποια θεϊκή παρέμβαση ­ η δική του έμπνευση προερχόταν από τις ανάγκες των επόμενων αναθέσεών του.

Με το ξέσπασμα του Α Παγκοσμίου Πολέμου, που θα αναστείλει τις δραστηριότητες των Ρωσικών Μπαλέτων, θα εγκατασταθεί στην Ελβετία και θα γράψει εκεί μερικά από τα σημαντικότερα έργα του, με θέματα παρμένα κυρίως από τη ρωσική Λαϊκή παράδοση: Το αηδόνι (1914), Η αλεπού (1915), Γάμοι (1914-23), Η Ιστορία του Στρατιώτη (1918), Συμφωνία για πνευστά (1920), Μάβρα (1922). Δε θα επιστρέψει στη Ρωσία μέχρι το 1962.

Για την επαναλειτουργία των Ρωσικών Μπαλέτων θα γράψει τον Πουλτσινέλα (1920), μια μεταγραφή σε προσωπικό ύφος ενός έργου του 18°” αιώνα που αποδίδεται στον Περγκολέζι. Με το έργο αυτό ξεκινάει η δεύτερη σημαντική περίοδος στη συνθετική πορεία του Στραβίνσκι, η νεοκλασική. Την ίδια χρονιά εγκαθίσταται στη Γαλλία (θα πάρει τη γαλλική υπηκοότητα το 1934).

Τα επόμενα είκοσι χρόνια ο Στραβίνσκι στρέφεται στις μουσικές μορφές του παρελθόντος, χρησιμοποιώντας τις στο πλαίσιο των δικών του αισθητικών επιδιώξεων. Σημαντικότερα έργα αυτής της περιόδου είναι ο Οιδίπους Τύραννος (1927), ένα ογκώδες ορατόριο βασισμένο στο έργο του Σοφοκλή, σε μια μεταγραφή από τον Ζαν Κοκτώ στα λατινικά, ο Απόλλων Μουσηγέτης (1928), ένα έργο για έγχορδα στο στιλ του Λουλί, το τελευταίο από τα μπαλέτα του που θα παρουσιάσει ο Ντιάγκιλεφ, το μπαλέτο Το φιλί της νεράιδας (1928), αφιερωμένο στη μνήμη του Τσαϊκόφσκι, που έγινε πια ο αγαπημένος του Ρώσος συνθέτης, η Συμφωνία των Ψαλμών (1930), ένα σχεδόν επικό έργο πάνω σε κείμενα των Ψαλμών, που σηματοδοτεί την επανασύνδεση του με την Ορθόδοξη Εκκλησία.

Ταυτόχρονα, από τη δεκαετία του ‘30 αρχίζει να συνθέτει ολοένα και περισσότερη οργανική μουσική: Κοντσέρτο για βιολί (1931), Κοντσέρτο για δυο πιάνα (1935), Κοντσέρτο “Dumbarton Oaks” (1937-8), Συμφωνία σε Ντο (1938), Συμφωνία σε. τρία μέρη (1945). Παράλληλα, ξεκινάει μια άλλη σημαντική και μακροχρόνια συνεργασία του στο χώρο του χορού, αυτή τη φορά με τον Ζορζ Μπαλανσίν, για τον οποίο θα γράψει τα μπαλέτα Περσεφόνη (1934), Jeu de Cartes (1937), Ορφέας (1946), Αγών (1957).

Το 1938 ο Στραβίνσκι θα χτυπηθεί από το διαδοχικό θάνατο, μέσα σε μερικούς μήνες, της κόρης, της γυναίκας και της μητέρας του. Μπροστά στην απειλή του πολέμου, πικραμένος από την Γαλλία και με τον θάνατο των αγαπημένων του να τον βαραίνει, φεύγει για την Αμερική μαζί με τη μέλλουσα δεύτερη σύζυγό του Βέρα, όπου και θα μείνει μέχρι το θάνατο του, παίρνοντας μάλιστα και την αμερικανική υπηκοότητα, το 1945.

Το 1940 εγκαθίσταται στο Χόλιγουντ, όπου του γίνονται αρκετές προτάσεις για να γράψει μουσική για τον κινηματογράφο, χωρίς όμως να καταλήξουν ποτέ σε συμφωνία. Στο τέλος της δεκαετίας του ‘40 αφιερώθηκε στο Rake’s Progress (Η καριέρα του ασώτου, 1951), την τελευταία του όπερα, γραμμένη στο ύφος των κωμωδιών του Μότσαρτ, σε Λιμπρέτο του Ώντεν.

Η τελευταίο στροφή στην καριέρα του Στραβίνσκι έγινε στη συνέχεια, όταν άρχισε να μελετά τη σειριακή μουσική και ειδικά το έργο του Άντον Βέμπερν, συνθέτοντας με την τεχνική αυτή μια σειρά από έργα, κυρίως θρησκευτικής έμπνευσης: Canticum Sacrum (1955), Threni (1958), Requiem Canticles (1966), κ.ά.

0 Στραβίνσκι συνέχισε μέχρι το τέλος της ζωής του να διευθύνει έργο του σε συναυλίες και να το ηχογραφεί. Εξέδωσε επίσης βιβλία αισθητικής, απομνημονεύματα και συνομιλίες. Πέθανε στις 6 Απριλίου 1971, στη Νέα Υόρκη και τάφηκε, όπως είχε ζητήσει, στη Βενετία, στο νησάκι San Michele, δίπλα στον τάφο του Ντιάγκιλεφ.

Ο συνθέτης πέθανε σε ηλικία ογδόντα οκτώ χρόνων, στο νεοαποκτηθέν διαμέρισμά του, στο νούμερο 920 της Πέμπτης Λεωφόρου της Νέας Υόρκης, από καρδιακή προσβολή. Η κηδεία του έγινε στη Βενετία και όχι στη Νέα Υόρκη, στη «ρωσική γωνία» του νεκροταφείου του Σαν Μισέλ. Ο συνθέτης εξέφραζε πάντα μια συμπάθεια προς την ιταλική πόλη, όπου πρωτοπαρουσιάστηκαν μερικές από τις πιο σημαντικές του δημιουργίες. Στην ίδια γωνία βρίσκεται θαμμένος και ο ρώσος ιμπρεσάριος του μπαλέτου Σεργκέι Ντιάγκιλεφ, ο οποίος στις 29 Μαΐου του 1913 επιμελήθηκε την αρχική παραγωγή της «Ιεροτελεστίας της Ανοιξης», δίνοντας με αυτόν τον τρόπο την ευκαιρία στον Στραβίνσκι να μεγαλουργήσει.

Οι τελευταίες ενασχολήσεις του Ιγκορ Στραβίνσκι ήταν η συγγραφή απομνημονευμάτων αλλά και η εμπορευματοποίηση των προσωπικών του μουσικών αρχείων. Η ολοκληρωμένη, διορθωμένη, χειρόγραφη παρτιτούρα του «Η τελετουργία» (7.600 σελίδες, 17.000 αρχεία και 7.600 συμπληρωματικές σελίδες συνολικά) τέθηκε προς πώληση με αρχική τιμή 3,5 εκατομμύρια δολάρια. Η αγορά της ως σήμερα δεν έχει κοινοποιηθεί.