Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Δημοσκόπηση του Newsit. Μόνο το 40,5% δηλώνει ικανοποιημένο από τις πρώτες 100 μέρες του ΠΑ.ΣΟ.Κ. στην κυβέρνηση.

H ελπίδα, όπως είναι γνωστό, πεθαίνει τελευταία.
Το επιβεβαιώνουν, για μία ακόμη φορά, τα ευρήματα της μεγάλης δημοσκόπησης της ALCO για το ΝΕWSIT.

Παρά την επιμέρους γκρίνια, για μέτρα και πολιτικές και παρά την εντύπωση του 61,5% ότι η κυβέρνηση δεν είναι συνεπής με όσα δεσμεύτηκε για τις 100 πρώτες ημέρες, οι συσχετισμοί των κομμάτων παραμένουν σταθεροί στα επίπεδα των προηγούμενων εκλογών.

Συμβάλλει ασφαλώς σε αυτό η σύγκριση με ........

την προηγούμενη κυβέρνηση. Η διαφορά υπέρ της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ είναι εντυπωσιακή, όπως και εκείνη υπέρ του Γιώργου Παπανδρέου, όταν συγκρίνεται με τον Κώστα Καραμανλή.

Συμβάλει η θετική αίσθηση που δημιουργείται από το ύφος και τη συμπεριφορά του πρωθυπουργού και των υπουργών. Συμβάλει ακόμη η ιδιαίτερα θετική κρίση για τη δράση του πρωθυπουργού (53,6%).

Κυρίως, όμως, συμβάλει η διατήρηση της ελπίδας ότι παρά τις καθυστερήσεις ή και τις λάθος αποφάσεις, η κυβέρνηση μπορεί να τα καταφέρει. Η διατήρηση της προσδοκίας, ανάμεσα στο πολύ υψηλό 43% της κοινωνίας, ότι μπορεί να βρει το δρόμο για να ξεπεράσουμε την οικονομική κρίση.

Όσο η αίσθηση αυτή διατηρείται, οι μεταβολές στην εκλογική συμπεριφορά, σε σχέση με τις προηγούμενες εκλογές, θα παραμένουν μικρές και η κυβέρνηση θα έχει περιθώρια να λειτουργήσει μέσα σε ικανά περιθώρια ανοχής από την κοινωνία.

Αν όμως πάψει, τότε η εικόνα της κυβέρνησης θα επιδεινωθεί σημαντικά (θα μπορούσε ακόμη και να καταρρεύσει), η στάση της κοινωνίας θα γίνει πολύ πιο έντονα αρνητική, η άσκηση της κυβερνητικής πολιτικής θα είναι σαφώς δυσχερέστερη (μην λησμονούμε πόσα και πόσο σημαντικά θέματα «ανοίγει» η κυβέρνηση) και οι εκλογικοί συσχετισμοί σαφώς διαφορετικοί.

Αναλυτικά η δημοσκόπηση σε εικόνες:


































Ο Δημήτρης Κουσελάς για τη ρύθμιση των δανείων των επιχειρήσεων και την απαλλαγή των αγροτών από πανωτόκια.

Στην αγόρευσή του, κατά τη συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής του νομοσχεδίου «Ρύθμιση επιχειρηματικών και επαγγελματικών οφειλών προς τα πιστωτικά ιδρύματα, διατάξεις για την επεξεργασία δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς και άλλες διατάξεις», το οποίο είχε επεξεργαστεί, ως Εισηγητής του αρμόδιου Κοινοβουλευτικού Τομέα Εργασίας του ΠΑΣΟΚ μαζί με τη σημερινή Υπουργό κα Κατσέλη, ο βουλευτής Μεσσηνίας του ΠΑΣΟΚ κ. Δημήτρης Κουσελάς αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, στα εξής :

«Το νομοσχέδιο που συζητάμε σήμερα είναι .........

ένα από τα πέντε που ο ίδιος ο Πρωθυπουργός δεσμεύτηκε ότι θα αποτελέσουν πρώτη προτεραιότητά μας. Και δεν μπορούσε παρά να είναι προτεραιότητά μας το να δώσουμε ανάσα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, στους επαγγελματοβιοτέχνες, στους αγρότες και στους συνεταιρισμούς τους. Είχαμε δεσμευτεί για αυτό και σήμερα το κάνουμε πράξη. Είχα και προσωπικά αναφερθεί –και μάλιστα επανειλημμένα- και είχα μεταφέρει και εδώ, στο εθνικό μας Κοινοβούλιο, τα σωρευμένα προβλήματα των επαγγελματοβιοτεχνών και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της εκλογικής μου περιφέρειας της Μεσσηνίας. Τα φλέγοντα προβλήματα των αγροτών μας, αυτών που πλήττονται από την κρίση, αλλά και εκείνων που επλήγησαν ανεπανόρθωτα από τις πυρκαγιές του 2007, χωρίς έκτοτε να μπορέσουν να ορθοποδήσουν…Το νομοσχέδιο δίνει σ’ όλους αυτούς τους συμπολίτες μου στη Μεσσηνία, αλλά και σε ολόκληρη την Ελλάδα, μια ανάσα ελπίδας. Βάζει φρένο στις κατασχέσεις και στις υπερβολικές απαιτήσεις των τραπεζών για την εξόφληση ληξιπρόθεσμων οφειλών…. Μπαίνουν συγκεκριμένα κριτήρια και προϋποθέσεις για να διευκολυνθούν αυτοί που πραγματικά έχουν ανάγκη, όχι οι εξ επαγγέλματος «μπαταχτσήδες»… Σκοπός του δεν είναι να εκτινάξει τις επισφάλειες ούτε, βέβαια, να αφήσει τις τράπεζες να χρησιμοποιήσουν αυτές τις ρυθμίσεις ως πρόσχημα για να αυξήσουν τα επιτόκια, να επιδεινώσουν τα μεγέθη και τους όρους του δανεισμού στο σύνολο της οικονομίας… Στο θέμα αυτό και στην εξέλιξη των επιτοκίων από εδώ και πέρα πρέπει να υπάρξει ιδιαίτερη προσοχή, Κυρία Υπουργέ. Να αξιοποιηθεί άμεσα και το τελευταίο διαθέσιμο ευρώ για την τόνωση της αγοράς και της οικονομίας, της απασχόλησης και της ζήτησης.»

Σε άλλο σημείο της αγόρευσής του, ο Μεσσήνιος βουλευτής αναφέρθηκε στις ρυθμίσεις του σ.ν. που ενδιαφέρουν κυρίως τη δοκιμαζόμενη Περιφέρεια:
« Πρώτο, η ρύθμιση με την οποία σβήνονται τα πανωτόκια παλιών δανείων των αγροτών. Ήταν ένα καίριο και δίκαιο αίτημα που, επιτέλους, ικανοποιείται. Έτσι, οι αγρότες που έπαιρναν βραχυπρόθεσμα δάνεια με την ίδια σύμβαση για πολλά χρόνια θα οφείλουν πλέον μόνο το διπλάσιο των δανείων που είχαν πάρει, μείον τα χρήματα που έχουν ήδη εξοφλήσει, και όχι το διπλάσιο του ποσού συν τους συμβατικούς τόκους, τους τόκους υπερημερίας και τους τόκους ανατοκισμού, που ανέβαζαν τα προς εξόφληση ποσά στα ύψη. Χιλιάδες αγρότες μας θα απαλλαγούν από τις προσαυξήσεις που τους ζητούσαν οι τράπεζες, προσαυξήσεις που πολλές φορές έφθαναν μέχρι και το 80% της οφειλής τους. Είναι μια σημαντική ελάφρυνση για χιλιάδες συμπολίτες μας στην ύπαιθρο, που όλα τα τελευταία χρόνια βλέπουν το καλλιεργητικό κόστος να ανεβαίνει στα ύψη, τις τιμές να μειώνονται συνεχώς και το εισόδημά τους να συρρικνώνεται.

Δεύτερο, η ρύθμιση για τις ενήμερες οφειλές, που αφορά φυσικά και νομικά πρόσωπα, με βιβλία τρίτης κατηγορίας, αγροτικούς συνεταιρισμούς και ενώσεις αυτών, όπως και ομάδες παραγωγών ανεξαρτήτως βιβλίων, κάτω από τις προϋποθέσεις που προβλέπει το συγκεκριμένο νομοσχέδιο. Επίσης, οι ρυθμίσεις για νομικά πρόσωπα που ασκούν εμπορική δραστηριότητα, φυσικά πρόσωπα που κατά κύριο επάγγελμα ασκούν αγροτική δραστηριότητα, όπως και επιχειρήσεις που αποδεδειγμένα έχουν υποστεί σημαντικές καταστροφές από τις πυρκαγιές ή φυσικά φαινόμενα από το 2007 μέχρι και τη δημοσίευση του νόμου.

Τρίτο, η ρύθμιση για το σύνολο των πυρόπληκτων περιοχών, που ζητήθηκε από το σύνολο των επιμελητηρίων της Πελοποννήσου και της Εύβοιας. Είναι μια ρύθμιση που τη στηρίξαμε και τη στηρίζουμε. Σημαντική είναι και η διαγραφή των δυσμενών δεδομένων στον ΤΕΙΡΕΣΙΑ για επιχειρήσεις και καταναλωτές που έχουν τακτοποιήσει ή θα τακτοποιήσουν σε καθορισμένη προθεσμία τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους. Είναι μια αμνηστία που τους βοηθά να ξαναμπούν στην αγορά και να ανακάμψουν. Θετική είναι και η βελτίωση για τους όρους και τις προϋποθέσεις τήρησης των αρνητικών στοιχείων στον ΤΕΙΡΕΣΙΑ. Τον Νοέμβριο του 2008, μαζί με την Κυρία Υπουργό και τον συνάδελφο κ. Κουτμερίδη αναδείξαμε αυτό το ζήτημα. Σήμερα, επιτέλους, ήλθε η ώρα να λυθεί. »

Στο κλείσιμο της αγόρευσής του, ο κ. Κουσελάς τόνισε πως «το να δώσουμε μια ανάσα στην αγορά, στους μικρομεσαίους και στους αγρότες είναι ένα πρώτο και αναγκαίο βήμα. Το δεύτερο είναι να διοχετεύσουμε και πρόσθετη ρευστότητα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στους παραγωγούς που ασφυκτιούν, κάτι που απέτυχε να κάνει η προηγούμενη Κυβέρνηση και μέσα από το ΤΕΜΠΕ, με τους όρους και τις προϋποθέσεις που αυτό δούλεψε και μέσα από το πακέτο των 28 δισεκατομμυρίων, τις εγγυήσεις του οποίου θα πρέπει με συγκεκριμένη διαδικασία να τις διοχετεύσουμε στους πραγματικούς αποδέκτες τους.

Πιστεύω πως και αυτό το νομοσχέδιο είναι μια αποστομωτική απάντηση στις κάθε λογής Κασσάνδρες, που σκόπιμα και άδικα μηδενίζουν τη δουλειά της Κυβέρνησης στο διάστημα των 100 πρώτων ημερών. Στις Κασσάνδρες που εξακολουθούν να ελπίζουν, ποντάροντας μάλλον στη διαιώνιση και όχι στην αντιμετώπιση των προβλημάτων, πως μπροστά στην πρωτόγνωρα αρνητική κατάσταση που παραλάβαμε θα κάνουμε πίσω. Πως θα αθετήσουμε κορυφαίες δεσμεύσεις που έχουμε αναλάβει. Όμως, παρά τις αντιξοότητες και τα προβλήματα, θα διαψεύσουμε όλες αυτές τις Κασσάνδρες… »

Αναστολή επί 2ετία της καταβολής των δόσεων δανείων που χορηγήθηκαν με εγγύηση του Δημοσίου για τις πυρκαγιές 2007

Θετικό αποτέλεσμα είχαν οι συντονισμένες ενέργειες των κ.κ. Προέδρων των Επιμελητηρίων των πυρόπληκτων νομών, των Βουλευτών Μεσσηνίας κ. Δημήτρη Κουσελά και Αρκαδίας κ. Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου (αρμόδιων στις Οικονομικές Επιτροπές του Υπ. Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας) και η στήριξη των κ.κ. Βουλευτών του ΠΑΣΟΚ και των άλλων κομμάτων των πυρόπληκτων νομών, για το θέμα της αναστολής επί 2ετία της καταβολής των δόσεων των δανείων που χορηγήθηκαν με εγγύηση του Δημοσίου σε επαγγελματίες που υπέστησαν ζημία κατά τις πυρκαγιές του 2007.

Με τροπολογία στο Σχέδιο Νόμου για την εξασφάλιση ρευστότητας στην ελληνική αγορά έγινε δεκτό το παραπάνω αίτημα ως ακολούθως: .........

«Επιχειρήσεις και επαγγελματίες των πυρόπληκτων νομών κατά τις πυρκαγιές του 2007 στους οποίους χορηγήθηκαν δάνεια δυνάμει της με αριθμό 2/54310/0025/13-9-2007 απόφασης του υπουργού Οικονομικών (ΦΕΚ Β 1858) δικαιούνται να ζητήσουν μέχρι την 15.4.2010 αναστολή επί διετία και αναδρομικά από 1.1.2010 της χρεολυτικής αποπληρωμής του άληκτου κεφαλαίου με αντίστοιχη παράταση της συμβατικής διάρκειας του δανείου και καταβολή των τόκων στη διάρκεια της αναστολής σύμφωνα με την περιοδικότητα του εκτοκισμού που προβλέπεται στη σύμβαση. Υπόχρεοι προς αποπληρωμή των τόκων είναι οι δανειολήπτες».

Μείση κατα 10% στις επιχορηγήσεις ιδρυμάτων πρώην πρωθυπουργών

Στην μείωση κατα 10% στην επιχορήγηση των ιδρυμάτων πρώην πρωθυπουργών ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Παιδείας ενω στην ανακοίνωση του επισημαίνει ότι πρόθεση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου είναι να περιοριστεί ακόμα περισσότερο η επιχορήγηση.

Σε ανακοίνωση του υπουργείου σχετικά με την επιχορήγηση των Ιδρυμάτων πρώην Πρωθυπουργών, αναφέρεται ότι με το Νόμο 3577 του 2007 αποφασίστηκε να επιχορηγούνται όλα τα Ιδρύματα Ερευνών των πρώην Πρωθυπουργών.
Τα ιδρύματα αυτά είναι: ...........

- Ίδρυμα Κ. Μητσοτάκης

- Εθν. Ίδρ. Ερ. Και Μελετών «Ελ. Βενιζέλος»

- Ίδρυμα Κ. Καραμανλής

- Ίδρυμα Α. Παπανδρέου

- Πνευματικό Ίδρυμα Γεωργίου Παπανδρέου

- Ίδρυμα Κ. Σημίτη

Όπως επίσης διευκρινίζεται, με το νόμο 3752/2009 εντάσσεται στα επιχορηγούμενα ιδρύματα και το Ίδρυμα του Κ. Σημίτη. Το Ίδρυμα του Κ. Σημίτη ως νεοσυσταθέν (Μάιος 2007), επιχορηγήθηκε για πρώτη φορά το 2009.

Πηγή: Yπουργείο Παιδείας

ΣΧΟΛΙΟ
Και γιατι να μειώσετε την επιχορήγηση και να μην την κόψετε τελείως???
Πεταμένα λεφτά είναι αυτα. Όποιος πρώην πρωθυπουργός θέλει να έχει ίδρυμα να το πληρώνει από την τσέπη του. και αν δεν έχει είτε να του βάλει λουκέτο, είτε να βρεί φίλους του επιχειρηματίες να τα επιχορηγούν.
ΓΙΑΤΙ να τα πληρώνει ο φορολογούμενος πολίτης????


Συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο Φιλιατρών

Συνεδριάζει την άλλη πέμπτη 21 Ιανουαρίου το Δημορτικό συμβούλιο Φιλιατρών με διαδικαστικού χαρακτήρα θέματα αλλά και θέματα που πρέπει αν ρυθμιστούν για το μεγάλο πανηγύρι του Αγίου Χαραλάμπους για το καρναβάλι στα Φιλιατρά.
Την πρόσκληση υπογράφει ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κος Κώστας Σαραντόπουλος.

Αναλυτικά τα θεματα που θα συζητηθούν είναι: .......


1. Σύσταση Επιτροπής αποσφράγισης - αξιολόγησης προσφορών προμηθειών.

2. Σύσταση Επιτροπής παραλαβής προμηθειών.

3. Σύσταση Επιτροπής παραλαβής εργασιών.

4. Σύσταση Επιτροπής παραλαβής έργων προϋπολογισμού έως 6.984,60 €.

5. Σύσταση Επιτροπής παραλαβής έργων (με μελέτη) προϋπολογισμού άνω του ποσού των 6.984,60 €..

6. Σύσταση Επιτροπής αποσφράγισης, αξιολόγησης προσφορών και παραλαβής ειδών ατομικής προστασίας εργαζομένων του Δήμου.

7. Σύσταση Επιτροπής καταστροφής αντικειμένων του Δήμου άνευ αξίας.

8. Σύσταση Επιτροπής φορολογικών διαφορών & αμφισβητήσεων.

9. Ορισμός εκπροσώπου του Δήμου στις επιτροπές της Διεύθυνσης Γεωργίας & Κτηνοτροφίας.

10. Σύσταση Επιτροπής διοργάνωσης εκδηλώσεων εορτής Αγίου Χαραλάμπους.

11. Έγκριση δαπανών εορτασμού Αγίου Χαραλάμπους.

12. Καθορισμός χώρου & αξίας τρέχοντος μέτρου εκμίσθωσης εμποροπανήγυρης Αγ. Χαραλάμπους.

13. Έγκριση δαπανών καρναβαλικών εκδηλώσεων Αποκριάς.

14. Απόδοση λογαριασμού εντάλματος προπληρωμής ταχυδρομικών τελών και έγκριση έκδοσης νέου.

15. Aποδοχή χρηματοδότησης 1.000,00 € για κάλυψη δαπάνης μισθοδοσίας προσωπικού ΚΕΠ με σύμβαση μίσθωσης έργου.

16. Έγκριση 1ου Α.Π. του έργου «Ασφαλτόστρωση Δημοτικών παρόδων».

17. Έγκριση 1ου Α.Π. του έργου «Αποπεράτωση 2ου Δημοτικού Σχολείου».

18. Έγκριση 1ου Α.Π. & 1ης Συμπληρωματικής σύμβασης του έργου «Αποκατάσταση μονάδας βιολογικού καθαρισμού Δήμου Φιλιατρών»

Λήγει αύριο η προθεσμία παραλαβής των σημάτων τελών Κυκλοφορίας

Λήγει αύριο Παρασκευή 15 Ιανουαρίου η προθεσμία για την προμήθεια των σημάτων τελών κυκλοφορίας και την παράδοση πινακίδων. Εξάλλου, την ίδια ημέρα, εισάγεται στην ολομέλεια του Συμβουλίου Επικρατείας η υπόθεση των αυξημένων τελών κυκλοφορίας.

Σύμφωνα με τον εισηγητή Ιωάννη Γράβαρη, κρίνεται αντισυνταγματική η επιβολή τελών με πράξη νομοθετικού περιεχομένου, που δεν έχει κυρωθεί από τη βουλή, καθώς πρόκειται για φόρο που μπορεί να επιβληθεί μόνο με νόμο.



ΕΝΑΕ: ΝΑΙ αλλά υπό προϋποθέσεις στον Καλλικράτη

Θετικά υπό προϋποθέσεις αντιμετωπίζει η ΕΝΑΕ το σχέδιο Καλλικράτης όπως φάνηκε και από τη σημερινή συνάντηση με τον Υπουργό Εσωτερικών Γιάννη Ραγκούση.

«Έχουμε ξεκινήσει μαζί αυτή την πορεία, μαζί με την ΕΝΑΕ, μαζί με την ΚΕΔΚΕ εδώ και πολλά χρόνια. Θα την συνεχίσουμε μαζί και θα την φέρουμε σε πέρα γιατί όλοι αυτή η μεγάλη δομική αλλαγή δεν είναι ούτε ένα απλό νομοσχέδιο, ούτε πολύ περισσότερο μια υπόθεση που αφορά απλά και μόνο το θεσμό της αυτοδιοίκησης ή έχει απλά να κάνει με τις ευθύνες και τα καθήκοντα τις κυβέρνησης», τόνισε ο υπουργός Εσωτερικών.

«Το πρόγραμμα « Καλλικράτης», η νέα .......

αρχιτεκτονική της αυτοδιοίκησης και της αποκεντρωμένης κρατικής διοίκησης είναι μια μεγάλη εθνική υπόθεση που νιώθω μεγάλη ικανοποίηση για το γεγονός ότι παράγει μια σειρά από ευθύνες που σήμερα όσο ποτέ άλλοτε η αυτοδιοίκηση έχει στελέχη ώριμα να τις αναλάβουν. Το ίδιο, πιστεύω θα κάνει και το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας διότι έχει ήδη γίνει αντιληπτό από τους πολίτες ότι όλη αυτή η προσπάθεια γίνεται με γνώμονα το δικό τους καλό. Τη δική τους εξυπηρέτηση που την δικαιούνται και υποχρεούμαστε όλοι μας, η κυβέρνηση, η αυτοδιοίκηση, πολιτικός κόσμος να τους τη δώσει με τον πιο άρτιο και με τον πιο ολοκληρωμένο τρόπο το συντομότερο δυνατό».

Από την πλευρά του ο Πρόεδρος της ΕΝΑΕ Δημήτρης Δράκος, δήλωσε:
«Είναι γνωστές οι θέσεις μας οι οποίες έχουν καταγραφεί και έχουν κατατεθεί για το μέγα ζήτημα της Διοικητικής Μεταρρύθμισης και μέσα και από αποφάσεις των συνεδρίων μας. Σήμερα κάναμε έναν σχολιασμό του κειμένου που κατατέθηκε για την διαβούλευση η οποία θα ακολουθήσει. Από την πλευρά μας θέσαμε τα μεγάλα ζητήματα τα οποία πρέπει να συνοδεύουν την Διοικητική Μεταρρύθμιση, για να επιτύχει. Το μέγα ζήτημα της φορολογικής μεταρρύθμισης και των οικονομικών δυνατοτήτων της αυτοδυναμίας και των πόρων που απαιτούνται για να ενισχύσουν την προσπάθεια αυτή. Το μέγα θέμα της στελέχωσης και του υπηρεσιακού δυναμικού που πρέπει να αγκαλιάσει αυτή την προσπάθεια. Ακολούθως είναι το ζήτημα των αρμοδιοτήτων, το εύρος, οι ειδικότητες, αλλά και η οριοθέτηση της κεντρικής διοίκησης και των άλλων επιπέδων διοίκησης και του κώδικα κυρίως που πρέπει να συνοδεύει αυτή την προσπάθεια και φυσικά το μέγα θέμα της περιφερειακής δημοκρατίας, της λειτουργικότητας της δομής και του θεσμού, ο οποίος θα χτιστεί και συγχρόνως να είναι αποτελεσματικός. Είναι κάτι που περιμένει η ελληνική κοινωνία. Με αυτούς τους όρους θα συνεχίσουμε την διαβούλευση και περιμένουμε να γίνουν πράξη αυτά τα οποία είπε ο Υπουργός. Δηλαδή ότι θα συνδιαμορφώσουμε την υπόθεση αυτή κατά το επόμενο διάστημα προκειμένου να σχηματιστεί το νομοσχέδιο το οποίο θα κατατεθεί στο εθνικό μας κοινοβούλιο. Εμείς θα είμαστε παρόντες με τις θέσεις μας. Θέσεις οι οποίες θα ολοκληρωθούν- τελειοποιηθούν μέσα από το τακτικό μας συνέδριο που θα ακολουθήσει τις επόμενες ημέρες και πιστεύουμε ότι ανοιχτά θα συμβάλουμε σε αυτή την προσπάθεια. Όμως οι προϋποθέσεις οι οποίες έχουν τεθεί είναι αδιαπραγμάτευτες οι οποίες πιστεύουμε ότι θα ληφθούν σοβαρά υπόψη».

Δηλώσεις έκανε και ο επικεφαλής του «Κινήματος Αυτοδιοίκηση» στην ΕΝΑΕ και Νομάρχης Πειραιά Γιάννης Μίχας.
«Η νέα αρχιτεκτονική με το πρόγραμμα ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ συνιστά μια από τις μεγαλύτερες θεσμικές παρεμβάσεις στη χώρα, για τη περιφέρεια μετά τη μεταπολίτευση.
Δεν οδηγεί σε προσωρινές λύσεις ή συμβιβαστικές διευθετήσεις αλλά αποτελεί θεσμικό όχημα για καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη, για εξοικονόμηση πόρων, για ουσιαστική περιφερειακή ανάπτυξη.
Εμείς ζητάμε η ισχυρή πολιτική βούληση της Κυβέρνησης που εκφράστηκε στο σχέδιο αρχών του Καλλικράτη να μας οδηγήσει στην ψήφιση του νομοσχεδίου χωρίς κανένα βήμα πίσω. Έτσι θα ολοκληρωθεί η ρήξη με το συγκεντρωτικό κράτος, με τη διαφθορά.
Το σχέδιο αυτό πρέπει στην κατάληξή του σε νομοσχέδιο να οδηγεί:
Α) Στο προσδιορισμό του ρόλου της κεντρικής διοίκησης (κράτος –στρατηγείο).
Β) Στον απόλυτο προσδιορισμό του πεδίου δράσης ( αρμοδιότητες ) των αυτοδιοικητικών θεσμών και επίσης των πόρων.(που πριν δοθούν θα πρέπει να κοστολογηθούν)
Γ) Στη συνέργεια όλων για το θέμα των εργαζομένων μέσα από τη Δημιουργία Χάρτας ανθρώπινου δυναμικού.
Δ) Διασφάλιση της εποπτείας των πράξεων από αρχή ανεξάρτητη που θα ελέγχει την νομιμότητα και όχι την σκοπιμότητα.
Ε) Διασφάλιση του αναπτυξιακού χαρακτήρα της αιρετής περιφέρειας ( ΕΣΠΑ, ΠΕΠ, Τομεακά προγράμματα, Δημόσιες επενδύσεις).
ΣΤ) Δημιουργία ταμείου σύγκλισης για άμβλυνση πιθανών τοπικών ανισοτήτων.
Ζ) Οργανισμός διάρθρωσης και λειτουργίας των νέων υπηρεσιακών μονάδων.
Η) Κώδικας Περιφερειακών Αυτοδιοικήσεων.
Θ) Χάρτα περιουσιακών στοιχείων».

Περιοχές της Αττικής που μπαίνουν στο Kτηματολόγιο

43 περιοχές της Αττικής που δεν είχαν περιληφθεί στα μέχρι σήμερα προγράμματα του Εθνικού Κτηματολογίου, εντάσσονται τώρα ενώ παράλληλα προχωρά η κατάρτιση των δασικών χαρτών σε όλο τον νομό.

Η υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Τίνα Μπιρμπίλη, υπέγραψε τις σχετικές δύο αποφάσεις που καλύπτουν πλέον το σύνολο του νομού και τα νησιά που διοικητικά υπάγονται σε αυτόν. Στις περιοχές συμπεριλαμβάνονται και αυτές που έχουν πληγεί από τις πυρκαγιές του περασμένου Αυγούστου.

Η εταιρεία Κτηματολόγιο A.E. αναλαμβάνει την ευθύνη να προκηρύξει την κατάρτιση των δασικών χαρτών και τις μελέτες Εθνικού Κτηματολογίου.

Οι περιοχές που εντάσσονται στην κτηματογράφηση είναι: .............

1. Kοινότητα BAPNABA
2. Kοινότητα ΓPAMMATIKOY
3. Δήμος KAΛAMOY
4. Kοινότητα KAΠANΔPITIOY
5. Kοινότητα MAPKOΠOYΛOY ΩPΩΠOY
6. Kοινότητα ΣYKAMINOY
7. Δήμος ΩPΩΠIΩN (περιλαμβάνει τις πρώην Kοινότητες NEΩN ΠAΛATIΩN, ΣKAΛAΣ ΩPΩΠOY και ΩPΩΠOY)
8. Δήμος BIΛIΩN
9. Δήμος EPYΘPΩN
10. Δήμος MEΓAPEΩN
11. Kοινότητα OINOHΣ
12. Kοινότητα AΓKIΣTPIOY
13. Tοπικό διαμέρισμα AIΓINHΣ του Δήμου AIΓINAΣ
14. Tοπικό διαμέρισμα BAΘEOΣ του Δήμου AIΓINAΣ
15. Tοπικό διαμέρισμα KYΨEΛHΣ του Δήμου AIΓINAΣ
16. Tοπικό διαμέρισμα MEΣAΓPOY του Δήμου AIΓINAΣ
17. Tοπικό διαμέρισμα ΠEPΔIKAΣ του Δήμου AIΓINAΣ
18. Kοινότητα ANTIKYΘHPΩN
19. Tοπικό διαμέρισμα APΩNIAΔIKΩN του Δήμου KYΘHPΩN
20. Tοπικό διαμέρισμα KAPABA του Δήμου KYΘHPΩN
21. Tοπικό διαμέρισμα KAPBOYNAΔΩN του Δήμου KYΘHPΩN
22. Tοπικό διαμέρισμα KONTOΛIANIKΩN του Δήμου KYΘHPΩN
23. Tοπικό διαμέρισμα KYΘHPΩN του Δήμου KYΘHPΩN
24. Tοπικό διαμέρισμα ΛIBAΔIOY του Δήμου KYΘHPΩN
25. Tοπικό διαμέρισμα ΛOΓOΘETIANIKΩN του Δήμου KYΘHPΩN
26. Tοπικό διαμέρισμα MHTATΩN του Δήμου KYΘHPΩN
27. Tοπικό διαμέρισμα MYΛOΠOTAMOY του Δήμου KYΘHPΩN
28. Tοπικό διαμέρισμα MYPTIΔIΩN του Δήμου KYΘHPΩN
29. Tοπικό διαμέρισμα ΠOTAMOY του Δήμου KYΘHPΩN
30. Tοπικό διαμέρισμα ΦPATΣIΩN του Δήμου KYΘHPΩN
31. Tοπικό διαμέρισμα ΦPIΛIΓKIANIKΩN του Δήμου KYΘHPΩN
32. Tοπικό διαμέρισμα KOYNOYΠITΣHΣ του Δήμου MEΘANΩN
33. Tοπικό διαμέρισμα KYΨEΛHΣ MEΘANΩN του Δήμου MEΘANΩN
34. Tοπικό διαμέρισμα ΛOYTPOΠOΛEΩΣ MEΘANΩN του Δήμου MEΘANΩN
35. Tοπικό διαμέρισμα MEΓAΛOXΩPIOY του Δήμου MEΘANΩN
36. Δήμος ΠOPOY
37. Δήμος ΣΠETΣΩN
38. Tοπικό διαμέρισμα ANΩ ΦANAPIOY του Δήμου TPOIZHNAΣ
39. Tοπικό διαμέρισμα ΓAΛATA του Δήμου TPOIZHNAΣ
40. Tοπικό διαμέρισμα ΔPYOΠHΣ του Δήμου TPOIZHNAΣ
41. Tοπικό διαμέρισμα KAPATZA του δήμου TPOIZHNAΣ
42. Tοπικό διαμέρισμα TAKTIKOYΠOΛEΩΣ του Δήμου TPOIZHNAΣ
43. Δήμος YΔPAΣ

Μεσσηνιακές Εφημερίδες της 14ης Ιανουαρίου 2010

ele14.jpg (683 KB) 8arr14.jpg (225 KB) foni14.jpg (258 KB)