Παρασκευή, 6 Μαΐου 2011

Μπήκαν στο άβατο του τρόμου

Στην καρδιά της πυρηνικής κρίσης στη Φουκουσίμα, λίγες εβδομάδες πίσω, κάτι τέτοιο θα ακουγόταν ανέφικτο, όμως χθες εργάτες εισήλθαν στο κτίριο του αντιδραστήρα-1 στον πυρηνικό σταθμό, για πρώτη φορά μετά το καταστροφικό χτύπημα από τον ισχυρό σεισμό και το φονικό τσουνάμι της 11ης Μαρτίου.


Δύο εργαζόμενοι της διαχειρίστριας εταιρείας TEPCO και 11 τεχνικοί..........

με ειδικές στολές, μάσκες και φιάλες οξυγόνου εισήλθαν στο κτίριο και επί μιάμιση ώρα μετακινούμενοι σε μικρές ομάδες επιχείρησαν να συνδέσουν αγωγούς στο σύστημα εξαερισμού του αντιδραστήρα που θα μπορούσε να φιλτράρει το 95% των ραδιενεργών ουσιών, που έχουν διαρρεύσει στον αέρα.

«Τα πράγματα προχωρούν σταθερά, ένα ένα. Τελικός σκοπός μας είναι να οδηγήσουμε τους αντιδραστήρες σε ψυχρή διακοπή της λειτουργίας τους (που σημαίνει να πέσει η θερμοκρασία τους κάτω από τους 100 βαθμούς Κελσίου). Το πρώτο βήμα μας σε αυτή την κατεύθυνση ήταν η είσοδός μας στο κτίριο και αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό», δήλωσε ο εκπρόσωπος της TEPCO, Γιουνίτσι Ματσουμότο.

Με την αποκατάσταση του συστήματος εξαερισμού έπειτα από δυο-τρεις μέρες και αφού μειωθούν τα επίπεδα ραδιενέργειας, οι τεχνικοί θα αρχίσουν την αποκατάσταση του συστήματος ψύξης των αντιδραστήρων.

Σύμφωνα με την TEPCO, προτού οι τεχνικοί εισέλθουν στο κτίριο του αντιδραστήρα είχαν γίνει μετρήσεις από τα ειδικά ρομπότ και είχε διαπιστωθεί ότι δεν υπάρχει διαρροή ραδιενεργού ύδατος. Τα άτομα που εισήλθαν, ηλικίας μεταξύ 40 και 50 ετών οι περισσότεροι, εκτέθησαν σε ακτινοβολία 2,8 μιλιζίβερτ.

Σύμφωνα με την ιαπωνική νομοθεσία, οι εργαζόμενοι σε πυρηνικές μονάδες δεν πρέπει να εκτίθενται σε ακτινοβολία πάνω από 100 μιλιζίβερτ σε διάστημα πέντε ετών, αλλά για την αντιμετώπιση της κρίσης στη Φουκουσίμα, το ιαπωνικό υπουργείο Υγείας ανέβασε το όριο στα 250 μιλιζίβερτ για έκτακτες καταστάσεις.

Τη στιγμή που οι δύο πρώτοι εργαζόμενοι μπήκαν στο κτίριο, η ακτινοβολία μετρήθηκε από 10 έως 93 μιλιζίβερτ την ώρα.


ΣΧΟΛΙΟ....ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ ΖΗΤΑ ΣΥΓΝΩΜΗ !!!!! ΑΠΟ ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΗ ΚΑΤΟΙΚΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ.

Διαμαρτυρία Αγροτικού Συλλόγου γαι τις ασφαλιστικές εισφορές του ΕΛΓΑ

ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΕΛΓΑ ΑΘΗΝΑΣ

Κύριε υπουργέ και κύριε Διοικητή του ΕΛΓΑ σχετικά με την ασφαλιστική εισφορά για την καλλιέργεια του πρώϊμου καρπουζιού στην περιοχή της Τριφυλίας, θα θέλαμε να σας γνωρίσουμε ότι απέχει πολυ απο τις πραγματικές τιμές που πουλάμε την τελευταία πενταετία τουλάχιστον.
Δεν μπορεί να μας λέτε να πληρώνουμε 0,38 το .....

κιλό όταν οι μέσες τιμές τα τελευταία χρόνια δεν εχουν υπερβεί τα 0,20 - 0,22 λεπτά ανα κιλό και αυτό φαίνεται από στοιχεία που διαθέτει η η Δ.Γ. Τριφυλίας.

Δεν μπορεί αποζημιώσεις που δόθηκαν επιλεκτικά σε κάποιους ημετέρους και σε μικρές εκτάσεις να καθορίσουν την ασφαλιστική εισφορά για 10.000 στρέμματα καλλιέργειας πρώϊμου καρπουζιού.
Δεν μπορεί παραγωγοί οι οποίοι έχουν εγκαταστήσει δίχτυα αντιανεμικά και αντιχαλαζικά να τους κάνετε να πληρώνουν εισφορά όταν καλύπτουν καλύπτουν από μόνοι τους, τους κινδύνους που ασφαλίζει ο ΕΛΓΑ.

Κατόπιν αυτών σας ζητάμε να ζητήσετε να μάθετε τις πραγματικές τιμές που παίρνουν οι παραγωγοί (και αυτό φαίνεται από τα τιμολόγια που κατατίθονται στις εφορίες για επιστροφή ΦΠΑ) και να αλλάξει το ποσό της εισφοράς για το πρώϊμο καρπούζι Τριφυλίας γιατί εμείς αδυνατούμε να καλύψουμε αυτή την εισφορά και δεν θα το κάνουμε.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος
Γιώργος Αλεξανδρόπουλος

Ο Γραμματέας
Γριβοκωστόπουλος Γιάννης

Οι διαδικασίες για την ίδρυση και στελέχωση του τμήματος Μεταγωγών προχωρούν κανονικά

Με αφορμή δημοσιεύματα του Τύπου και ερωτήματα πολιτών, σχετικά με την πορεία της διαδικασίας ίδρυσης, εγκατάστασης και στελέχωσης του Τμήματος Μεταγωγών Καλαμάτας, η βουλευτής Μεσσηνίας, Νάντια Ι. Γιαννακοπούλου, επικοινώνησε με τον Γενικό Γραμματέα Δημόσιας Τάξης, κ. Γρηγόρη Τασούλα. Ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη διαβεβαίωσε τη βουλευτή ότι «οι διαδικασίες σύστασης του Τμήματος Μεταγωγών Καλαμάτας προχωρούν κανονικά.

Πριν από 20 μέρες περίπου .........

δημοσιεύτηκε το σχετικό Π.Δ. 25, ΦΕΚ αριθ. 75 και τώρα ξεκινούν οι διαδικασίες για τη στελέχωση του Τμήματος, οι οποίες αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο τρίμηνο. Απαρέγκλιτη βούληση του Υπουργείου παραμένει να συσταθεί το Τμήμα Μεταγωγών στην Καλαμάτα και οι πιθανές καθυστερήσεις δεν πρέπει να εμπνέουν καμία απολύτως ανησυχία, όσον αφορά την τελική έκβαση.

Δεν υπάρχει συζήτηση για οποιοδήποτε άλλο ενδεχόμενο, παρά μόνο για τις παραμέτρους, οι οποίες θα διασφαλίσουν την βέλτιστη δυνατή αξιοποίηση του Τμήματος Μεταγωγών στην Καλαμάτα και την ένταξη του στον κεντρικό σχεδιασμό των υπηρεσιών προστασίας του πολίτη.

Ανάκληση προϊόντος από τον ΕΦΕΤ

Ο Ε.Φ.Ε.Τ., στο πλαίσιο εφαρμογής της κοινοτικής νομοθεσίας, ενημερώθηκε από την εταιρεία «Carrefour Μαρινόπουλος Α.Ε.» για τη διακίνηση φασολιών, στα οποία παρατηρήθηκε παρουσία γυαλιού.

Πρόκειται για φασολάκια, τα .........

οποία κυκλοφορούν με την εμπορική επωνυμία «Φασολάκια πολύ λεπτά Carrefour, 220 g», σε γυάλινες συσκευασίες (βαζάκια) των 446 ml, καθαρού συνολικού βάρους 400 g και καθαρού στραγγισμένου βάρους 220 g, τα οποία έχουν παραχθεί στην Γαλλία και διακινούνται στην Ελλάδα μέσω της εταιρείας «Carrefour Μαρινόπουλος Α.Ε.».

Το πρόβλημα εντοπίστηκε στην παρτίδα με τον αριθμό (Lot Number) 1717 L N2M 6 XX:XX 230 και ημερομηνία λήξης στις 31/08/2014.

Ο Ε.Φ.Ε.Τ. ζήτησε την άμεση ανάκληση / απόσυρση της ανωτέρω παρτίδας, διαδικασία η οποία έχει ήδη ξεκινήσει από την εν λόγω εταιρεία. Σε εξέλιξη βρίσκονται οι σχετικοί έλεγχοι.

Ο Ε.Φ.Ε.Τ. καλεί τους καταναλωτές, που έχουν στην κατοχή τους το ανωτέρω προϊόν να μην το καταναλώσουν.

Newstoday

Μειώθηκε η αμόλυβδη από 1 έως 6 λεπτά το λίτρο

Από 1 έως 6 λεπτά το λίτρο μειώθηκε η μέση τιμή της αμόλυβδης σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης, το οποίο θεωρεί ότι τα πρατήρια έχουν συμμορφωθεί με την επιβολή πλαφόν σε ποσοστό 97%.

Την επόμενη εβδομάδα θα .........

συνεδριάσουν για να εκτιμήσουν την κατάσταση.

Ναυτεμπορική

Απεναντίας στα Φιλιατρά οι τιμές των καυσίμων έχουν ελεύθερη άνοδο.
Ήδη βρίσκονται στο 1,80 ευρώ/λίτρο.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΛΓΚΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ .... ΑΣ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΚΡΑΤΟΣ;;;;;;;;;;

Eνημέρωση των μαθητών του Ν. Μεσσηνίας για τις Επαγγελματικές Σχολές του ΟΓΕΕΚΑ «ΔΗΜΗΤΡΑ»

Στα πλαίσια της ενημέρωσης των μαθητών του Ν. Μεσσηνίας για τις Επαγγελματικές Σχολές του ΟΓΕΕΚΑ «ΔΗΜΗΤΡΑ» , πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 5 Μαΐου 2011 εκδήλωση παρουσίασης στο Λύκειο Φιλιατρών.
Στην παρουσίαση συμμετείχαν οι μαθητές της Ά Λυκείου.

Η ενημέρωση έγινε από τον ........

Υπεύθυνο του Κέντρου «ΔΗΜΗΤΡΑ» Κυπαρισσίας κ. Τσουμάνη Γεώργιο και περιείχε προβολή διαφανειών και βίντεο ενώ διανεμήθηκε στους μαθητές και έντυπο υλικό.
Η εκδήλωση διοργανώθηκε σε συνεργασία με τον Υπεύθυνο του ΓΡΑΣΕΠ του σχολείου κ. Αποστολόπουλο Παναγιώτη.
Παρόμοιες εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν και στο επόμενο διάστημα σε όλο τον νομό σε συνεργασία με τα κατά τόπους ΓΡΑΣΕΠ.

Jennifer Lopez - I'm Into You To Νέο Video clip της J Lo

Η Jennifer Lopez είναι πολυάσχολη αυτό το διάστημα: μητέρα δύο παιδιών, κριτής στο δημοφιλές show American Idol και παράλληλα δημιουργεί νέα τραγούδια! Η Λατίνα ντίβα κυκλοφόρησε το νέο βιντεοκλιπ του 'I’m Into You', στο οποίο παίζει ο sexy Μεξικανός ηθοποιός William Levy που εμφανίζεται ημίγυμνος...

Το νέο clip της JLo έκανε το .......

ντεμπούτο του μέσω της τηλεοπτικής εκπομπής 'Today Show' του NBC. Όπως αποκάλυψε η τραγουδίστρια σε συνέντευξή της, επέλεξε τον William καθώς η μητέρα, οι θείες και οι ξαδέρφες της έχουν ξετρελαθεί μαζί του και τα Χριστούγεννα που την επισκέφθηκαν άνοιξαν την τηλεόραση για να τον δουν!

"Ήταν όλα υπέροχα! Πέρασα θαυμάσια! Ήταν υπέροχο να βλέπεις ότι κάποιος τόσο σπουδαίος είναι ταυτόχρονα και τόσο προσγειωμένος και με τόσο χιούμορ", δήλωσε ο Levy για τη συνεργασία του με την τραγουδίστρια, με την οποία μοιράζεται αισθησιακές στιγμές στο βιντεο. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι από το κλιπ λείπει ο ράπερ Lil Wayne με τον οποίο συνεργάζεται η Jennifer στο τραγούδι.



ΣΤΙΧΟΙ

Hi, I'm Tune, the man on the moon
I live on the beach, get the sand out ya shoes
And all of that changed since I met you
So we can leave that old shit in the restroom
Ok, I'm into you, like you never knew
I'm falling for you baby, I need a parachute
So wet, I need a wetsuit
You're way too fly, I could be ya jet fuel
Now tell me what you like
I like what you tell me
And if you understand me, you can overwhelm me
It's too late, it's too late
Every finish line is the beginning of a new race
Young Money!

[J Lo]
You got me and I could not defend it
I tried but I had to surrender
Your style got me under the spell
Let me no other choice but to get down

It's too late, it's too late
It's too late, it's too late
You got it, you got it
You got it, you got it

When I look into your eyes, it's over
You got me hooked with your love controller
I'm trippin' and I could not get over
I feel lucky like a four leaf clover

I'm into you, I'm into you
I'm into you, yeaaah
I'm into you, I'm into you
I'm into you, yeaaah

Nana nananana nana-na-eh
Nana nananana nana-na-eh

Listen, now I'm strong baby I bring the fire on
Sharp shooter you can call me the zion
I'm not the one easy to get to
But all that changed, baby when I met you

It's too late, it's too late

It's too late, it's too late
You got it, you got it
You got it, you got it

When I look into your eyes, it's over
You got me hooked with your love controller
I'm trippin' and I could not get over
I feel lucky like a four leaf clover

I'm into you, I'm into you
I'm into you, yeaaah
I'm into you, I'm into you
I'm into you, yeaaah

Nana nananana nana-na-eh
Nana nananana nana-na-eh

I'm not burning and I'm feeling you boy
Get it on if you feeling my world now
I love the way that you moving
And I'm listening to how you grooving
So if you need me, just call on the cruise
We can be whatever that you want in the news
Boy, cause I'm on it and you on it
So we just tell me now

When I look into your eyes, it's over
You got me hooked with your love controller
I'm trippin' and I could not get over
I feel lucky like a four leaf clover

I'm into you, I'm into you
I'm into you, yeaaah
I'm into you, I'm into you
I'm into you, yeaaah

Nana nananana nana-na-eh
Nana nananana nana-na-eh

I'm into you, I'm into you
I'm into you, yeaaah baby
I'm into you, I'm into you
I'm into you, yeaaah

Tρόικα: Τέλος το οκτάωρο

Σαφές μήνυμα έχει στείλει η τρόικα στην κυβέρνηση: μείωση του μισθολογικού κόστους στη χώρα, μέσω της επέκτασης των ευέλικτων μορφών απασχόλησης και κυρίως του ελαστικού οκταώρου, αλλά και μέσω συμβάσεων ορισμένου χρόνου. Έντονες οι πιέσεις και για τις επιχειρησιακές συμβάσεις.

Ραντεβού έχει οριστεί για την ......

ερχόμενη εβδομάδα με την την υπουργός Εργασίας Λούκα Κατσέλη, πιθανότατα την Τετάρτη.

Οι εκπρόσωποι των δανειστών ζητούν να αυξηθεί ο χρόνος των συμβάσεων ορισμένου χρόνου, από δύο στα τρία χρόνια και να ανανεώνεται μόνο μέχρι τρεις φορές.

Σε ότι αφορά στο ελαστικό οκτάωρο, η τρόικα ζητά διευθέτηση του χρόνου εργασίας που με απλά ελληνικά σημαίνει κατάργηση του οκτάωρου. Σύμφωνα με την πρόταση των δανειστών μας, μία επιχείρηση, θα μπορεί να ζητά από τους εργαζόμενούς της να εργάζονται για 2 μήνες προς 10 ώρες την ημέρα και για δύο μήνες προς 6 ώρες την ημέρα.

Πάντως, το υπουργείο Εργασίας, έχει προωθήσει εκπόνηση μελέτης ,η οποία θα αποδεικνύει ότι ο στόχος, που είναι η μείωση του μισθολογικού κόστους έχει επιτευχθεί, καθώς οι εργοδότες έχουν επιλέξει άλλους τρόπους, όπως η εκ περιτροπής εργασία.

ΚΟΥΦΟ!!! Σε λένε Κική; Μην το πεις σε Φιλιππινέζο!

Για να δούμε και μια πραγματικά αστεία είδηση που προκαλεί αρκετό γέλιο.

Αυτό κι αν είναι περίεργο! Χιλιάδες Φιλιπινέζοι στη χώρα μας είναι βέβαιο ότι δεν πιστεύουν στ' αυτιά τους όταν ακούνε παντού στο δρόμο να φωνάζουν κάποιες γυναίκες...
“αιδοίο”! Δηλαδή.... το γυναικείο όργανο αναπαραγωγής.
Ναι, αυτό σημαίνει το ........

Κική σε μια διάλεκτο των Φιλιππίνων! Κάποιοι μάλιστα έκαναν αγωγή σε μια Ελληνίδα της Αυστραλίας που τόλμησε να γράψει το όνομά της στην πινακίδα του αυτοκινήτου της!

Όλα άρχισαν όταν ο σύζυγος της Κρίστεν Πέρι, Στίβεν, της έκανε δώρο μια Porche και στις πινακίδες -όπως συνηθίζεται στην Αυστραλία- τοποθέτησε το υποκοριστικό της όνομα "Κική". Εξάλλου δεν ήταν το μοναδικό αυτοκίνητο στην Αυστραλία που οι πινακίδες γράφουν "Κική".
Η Κρίστιν Πέρι δεν το πίστευε όταν έλαβε μια επιστολή από την Υπηρεσία Συγκοινωνιών της Νέας Νότιας Ουαλίας (NSW Roads and Traffic Authority) που της ζητούσε να αιτιολογήσει γιατί χρησιμοποίησε το άσεμνο όνομα "Κική" στις πινακίδες του οχήματός της.

Από τις έρευνες που έκανε προέκυψε πως το "Κική" στην διάλεκτο Tagalog των Φιλιππίνων σημαίνει "αιδοίο" και κάποιοι που προέρχονται από τις Φιλιππίνες είδαν την πινακίδα της Ελληνίδας, τη θεώρησαν προσβλητική και διαμαρτυρήθηκαν στις αρμόδιες υπηρεσίες. "Αυτό είναι το όνομά μου από τότε που γεννήθηκα και εσείς μου λέτε τώρα ότι είναι άσεμνο; Αυτό και αν είναι προσβλητικό", έγραψε η ομογενής στους αρμοδίους.

Η ίδια θεώρησε "αστεία" κάποια σημεία της καταγγελίες αλλά δεν ήθελε να χάσει τις πινακίδες της.
Μετά το περιστατικό τηλεφώνησε στον πατέρα της και του είπε: "Ξέρεις πως με φώναζες μια ζωή; Αιδοίο". Όπως είπε η Κρίστιν Πέρι ο πατέρας της έμεινε αποσβολωμένος αρχικά αλλά μετά είδε το αστείο του ζητήματος. Και οι δικοί της όμως στάθηκαν στην αστεία πλευρά.

Όσο για την υπηρεσία NSW Roads and Traffic Authority πείστηκε πως το "Κική" δεν είναι άσεμνο και δέχθηκε να επιτρέψει στην Κρίστιν Πέρι να διατηρήσει τις πινακίδες της.

ΣΧΟΛΙΟ
Εντάξει. Και στην Κύπρο αν πεις "βίλλα" μπορεί να φας καμία ανάποδη καθώς στην Κύπρο η λέξη Βίλλα σημαίνει το ανδρικό μόριο του άντρα.

Κ. Χρυσοχοϊδη επιβάλετε πλαφόν στα καύσιμα και στην Μεσσηνία.

Η τιμή της βενζίνης εξακολουθεί να έχει ανοδική πορεία και χθες βράδυ στα Φιλιατρά η τιμή αμόλυβδης των 95 οκτανίων σε πρατήριο μεγάλης εταιρίας ήταν στο 1 ευρώ και 80 λεπτά ενώ σε άλλο πρατήριο πολύ μικρότερης εταιρίας η τιμή ήταν στο 1,79 ευρώ.
Αν αυτό δεν είναι .........

αισχροκέρδεια τότε τι είναι;
Η αισχροκέρδεια έχει πάρει πολύ μεγάλες διαστάσεις και το κόστος των καυσίμων έχει γίνει δυσβάσταχτο για τον πολίτη ο οποίος είναι απροστάτευτος από παντού.

Η κατάσταση με τα καύσιμα έχει ξεφύγει τελείως και επιτέλους το υπουργείο πρέπει να προστατεύσει και λίγο τους πολίτες.
Θεωρούμε επιβεβλημένη την επιβολή πλαφόν και στην Μεσσηνία και όποιος παρανομεί πουλώντας πάνω από το πλαφόν να του επιβάλλεται πρόστιμο μερικών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ ανά λεπτό πάνω από την ορισθείσα τιμή.
Όπως επίσης, πρέπει να επιβάλλεται ανάλογο πρόστιμο και σε περίπτωση άρνησης πώλησης καυσίμου.

Εκτός και αν πρέπει να ξεκινήσει ένα νέο κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ αυτή τη φορά στα πρατήρια βενζίνης όπως ήδη γίνεται στην Αθήνα όπως διαβάζουμε στο IfMedia.

Φουλάρω και δεν πληρώνω!!! ΝΕΑ ΜΟΔΑ

Ανεξέλεγκτες διαστάσεις τείνει να πάρει το φαινόμενο της μη πληρωμής του αντιτίμου της βενζίνης από οδηγούς που φουλάρουν με καύσιμα και στη συνέχεια γκαζώνουν και εξαφανίζονται, χωρίς να δίνουν στο βενζινάδικο ούτε ευρώ. Μάλιστα οι βενζινοπώλες σκέφτονται να εγκαταστήσουν προστατευτικές ράμπες για να μη διαφεύγουν οι πελάτες τους!

Μόλις λοιπόν ο υπάλληλος κλειδώσει την ειδική τάπα και κλείσει το πορτάκι, οι οδηγοί βάζουν την πρώτη ταχύτητα, πατάνε το γκάζι, αναπτύσσουν ταχύτητα και χάνονται.

Αποφασισμένοι και χωρίς να τους ενδιαφέρει ότι ο υπάλληλος έχει τη δυνατότητα να κρατήσει τον αριθμό κυκλοφορίας τους ή ότι θα καταγραφούν οι κινήσεις τους από τις κάμερες που έχουν όλα τα πρατήρια υγρών καυσίμων, απλοί πολίτες τολμούν να παρανομήσουν, έστω και για μερικά λίτρα βενζίνη.

Δεκάδες είναι πλέον οι οδηγοί που το τελευταίο διάστημα δεν πληρώνουν το αντίτιμο της βενζίνης στους υπαλλήλους των πρατηρίων υγρών καυσίμων σε διάφορες περιοχές της Αθήνας.

Συνήθως τα κρούσματα σημειώνονται βραδινές ώρες και σε πρατήρια που βρίσκονται σε κεντρικούς δρόμους της πόλης.

Η οικονομική κρίση, σε συνδυασμό με τη συνεχώς ανοδική πορεία της τιμής βενζίνης, αυξάνει τα κρούσματα όλο και περισσότερο.

Δεν είναι λίγες ωστόσο οι περιπτώσεις κατά τις οποίες έχουν σημειωθεί έντονες βιαιοπραγίες μεταξύ οδηγών και υπαλλήλων, με φυσική κατάληξη πάντα να μην πληρωθεί τελικά το φουλάρισμα.

Οι άτυχοι υπάλληλοι, θύματα των απελπισμένων οδηγών, δεν μπορούν να διαχειριστούν τέτοιου είδους καταστάσεις και το νυχτοκάματο βγαίνει πλέον ακόμα πιο δύσκολα.

Οι βενζινοπώλες από τη μεριά τους ανησυχούν κι εκείνοι, καθώς απέκτησαν ακόμα έναν πονοκέφαλο.

Η χασούρα στον τζίρο τους από πλαστά χαρτονομίσματα που κυκλοφορούν, αλλά και από τις «αποδράσεις» των οδηγών αυξάνεται απειλητικά.

Τι λέτε κ. Χρυσοχοείδη; Μήπως πρέπει να επιβληθεί πλαφόν και στην Μεσσηνία και γενικώς σε όλη την Ελλαδα;

Μεσσηνιακές εφημερίδες της 6ης Μαΐου 2011

Κλικ στα πρωτοσέλιδα για μεγάλο μέγεθος.
Τώρα και με τρόπο που δεν θα σας βγάζει pop up παράθυρα διαφημίσεων.