Ερώτηση προς τους αρμόδιους Υπουργούς Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού κατέθεσε σήμερα η βουλευτής Μεσσηνίας του ΠΑ.ΣΟ.Κ Κα Κωσταντίνα (Νάντια) Γιαννακοπούλου σχετικά με την προστασία των ποταμιών της Μεσσηνίας.
Η κα Γιαννακοπούλου καταθέτει μια πανέμορφη εικόνα που μπορεί να αντικρίσει ένας επισκέπτης και κυρίως αναδεικνύει τις ομορφιές της Νέδας και ζητά να μάθει τι προτίθεται να κάνει το κράτος για την διαφύλαξη του φυσικού περιβάλλοντος του νομού Μεσσηνίας.
Αναλυτικά η ερώτηση της κας Γιαννκοπούλου έχει ως εξής: .......
Η Καριά, Η Βελίκα, το Τζάνε, ο Άρις, η Λυγδού, ο Έπης, η Μαυροζούμενα, ο Αρκαδικός αλλά και η ʽθηλυκήʼ Νέδα, το φυσικό σύνορο μεταξύ Ηλείας και Μεσσηνίας είναι κάποια από τα μεγαλύτερα ποτάμια της Μεσσηνίας. Σε πολλά σημεία τους, ιδίως η Νέδα, προσφέρουν ένα εξαιρετικά παρθένο τοπίο μακριά από οποιαδήποτε ανθρώπινη παρέμβαση, με αποτέλεσμα η διάσχιση τους να αποτελεί πρόκληση και ξεχωριστή εμπειρία για τον επισκέπτη καθώς χαρακτηρίζεται από συνεχή εναλλαγή τοπίου, πλούσια βλάστηση και επιβλητικούς βράχους.
Το φυσικό κάλλος των ορεινών περιοχών του Λυκαίου, του Ταϋγέτου κ.α. από τις οποίες εκβάλουν οι παραπάνω ποταμοί συντελεί στη συνολική διαμόρφωση ενός απαράμιλλης ομορφιάς τοπίου με κατάφυτες πλαγιές, καταρράκτες, σπήλαια (π.χ. Στόμιο), πλούσια πανίδα, αλλά και φαράγγια όπως για παράδειγμα στη Νέδα. Ωστόσο, ο φυσικός πλούτος αυτού του τόπου, όπως και οι ιδιαιτερότητες που τον χαρακτηρίζουν, αφενός δεν υπόκεινται σε κάποιο ιδιαίτερο καθεστώς προστασίας και αφετέρου δεν έχουν ενσωματωθεί σε ένα πλαίσιο φυσιολατρικού τουρισμού. Ένα τέτοιο πλαίσιο, θα κινητοποιούσε ακόμη περισσότερο την ιδιωτική πρωτοβουλία τόσο προς την κατεύθυνση της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος, όσο και της αξιοποίησής του.
Μάλιστα, πρόσφατη αναφορά της Ειδικής Υπηρεσίας Επιθεωρητών Περιβάλλοντος, η οποία δόθηκε στην Επιτροπή Υδατικών Πόρων της Βουλής εκπέμπει σήμα κινδύνου για τη Μεσσηνία, καθώς λειτουργεί μόνο η Εγκατάσταση Επεξεργασίας Λυμάτων στην Καλαμάτα, με αποτέλεσμα να εξυπηρετείται ένα εξαιρετικά μικρό κομμάτι του πληθυσμού. Ενδεικτικά, στο νομό Μεσσηνίας εντοπίζονται επτά οικισμοί με πληθυσμό άνω των 2.000 κατοίκων, στους οποίους βάσει των κοινοτικών κανονισμών έπρεπε να υπάρχουν μονάδες βιολογικού καθαρισμού. Αυτονόητο είναι, επομένως, ότι τα λύματα από αυτές τις περιοχές καταλήγουν ακατέργαστα, ως επί το πλείστον, στη θάλασσα μέσω των ποταμών συντελώντας στην σταδιακή αποδόμηση του φυσικού κάλλους και της πανίδας της περιοχής.
Κατόπιν αυτών ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί,
1. Τι μέτρα προτίθενται να λάβουν για την διαφύλαξη του φυσικού περιβάλλοντος στο νομό Μεσσηνίας, το οποίο αποτελεί πραγματικά ένα ακατέργαστο διαμάντι ανάπτυξης για την περιοχή;
2. Σε ποια κατεύθυνση κινείται ο μελλοντικός αναπτυξιακός σχεδιασμός τους για τον τουρισμό στη Μεσσηνία;
3. Σε ποιες ενέργειες προτίθενται να προβούν για την προώθηση της Μεσσηνίας ως σημείο οικολογικού τουρισμού;
Η ερωτώσα βουλευτής,
Νάντια Ι. Γιαννακοπούλου
Σάββατο 13 Μαρτίου 2010
Μανιάτης προς Νάντια Γιαννακοπούλου: «Ο αγωγός φυσικού αερίου θα τροφοδοτεί και την Καλαμάτα»
Ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κ. Μανιάτης, σε απάντηση του σε ερώτηση που είχε καταθέσει η βουλευτής ΠΑΣΟΚ κ. Νάντια Γιαννακοπούλου, ανακοίνωσε ότι ο αγωγός φυσικού αερίου προς Μεγαλόπολη έχει σχεδιασθεί έτσι ώστε να είναι εφικτή η τροφοδότηση και άλλων περιοχών της Πελοποννήσου, όπως η Καλαμάτα, η Πάτρα και ο Πύργος.
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Γκανέτσος, Διευθυντής Κατασκευών και Ανάπτυξης της Δ.Ε.Σ.Φ.Α. (Διαχειριστής Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου) ενημέρωσε την κ. Γιαννακοπούλου ότι η υλοποίηση του έργου του αγωγού φυσικού αερίου από Κόρινθο μέχρι Μεγαλόπολη για την τροφοδότηση της νέας μονάδας της ΔΕΗ έχει δρομολογηθεί. Μάλιστα, η ολοκλήρωση της κατασκευής του αγωγού μήκους 151 χλμ. και διαμέτρου 30 εκ. προβλέπεται από το Δ.Ε.Σ.Φ.Α. να γίνει μέσα στο 2ο εξάμηνο του 2012, με προϋπολογισμό 110 εκατομμύρια ευρώ.
Η κ. Γιαννακοπούλου, τέλος, σε δηλώσεις της ..........
επεσήμανε ότι ʽτο φυσικό αέριο γίνεται, σήμερα, φορέας ενέργειας, ανάπτυξης και ποιότητας ζωής για δεκάδες χώρες, για εκατομμύρια ανθρώπους.
Οι Μεσσήνιοι δεν πρόκειται, φυσικά, να στερηθούν αυτών των προνομίων».
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Γκανέτσος, Διευθυντής Κατασκευών και Ανάπτυξης της Δ.Ε.Σ.Φ.Α. (Διαχειριστής Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου) ενημέρωσε την κ. Γιαννακοπούλου ότι η υλοποίηση του έργου του αγωγού φυσικού αερίου από Κόρινθο μέχρι Μεγαλόπολη για την τροφοδότηση της νέας μονάδας της ΔΕΗ έχει δρομολογηθεί. Μάλιστα, η ολοκλήρωση της κατασκευής του αγωγού μήκους 151 χλμ. και διαμέτρου 30 εκ. προβλέπεται από το Δ.Ε.Σ.Φ.Α. να γίνει μέσα στο 2ο εξάμηνο του 2012, με προϋπολογισμό 110 εκατομμύρια ευρώ.
Η κ. Γιαννακοπούλου, τέλος, σε δηλώσεις της ..........
επεσήμανε ότι ʽτο φυσικό αέριο γίνεται, σήμερα, φορέας ενέργειας, ανάπτυξης και ποιότητας ζωής για δεκάδες χώρες, για εκατομμύρια ανθρώπους.
Οι Μεσσήνιοι δεν πρόκειται, φυσικά, να στερηθούν αυτών των προνομίων».
Δήλωση Ντόρας Μπακογιάννη για την κατάρηγηση της VISA για ΗΠΑ
Η βουλευτής της ΝΔ Ντόρα Μπακογιάννη, με αφορμή την ανακοίνωση της κατάργησης της βίζας για τις ΗΠΑ έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Χαίρομαι γιατί με την απόφαση του Προέδρου Ομπάμα κατέληξε επιτυχώς μια σημαντική εθνική προσπάθεια που ξεκίνησε το Μάρτιο του 2006 με την επίσκεψη που πραγματοποίησα στις ΗΠΑ και ολοκληρώθηκε με την υπογραφή των σχετικών συμφωνιών από την κυβέρνηση της ΝΔ, τον Ιούνιο του 2009 στην Κέρκυρα.
Με αυτή τη θετική εξέλιξη οι Έλληνες πολίτες .......
θα έχουν τη δυνατότητα να ταξιδεύουν στις ΗΠΑ χωρίς να υπόκεινται σε διαδικασίες που στην ουσία δυσκολεύουν τα ταξίδια, τον τουρισμό και την επιχειρηματική δραστηριότητα.
Όταν υπάρχει συνέχεια στην άσκηση της πολιτικής, ιδίως στον ευαίσθητο τομέα της εξωτερικής πολιτικής, εξυπηρετούνται με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο τα εθνικά συμφέροντα.»
ΣΧΟΛΙΟ
Κα Μπακογιάννη θα σας έπεφτε η υπόληψη αν λέγατε συγχαρητήρια στον Κο Παπανδρέου για αυτήν την επιτυχία??? Νομίζω ότι την αξίζει ο πρωθυπουργός.
«Χαίρομαι γιατί με την απόφαση του Προέδρου Ομπάμα κατέληξε επιτυχώς μια σημαντική εθνική προσπάθεια που ξεκίνησε το Μάρτιο του 2006 με την επίσκεψη που πραγματοποίησα στις ΗΠΑ και ολοκληρώθηκε με την υπογραφή των σχετικών συμφωνιών από την κυβέρνηση της ΝΔ, τον Ιούνιο του 2009 στην Κέρκυρα.
Με αυτή τη θετική εξέλιξη οι Έλληνες πολίτες .......
θα έχουν τη δυνατότητα να ταξιδεύουν στις ΗΠΑ χωρίς να υπόκεινται σε διαδικασίες που στην ουσία δυσκολεύουν τα ταξίδια, τον τουρισμό και την επιχειρηματική δραστηριότητα.
Όταν υπάρχει συνέχεια στην άσκηση της πολιτικής, ιδίως στον ευαίσθητο τομέα της εξωτερικής πολιτικής, εξυπηρετούνται με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο τα εθνικά συμφέροντα.»
ΣΧΟΛΙΟ
Κα Μπακογιάννη θα σας έπεφτε η υπόληψη αν λέγατε συγχαρητήρια στον Κο Παπανδρέου για αυτήν την επιτυχία??? Νομίζω ότι την αξίζει ο πρωθυπουργός.
Αυξήσεις στις τιμές των διοδίων από τις 15 Μαρτίου
Αναπροσαρμόζονται από τη Δευτέρα 15 Μαρτίου οι τιμές των διοδίων στις εθνικές οδούς, μετά την ενσωμάτωση της νέας αύξησης του ΦΠΑ από 19% σε 21%.
Σε κάποιους, ωστόσο, σταθμούς, όπως στην Ελευσίνα, τον Ισθμό, το Ζευγολατιό και το Ρίο, οι τιμές για τα Ι.Χ. και τα δίκυκλα παραμένουν σταθερές.
Αναλυτικότερα, όπως ανακοίνωσε η Ολυμπία Οδός, η οποία κατασκευάζει τον οδικό άξονα της ΒΔ Πελοποννήσου, αυξήσεις θα ισχύσουν στους τέσσερις προαναφερθέντες σταθμούς για τα φορτηγά πάνω από 2.20 μέτρα ύψος από 7.20 σε 7.30 ευρώ και για τις νταλίκες πάνω από 2.20 μέτρα ύψος από 10.10 σε 10.30 ευρώ.
Παράλληλα, η κοινοπραξία Μορέας, η οποία κατασκευάζει το δρόμο Κόρινθος - Καλαμάτα και .......
Κόρινθος - Σπάρτη, ανακοίνωσε ότι θα εισπράττονται διόδια και στους τέσσερις σταθμούς και προς τις δύο κατευθύνσεις.
Οι τιμές θα είναι οι εξής: στο Σπαθοβούνι και τη Νεστάνη τα δίκυκλα θα πληρώνουν 1 ευρώ και 0.90 αντίστοιχα, τα οχήματα μέχρι 2.20 ύψος 1.40 και 1.30.
Τα οχήματα με δύο ή τρεις άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2.20 μ. 3.60 και 3.40 και τα τετραξονικά 5 και 4.80, αντίστοιχα.
Και η κοινοπραξία Νέα Οδός προχωρά σε αναπροσαρμογή για τα διόδια των Αφιδνών, Καπανδριτίου, Μαλακάσας, Οινοφύτων και Θήβας καθώς και τα διόδια της Τραγάνας.
Στις Αφίδνες τα Ι.Χ. θα πληρώνουν 1,90, τα φορτηγά 4.80 και οι νταλίκες 6.70. Στη Θήβα τα Ι.Χ. 2.30, τα φορτηγά 5.80 και οι νταλίκες 8.10. Στην Τανάγρα τα Ι.Χ. 2.20, τα φορτηγά 5.60 και οι νταλίκες 7.85. Διόδια καταβάλλονται και στα δύο ρεύματα και της εξόδου και της εισόδου.
Αναπροσαρμογές ανακοίνωσε και η εταιρεία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου για τα διόδια Πελασγίας, Μοσχοχωρίου και Λεπτοκαρυάς. Στην Πελασγία, τα Ι.Χ. θα πληρώνουν 2.40, τα φορτηγά 5.90 και οι νταλίκες 8.30. Στο Μοσχοχώρι, τα Ι.Χ. 2.30, τα φορτηγά 5.80 και οι νταλίκες 8.20. Και στη Λεπτοκαρυά τα Ι.Χ. 2.40, τα φορτηγά 5.90 και οι νταλίκες 8.30.
Δεν αλλάζει η τιμή των διοδίων στην Αττική Οδό
Αμετάβλητη θα παραμείνει η τιμή των διοδίων στην Αττική Οδό παρά την αύξηση του ΦΠΑ από το 19% στο 21% που θα ισχύσει από τις 15 Μαρτίου.
Η Αττική Οδός, όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή της, «αντιλαμβανόμενη τις δυσκολίες που δημιουργεί η οικονομική κρίση στους εργαζομένους, εργαλείο των καθημερινών μετακινήσεων των οποίων αποτελεί ο βασικός οδικός άξονας της πρωτεύουσας, αποφάσισε, στην παρούσα φάση, να μην μετακυλήσει την αύξηση του ΦΠΑ ούτε στους οδηγούς που πληρώνουν τοις μετρητοίς, ούτε και στους συνδρομητές των εκπτωτικών προγραμμάτων e-PASS».
Η τελευταία αναπροσαρμογή στο αντίτιμο του διοδίου έγινε την 1η Φεβρουαρίου του 2006.
ΝΔ: Απαράδεκτη η αύξηση των διοδίων στον άξονα Κορίνθου - Τριπόλεως
Απαράδεκτη χαρακτηρίζει την αύξηση των τιμών των διοδίων στον άξονα Κορίνθου - Τριπόλεως ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δημοσίων Έργων της ΝΔ Μιχάλης Χαλκίδης.
«Είναι απαράδεκτο σε μία εποχή που τα εισοδήματα συμπιέζονται δραματικά και μεγάλες κατηγορίες πολιτών αγωνιούν για την επιβίωσή τους, να λαμβάνονται αποφάσεις που θα επιβαρύνουν το επιβατικό κοινό, ακόμη περισσότερο», επισημαίνει ο τομεάρχης της ΝΔ.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
ΑΠΟΨΗ:
Αν δεν κάνω λάθος στο Τρίπολη - Καλαμάτα οι τιμές μειώνονται. Δεν αυξάνονται.
Στην περίπτωση που όντως ισχύει η μείωση τότε μάλλον στην Ν.Δ. έχουν μπερδέψει τα μπούτια τους και δεν ξέρουν τι λένε.
Σε κάποιους, ωστόσο, σταθμούς, όπως στην Ελευσίνα, τον Ισθμό, το Ζευγολατιό και το Ρίο, οι τιμές για τα Ι.Χ. και τα δίκυκλα παραμένουν σταθερές.
Αναλυτικότερα, όπως ανακοίνωσε η Ολυμπία Οδός, η οποία κατασκευάζει τον οδικό άξονα της ΒΔ Πελοποννήσου, αυξήσεις θα ισχύσουν στους τέσσερις προαναφερθέντες σταθμούς για τα φορτηγά πάνω από 2.20 μέτρα ύψος από 7.20 σε 7.30 ευρώ και για τις νταλίκες πάνω από 2.20 μέτρα ύψος από 10.10 σε 10.30 ευρώ.
Παράλληλα, η κοινοπραξία Μορέας, η οποία κατασκευάζει το δρόμο Κόρινθος - Καλαμάτα και .......
Κόρινθος - Σπάρτη, ανακοίνωσε ότι θα εισπράττονται διόδια και στους τέσσερις σταθμούς και προς τις δύο κατευθύνσεις.
Οι τιμές θα είναι οι εξής: στο Σπαθοβούνι και τη Νεστάνη τα δίκυκλα θα πληρώνουν 1 ευρώ και 0.90 αντίστοιχα, τα οχήματα μέχρι 2.20 ύψος 1.40 και 1.30.
Τα οχήματα με δύο ή τρεις άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2.20 μ. 3.60 και 3.40 και τα τετραξονικά 5 και 4.80, αντίστοιχα.
Και η κοινοπραξία Νέα Οδός προχωρά σε αναπροσαρμογή για τα διόδια των Αφιδνών, Καπανδριτίου, Μαλακάσας, Οινοφύτων και Θήβας καθώς και τα διόδια της Τραγάνας.
Στις Αφίδνες τα Ι.Χ. θα πληρώνουν 1,90, τα φορτηγά 4.80 και οι νταλίκες 6.70. Στη Θήβα τα Ι.Χ. 2.30, τα φορτηγά 5.80 και οι νταλίκες 8.10. Στην Τανάγρα τα Ι.Χ. 2.20, τα φορτηγά 5.60 και οι νταλίκες 7.85. Διόδια καταβάλλονται και στα δύο ρεύματα και της εξόδου και της εισόδου.
Αναπροσαρμογές ανακοίνωσε και η εταιρεία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου για τα διόδια Πελασγίας, Μοσχοχωρίου και Λεπτοκαρυάς. Στην Πελασγία, τα Ι.Χ. θα πληρώνουν 2.40, τα φορτηγά 5.90 και οι νταλίκες 8.30. Στο Μοσχοχώρι, τα Ι.Χ. 2.30, τα φορτηγά 5.80 και οι νταλίκες 8.20. Και στη Λεπτοκαρυά τα Ι.Χ. 2.40, τα φορτηγά 5.90 και οι νταλίκες 8.30.
Δεν αλλάζει η τιμή των διοδίων στην Αττική Οδό
Αμετάβλητη θα παραμείνει η τιμή των διοδίων στην Αττική Οδό παρά την αύξηση του ΦΠΑ από το 19% στο 21% που θα ισχύσει από τις 15 Μαρτίου.
Η Αττική Οδός, όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή της, «αντιλαμβανόμενη τις δυσκολίες που δημιουργεί η οικονομική κρίση στους εργαζομένους, εργαλείο των καθημερινών μετακινήσεων των οποίων αποτελεί ο βασικός οδικός άξονας της πρωτεύουσας, αποφάσισε, στην παρούσα φάση, να μην μετακυλήσει την αύξηση του ΦΠΑ ούτε στους οδηγούς που πληρώνουν τοις μετρητοίς, ούτε και στους συνδρομητές των εκπτωτικών προγραμμάτων e-PASS».
Η τελευταία αναπροσαρμογή στο αντίτιμο του διοδίου έγινε την 1η Φεβρουαρίου του 2006.
ΝΔ: Απαράδεκτη η αύξηση των διοδίων στον άξονα Κορίνθου - Τριπόλεως
Απαράδεκτη χαρακτηρίζει την αύξηση των τιμών των διοδίων στον άξονα Κορίνθου - Τριπόλεως ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δημοσίων Έργων της ΝΔ Μιχάλης Χαλκίδης.
«Είναι απαράδεκτο σε μία εποχή που τα εισοδήματα συμπιέζονται δραματικά και μεγάλες κατηγορίες πολιτών αγωνιούν για την επιβίωσή τους, να λαμβάνονται αποφάσεις που θα επιβαρύνουν το επιβατικό κοινό, ακόμη περισσότερο», επισημαίνει ο τομεάρχης της ΝΔ.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
ΑΠΟΨΗ:
Αν δεν κάνω λάθος στο Τρίπολη - Καλαμάτα οι τιμές μειώνονται. Δεν αυξάνονται.
Στην περίπτωση που όντως ισχύει η μείωση τότε μάλλον στην Ν.Δ. έχουν μπερδέψει τα μπούτια τους και δεν ξέρουν τι λένε.
"Καμπανάκι" για τους πολιτικούς το Βαρόμετρο
17 μονάδες μπροστά το ΠΑ.ΣΟ.Κ. από την Ν.Δ.
Σχεδόν ένας στους δύο πολίτες γυρίζει την πλάτη στα δύο μεγάλα κόμματα, σύμφωνα με το πολιτικό Βαρόμετρο του Μαρτίου της Public Issue, για το ΣΚΑΪ και την Καθημερινή.
Συγκεκριμένα το 48% των πολιτών απαντούν ότι καλύτερη κυβέρνηση για τη χώρα δεν είναι κανένα από τα δύο μεγάλα κόμματα. Το 38% απαντά πως καλύτερη κυβέρνηση είναι αυτή του ΠΑΣΟΚ και μόλις το 6% επιλέγει τη Νέα Δημοκρατία.
Όσον αφορά με το αν είναι ικανοποιημένοι από .......
την κυβέρνηση, το 32% των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ και το 18% της ΝΔ απαντούν «ναι». Αντίστοιχα το 66% των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ και το 79% των ψηφοφόρων της ΝΔ δηλώνουν δυσαρεστημένοι.
Στην πρόθεση ψήφου το 47,5% απαντά ΠΑΣΟΚ, το 30,5% ΝΔ, το 7,5% ΚΚΕ, το 6% ΛΑΟΣ και το 5% ΣΥΡΙΖΑ.
Σχετικά με τη δημοτικότητα των κομμάτων, πρώτο έρχεται το ΠΑΣΟΚ το οποίο συγκεντρώνει το 58% των θετικών εκτιμήσεων και το 40% των αρνητικών. Δεύτερος έρχεται ο ΛΑΟΣ, που συγκεντρώνει το 39% των θετικών εκτιμήσεων και το 57% των αρνητικών. Τα αντίστοιχα ποσοστά της ΝΔ είναι 34% και 63%, του ΣΥΡΙΖΑ 30% και 66% και του ΚΚΕ 29% και 68%.
Συγκριτικά με το αντίστοιχο Βαρόμετρο του Φεβρουαρίου, στη δημοτικότητα των κομμάτων, το ΠΑΣΟΚ έχει πέσει επτά ποσοστιαίες μονάδες, η ΝΔ εννέα. Το ΚΚΕ έχει κερδίσει τρεις μονάδες. Από δύο έχουν χάσει ΛΑΟΣ και ΣΥΡΙΖΑ.
Αυξημένο κατά έξι ποσοστιαίες μονάδες είναι το Μάρτιο το ποσοστό όσων επιλέγουν την αποχή ή το Λευκό Άκυρο. Πιο συγκεκριμένα, το αντίστοιχο ποσοστό για το Μάρτιο είναι 23%, ενώ για το Φεβρουάριο ήταν 17%, για τον Ιανουάριο 14,5%, για το Δεκέμβριο 12%, για το Νοέμβριο 13,5% και για τον Οκτώβριο 8,5%.
Από τους ψηφοφόρους που δηλώνουν ότι επιλέγουν λευκό ή αποχή, το 20% προέρχεται από το χώρο της Νέας Δημοκρατίας, το 17% από το ΠΑΣΟΚ. Το αντίστοιχο ποσοστό για το ΚΚΕ, το ΛΑΟΣ και το ΣΥΡΙΖΑ είναι 3%. Το 53% των ψηφοφόρων είτε επέλεγε ήδη λευκό ή αποχή, είτε δε θέλησε να δώσει απάντηση.
Για σχεδόν έναν στους δύο Έλληνες (ποσοστό 49%) επιλέγει το Γιώργο Παπανδρέου για καταλληλότερο πρωθυπουργό. Τον Αντώνη Σαμαρά θεωρεί ως καταλληλότερο πρωθυπουργό το 19%. Κανένας από τους δύο, απαντά το 22%.
Όσον αφορά στη δημοτικότητα των πολιτικών αρχηγών, το 66% κρίνει θετικά το Γιώργο Παπανδρέου και το 30% τον κρίνει αρνητικά. Το 55% των ερωτηθέντων έχει θετική γνώμη για τον Αντώνη Σαμαρά και το 37% αρνητική. Ο Γιώργος Καρατζαφέρης λαμβάνει το 46% των θετικών εκτιμήσεων και το 48% των αρνητικών. Ο Αλέξης Τσίπρας λαμβάνει το 35% των θετικών εκτιμήσεων και το 59% των αρνητικών. Τέλος, το 30% κρίνει θετικά την Αλέκα Παπαρήγα και το 64% την κρίνει αρνητικά.
Σε σχέση με το προηγούμενο βαρόμετρο του Φεβρουαρίου η δημοτικότητα του πρωθυπουργού είναι πεσμένη κατά έξι ποσοστιαίες μονάδες, του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης 13 ποσοστιαίες μονάδες και του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ δύο. Η δημοτικότητα της ΓΓ του ΚΚΕ έχει ανέβει κατά μία μονάδα και του αρχηγού του ΛΑΟΣ δεν έχει κάποια μεταβολή.
Η έρευνα της Public Issue διεξήχθη το διάστημα 3-8 Μαρτίου, είχε πανελλαδική εμβέλεια και το μέγεθος του δείγματος ήταν 1.006 άτομα.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας μπορείτε να τα δείτε πατώντας εδώ
Μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ ο πρόεδρος της Public Issue Γιάννης Μαυρής, τόνισε ότι το συγκεκριμένο Βαρόμετρο είναι η πρώτη ένδειξη για τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης και των νέων μέτρων της κυβέρνησης. Παράλληλα, τόνισε ότι τα αποτελέσματα του Βαρόμετρου δείχνουν ότι η ανασφάλεια στους πολίτες αυξάνεται ραγδαία και απότομα.
Πηγή: ΣΚΑΪ
Σχεδόν ένας στους δύο πολίτες γυρίζει την πλάτη στα δύο μεγάλα κόμματα, σύμφωνα με το πολιτικό Βαρόμετρο του Μαρτίου της Public Issue, για το ΣΚΑΪ και την Καθημερινή.
Συγκεκριμένα το 48% των πολιτών απαντούν ότι καλύτερη κυβέρνηση για τη χώρα δεν είναι κανένα από τα δύο μεγάλα κόμματα. Το 38% απαντά πως καλύτερη κυβέρνηση είναι αυτή του ΠΑΣΟΚ και μόλις το 6% επιλέγει τη Νέα Δημοκρατία.
Όσον αφορά με το αν είναι ικανοποιημένοι από .......
την κυβέρνηση, το 32% των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ και το 18% της ΝΔ απαντούν «ναι». Αντίστοιχα το 66% των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ και το 79% των ψηφοφόρων της ΝΔ δηλώνουν δυσαρεστημένοι.
Στην πρόθεση ψήφου το 47,5% απαντά ΠΑΣΟΚ, το 30,5% ΝΔ, το 7,5% ΚΚΕ, το 6% ΛΑΟΣ και το 5% ΣΥΡΙΖΑ.
Σχετικά με τη δημοτικότητα των κομμάτων, πρώτο έρχεται το ΠΑΣΟΚ το οποίο συγκεντρώνει το 58% των θετικών εκτιμήσεων και το 40% των αρνητικών. Δεύτερος έρχεται ο ΛΑΟΣ, που συγκεντρώνει το 39% των θετικών εκτιμήσεων και το 57% των αρνητικών. Τα αντίστοιχα ποσοστά της ΝΔ είναι 34% και 63%, του ΣΥΡΙΖΑ 30% και 66% και του ΚΚΕ 29% και 68%.
Συγκριτικά με το αντίστοιχο Βαρόμετρο του Φεβρουαρίου, στη δημοτικότητα των κομμάτων, το ΠΑΣΟΚ έχει πέσει επτά ποσοστιαίες μονάδες, η ΝΔ εννέα. Το ΚΚΕ έχει κερδίσει τρεις μονάδες. Από δύο έχουν χάσει ΛΑΟΣ και ΣΥΡΙΖΑ.
Αυξημένο κατά έξι ποσοστιαίες μονάδες είναι το Μάρτιο το ποσοστό όσων επιλέγουν την αποχή ή το Λευκό Άκυρο. Πιο συγκεκριμένα, το αντίστοιχο ποσοστό για το Μάρτιο είναι 23%, ενώ για το Φεβρουάριο ήταν 17%, για τον Ιανουάριο 14,5%, για το Δεκέμβριο 12%, για το Νοέμβριο 13,5% και για τον Οκτώβριο 8,5%.
Από τους ψηφοφόρους που δηλώνουν ότι επιλέγουν λευκό ή αποχή, το 20% προέρχεται από το χώρο της Νέας Δημοκρατίας, το 17% από το ΠΑΣΟΚ. Το αντίστοιχο ποσοστό για το ΚΚΕ, το ΛΑΟΣ και το ΣΥΡΙΖΑ είναι 3%. Το 53% των ψηφοφόρων είτε επέλεγε ήδη λευκό ή αποχή, είτε δε θέλησε να δώσει απάντηση.
Για σχεδόν έναν στους δύο Έλληνες (ποσοστό 49%) επιλέγει το Γιώργο Παπανδρέου για καταλληλότερο πρωθυπουργό. Τον Αντώνη Σαμαρά θεωρεί ως καταλληλότερο πρωθυπουργό το 19%. Κανένας από τους δύο, απαντά το 22%.
Όσον αφορά στη δημοτικότητα των πολιτικών αρχηγών, το 66% κρίνει θετικά το Γιώργο Παπανδρέου και το 30% τον κρίνει αρνητικά. Το 55% των ερωτηθέντων έχει θετική γνώμη για τον Αντώνη Σαμαρά και το 37% αρνητική. Ο Γιώργος Καρατζαφέρης λαμβάνει το 46% των θετικών εκτιμήσεων και το 48% των αρνητικών. Ο Αλέξης Τσίπρας λαμβάνει το 35% των θετικών εκτιμήσεων και το 59% των αρνητικών. Τέλος, το 30% κρίνει θετικά την Αλέκα Παπαρήγα και το 64% την κρίνει αρνητικά.
Σε σχέση με το προηγούμενο βαρόμετρο του Φεβρουαρίου η δημοτικότητα του πρωθυπουργού είναι πεσμένη κατά έξι ποσοστιαίες μονάδες, του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης 13 ποσοστιαίες μονάδες και του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ δύο. Η δημοτικότητα της ΓΓ του ΚΚΕ έχει ανέβει κατά μία μονάδα και του αρχηγού του ΛΑΟΣ δεν έχει κάποια μεταβολή.
Η έρευνα της Public Issue διεξήχθη το διάστημα 3-8 Μαρτίου, είχε πανελλαδική εμβέλεια και το μέγεθος του δείγματος ήταν 1.006 άτομα.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας μπορείτε να τα δείτε πατώντας εδώ
Μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ ο πρόεδρος της Public Issue Γιάννης Μαυρής, τόνισε ότι το συγκεκριμένο Βαρόμετρο είναι η πρώτη ένδειξη για τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης και των νέων μέτρων της κυβέρνησης. Παράλληλα, τόνισε ότι τα αποτελέσματα του Βαρόμετρου δείχνουν ότι η ανασφάλεια στους πολίτες αυξάνεται ραγδαία και απότομα.
Πηγή: ΣΚΑΪ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)