Απίστευτη πρόκληση στην Ελλάδα του 2012 συνιστά η απόφαση του υπουργείου Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής να δαπανήσει το ποσό των 18.500 ευρώ για να μάθουν στο γραφείο Τύπου του υπουργείου να χειρίζονται το twitter, το you tube και άλλα social media.
Υπό τον πομπώδη τίτλο «Αξιολόγηση ........
διαδικτυακών εφαρμογών ΥΠΕΚΑ για ενημέρωση των πολιτών» οι υφιστάμενοι του κ. Γιώργου Παπακωνσταντίνου ανέθεσαν χωρίς διαγωνισμό -από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων- στην εταιρεία Communication Effect Α.Ε. την εκτέλεση του έργου της αναβάθμισης της παρουσίας του υπουργείου σε: you tube, twitter, Frickr και Slideshare.
Οπως αποδεικνύεται από την απόφαση του υπουργείου το έργο αυτό αποτελεί τεράστια πολυτέλεια και είναι από αυτά που η εκτέλεσή τους στις περισσότερες περιπτώσεις δεν απαιτεί παρά ένα και μόνο επαρκώς καταρτισμένο προγραμματιστή.
Δείτε το έγγραφο.
iefhmerida
ΣΧΟΛΙΟ
Και να σκεφτεί κανένας ότι τα social Media είναι δωρεάν.... και ο Παπακωνστατίνου σε περίοδο βαθειάς κρίσης σπαταλάει χρήματα για φρουφρού και αρώματα.
ΡΕ ΟΥΣΤ ΚΟΠΡΙΤΕΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.