Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Η απάντηση της Λούκα κατσέλη στο Facebook: θέματα αρχών και συνέπειας είναι αδιαπραγμάτευτα.

Η Λούκα Κατσέλη καταψήφισε το άρθρο 37 περί "παγώματος" των συλλογικών συμβάσεων του πολυνομοσχεδίου απόψε, και διεγράφη από την Κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ.
Η βουλευτής αμέσως σχολίασε τη διαγραφή στην προσωπική της σελίδα στο Facebook γράφοντας:

"Λυπάμαι για αυτή την απόφαση. Από τη .........

δική μου τη μεριά θέλω να δηλώσω ότι ήμουν και είμαι ΠΑΣΟΚ και έχω στηρίξει με όλες μου τις δυνάμεις την κυβέρνηση.
Για μένα όμως, θέματα αρχών και συνέπειας, ιδιαίτερα για ζητήματα που έχω προσωπικά χειριστεί και γνωρίζω, είναι αδιαπραγμάτευτα.
Για αυτό δεν μπορώ να συναινέσω στην αποδόμηση θεσμών που διασφαλίζουν εργασιακά δικαιώματα και είναι πυλώνες της Δημοκρατίας και του κοινωνικού κράτους."

Η Λούκα Κατσέλη είχε ανακοινώσει την απόφασή της εδώ και κάποιες μέρες και είχε δεχθεί πιέσεις από τον Πρωθυπουργό όσο και τον Ευ. Βενιζέλο, ακόμα και την τελευταία στιγμή.

Το πολυνομοσχέδιο υπερψηφίστηκε με 154 "ναι" και 144 "όχι" στο σύνολό του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.