Να μειωθούν στο μισό τα πάγια, σε όσους έχουν κομμένο τηλέφωνο, συνέστησε ο Συνήγορος του Καταναλωτή.
Σύσταση απηύθυνε στους παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών ο Συνήγορος του Καταναλωτή Ευαγγ. Ζερβέας να χρεώνουν στο μισό τα πάγια μηνιαία τέλη, σε όσους συνδομητές έχει γίνει προσωρινή διακοπή της παροχής των υπηρεσιών τους και για όσο διάστημα διαρκεί αυτή η διακοπή.
Ο Συνήγορος ερεύνησε το θέμα με αφορμή μεγάλο .........
αριθμό καταγγελιών που δέχθηκε για το ύψος των πάγιων μηνιαίων τελών που χρεώνοναι από τους παρόχους παρότι η πρόσβαση των καταναλωτών έχει διακοπεί λόγω ληξιπρόθεσμων και απαιτητών οφειλών. Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση: «εάν περιστέλλεται η δυνατότητα χρήσης του εύρους των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών δίχως όμως να αναπροσδιορίζεται και το αρχικό τίμημά τους κατά τρόπο που να ανταποκρίνεται στο υπαρκτό μέγεθος της επιτρεπόμενης πρόσβασης τότε οι οικονομικές επιβαρύνσεις τις οποίες υφίστανται οι καταναλωτές - συνδρομητές δύναται να χαρακτηριστούν ως υπέρμετρες και καταχρηστικές σύμφωνα με το νόμο» .
Καθημερινή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.