Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Φιλιατρά: Η κοιμωμένη του Χαλεπά στον πεζέδρομο!!!!! [ Φωτογραφίες ]

Θέαμα έγινε τώρα το μεσημέρι ένας μεθυσμένος Ρουμάνος που ενω ήπιε το καταπέτασμα και ξέρναγε σε μια γωνιά, - όπως μας είπαν- έπεσε για ύπνο στα πεζουλάκια Ζαρντινιέρας του πεζόδρομου και τρεις λαλούν και δυο χορεύουν. Κοιμόταν αναισθήτως.
Πιθανόν μέσα στην μεγάλη σούρα του να νόμιζε ότι είναι σπίτι του.....

Πότε θα ξεβρομίσουμε επιτέλους από κάτι τέτοια ανθρωποειδή????
Ο πεζόδρομος έχει γίνει γκέτο μέθυσων ..............

Ρουμάνων που πίνουν το καταπέτασμα, με την ανοχή κάποιων... με αποτέλεσμα κάποιος που πάει να περάσει του έρχεται λιποθυμία από την βρώμα και δυσωδία που έχουν επάνω τους από την απλυσιά αλλά και από την απίστευτη κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων κρασιού, μπύρας κλπ.

Δείτε φωτογραφίες "της κοιμωμένης του Χαλεπά"





33 σχόλια:

  1. Πότε θα ξεβρομίσουμε επιτέλους από κάτι τέτοια ανθρωποειδή???? (Ωραία κ.bloger, έχετε δείξει επανηλειμμένα μεγαλύτερη ευαισθησία για τους σκύλους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΠΟΥ ΝΟΣΤΑΛΓΩ?
    ΦΙΛΕ 3.32 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταρχάς διαφωνώ με το σχόλιο ανθρωποιδή, δεν είναι κόσμιο και δεν αρμόζει με το ύφος του blog, νομίζω...εάν και δεν συμπαθώ ιδιαίτερα τους μέθυσους, ανεξαρτήτως εθνικότητας, θα ήθελα να κάνω 2 ερωτήματα 1ον ποιός πούλησε ακλοόλ στον Ρουμάνο, αφότου και μετά ήταν σε κατάσταση μέθυς(υπάρχει Ρουμανικό καφενείο στα φιλιατρά όπως στην Κυπαρισσία?), και 2ον πιο ακριβώς το μέγιστο πρόβλημα δημιουργήθηκε στην αγγελικά πλασμένη κοινωνία των φιλιατρών(Μαυρο,κόκκες, ψευτομπραβιλίκια όλα αποδεκτά?εσείς αγαπητό μπλόκ έχετε βάλει στο παρελθόν φωτογραφείες δολοφόνων και μπράβων και καμαρώνατε που ήρθαν στο πάρτυ σας)
    Όταν φέρνανε τις εκδηδώμενες από την Μάραθο στην πλατεία και κυκλοφορούσανε σαν τσόλια κόκκαλο και τις έβλεπαν τα παιδάκια δεν ενοχλούσε?
    ΘΕΩΡΩ το δημοσίευμα υποκτριτικό ανούσιο και επιφανειακό
    Καποια λύση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καμαρώνατε που ήρθαν στο πάρτυ σας
    Ποιό πάρτυ μας;
    Αφου είναι ανούσιο και Επιφανειακό δημοσίευμα πως καταδεχτήκατε να σχολιάσετε;
    Τέλος πάντων. Δεκτό το σχόλιο σας, σεβαστή η γνώμη σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τα μισα φιλιατρα ειναι λαθρομεταναστες, σιγα-σιγα θα ειναι πλειοψηφια, και θα σε βγαζουν απο το σπιτι σου ανενοχλητοι! για φαντασου να βαδιζεις στο δρομο γεματο απο λαθρομεταναστες,
    σε περιπτωση πεινας θα ξεκανουν πολλους απο εμας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανθρωποειδή; Είστε επιεικώς απαράδεκτοι στους χαρακτηρισμούς σας, ακόμα και αν σας εκφράζουν αυτοί οι χαρακτηρισμοί (κρίμα βέβαια), θα πρέπει να είστε περισσότερο προσεκτικοί και ψύχραιμοι όταν αναδεικνύεται και σχολιάζετε τέτοιες καταστάσεις. Και με ποιων "καλοπροαίρετων" Φιλιατρινών την άνοχη γίνονται αυτά και γιατί, αυτό θα έπρεπε να αναδείξετε πρώτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. H ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΠΟΝΑΕΙ...
    ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ.
    ΕΔΩ ΟΛΟΙ ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΕΞΕΛΕΚΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ,ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ..
    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΕΤΣΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υποθέτω οτι δεν θα έχεις απορία Χρήστο γιατί πήγε στον κάδο ανακύκλωσης το σχόλιο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητοί,
    Όπως σχολιάζουμε θετικά τα ωραία και εμπεριστατωμένα άρθρα, έτσι καυτηριάζουμε και αυτά που θεωρούμε οτι δεν συνάδουν με αυτά που μας έχει δείξει το blog τα τελευταία χρόνια που το παρακαλουθόυμε ανελλιπώς.
    Αν μπορείτε δείτε προσεκτικά τις φωτογραφείες απο πέρσυ στο πάρτυ στο πρωην enigma-bailar και θα καταλάβετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Διαβάζω τα σχόλια σας και πραγματικά απορώ.
    Με το Φιλιατρά News διαφωνώ σε αρκετά πράγματα αλλά δεν σταματάω να το διαβάζω καθημερινά.
    Αν παραβλέψω τους χαρακτηρισμούς που γράφονται, Εσάς σας είναι αρεστή αυτή η εικόνα?
    Σας αρέσει να βλέπετε σε τέτοια κατάσταση όχι μόνο αυτόν αλλά τον οποιονδήποτε άνθρωπο?
    Εμένα δεν μου αρέσει η εικόνα που παρουσιάζει η αρχή του πεζόδρομου (έξω από το Ατλάντικ) φάτσα στην πλατεία μας.
    Η κατάσταση έχει ξεφύγει και κάτι θα πρέπει να γίνει επιτέλους με τους μεθυσμένους που κυκλοφορούν στον πεζόδρομο.
    Η περιοχή αν δεν το έχετε καταλάβει έχει υποβαθμιστεί επικίνδυνα.
    Τα έζησα το καλοκαίρι που κατέβηκα διακοπές και έχω γνώμη για το θέμα.
    Γιάννης Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Aν θελουν μπορουν να καθαρισουν την πολη σε χρονο μηδεν.
    Οταν συντονιστουν ΣΔΟΕ-ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ-ΔΗΜΟΣ τοτε ολοι οι κατεργαρηδες που το παιζουν ξενοδοχοι μπορουν να μπουν στη θεση τους.
    Εκτος και θελουν να φωναξουμε τη ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ να εφαρμοσει το νομο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σωστό. Κάποιοι Φιλιατρινοί που νοικιάζουν τα σπίτια τους σε μαύρους και πληρώνονται με το κεφάλι. Μην πούμε ονόματα. Μην θίξουμε υπολήψεις. Όλοι σχεδόν ξέρουμε ποιοι νοικιάζουν τα σπίτια τους σε μαύρους και τα έχουν κάνει κοινόβια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παιδιά του blog...Διαβάζω αυτό το site σχεδόν από την αρχή του. Άλλοτε διαφωνώ μαζί σας (αλλά σας υποστηρίζω στο να γράφετε αυτά που γράφετε) και άλλοτε συμφωνώ (τις περισσότερες φορές θα έλεγα). Αυτή τη φορά όμως με αφήσατε άφωνο. Μόνο σε site της Κου-Κλούξ-Κλάν θα διάβαζα κάτι αντίστοιχο. Ούτε εγώ συμφωνώ με την παρούσα κατάσταση όμως ο όρος "ανθρωποειδή" πάει πολύ. Με προσβάλει σαν άνθρωπο, σαν Έλληνα και κυρίως σαν Φιλιατρινό. Δεν ξέρω την ηλικία σας, σίγουρα όμως είστε μικρότεροι απο εμένα (46 ετών). Μήπως θα θέλατε έστω και ιδιωτικά να σας αναφέρω ονόματα "γνήσιων" Φιλιατρινών και Ελλήνων που έχουν κάνει ακριβώς τα ίδια ή και χειρότερα? Αν σας τα πω (και πολύ άλλοι πιστέψτε με γνωρίζουν), θα τολμήσετε να βάλετε τα ονόματά τους ή τις φωτογραφίες τους στο blog σας (όχι "μας" πλέον αν δεν ανακαλέσετε)?
    Μην απορούμε για την "κατηφόρα" που έχουμε πάρει....
    Με λύπη
    Γεώργιος Φιλιατρινός του Κωνσταντίνου
    Υ.Γ. Χάρη, θα ήθελα την άποψή σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΩΠΑΣΕ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ!...ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΕΧΟΥΝ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΑΠΟ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΣΤΕΣ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΠΡΑΞΕΙ ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ.ΚΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΜΒΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΜΑΚΡΙΝΟ ΚΙ ΑΠΙΘΑΝΟ.ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΤΣΑΚΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΦΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΠΑΡΚΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΓΚΕΤΟ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΓΚΑΚΙΑ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ Ο ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ ΙΔΙΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΓΙΖΕΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΝΟΙΚΙΑΣΜΕΝΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕΡΙΜΝΑ?ΓΑΤΙ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΟΙΚΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟΣΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ? ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΜΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΟ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΤΑ ΔΕΝΤΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΨΕΙ ΞΑΝΑ ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΗ!!!!!ΑΣ ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κ. Γιώργο Φιλιατρινέ του Κωνσταντίνου.
    Θα μεταφέρω μια πρόταση ενός φίλου παραπάνω που γράφει στο σχόλιο του.
    "η εικόνα που παρουσιάζει η αρχή του πεζόδρομου (έξω από το Ατλάντικ) φάτσα στην πλατεία μας."
    Ερώτηση: Εσας η εικόνα αυτή όπως την βλέπετε, δεν σας προσβάλει;
    Τα παρτέρια είναι χώροι ύπνου μεθυσμένων; Και μάλιστα μπροστά στην πλατεία;
    Και επειδή το τι έγινε πριν την λήψη των φωτογραφιών το ξέρει ο Χάρης που μας έστειλε την φωτογραφία, θα φροντίσω να τον ενημερώσω ότι ζητάτε την γνώμη του για το θέμα.
    Όσο για τον χαρακτηρισμό, τον ανακαλούμε... ΟΧΙ όμως για τον λόγο που είπατε.

    X-treme

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΕΡΙΒΟΗΤΟΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΩΦΕΛΗΣΕ ΤΗ ΠΟΛΗ?
    ΣΕ ΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ??
    ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΚΟΨΕΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ,ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ Η ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο πρώην Διαχειριστής29 Οκτωβρίου 2012 στις 8:35 μ.μ.

    Αγαπητέ φίλε Γεώργιε Φιλιατρινέ.

    Με ενημέρωσε ο Διαχειριστής ότι ζήτησες την γνώμη μου στο θέμα.
    Η αλήθεια είναι δεν είχα δεί όλα τα σχόλια παρά μόνο 4 με 5.
    Επειδή την φρωτογραφία την τράβηξα εγω θα σου πω λίγο το παρασκήνιο.
    Πήγαινα σπίτι και φτάνοντας έξω απο το Ατλάντικ με σταμάτησε γνωστός και μου λεει. Αυτό το αίσχος γιατι δεν το βγάζεις στη σελίδα σου????
    Του ειπα εν συντομία οτι δεν ειναι σελίδα μου κλπ κλπ (Εχω βαρεθεί να το λέω) και εκείνη την στιγμή ο Ξαπλωμένος ξυπνάει. Ανασηκώνεται λίγο μας κοιτάει και ξαναξαπλώνει, μας γυρνάει τον πισινό του και στο καπάκι ξαπλώνει μπρούμυτα.
    Σαν να 'έλεγε βρε δεν γα.....στε???
    Και βγάζω την μηχανή την οποία έχω πάντα επάνω μου και τον τραβάω φωτογραφία.

    Μου λεει ο γνωστός μου οτι ειναι μεθυσμένος, εχει πιεί τον άμπακο, και πριν λίγο ξέρναγε λίγο παραπάνω απο το περίπτερο που ειναι εξω απο το Ατλάντικ. Μετα ξαπλωσε εκεί σαν να ηταν σπίτι του (πάλι καλα που δεν γδύθηκε) και την έπεσε για ύπνο σαν να μην συνέβαινε τίποτα.

    Μπορεί ο χαρακτηρισμός "ανθρωποειδές" που χρησιμοποίησαν οι Διαχειριστές να ήταν ελαφρώς ατυχής (ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΑΥΤΟ) εν τούτοις η όλη κατάσταση που πραγματικά επικρατεί στον πεζόδρομο που έχει καταντήσει ΚΡΑΤΟΣ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ κοινώς γκέτο (χωρίς υπερβολές) ΙΣΩΣ να ειναι και ελάχιστος.
    Το φαινόμενο με τους μεθυσμένους Ρουμάνους που πίνουν στην κυριολεξία τον άμπακο απο κρασί και μπύρα (τόση κατανάλωση σε μπύρα ΟΥΤΕ η Γερμανία πια) σε κανει να αποφεύγεις να περάσει στον πεζόδρομο. ΠΟΥ??? ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΟΛΗ.
    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ.
    Σε μια εποχή που ο ΈΛΛΗΝΑΣ ΔΕΧΕΤΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ από τους πολιτικούς, και ταυτόχρονα οι μετανάστες και οι λαθρομετανάστες ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ θεωρώ οτι δικαιολογείται η όποια αγανάκτηση ακόμα και ο ακραίος χαρακτηρισμός.

    Πάντως πολύ θα ήθελα να λησουν εδλώ και να σε παρω να παμε για ένα κρασάκι ή ουζάκι σε ενα καφενείο στον πεζόδρομο και να κατσω να σε παρακολουθήσω και να κόβω αντιδράσεις σου.
    Είμαι σίγουρος οτι θα γίνεις turbo από τα νεύρα σου.
    Φωνές τσακωμοί, βρώμα κρασιού κλπ κλπ είναι τα ελάχιστα που υπάρχουν.
    Σωστά το είπε ο λίγο πιο πάνω ανώνυμος:
    "Η περιοχή αν δεν το έχετε καταλάβει έχει υποβαθμιστεί επικίνδυνα."
    Και πράγματι. Είναι αλήθεια αυτό. ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ δεν μείνει στα σπίτια αυτά.

    Ακου τα χάλια... Ο Υπουργός ΠΡΟ ΠΟ (πετυχημένο το λογοπάιγνιο του Κασιδιάρη) σε λίγο θα δώσει εντολή να βαράνε όποιον Έλληννα στραβοκοιτάξει μετανάστη και ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗ. Όλα αυτα στα πλαίσια του Αντιρατσιστικού αγώνα....

    Εχουν ξεπουληθεί σε μια ...Λιάρα και παίρνουν φράγκα για να τους κρατάνε εδώ ΟΛΟΥΣ. ΚΑΘΕ ΛΕΓΗΣ ΚΑΡΥΔΙ Φίλε. Χωρίς χαρτιά, χωρίς να ξέρουν τι σκατά είναι ο καθένας τους, τι καπνό φουμάρουν τους κρατάνε εδω γιατι η ...Λιάρα τους δίνει χρήμα. Μην μου πεις οτι δεν τα ξέρεις όλα αυτά.
    Το γεγονός φίλε είναι ένα. Δεν σέβονται ΤΙΠΟΤΑ και νομίζουν οτι η Ελλάδα τους ανήκει. Εχουμε καταντήσει οι Έλληνες ΞΕΝΟΛΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ. Αν είναι δυνατόν δηλαδή.
    Αυτή είναι η αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο πρώην Διαχειριστής29 Οκτωβρίου 2012 στις 8:53 μ.μ.

    Για τον 8:08μμ
    Αν θυμαμαι καλα, ο πεζόδρομος έγινε επι δλήμαρχίας Σωτηρόπουλου.
    Δεν θυμάμαι ακριβώς ζητω συγνώμη αν κανω λάθος.
    Στην ουσία δεν προσέφερε τίποτα απολύτως. Για μένα μακάρι να χαλάσει αυριο το πρωί κι όλας.
    Ενα λάχρηστο έργο ήταν. Και πραγματικά δεν ξερω τι σκοπιμότητα είχε να γίνει και να κόψει την πόλη έτσι όπως την έκοψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΕΣΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ. Ν' ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ.
    ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΜΑΝΩΛΑΔΑ ΗΛΕΙΑΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.
    ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΛΜΗ ΝΑ ΠΕΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ. ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ.
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να ανακεφαλεώσουμε,
    1ο Βρίσκουμε αυτούς που νοικίαζουν σε Ρουμάνους(σ.σ.που είναι στην Ε.Ε. και δεν μπορουν να απελαθούν)μαύρους, πακιστανούς κ.τλ.
    2ο Βρίσκουμε αυτούς που τους προσλαμβάνουν για βοσκούς εργάτες ραδβο κ.τ.λ παράνομα χωρίς ασφάλεια σε μεροκάματα εξευτελιστικά και εμμέσως αποκλείουν τον κάθε έλληνα
    Και τους καθιζουμε κάτω ενώπιον όλων των Φιλιατρινών και βρίσκουμε μια λύση.
    Γιατί το πρόβλημα δεν είναι να κοκκαλλιαζουν οι Ρουμάνοι-που είναι μέρος της κουλτούρας τους όπως και των Ρώσων, Πολωνών ακόμα και Άγγλωνκτλ,
    το πρόβλημα είναι η ανεργία, η έλλειψη ρευστότητας στην αγορά, τα χαράστια κτλ που έχουν κάνει την κοινωνία μας και κατεπέκταση την πλατεία μας γεμάτη μιζέρια και εμάς να εκνευρίζουν πράγματα, συμφωνώ άσχημα και ανεπίτρεπτα αλλά που παλαιότερα τα αντιμετωπίζαμε αλλίως. Ποιός αγαπητοί δεν έχει πιεί δύο όυζα παραπάνω, στο Πανελλήνιο(Παλαιότερα), στο Γαλαξία, στην Μάραθο κτλ και έαν και είναι γεγονός ότι οι Έλληνες χειριζόμαστε το ποτό ελαφρώς καλύτερα , και τσαμπυκάδες έχουν γίνει, και κουβέντες έχουν ειπωθεί και΄άλλα πολλά,! Απλά ήταν άλλες εποχές και τα βλέπαμε αλλίως!
    Με εκτίμιση
    ΔΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κύριε διαχειριστή του blog, το σχόλιό σου και οι χαραχτηρισμοί σου για έναν συνάνθρωπό μας με λύπησαν πολύ.
    Προφανώς η εικόνα ενός μεθυσμένου ανθρώπου, αναξαρτήτως εθνικότητας, δεν είναι καλή αλλά εσένα σε ενόχλησε περισσότερο γιατί ήταν αλλοδαπός και όχι γιατί ήταν μεθυσμένος.
    Τα <> που εσύ χαραχτηρλιζεις, είναι άνθρωποι φτωχοί και πεινασμένοι, που τους νοικιάζεις τα παλιοσπιτά σου, που πρίν χρησιμοποιούσες για στάβλους, που τσάμπα σου καλλιεργούν τα χωράφια, εσύ προτιμάς να πινεις φραπέ ή να χαρτοπαίζεις στο καφενείο, χτίζουν και καθαρίζουν τα σπίτια σου και ξεσκατίζουν τους γονείς σου. Σε αυτούς πουλάς κρασί και μπύρα, για να κονομίσεις πονηρέ Φιλιτρινέ Ελληναρά και μετά τους βρίζεις γιατί μέθυσαν. Πότε έκατσες να τους ρωτήσεις πως και γιατί έφτασαν στα μέρη σου, τι οικογένεια άφησαν πίσω τους, τι προβλήματα αντιμετωπίζουν και πως εσύ, σαν ανωτέρου είδους άνθρωπος και χριστιανός, μπορείς να τους βοηθήσεις;
    Τίποτα δεν έκανες αλλά υποκριτικά το παίζεις ανώτερο είδος. Ξέχασες φαίνεται τους συγγενείς και συμπατριώτες σου, που σαν αυτούς, ξυπόλιτοι, ρακένδυτοι και κακομοίριδες, ζήτησαν την τύχη τους σε άλλα μέρη, αντιμετωπίζοντας τα ίδια με αυτούς προβλήματα, τα οποία προσπάθησαν πολλές φορές να πνίξουν στο ποτό.
    Ο πόνος του ξενητεμένου, αγαπητέ πατριώτη, είναι τόσο μεγάλος, που τραγουδήθηκε από όλους τους λαούς του κόσμου και φυσικά και από τον δικό μας. Παρακάτω σου θυμίζω μερικούς στίχους, που και σύ πιστεύω να έχεις τραγουδίσει και που ίσως, σε άλλη γλώσσα, τραγουδούσε εκείνο το βράδυ ο μεθυσμένος μετανάστης.

    Σαν απόκληρος γυρίζω
    στην κακούργα ξενιτιά
    Περιπλανώμενος δυστυχισμένος
    Μακριά απ' της μάνας μου την αγκαλιά

    Κλαίνε τα πουλιά για αέρα
    Και τα δέντρα για νερό
    Κλαίω μανούλα μου κι εγώ για σένα
    Που έχω χρόνια για να σε ειδώ

    Πάρε χάρε τη ψυχή μου
    Ησυχία για να βρω
    Αφού το θέλησε η μαύρη μοίρα
    Μες τη ζωή μου να μη χαρώ.

    Πιστεύω ότι αν ξαναδείς τα πράγματα καλύτερα, θα καταλάβεις το λάθος σου και σαν ανώτερος άνθρωπος, θα ζητήσεις δημόσια συγγνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΑΠΟΚΛΗΡΟΣ ΚΑΙ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟΣ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΙ ΤΕΤΙΟΥΣ ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥ,ΕΤΣΙ?
    ΟΛΟΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΥΡΦΕΤΟΣ ,ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΥΠΑΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ,ΠΟΙΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΕΧΟΥΝ?
    ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΧΑΡΙ ΤΩΝ ΤΣΙΦΛΙΚΑΔΩΝ ΝΑ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ??
    ΣΔΟΕ - ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ -ΔΗΜΟΣ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΛΥΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΧΡΟΝΟ ΜΗΔΕΝ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ,ΜΕ ΑΝΕΞΕΛΕΚΤΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ,ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ.
    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΚΟΥΝΔΟΥΡΟ,ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ,ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ?ΓΙΑΤΙ ΛΕΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ? ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΑΥΤΟς ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ.Μ'ΑΥΤΑ ΚΑΙ Μ'ΑΥΤΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΓΙΝΕ ΑΓΝΩΡΙΣΤΗ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΕ 15-20 ΧΡΟΝΙΑ.ΒΡΟΜΗΣΑΝΕ ΟΙ ΠΟΛΕΙΣ,ΚΛΕΨΙΕΣ,ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥς ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ(ΠΩς ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΣΩ?)ΚΑΙ ΜΕΙς ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑς ΚΛΕΙΔΑΜΠΑΡΟΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΣΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ?ΓΙΑΤΙ ΛΕΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ? ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΑΥΤΟς ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ.Μ'ΑΥΤΑ ΚΑΙ Μ'ΑΥΤΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΓΙΝΕ ΑΓΝΩΡΙΣΤΗ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΕ 15-20 ΧΡΟΝΙΑ.ΒΡΟΜΗΣΑΝΕ ΟΙ ΠΟΛΕΙΣ,ΚΛΕΨΙΕΣ,ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥς ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ(ΠΩς ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΣΩ?)ΚΑΙ ΜΕΙς ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑς ΚΛΕΙΔΑΜΠΑΡΟΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΣΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΥΡΙΟΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΓΙΑΤΙ? ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ. ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΟΡΕΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΒΓΑΙΝΑΝΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΥ ΜΑΣ ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥ Κ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΑΝΤΕ ΝΑ ΗΤΑΝ 50000 Η 100000 ΒΑΡΙΑ ΒΑΡΙΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 2000000 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ ΚΑΤΩ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΛΥΝΑΜΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΑΝ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΑΡΚΟΦΑΓΟΙ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ 'ΕΛΛΗΝΕΣ'ΣΕ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ.ΟΣΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΑΤΕ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΕΧΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ πΧ ΟΠΟΙΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΗΣΤΕΨΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΙΩΣΕΙ ΠΟΛΛΑ Κ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΟΡΘΙΟΣ ΓΙΑΤΙ? ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΜΑΣ Η ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΜΑΣ ΤΥΠΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΓΕΙΤΟΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΨΟΦΗΣΗ ΚΑΙ Η ΓΙΔΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ.ΟΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΣΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ Η ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΨΥΧΟΓΡΑΦΗΜΑ ΤΟΥΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΟΥΤΣΑΒΑΚΙ ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΑΣ ΠΩΣ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΨΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΘΟΣ Κ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ Κ.Λ.Π ΤΟΝ ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΦΙΛΟ ΑΠΟ ΔΕΙΛΙΑ Η ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ Η ΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΔΑΓΚΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΑΚΙ ΠΑΡΑΣΥΡΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΥΠΟ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΛΥΝΕΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ. ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΗΣΤΕΥΕΙ Η 300 ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΗΣΤΕΥΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ? ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕΣΕ ΕΝΑΝ ΠΟΝΗΡΩ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ 'ΔΑΓΚΩΣΕΙ'. ΔΕΝ ΞΕΡΩ. ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ? ΕΡΩΤΩ? ΠΩΣ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ, ΟΥΤΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ,ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΠΑΝΙΖΟΥΝ. ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΚΡΑΤΟΣ ΟΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΕΛΟΣ-ΠΟΛΙΤΗΣ ΘΑ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΚΡΗΣΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ? ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ. ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΛΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ Η ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΛΕΓΟΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ 'ΑΝΘΡΩΠΟΙ"Η ελευθερία χωρίς σοφία και αρετή είναι παραφροσύνη και έγκλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ 3:11μ.μ.
    Μακάρι ΟΛΟΙ όσοι σχολιάζουν εδώ μέσα να σχολίαζαν όπως εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αγαπητοί διαχειριστές του blog και φίλε Χάρη. Τα λόγια σας με κάλυψαν (η ανάκληση του "ανθρωποειδές" από την μεριά των διαχειριστών και η "ατυχής" δήλωση που ανάφερε ο Χάρης). Χαίρομαι που υπάρχει τελικά η ευαισθησία που έχω διαπιστώσει όλο αυτό το διάστημα που συνοδοιπορώ μαζί σας. Για όλα τα υπόλοιπα έχετε δίκιο. Τα πράγματα δεν είναι καθόλου καλά με τους αλλοδαπούς στην πόλη μας. Κάτι θα πρέπει να γίνει φυσικά και όπως έχω πει και άλλοτε, μάλλον θα πρέπει να κάνουμε κάτι εμείς, γιατί αν περιμένουμε από το κράτος.....
    Φιλιατρινός Γεώργιος του Κωνσταντίνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φίλοι συμπατριώτες συμπληρωματικά όσων ανέφερα χθές στις 1:02 πμ διαβάστε και τα παρακάτω.
    Ευχαριστώ

    Οι Έλληνες σπέρνουν τον τρόμο στη Νέα Υόρκη

    "Ομολόγησαν το διπλό φονικό οι Αλβανοί. Ο Λάμπρος Παπάς κρατούσε ένα μεγάλο μαχαίρι στο χέρι."
    (ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ, 17/3/98)

    Για μια ακόμα φορά οι στατιστικές της αστυνομίας έρχονται να επιβεβαιώσουν τα τρομοκρατικά πρωτοσέλιδα. Ναι, οι ξένοι είναι υπεύθυνοι για την αύξηση της εγκληματικότητας στη χώρα μας. Το επιβεβαιώνουν οι αμείλικτοι αριθμοί. Μήπως, λοιπόν, έχουν δίκιο αυτοί που φωνάζουν τόσο καιρό και διαμαρτύρονται για την "ασυδοσία των λαθρομεταναστών"; Μήπως έχουν δίκιο οι εφημερίδες που ζητούν την απέλασή τους και το σταμάτημα της διαδικασίας νομιμοποίησής τους; Μήπως πρέπει κι εμείς όλοι να προμηθευθούμε μια καραμπίνα για να υπερασπίσουμε την περιουσία και τη ζωή μας, που κινδυνεύουν από τους εγκληματίες Αλβανούς;
    Πριν ζωστούμε όλοι με τα φυσεκλίκια του πανικού, ας σκύψουμε λίγο προσεκτικότερα σ' αυτές τις περίφημες στατιστικές. Όσο κι αν τα σκέτα νούμερα εμφανίζονται ως απόλυτες αποδείξεις, μας οδηγούν σε λανθασμένα συμπεράσματα, αν δεν συνοδεύονται από μια ολοκληρωμένη ανάλυση του φαινομένου, το οποίο υποτίθεται ότι περιγράφουν.
    * Δεν μπορεί, π.χ., να λησμονείται το γεγονός ότι το ίδιο το ελληνικό κράτος (και πολύ συχνά οι ίδιοι οι εργοδότες των μεταναστών) τους οδηγούν σε αλλεπάλληλα αδικήματα, ακριβώς εξαιτίας της εξώθησής τους στην παράνομη εργασία.
    * Οι συλλήψεις μεταναστών είναι πάντοτε περισσότερες, εφόσον γίνονται στο πλαίσιο επιχειρήσεων "σκούπας" και αφορούν, σε συντριπτική πλειοψηφία, τη λεγόμενη "ορατή εγκληματικότητα".
    * Η προφυλάκιση και η καταδίκη ενός μετανάστη είναι κατά κανόνα πιο "εύκολη" για ένα δικαστήριο.
    * Η υπερεγκληματικότητα των ξένων ποικίλλει, ανάλογα με το βαθμό ενσωμάτωσής τους στην ελληνική κοινωνία. Όμως αυτή την ενσωμάτωση τους την αρνούμαστε εμείς οι ίδιοι.
    * Η "εγκληματική φύση" που αποδίδεται σε ορισμένες κατηγορίες μεταναστών
    -ιδιαίτερα τους Αλβανούς- απλώς αναπαράγει το πρόβλημα, εφόσον χρησιμοποιείται ως επιχείρημα για την απομόνωσή τους.
    * Η σύγκριση της εγκληματικότητας των ξένων με την αντίστοιχη του ελληνικού πληθυσμού την ίδια περίοδο είναι ούτως ή άλλως πλασματική, διότι πρόκειται για δυο ομάδες πολιτών με εντελώς διαφορετικά δημογραφικά χαρακτηριστικά. Η παραδοσιακή εγκληματικότητα, η εγκληματικότητα "του δρόμου", είναι κυρίως έργο ενός πληθυσμού νέου, ανδρικού, που βρίσκεται εκτός εκπαίδευσης. Τα χαρακτηριστικά αυτά αντιστοιχούν στα δημογραφικά στοιχεία των μεταναστών, ενώ αποτελούν μικρό μόνο μέρος του συνολικού ελληνικού πληθυσμού.
    * Όσο για τα "ειδεχθή" εγκλήματα, αυτά δεν αφορούν σχεδόν ποτέ τους μετανάστες. Αλλά αρκεί μια σπάνια περίπτωση, για να χαρακτηρίσει όλους τους συμπατριώτες του δράστη ως "τέρατα" ή "μαφιόζους". Τα πολύ αγριότερα εγκλήματα Ελλήνων πολιτών περιγράφονται ως εγκλήματα "πάθους" και προκαλούν τη συρροή ψυχολόγων στα παράθυρα της τηλεόρασης. Μ' άλλα λόγια, τα εγκλήματα των μεταναστών θεωρούνται εγκλήματα "ομάδας", ενώ των Ελλήνων πολιτών είναι εγκλήματα "ατόμων".


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΣΥΝΕΧΕΙΑ 1η

    Έξω οι Έλληνες!

    Γνωρίζουμε ότι τα επιχειρήματα αυτά δεν μπορούν να πείσουν κάποιον που έχει έρθει σε άμεση επαφή με την εγκληματική δραστηριότητα ενός ξένου. Για το θύμα μιας κλοπής είναι πολύ πιο εύκολο να δαιμονοποιήσει μια μερίδα του πληθυσμού, παρά να ξεχωρίσει ένα συγκεκριμένο άλλο πολίτη, το δράστη. Το χειρότερο είναι ότι από αυτές τις στατιστικές διαπιστώσεις εξάγονται πολιτικά συμπεράσματα από επίσημους κομματικούς φορείς ή επώνυμους διαμορφωτές της κοινής γνώμης. Κοινό συμπέρασμα: "Έξω οι ξένοι, για να μειωθεί η εγκληματικότητα!"
    Ίσως είναι διδακτικός για όλους μας ο πίνακας που δημοσιεύουμε. Περιλαμβάνει τον αριθμό των ατόμων που κατηγορήθηκαν ανά 100.000 άτομα της ίδιας ομάδας πληθυσμού άνω των 18 ετών, στην πολιτεία της Νέας Υόρκης κατά το έτος 1929. Τα αποτελέσματα του πίνακα αυτού είναι συνταρακτικά: ανάμεσα σε όλους τους Ευρωπαίους μετανάστες, οι Έλληνες κατέχουν τα σκήπτρα της εγκληματικότητας, και μάλιστα με μεγάλη διαφορά!
    * Στο σύνολο των αδικημάτων οι Έλληνες προηγούνται σαφώς, με 779,5 έναντι μόλις 344 των Ιταλών και 189 των Ρώσων.
    * Ειδικά στις ανθρωποκτονίες, οι Έλληνες είναι πραγματικοί πρωταθλητές. Έχουν υπερδεκαπλάσιες επιδόσεις από τους, δεύτερους, Ιταλούς.
    * Σαφή υπεροχή επιδεικνύουν οι Έλληνες και στους βιασμούς, τις επιθέσεις, τις κλοπές και τις ληστείες.
    * Στα ναρκωτικά οι Έλληνες μετανάστες έχουν περίπου το μονοπώλιο.
    * Στο μόνο αδίκημα που υστερούσαν κάπως οι συμπατριώτες μας στη Νέα Υόρκη του 1929 ήταν η οπλοκατοχή. Εκεί προηγούνται σαφώς οι Ιταλοί, με 63,3 έναντι 28,2 των δικών μας.
    Είτε το θέλουμε, λοιπόν, είτε όχι, οι Έλληνες ήταν ο μεγάλος πονοκέφαλος της αστυνομίας της Νέας Υόρκης το μεσοπόλεμο. Η εγκληματική τους δράση σκορπούσε πανικό στους φιλήσυχους Αμερικάνους πολίτες, που ζητούσαν απεγνωσμένα τη βοήθεια της αστυνομίας και κατηγορούσαν για ανικανότητα τις διωκτικές αρχές της χώρας.
    Τα στοιχεία του πίνακα δεν επιδέχονται καμιά αμφισβήτηση. Προέρχονται από την "Εκθεση Ουίκερσαμ" και δημοσιεύονται στο έργο του Thorsten Sellin "Culture Conflict and Delinquency" (New York, Social Science Research Council, 1938). Πρόκειται για ένα κλασικό έργο της παγκόσμιας εγκληματολογικής βιβλιογραφίας, γραμμένο από έναν διαπρεπή επιστήμονα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΣΥΝΕΧΕΙΑ 2η

    Τεχνητή αύξηση

    Με τη σοβαρότητα και την ευαισθησία που τον διέκρινε, ο Sellin περιγράφει τα όρια αυτών των στατιστικών: "Ακόμα κι αν διαθέταμε ακριβή στατιστικά στοιχεία του πληθυσμού, θα έπρεπε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα της αξιολόγησης και της χρησιμότητας των εγκληματολογικών στατιστικών."
    Ο Sellin προχωρούσε παραπέρα: "Υπάρχουν πολλές αποδείξεις ότι ο μετανάστης είναι αντικείμενο μιας διαφορετικής μεταχείρισης από τη διοίκηση και τη δικαιοσύνη. Αυτό οφείλεται εν μέρει στην προέλευσή του και εν μέρει στην οικονομική και κοινωνική του κατάσταση. Ο,τι και να συμβαίνει, υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να συλληφθεί και να καταδικαστεί ένας μετανάστης, παρά ένας γηγενής αυτής της χώρας. Και όταν συλλαμβάνεται, είναι πιθανότερο να καταδικαστεί σε μεγαλύτερη ποινή ο μετανάστης παρά ο γηγενής. Όταν ανήκει κάποιος σε μια ομάδα μεταναστών - ειδικά όταν η κοινωνική απόσταση ανάμεσα σ' αυτή την ομάδα και την ομάδα που κυριαρχεί στην κοινωνία είναι σημαντική - τα ποσοστά εγκληματικότητας είναι τεχνητά αυξημένα, και ο ερευνητής οφείλει να το λαμβάνει αυτό υπόψη."
    Γνωρίζουμε ότι σήμερα η ελληνική παρουσία στη Νέα Υόρκη δεν έχει τίποτα να κάνει με τη σκοτεινή εικόνα του 1929. Το ελληνικό λόμπι θεωρείται απολύτως προσαρμοσμένο στα ήθη της αμερικανικής πατρίδας και οι εγκληματολογικές στατιστικές δεν παρουσιάζουν καμιά απόκλιση από τον εθνικό μέσο όρο. Την εξέλιξη αυτή την είχε προβλέψει ο ίδιος ο Sellin, ο οποίος έγραφε ότι οι μετανάστες δεύτερης γενιάς, οι οποίοι τείνουν να ενσωματωθούν στη χώρα υποδοχής, εμφανίζουν πολύ μικρές αποκλίσεις στην κοινωνική συμπεριφορά. Όσοι, λοιπόν, βρίσκουν αφορμή από τις στατιστικές του αστυνομικού δελτίου, για να ζητήσουν την εκδίωξη των μεταναστών από την Ελλάδα, ας αναρωτηθούν λίγο για τον τρόπο υποδοχής και τις δυνατότητες ενσωμάτωσης που τους προσφέρουμε. Και την επομένη φορά που θα νιώσουν την ανάγκη να λιντσάρουν κάποιον ξένο πορτοφολά στο λεωφορείο, ας στρέψουν λίγο τη σκέψη τους στους εξαθλιωμένους Έλληνες μετανάστες στις Ηνωμένες Πολιτείες, τη δεκαετία του '20 και του '30.

    Βλέπετε πίνακες στα:
    http://www.iospress.gr/ios1999/ios19991128table1.htm
    και
    http://www.iospress.gr/ios1999/ios19991128table3.htm


    Αριθμός ατόμων που κατηγορήθηκαν επί 100.000 κατοίκων της ίδιας κατηγορίας πληθυσμού το 1929 στην πολιτεία της Ν. Υόρκης

    Για περισσότερα: http://www.iospress.gr/ios1999/ios19991128a.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.