Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Η Νάντια Γιαννακοπούλου για την εξυγίανση του ΟΣΕ στην Πελοπόννησο

Ερώτηση στον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κος Δημήτρη Ρέππα κατέθεσε σήμερα η βουλευτής Μεσσηνία του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κα Νάντια Γιαννακοπούλου σχετικά με την Εξυγίανση του ΟΣΕ στην Πελοπόννησο.

Αναλυτικά η ερώτηση της Κας Γιαννακοπούλου αναφέρει:

Ενόψει της κατάθεσης του σχεδίου ανασυγκρότησης του ΟΣΕ που θα υποβληθεί τον ερχόμενο Ιούνιο, ο Οργανισμός έχει περιέλθει σε κατάσταση αποσύνθεσης, καθώς διαπιστώνεται από τους ορκωτούς ελεγκτές που καλούνται να κλείσουν τον ισολογισμό του ότι δεν γνωρίζει κανείς με βεβαιότητα τα περιουσιακά στοιχεία του, όπως τον αριθμό των βαγονιών, τις αξίες του μηχανολογικού εξοπλισμού και των ανταλλακτικών κ.α. αφού δεν τηρούνται στοιχεία απογραφής αποθήκης στα μηχανοστάσιά του.

Αυτό οδηγεί στο συμπέρασμα ότι μέχρι σήμερα ......

οι ισολογισμοί διαμορφώνονταν κατ’ εκτίμηση, ενώ με το σχέδιο ανασυγκρότησης για πρώτη φορά θα γίνει καταγραφή βαγονιών και άλλων περιουσιακών στοιχείων που θα δοθούν στην ανεξάρτητη πλέον νέα ΤΡΑΙΝΟΣΕ που θα υλοποιεί το σιδηροδρομικό έργο με την προσθήκη ξένου στρατηγικού συμβούλου σε πρώτη φάση και ακολούθως επενδυτή. Επιπλέον, στα πλαίσια του σχεδίου έχει τεθεί στόχος για μείωση κατά 30% των λειτουργικών εξόδων του Οργανισμού, δηλαδή εξοικονόμηση ποσού ύψους 75 εκατομμυρίων ευρώ, μέχρι τα τέλη του έτους.

Σχετικά με τα δρομολόγια και σύμφωνα με δημοσιεύματα του αθηναϊκού και τοπικού Τύπου (Κόσμος του Επενδυτή και Ελευθερία Μεσσηνίας), έχει αποφασιστεί να διατηρηθεί ένας μόνο κύριος άξονας (Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ιδομένη) σε όλη την ελληνική επικράτεια, ο οποίος συγχρηματοδοτείται από την Ε.Ε., ενώ εκσυγχρονίζονται περιορισμένα τμήματα στον προαστιακό Θεσσαλονίκης και συζητείται ο εκσυγχρονισμός της γραμμής Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη. Σύμφωνα πάντα με τα ίδια δημοσιεύματα, καταργούνται οριστικά τα δρομολόγια Πάτρα – Καλαμάτα και Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα, αφήνοντας την κεντρική και νότια Πελοπόννησο χωρίς τρένο, ενώ όσον αφορά τους υπαλλήλους του Οργανισμού, ο ΟΣΕ καλείται να μειώσει κατά 40% το προσωπικό του ομίλου, ήτοι περίπου 2.800 άτομα εντός της προσεχούς διετίας.

Βέβαια, είναι εν πολλοίς γνωστό, ότι το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος του τεράστιου ελλείμματος του Οργανισμού οφείλεται σε ανεξόφλητες οφειλές του Δημοσίου προς τον ΟΣΕ, ενώ σωρεία καταστροφικών επιλογών της τελευταίας οκταετίας είχε ως αποτέλεσμα την τεράστια διόγκωση του ελλείμματος το οποίο πλέον έχει φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη. Κατόπιν αυτών,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός

1. Τι πρόκειται να πράξει η Κυβέρνηση σε σχέση με το σχέδιο ανασυγκρότησης του ΟΣΕ, έτσι ώστε να επανεξετάσει το ζήτημα της λειτουργίας των δρομολογίων Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και Πάτρα – Καλαμάτα, ή τουλάχιστον ένα από αυτά και να τα συμπεριλάβει στο σχέδιο ανασυγκρότησής του, καθιστώντας τα οικονομικώς βιώσιμα;

Η ερωτώσα βουλευτής,

Νάντια Ι. Γιαννακοπούλου

3 σχόλια:

  1. Το τρενο τη μαρανε τη κυρα Ναντια! Εχει ταξιδεψει ποτε η κυρια με τον μεσον αυτο για να δει τα χαλια του απο κοντα? Μαλλον οχι! Τοτε προς τι τα ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΙΑ ΔΑΚΡΥΑ? Δεν τα κραταει καλυτερα για τα ΦΙΛΙΑΤΡΑ και τον ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ...?

    NLS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΥΡΑ ΝΑΝΤΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΗΛΑ? ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΟΥΟΥΟΥΟΥΟΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΟΥΟΥΟΥΟΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΣΥ ΚΥΡΑ ΠΩΣ ΣΕ ΛΕΜΕ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙΣ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ.
    ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΡΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΛΙΟΜΟΔΙΤΙΚΗ ΠΟΤΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ
    ΣΟΥ.
    ΕΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΜΟΝΟ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΞΥΠΝΗΣΕ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΕΤΕ ΠΗΓΑΙΝΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
    ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΖΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΜΑΣ ΕΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.