Σάββατο 9 Ιουλίου 2016

Η τελική ανταπάντηση από το Φιλιατρά News στην απάντηση της κυρίας Παντελάκη

Πριν ξεκινήσω την απάντηση μου στην δική σας τοποθέτηση – απάντηση σας λέω ένα ευχαριστώ που επιτέλους αποφασίσατε να απαντήσετε σε ένα «ανώνυμο» δημοσίευμα εναντίον σας.
Αν θυμάστε καιτοι αρθρογραφώ σε ένα έγκριτο διαδικτυακό τόπο που έχει συνδεθεί άρρηκτα με τον τόπο μας τα Φιλιατρά, μου είχατε απαντήσει ρητά και .....

κατηγορηματικά στην προηγούμενη θητεία σας ότι δεν καταδέχεστε να απαντήσετε σε ανώνυμα σχόλια παρά μόνο σε επώνυμα.
Λες και δεν με ξέρατε τότε και με μάθατε προσφάτως.
Τέλος πάντων το προσπερνώ και πάλι σας ευχαριστώ για την απάντηση σας.

Στο προκείμενο τώρα.

Δεν υπάρχει κανένα απολύτως μένος εναντίον σας όπως γράφετε. Αν εσείς την κριτική, ακόμα και την σκληρή κριτική την μεταφράζετε σαν μένος…. λυπάμαι αλλά μάλλον δεν σας αρέσει η κριτική. Σας χαλάει. Δικαίωμά σας.
Σας διαβεβαιώνω κ. Παντελάκη ότι δεν προσπαθώ να κάνω αισθητή καμία παρουσία μου πουθενά όσο εσείς τουλάχιστον. Εκεί κατέχετε επάξια την θέση της πρωταθλήτριας.

Η κριτική που ασκώ σε ένα δημόσιο πρόσωπο κ. Παντελάκη όπως είστε εσείς θα έπρεπε να σας χαροποιεί., διότι μέσα από την κριτική, μπορεί τα δημόσια πρόσωπα μπορούν να γίνουν καλύτερα.
Εγώ δεν είμαι δημόσιο πρόσωπο. Δεν αναζήτησα και δεν θα αναζητήσω ποτέ τον οποιονδήποτε τίτλο για να λέω ότι είμαι κάποιος. Αυτά μακριά από μένα. Ρητά και κατηγορηματικά!
Πραγματικά μου δημιουργεί εντύπωση το κομμάτι που γράψατε στην αρχή της επιστολής σας.
«Εκφράζεις την απορία, με επιθετικό και προσβλητικό ύφος, πως συμμετείχα εγώ στη σύσκεψη, η μη εκλεγμένη, εγώ που ο κόσμος δια της ψήφου του με έστειλε σπίτι μου….
Λάθος!! Όχι Χάρη μου…. Καμιά ψήφος δεν θα να με στείλει σπίτι μου….»
Καμία ψήφος δεν θα σας στείλει σπίτι σας?? ΩΠΑ. Τι αλαζονικό ύφος είναι αυτό κ. Παντελάκη?
Μεγάλη μπουκιά φάτε, Μεγάλη κουβέντα μην λέτε. Ο κόσμος διαβάζει τι λέτε. Καμιά ψήφος δεν θα να με στείλει σπίτι μου….???

Προσέξτε. Η φράση «Καμιά ψήφος δεν θα να με στείλει σπίτι μου….» δηλώνει αλαζονεία και εξ όσων γνωρίζω δεν διακατέχεστε από αλαζονικό ύφος.
Προσέξτε γιατί εκτίθεστε με κάτι τέτοια.
Ο κόσμος δια της ψήφου του, εκλέγει τους αντιπροσώπους του. Οι πολίτες ανεβάζουν οι πολίτες κατεβάζουν. Αυτό είναι και το νόημα των εκλογών.
Τώρα αν κάποτε τα κουκιά για εσάς ήταν πολλά και δικαιωματικά είχατε θέση Δημοτικής συμβούλου και τώρα είναι λίγα και δεν έχετε την θέση αυτή, στον κόσμο οφείλεται. Είτε το θέλετε είτε όχι. Ο κόσμος δια της ψήφου του δεν σας έδωσε έδρα στον Δήμο. Αρα σας έστειλε σπίτι σας.
Ή αν το θέλετε αλλιώς σας περιόρισε στα καθήκοντα της νηπιαγωγού και της προέδρου του Συλλόγου Φιλοπροόδων. Όχι στα του Δήμου.

Μου λέτε για τον σύλλογο σας, για το σχολείο σας, για τη θητεία σας στην κοινωφελή επιχείρηση….
Λόγια περιττά καθώς ουδείς ασχολήθηκε με τα παραπάνω.
Και Μπράβο σας, και άξια που τα καταφέρατε και τα καταφέρνετε. Κανένας δεν τα αμφισβητεί το τι έχετε καταφέρει. Σε αυτό πρώτος εγώ θα σας υπερασπιστώ.
ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ……
Η κριτική μου ασκήθηκε στο συγκεκριμένο γεγονός και μόνο.

Σας παραθέτω κομμάτι της επιστολής σας.
«Στην απορία σου γιατί να συμμετέχω στο σχεδιασμό του μέλλοντος αυτού του τόπου σου απαντώ ότι μπορώ να το κάνω γιατί ξέρω καλά και τις ανάγκες και τις ελλείψεις αυτού του τόπου. Η θητεία μου στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο μου δίνει μια εμπειρία που οι Τοπικοί Σύμβουλοι τους οποίους επικαλείσαι και τους οποίους εγώ εκτιμώ και σέβομαι, μπορεί και να μην έχουν ακόμα.»
Δεύτερο ατόπημα κ. Πανελάκη. Ξανα αλαζονικό ύφος από σας. Εγω είμαι και κανένας δεν με πιάνει!!!
Δεν τους σέβεστε κ. Παντελάκη γιατί αν τους σεβόσασταν θα ζητούσατε επίμονα να παρευρεθούν και εκείνοι στην όποια συζήτηση ήταν να γίνει. Ακόμα και να ήταν εντελώς άτυπη.
Οι άνθρωποι αυτοί επιμένω είναι εκλεγμένοι εκπρόσωποι των Φιλιατρινών πολιτών. Κάτι που εσείς στην παρούσα φάση τουλάχιστον ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ. Εξου και η ερώτηση μου ΩΣ ΤΙ συμμετείχατε σε αυτήν την συζήτηση.
Αν μη τι άλλο κυρία Παντελάκη θα έπρεπε ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ να παρευρεθούν εκείνοι. Και πιστεύω ότι δεν θα έφερναν καμία αντίρρηση στο να μείνετε κι εσείς. Δεν ξέρω, υπόθεση κάνω.
Αλλά προφανώς και δεν το κάνατε γιατί ενδεχομένως σκεφτήκατε τι τους θέλουμε τους άπειρους όταν είμαι εγώ εδώ η έμπειρη!!!!

Αλήθεια κ. Παντελάκη.
Θυμάστε το μεγάλο φιάσκο σας στην προηγούμενη δημοτική αρχή με το πως εξελίχθηκε η ματαίωση της παράστασης του κ. Χαλιακόπουλου «Κοσμάς Ο Αιτωλός ανοίξτε τα σχολεία ανοίξττε τα σχολεία»??
Θυμάστε την επιστολή που έστειλε ο κ. Χαλιακόπουλος (κλικ εδώ για να την δείτε) με την οποία σας εξέθετε ανεπανόρθωτα για την όλη κοροϊδία που έφαγε από σας την Υπεύθυνη των πολιτιστικών στον δήμο Τριφυλίας??
Σας θυμίζω ότι την επιστολή εκείνη ο κ. Χαλιακόπουλος την κοινοποιούσε στον Δήμαρχο κ. Κολλια και στο Δημοτικό Συμβούλιο και όλως περιέργως η επιστολή δεν κοινοποιήθηκε σε κανέναν.
Ούτε στον Δήμαρχο ούτε στους Δημοτικούς συμβούλους για να λάβουν γνώση.

Επιστολή, την οποία δημοσίευσα εγώ αφού μία πηγή μου την είχε στα χέρια της και μου είπε βγάλτη δημόσια γιατί κανείς δεν ξέρει τίποτα.
Θυμάμαι σε συμβούλιο που έγινε ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ από το Filiatra News που ακόμα κι οι σύμβουλοι της παράταξης σας, σας ρώτησαν γιατί δεν έλαβαν γνώση και την διάβασαν στο Filiatra News.
Και φυσικά δεν ξέρατε τι να πείτε και ψελλίσατε δικαιολογίες.
Το θυμάστε?
Πεπραγμένα σας ήταν.

Και για να τελειώνουμε γιατί παρατράβηξε η απάντηση μου και κανένας δεν έχει όρεξη να διαβάζει ανούσια πράγματα.
Στην ας την πούμε σύσκεψη τι επιτέλους συζητήθηκε για το μέλλον του τόπου μας για το οποίο οι εκλεγμένοι Σύμβουλοι του τοπικού (σημερινή πληροφορία ότι ούτε ο Πουλος που είναι και εκλεγμένος δεν μετείχε της σύσκεψης) δεν έπρεπε να έχουν λόγο αφού κανείς δεν απαίτησε να είναι παρόντες και εκείνοι για να καταθέσουν τις απόψεις τους αλλά έπρεπε να έχετε μόνο εσείς?

Κυρία Παντελάκη.
Σας διαβεβαιώνω ότι ΟΥΔΕΠΟΤΕ αμφισβήτησα τα κατορθώματα σας είτε στον σύλλογο φιλοπροόδων, ούτε στην κοινωφελή ούτε πουθενά.
Και ναι, εγώ ο ίδιος έχω εκφράσει την απορία πως καταφέρνετε να στριμώχνετε τόσες ασχολίες σε ένα 24ωρο μαζί με προσωπική ζωή και ύπνο.
Και αποκαλύπτω ότι δεν είναι λίγες οι φορές που έχετε στείλει δελτίο τύπου για δημοσίευση στις 3 και στις 4 το πρωί δημιουργώντας μου την εύλογη απορία Μα καλά αυτή η γυναίκα δεν κοιμάται καθόλου??

ΞΑΝΑΛΕΩ είστε άξια για όσα έχετε καταφέρει. Αλλά καλό θα ήταν να δεχτείτε την κριτική ακόμα και αν αυτή είναι σκληρή εναντίον σας.
Πιστέψτε με ότι είναι καλόπιστη.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.