Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Συνεχής βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών από τα ΕΛΤΑ

Συνεχή βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών από τα ΕΛΤΑ, διαπιστώνεται από τις μετρήσεις που κάνει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, ΕΕΤΤ, κυρίως σε ό,τι αφορά τους χρόνους παράδοσης της αλληλογραφίας.

Σύμφωνα με την Ανεξάρτητη Αρχή το Α΄ εξάμηνο του 2011 το ποσοστό επίδοσης της αλληλογραφίας Α' προτεραιότητας εξωτερικού ανήλθε στο 86,1%, αφού η αλληλογραφία παραδόθηκε εντός μιας ημέρας. Εντός 3 ημερών παραδόθηκε το 98,8% της αλληλογραφίας.

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η ΕΕΤΤ επισημαίνει .........

ότι παρά το γεγονός πως στην αλληλογραφία Α΄ προτεραιότητας εξωτερικού ο στόχος ήταν 87% και των 3 ημερών 98%, η συνολική πορεία των μετρήσεων για τα ΕΛΤΑ παρουσιάζουν τα τελευταία χρόνια μια συνεχή βελτίωση της ποιότητας, ενώ το 2010 πέτυχαν τους στόχους που είχαν τεθεί και για τις δύο κατηγορίες επίδοσης αλληλογραφίας Α προτεραιότητας εσωτερικού.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.