Τελικά και ο Πλεμμένος έχει το… Γερμανό του!
ΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ Η COSTA NAVARINO ΚΑΙ ΠΩΣ «ΠΑΓΙΔΕΥΤΗΚΕ» Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΜΑΡΑΓΔΗΣ
ΑΙΣΘΗΣΗ προκάλεσε το χθεσινό δημοσίευμα της «Φ» για τα «σκηνικά» της ταινίας του Γιάννη Σμαραγδή «Ο Θεός αγαπάει το χαβιάρι», τα οποία δεν έδειξε η «Ελευθερία», κατά τη διπλή παρουσίαση της επιλεκτικής διαρροής του θέματος.
Το δημοσίευμα της «Φ» με αποκλειστικές φωτογραφίες που αναπαρήγαγαν πολλές γνωστές και με μεγάλη επισκεψιμότητα ιστοσελίδες, προκάλεσε τις αντιδράσεις τόσο της Costa Navarino, όσο και του ίδιου του σκηνοθέτη Γιάννη Σμαραγδή.
Από τις αντιδράσεις προκύπτει ότι: .........
1. Οι φωτογραφίες που δημοσιεύσαμε χθες δεν είναι από τα σκηνικά της ταινίας, της οποίας τα γυρίσματα δεν θα γίνουν σε χώρους της Costa Navarino, αλλά σε περιοχές της Γιάλοβας, της Βοϊδοκοιλιάς και της Μεθώνης.
2. Ο ρόλος της Costa Navarino και του Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλου εξαντλείται στη φιλοξενία των συντελεστών και των συνεργείων κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.
3. Δεν έχει ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος ή η Costa Navarino σχέση με την επιλεκτική διαρροή στην «Ελευθερία», απλά ο ίδιος, λόγω της προσωπικής σχέσης με τον σκηνοθέτη Γιάννη Σμαραγδή, τον έπεισε να επιλέξει περιοχές της Μεσσηνίας για τα γυρίσματα, αντί της Χίου, προσφέροντας μάλιστα σοβαρή στήριξη για την παραγωγή της ταινίας.
Η COSTA NAVARINO
Σε γραπτή ανακοίνωση της Μαρίνας Παπατσώνη, διευθύντριας μάρκετινγκ της Costa Navarino, αναφέρεται:
«Σε συνέχεια του άρθρου με τίτλο «Τα "σκηνικά" της ταινίας του Γιάννη Σμαραγδή πάνω στην άμμο που δεν έδειξε η "Ελευθερία"…» που δημοσιεύθηκε στο σημερινό (σ.σ. χθεσινό) φύλλο της εφημερίδας σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα ακόλουθα και να διευκρινίσουμε κάποια σημεία, σε σχέση με όσα αναφέρονται στο άρθρο:
Στην Costa Navarino δεν πραγματοποιούνται και δεν θα πραγματοποιηθούν γυρίσματα για την ταινία «Ο Θεός αγαπάει το χαβιάρι», ούτε και πρόκειται να γίνει προβολή των ξενοδοχείων μέσω της ταινίας. Τα γυρίσματα της ταινίας πραγματοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή της Μεσσηνίας, και από ό,τι γνωρίζουμε, στις περιοχές της Πύλου, της Μεθώνης, της παραλίας της Βοϊδοκοιλιάς και του κόλπου του Ναυαρίνου. Δεν θα πραγματοποιηθούν γυρίσματα σε καμία από τις περιοχές που αναπτύσσει τις επενδύσεις της η Costa Navarino.
Πρόκειται για μία διεθνή συμπαραγωγή η οποία θα αναδείξει τη Μεσσηνία στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Εξαιτίας των συντελεστών και των υψηλών προδιαγραφών της ταινίας, καθώς και της διεθνούς προβολής που θα λάβει η περιοχή μας, η Costa Navarino θέλησε να συνδράμει σε αυτήν την προσπάθεια, φιλοξενώντας τους συντελεστές και τα συνεργεία κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.
Ελπίζουμε τα παραπάνω να διευκρινίζουν κάποιες ανακρίβειες που υπήρχαν στο άρθρο σε σχέση με τη συμμετοχή της εταιρίας μας. Είμαι στη διάθεσή σας για κάθε σχετική διευκρίνιση».
Ωστόσο η απάντηση της κυρίας Παπατσώνη, αποφεύγει να απαντήσει στο ερώτημα του δημοσιεύματος για τις κατασκευές, τις οποίες το δημοσίευμα απέδιδε στα σκηνικά, κάτι που όπως προκύπτει δεν είναι ακριβές.
Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΜΑΡΑΓΔΗΣ
Ότι έπεσε στην παγίδα υπαλλήλου του, κάποιου Γερμανού, ονόματι Ντανιέλ, για την επιλεκτική δημοσιοποίηση του θέματος στην «Ελευθερία» υποστήριξε κατά την τηλεφωνική του επικοινωνία με τον διευθυντή της «Φ» ο σκηνοθέτης της ταινίας «Ο Θεός αγαπάει το χαβιάρι», Γιαν. Σμαραγδής.
Παράλληλα υποστήριξε ότι ούτε ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, ούτε ο μηχανισμός δημοσίων σχέσεων της Costa Navarino γνώριζαν κάτι σχετικό για τη δημοσιοποίηση του θέματος.
Ο κ. Σμαραγδής ανέφερε ότι ανέθεσε στο Ντανιέλ να έρθει σε επαφή με τα τοπικά μέσα της Μεσσηνίας, αλλά ότι τον διαβεβαίωσε πως μόνο μια εφημερίδα(!) υπάρχει, η «Ελευθερία», ενώ εκ των υστέρων ο ίδιος υπάλληλός του τον διαβεβαίωσε πως μόνο ένας τηλεοπτικός σταθμός υπάρχει που λέγεται «Μεσόγειος»!!!
Ο σημαντικός Έλληνας σκηνοθέτης μας ζήτησε συγγνώμη και ανέλαβε πλήρως την ευθύνη, «στολίζοντας» λεκτικά τον υπάλληλό του που τον εξέθεσε, ενώ μας διαβεβαίωσε ότι θα ζητήσει δημόσια συγγνώμη απ’ όλα τα τοπικά μέσα ενημέρωσης που εξαιρέθηκαν, κατά την εδώ παρουσία του το προσεχές διάστημα.
Μάλιστα απαντώντας στις ενστάσεις μας παραδέχτηκε ότι ο τρόπος δημοσιοποίησης, περιόρισε τη δημοσιότητα του γεγονότος και ότι εξ αυτού του αποτελέσματος συνεπάγεται και η αποτυχία του στόχου που επεδίωκε.
Είπαμε και πολλά άλλα ενδιαφέροντα με τον Γιάννη Σμαραγδή, ο οποίος μας είπε ότι από τα γυρίσματα της ταινίας του στη Μεσσηνία θα υπάρξει διεθνής προβολή και κύρος στον τόπο, κάτι που οφείλεται στον Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλο, που κινείται στα βήματα του αείμνηστου πατέρα του, του καπετάν Βασίλη.
Ο κ. Σμαραγδής μας είπε ότι τα σκηνικά στήνονται στις περιοχές των γυρισμάτων που δεν έχουν σχέση με την Costa Navarino, ως εκ τούτου δεν έχουν σχέση με τις φωτογραφίες του δημοσιεύματος όπως κατηγορηματικά μας διαβεβαίωσε.
Τα γυρίσματα της ταινίας θα διαρκέσουν 4 εβδομάδες, θα ξεκινήσουν στις 31 Οκτωβρίου και θα συμμετάσχουν πολλοί κομπάρσοι από την περιοχή, των οποίων η επιλογή θα αρχίσει το Σάββατο από τον ίδιο.
Ξεκαθάρισε τέλος ότι καμία σχέση δεν έχει ούτε γνωρίζει τον κ. Πλεμμένο, τονίζοντας ότι θεωρεί τις σχετικές αναφορές υπαινιγμούς που δεν τον αφορούν.
Ο διευθυντής της «Φ», παρά τις ενστάσεις του, τις οποίες έθεσε πολλαπλώς στον κ. Σμαραγδή, δέχτηκε τις εξηγήσεις και διαβεβαιώσεις του Έλληνα σκηνοθέτη, κυρίως εκ του γεγονότος ότι η περιορισμένη απήχηση, από την επιλεκτική δημοσιότητα, τον πείθει ότι δεν μπορεί να ήταν στις προθέσεις του, αφού επεδίωκε το αντίθετο.
Συμπεράσματα:
● Όσοι από το χώρο των τοπικών ΜΜΕ εκ συστήματος προσπαθούν να μονοπωλήσουν καταστάσεις, προσκολλημένοι και υποτασσόμενοι σε πρόσωπα και συμφέροντα, αποκαλύπτουν για άλλη μια φορά τη μικροψυχία και την ευτέλειά τους. Είναι αυτοί οι ίδιοι με προεξάρχοντα τον, συνταξιούχο πλέον, εκδότη της «Ελευθερίας» Ντ. Πλεμμένο, που κατά καιρούς «αναθέτουν» εργολαβίες, προσπαθούν να επιβάλλουν πολιτικές επιλογές και αποφάσεις, επιδεικνύουν νοοτροπία «νταβατζή» της κοινής γνώμης, επιδιώκουν να κάνουν «κουμάντο» και εκάστοτε να «συγκυβερνούν» με πρόσωπα και εξουσίες για ίδιον όφελος.
● Όσοι επιδιώκουν να υποσκάψουν τους άλλους, εν προκειμένω τα άλλα ΜΜΕ, απλά σκάβουν το λάκκο τους, χωρίς να το αντιλαμβάνονται, χάνοντας την όποια αξιοπιστία και σοβαρότητά τους έχει απομείνει.
● Υποδηλώνει τον πανικό και τον εκνευρισμό τους και αφού έχασαν τη δυνατότητα να καθορίζουν την ατζέντα της τοπικής δημοσιότητας, έγιναν ουραγοί των εξελίξεων τρέχοντας να «προκάμουν»…
Θ.Τ.
Υ.Γ.: Τελικά μένουμε με την απορία, οι φωτογραφίες του… ναυτικού καμικάζι-παπαράτσι που δημοσιεύσαμε χθες σε τι και ποιους αφορούν; Ιδού πεδίο για απαντήσεις ή διαψεύσεις…
ΦΩΝΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.