Επιτέλους, μετά από χρόνια αγώνων, αιτημάτων, δηλώσεων, εξαγγελιών, υποσχέσεων και – δυστυχώς – με πολλές αθώες ανθρώπινες ζωές να έχουν χαθεί στο φονικό “S” της γέφυρας του Λαγκούβαρδου, ξεκίνησε χθες το έργο της βελτίωσης της γέφυρας.
Το έργο «Βελτίωση.....
–συντήρηση 15ης επαρχιακής οδού Φιλιατρά – Μάραθος – Ρωμανού (βελτίωση γέφυρας Λαγκούβαρδου)», όπως είναι ο τίτλος του, αφορά στην αντικατάσταση του υπάρχοντος οχετού στο ρέμα Λαγκούβαρδος, στην 15η επαρχιακή οδό, με ταυτόχρονη βελτίωσή της στο αναγκαίο μήκος. Ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 480.000 ευρώ και χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Πελοποννήσου, που είναι και ο φορέας υλοποίησης του έργου!
Όπως έχουμε γράψει σχετικά στο «Θ»: «Ο συγκεκριμένος δρόμος (Φιλιατρά- Μάραθος- Ρωμανός) συνδέει τις περιοχές των Φιλιατρών, της Αγίας Κυριακής και του Μαράθου, διασχίζει αγροτικές περιοχές με εντατικές καλλιέργειες και διοχετεύει την τουριστική κίνηση στις παραλίες της περιοχής, αλλά και στις μεγάλες εγκαταστάσεις. Ο κυκλοφοριακός της φόρτος είναι σχετικά μεγάλος το χειμώνα και πολύ μεγάλος το καλοκαίρι, αφού, εκτός των παραπάνω, εξυπηρετεί τις ανάγκες διακίνησης εξαγώγιμων αγροτικών προϊόντων, τις ανάγκες κυκλοφορίας των αγροτικών μηχανημάτων, επισκεπτών και τουριστών. Το πλάτος του δρόμου κυμαίνεται μεταξύ 5,50 και 6 μέτρων, ενώ στην επίμαχη περιοχή η χάραξη της οδού είναι κάκιστη και δυσχεραίνει την κυκλοφορία, αυξάνοντας αρκετά τα ατυχήματα, ενώ το υφιστάμενο τεχνικό έργο είναι στην ουσία ανύπαρκτο, με αποτέλεσμα να μην παροχετεύονται τα νερά μέσα από αυτό, αλλά να κατακλύζουν την επιφάνεια της οδού και να αποκλείουν την κυκλοφορία.
Με το νέο τεχνικό θα υπάρχει και καινούργια χάραξη του δρόμου, με εξομάλυνση των στροφών στον υφιστάμενο. Η χάραξη ξεκινά αμέσως μετά τη δεξιά στροφή στην κατεύθυνση από Φιλιατρά προς Μάραθο και καταλήγει μετά την ισόπεδη διασταύρωση προς την παραλία του Λαγκούβαρδου, ενώ όλοι οι δρόμοι που συμβάλλουν στο συγκεκριμένο κομμάτι θα αποκατασταθούν οριζοντιογραφικά και υψομετρικά. Ο νέος δρόμος θα είναι δίιχνος και το συνολικό πλάτος του καταστρώματος θα ανέρχεται σε 10,50 μέτρα (δηλαδή 3,75 μέτρα ανά κατεύθυνση, εκ των οποίων τα 0,25 καταλαμβάνει η εξωτερική λωρίδα καθοδήγησης), ενώ λόγω των μεγάλων τιμών των ακτινών καμπυλότητας, σε καμία καμπύλη δεν απαιτείται διαπλάτυνση.
Στο δε σημείο του τεχνικού, το ύψος του δρόμου θα ανέρχεται στα 4 μέτρα από το έδαφος, οπότε είναι αδύνατο να ξαναδιακοπεί η κυκλοφορία.
Το έργο από την αρχή έως το τέλος του θα κατασκευαστεί επί της υφιστάμενης οδού».
Η κυκλοφορία από χθες διακόπηκε στο συγκεκριμένο τμήμα και με κατάλληλη σήμανση τα οχήματα οδηγούνται στην υπάρχουσα εθνική οδό Φιλιατρών – Γαργαλιάνων.
Στο Λαγκούβαρδο, για να παρακολουθήσει από κοντά την έναρξη των εργασιών και να συζητήσει με τον ανάδοχο, βρέθηκε ο δήμαρχος Τριφυλίας Κώστας Κόλλιας, με τον αντιδήμαρχο Ευστάθιο Ανδρινόπουλο και τοπικούς συμβούλους.
Ο κ. Κόλλιας σε δηλώσεις του εξέφρασε την ικανοποίησή του που, επιτέλους, ξεκίνησε η υλοποίηση του έργου, καθώς «για χρόνια ολόκληρα ο δρόμος αυτός και η γέφυρα αποτελούσαν μια ανοιχτή πληγή για τον τόπο μας.
Το έργο βελτίωσης του δρόμου θα ανταποκριθεί στην προοπτική ανάπτυξης που έχει η περιοχή μας.
Οι δε πιέσεις προς κάθε αρμόδιο από πλευράς του Δήμου ήταν διαρκείς, ενώ υπήρξε θετική ανταπόκριση από την Περιφέρεια, μιας και ο δρόμος αυτός ανήκει σε αυτήν».
Από την πλευρά του, ο ανάδοχος του έργου υποστήριξε ότι στόχος είναι να έχει ολοκληρωθεί σε 2 με 3 μήνες, εφόσον, βεβαίως, οι καιρικές συνθήκες το επιτρέψουν.
Θαρρος
Το έργο «Βελτίωση.....
–συντήρηση 15ης επαρχιακής οδού Φιλιατρά – Μάραθος – Ρωμανού (βελτίωση γέφυρας Λαγκούβαρδου)», όπως είναι ο τίτλος του, αφορά στην αντικατάσταση του υπάρχοντος οχετού στο ρέμα Λαγκούβαρδος, στην 15η επαρχιακή οδό, με ταυτόχρονη βελτίωσή της στο αναγκαίο μήκος. Ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 480.000 ευρώ και χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Πελοποννήσου, που είναι και ο φορέας υλοποίησης του έργου!
Όπως έχουμε γράψει σχετικά στο «Θ»: «Ο συγκεκριμένος δρόμος (Φιλιατρά- Μάραθος- Ρωμανός) συνδέει τις περιοχές των Φιλιατρών, της Αγίας Κυριακής και του Μαράθου, διασχίζει αγροτικές περιοχές με εντατικές καλλιέργειες και διοχετεύει την τουριστική κίνηση στις παραλίες της περιοχής, αλλά και στις μεγάλες εγκαταστάσεις. Ο κυκλοφοριακός της φόρτος είναι σχετικά μεγάλος το χειμώνα και πολύ μεγάλος το καλοκαίρι, αφού, εκτός των παραπάνω, εξυπηρετεί τις ανάγκες διακίνησης εξαγώγιμων αγροτικών προϊόντων, τις ανάγκες κυκλοφορίας των αγροτικών μηχανημάτων, επισκεπτών και τουριστών. Το πλάτος του δρόμου κυμαίνεται μεταξύ 5,50 και 6 μέτρων, ενώ στην επίμαχη περιοχή η χάραξη της οδού είναι κάκιστη και δυσχεραίνει την κυκλοφορία, αυξάνοντας αρκετά τα ατυχήματα, ενώ το υφιστάμενο τεχνικό έργο είναι στην ουσία ανύπαρκτο, με αποτέλεσμα να μην παροχετεύονται τα νερά μέσα από αυτό, αλλά να κατακλύζουν την επιφάνεια της οδού και να αποκλείουν την κυκλοφορία.
Με το νέο τεχνικό θα υπάρχει και καινούργια χάραξη του δρόμου, με εξομάλυνση των στροφών στον υφιστάμενο. Η χάραξη ξεκινά αμέσως μετά τη δεξιά στροφή στην κατεύθυνση από Φιλιατρά προς Μάραθο και καταλήγει μετά την ισόπεδη διασταύρωση προς την παραλία του Λαγκούβαρδου, ενώ όλοι οι δρόμοι που συμβάλλουν στο συγκεκριμένο κομμάτι θα αποκατασταθούν οριζοντιογραφικά και υψομετρικά. Ο νέος δρόμος θα είναι δίιχνος και το συνολικό πλάτος του καταστρώματος θα ανέρχεται σε 10,50 μέτρα (δηλαδή 3,75 μέτρα ανά κατεύθυνση, εκ των οποίων τα 0,25 καταλαμβάνει η εξωτερική λωρίδα καθοδήγησης), ενώ λόγω των μεγάλων τιμών των ακτινών καμπυλότητας, σε καμία καμπύλη δεν απαιτείται διαπλάτυνση.
Στο δε σημείο του τεχνικού, το ύψος του δρόμου θα ανέρχεται στα 4 μέτρα από το έδαφος, οπότε είναι αδύνατο να ξαναδιακοπεί η κυκλοφορία.
Το έργο από την αρχή έως το τέλος του θα κατασκευαστεί επί της υφιστάμενης οδού».
Η κυκλοφορία από χθες διακόπηκε στο συγκεκριμένο τμήμα και με κατάλληλη σήμανση τα οχήματα οδηγούνται στην υπάρχουσα εθνική οδό Φιλιατρών – Γαργαλιάνων.
Στο Λαγκούβαρδο, για να παρακολουθήσει από κοντά την έναρξη των εργασιών και να συζητήσει με τον ανάδοχο, βρέθηκε ο δήμαρχος Τριφυλίας Κώστας Κόλλιας, με τον αντιδήμαρχο Ευστάθιο Ανδρινόπουλο και τοπικούς συμβούλους.
Ο κ. Κόλλιας σε δηλώσεις του εξέφρασε την ικανοποίησή του που, επιτέλους, ξεκίνησε η υλοποίηση του έργου, καθώς «για χρόνια ολόκληρα ο δρόμος αυτός και η γέφυρα αποτελούσαν μια ανοιχτή πληγή για τον τόπο μας.
Το έργο βελτίωσης του δρόμου θα ανταποκριθεί στην προοπτική ανάπτυξης που έχει η περιοχή μας.
Οι δε πιέσεις προς κάθε αρμόδιο από πλευράς του Δήμου ήταν διαρκείς, ενώ υπήρξε θετική ανταπόκριση από την Περιφέρεια, μιας και ο δρόμος αυτός ανήκει σε αυτήν».
Από την πλευρά του, ο ανάδοχος του έργου υποστήριξε ότι στόχος είναι να έχει ολοκληρωθεί σε 2 με 3 μήνες, εφόσον, βεβαίως, οι καιρικές συνθήκες το επιτρέψουν.
Θαρρος
Όλα καλά, αφού ξεκίνησε το έργο κάποτε θα τελειώσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως εκεί που αναφέρεται, με σωστή σήμανση τα αυτοκίνητα οδηγούνται από παράκαμψη προς Μάραθο η από Μάραθο έχω μεγάλη ένσταση!!
Είμαι γείτονας και χθές το απόγευμα πηγαίνοντας με την μηχανή μου για μπάνιο Λαγγούβαρδο έκανα τον τροχονόμο σε πάνω από δέκα αυτοκίνηταΕπισκεπτών, τα μισά τροχόσπιτα που είχασν εγκλωβιστεί μετά την στροφή καιπριν τα κικγλιδώματα που έχει βάλει ο εργολάβος.
Το σήμα που έχουν βάλει ουδόλως μοιάζει με σήμα του Κ.Ο.Κ αλλά περισσότερο με διαφημιστικό και γι αυτό ειδικά το βράδυ δεν το βλέπει κανείς.
Ακόμη θα πρέπει να μπει και πινακίδα ΠΥΛΟΣ στα ξένα πριν τις οδούς παράκαμψης διότι οι άμοιροι τουρίστες δεν ξέρουν ποιά μαίστρα να πάρουν!!Αυτό πρέπει να γίνει άμμεσα,
Αναρωτιέμαι οι δημοτικοί Άρχοντες που πήγαν εκεί δεν είδαν ότι θα γίνει κομφούζιο με το κλείσιμο του δρόμου και την πολύ ελιπή κατ΄εμέ σήμανση. Μόνο για τις φωτογραφίες πήγαν?
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφή