Παρουσίαση «οδηγού» για την ορθή διαχείριση της εικόνας και ταυτότητας της χώρας
Εγχειρίδιο διαχείρισης του brand Ελλάδα… για όσους προαιρούνται, παρουσίασε ο γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) κ. Πάνος Λειβαδάς, σε ενημερωτική συνάντηση στο Μουσείο της Ακρόπολης την Τρίτη.
Πρόκειται για έναν οδηγό-πλαίσιο για την ορθή διαχείριση της .......
εικόνας και ταυτότητας της χώρας, που φιλοδοξεί να υιοθετηθεί από όποιον φορέα ή εταιρικό σχήμα σχεδιάσει ή υλοποιήσει προωθητικές δράσεις που συνδέονται με τον προορισμό, όπως Περιφέρειες, επιχειρήσεις κ.α. «Από το 2009 η Ελλάδα αντιμετωπίζει μια από τις μεγαλύτερες κρίσεις ενός brand σε όλη την ιστορία», δήλωσε ο κ. Λειβαδάς, σημειώνοντας ότι από την πέμπτη θέση στην παγκόσμια το 2004, σήμερα βρίσκεται στην 39η θέση, ενώ πρόσθεσε ότι «το πρόβλημα είναι στη διαχείριση», και όχι στην προβολή ή τη διαφήμιση.
Με άξονα το σύνθημα «Greece: All time classic», ο κ. Λειβαδάς απαρίθμησε δράσεις του ΕΟΤ, υπογραμμίζοντας την αδυναμία του Οργανισμού να διαθέσει κονδύλια, ανάλογα των υψηλών δαπανών του παρελθόντος, καθώς ήδη ο προϋπολογισμός του έχει περικοπεί κατά 30%. Ο ίδιος σημείωσε την ανάγκη συνεργασίας με όλους τους εταίρους του τουρισμού για εξωστρέφεια και αναφερόμενος στη Marketing Greece δήλωσε την πρόθεση για συνεργασία, ωστόσο μέσα σε συγκεκριμένο πλαίσιο που θα διαμορφωθεί.
Οι δράσεις για το 2013 περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, παρακολούθηση των αγορών και αποτύπωση των τάσεων, πρόγραμμα διεθνών τουριστικών εκθέσεων, με στόχο τον Μάρτιο να έχει καταγραφεί το πρόγραμμα για το 2013 και τον Ιούνιο να έχει γίνει ο προγραμματισμός για το 2014, ανανέωση του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού των περιπτέρων, αναβάθμιση της Διαδικτυακής πύλης του ΕΟΤ με προκήρυξη έργου και χρηματοδότηση ΕΣΠΑ, καθώς και κοινά προγράμματα προώθησης και προβολής. «Το Διαδίκτυο αποτελεί ένα εξαιρετικά ισχυρό όχημα», τόνισε ο κ. Λειβαδάς, αναφερόμενος σε συνεργασία με μηχανές αναζήτησης και κρατήσεων.
Επίσης παρουσιάστηκαν δύο σύντομες παραγωγές βίντεο από τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού 2012 στο Μουσείο της Ακρόπολης, τα οποία θα προβάλλονται στο εξής σε όλες τις πτήσεις της Aegean Airlines.
ΒΗΜΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.