Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Δεν συμφωνεί με τις καταλήψεις στα σχολεία ο Άκης Κυριακουλόπουλος

Με τις καταλήψεις και τον αγώνα όπου δίνεται περάσατε σε όλους το μήνυμα σας για τα προβλήματα που αντιμετωπίζεται στο σχολείο -εργαστήρι της προσωπικότητάς σας .

Οι καταλήψεις δεν επιλύουν το πρόβλημα αλλά αντίθετα προσθέτουν εμπόδια στον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου και αποδυναμώνουν και φθείρουν τη μάχη που δίνετε καθημερινά με το χρόνο και τις αντοχές σας, για να ανταποκριθείτε στο πρόγραμμα της μαθησιακής διαδικασίας , με τα γνωστά όντως προβλήματα.
Σκεφθείτε τον συμμαθητή σας όπου ο γονιός του δεν ...........

έχει την οικονομική δυνατότητα να του προσφέρει το φροντιστήριο , πόσο δύσκολο θα είναι για αυτόν να αναπληρώσει τις χαμένες ώρες διδασκαλίας. Προσέξτε μην χάσετε το δίκιο σας .

Κυριακουλόπουλος Καλλινικος
Δημοτικός σύμβουλος Τριφυλίας

ΣΧΟΛΙΟ
Κυριε Κυριακουλόπουλε, εσείς στα μαθητικά σας χρόνια, κάνατε κατάληψη στο σχολείο σας;

12 σχόλια:

  1. Κυριακουλόπουλος Καλλίνικος10 Οκτωβρίου 2011 στις 6:58 μ.μ.

    Σε κάθε Δημοκρατική χώρα μπορείς να εκφραστείς ελεύθερα και να διαδηλώσεις με οποιονδήποτε τρόπο. Η κατάληψη , είναι η καταπάτηση της ελευθερίας και του δικαιώματος του καθενός που θέλει να μάθει , να μορφωθεί , να παράγει και να είναι ενεργό μέλος της κοινωνίας. Με ρωτήσατε προσωπικά αν συμμετείχα σε κατάληψη σαν νεαρό παιδί στην ηλικία των 16 συμμετείχα και εγώ σε κατάληψη , άλλη κρίση έχεις σαν έφηβος και άλλη στα 25 . Το να είσαι θεατής κάποιον γεγονότων δεν βοηθάς στην επίλυση του προβλήματος . Και κάτι τελευταίο οι μαθητές είναι αυτοί όπου θα φορτωθούν με επιπλέον ώρες διδασκαλίας και περισσότερη ύλη για να αναπληρώσουν τις χαμένες ώρες , όχι εγώ αλλά ούτε κ εσείς αν θέλετε πείτε μας κ εσείς τι προτείνετε αφού με ρωτήσατε προσωπικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυριακουλόπουλος Καλλίνικος10 Οκτωβρίου 2011 στις 7:16 μ.μ.

    Σε κάθε Δημοκρατική χώρα μπορείς να εκφραστείς ελεύθερα και να διαδηλώσεις με οποιονδήποτε τρόπο. Η κατάληψη , είναι η καταπάτηση της ελευθερίας και του δικαιώματος του καθενός που θέλει να μάθει , να μορφωθεί , να παράγει και να είναι ενεργό μέλος της κοινωνίας. Με ρωτήσατε προσωπικά αν συμμετείχα σε κατάληψη σαν νεαρό παιδί στην ηλικία των 16 συμμετείχα και εγώ σε κατάληψη , άλλη κρίση έχεις σαν έφηβος και άλλη στα 25 . Το να είσαι θεατής κάποιον γεγονότων δεν βοηθάς στην επίλυση του προβλήματος . Και κάτι τελευταίο οι μαθητές είναι αυτοί όπου θα φορτωθούν με επιπλέον ώρες διδασκαλίας και περισσότερη ύλη για να αναπληρώσουν τις χαμένες ώρες , όχι εγώ αλλά ούτε κ εσείς αν θέλετε πείτε μας κ εσείς τι προτείνετε αφού με ρωτήσατε προσωπικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εφόσον ζητάτε την γνώμη μας θα σας πούμε ότι τασσόμαστε με το μέρος των μαθητών οι οποίο διαχρονικά ήταν τα πειραματόζωα κάθε Υπουργού παιδείας που ο καθένας έκανε ότι νόμιζε.

    Το χάλι που έχει σήμερα η παιδεία, βλέπε χωρίς βιβλία, χωρίς πετρέλαιο για να ζεσταθούν γιατί κάποιοι τα έφαγαν και δεν τα φάγαμε όλοι μαζί.
    Τα διαχρονικά εγκλήματα στην παιδεία ποιος θα τα πληρώσει;
    Τασσόμαστε λοιπόν ΥΠΕΡ των παιδιών που κάνουν κατάληψη καθώς πρόκειται για το πιο υγιές κομμάτι της κοινωνίας.
    Οι μαθητές δεν έχουν να χάσουν τίποτα από την απεργία τους. Γιατί ακόμα και η κατάληψη είναι μια μορφή απεργίας. Δεν θα τους στερήσει κανείς το μισθό τους όπως γίνεται στις επαγγελματικές τάξεις. Οι μαθητές έχουν δύναμη αν θέλουν να το βγάλουν πέρα μέχρι τελικής πτώσης. Πτώσης που σίγουρα δεν θα είναι των μαθητών.

    Αυτή είναι η δική μας γνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κυριακουλόπουλος Καλλίνικος10 Οκτωβρίου 2011 στις 8:08 μ.μ.

    Όπως είπατε κ.διαχειριστή (η κατάληψη είναι μια μορφή απεργίας και οι μαθητές δεν έχουν να χάσουν τπτ από την απεργία τους), έχω να σας πω πως ο απεργός με την θέλησή του απεργεί επί του θέματος υπάρχουν μαθητές όπου θέλουν να ανοίξουν τα σχολεία ποίος έχει το δικαίωμα να στερεί από τα παιδεία αυτά την μάθηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απ' όσο ξέρω η απόφαση για το αν θα γίνει κατάληψη ή όχι παίρνεται μέσα από γενικές συνελεύσεις των μαθητών. Δεν σηκώνονται 10 - 15 παιδιά και πάνε ξαφνικά να καταλάβουν το σχολείο τους. Κάποια πλειοψηφία είπε ναι στην κατάληψη. Η Μειοψηφία όμως θα πρέπει να το δεχτεί. Συμφωνώ πως έχουν δικαίωμα και αυτοί που δεν θέλουν τη κατάληψη στην μάθηση αλλά σε μια δημοκρατική διαδικασία λαμβάνεται υπ όψιν η πλειοψηφία. Οι πολλοί δηλαδή.
    Εφόσον οι πολλοί θέλανε κατάληψη η απόφαση θα ήταν κατάληψη. Την απόφαση αυτή οφείλουν οι μαθητές που μειοψήφησαν να την αποδεχτούν.

    Και εφόσον και εσείς κάνατε κατάληψη όταν ήσασταν μαθητής, εσείς δεν στερήσατε το δικαίωμα σε άλλα παιδιά στην μάθηση;
    Ας κάνετε μια μικρή αναδρομή στο πρόσφατο παρελθόν σας και θυμηθείτε λίγο τι στερούσατε εσείς από άλλους συμμαθητές σας.
    Επιμένω ότι οι μαθητές δεν έχουν να χάσουν τον μισθό που δεν θα πάρουν. Άλλος μπορεί να χάσει.

    Συγνώμη που σας την λέμε έτσι. Άλλωστε επιχειρήματα χρησιμοποιώ επάνω σε ένα ζήτημα που θέσατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κυριακουλόπουλος Καλλίνικος10 Οκτωβρίου 2011 στις 8:48 μ.μ.

    Δεν έχω πρόβλημα και όσο για εμένα σας απάντησα σε προηγούμενο μήνυμα είπατε για γενική συνέλευση επειδή έχω αρκετούς φίλους μαθητές κ έχει τύχει να έχω συζητήσει μαζί τους και αυτός ήταν ο λόγος όπου τάχθηκα κατά , με ανοιχτή ψηφοφορία πως είναι δυνατόν να ψηφίσουν κατά συνείδηση τα παιδεία μην κοροϊδευόμαστε λοιπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποτέ δε συμφωνούσα με την κατάληψη ως μορφή διαμαρτυρίας, είτε είναι κατάληψη σε σχολείο απο ομαδα μαθητων ειτε ειναι καταληψη δρομων απο ομαδα επαγγελματιων ειτε οτιδηποτε άλλο. Εφόσον υπαρχει εστω και ένας μαθητής που για οποιοδήποτε λογο θελει να παρακολουθησει κανενας δεν εχει το δικαιωμα να του το στερησει. Για κανεναν απολυτως λογο. Οποιος θελει να διαμαρτυρηθει μπορει να κανει αποχη. Εκει εχει και το δικαιωμα της προσωπικης αποφασης και αναλαμβανει και το προσωπικο κοστος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο πρώην Διαχειριστής10 Οκτωβρίου 2011 στις 9:23 μ.μ.

    Ενδιαφέρουσες οι απόψεις σου αγαπητέ Ακη αλλα θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου.

    Οπως πολυ σωστα γραφτηκ η απόφαση για την τελεση ή μη κατάληψης παρθηκε σε γενικη συνελευση και με πλειοψηφούντα αριθμό μαθητών.
    Εχουν δικιο τα παιδιά, η παιδεία εχει γίνει μπάχαλο και τον κατηφορο που εχει απρει δεν εχει σταματημό.

    Επειδή υπήρξα απο τους πρωτους καταληψίε στην ιστορία του λυκείου Φιλιατρών (η πρωτη καταληψη εγινε Δεκέμβρη του 90 με Γενάρη 91 Αν θυμάμαι καλα 32 μερες κατάληψη. ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕΣΑ....
    Ηταν κυβέρνηση του Γκαντέμη και υπουργός παιδείας ο Κοντογιαννόπουλος. (Μετά την Κυβέρνηση του γκαντέμη πήγε στο ΠΑΣΟΚ)

    Ηθελε λεει ο ... (αντε να μην τον αποκαλέσω) να επαναφερει την μπλέ ποδία στα σχολεία. Είχε φτιάξει τα πάντα ο Κοντογιαννοπουλος και του εμεινε η ποδιά....
    Τότε μαλιστα απο την λύσσα μας δεν σταματαγαμε τις καταλήψεις. Πόλεμο απο την τότε κυβέρνηση της ΝΔ... μεγάλος. Κάποια κομματόσκυλα στα Φιλιατρά που θελανε να κόψουν με ψαλίδες τις αλυσίδες μας, μας εάκαν χοντρο πόλεμο. Δεν μασήσαμε όμως και συνεχίσαμε. 32 μερόνυχτα ΚΑΤΑΛΗΨΗ στα Φιλιατρά.

    Αλλα σχολεία είχαν περισσότερο. Αλλο εναμιση μηνα. κλπ κλπ.

    Το αποτελεσμα ξερεις ποιο ήταν αγαπητέ Ακη???
    Ο Κοντογιαννοπουλος αναγκάστηκε να παραιτηθεί απο υπουργός παιδείας και αμεσως σταμάτησαν οι καταλήψεις μόλις ανακοινώθηκε και η απόσυρση του προεδρικου διατάγματος.

    Οι μαθητές συμφωνώ με τη τοποθέτηση δεν ειναι εργαζόμενοι να κινδυνευόσουν να μην πληρωθούν όπως κάποιος υπάλληλος.
    Οι μαθητές αν το καταλάβουν καλα εχουν την δυναμη να ρίξουν ακόμα και υπουργό όπως καναμε καποτε εμείς με τον Κοντογιαννόπουλο.
    ΕΜΕΙΣ ΤΟΝ ΡΙΞΑΜΕ. ΟΙ ΤΟΤΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΧΡΟΝΙΑΣ 90 -91.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΟΤΕ ΕΦΕΡΝΕ ΤΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ Η ΚΥΡΙΑ ΓΚΟΤΣΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΗΨΙΕΣ?
    XO.XO.XO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. htan h epoxh tote pou h kyria gkotsi sas eferne pitses sto sxolio kai sas elege mpravo paidakia mou!! re pws allazoun oi kairoi!!!xaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κυριακουλόπουλος Καλλίνικος10 Οκτωβρίου 2011 στις 9:41 μ.μ.

    Αξίζει να το διαβάσετε το άρθρο αυτό

    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=9323

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συμφωνώ με τον κ. Κυριακουλόπουλο. Στην απεργία ο εργαζόμενος χάνει απο το μισθό του ενώ ο άλλος που δεν απεργεί εργάζεται κανονικά. Στην περίπτωση των μαθητών πλήττεται η μειοψηφία και αυτό δεν είναι Δημοκρατία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.