Αγαπητά Μέλη,
Το Επιμελητήριο Μεσσηνίας εξασφάλισε προς στήριξη των μελών του (τυποποιητών-παραγωγών ειδών μεταποίησης αγροτικών προϊόντων, κ.λπ. επιχειρηματιών), μια στρατηγική συνεργασία με την Εφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ», στο πλαίσιο της δράσης της εφημερίδας με στόχο την Ενίσχυση της Εξωστρέφειας της Περιφέρειας.
Η συνεργασία αφορά στα εξής: .........
1. ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ MESSINIA GUIDE 2011-2012
Στo πλαίσιο της έκθεσης των Μεσσηνιακών Προϊόντων στην κεντρική αίθουσα του ΜΕΤΡΟ στο Σύνταγμα, η εφημερίδα θα κυκλοφορήσει με ένθετη ειδική έκδοση με τίτλο “MESSINIA GUIDE 2011-2012”.
H έκδοση θα παρουσιάσει όλες τις δράσεις της ευρύτερης περιοχής, σε πολιτιστικό, τουριστικό και οικονομικό επίπεδο, προβάλλοντας άμεσα τo σημαντικό ρόλο της στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Θα χωρίζεται σε 2 ενότητες:
a. INFO, με γενικά δημοσιογραφικά θέματα για την προβολή των επί μέρους τουριστικών περιοχών της Μεσσηνίας.
b. BUSINESS GUIDE, που θα περιλαμβάνει όλους τους Μεσσήνιους επιχειρηματίες, των κλάδων μεταποίησης και υπηρεσιών, με όλες τις αναγκαίες για την προσέγγισή τους λεπτομέρειες (διευθύνσεις, τηλέφωνα, φαξ. e-mail, ιστοσελίδα, κλάδος στον οποίο δραστηριοποιούνται, κ.λπ.)
Ο κάθε επιχειρηματίας θα έχει τη δυνατότητα να περάσει το δικό του μήνυμα μέσα από το ένθετο αυτό.
Το ένθετο θα κυκλοφορήσει μαζί με την εφημερίδα στην ευρύτερη περιοχή Αττικής, σε ολόκληρη τη Βόρεια Ελλάδα και στην Πελοπόννησο.
2. ΜΕSSINIA GUIDE CD ROM
Η ίδια έκδοση θα μεταφραστεί στα αγγλικά και θα διατεθεί στο Επιμελητήριο σε μορφή CD ROM, προκειμένου να εφοδιάσει όλους τους Εμπορικούς Ακολούθους των Ελληνικών Πρεσβειών, για να το διαθέσουν με τη σειρά τους στις αγορές, όπου υπηρετούν, προβάλλοντας έτσι τις μεσσηνιακές επιχειρήσεις, που θα συμπεριλαμβάνονται σ’ αυτό, και δρομολογώντας εξαγωγές προϊόντων και τουριστική ζήτηση.
3. XOΡΗΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ 2011
Ταυτόχρονα, η εφημερίδα θα είναι χορηγός επικοινωνίας της εκδήλωσης για τα Μεσσηνιακά Προϊόντα (10, 11, 12 Οκτωβρίου 2011), προβάλλοντας δημοσιογραφικά την έκθεση τόσο πριν την έναρξή της όσο και μετά, προσελκύοντας κόσμο και αναδεικνύοντας την αξία της.
4. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΓΕΝΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Η εφημερίδα θα καλύπτει δημοσιογραφικά όλα τα θέματα που θα ενδιαφέρουν το Επιμελητήριο και θα αποτελέσει ένα μέσο επικοινωνίας μας με το ευρύτερο κοινό.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ «WEEKEND στη Μεσσηνία»
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα με μεγάλη αξία, που θα βοηθήσει στην ανάπτυξη του τουρισμού 12 μήνες το χρόνο.
Ο Ελεύθερος Τύπος και το Επιμελητήριο Μεσσηνίας προσκαλούν προσωπικότητες της οικονομίας, των επιχειρήσεων, της τέχνης, των γραμμάτων, της δημοσιογραφίας, κ.λπ. για μια ημερίδα στο τόπο μας, όπου θα γευτούν την φιλοξενία μας, θα δοκιμάσουν την εκλεκτή κουζίνα μας και συζητήσουν με τους Μεσσήνιους επιχειρηματίες και την κοινωνία της Μεσσηνίας για θέματα επίκαιρα (οικονομικά, κοινωνικά, κ.α.).
Ταυτόχρονα με δημοσιογραφική κάλυψη οι ίδιοι οι προσκεκλημένοι με τις δηλώσεις τους διαφημίζουν τη Μεσσηνία, ως έναν από τους καλύτερους προορισμούς για ένα ξεκούραστο και χαλαρωτικό Σαββατοκύριακο
ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Εκτός από την εμφάνισή σας στον οδηγό, ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ σας προσφέρει εντελώς δωρεάν μία διαφήμιση ημισέλιδη στην εφημερίδα ή σε κάποιο από τα ένθετα περιοδικά της, σε ημερομηνία της επιλογής σας έως το τέλος του 2011. Απεσταλμένος συνεργάτης του Ελεύθερου Τύπου, θα σας τηλεφωνήσει για να σας επισκεφτεί και να συζητήσει μαζί σας από κοντά, την καλύτερη δυνατή προβολή σας. Το όφελος, που θα προκύψει για τις επιχειρήσεις, από την παραπάνω συμφωνία είναι πολλαπλό.
Η εφημερίδα θα προβάλλει έμμεσα όλες τις επιχειρήσεις που θα συμμετέχουν στην έκδοση, μέσα και από τα υπόλοιπα περιοδικά και αφιερώματά της με έμμεσο και άμεσο τρόπο με δημιουργικό τρόπο που θα συζητηθεί ξεχωριστά με τον κάθε ενδιαφερόμενο.
Το Επιμελητήριο εξασφάλισε μια πολύ σημαντική έκπτωση επί του συνολικού κόστους όλης αυτής της δράσης. Έτσι, το τελικό συνολικό ποσό, που θα πρέπει να καλυφθεί από τις επιχειρήσεις που θα συμμετάσχουν στον οδηγό με ολοσέλιδη παρουσίαση είναι 700 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).
Θεωρούμε δεδομένη τη συμμετοχή όλων των μεσσηνιακών επιχειρήσεων στην προσπάθεια αυτή, που ουσιαστικά διευκολύνει και στηρίζει την εξωστρέφεια, ενισχύει την παρουσία μας στην Βόρεια Ελλάδα και τα μεγάλα αστικά κέντρα και ιδιαίτερα τον θεματικό τουρισμό με στόχο 12μήνες τουρισμό το χρόνο με επικοινωνιακό σλόγκαν «Παρασκευή και Σάββατο στη Μεσσηνία».
Με την βεβαιότητα ότι θα στηρίξτε την προσπάθεια, σας ευχαριστώ.
Με εκτίμηση,
Γιώργος Καραμπάτος
Πρόεδρος Επιμελητήριο Μεσσηνίας
Α ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΚΑΡΑΜΠΑΤΕ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΕ ΚΑΙ ΟΛΟ ΚΑΤΙ ΒΡΗΣΚΕΙ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΙΚΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΝΕΙΣ ΑΝΕΡΓΟΣ. ΔΕ ΧΟΡΤΑΣΕΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ . ΤΡΩΣ ΤΡΩΣ ΤΡΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΜΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή