Μια ακόμη ένδειξη ότι στον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα οι προοπτικές ολοκλήρωσης του έργου είναι δυσοίωνες, αποτελεί η επικείμενη απόλυση εκατοντάδων εργαζομένων στα εργοτάξια της «Ολυμπίας οδού».
Αν και τα διόδια λειτουργούν κανονικά ...........
εδώ και 1,5 χρόνο με συνεχείς αυξήσεις στο αντίτιμο των διερχομένων Ι.Χ. το οποίο σήμερα αγγίζει τα 3,10 ευρώ για κάθε σταθμό διοδίων (σταθμός Ζευγωλατιού στο Κιάτο, σταθμός Κορίνθου, σταθμός Ρίου στην Πάτρα), η κατασκευή του έργου παραμένει ανολοκλήρωτα. Η κατάσταση στον αυτοκινητόδρομο, σύμφωνα με το κίνημα «Δεν πληρώνω διόδια» της Πάτρας, είναι τουλάχιστον επικίνδυνη για τους διερχόμενους οδηγούς, ενώ τα έργα έχουν μείνει στάσιμα εδώ και τρεις μήνες έχοντας παραμείνει μόνον μια λωρίδα ανοιχτή για κάθε ρεύμα διέλευσης οχημάτων δίχως διάζωμα και επικίνδυνα ρήγματα στο δρόμο.
Σύμφωνα με το Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα κατά των διοδίων, η γαλλική Vinci που κατασκευάζει το έργο μαζί με την Hochtief, J&P Αβαξ, Άκτωρ Παραχωρήσεις, έχει απομακρύνει όπως αναφέρει από τα εργοτάξια πάνω από 26 άτομα. Ταυτόχρονα, αποφάσισε να αυξήσει τα διόδια παρά το γεγονός ότι τα έργα καθυστερούν σημαντικά.
Με απλά λόγια οι οδηγοί θα πληρώνουν περισσότερα για ένα έργο που δεν έχει διεξαχθεί και μάλιστα είναι άγνωστο αν θα παραδοθεί αργότερα από τα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα ή ποτέ... Όσο για την δικαιολογία ότι πρόκειται για εξαιρετικά δύσκολο έργο, μάλλον δεν πείθει ιδιαίτερα.
«Υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο η Ολυμπία οδός να μην προχωρήσει, να παγώσει». Αυτή τη δήλωση έκανε στις 24/3/2011 ο Υπουργός Υποδομών, Δημήτρης Ρέππας σε συνάντηση με εκπροσώπους από το δήμο και τη περιφέρεια της Αχαΐας. Το κίνημα «Δεν πληρώνω-Δεν πληρώνω» τότε εξέφρασε έντονες αντιδράσεις, ενώ από τότε μέχρι σήμερα οι κάτοικοι της Πάτρας διαμαρτύρονται για τις απολύσεις δεδομένου ότι ήδη η περιοχή μαστίζεται από την ανεργία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.