Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Το Επιμελητήριο Μεσσηνίας προτείνει την ανάπτυξη πράσινου τρένου τουριστικού χαρακτήρα

Ο γνωστός μαϊντανός της Μεσσηνίας με τις επιστολές ξαναχτυπά.

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας Γιώργος Καραμπάτος, με επιστολή του στους περιφερειάρχες Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδας, τους δημάρχους της Πελοποννήσου και τους προέδρους των Επιμελητηρίων όλων των νομών, καταθέτει προς συζήτηση πρόταση του Επιμελητηρίου που αφορά την “Ανάπτυξη Ολοκληρωμένων Τουριστικών Υπηρεσιών σε σιδηροδρομικές μετακινήσεις στην Πελοπόννησο”.

Στην πρόταση αυτή, αναφέρονται ......

νέες προσεγγίσεις για την ανάπτυξη σιδηροδρομικών υπηρεσιών, σημειώνοντας ότι δεν είχαν έως τώρα αξιοποιηθεί σημαντικές δυνατότητες και προοπτικές της περιοχής, που θα μπορούσαν να αναδείξουν στο πλαίσιο συνολικότερων πρωτοβουλιών και τις σιδηροδρομικές μεταφορές ως ένα δυναμικό και αποδοτικό μοχλό ανάπτυξης της περιοχής'Α'Α.

Το Επιμελητήριο Μεσσηνίας προτείνει την ανάπτυξη ενός "πράσινου τρένου', με δύο σιδηροδρομικές συνδέσεις στην Πελοπόννησο για τουριστικούς λόγους.

Η πρώτη γραμμή που προτείνουν είναι Πάτρα - Πύργος - Κυπαρισσία - Καλαμάτα, γιατί καλύπτει την ακτογραμμή της Δυτικής Πελοποννήσου, συνδέει το λιμάνι της Πάτρας με αυτό της Καλαμάτας, εξυπηρετώντας και τον προορισμό της Αρχαίας Ολυμπίας, Επικούρειο Απόλλωνα, Νέδα, Ανάκτορο του Νέστωρα, Αρχαία Μεσσήνη κ.α.. Μπορεί να τροφοδοτηθεί σημαντικά από τις σημαντικές ροές ξένων τουριστών που φθάνουν στην Ελλάδα μέσω των θαλάσσιων συνδέσεων Πάτρας - Ιταλίας. Η εμπλοκή των ναυτιλιακών εταιρειών στην σχετική πρωτοβουλία αναμένεται να επιφέρει σημαντικά αμοιβαία οφέλη.

Η δεύτερη σιδηροδρομική γραμμή που προτείνει είναι Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα - Μεσσήνη, γιατί καλύπτει την κεντρική και ανατολική πλευρά της περιοχής εξυπηρετώντας σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς όπως το Ναύπλιο, τις Μυκήνες, την Επίδαυρο, την Αρχαία Μεσσήνη, το Μυστρά κ.α.

Όπως υπογραμμίζει το Επιμελητήριο, Η προτεινόμενη πρωτοβουλία του συνάδει με τις σύγχρονες τάσεις ανάπτυξης της «τουριστικής βιομηχανίας» και στοχεύει σε μία αναβάθμιση της ποιότητας παροχής τουριστικών υπηρεσιών στην διαφοροποίηση αλλά και τον εμπλουτισμό του τουριστικού μας προϊόντος.

Προσθέτει επιπλέον ότι, Οι σιδηροδρομικοί σταθμοί της Πελοποννήσου αποτελούν στην πλειοψηφία τους στοιχεία ιδιαίτερου αρχιτεκτονικού κάλλους, ενώ πολλά τμήματα του δικτύου περνούν από περιοχές φυσικού κάλλους, κάτι που προσδίδει περαιτέρω αξία και ελκυστικότητα στην πρόταση. Ήδη έχει ξεκινήσει η καλλιτεχνική αποτύπωση όλων των παραπάνω από το Επιμελητήριο Μεσσηνίας σε συνεργασία με τους φίλους των σιδηροδρόμων και τα μέλη του Σωματείου Φωτογράφων της Μεσσηνίας.

ΣΧΟΛΙΟ
Πράσινα τρένα και πράσινα Άλογα Καραμπάτου.
Γιώργος Καραμπάτος: Επιστολές που τρελαίνουν, με άποψη για κάθε θέμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.