ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ η απαξίωση του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου μετά την απόφαση του Ο.Σ.Ε. να προβεί σε περικοπή των δρομολογίων στο εσωτερικό της Μεσσηνίας, βάζοντας ουσιαστικά τροχοπέδη στα δρομολόγια μεταξύ των 2 μεγάλων κέντρων του Νομού μας αλλά και του Προαστιακού Σιδηροδρόμου.
Μάλιστα εκτός από την μείωση των δρομολογίων στις γραμμές που εξυπηρετούν το ΤΕΙ Καλαμάτας και την Καλαμάτα με την Μεσσήνη μειώνοντας σε 3 μόνο δρομολόγια ημερησίως ήρθε να προστεθεί και ένα ακόμα ένα.
Πιο συγκεκριμένα ο Οργανισμός που υποτίθεται ότι ........
θα όδευε προς εξυγίανση αποφάσισε να περικόψει και την επικοινωνία μεταξύ Κυπαρισσίας- Καλαμάτας και απο τα δύο υφιστάμενα δρομολόγια να παραμείνει μόνο ένα προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι πολίτες και ιδίως των ορεινών περιοχών και ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί τι θα συμβεί με τους μαθητές γειτονικών περιοχών όπως απο το Δήμο Αυλώνος τι θα συμβεί στην συνέχεια.
Αξίζει να τονιστεί ότι επιστολή στον υπουργό Μεταφορών απέστειλε ο Νομάρχης Μεσσηνίας αναλύοντας την σταδιακή απαξίωση του σιδηρόδρομου στο Νομό μας και ζητώντας παράλληλα την λήψη μέτρων για την αναβάθμιση του υλικού του ΟΣΕ και διαπλάτυνση του μετρικού δικτύου. Τέλος ιδιαίτερα επικριτικός ήταν σε αναφορά του ο κ. Πετράκος ο οποίος θεώρησε ότι τα 2 κόμματα εξουσίας ευθύνονται για το χάλι του σιδηροδρόμου τα τελευταία 30 χρόνια με την σταδιακή εξουθένωση του, όταν στην γειτονική Ιταλία τα τρένα τρέχουν με 200 χιλιόμετρα την ώρα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.