Σάββατο 21 Μαρτίου 2009

Μια ιδέα – πρόταση για την ακρίβεια

Πιστεύω μία σωστή κίνηση, την οποία θα πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να κάνει το κίνημα ενάντια στην ακρίβεια και τα ΚΑΡΤΕΛ, είναι ή εξής:
ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ, ΟΛΕΣ οι ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ, ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕRΝΕΤ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ 21:30 (οι τιμές θα αφορούν την επόμενη ημέρα).

Είναι μία κίνηση, που μάλλον κανένα κόμμα δεν θα στραφεί φανερά ενάντια, ( θέλοντας και μη).

Έτσι αφού θα υπάρχουν οι τιμές, ο κάθε φορέας, κόμμα, σύνδεσμος καταναλωτών, απλοί ......

καταναλωτές, θα μπορούν να τις επεξεργαστούν και να τις αξιοποιήσουν ανάλογα.

Μέ αυτόν τον τρόπο, θα ξέρουμε ανά πάσα στιγμή τις διακυμάνσεις του τιμάριθμου σε όλα τα είδη.
Θα μπορούν οι προγραμματιστές - αναλυτές να φτιάξουν προγράμματα που να δίνουν την ελάχιστη και τη μέγιστη τιμή πώλησης του ιδίου προϊόντος στα διάφορα Σούπερ Μάρκετ.

Έτσι θα μπορεί ο καταναλωτής από το σπίτι του, από το χώρο εργασίας του, να ξέρει πόσο κοστίζουν τα προϊόντα σε κάθε διαφορετικό Σούπερ Μάρκετ.


Θα αξιοποιηθούν τα στοιχεία με τρόπους απλούς στην αρχή και στη πορεία, επαφίεται στη φαντασία και διάθεση του καθένα μας να τροποποιήσει – βελτιώσει και αξιοποιήσει καλύτερα όλα αυτά τα δεδομένα.

Οι τιμές θα αφορούν περιοχές π.χ. ΑΤΤΙΚΗ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και άλλα μεγάλα αστικά κέντρα, στην αρχή τουλάχιστον.

Κάτι ανάλογο μπορεί να γίνει π.χ. και με τα βενζινάδικα, όπου θα είναι και εκεί υποχρεωτική η ανάρτηση, στο internet, των τιμών καθημερινά και ο καταναλωτής θα μπορει να ξερει τις τιμές, και την διεύθυνση που βρίσκεται το κάθε βενζινάδικο.

Πιστεύω πως αν κάτι ανάλογο υπήρχε από τη περίοδο μετάβασης δρχ. σε € θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί η αισχροκέρδεια (απάτη) σε βάρος του καταναλωτικού κοινού.

20/03/2009

Ας αξιοποιήσει επιτέλους και το κίνημα το διαδίκτυο

Γιάννης Πετρόπουλος
Πολιτικος Μηχανικος

Πηγή: Blog του StudioA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.