Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Μόνιμοι πληθυσμοί Δήμου Τριφυλίας

Επειδή σε αυτό το blog έχει γραφτεί απο τον φίλο Trifylia Νews αριθμοί πληθυσμού με βαση το πόσοι ψήφισαν βγάζοντας την δική του σειρά πληθυσμού χθές μεσσηνιακή εφημερίδα δημοσίευσε πίνακα όπου αναφέρει τους μονίμους κατοίκους των πόλεων που βάση του υπαρχόντος εκτρώματος Δήμου Τριφυλίας, αποτελούν τον νεοσύστατο Δήμο.

Οπως δημοσιεύει η Μεσσηνιακή εφημερίδα: ............



Τα Φιλιατρά είναι η μεγαλύτερη πόλη στην Τριφυλία με ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ 9.098. Εχει έκταση 114,88 , Πυκνότητα 79,2 , και 6 δημοτικά διαμερίσματα.

Οι Γαργαλιάνοι είναι η δεύτερη πόλη στην Τριφυλία με ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ 8.998. Έχει έκταση 122,68 , Πυκνότητα 73,3 , και 7 Δημοτικά διαμερίσατα.

Η Κυπαρισσία είναι η τρίτη πόλη στην Τριφυλία με ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ 8.300. Έχει έκταση 101,02 , Πυκνότητα 82,2 και 11 Δημοτικά διαμερίσματα.

Ο Αετός είναι τέταρτη πόλη στην Τριφυλία με ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ 2.305. Έχει έκταση 94,85 , Πυκνότητα 24,3 και 11 Δημοτικά διαμερίσματα.

Ο Αυλώνας είναι η πέμπτη πόλη στην Τριφυλία με ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ 1.996. Έχει έκταση 112,9 , Πυκνότητα 17,7 και 10 Δημοτικά διαμερίσματα.

Τέλος η κοινότητα Τριπύλας έχει την έκτη θέση στον νομό με ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ 493. Έχει έκταση 69,7 Πυκνότητα 7,1 και 7 Δημοτικά διαμερίσματα.

Δείτε τον σχετικό πίνακα κάνοντας επάνω του κλίκ



ΕΙΛΗΚΡΙΝΑ δεν ξέρουμε από που πήραν αυτά τα στοιχεία.

Κατόπιν όλων αυτών, στον Δήμο Τριφυλίας αν μη τι άλλο ΕΔΡΑ ΔΗΜΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ.
Βλέπουμε λοιπόν ευθεία μεθόδευση Κυπαρισιώτικου Lobby στην σύσταση του Δήμου και πολύ περισσότερο την έδρα.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ (όσο και αν η λέξη έκτρωμα δεν αρέσει σε κάποιους) ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΣ ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ.

Πρέπει να αφήσουμε την μικρή Κυπαρισσία μόνη της παρέα με τα χωριά και να πάμε σε ένα ΙΣΧΥΡΟ ΔΗΜΟ ανάμεσα στα Φιλιατρά και τους Γαργαλιάνους.
Έναν Δήμο που θα έχει 18.000 ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ και όχι 13.094.

Ο Δήμος Τριφυλίας αποτελούμενος απο Κυπαρισσία, Αυλώνα, Αετό και Τριπύλα θα είναι ο μικρός Δήμος, ο δήμος με τον μικρό πρωτογενή τομέα παραγωγής και με ισχυρό τριτογενή, Ενω ο Δήμος Φιλιατρών αποτελούμενος από Φιλιατρά και Γαργαλιάνους, θα είναι ο Δυνατός δήμος, με κόσμο και ισχυρό πρωτογενή τομέα παραγωγής.

Η ευκαιρία είναι τώρα. Μικροκομματικά συμφέροντα ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ.
Κάποιος αναγνώστης μου έγραψε πρίν 4 μέρες το εξής:

ΑΓΑΠΗΤΟ ΦΙΛΙΑΤΡΑ NEWS
ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΞΥΓΚΑ ΓΙΑ ΚΟΙΝΟ ΔΗΜΟ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΥΣ.
ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΖΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ.

ΕΝΑΣ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Λυπάμαι αγαπητέ μου.
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. Με τον Δήμαρχο απλώς τυχαίνει να συμπίπτει η άποψη μας. Αυτο δεν σημαίνει ότι παίζουμε παιχνίδι.
Η πόλη μας όμως θα εξακολουθήσει να υπάρχει είτε είναι ο Ξύγκας δήμαρχος είτε είναι ο βούδας.
Αυτή η πόλη πρέπει να πάει μπροστά. Και το μπροστά δεν είναι με την πλευρά της Κυπαρισσίας που ανέκαθεν έμπαινε τροχοπέδη στην ανάπτυξη της πόλης μας.
Δεν λείπουν από εσάς οι υπηρεσίες και η ανάπτυξη. Από τα Φιλιατρά λείπουν.

Το ότι συμφωνώ με την πρόταση, που κατέθεσε ο Κος Ξύγκας δεν σημαίνει ότι το blog παίζει παιχνίδια του Ξύγκα.
Και κάτι ακόμα. Σε αυτό το blog φιλοξενούνται ΟΛΕΣ οι απόψεις. Όπως έγινε πολύ πρόσφατα με την επιστολή του επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Δημοτικού συμβουλίου κου Σωτηρόπουλου ο οποίος έχει μια διαφορετική άποψη από εμάς. Είναι δικαίωμα του να την έχει και να την εκφράζει.
Την εξέφρασε και μέσα από αυτό το blog. Και αν θελήσει θα ξαναφιλοξενήσουμε και θα ξαναφιλοξενήσουμε την άποψη του Κου Σωτηρόπουλου. Όπως και του Κου Σαπέρα, όπως και του κου Ξύγκα και στην τελική του κάθε Σαπέρα ή Ξύγκα ή Σωτηρόπουλου ή όπως αλλιώς λέγεται ο δημοτικός άρχοντας.

Η άρνηση για την Κυπαρισσία δεν είναι τωρινή. Και επί ΝΔ όταν ο Πάκης (Προκόπης Παυλόπουλος) ήθελε να κάνει Καποδίστρια 2 είχα ταχθεί κατά της συνένωσης με την Κυπαρισσία. Δεν είναι τωρινό αυτό.
Για ποια παιχνίδια λοιπόν με κατηγορείς?????

ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟΥΣ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΥΣ. ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ.

37 σχόλια:

  1. ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΟΡΟΤΑΞΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΤΕΙΘΕΜΕΝΟ ΔΗΜΟ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟΥΣ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΥΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΖΗΤΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΑΣ ΣΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ. ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΣ.
    ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΩΡΑ!!!!
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΤΟΥ Ο ΔΗΜΟΣ...ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΦΩΝΕΣ, ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλοι, τα μάθατε τα νέα? Το Δημοτικό Συμβούλιο Νέστορος με σημερινή ομόφωνη απόφασή του προτείνει τη δημιουργία Δήμου Νέστορος με έδρα τους Γαργαλιάνους, μετά από ένωση των Δήμων Γαραλιάνων, Νέστορος και Παπαφλέσσα!
    Τί θέση θα πάρουν άραγε επί αυτής της προτάσεως οι Γαργαλιάνοι?
    Μην ξεχνάτε ότι το Δ.Σ. Γαργαλιάνων με ομόφωνο ψήφισμά τους στις 29 Απριλίου ζητούσε τη δημιουργία Δήμου Νέστορος με έδρα τους Γαργαλιάνους, μετά από ένωση των Δήμων Γαργαλιάνων και Νέστορος!
    Για να δούμε, τώρα τί θα αποφασίσει το Δ.Σ. Γαργαλιάνων?
    Σας θυμίζουμε δε, πως η απόφαση του Δ.Σ. Γαργαλιάνων για Δήμο Φιλιατρών με έδρα τους Γαργαλιάνους ΔΕΝ ήταν ομόφωνη αλλά ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΊΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. που ειναι λοιπον τωρα η επιστολη σωτηριπουλου;γιατι χαθηκε σε χρονο dt???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμε, σιγά μην κάνουμε και Εθνικές εκλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Που είναι λοιπόν η επιστολή Σωτηρόπουλου...;;γιατί χάθηκε σε χρόνο dt;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΙΟΡΘΩΣΗ: Η ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ - ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΝΕΣΤΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΗΜΟΥ ΝΕΣΤΟΡΟΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗ ΧΩΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΦΙΛΙΑΤΡΑ-ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ ΜΑΖΙ ΣΕ ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΔΗΜΟ.
    Η ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΜΟΝΗ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΔΟΡΥΦΟΡΟΥΣ ΤΗΣ.
    ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ, ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΣΥΝΤΗΡΟΥΣΑΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ...ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΠΟΥΓΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΩΡΑ!!!!
    ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ!!!!
    ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ;;;
    ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΤΕ ΣΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρέπει να φτάσει στα αυτιά του Δημάρχου μας και να το καταλάβει επιτέλους....Δεν έχει δικαίωμα να αποφασίσει για τις ζωές των παιδιών μας.

    ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!

    Ή μήπως το φοβάται???
    Το έχετε σκεφτεί??

    ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ....!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΦΙΛΙΑΤΡΑ NEWS ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΡΥΒΩ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΔΗΜΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΥΣ.
    ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΣΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΕΙΣΤΗΚΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.
    ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΙΣΧΥΡΟ ΔΗΜΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΥΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΕΚΑΝΙΚΙ ΤΗΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ.
    ΚΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. ΔΗΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βρε ανώνυμε τι δημοψήφισμα?? ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. Να είναι πιο επίσημο το αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. και εγω πιστεύω ότι πρέπει να πάμε με τους Γαργαλιάνους, σημασία έχει όμως να δοθεί η δυνατότητα στους φιλιατρινούς να αποφασίσουν αυτοί για τί θέλουν και τι όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μετά την ανακοίνωση του χωροταξικού, δεν υπάρχει επαρκής χρόνος για διαβούλευση. Δόθηκε πριν 5 μέρες 10ημερη καθυστέρηση στην κατάθεση του νομοσχεδίου, και δεν προλαβαίνουν να συνεδριάσουν οι ΤΕΔΚ και οι ΚΕΔΚΕ και θα βρεθεί χρόνος για δημοψηφίσματα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. FILIATRA NEWS ΑΣΕ ΤΙΣ ΕΙΡΩΝΕΙΕΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ
    ΒΛΕΠΕ ΤΑ 2 ΧΩΡΙΑ, ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΕΞΕΔΩΣΑΝ. ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ??
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙ ΔΗΘΕΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΕ ΔΗΜΟ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΕΔΡΑ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΥΣ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΑΝ ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΔΗΜΟΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ. ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ?? ΚΑΙ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΥΣ??
    ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΟΥΛΕΣ ΤΟΥΣ??
    ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΞΑΝΑΚΟΥΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΟΠΩΣ ΑΚΟΥΩ ΦΩΝΑΖΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΠΟΥ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΑΣ ΕΒΓΑΙΝΕ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΑΛΟΥΣΕ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΝΝΕΝΩΘΕΙ ΜΕ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΥΣ...ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΡΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΜΠΟΔΙΣΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ??????????
    θα μας τρελάνεις??????

    Και δεν είναι blog ΜΟΥ. Μικροπολιτική εδώ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ. Το γράφω καθαρά στο κείμενο παραπάνω.
    Δεν το διάβασες?

    Το διαχειριζόμαστε 5 άτομα. Εγω και άλλα 4 (+2 συντάκτες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΒΛΕΠΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ κου ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΟΤΙ ΜΕ ΕΜΠΟΔΙΣΑΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΩ.......ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ.
    ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ "Βρε ανώνυμε τι δημοψήφισμα?? ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. Να είναι πιο επίσημο το αποτέλεσμα."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ερώτηση. ΠΟΤΕ έγνε δημοψήφισμα στην Ελλάδα για να γίνει και τώρα?
    Εδω δεν εγινε για πολυ πιο σοβαρά ζητήματα. Θα γίνει τώρα??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Επειδή κι εγώ κυκλοφορώ στην αγορά και συζητάω με κόσμο, κανένας δεν είναι τόσο φανατικός με την ιδέα της συνένωσης μας με την Κυπαρισσία. Οι περισσότεροι θέλουνε να μείνουμε μόνοι μας. Αλλα αυτό επειδή δεν γίνεται για τους λόγους που έχει εξηγήσει ο άλλος διαχειριστής, το προτιμότερο είναι να κάνουμε ένα δυνατό δήμο με τους Γαργαλιάνους. Τώρα αν κάποιοι έχουν βλέψεις στον δήμο Τριφυλίας, εμάς να μας αφήσουν απ΄έξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΛΗ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΟΥ!! ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΜΟΥΛΕΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ!!
    ΣΥΛΟΟΓΟΥΣ ΧΩΡΙΩΝ, ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τώρα αν κάποιοι έχουν βλέψεις στον δήμο Τριφυλίας, εμάς να μας αφήσουν απ΄έξω.

    Συμφωνώ και επαυξάνω X-treme.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Παιδιά Νομίζω ότι όλοι μας αγαπάμε αυτήν την πόλη και θέλουμε να την δούμε να πηγαίνει μπροστά.
    Μέχρι τώρα εμπόδια μας έβαζε η μόνιμα ευνοημένη Κυπαρισσία. Που είναι το Δημοπρατήριο που έταξαν κάποιοι; Ένα έργο που δεν θα γίνει ποτέ όπως φαίνεται. Απεναντίας στην Κυπαρισσία αγοράστηκε το οικόπεδο για το διοικητήριο.
    Το λύκειο μας που είναι; Σκελετός είναι ακόμα. Θυμάστε το πρόσφατο θέμα του Φιλιατρά News;
    Από ότι ξέρω έγινε και θέμα στο Νομαρχιακό συμβούλιο η ανάρτηση με το θέμα μας.

    Που είδαμε προκοπή με τους Κυπαρίσιους;
    Και αν δεν είδαμε προκοπή έτσι όπως είμαστε τώρα, θα δούμε τώρα που ορισμένοι για την ευκολία τους και μόνο θέλουν να συνενωθούμε με την Κυπαρισσία;

    Ας βάλουμε πάνω από όλα τα Φιλιατρά μας και το καλό τους.
    Πιστεύω ακράδαντα στον Δήμο που προτείνεται. Και πιστεύω ότι σαν πόλη θα πάμε πολύ καλύτερα.
    Οι Φιλιατρινοί πρέπει να καταλάβουμε κάτι. Οι Κυπαρίσσιοι μας έχουν ανάγκη για να επιβιώσουν. Δεν τους έχουμε εμείς ανάγκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πράγματι X-treme. Το θέμα με το Λύκειο που έχει μείνει εδώ και χρόνια σκελετός το έκανε ερώτηση στον Δράκο στο Νομαρχιακό συμβούλιο ο Θεόδωρος Μπρεδήμας.
    Και δεν είναι η μόνη ευθεία παρέμβαση στο νομαρχιακό συμβούλιο που κάνει το blog μας με αναρτήσεις του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το άρθρο δίνει πολλές και χρήσιμες πληροφορίες. Μπράβο σας. Εγώ είμαι υπέρμαχος της ένωσης με τους Γαργαλιάνους, πιστεύω ότι θα είμαστε πολύ καλύτερα από ότι στο Δήμο Τριφυλίας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. symfono me tin apopsi tou filiatra news gia synenosi me tous gargalianiotes se dimo filiatron me edra tin poli tous kai mirasmenes tis eksusies. oi kyparisioi ean den mas kanoun horio den tha ysihasoun, ala tha prepi o alkis kai o stavros na treksoun to vlepo dyskolo to proksenio giati oi ithinontes tis kyparisias ehoun diavasi kala tin tourkiki politiki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να παρουμε τα πραγματα με την σειρα... Δεν θελαμε ενα δημο με εδρα την Κυπαρισσια γιατι ολες οι υπηρεσιες κλπ. θα μετακομησουν εκει. Στην συνεχεια, ο δημαρχος και λιγοι εκλεκτοι ψηφισαν μια αποφαση να γινει δημος Φιλιατρων με εδρα τους Γαργαλιανους!!! Βρε ειστε καλα; Δεν ειναι ακριβως ο ιδιος λογος που δεν θελαμε την Κυπαρισσια; Δινουμε την εδρα και παλι σε ενα χωριο. Ποιος ο λογος; Αυτοι πρεπει να ακολουθησουν. Κατηγορουμε αυτους που εβγαλαν αποφαση να δωσουν την εδρα στην Κυπαρισσια και εμεις γυρισαμε και "ψηφισαμε" τους Γαργαλιανους. Οταν ολες οι υπηρεσιες πανε νοτιο-ανατολικα, τι θα λεμε τοτε; Ασε που οι Γαργαλιανοι εχουν και τσαμπα διαφημηση απο το ΠΟΤΑ να δειτε σε λιγα χρονια τι ωραια πολη θα γινει. Οσο για τα Φιλιατρα θα τα εχουν για να στελνουν τους λαθραιους. (Μεσα σε δυο μηνες 2 σκαφη με λαθραιους και εβαλαν νερο νοτια της Πελοποννησου....) Καποιος μπορει να μου εξηγησει γιατι τα Φιλιατρα δεν μπορουν να ειναι η εδρα, με ονομα δημου ενα ιστορικο ονομα -Χριστιανουπολεως (καμμια σχεση με το χωριο) και οι Γαργαλιανοι θα ερθουν μαζι μας για δεν εχουν αλλη επιλογη. Η εδρα εχει σημασια...
    Τι συμφεροντα εξυπηρετει ο Δημαρχος και οι λιγοι εκλεκτοι; Γιατι να μην γινει μια απλη ψηφοφορια, να δωθει η δυνατοτητα σε ολους τους Φιλιατρινους να επιλεξουν τι θελουν. Πολλες βιαστικες αποφασεις απο λιγους που δεν γνωριζουμε τους λογους και δεν καταλαβαινουμε μερικες απο τις αντιδρασεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΙ Ο Χ-ΤΡΕΜΕ ΑΣ ΜΙΜΗΘΟΥΝ ΤΗΝ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ! ΘΕΛΕΙ ΟΜΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟ- ΟΡΓΑΝΩΤΗ, ΟΠΩΣ Ο Χ......ΟΣ!
    Ο ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ Φ. ΔΕΝ ΕΔΕΙΞΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ BLOG! OYTE KAN ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δυστυχώς ακόμα ακούγονται φωνές για το σπάσιμο της Τριφυλίας στα Δύο.Για την περιοχή της Τριφυλίας είναι η μόνη ευκαιρία να αναπτυχθεί και το ποιο βασικό θα είναι ένας Δήμος μεγάλος
    απέναντι στην Καλαμάτα.
    Μετά από μια μικρή έρευνα που έγινε φαίνεται ότι και στις τρεις αυτές πόλεις Φιλιατρά-Κυπαρισσία-Γαργαλιάνους αντιδρούν αυτοί που σήμερα είναι έμισθοι ή οι κολλητοί τους και βλέπουν ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ να τους κόβει την μάσα.
    Για τον Δήμο Τριφυλίας Προβλέπονται σαν έμισθες θέσεις πέντε Αντιδημάρχοι συν τον Δήμαρχο και τον Πρόεδρο του Δ.Σ ενώ σήμερα πληρώνονται σε Κυπαρισσία-Φιλιατρά-Γαργαλιάνους-Αετό-Αυλώνα-Τριπύλα τριάντα άτομα για το καλό της περιοχής μας. ΤΕΡΜΑ τα ψέματα παιδιά δεν αντέχει το κράτος άλλο να πληρώνει
    τόσους πολλούς έμισθους ας χαλαρώσουν και ας αφήσουν την ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ μήπως και βάλλει σε σειρά τα πράγματα.Τόσα χρόνια αυτό το σύστημα ποιος το εμπόδισε να αναπτύξει τις πόλεις που υπηρετούσε. Αλήθεια εκείνοι οι ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ τους μισθούς τους τους παίρνουν ή τους χαρίζουν για το καλό εκέινης της πόλης των Φιλιατρών, ας μας απαντήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΜΝΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ Η ΕΔΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΥΣ. ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΝΟΜΑ Ο ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΔΡΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ!!!!!!!
    ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑΤΡΑ!!!!
    ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. να μεινουν οι δημοι ως εχουν, χρηματα απο δημοτες μονο, αν δεν εχουν, εθελοντικη εργασια στον δημο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τα στοιχεία που δίνεις για το μόνιμο πληθυσμό είναι απογραφή του 1991. Μπορεί τυπικά να είναι τα αποδεκτά στοιχεία για τον "Καλλικράτη" και δεν μπορούσε να γίνει αλλιώς, αλλά πάνε απο τότε 10 χρόνια...
    Αν θέλετε νε δείτε την πραγματικότητα κοιτάξτε τις τελευταίες εκλογές και θα καταλάβετε.
    Τώρα όσον αφορά την πρωτεύουσα, αυτή δεν μπορεί να είναι ένα αγροτικό κέντρο αλλά μόνο ένα αστικό κέντρο σαν την Κυπαρισσία η οποία ανέκαθεν ήταν πρωτεύουσα της επαρχίας Τριφυλίας, πράγμα που όλοι το είχατε αποδεκτεί.
    Ηρεμήστε παιδιά και κοιτάξτε μπροστά.
    Αν συνεχίσετε να έχετε κόμπλεξ με την Κυπαρισσία δεν πειράζει. Ας μείνετε μόνοι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Με έκπληξη διαπιστώνω ότι οι Φιλιατρινοί δεν έχουμε ξεπεράσει ακόμη τις παρωχημένες ιδέες του παρελθόντος που μας ήθελαν να ερίζουμε με την Κυπαρισσία. Κρίμα που το 2010, νέοι άνθρωποι (φαντάζομαι, αφού ασχολούνται με το διαδίκτυο) όχι μόνο διατηρούν αλλά προσπαθούν να πείσουν για την γνώμη τους με επιχειρήματα του περασμένου αιώνα. Δυστυχώς φίλοι μου, τα Φιλιατρά θα είναι καταδικασμένα στη μιζέρια τους με τέτοια κολλήματα, που δεν αποτελούν χαρακτηριστικά πολιτισμού και προόδου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Προς Ανώνυμο 8:39
    Δηλαδή εγω που αντιδρώ στην συνενωση με την Κυπαρισσία είμαι έμμισθος ή κολλητός του Ξύγκα???
    Μην λέμε ότι θέλουμε. Ούτε κολλητός του Ξύγκα είμαι ούτε τίποτα.
    ¨εβαλα κάτω τα πράγματα και βλέπω ότι το συμφέρον των Φιλιατρών είναι να μην ενωθούν με την Κυπαρισσία. Και έτσι όπως είμαστε δεν είδαμε και κάτι θετικό απο δαύτους.

    Μέχρι και την γιορτή Καρπουζιού ήθελαν να μας πάρουν. Είναι άνθρωποι του "άρπαξε ότι μπορείς".
    Δεν δίνουν στην μάνα τους νερό. Τι λέμε τώρα...

    Προς ανώνυμο 9:03
    Και για εμένα το ιδανκό θα ήταν αυτόνομος δήμος.
    Δεν γίνεται όμως λόγω κριτηρίου.
    Απο την άλλη θα ήθελα διεκδίκηση της έδρας του Δήμου, αλλα επειδή υπάρχει η προϊστορία με την Κυπαρισσία -και ας μην θέλουν καποιοι να την θυμούνται και να το παίζουν υπεράνω - την μετράω και αυτή την παράμετρο και λεω όχι.
    Στην ιδια πρόταση -για διεκδίκηση της έδρας- το θεωρώ αδύνατον αυτό καθότι αν στον οποιονδήποτε δώσεις ένα βάζο με μέλι δεν είναι τόσο μαλάκας να το δώσει στον άλλον και εκείνος να μην έχει.
    Σκεφτείτε το λίγο αυτό και θα δείτε ότι έχω δίκιο.
    Αρα απορρίπτεται και αυτή η σκέψη ως ανεφάρμοστη.

    Μένει λοιπόν η τρίτη σκέψη για ένα δήμο με τους Γαργαλιάνους.
    Και προκειμένου να αποκόψουμε τελείως τον όποιο δεσμό με την Κυπαρισσία και να κάνουμε έναν πολυ δυνατό δήμο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ, είδαμε ότι η πρόταση του Ξύγκα πληρεί αρκετά κριτήρια.
    Στο κάτω κάτω της γραφής, το έχουμε ξαναγράψει το θεματάκι. ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΞΥΓΚΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΞΥΓΚΑΣ. Αυτός σήμερα είναι, αύριο δεν θα είναι. Θα είναι όμως τα Φιλιατρά. Αυτά θα μείνουν είτε είναι ο Ξύγκας Δήμαρχος, είτε όχι.

    ΓΙΑΤΙ είναι κακό να μπαίνουν πάνω απο όλους τα Φιλιατρά? Αυτά βάζουμε. και απλώς συμπίπτει η άποψη του Ξύγκα να μας εκφράζει περισσότερο.
    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ με ξένισε λίγο τοάκουσμα Δήμος Φιλιατρών με έδρα τους Γαργαλιάνους. θα προτιμούσα να ακούσω Έδρα Φιλιατρών. Αλλά σκέφτομαι και λεω σιγά την Έδρα. Το ιστορικό όνομα των Φιλιατρών το οποίο είναι η συνέχεια της αρχαίας πόλης με την ονομασία Εράνα. και αυτό το όνομα (Δήμος Φιλιατρών) θα μείνει για πάντα και δεν θα γίνει Δήμος Τριφυλίας ή Δήμος Τετραφυλίας ή πενταφυλίας. Κάτι απρόσωπο δηλαδή ή κάτι χωρίς ιστορία.
    Να γιατί λέω ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟΥΣ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΥΣ.

    Προς ανώνυμο 9:55
    Καλά. Κατάλαβες τι έγραψες?? Πήρε δηλαδή ο Ραγκούσης τα στοιχεία 20 ετών πριν και όχι 10. Γιατί η τελευταία απογραφή πληθυσμού έγινε το 2001 και όχι το 1991.
    Και τα στοιχεία που αναγράφει η εφημερίδα διαφέρουν απο τα επίσημα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας.

    Έχεις κολήσει με τις εκλογές. ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ Πληθυσμός μιας πόλης δεν ειναι ΜΟΝΟ ΟΙ ΨΗΦΙΣΑΝΤΕΣ αλλα και αυτοί που δεν ψηφίζουν.
    Ε τι να κάνουμε??? Υπάρχουν και τέτοιοι άνθρωποι. Που ακόμα δεν ψηφίζουν λόγω ηλικίας.
    ΜΗΝ ΑΚΟΥΩ ΜΑΚΑΚΙΕΣ.....

    ΠΡΟΣ ΑΝΩΜΝΥΜΟ 11:56
    Σιγά Κε Υπεράνω μην μας πάθετε και τίποτα που σας θίξαμε την Κυπαρισσία.
    Δεν νομίζουμε ότι γράφουμε κάτι το ψευδές. Αλήθειες λέμε γιατί όλα είναι αλήθειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Φιλιατρά κατάλαβες, εκτός και δεν ήθελες, ότι 1.ήταν λάθος το 1991 μια και σου λέω για τα 10 χρόνια.
    2. Δεν σου λέω για τους ψηφίσαντες αλλά για τους εγγεγραμμένους που λόγω ψηφιοποίησης έχει γίνει αρκετό ξεσκαρτάρισμα από τους πεθαμένους. Άρα είναι σοβαρό πρόσφατα ενημερωμένο στοιχείο. Δεν μας συμφέρει όμως.
    3.Καταλήγω συμφωνώντας με την απόφασή σας να μείνετε μόνοι σας, απλώς γιατί κανένας λογικός δεν μπορεί πλέον να σας θέλει μαζί του. Απλώς με αυτό τον τρόπο επιβεβαιώνετε το ισχυρότατο κόμπλεξ σας. Τι να κάνουμε; Αυτή είναι η αλήθεια.

    Υ.Γ. Ξέρεις όταν φοβάσαι να αντιμετωπίσεις την πραγματικότητα ξεπερνάς την πρόταση για τοπικό δημοψήφισμα με το αμίμητο "Εθνικές Εκλογές". Ένα γρήγορο τοπικό δημοψήφισμα θα σας έδινε την εικόνα της κοινής γνώμης στο Δήμο σας ώστε το Δ.Σ. να μην ξεφτιλίζεται με διάφορες κατά μκαιρούς αποφάσεις. Για σας θα ήταν, όχι για το Υπουργείο. Κατάλογοι υπάρχουν και η διαδικασία γίνεται άμεσα. Αρκεί να υπάρχει, που δεν υπάρχει, η θέληση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Γιατί δεν πας στον Ραγκούση να τα πεις αυτά παλικάρι μου??????
    Ο ίδιος είπε ότι έγινε με βάση τα στοιχεία απογραφής του 2001.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.