Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

«Βόμβα» Αλειφέρη | «Ο κοριός βρέθηκε στον υπολογιστή μου και τοποθετήθηκε αφού ανέλαβα καθήκοντα Αντιπεριφερειάρχη»!

Για πολλοστή φορά, η Αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας, Ελένη Αλειφέρη ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να παραιτηθεί από τη θέση της (κάτι που της έχει ζητήσει δημοσίως κατ’ επανάληψη ο Περιφερειάρχης), κατά τη διάρκεια της .....

τοποθέτησης που έκανε στο περιφερειακό συμβούλιο, στη συζήτηση για τους «κοριούς» στην περιφερειακή ενότητα Μεσσηνίας.

Επιπλέον, η κα. Αλειφέρη αποκάλυψε ότι το ύποπτο μέσο παρακολούθησης βρέθηκε στον υπολογιστή της, αφού ανέλαβε τα καθήκοντά της στην Αντιπεριφέρεια και ουσιαστικά διέψευσε αυτό που ισχυρίστηκε ο Περιφερειάρχης ότι ήταν ένας παλιός κοριός που δεν λειτουργούσε και βρισκόταν εκεί εδώ και πολλά χρόνια από την εποχή που ήταν Νομάρχης ο Δράκος, ίσως και παλιότερα!

Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΛΕΙΦΕΡΗ

«Ο στόχος δεν ήταν ο περιφερειάρχης, ήταν η δική μου προστασία και του θεσμικού μου ρόλο.

Δεν του το είπα από την πρώτη στιγμή λέει επειδή τον θεώρησα ύποπτο. Δεν του είπα επειδή αυτή τη την υποχρέωση είχα απέναντι στις εισαγγελικές αρχές.

Οι εισαγγελικές αρχές μου είπαν μυστικότητα προς πάσα κατεύθυνση. Αυτό οφείλω εγώ να τηρήσω.

Στόχος μετά βεβαιότατος ήμουν εγώ. Ο υπολογιστής μέσα στον οποίο βρέθηκε αυτό το ξένο σώμα, που είναι ύποπτο μέσο παρακολούθησης μου, μπήκε στο γραφείο μου αφού ανέλαβα τα καθήκοντά μου. Και το δηλώνω ευθέως διότι το έχω και εγγράφως.

Άκουσα ότι το γνώριζα για έξι μήνες, εγώ ποτέ δεν το είπα. Αυτό που δήλωσα στην ΕΡΤ είναι ότι ένα εξάμηνο πιο συστηματικά αναζητούσα πως υπάρχουν αυτές οι διαρροές από το γραφείο μου και δεν εννοώ διαρροές μυστικών. ΄

Όλα αυτά που λέω μπορώ να τα αποδείξω.

Λένε ότι δεν εμπιστεύτηκα τον Περιφερειάρχη. Εγώ βλέπω έναν περιφερειάρχη να λέει από την πρώτη στιγμή ότι καταγγέλλω ένα ανύπαρκτο γεγονός. Τελικά, ποιος δεν έχει εμπιστοσύνη στον άλλον;

Εγώ όταν είχα τις πρώτες υπόνοιες προσπάθησα να μιλήσω μαζί του και δεν με ρώτησα καν τι είναι αυτό το σοβαρό που θέλω να του πω. Δεν λέω ότι κατάλαβε τι θα του έλεγα, αλλά δεν με ρώτησε καν.

Εγώ λέω ότι είναι ένα υπαρκτό γεγονός και ακούω μια άλλη πλευρά να λέει ο Περιφερειάρχης ότι αυτός είναι στόχος. Εγώ σε καμία δημόσια τοποθέτηση μου και σε κανένα έγγραφο προς τις αρχές δεν είπα ότι θεωρώ ύποπτο τον Περιφερειάρχη. Το λέω διότι σε αυτό το θέμα δεν πρέπει να υπάρχει καμία εκμετάλλευση από καμία πλευρά.

Γιατί επέλεξε ο Περιφερειάρχης να μπει στη θέση του στόχου; Εγώ δεν μπορώ να το εξηγήσω.

Ισχυρίζεται ένας κοριός τέτοιος παλιός και έξι μήνες τον αφήνω που το ξέρω εκτεθειμένο στις συνομιλίες του γραφείου μου. Αυτό δεν μπορώ να δώσω μία λογική συνέχεια σε αυτό.

Κανένας εγκέφαλος δεν με καθοδηγεί, ο δικός μου εγκέφαλος λειτουργεί μια χαρά.

Σε αυτό το έγκλημα υπάρχουν τεκμήρια και πειστήρια που δεν οξειδώνονται και δεν παραχαράσσονται, δεν παραγράφονται. Και θα αποδειχτεί ότι υπάρχει το έγκλημα, για αυτό είμαι απολύτως σίγουρη.

Ακούω πολλά συκοφαντικά, να βάλλουν κατά της αξιοπιστίας μου και εγώ θα προστατεύσω τον εαυτό μου με κάθε νόμιμο μέσο.

Είπε ο κ. Περιφερειάρχης ότι αν έχω ίχνος εντιμότητας, να παρατηθώ. Λέω επειδή έχω περίσσευμα, για αυτό και δεν πρέπει να παραιτηθώ.

Σε μερικούς συναδέλφους θέλω να πω ότι ο τρόπος που στάθηκαν σε αυτό το θέμα και η επιθετικότητα, θα δείτε ότι δεν θα είναι πολύ τιμητικός, με αμφισβήτησαν από την πρώτη στιγμή.

Εγώ δεν κατήγγειλα την περιφερειακή αρχή. Γιατί καταγγέλλει εμένα η περιφερειακή αρχή.

Θα πω κάτι στον κ. Περιφερειάρχη που μίλησε για συμφωνία ότι δεν θα δημιουργήσω πρόβλημα στη Νέα Πελοπόννησο και στην περιφερειακή αρχή. Δεν ξέρω αν το πρόβλημα ότι κατήγγειλα την παρακολούθηση στο γραφείο μου. Δεν είχαμε συμφωνία αν κάποιος παρακολουθεί το γραφείο μου να μην το καταγγείλω.

Κανένα πρόβλημα δεν δημιούργησα στο έργο της περιφερειακής αρχής το οποίο υποστήριζα όσο καλύτερα μπορούσα. Αντιθέτως είχα πολλές διαφορετικές θέσεις γα τον τρόπο διοίκησης.»

kalimera Arkadia

ΣΧΟΛΙΟ
Ενα σημείο που χρήζει διερεύνησης ειναι αυτό που είπε στο περιφερεικό Συμβούλιο
η κα. Αλειφέρη αποκάλυψε ότι το ύποπτο μέσο παρακολούθησης βρέθηκε στον υπολογιστή της, αφού ανέλαβε τα καθήκοντά της στην Αντιπεριφέρεια
Πως ήξερε η κ Αλειφέρη ότι ο ας; τον πουμε κοριός ήταν στο εσωτερικό του υπολογιστή της αφού ανέλαβε τα καθήκοντά της στην Αντιπεριφέρεια?
Πολυ σίγουρη ακούγεται η δήλωση και βάζει σε σκέψεις τον άλλον. Για να γνωρίζει την χρονική περίοδο μήπως ξέρει και άλλα πράγματα???

Και μια ακόμα ερώτηση: Αυτό που δήλωσα στην ΕΡΤ είναι ότι ένα εξάμηνο πιο συστηματικά αναζητούσα πως υπάρχουν αυτές οι διαρροές από το γραφείο μου.
Και γιατι ΟΛΟΝ αυτό τον ακιρό δεν ζήτησε επιτακτικά την συνδρομή του περιφερειάρχη?
Να του θέσει τις υποψίες της και αν του πεί κατι συμβαίνει εδώ βοήα να δούμε τι γίνεται γιατι είμαστε ολοι στόχος.
ΓΙΑΤΙ κ ΑΛειφέρη?

Ας δουμε τι δήλωσε στην ΕΡΤ. Ειναι ολη η συνεντευξη



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.