Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

Μεϊμαράκης: Ξεφεύγει ο Μητσοτάκης, να μην μιλάει για “βαρωνίες”

Ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης δεν άφησε αναπάντητες τις επιθέσεις και τα εις βάρος του υπονοούμενα από την πλευρά του Κυριάκου Μητσοτάκη, και στο πλαίσιο συνέντευξης που παραχώρησε στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και τη Σία Κοσιώνη, σήκωσε το γάντι και πέρασε στην αντεπίθεση, “στριμώχνοντας” τον πρώην κορυφαίο υπουργό των κυβερνήσεων Σαμαρά.

Ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης αποδόμησε τη ρητορική Μητσοτάκη περί .....

“βαρωνιών”, θυμίζοντας με νόημα ότι ο ανθυποψήφιός του για την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας προέρχεται από μεγάλο πολιτικό τζάκι, ενώ δεν έκρυψε την απογοήτευσή του για τα υπονοούμενα που άφησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης για τη χθεσινή απουσία του από την ψηφοφορία στη Βουλή για το σύμφωνο συμβίωσης, τη στιγμή που ήταν γνωστό ότι αντιμετώπιζε σοβαρό οικογενειακό πρόβλημα.

Ο υποψήφιος πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας που μπαίνει στον δεύτερο γύρο με αέρα +11,3%, και ποσοστά που ξεκινούν από το 40%, την ώρα που ο αντίπαλός του βρίσκεται κάτω από το 30%, θύμισε με νόημα τον πρωταγωνιστικό ρόλο του Κυριάκου Μητσοτάκη στην περίοδο της ηγεσίας του Αντώνη Σαμαρά, σε κόμμα αλλά και κυβέρνηση, καθώς και την κεντρική παρουσία του πρώην υπουργού των κυβερνήσεων Σαμαρά στις πολιτικές του Μνημονίου.

Ακολουθούν χαρακτηριστικά αποσπάσματα από όσα είπε ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ και τη Σία Κοσιώνη.

“Ο Κυριάκος έχει ξεφύγει 1-2 φορές, και έχει κάνει ορισμένες αυθαίρετες προσεγγίσεις, προσβλητικές για μένα.

Να μην μιλάει για βαρωνίες, όταν ο ίδιος είναι γιος πρώην πρωθυπουργού.

Εγώ είμαι ο κ. Μεϊμαράκης, δεν είμαι ο κ. Καραμανλής. Και ο Κυριάκος είναι ο Κυριάκος και είναι γιος του πρώην Πρωθυπουργού.

Είναι δυνατό να λέει ο Μητσοτάκης ότι εγώ αναβιώνω την τεχνητή διαμάχη “Καραμανλής ή Μητσοτάκης”; Εγώ όταν ο πατέρας του ήταν πρόεδρος του κόμματος, συνεργάστηκα πολύ μαζί του.

Έγινα βουλευτής του, υφυπουργός του, υπηρέτησα τις αρχές του κόμματος ως στρατιώτης. Από την άλλη, ο κ. Μητσοτάκης, εξελέγη για πρώτη φορά βουλευτής λόγω του ονόματος του πατέρα του.

Δεν είναι δυνατό ο γιος του πρώην Πρωθυπουργού να με κατηγορεί εμένα για “βαρωνίες”. Εγώ δεν λέγομαι ούτε Καραμανλής, ούτε έχω καμία σχέση με “βαρωνίες”.

Και θεωρώ προσβολή προς το πρόσωπό μου να με κατηγορούν για αυτό ακριβώς το πράγμα.

Το επίπεδο του δημοσίου λόγου θα το καθορίζει ο κ. Μητσοτάκης. Εγώ θα απαντώ σε όσα πιστεύω ότι με θίγουν.

Δεν μπορεί να μιλάει για “βαρωνίες” ο γιος του πρώην Πρωθυπουργού, με όλο τον σεβασμό στον επίτιμο πρόεδρο. Και εάν δεν ήταν υποψήφιος ο Κυριάκος, εμένα θα στήριζε ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης.

Εγώ θα ψήφιζα και ψηφίζω τη συγκεκριμένη διάταξη για το σύμφωνο συμβίωσης. Ενημέρωσα ότι θα ήμουν απών και ο κ. Μητσοτάκης το ξέρει.

Ας μην μου κάνει μάθημα αυτός που απείχε από την ψηφοφορία για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Αυτά που λέει, τα λένε όσοι είναι σε αντίπαλα κόμματα.

Είναι ρατσιστικό, τεχνητό δίλημμα το ηλικιακό, το νέο ή παλιό. Εγώ δεν συμμετείχα στην προηγούμενη ηγετική ομάδα, ο Μητσοτάκης συμμετείχε.

Εδώ πρέπει να ανανεώσουμε τις δομές, πρέπει να καταθέσουμε προτάσεις. Γιατί μεταρρύθμιση δεν είναι οι απολύσεις στον δημόσιο τομέα, ούτε οι περικοπές μισθών.

Οι μεταρρυθμίσεις που πρότεινα τον Σεπτέμβριο στη Θεσσαλονίκη είναι σοβαρές και όταν τις ανακοίνωσα δεν είδα αντιδράσεις. Μάλλον ο κ. Μητσοτάκης δεν τις έχει διαβάσει.

Εγώ από το 2009 και έπειτα δεν ανακατεύτηκα με τα κομματικά.

Ο κ. Μητσοτάκης που ήταν υπουργός και κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος μας λέει ότι το κόμμα δεν του αρέσει.

Δεν εκφράζει τις κοινωνικές ομάδες όπως θα έπρεπε να τις εκφράζει. Δεν εκφράζει το άνοιγμα προς τις κοινωνικές ομάδες που πρέπει η Νέα Δημοκρατία να κάνει.

Αν συνεχίσει να με προσβάλει έτσι ο κ. Μητσοτάκης, δεν υπάρχει λόγος να κάνουμε ντιμπέιτ. Δεν θέλω να πάω να κερδίσω την ηγεσία ενός κόμματος που το έχουμε ξεφτιλίσει.

Δεν μπορούμε να έχουμε ξανά στη ΝΔ “-ικός”, γιατί σημαίνει πως δεν είμαστε το όλον.

Το αποτέλεσμα δεν αλλάζει εύκολα, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορεί να αναστραφεί.

Δεν θεωρώ τον εαυτό μου ούτε φαβορί ούτε αουτσάιντερ.

Αν υπήρχε η τεχνική υποδομή θα ήταν μεγαλύτερη η προσέλευση.

Πιθανόν να άλλαζε και το αποτέλεσμα με μεγαλύτερη προσέλευση.

Είναι αλαζονικό το να λέει κάποιος ότι με τη δική του κίνηση ήρθαν οι 400.000 ψηφοφόροι.

Δεν εξεπλάγην από τη συμμετοχή, περίμενα και περισσότερους.

Όσοι ευαγγελίζονται το νέο, είναι αυτοί που ψήφισαν για τα φαξ.

Οι κ.κ. Τζιτζικώστας και Γεωργιάδης έχουν δικαίωμα να υποστηρίξουν όποιον υποψήφιο επιθυμούν. Και να μην εκλεγώ, πάλι φίλοι θα είμαστε.

Δεν με ανησυχεί το ποιον θα στηρίξουν οι συνυποψηφιοί μου. Πιστεύω ότι πολλούς από τους ψηφοφόρους του μπορώ να τους πείσω να στηρίξουν την υποψηφιότητά μου.

Εγώ απευθύνομαι στους 400.000 που ψήφισαν, έχω την πλατφόρμα μου, δεν κάνω συναλλαγές.

Δεν πρόκειται να δω πρόσωπα τέτοια και ιδιαίτερα βουλευτές -το είχα ξεκαθαρίσει εξ αρχής- και γενικότερα θέλω να μην υπάρχει ένταση προεκλογική”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.