Την Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013 συνεδρίασε το Περιφερειακό Συμβούλιο στην Τρίπολη. Από τα 34 θέματα που συζητήθηκαν τα 9 αφορούσαν Π.Ε. Μεσσηνίας .
Το 1ο θέμα αφορούσε ......
την Μ.Π.Ε. «Μελέτη οδικού άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου (Φιλιατρά – Πύλος – Καλαμάτα) τμήματα Πύλος – Ριζόμυλος και Πύλος – Μεθώνη στα πλαίσια έκδοσης απόφασης έγκρισης περιβαλλοντικών όρων του ως άνω έργου».
Μετά την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων θα συνταχθεί οριστική μελέτη.
Π/Υ μελέτης 1.840.000 €
Π/Υ έργου 65.000.000 € με ΦΠΑ
Δεν συμπεριλαμβάνεται το κόστος των απαλλοτριώσεων. Η δημοπράτηση εκτιμάται για τον Ιούνιο του 2014.
Το Α τμήμα, το υποτμήμα Πύλος – Ριζόμυλος είναι νέα χάραξη, μήκους 26 ΚΜ, δίιχνη πλάτους 11μ. παρακάμπτει βόρεια Χανδρινού – Σουληνάρι, νότια το Νερόμυλο – Καρποφόρα.
Με 12 ισόπεδους κόμβους 1 ανισόπεδο.
Στα τελευταία 2,5 ΚΜ προς Ριζόμυλο είναι τετράιχνος πλάτους 17 μ και συναντάται με Ριζόμυλο – Κορώνη και Ριζόμυλο – Καλαμάτα.
Το υποτμήμα Πύλος – Μεθώνη 9η Εθνική Οδός μήκος 7, 9 ΚΜ βελτίωση υφιστάμενου δρόμου με δίιχνη διατομή πλάτους 11μ και τμήμα μήκους 0,8 ΚΜ που καταλήγει στην είσοδο της Μεθώνης.
Προβλέπονται τρεις ισόπεδοι κόμβοι: Μεσοχώρι – Καινούριο Χωριό – Βαράκες – Φοινικούντα.
Στο δεύτερο τμήμα Παράκαμψη Πύλου, μήκους 3,4 ΚΜ, πλάτους οδοστρώματος 11μ και κυκλοφορίας 7,5 μ, δύο ισόπεδοι κόμβοι Πύλος – Κυνηγού – υφιστάμενη 9η Ε.Ο. Πύλου – Μεθώνης.
Κύριος και προφανής σκοπός που εξυπηρετεί η κατασκευή της προς μελέτη οδού είναι η αναβάθμιση της οδικής σύνδεσης Πύλος – Ριζόμυλος και Πύλος – Μεθώνη. Με την ολοκλήρωση αυτού του οδικού άξονα εξασφαλίζεται άνεση, ασφάλεια της κυκλοφορίας και μείωση των ατυχημάτων προς όφελος των χρηστών του οδικού δικτύου.
Σε συνδυασμό με τις προβλεπόμενες τουριστικές επενδύσεις στο νομό μας, θα συμβάλλει θετικά στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής. Έτσι εκπληρώνεται και ο στόχος της Ε.Ε. που είναι η εντός 30 λεπτών πρόσβαση σε αυτοκινητόδρομο από δευτερεύον οδικό δίκτυο.
Το 1ο θέμα αφορούσε ......
την Μ.Π.Ε. «Μελέτη οδικού άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου (Φιλιατρά – Πύλος – Καλαμάτα) τμήματα Πύλος – Ριζόμυλος και Πύλος – Μεθώνη στα πλαίσια έκδοσης απόφασης έγκρισης περιβαλλοντικών όρων του ως άνω έργου».
Μετά την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων θα συνταχθεί οριστική μελέτη.
Π/Υ μελέτης 1.840.000 €
Π/Υ έργου 65.000.000 € με ΦΠΑ
Δεν συμπεριλαμβάνεται το κόστος των απαλλοτριώσεων. Η δημοπράτηση εκτιμάται για τον Ιούνιο του 2014.
Το Α τμήμα, το υποτμήμα Πύλος – Ριζόμυλος είναι νέα χάραξη, μήκους 26 ΚΜ, δίιχνη πλάτους 11μ. παρακάμπτει βόρεια Χανδρινού – Σουληνάρι, νότια το Νερόμυλο – Καρποφόρα.
Με 12 ισόπεδους κόμβους 1 ανισόπεδο.
Στα τελευταία 2,5 ΚΜ προς Ριζόμυλο είναι τετράιχνος πλάτους 17 μ και συναντάται με Ριζόμυλο – Κορώνη και Ριζόμυλο – Καλαμάτα.
Το υποτμήμα Πύλος – Μεθώνη 9η Εθνική Οδός μήκος 7, 9 ΚΜ βελτίωση υφιστάμενου δρόμου με δίιχνη διατομή πλάτους 11μ και τμήμα μήκους 0,8 ΚΜ που καταλήγει στην είσοδο της Μεθώνης.
Προβλέπονται τρεις ισόπεδοι κόμβοι: Μεσοχώρι – Καινούριο Χωριό – Βαράκες – Φοινικούντα.
Στο δεύτερο τμήμα Παράκαμψη Πύλου, μήκους 3,4 ΚΜ, πλάτους οδοστρώματος 11μ και κυκλοφορίας 7,5 μ, δύο ισόπεδοι κόμβοι Πύλος – Κυνηγού – υφιστάμενη 9η Ε.Ο. Πύλου – Μεθώνης.
Κύριος και προφανής σκοπός που εξυπηρετεί η κατασκευή της προς μελέτη οδού είναι η αναβάθμιση της οδικής σύνδεσης Πύλος – Ριζόμυλος και Πύλος – Μεθώνη. Με την ολοκλήρωση αυτού του οδικού άξονα εξασφαλίζεται άνεση, ασφάλεια της κυκλοφορίας και μείωση των ατυχημάτων προς όφελος των χρηστών του οδικού δικτύου.
Σε συνδυασμό με τις προβλεπόμενες τουριστικές επενδύσεις στο νομό μας, θα συμβάλλει θετικά στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής. Έτσι εκπληρώνεται και ο στόχος της Ε.Ε. που είναι η εντός 30 λεπτών πρόσβαση σε αυτοκινητόδρομο από δευτερεύον οδικό δίκτυο.
και το Τσακωνα-Καλο νερο;
ΑπάντησηΔιαγραφή