Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Λαγγούβαρδος: Παίρνει τέλος η ταλαιπωρία των οδηγών στο φονικό "S"

Τέλος στην ταλαιπωρία που προκαλούσε στους διερχόμενους από τη γέφυρα του Λαγκούβαρδου η όποια κακοκαιρία, που καθιστούσε αδύνατη τη διάβαση του συγκεκριμένου σημείου, αναμένεται να βάλει η εργολαβία, που θα ξεκινήσει να υλοποιείται πολύ σύντομα, μόλις υπογράψει τη σύμβαση ανάθεσης έργου με τον ανάδοχο, που του στάλθηκε την περασμένη Τετάρτη, ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Π. Τατούλης.
Στόχος της εργολαβίας είναι μέχρι τις αρχές του Σεπτέμβρη να έχει.......

ολοκληρωθεί η κατασκευή του μεγάλου τεχνικού έργου, του κιβωτοειδούς οχετού διαστάσεων 6 μέτρων πλάτους, μήκους 30 μέτρων και ύψους 3 μέτρων, και ο αγωγός τόσο μεγάλων διαστάσεων κρίθηκε αναγκαίος, αφού υπολογίστηκε όγκος νερού 112 κυβικών μέτρων το δευτερόλεπτο.
Η συμβατική προθεσμία για την ολοκλήρωση του σημαντικού αυτού έργου, είναι οκτώ μήνες.
Ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 480.000 ευρώ για την κατασκευή του τεχνικού έργου και νέου δρόμου μήκους 300 μέτρων.

Τα σημερινά δεδομένα
Ο συγκεκριμένος δρόμος (Φιλιατρά- Μάραθος- Ρωμανός) συνδέει τις περιοχές των Φιλιατρών, της Αγίας Κυριακής και του Μαράθου, διασχίζει αγροτικές περιοχές με εντατικές καλλιέργειες και διοχετεύει την τουριστική κίνηση στις παραλίες της περιοχής, αλλά και στις μεγάλες εγκαταστάσεις. Ο κυκλοφοριακός της φόρτος είναι σχετικά μεγάλος το χειμώνα και πολύ μεγάλος το καλοκαίρι, αφού, εκτός των παραπάνω, εξυπηρετεί τις ανάγκες διακίνησης εξαγώγιμων αγροτικών προϊόντων, τις ανάγκες κυκλοφορίας των αγροτικών μηχανημάτων, επισκεπτών και τουριστών.
Το πλάτος του δρόμου κυμαίνεται μεταξύ 5,50 και 6 μέτρων, ενώ στην επίμαχη περιοχή η χάραξη της οδού είναι κάκιστη και δυσχεραίνει την κυκλοφορία, αυξάνοντας αρκετά τα ατυχήματα, ενώ το υφιστάμενο τεχνικό έργο είναι στην ουσία ανύπαρκτο, με αποτέλεσμα να μην παροχετεύονται τα νερά μέσα από αυτό, αλλά να κατακλύζουν την επιφάνεια της οδού και να αποκλείουν την κυκλοφορία.

Αλλαγές
Με το νέο τεχνικό θα υπάρχει και καινούργια χάραξη του δρόμου, με εξομάλυνση των στροφών στον υφιστάμενο. Η χάραξη ξεκινά αμέσως μετά τη δεξιά στροφή στην κατεύθυνση από Φιλιατρά προς Μάραθο και καταλήγει μετά την ισόπεδη διασταύρωση προς την παραλία του Λαγκούβαρδου, ενώ όλοι οι δρόμοι που συμβάλλουν στο συγκεκριμένο κομμάτι θα αποκατασταθούν οριζοντιογραφικά και υψομετρικά.
Ο νέος δρόμος θα είναι δίιχνος και το συνολικό πλάτος του καταστρώματος θα ανέρχεται σε 10,50 μέτρα (δηλαδή 3,75 μέτρα ανά κατεύθυνση εκ των οποίων τα 0,25 καταλαμβάνει η εξωτερική λωρίδα καθοδήγησης), ενώ λόγω των μεγάλων τιμών των ακτινών καμπυλότητας, σε καμία καμπύλη δεν απαιτείται διαπλάτυνση.
Στο δε σημείο του τεχνικού, το ύψος του δρόμου θα ανέρχεται στα 4 μέτρα από το έδαφος, οπότε είναι αδύνατο να ξαναδιακοπεί η κυκλοφορία.
Το έργο από την αρχή έως το τέλος του θα κατασκευαστεί επί της υφιστάμενης οδού και κατά τη φάση της κατασκευής, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στη σχετική τεχνική έκθεση, θα πρέπει η κυκλοφορία να διοχετευτεί μέσω της υπάρχουσας εθνικής οδού Φιλιατρών – Γαργαλιάνων, προκειμένου να παρακαμφθεί το υπό κατασκευή τμήμα.

ΘΑΡΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.