Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2013

Θανάσης Πετράκος: Πρέπει επιτέλους να πληρώσουν όσοι ευθύνονται για την καταστροφή του λιμανιού της Κυπαρισσίας

Με οργή και αγανάκτηση πληροφορηθήκαμε και διαπιστώσαμε την πλήρη καταστροφή του Λιμανιού της Κυπαρισσίας. Ένα έργο που στοίχησε στον ελληνικό λαό πάνω από 10 εκατ. Ευρώ δεν υπάρχει πια. Με αποτέλεσμα οι κάτοικοι και οι αλιείς της περιοχής να στερούνται ένα ασφαλές δημόσιο έργο και εργαλείο ανάπτυξης για να βγάζουν το ψωμί τους (για κάθε άλλο μέρος η θάλασσα και το λιμάνι είναι ευλογία για την Κυπαρισσία κατάντησε κατάρα).

Τα προβλήματα από την ........

απαράδεκτη και παράλογα κακότεχνη κατασκευή του έργου τα έχουμε διαπιστώσει και αναδείξει, σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς και τους ιδιαίτερα μαχητικούς αλιείς, ακόμη και σε πρόσφατη επίσκεψη. Η καταστροφή του Λιμανιού ήταν αναμενόμενη, αφού ο καθ’ ύλην αρμόδιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Τατούλης παρά τις ανακοινώσεις και δεσμεύσεις για κατ’ επείγουσα επέμβαση αποτροπής της πλήρους καταστροφής, δεν έκανε τίποτα. Προφανώς δεν «πρόλαβε» απορροφημένος από τα «μεγάλα Deals» που ετοιμάζει (ΕΟΖ, σκουπίδια, τουριστική προβολή). Δεν κατάφερε ούτε με τα πενιχρά 74.000€, που ανακοίνωσε, να εκτελέσει τις κατ’ επείγουσες εργασίες προστασίας.

Το Λιμάνι της Κυπαρισσίας κατέρρευσε λοιπόν. Οι ευθύνες της εταιρείας, των επιβλεπόντων του έργου και της πολιτικής ηγεσίας της Περιφέρειας είναι τεράστιες. Τονίζουμε ότι και στο λιμάνι της Κυπαρισσίας όπως και στο Σκούρα-Πυρί η εταιρεία είναι η ίδια, η Ντι Ες ΑΕ, καθώς και οι επιβλέποντες. Θυμίζουμε ότι οι συγκεκριμένοι ελέγχονται σύμφωνα με την έκθεση (2011) του επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κ. Ρακιτζή. Φαίνεται ότι η διαφθορά μπορούν, ιστορικά, να αναπαράγονται στο «βαθύ κράτος» της Περιφέρειας Πελοποννήσου δεν μπορούν όμως να ξεγελάσουν τη φύση και τη θάλασσα. Επειδή επιτέλους πρέπει να πληρώσουν όσοι ευθύνονται με τις πράξεις τους και τις παραλήψεις τους για την καταστροφή του λιμανιού της Κυπαρισσίας και τη διασπάθιση του δημοσίου χρήματος τουλάχιστον 10 εκ. ευρώ. Για τούτο τις επόμενες μέρες θα προβούμε πέραν της δημόσιας καταγγελίας που κάνουμε σήμερα:

1. Σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για γίνει άμεσα ο έλεγχος και η αναζήτηση ευθυνών για την μη αποτροπή της καταστροφής του Λιμανιού. Ο κ. Τατούλης οφείλει να εξηγήσει στον λαό της Τριφυλίας και τους φορείς της περιοχής, γιατί δεν έπραξε ότι όφειλε για να προστατεύσει τη δημόσια περιουσία και ένα σημαντικότατο έργο. Να τον πληροφορήσουμε ότι εκτός από τμήμα του «νέου έργου» που καταστράφηκε, επιπλέον καταστρέφετε εκτεθειμένος πια στην ορμή των κυμάτων και ο παλαιός βραχίονας που άντεξε έναν αιώνα, ακόμη και στους βομβαρδισμούς των Ιταλών. Είναι επίσης υποχρεωμένος να εξηγήσει γιατί για τρίτο χρόνο δεν τολμά να ελέγξει το έργο, αρμοδιότητάς του και να μας δώσει εξηγήσεις για το όργιο διαφθοράς και κατασπατάλησης 10 εκατ. Ευρώ δημόσιων πόρων.

2. θα προβούμε σε προσφυγή στη δικαιοσύνη με κατάθεση μηνυτήριας αναφοράς κατά παντός υπευθύνου, ώστε να αποδοθούν ευθύνες και να σπάσει το απόστημα της διαφθοράς και της διαπλοκής (διοίκησης, πολιτικών προσώπων και επιχειρηματικών - εργοληπτικών ομάδων). Είναι ηθική και πολιτική μας υποχρέωση να επέλθει η κάθαρση και να δικαιωθούν οι συνεχείς αγώνες των κατοίκων και των συλλόγων των αλιέων της περιοχής.

Θανάσης Πετράκος
Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ
Ν. Μεσσηνίας

12 σχόλια:

  1. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΧΟΜΕΊΝΙ, ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΚΡΕΜΑΛΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Πρώην Διαχειριστής21 Μαρτίου 2013 - 4:07 μ.μ.

    Κύριε Πετράκο τα εκατομμύρια που δαπανήθηκαν για το έργο βιτρίνα της Κυπαρισσίας που λέγεται λιμάνι είναι 16 και οχι 10. Δηλαδή μιλάμε για 5,5 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΡΑΧΜΕΣ.
    Αντιλαμβάνεστε το μέγεθος του ποσού????????

    Με αυτό το ποσό έφτιαχναν το λιμάνι της Κυπαρισσίας και της Μαραθούπολης. Κυρίως της Μαραθούπολης που στο κατω κατω της γραφής είναι ψαροχώρι και οι κάτοικοι εκεί ΖΟΥΝ απο την Αλιεία. Αλλα κανένας δεν τους έφτιαξε λιμάνι για να μπορούν να κάνουν την δουλειά τους. Το έφτιαξαν υπερβολικά μεγάλο γιατι ήθελαν απλά ενα λιμάνι βιτρίνα.

    ΠΡΕΠΕΙ να διερευνηθεί απο τον ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ εισαγγελέα το ΓΙΑΤΙ έπρεπε να γίνει ένα τόσο ακριβό λιμάνι στο οποίο δεν θα έρθει ΠΟΤΕ κανένα καράβι παρά μόνο ψαρόβαρκες και αντε κανα ιστιοφόρο.
    Ουτε κρουαζιερόπλοιο ουτε motorShip όπως πούλησαν παραμύθια κάποιοι.
    Για τέτοια πλοία (κρουαζιερόπλοια κότερα κλπ κλπ) υπάρχουν πολύ καλύτερα λιμάνια να πάνε. Κατάκολο Πύλος Καλαμάτα...
    Στην Κυπαρισσία θα έρχονταν? θα άφηναν τα λιμάνια αυτά για να έρθουν Κυπαρισσία; Μην τρελαθούμε τώρα.
    Πρέπει να διερευνηθεί απο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ολη η μελέτη, τα ποσά που περιελάμβανε η Μελέτη τα ποσά που δαπανήθηκαν τα παραστατικά ... ΟΛΑ. να μάθουμε επιτέλους απο τα 16 εκατομμύρια ευρώ (5,5 δισεκατομμύρια δραχμές) πήγαν πραγματικά στο έργο ή και αλλού.
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ χρειάζεται η υπόθεση και ΟΡΚΩΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΕΣ κ. Πετράκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο πρωην χτυπα με τις εμμονες του.το λιμανι εγινε γιατι δεν υπηρχε αλλη προταση για λιμενικα εργα στο Γ ΚΠΣ.δεν υπηρχε προταση για μαραθο και πυλο.γκε γκε;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Πρώην Διαχειριστής21 Μαρτίου 2013 - 11:25 μ.μ.

      Οταν θα σε ρωτήσω να μου υποδείξεις το ποια θα είναι η γνώμη μου να μου την πεις.
      Απ όσο θυμάμαι δεν στην ζήτησα.

      Σε ενοχλούν οι αλήθειες? ΤΡΑΒΑ ΡΕ μια βόλτα στο λιμάνι του Κατακόλου να δεις τι λιμάνι είναι και κοίτα το λιμάνι της Kυπαρισσίας και φτύστο γιατί μόνο για φτύσιμο είναι.

      Διαγραφή
    2. νευρακια αξεστε;;;;;;;του κατακωλου το λιμανι με τα ναυτακια

      Διαγραφή
    3. Ο πρώην Διαχειριστής22 Μαρτίου 2013 - 12:17 π.μ.

      Καθόλου νευυράκια όπως λές.
      Σε ενόχλησε η αλήθεια γιατι πολύ απλά είναι αλήθεια. Δεν θα δείτε ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ ουτε καν κότερο στο βιτρινάτο λιμάνι της Κυπαρισσίας.
      Αυτή είναι η πραγματικότητα.
      Εφαγε 16 εκατομμύρια και θα το επισκέπτονμται μόνο ψαρόβαρκες αντε και κανα ιστιοφόρο που εμεινε ξέμπαρκο. Τα πλοία που χαρακτηρίζουν ένα λιμάνι ως λιμάνι δεν θα ερθουν ποτέ.
      Στο ξαναλέω. ΥΠΑΡΧΟΥΝ πολυ καλύτερα λιμάνια να πάνε.
      Η μπας και νομίζεις ότι οι όποιοι φραγγάτοι τουρίστες με κότερα που θα πάνε στο Costa Navarino θα ερθουν στο λιμάνι της Κυπαρισσίας με τα κότερα τους να τα αφήσουν και οχι στο λιμάνι της Πύλου που είναι και πιο κοντά???
      Ε????????/ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ...
      Αντε τώρα να μάθεις πότε φεύγει η επόμενη υπηρεσία απο την Κυπαρισσία.

      Διαγραφή
    4. Για να πέφτουν λίγο οι τόνοι γιατί υπάρχει και η αφαίρεση σχολίων. Μην το ξεχνάτε. Δεν θέλω τσακωμούς εδώ.

      Διαγραφή
  4. Ο Περιφερειάρχης κ. Τατούλης τόνισε ότι ο Δήμος Τριφυλίας διαθέτει συγκριτικά πλεονεκτήματα, όπως την ιδιαίτερη δυναμική του στον πρωτογενή τομέα και το εξαιρετικό τουριστικό προϊόν. «Η Περιφέρεια Πελοποννήσου θα σταθεί αρωγός σε όλες τις προσπάθειες του Δήμου και ήδη έχουμε υπογράψει τη σύμβαση για την κατασκευή του βιολογικού καθαρισμού του Αετού, αλλά και έχει συσταθεί ειδική ομάδα που θα εξετάσει τα προβλήματα μελετητικής ωριμότητας του βιολογικού καθαρισμού των Γαργαλιάνων».
    Ο κ. Τατούλης ενημέρωσε επίσης το Δημοτικό Συμβούλιο Τριφυλίας ότι για το λιμάνι της Κυπαρισσίας θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη σήμερα για να επιλυθούν τα όποια τεχνικά προβλήματα υπάρχουν προκειμένου να προχωρήσει άμεσα «ένα έργο προτεραιότητας γιατί έχει στρατηγική σημασία ειδικά για την προσέλκυση τουρισμού κρουαζιέρας».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ο πρωην να διαβασει τι εχει γραψει http://filiatranews.blogspot.gr/2012/07/blog-post_3352.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Πρώην Διαχειριστής21 Μαρτίου 2013 - 11:27 μ.μ.

      ΚΆΛΥΨΗ του θέματος ήταν. ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ότι αποδέχομαι τις βλακείες που ειπώθηκαν?

      Διαγραφή
  6. Αγαπητε πρωην απο προηγουμενα σχολια σου για το θεμα διαβλεπω μια εμπαθια και μια αντιπαθια για το λιμανι και την Κυπαρισσια.Στο λιμανι αυτο εχουμε τις περιουσιες μας και ζουμε απο το επαγγελμα του ψαρα. Αν εξαλλου αναπτυχθει τουριστικα θα ωφεληση ολη την Τριφυλια και καποιοι ισως επισκεφτουν και την πολη σου να δουν το σιδερενιο πυργο .Μην υποτιμας τους ψαραδες λοιπον ουτε το λιμανι.Οσο για τα σχολια σου που πηγαν τοσα λεφτα συμφωνω μαζι σου

    ΟΠροεδρος των αλιεων Τριφυλιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Πρώην Διαχειριστής22 Μαρτίου 2013 - 1:00 μ.μ.

    Δεν υπάρχει καμία εμπάθεια. Είοναι για σας η πικρή αλήθεια. Δυστυχώς η αλήθεια πολλές φορές δεν αμς αρέσει να την ακούμε. Οχι όμως οιτ δεν είναι αλήθεια.
    Ας μην γελιόμαστε. Δεν ηρθε και δεν θα έρθει κανένα. Και το ξαναλέω. Υπάρχουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΛΙΜΑΝΙΑ να πάνε.
    Και εδωσα παράδειγμα.
    ΕΣΤΩ οτι κάποιος φραγγατος ερχεται με το κότερο του στην περιοχή μας με σκοπό να πάει στο Costa Navarino. Θα αφήσει το κότερο του στην Κυπαρισσία για να πάει οδικώς 50+ χιλιόμετρα στο Ξενοδοχειακό συγκρότημα??
    ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ αυτό???????
    Γιατι να μην το πάει στο λιμάνι της Πύλου που είναι και καλύτερο και πολύ πιο κοντά στο Costa Navarino.
    ΕΔΩ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ??? ΝΑ ΠΑΕΙ ΠΟΥ???? Σε ενα βουνό που έχει ένα μάτσο πέτρες η μια πάνω στην άλλη που το ονομνάσατε κάστρο? Δηλαδή τι να πουν τα ανακτορά του Νέστορα??? (Αυτό για τον σιδερένιο πύργο που είπες.)
    Εχετε δεί πολλά πλοία να έρχονται στο λιμάνι σας?? Βρες μου ΕΝΑ ΜΟΝΟ και αναιρώ τα πάντα.
    Όσο για τους ψαράδες. Δεν τους υποτιμώ αγαπητέ. Σέβομαι ότι 5 - 10αντε 15 ... θες 20?? 20 ανθρωποι ζείτε απο την Αλιεία. Στην Μαραθούπολη ΟΛΟΙ ζούν απο την Αλιεία. Αλλα εκεί ας πούμε δεν εκανα λιμάνι για να βοηθησουν τους εκεί αλιείς. Εριξαν 16 εκατομμύρια ευρώ για ενα λιμάνι βιτρίνα το οποιο δεν θα βγάλει ΠΟΤΕ ΜΑ ¨ΠΟΤΕ τα λεφτά του και φυσικά δεν θα χρησιμοποιηθεί σε τίποτα.
    Το λιμάνι της Κυπαρισσίας αποτελεί μεγάλο σκάνδαλο. 5,5 δισεκατομμύρια δραχμές για ενα εργο ΜΗΔΕΝ, ενα έργο απλά βιτρίνας.
    Διαφωνείτε σε όσα είπα? Ξερω οτι δεν σας αρέσοπυν όσα είπα. ΕΙΝΑΙ όμως η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
    Ελπίζω κάποια στιγμή ένας Οικονομικός Εισαγγελέας να εξετάσει σε βάθος την υπόθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.