Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Χάρης Παπαδόπουλος: Η «νέα, ανεξάρτητη, αυτοδιαχειριζόμενη, συνεταιριστική εφημερίδα, που δεν έχει αφεντικά…» δεν δημοσιεύει την επιστολή μου.

Δημοσιεύω την επιστολή μου, που η Εφημερίδα των Συντακτών αρνείται να δημοσιεύσει!!!

Η εφημερίδα που δηλώνει «νέα, ανεξάρτητη, αυτοδιαχειριζόμενη, συνεταιριστική εφημερίδα, που δεν έχει αφεντικά…», με κατηγορεί με άρθρο της ότι δήθεν θέλω να τους φιμώσω (τίτλος άρθρου ‘’Επιχείρηση «φίμωσης» από μέλος του Δ.Σ. της ΕΡΤ’’) , η ίδια όμως τελικά φιμώνει τους άλλους, από την στιγμή που η εφημερίδα δεν δημοσιεύει την απάντησή μου , στον ίδιο χώρο και στην ίδια έκταση με το άρθρο της, για ενημέρωση του κοινού, δημιουργώντας έτσι μονομερή και στρεβλή ενημέρωση.

Σας παραθέτω λοιπόν, αυτούσια την επιστολή μου για να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα:....


Απάντηση από το μέλος του Δ.Σ. της Ε.Ρ.Τ. κ. Χάρη Παπαδόπουλο

Κύριε Διευθυντά,

Σε σχέση με το άρθρο του δημοσιογράφου Σωτήρη Μανιάτη με τίτλο ‘’Επιχείρηση «φίμωσης» από μέλος του Δ.Σ. της ΕΡΤ’’ που δημοσιεύθηκε στο φύλλο της εφημερίδας σας στις 11-1-2013 και το οποίο αναφέρεται με όλως προσβλητικούς ισχυρισμούς προς το πρόσωπό μου, θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω την εξής απάντηση μου με αφορμή την πλήρη διαστρέβλωση της αλήθειας εκ μέρους του συντάκτη σας, η οποία -δυστυχώς- φαίνεται να γίνεται με την κάλυψη της ίδιας της εφημερίδας σας, «μιας νέας, ανεξάρτητης, αυτοδιαχειριζόμενης, συνεταιριστικής εφημερίδας, που δεν έχει αφεντικά..», όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο άρθρο αυτό.

Όμως η «νέα, ανεξάρτητη, αυτοδιαχειριζόμενη, συνεταιριστική εφημερίδα, που δεν έχει αφεντικά…» δίνει την εντύπωση ότι δεν τηρεί τις αρχές της ανεξαρτησίας και της αντικειμενικής πληροφόρησης τις οποίες επαγγέλλεται, αφού:

α) δεν αναδεικνύει -ως θα όφειλε για την ενημέρωση του αναγνωστικού κοινού- το γεγονός ότι η ΕΡΤ, για πρώτη φορά μετά από 3 χρόνια, διαθέτει το σημαντικότατο ποσό των 3.500.000 € στους Έλληνες παραγωγούς - σκηνοθέτες.

β) αποκρύπτει το δελτίο τύπου της ΕΡΤ και τον κατάλογο των ταινιών που χρηματοδοτήθηκαν και ανακοινώθηκαν από τον ίδιο τον Πρόεδρο του ΔΣ της ΕΡΤ στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης την Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012, στοιχεία δηλ. τα οποία αποδεικνύουν αφενός την πλήρη αντικειμενικότητα της νέας διοίκησης της ΕΡΤ κατά τη διάθεση των κονδυλίων για τον κινηματογράφο, και αφετέρου το ότι εγώ σε τίποτα δεν «ευνόησα» τα μέλη της Εταιρίας Ελλήνων Σκηνοθετών, της οποίας τυγχάνω να είμαι Πρόεδρος, αφού από τις 35 ταινίες που χρηματοδοτήθηκαν από την ΕΡΤ, υπάρχουν μόνον 5-6 ταινίες μελών της Ε.Ε.Σ., ποσοστό δηλ. ελάχιστο σε σχέση με το παραγόμενο από τους σκηνοθέτες-μέλη της Ε.Ε.Σ. καλλιτεχνικό έργο και την υψηλή -κατά κοινή ομολογία- ποιότητά του.

γ) αποσιωπά ότι οι ταινίες αυτές ήταν εισήγηση της προηγούμενης επιτροπής και ότι τα απαιτούμενα ποσά γι’ αυτές τις ταινίες απεγκλωβίστηκαν με προσωπική μου προτροπή, ύστερα βεβαίως από απόφαση του Δ.Σ.

δ) αποσιωπά γενικότερα το ότι η θέση μου ως Προέδρου της Επιτροπής Διαχείρισης Πόρων για τον Κινηματογράφο είναι καθαρά συμβουλευτική, ότι την τελική απόφαση την παίρνει πάντα το Δ.Σ., ότι η θέση είναι άμισθη και ότι δεν υπάρχει κανένα νομικό ή ηθικό κώλυμα να την κατέχει μέλος του ΔΣ, αφού πολλά μέλη του έχουν αναλάβει τέτοιες θέσεις συμβουλευτικού ή εισηγητικού χαρακτήρα, αντίθετα ενδείκνυται να συμμετέχω εγώ στη συγκεκριμένη επιτροπή αντί κάποιου άλλου μέλους του Δ.Σ. αφού διαθέτω τις εξειδικευμένες γνώσεις προς τούτο.

ε) στηρίζει επίμονα τον πρώην Γενικό Διευθυντή Τηλεόρασης, παρά το γεγονός ότι αυτός ήταν υπεύθυνος για λογοκρισία σε σειρά που προβάλλει η ΕΡΤ (πράγμα για το οποίο η δημόσια τηλεόραση δέχθηκε δριμεία κριτική με οξύτατα σχόλια), για επιλογή προς προβολή από την ΕΡΤ προγράμματος στην παραγωγή του οποίου είχε συμμετάσχει και ο ίδιος και χωρίς την τήρηση της προβλεπόμενης διαδικασίας, καθώς και για διάφορα άλλα για τα οποία το Δ.Σ. της ΕΡΤ αποφάσισε τελικώς την αποπομπή του.

στ) δεν δημοσίευσε ολόκληρη την απάντησή μου στο αρχικό άρθρο τού συντάκτη σας Σ. Μανιάτη, αντίθετα δημοσίευσε «επιμελώς» επιλεγμένα χωρία αυτής, συνοδευόμενα μάλιστα από νέα σχόλια του ως άνω συντάκτη σας τα οποία διαστρέβλωναν ακόμα περισσότερο την απάντηση μου, και αλλοίωσε με τον τρόπο αυτό το περιεχόμενο των λεγομένων μου, σε παράβαση κάθε έννοιας δεοντολογίας και αμεροληψίας,

ζ) και όχι μόνον αυτό, αλλά στη νέα επίθεση της εφημερίδας σας εναντίον μου μέσω του ως άνω συντάκτη σας με αφορμή την αγωγή που αναγκάστηκα να ασκήσω κατά της Βένας Γεωργακοπούλου, φτάνετε στο σημείο να επαναλάβετε και να διαδώσετε περαιτέρω προς το αναγνωστικό σας κοινό το άκρως συκοφαντικό σχόλιό της για το πρόσωπό μου, τη στιγμή μάλιστα που έχει γίνει πλέον αντιληπτή εδώ και μια πενταετία από όλο τον οπτικοακουστικό χώρο η προκατάληψη της εν λόγω συντάκτριάς σας απέναντι σε εμένα προσωπικά αλλά και στην Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών -της οποίας έχω την τιμή να εκλέγομαι πρόεδρος επί μία δωδεκαετία- όπως και η μεροληψία με την οποία δυστυχώς αντιμετωπίζει τις αιρετές διοικήσεις των Σωματείων και των Φορέων τού οπτικοακουστικού χώρου όταν δεν συμφωνούν μαζί της σε θέματα όπως π.χ. ο νέος Κινηματογραφικός Νόμος ή χρηματοδοτήσεις που δεν τυγχάνουν της προσωπικής της «έγκρισης» και αισθητικής.

Αν είχατε αντιμετωπίσει την ως άνω αγωγή μου αντικειμενικά και χωρίς προκαταλήψεις, θα διαπιστώνατε ότι περιλαμβάνει πλήθος περιστατικών μεροληπτικής αντιμετώπισής μου από την εν λόγω δημοσιογράφο στο παρελθόν και μέχρι σήμερα, όπου πλέον ξεχείλισε το ποτήρι της ανοχής και της υπομονής μου, αφού η κατασυκοφάντησή μου υπερέβη κάθε όριο, με τις κατηγορίες ακόμα και για αποκόμιση εκ μέρους μου οφέλους, και μάλιστα αθέμιτου, τις οποίες δεν επιτρέπω σε κανένα. Η έγερση της αγωγής αυτής για τις αναληθείς αυτές κατηγορίες σε βάρος μου -και γενικά η προσφυγή στη Δικαιοσύνη για έννομη προστασία όταν εμφανίζονται φαινόμενα κακόβουλων ισχυρισμών, όπως συνέβη εν προκειμένω- είναι συνταγματικό μου δικαίωμα το οποίο άσκησα με μεγάλη περίσκεψη, όχι επειδή δήθεν είχα -όπως ψευδώς αναφέρετε- πρόθεση «λογοκρισίας» ή «φίμωσης» της ελευθερίας του Τύπου (την οποία σέβομαι απόλυτα), αλλά επειδή έπρεπε πλέον να προστατευτώ απέναντι στην κατασπίλωση μου, η οποία όμως διαπιστώνω ότι δυστυχώς συνεχίζεται από τους συντάκτες της εφημερίδας σας.

Τέλος, σας δηλώνω ότι εγώ θα συνεχίσω ως μέλος του Δ.Σ. να στηρίζω την πολιτική της ΕΡΤ προς την κατεύθυνση της ανάπτυξης της Ελληνικής κινηματογραφίας και του Πολιτισμού, είτε αυτό τυγχάνει της «εγκρίσεως» και «αρέσκειας» των συντακτών σας είτε όχι.

Κύριε Διευθυντά,

Επειδή στο πρόσφατο άρθρο του ως άνω συντάκτη σας στις 11-1-2013 επαναλαμβάνονται δυστυχώς οι προσβλητικοί χαρακτηρισμοί και οι συκοφαντίες της ως άνω συντάκτριάς σας παρακαλώ να δημοσιεύσετε (χωρίς περικοπές, χωρίς διαστρεβλώσεις, στην ίδια σελίδα και με αντίστοιχη προβολή με το άρθρο του Σ. Μανιάτη) την παρούσα απάντηση μου, ειδάλλως θα θεωρήσω ότι υιοθετείτε πλήρως τις συκοφαντίες προς το πρόσωπό μου και τότε θα με αναγκάσετε να στραφώ κατά παντός υπευθύνου, αναζητώντας έννομη προστασία.

2 σχόλια:

  1. Ο κύριος Χάρης Παπαδόπουλος είναι από τα Φιλιατρά...και είμαστε περήφανοι γι΄αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χάρη, γειά σου! Χαίρομαι που σε βλέπω στα Φιλιατρινά νέα ........και έχεις άπολυτο δίκιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.