Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Εκσυγχρονισμός Παιδείας χωρίς «βάση του 10» γίνεται;

Αρθρο του καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου στο Φιλιατρά News

Θέτω το ερώτημα στον τίτλο μου ‘ρητορικά’ και την απάντηση την δίνει «πιπεράτη» η ωμή, και όχι η ωραιοποιημένη, πραγματικότητα…
Στην Ελλάδα…ΓΙΝΕΤΑΙ…
Καταργούνται και συγχωνεύονται Τμήματα, καταργούνται και ενοποιούνται ΑΕΙ και ΑΤΕΙ με σχέδιο που φέρει το όνομα της Θεάς της σοφίας «ΑΘΗΝΑ!...»

Κάποιοι διαμαρτύρονται, .......

μαζί με τοπικούς πολιτικούς φορείς, γιατί θα χάσουν εισοδήματα από ενοίκια και κατανάλωση αγαθών από τον φοιτητόκοσμο εφόσον η πόλη τους χάνει το τμήμα που είχε φυτευτεί εκεί για να εξυπηρετηθούν μάλλον σκοπιμότητες της πολιτικής και όχι της Παιδείας…

Κάποια μέλη ΔΕΠ και Διοικητικοί υπάλληλοι διαμαρτύρονται σθεναρά γιατί οι συγχωνεύσεις και ενοποιήσεις θα τους στερήσουν το βόλεμα της… «κατοικίας» (που για πολλούς ΔΕΝ ικανοποιούσε τις απαιτήσεις του Νόμου που ζητά ρητά μέλη ΔΕΠ και Διοικητικοί να έχουν ΜΟΝΙΜΗ κατοικία στην έδρα του Τμήματος που τους/τις απασχολεί…
Κάποιοι διατείνονται ότι το ‘σκεπτικό’ σύλληψης και εφαρμογής του σχεδίου ΑΘΗΝΑ για ον εκσυγχρονισμό της Παιδείας είναι και πάλι εδραιωμένο σε αφανείς διεργασίες εξυπηρέτησης των παρόντων Κέντρων Εξουσίας και ‘τιμωρίας’ των αντιπάλων τους…

Ως πανεπιστημιακός δάσκαλος θα θέσω ένα ακόμη «σύντομο αλλά πολύ πιπεράτο» ερώτημα διαπιστώνοντας ότι πριν την εφαρμογή του σχεδίου «ΑΘΗΝΑ» ο νυν Υπουργός και καθηγητής Πανεπιστημίου κ Αρβανιτόπουλος επισκέφθηκε ΟΛΟΥΣ τους Αρχηγούς Κομμάτων της 7μελούς Βουλής:
ΔΕΝ βρέθηκε ΕΝΑΣ (ή μία) Αρχηγός Κόμματος να ρωτήσει:
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ και ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ με καταργήσεις και συγχωνεύεις και Τμημάτων και Ιδρυμάτων αλλά με ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ εισαγωγής με απολυτήριο που έχει βαθμό ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΚΑ (10) γίνεται;

Μόνο στην Ελλάδα Γίνεται!...

1 σχόλιο:

  1. Πολύ εύστοχες οι τοποθετήσεις του καθηγητή.
    Στη πατρίδα μας, ακόμα και το αυτονόητο θεωρείται σπαζοκεφαλιά, ακόμα και οι στοιχειώδεις προβλέψεις ενός κράτους που αναγνωρίζεται ως τέτοιο και όχι ως οργάνωση που παραπέμπει σε συνθήκες μαφίας, εδώ αναιρούνται.
    Δεν υφίσταται η έννοια της κοινής λογικής.

    Στη δική μου περίπτωση, ολοκλήρωσα σπουδές πολιτικής επιστήμης και δημόσιας διοίκησης στο Καποδιστριακό πανεπιστήμιο Αθηνών.
    Και αναρωτιέμαι...
    Είναι ποτέ δυνατόν η γενική σειρά να έχει βάση εισαγωγής το 17 στα 20 και η τελευταία ειδική κατηγορία στο ίδιο τμήμα να έχει ως βάση εισαγωγής το ....4;;;;

    Μα που ζούμε τέλος πάντων;
    Είναι κράτος αυτό;
    Πως να μην εξευτιλιστούν τα πάντα;
    Με 4, όχι επιστήμονας δε γίνεσαι, όχι το γυμνάσιο, το λύκειο δεν τελειώνεις, αλλά με 4αρι δεν μπορείς να προαχθείς στη δεκαβάθμια κλίμακα από τη μία τάξη του δημοτικού στην άλλη!

    Δεν συζητώ την προσβολή της νοημοσύνης όλων μας και ειδικά των φοιτητών, που ενώ ο εξορθολογισμός των ιδρυμάτων αποβαίνει θετικά για εκείνους, αντιθέτως αντιδρούν κάποια μέλη ΔΕΠ και το κατά περιοχή-ίδρυμα/σχολή/τμήμα διοικητικό προσωπικό, ενώ σε πρώτο πλάνο τίθεται το ζήτημα της επιβίωσης των τοπικών καφετεριών!

    Φυσικά για τα παιδιά αυτά, όταν λάβουν το πτυχίο στο χέρι και εγκαταλείψουν τον τόπο που σπούδασαν, ουδείς θα ενδιαφερθεί για την επιστημονική και επαγγελματική τους σταδιοδρομία, στη "Καμόρα" που ζούμε.
    Δεν θα τους είναι πλέον χρήσιμοι, για όλους εκείνους που δήθεν κόπτονται για το μέλλον τους, εξαπατώντας τα, αποκρύπτοντάς τους το πραγματικό τους συμφέρον και αποβλέποντας μόνο στην εξαργύρωση του χαρτζιλικιού τους...

    Είναι άραγε τόσο επαναστατική πράξη να εφαρμοστεί το στοιχειώδες;
    Αν κάποιος γράφει βαθμούς κάτω απότ η βάση δεν προάγεται και φυσικά δεν ολοκληρώνει το λύκειο.
    Πως είναι δυνατόν με 3,4,5,6 χιλιάδες μόρια και πλέον να εισάγεται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.